(+47) 800 17 089
tretti.no

Om Tretti.no

Tretti.no selger husholdningsapparater via internett til lavere priser enn i vanlige butikker. Siden vi selger våre produkter via vår webshop i stedet for i vanlige butikker, slipper vi blant annet høye leiekostnader for lokaler og høye kostnader for salg, personale, lager og butikkeksponering. Våre lave kostnader gjør at vi kan tilby deg lavere priser.

Gjennom vårt veletablerte samarbeid med ledende leverandører, kan vi tilby et stort og velkjent utvalg av produkter. Vi samarbeider med anerkjente speditører som hjelper oss med leveranser til hele landet. Normalt tar leveransen 2 – 7 arbeidsdager.

Flere og flere konsumenter oppdager hvor enkelt og komfortabelt det er med e-handel. Vår webshop har alltid åpent, og her har du tilgang til vårt komplette sortiment. Du finner alltid oppdatert informasjon om produkter, priser og lagerstatus. Vi tilbyr deg som kunde et trygt betalingsalternativ. Dessuten gir vi våre kunder muligheten til å dele sine produkt- og kjøpeerfaringer med andre konsumenter.

Vi er svært interesserte i dine synspunkter, idéer og forslag til forbedringer. Nøl ikke med å ta kontakt for spørsmål eller mer informasjon. Vi lover at vi skal gjøre vårt beste, slik at du finner det du søker hos oss.

Kontaktskjema »

Omtaler av Tretti.no

Totalt 2 av 5

Basert på 5 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Henrik 24.08.2016

    Tretti krevde betaling for et produkt jeg aldri hadde mottatt. Colligent ordnet opp og kansellerte dette tullball greiene. Styr unna Tretti

  • Ole 30.06.2016

    Bestillte og betalte for en barbermaskin. Har ikke fått noe som helst derfra ennå. Den var på lager, styr unna folkens...

  • 3 uker eller mer

    Kåre 27.05.2016

    Bestillte en vare og fikk etter 3-4 uker endelig kanselert varen og bestilt ny hos komplett.no (de levere dagen etterpå). Nå har det gått 7 uker og jeg har enda ikke fått refundert pengene, men hva greier Tretti.no da og gjøre: Jo de sender meg varen som ble kanselert. Møkkafirma!!!

  • Martin 12.04.2016

    Hehe. Bestilte barbermaskin 04. april 2016. På grunnlag at den var tilgjengelig på lager. Det var jo nok andre leverandører. I dag, 12.04 (samme år pussig nok), får jeg beskjed etter å ha sjekket "Leveransestatus order ........" at den er "Ikke tilgjengelig på lager. Bestilt fra leverandør, forventes inn på lager: 2016-04-18"

    Så da kan man jo bare lure på når varen arriverer! Tretti i IQ
  • Ca. 1 uke

    Pål 22.12.2015

    Kjøpte en pulsklokke av dette firmaet tirsdag 15/12-15, altså 9 dager før jul. Mandag 21/12-15 lå klokka på postkontoret for henting. Absolutt akseptabel leveringstid siden det er førjulstid. Savner kvittering for kjøpet, men mulig det kommer på mail i ettertid. Hadde det vært mulig å fylt inn antall stjerner selv så hadde jeg trukket 1 stjerne på service etter kjøp for manglende kvittering. Resten er det ikke noe å utsette på.
  • Ca. 2 uker

    Tor Bruheim 25.11.2015

    Dette må jo være det verste møkkafirmaet som finnes. Noen har trukket i trådene og betalt for at de skal få et godt rykte. Ikke tro på de som har hauset dette firmaet opp i skyene. Det juks og fanteri.
  • 3 uker eller mer

    Alexander 04.06.2015

    Etter å ha kansellert en ordre til 6000 kr, har vi enda ikke etter 9 dager fått tilbake pengene, selv om varen er bekreftet kansellert.

    Anbefaler alle å styre unna denne bedriften på grunn av useriøs drift. Det er ikke mulig å nå dem på telefon og respons på mail er nærmest totalt fraværende.
  • 3 uker eller mer

    Per 01.06.2015

    Helt elendig. De burde rett og slett ikke drive videre.
    Bestilte og betalte varer den 16. mai. Har ikke mottatt noe enda, har purret to ganger skriftlig, men ingen svar, informasjon eller annen tilbakemelding. Andre nettbutikker er helt suverene i forhold
  • Ca. 2 uker

    John 27.05.2015

    Drittbutikk rett og slett :) Styr unna hvis du vil kjøpe varer med "Kundeservice". Har du problemer med et produkt? Nei de bryr seg ikke. De vil jo tross alt ikke tape penger for de som jobber i tretti.no må jo tross alt bruke finlandshette for og ikke avsløre sin identitet. Du burde heller velge komplett.no
  • 3 uker eller mer

    Ibrahim 19.03.2015

    Jeg liker å handle av internett, men etter min opplevelse med tretti jeg skal tenke hundrevis ganger før jeg gjør dette igjen.. det er den dårligste kundeservice som jeg har sett.. jeg anbefaler de ikke til noen
  • Ca. 2 uker

    Jan Søhoel 12.01.2015

    Elendig kommunikasjon først og fremst. Fikk raskt bekreftelse på salget som jeg svarte på, hvor jeg etterlyste hvor min Kärcher grovstøvsuger var. Da var det nesten slutt på komunikasjonen. De unnskylte seg med sykdom. Javel. det kan skje. Tror mye mer på elendig kommunikasjon mellom tretto.no og .se. Uten en eneste kommunikasjon med tretti før jeg fikk sms og e-mail nesten samtidig at Kärcher'n var på mitt postkontor. Hadde samme dag ringt tretti Sverige å sagt i tydelige ordlag hva jeg mente om denne handelen.
  • 3 uker eller mer

    William G 26.09.2014

    Ikke bestill her.

    Elendig kundebehandling.
    Stod at varen var på lager når jeg bestilte, men det var feil.
    Ble nødt til å vente 3 mndr på en vaskemaskin. Måtte selv heletiden mase for å få info.
    De tok aldri kontakt.
  • 3 uker eller mer

    John 01.07.2014

    Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr hos tretti.no som virket billig men oppdaget at denne ikke var beregnet for bruk i Norden og det kunne...
    Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr hos tretti.no som virket billig men oppdaget at denne ikke var beregnet for bruk i Norden og det kunne oppstå problemer med redusert effekt. Tretti.no hadde ingen opplysninger om at komfyren ikke var beregnet for bruk i Norden blant vareinformasjonen på nettsiden. Da jeg så forsøkte å komme i kontakt med tretti.no for å finne ut hva jeg skulle gjøre viste det seg at det ikke var mulig å få kontakt med kundeservice hos tretti.no hverken via telefon eller epost. Klikket en en del rundt og fant et slags skjema jeg kunne sende inn for kontakt. Skjemaet krever dog at en fyller ut personnummer. Etter mye tull og rare feilmeldinger fra tretti.no (feks. går det bare å levere skjemaet mellom 9-15 på hverdager) fikk jeg til slutt sendt inn skjemaet og fikk en automatisk generert kvitteringsmelding om dette. Men utover dette hørte jeg aldri noe mer fra tretti.no. Jeg vil også nevne at da jeg først la produktet i handlevognen stod det klart å tydelig at det skulle leveres fraktfritt men da jeg kom til kassen ble det likevel lagt til 300,- for porto og ekspedisjon, hvilket er langt høyere pris en hva alle sammenlignbare butikker tar.
    Alt i alt er denne rett og slett avvisende, smålurende og ignorerende måten å behandle kunder på ikke forenlig med seriøs butikkdrift. Jeg anbefaler derfor ingen å handle på tretti.no hvis de da ikke ønsker kundeservice via forbrukerrådet.
  • 2 dager

    Øyvind 01.03.2014

    ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

    Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

    MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet sendt meg en Kenwood KMM770. Vel, det er lov å gjøre feil, så jeg kontaktet tretti no (kan nevne...
    ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

    Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

    MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet sendt meg en Kenwood KMM770. Vel, det er lov å gjøre feil, så jeg kontaktet tretti no (kan nevne at det er svært irriterende at tretti.no ikke kan kontaktes på tlf, kun på e-post). Svaret fra tretti.no gjorde meg svært forbannet:

    ”Jeg har snakket med vår salgsavdeling angående din sak. Det som har skjedd er at din originalt bestilte vare har utgått og vi har sendt ut denne til deg da dette er en maskin som tilsvarer den du originalt bestilte.”

    Tretti.no velger altså bevisst å sende ut feil vare i stedet for å informere kunden (den jeg bestilte har ikke gått ut av Kenwoods sortiment, kun av tretti.no´s egen varebeholdning). I tillegg påstod de at de sendte meg en tilnærmet lik modell. Fakta er at den de sendte meg er en rimeligere modell(den har svakere motor, ikke flexivisp, mangler medium hastighetsuttak og bollen er laget av et annet materiell). De som ønsker kan selv sammenligne maskinene på produsentens sider: http://www.kenwoodworld.com/nb-no/all-products/kitchen-machines/chef-og-major

    Min påstand er derfor at tretti.no med overlegg forsøker å lure/svindle sine egne kunder. Jeg vil sterkt fraråde alle å handle hos en slik useriøs aktør. Det hjelper lite å spare en hundrelapp når resultatet blir unødvendig frustrasjon og ekstraarbeid fordi de ikke leverer produktet de lover deg. For min del endte det hele med mye ekstra kostnader (i tillegg til tid) for å få fatt på produktet jeg skulle ha.
  • 4 dager

    Fredrik 10.02.2014

    Veldig mange negative erfaringer her... Jeg ble derfor engstelig da jeg fant ut at Crock-Pot'en jeg ville kjøpe var kun tilgjengelig i Norge gjennom Tretti.
    Prøvde å bestille heller fra Amazon.de pga. Trettis dårlige rykte, men det gikk ikke.

    Altså bestilte jeg fra Tretti, og mot all formodning gikk det bra. Pakken kom innen rimelig tid og uten problemer. Kanskje flaks, kanskje de har skjerpet seg?
  • 3 uker eller mer

    Svein Erik 21.01.2014

    Krevde fødselsnummer for å ta kontakt med support, fant en annen link til support et nede på sida, den krevde ikke fødselsummer.

    Rar datoformat for oss i Norge.
    den 9/1/2014 stod det at varen var forventet den 2014/1/7.

    25 dagers levereingstid.

    11 dager for å få svar på support.

  • 5 dager

    Lena 16.01.2014

    Dårlig, anbefales ikke hvis man raskt må vite om varen sendes. Fikk ingen ordrebekreftelse om kjøpet var gjennomført eller ikke? Tok noen dager og da var pakken i posten, men ettersom jeg ikke trodde kjøpet var gjennomført hadde jeg bestilt annen plass. Å få kansellert og opphevet kjøpet tok flere uker. Ikke de kjappeste til å gi tilbakemelding eller svar på e-post. No more!
  • Samme dag

    Elise 15.01.2014

    Jeg kjøpte en vare hos Tretti.no i romjulen. De ga ingen beskjed om at varen ikke var på lager, deretter ble det oppdatert med ny forsyning den 30.12 (stod det). Dette har stått der siden. Jeg har nå skrevet 2 mailer for å få en oppdatering på når jeg vil få produktet, men de svarer ikke. Dette er forferdelig dårlig, og jeg har nå bedt om pengene tilbake. Neste steg vil være å gå til forbrukerombudet, for hva gjør man hvis man ikke får varen og ikke får svar på mail?
  • 5 dager

    Agathe 07.01.2014

    Fikk levert defekt produkt. Får ikke svar på mail og ikke oppgitt telefonnummer på hjemmesider. Når jeg ringer nummeret oppgitt her får jeg beskjed om at telefonen midlertidig er stengt og at jeg bes kontakte på mail. Hold dere unna.

    Jeg bestilte et Philips strykejern, skulle tro det var uproblematisk, men det ble ødelagt ved første bruk. Tapte penger.
  • 3 uker eller mer

    Atle 25.11.2013

    Jeg er ikke imponert.

    Status på min ordre er fremdeles: forventes inn til lager 19 november (for 6 dager siden).
    Jeg har gjentatte ganger tatt kontakt gjennom deres hjemmeside uten å få svar.
    Det er ikke mulig å kontakte per telefon (ingen nummer er oppgitt).
    Styr unna !
    Muligens 100 kr dyrere produkter andre steder (utenom whiteaway.no), men da får du sannsynligvis kontakt med noen som er mer seriøs !
  • Ca. 1 uke

    Daniel 24.11.2013

    Håpløs kundeservice. Vi var uheldige og kjøpte feil produkt fordi produkspesifikasjonene godt nok. Har forsøke diverse forsøk på å komme i kontakt for å kunne returnere og kjøpe nytt men får ingen respons.
  • 3 uker eller mer

    Per 22.07.2013

    Dessverre har jeg dårlig erfaring med Tretti.no. Jeg bestilte en Electrolux støvsuger 3. juli og kjøpesummen ble trukket fra min konto 5. juli. I dag 22. juli og har ikke hørt fra Tretti.no på 3 uker. Har også forsøkt å ringe det oppgitte nummeret, men det er konstant ute av drift. Fikk svar hos Tretti.se, men de kunne ikke hjelpe meg.
    I Brønnøysundsregisteret står det ingenting om Tretti...
    Dessverre har jeg dårlig erfaring med Tretti.no. Jeg bestilte en Electrolux støvsuger 3. juli og kjøpesummen ble trukket fra min konto 5. juli. I dag 22. juli og har ikke hørt fra Tretti.no på 3 uker. Har også forsøkt å ringe det oppgitte nummeret, men det er konstant ute av drift. Fikk svar hos Tretti.se, men de kunne ikke hjelpe meg.
    I Brønnøysundsregisteret står det ingenting om Tretti.no bare at selskapet styres av Number Thirty Three AS som holder til i Gyldenløves gate 33 i Oslo, men innehaver Håvard Petersen var ikke å få tak i og telefonen var frakoblet.
    Jeg sier bare: Skygg unna! Jeg har tapt kr 1159,-
  • 3 uker eller mer

    Håkon 12.06.2013

    Her bør man styre unna,
    Bestilte varer for 16.000 kroner. De tok betalt med en gang, levert varene tre uker etterpå. Det var transportskade på en oppvaskemaskin, nå har jeg hatt den stående i tolv (12!) dager uten at Tretti.no har svart på mine henvendelser (daglige). Det går ikke an å ringe dem, alt må skje via skjema på Tretti.no sine sider, og de skjemaene svarer de ikke på, selv om de garanterer svar innen 24 timer.
  • Kim 18.04.2013

    Har forsøkt å handle på denne butikken. 6 dager etter bestilling er lagervarer ikke sendt. Butikken kan ikke kontaktes på telefon eller epost. Kun via kontaktskjema på nettsiden deres.
    Dette burde vel kanskje ha ringt en bjelle hos meg. Firmaer som ikke tør kontaktes på telefon er neppe å stole på. Forsøker nå å kansellere ordren og få pengene tilbakeført til kredittkort. -For betaling det tar de samme dag som bestilling. Sende varene derimot....
    Blir spennende å se hvor "raskt" jeg får pengene tilbake.

    Styr unna!!!!
  • 3 uker eller mer

    tom 10.01.2013

    Tvers gjennom elendig.
    Lang leveringstid, uendelig lang reklamasjonstid og refusjon.

    Kjøpte en drill. Brukte ca 1 mnd på levering. Ved reklamasjon brøt de lovnader og retur 4 ganger. Krevde pengene tilbake som de heller ikke klarte før lenge etter fristen de selv lovet.

    Alle gangene var det jeg som måtte purre.
  • Ca. 1 uke

    Eirik 11.10.2012

    Vet ikke hvordan prisene her er ellers, men brødbakeren jeg kjøpte var billigst av nettbutikkene. Litt lang leveringstid, ellers bra
  • Ca. 1 uke

    Stian 30.07.2012

    Kjøpte ny komfyr samt mikrobølgeovn, komfyren var 3 faset og helt ubrukelig for meg, dette sto ikke opplyst i salgsannonsen på tretti.no, mikrobølgeovnen er transportskadet, har prøvd å få tak i folk hos tretti.no men dette er umulig, fikk opplyst et 800 nr på mail men når jeg prøver å ringe dit så får jeg en automatisk svarer som sier at kundeservice har tatt sommerferie...
  • Ca. 1 uke

    Ole 05.04.2012

    Har bestilt 3 ordre fra tretti.no de 6 siste månedene.

    I 2 av tilfellene har pakkene blitt sendt med tollpost (mypack) og blitt levert rask, (innen 5 virkedager).

    1 ordre angående hvitevarer ble levert av Bring. 14 dager leveringstid, og med tramsportskade. Tretti bistod med å purre til Bring etter å ha fått liten forståelse ang. lang leveringstid hos Bring. Videre ga tretti meget god service i forbindelse med skadene på produktene.

    Altså er mine erfaringer med Tretti bra, men ikke med leveringspartneren Bring.
  • 3 uker eller mer

    Knut J 16.03.2012

    Bestilte en ventilator, og oppgitt leveringstid var 2-7 dager. På nettsidene stod det at varen var på lager.

    Motttok ordrebekreftelse og pakkesporings nummer. Etter ti dager er fortsatt ikke varen levert til meg som kunde men er i følge Bring sin sporingstjeneste utlevert et helt annet sted i Norge!

    I kontakt med kundeservice til tretti.no var det ingen som visste noe eller kunne svare på hvorfor pakken var utlevert i feil landsdel.

    Dårlig erfaring med tretti.no!
  • Ca. 2 uker

    Arne 13.02.2012

    Svarte hurtig på mail vedr. transportorsikring. Levering med Bring tok nesten to uker. Kjøpte koketopp og som i anonnsen, - det var løs ledning. Enten må du være noe teknisk anlagt, eller ta ekstrautgiften å få en elektriker til å kople på ledningene. Likevel er det endel kroner å spare. Så får vi håpe vi slipper trøbbel i garantitida.
  • 3 uker eller mer

    Jon 10.11.2011

    Bestilte en fryser som skulle leveres i løpet av en uke. I dag har det gått en uke og jeg fikk nettopp beskjed om at det vil ta minst to uker i tillegg før jeg har den. Det kaller jeg dårlig service!
  • Anita 06.07.2011

    Bestilte stekepanne fra Carl Victor. Billigt og rask levering. ikke minst "lett" hjemmeside å navigere på
  • Ane 09.06.2011

    Supert utbud. Bra priser og helt RÅ levering.
  • 23.03.2011

    Bestilte et Wilfa varmeteppe for 3 dager siden. Idag ble det levert til nærmeste COOP-butikk (MyPack). Alt gikk helt "etter boka"!
Skriv omtale av Tretti.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: