tights.no
Omtaler av Tights.no

Totalt 1.5 av 5

Basert på 11 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Victoria 30.11.2016

    Bestillte questbarer 4.november, har enda ikke fått dem og kundeservice skylder på lagerbytte. De ga ikke beskjed om at det kom til å ta lengre tid selv om de reklamerer for dette. 


    Lynrask levering ja...

  • 3 uker eller mer

    Liv 30.11.2016

    Jeg venter tre uker på min leveranse. Jeg klager og får beskjed fra kundeservice om at det kan gå en uke til før jeg får pakken min, altså fire uker. Når jeg sjekker orderen min ser jeg at de har fjernet fire av produktene jeg har forhåndsbetalt for. Dette har de verken informert meg om eller returnert penger for. Når jeg tar opp saken med de svarer de ikke. 

  • 3 uker eller mer

    marianne 29.11.2016

    Elendig og virkelig dårlig.  Har bestilt varer derfra nå for 4 gang, hver gang har de levert sent eller varen har vært dårlig. Nå er det 4 uker siden jeg bestilte og ennå ikke kommet. De sier de flytter lager osv, det burde de ha sagt da jeg bestilte for laang tid siden. Dette er virkelig en side som ikke holder noe av det de lover og for dem er ikke kunden viktig.. anbefaler virkelig ikke Tights. Elendig

  • Helene 20.11.2016

    De reklamerer med lynrask levering (1-4 dager). Bestilte og betalte varer som etter 10 dager fortsatt ikke er sendt fra lager. Har forsøkt å kontakte de både på kundeservice og sosiale medier, men de kommer med dårlige unnskyldninger og sletter henvendelsene mine på sosiale medier/facebook slik at ikke andre skal ha mulighet til å se. Varene har som sagt ikke dukket opp, ei heller info fra dem om hva som skjer.

  • 3 dager

    Morten 28.10.2016

    Kjøpte klær og kosttilskudd til god pris, fikk leveringen tre dager etter :) Veldig fornøyd!

  • Milla 16.10.2016

    Jeg tror man skal lete LENGE etter en kundeservice som er så likegyldig!! Ingen hjelp og få på en ganske så enkel sak. Varen hadde synlige feil og mangler, Tights.no er over hodet ikke interessert i å hjelpe til. De mener at varen er "synlig brukt" og at jeg ikke får LOV til å returnere? Varen er ikke synlig brukt og regningen øker mens jeg sitter i sak mot de... De går jo imot alt som heter lover og regler! Jeg går videre med dette, for det er jo bare skammelig å bry seg så lite om det som driver butikken rundt, nemlig oss kunder(!) Kommer aldri til å bestille noe herfra igjen! 

  • Ca. 2 uker

    Solveig 11.10.2016

    Ventet på pakken i snart 2 uker nå, har fortsatt ikke kommet! Lynrask levering er kanskje litt å ta i? 

  • Gunnar 04.09.2016

    Purret på varen etter en uke. Det viste seg at de ikke hadde den og det gadd de ikke si ifra om. Utrolig irriterende.

  • Ca. 2 uker

    Siri 20.08.2016

    Det reklameres med lynrask levering, det var ikke min erfaring ettersom det tok 13 dager å få pakken.. kundebehandlingen underveis har vært svært dårlig.


    Plutselig en uke senere dukker det opp en identisk pakke hos meg igjen, informerer Tights.no som først tilbyr meg pakken til halv pris, deretter gavekort om jeg sender tilbake pakken. Dette var ca 11. Juli. Idag er det 17. August og noe gavekort har jeg ikke sett snurten av og jeg får ikke svar på mailene jeg sender, ei heller på Facebook.

  • Neste dag

    Renate 28.07.2016

    Fikk raskt hjelp til å finne riktig størrelse når jeg pleier å ligge mellom M og L til vanlig! Utrolig gode produkter som kommer frem veldig raskt, trygt og sikkert =D Bestilte varer sent på kvelden og fikk dem dagen etter

  • 3 uker eller mer

    brynjolf pettersen 12.05.2016

    Bestilte 4 pakninger med questbarer som først forsvinner. Sliter med å få kontakt med kundeservice hos tights.no som skylder på leverandøren (post Nord). Det hele tar over en måned med hele tre bomturer til leveringssted på grunn av feile meldinger fra post nord. Til sist går jeg fysisk opp til der hvor tights.no holder til i Oslo sentrum og får questbarene mine. Hyggelig nok det. Men der har de til gjengjeld ikke smakene jeg har bestillt.. 

    ...

    Bestilte 4 pakninger med questbarer som først forsvinner. Sliter med å få kontakt med kundeservice hos tights.no som skylder på leverandøren (post Nord). Det hele tar over en måned med hele tre bomturer til leveringssted på grunn av feile meldinger fra post nord. Til sist går jeg fysisk opp til der hvor tights.no holder til i Oslo sentrum og får questbarene mine. Hyggelig nok det. Men der har de til gjengjeld ikke smakene jeg har bestillt.. 


    Til sist så er det fakturaen fra Klarna, som har rukket å blitt litt større innen den kommer til meg med purregebyr og greier. Avtalen med Klarna er jo spesifikk på at en ikke skal betale før en får varen. Dette er heller ikke noe folkene i tights.no ville bry seg med. De tenkte i stedet at jeg burde ha betalt for varen med en gang og ville ikke være behjelpelig med å viderebringe noe om leveringssituasjonen til klarna. 


    Alt i alt så tror jeg nok at tights.no er helt o.k. når alt fungerer, men de var helt elendige på å håndtere kunder, de som leverer forsendelsene for dem, og det eksterne betalingssystemet. 

Skriv omtale av Tights.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: