tights.no
Omtaler av Tights.no

Totalt 3 av 5

Basert på 53 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Lisa 15.01.2017

    Bestilte på black friday, har fortsatt ikke mottatt pakken nå har nesten 2 måneder gått.

    ...

    Bestilte på black friday, har fortsatt ikke mottatt pakken nå har nesten 2 måneder gått.


    Fikk nylig tilbudt en tilgodelapp på 200 kroner, dette sa jeg ja til. Bestilte meg pwo. Da ventet jeg på to pakker. Fikk Mail for 5 dager siden om at den siste pakken var Sendt, dagen etter på fikk jeg Mail om at black friday pakken var blitt sendt. 1 å en halv måned for sent... Men da var de hvertfall blitt sendt. På torsdag fikk jeg melding om at om at den ene pakken min var forventet levert i postkassen min. Den hadde ikke kommet. På fredag fikk jeg en lik melding men om at den andre pakken var levert. Den hadde heller ikke kommet.. har sendt de utallige mailer mellom 25 november og nå, og de har lovet å fikse alt. Men jeg har fortsatt ikke fått noe som helst.

  • 3 dager

    Sofie 12.01.2017

    Enough said! 💕

  • 3 uker eller mer

    Lise 11.01.2017

    Useriøs nettbutikk. Venter fortsatt på at tights.no skal ta kontakt.kjøpte vare på black friday og beløp ble trukket før vare ble sendt. Kanselerte kjøp, da kom mailsvar omgående og skrev at varen var sendt, noe som ikke stemte,ja de lurer kunder og løgner i mail.

    ...

    Useriøs nettbutikk. Venter fortsatt på at tights.no skal ta kontakt.kjøpte vare på black friday og beløp ble trukket før vare ble sendt. Kanselerte kjøp, da kom mailsvar omgående og skrev at varen var sendt, noe som ikke stemte,ja de lurer kunder og løgner i mail.


    Ut ifra omtale her, har de misfornøyde kunder tilbake til oppstart i 2014. Bruker samme dårlige bortforklaringer. Butikken på Oslo City ble lagt ned raskt, ifølge Vektere der var det en storm av sinte kunder.


    Helt uakseptabelt at en norsk nettbutikk kan lure kundene så grovt. Det de reklamerer med på sine sider stemmer ikke med virkeligheten.Tør ikke sende i retur da mange ikke får beløp tilbake.På kjøpstidspunktet sto følgende: Bor du i Oslo kan du returnere varen i Vika, hvor er de nå? Noen sier Holmlia men de svarer ikke på dette. Dette var grunnen til at jeg bestilte fra de.

  • 4 dager

    Johannes Ertesvåg 07.01.2017

    Beste nettbutikken i Norge :)

  • 4 dager

    Mary-Ann Hjertnes 06.01.2017

    149 kroner for Questbars! ❤️

  • 3 uker eller mer

    Linda 05.01.2017

    Styr unna, så aldri til det jeg hadde bestillt.

  • 3 dager

    Øyvind Karlsen 04.01.2017

    Setter helt ny prisstandard i Norge på kosttilskudd! 

  • 3 dager

    Joakim 04.01.2017

    Min favorittbutikk innen sportsklær og kosttilskudd. 

  • 2 dager

    Anne-Lise 04.01.2017

    Fikk pakken min i går og er kjempefornøyd!! 👏🏼🙊 Kommer definitivt til å handle her igjen!

  • 3 dager

    Ove 03.01.2017

    Pålitelig butikk med eksepsjonelt utvalg.

  • Svein Vidar 02.01.2017

    Styr unna denne butikken. De leverer ikke varene du har bestillt, de betaler heller ikke tilbake pengene når du kansellerer ordren. Kundeservicen er en tragedie de lyver og bare kommer med falske lovnader. Hele butikken er ren svindel. 


     

  • 4 dager

    Thomas 01.01.2017

    Handler proteinbarer og 2xu mange ganger årlig. Ok priser og behagelig levering rett på døren. 

  • 2 dager

    Ryszard 31.12.2016

    Good asortiment, awesome prices. Thanks!

  • 3 dager

    Vibeke 31.12.2016

    Fast kunde med utelukkende positive erfaringer.

  • Ca. 1 uke

    Sandra Bjorheim 30.12.2016

    Best priser, best utvalg, best kundeservice 👍🏻😀

  • 2 dager

    Siv Helen 29.12.2016

    Min opplevelse av tights.no er stort sett veldig god, og jeg har vært fast kunde nå siden mars. Jeg handler stort sett kosttilskudd og proteinpulver, men har også kjøpt en god del treningstøy. Jeg kjøpte flere av julegavene på Tights sin fysiske butikk på Oslo City. Anbefaler folk å sjekke ut den :)

  • Neste dag

    Liu Iwarsson 28.12.2016

    Bestilte to pakker Quest Bars på tilbud. I stedet for 2 pakker quest bars fikk jeg 24 pakker (!). Kontaktet kundeservice og de sa at det nye lageret deres hadde en del problemer men at de nå bytter til en ny og bedre løsning og at jeg som takk for ærligheten bare kunne beholde barene. Det var sinnsykt hyggelig gjort :)

  • Ca. 2 uker

    Per-Arne Nyborg 28.12.2016

    Jeg fikk i utgangspunktet en skuffende kjøpsopplevelse hos Tights.no i forbindelse med forsinket levering etter Black Friday - imidlertid ble jeg kontaktet av en av eierne bak butikken i ettertid som forklarte bakgrunnen for forsinkelsen og ga meg et gavekort for senere bruk.

    Min totalopplevelse er derfor meget positiv og jeg kommer til å bruke butikken igjen (utvalget og prisene er det ingenting å si på).

  • Neste dag

    Hanna 28.12.2016

    Kjempefornøyd med utvalget og levering 😍😍😍

  • 5 dager

    Aisha 28.12.2016

    Kunne ikke klart meg uten!! 

  • 3 uker eller mer

    Ella 28.12.2016

    Ingen leveranse, ingen beklagelse. Svarer ikke på mail. Sletter innlegg og kommentarer på Facebook-siden fra folk som etterspør varene sine. Ikkje bra..

  • 2 dager

    Stine 25.12.2016

    Takk til tights.no selv med lagerbygget og enorm vekst klarer dere å stå på mot de store gigantene. Jeg elsker utvalget deres og støtter dere 100%!


    More of the good stuff i 2017<3

  • 3 dager

    Martin H 25.12.2016

    Bra priser og stort sett kjapp levering - fornøyd! De har også fått en fysisk butikk i Oslo nå.

  • 3 uker eller mer

    Christine 25.12.2016

    Bestilte masse hos de for en måned siden og har fortsatt ikke fått varene!! Første og siste gang jeg bestiller noe derfra!

  • 4 dager

    Marianne 25.12.2016

    Desidert billigst på Quest Bars, 2XU og en del andre varer jeg er avhengig av :)

  • 3 uker eller mer

    MayBritt 23.12.2016

    Totalt useriøs butikk, hold dere unna folkens!!!

  • 3 uker eller mer

    Mari 22.12.2016

    Elendig "butikk". De skryter av rask levering, glem det!


    Måtte purre på ordren min flere ganger, og da det etter noen uker kom en pakke så var det bare halve bestillinga mi. Styr unna denne nettbutikken!!! Fortjener ingen stjerne overhodet.

  • Elise 21.12.2016

    Bestilte en vare i starten av november. Etterspurte etter 10 dager, da skyldte de på lagerbytte. Ble meget provosert da jeg etter dette så all markedsføringen rundt Black Friday.. Selge-Selge-Selge!! Drit i dem som allerede har en bestilling inne. Fikk etterhvert beskjed om at ordren min ble behandlet og skulle sendes ut. Etter 1 uke var den ikke kommet og da var det å skylde på lager og logistikk igjen. Har fortsatt ikke fått varen. Synes ikke denne butikken fortjener å overleve! 

  • Ca. 2 uker

    Sunniva 18.12.2016

    Bestilte noe fra nettsiden deres for over 2 uker siden, og enda ikke fått den tilsendt. Jeg sendte dem en Mail ang dette, og fikk standardsvar som respons. Etter litt Mail fram og tilbake, informerte de meg om at de hadde avbestilt ordren min, noe jeg absolutt ikke hadde bedt dem om. De har heller ikke svart på den seneste mailen min. Elendig kundeservice. 

  • 3 uker eller mer

    Elisabeth 15.12.2016

    Aldri vært borti dårligere kundeservice i mitt liv. En ting er at det tok over 20 dager å få tilsendt varen, men nedlatende svar og de gidder ikke engang lese igjennom hva jeg faktisk har skrevet noe som førte til at det tok 5 mails frem og tilbake før en utrolig enkel kreditering ble gjort. Avsluttet med et blunkefjes, god stemning. 

  • Ca. 2 uker

    Lemy 13.12.2016

    Jeg bestilte varer fredag 25.des. Det hadde gått mer enn 2 uker og jeg hadde fremdeles ikke fått varene mine. Jeg tok kontakt på mail hvor jeg fikk standardsvar hvor de skyldte på lagerbytte og black friday. Ikke ble jeg informert verken på mail eller på deres hjemmeside/facebook at det ville bli noe leveringsforsinkelser. Men at jeg som kunde måtte ta kontakt aller først for å høre hvor det har blitt av produktene mine sier litt.... 
    Deretter spør jeg om det er mulig å avbestille deler av min ordre. Jeg spør først om det er MULIG. Før jeg vet ordet av det avbestiller de hele min ordre. Hvordan de kunne overse det jeg skrev på mail er helt ubegripelig. Jeg sendte dem en mail tilbake hvor de fremdeles ikke har svar og har bestemt seg for å ignorere mailen rett og slett. 

    STYR UNNA! Null respekt for kundenes tilbakemeldinger og null kundeservice. Det er ikke noe som heter lynrask levering nei. 

  • Ca. 2 uker

    Solveig 12.12.2016

    -Første gang jeg bestilte: manglet en vare, sende pakken ufullstendig med samt en rabattkode som viste seg å ikke funke. 


    -Andre gang: ventet på pakken i 17 dager. Når den ankom var det helt feil bestilling med feile varer. 


    Elendig service med ekstremt lang leveringstid. Det å skylde på blackfriday blir feil, har vært noe tull hver gang! Siste gangen jeg bruker pengene mine på denne butikken hvertfall. 

  • Ca. 2 uker

    Arne 11.12.2016

    Bestilt varer for 16 dager siden uten at det har skjedd noe. Sendt mail, men fått standard svar. De har sendt ut mail med at de har hatt vansker med mange bestillinger rundt black friday, kanskje de skulle hatt et apparat og lager til å kunne håndtere dette før de begir seg ut på markedet. Ikke hatt problemer med produkter som er bestilt black friday noen andre steder. Står ingen advarsel på hjemmesiden om at de har leveringsvansker/er på etterskudd, dette burde det gjøre når kunder ikke har fått varer over 2 uker etter bestilling.

  • 3 dager

    Hilde 10.12.2016

    Min desidert favorittbutikk - alltid overlegne priser på quest bars og treningstøy. Det har vært noen forsinkelser nå i november, men de har ordnet opp og ga meg avslag i prisen pga ventetiden :)

  • Ca. 2 uker

    Ingrid 09.12.2016

    Bestilte varer 23. november, med ekspresslevering. De sendte meg ingen sendebreftelse på rundt ei uke, før jeg sendte en pen mail og spurte de om når forventet levering var. De var først hyggelige og sa at de skulle sende den ASAP.

    ...

    Bestilte varer 23. november, med ekspresslevering. De sendte meg ingen sendebreftelse på rundt ei uke, før jeg sendte en pen mail og spurte de om når forventet levering var. De var først hyggelige og sa at de skulle sende den ASAP.


    Så skjedde... ingenting. Klagde på et offentlig forum seeeent om kvelden, og ti minutter etterpå sendte de en leveringsbekreftelse. Deretter var det stille ei uke til... Først etter ENDA en mail fikk jeg et kort svar med en sporing. Denne stod stille i ei uke, før varene mine ENDELIG kom. Greit nok at det er travelt iløpet av en salgsperiode, me. falsk sporing (Som posten ikke fant, engang).


    Så selv om varene var riktige og ekte, er ikke 16 dagers ventetid, inkludert flere mailing og offentlig klaging verdt det.


    Hvis man sjekker dem på Facebook ser man også at de sletter kommentarer og negative tilbakemeldinger, og de har en historie med å blokkere de som prøver seg. Dette er i mitt hode et stort varselstegn!


    Ikke bruk tights.no om du ikke ønsker å vente unødvendig lenge på varene...

  • 4 dager

    Jan-Erik Klausen 08.12.2016

    Best utvalg og priser i Norge på PWO og annet tilskudd :) Også bra priser på 2XU

  • 3 uker eller mer

    Maiken 08.12.2016

    Dårlige priser, lang leveringstid, lav standard på kundeservice, og jeg har fått matvarer som gikk ut på dato dagen etter jeg mottok våren. 

  • Neste dag

    Miroslav 08.12.2016

    Jeg elsker tights.no fordi de har mange forskjellige kosttilskudd jeg trenger <3
    Jeg alltid har proteinpulver min om 1-2 dager.

  • Ca. 2 uker

    Elin Moan 07.12.2016

    Anbefaler ikke tights.no.Noe lynrask levering er å ta hardt i. Sendte mail til de og etterlyste pakken, fikk beskjed om forsinkelser. Ventet litt lenger, sendte ny mail, fikk akkurat samme mail og svar. Tilslutt, kanselerte jeg bestillingen. Dette er ikke en nettbutikk jeg anbefaler. Blir aldri å handle der igjen.

  • 3 uker eller mer

    Lene 06.12.2016

    Kjøpte varer på black friday. Har ikke sett noe til varene 16 dager etter. I følge kundeservice klarer ikke lageret å sende ut pga stor pågang. Jeg sitter nok med en følelse av at de ikke har hatt nok varer på lager, og dermed må vente på nye leveranser. Ingen beskjed om forsinkelse i leveranse og kan heller ikke love snarlig levering. Styr unna...

  • 3 uker eller mer

    Maja 06.12.2016

    La inn en bestilling for 2 uker siden og den er ENNÅ ikke sendt.. de burde virkelig ikke skryte så mye av den "lynraske" leveringen sin for dette er det treigeste jeg har vært borti noensinne.

  • 3 uker eller mer

    Lars 06.12.2016

    Lynrask levering er de vell langt ifra. Har ventet i 10 dager, og varene mine står fortsatt under "behandling". Kontaktet de og de skyldte på at de nylig hadde byttet lager og at markedføringsavdelingen har gjort ditt og datt. Synes det er litt rart at et lagerbytte skal gjøre det mindre organisert, hvis de da ikke er i en lagerbytteprosess. Fikk derimot 10% av på det jeg kjøpte, men er skeptisk på om de kommer til å refundere dette, etter andre omtalelser jeg har lest. 

    ...

    Lynrask levering er de vell langt ifra. Har ventet i 10 dager, og varene mine står fortsatt under "behandling". Kontaktet de og de skyldte på at de nylig hadde byttet lager og at markedføringsavdelingen har gjort ditt og datt. Synes det er litt rart at et lagerbytte skal gjøre det mindre organisert, hvis de da ikke er i en lagerbytteprosess. Fikk derimot 10% av på det jeg kjøpte, men er skeptisk på om de kommer til å refundere dette, etter andre omtalelser jeg har lest. 


    Får vente litt ekstra på PWO-en da! Usikker om jeg kommer til å bestille noe nytt derifra i nærmere framtid. 

  • 3 uker eller mer

    Victoria 30.11.2016

    Bestillte questbarer 4.november, har enda ikke fått dem og kundeservice skylder på lagerbytte. De ga ikke beskjed om at det kom til å ta lengre tid selv om de reklamerer for dette. 


    Lynrask levering ja...

  • 3 uker eller mer

    Liv 30.11.2016

    Jeg venter tre uker på min leveranse. Jeg klager og får beskjed fra kundeservice om at det kan gå en uke til før jeg får pakken min, altså fire uker. Når jeg sjekker orderen min ser jeg at de har fjernet fire av produktene jeg har forhåndsbetalt for. Dette har de verken informert meg om eller returnert penger for. Når jeg tar opp saken med de svarer de ikke. 

  • 3 uker eller mer

    marianne 29.11.2016

    Elendig og virkelig dårlig.  Har bestilt varer derfra nå for 4 gang, hver gang har de levert sent eller varen har vært dårlig. Nå er det 4 uker siden jeg bestilte og ennå ikke kommet. De sier de flytter lager osv, det burde de ha sagt da jeg bestilte for laang tid siden. Dette er virkelig en side som ikke holder noe av det de lover og for dem er ikke kunden viktig.. anbefaler virkelig ikke Tights. Elendig

  • Helene 20.11.2016

    De reklamerer med lynrask levering (1-4 dager). Bestilte og betalte varer som etter 10 dager fortsatt ikke er sendt fra lager. Har forsøkt å kontakte de både på kundeservice og sosiale medier, men de kommer med dårlige unnskyldninger og sletter henvendelsene mine på sosiale medier/facebook slik at ikke andre skal ha mulighet til å se. Varene har som sagt ikke dukket opp, ei heller info fra dem om hva som skjer.

  • 3 dager

    Morten 28.10.2016

    Kjøpte klær og kosttilskudd til god pris, fikk leveringen tre dager etter :) Veldig fornøyd!

  • Milla 16.10.2016

    Jeg tror man skal lete LENGE etter en kundeservice som er så likegyldig!! Ingen hjelp og få på en ganske så enkel sak. Varen hadde synlige feil og mangler, Tights.no er over hodet ikke interessert i å hjelpe til. De mener at varen er "synlig brukt" og at jeg ikke får LOV til å returnere? Varen er ikke synlig brukt og regningen øker mens jeg sitter i sak mot de... De går jo imot alt som heter lover og regler! Jeg går videre med dette, for det er jo bare skammelig å bry seg så lite om det som driver butikken rundt, nemlig oss kunder(!) Kommer aldri til å bestille noe herfra igjen! 

  • Ca. 2 uker

    Solveig 11.10.2016

    Ventet på pakken i snart 2 uker nå, har fortsatt ikke kommet! Lynrask levering er kanskje litt å ta i? 

  • Gunnar 04.09.2016

    Purret på varen etter en uke. Det viste seg at de ikke hadde den og det gadd de ikke si ifra om. Utrolig irriterende.

  • Ca. 2 uker

    Siri 20.08.2016

    Det reklameres med lynrask levering, det var ikke min erfaring ettersom det tok 13 dager å få pakken.. kundebehandlingen underveis har vært svært dårlig.


    Plutselig en uke senere dukker det opp en identisk pakke hos meg igjen, informerer Tights.no som først tilbyr meg pakken til halv pris, deretter gavekort om jeg sender tilbake pakken. Dette var ca 11. Juli. Idag er det 17. August og noe gavekort har jeg ikke sett snurten av og jeg får ikke svar på mailene jeg sender, ei heller på Facebook.

  • Neste dag

    Renate 28.07.2016

    Fikk raskt hjelp til å finne riktig størrelse når jeg pleier å ligge mellom M og L til vanlig! Utrolig gode produkter som kommer frem veldig raskt, trygt og sikkert =D Bestilte varer sent på kvelden og fikk dem dagen etter

  • 3 uker eller mer

    brynjolf pettersen 12.05.2016

    Bestilte 4 pakninger med questbarer som først forsvinner. Sliter med å få kontakt med kundeservice hos tights.no som skylder på leverandøren (post Nord). Det hele tar over en måned med hele tre bomturer til leveringssted på grunn av feile meldinger fra post nord. Til sist går jeg fysisk opp til der hvor tights.no holder til i Oslo sentrum og får questbarene mine. Hyggelig nok det. Men der har de til gjengjeld ikke smakene jeg har bestillt.. 

    ...

    Bestilte 4 pakninger med questbarer som først forsvinner. Sliter med å få kontakt med kundeservice hos tights.no som skylder på leverandøren (post Nord). Det hele tar over en måned med hele tre bomturer til leveringssted på grunn av feile meldinger fra post nord. Til sist går jeg fysisk opp til der hvor tights.no holder til i Oslo sentrum og får questbarene mine. Hyggelig nok det. Men der har de til gjengjeld ikke smakene jeg har bestillt.. 


    Til sist så er det fakturaen fra Klarna, som har rukket å blitt litt større innen den kommer til meg med purregebyr og greier. Avtalen med Klarna er jo spesifikk på at en ikke skal betale før en får varen. Dette er heller ikke noe folkene i tights.no ville bry seg med. De tenkte i stedet at jeg burde ha betalt for varen med en gang og ville ikke være behjelpelig med å viderebringe noe om leveringssituasjonen til klarna. 


    Alt i alt så tror jeg nok at tights.no er helt o.k. når alt fungerer, men de var helt elendige på å håndtere kunder, de som leverer forsendelsene for dem, og det eksterne betalingssystemet. 

Skriv omtale av Tights.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: