Laster
815 00 780

Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2001 ble nettsalget supplert med Lagershoper i Sverige der man handler til samme lave priser som på nett.

På nett gjennomfører du hele kjøpsprosessen selv og får etterpå varen levert hjem. Våre Lagershoper i Sverige har ingen selgere eller dyre lokalkostnader. I stedet slår du akkurat som på nett opp varen på en av våre søkestasjoner, og henter den etterpå selv fra anvist lagerplass. Det gjør at vi kan holde lave kostnader ved salg og distribusjon, noe som kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 14 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter.

Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, Dvd-spillere, MP3-spillere og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne!

Fordelene med NetOnNets modell:
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Er du i Sverige og heller vil handle i Lagershopene har de åpent alle dager i uken.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 2.5 av 5

Basert på 21 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 1 uke

    Verste kundeservice jeg har vært borti. Har vært i kø i over en time uten å få svar. Mottok en HGST-disk med smart-feil. Må antageligvis til forbrukerrådet for å få noe respons. STYR UNNA!!

  • Den desidert verste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
    De som jobber på kundeservice forstår dårlig norsk og er utrolig arrogante og liyr hjelpsomme. Reklamasjoner er et totalt mareritt.
    STYR LANGT UNNA! Komplett.no er et mye bedre alternativ

  • Elendig.. Sitter 37 min for å kontakte kundeservice. (Legger på etter 37 min)


    Får deretter 68 extra kroner på tlf regninga for 5 siffrede nr.


    Dette for å ha hørt ræva musikk og en stemme som forteller deg at du rykker stadig frem i køen i 37 min!


    Styr unna... Ræva kundeservice...

  • 3 uker eller mer

    Elendig!

  • Fikk ødelagt vare, og oppfølgingen var helt elendig.

  • Ca. 1 uke

    Ble informert om 2-3 dager levering, men nå er det snart gått en uke. Ikke noen svar på tross av forsøk på både mail og telefon. Det mystiske er at alt er treigt, tilogmed ordrebekreftelsen tok en dag å få.

  • 4 dager

    Grusom kundeservice. Greit med ordre så lenge alt var i orden. Men når jeg måtte returnere noe, etter feil info på websiden, måtte saken til forbrukerrådet.

  • Ca. 1 uke

    Dårlig forpakning og skadet vare. Alt for mye jobb med å sende tilbake på grunn av dårlig jobb.


    Treg service.


    Handler ikke her mer. 

  • 5 dager

     Valgte netonnet når jeg skulle bestille PS4 fordi de lovet "levering 1-3 dager". Ettersom bursdagen som denne skulle være den store gaven til var om 4 dager så skulle det være god margin. Ordrebekreftelsen sa pluttselig at pakken ville bli etter 14 dager fordi jeg hadde trykket ok på å ta med et anbefalt tilbehør (lader). Etter mailing og telefonsamtale med tilhørende lovnader så er den nå lovet å dukke opp 2 dager etter at bursdagen er ferdig. Kunne tenke meg en varslig når det dukker opp tilbud om tilbehør som gjør at leveransen blir utsatt. Seriøse aktører har orden på slikt. Hva skal jeg si til bursdagsbarnet tro...

  • Ca. 2 uker

    Dårligste servicen jeg har vært bort i

  • 4 dager

    Aldri hatt noen problemer!

  • 4 dager

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.

    ...

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.


    Første handel var det nettverksroutere som ikke hadde repeater-funksjonalitet likevel, og sist bestilling så var det et hovedkort hvor all informasjonen var kopiert fra en annen (og bedre) modell fra samme leverandør. 


    Den siste bestillingen jeg gjorde var en komplett datamaskin i deler. Her var fabrikkforseglingen brutt på bl.a minnebrikkene hvor 2 av dem var defekte og hovedkortet hadde ikke wifi som avertert. Jeg valgte å heve kjøpet og sende maskinen i retur.


    Når returen var behandlet så valgte de å ikke returnere pengene for M.2 disken som var montert i hovedkortet eller den ekstra viften som stod montert i kabinettet eller forbruksmateriell som ble brukt under monteringen av maskinen. Totalt over 3 tusen kroner.


    De har ikke ringt eller sendt e-post for å ta opp problemstillingen, i stedet har de valgt å endre den originale ordren til å nå gjelde disse komponentene som de allerede har fått.


    Enten har de tjuvradder som jobber på lageret (defekte minnebrikker med brutt forsegling, returvarer som aldri blir mottatt) eller så har de inkompetente folk som ikke vet hva de driver med ... eller en kombinasjon av begge.


    Uansett årsak så er dette en butikk som byr på trøbbel!


     

  • Elendig service. Burde ikke få lov og drive. Styr unna hvis du ikke er HELT sikkerpåat du får det du skal ha. De tar ikke reklamasjon,bytte på grunn av feil vare,du får ikke pengene igjen.Skriver dette til skrekk og advarsel.Har gitt 1 stjerne,fordi det ikke var mulig å gi 0


     

  • Grei nettbutikk med gode fraktalternativer, men helt elendig kundeservice. Først og fremst er det svensker som bruker automatisk oversettelse til "norsk" så det er ganske så vanskelig å forstå hva de mener. For det andre ble det gitt veldig lite og dårlig info da det var snakk om reklamasjon på et hovedkort. Hvis man ikke får problemer med NetOnNet er de greie, men så snart det blir problemer er de ganske så vanskelige.

  • Ca. 1 uke

    Til tider gode priser, men tidenes tregeste levering og ELENDIG service i ettertid. Styr unna denne butikken om du har noe annet valg.
  • 3 dager

    Leverer alltid ! Handlet i årevis og knirkefritt hver gang
  • 5 dager

    Greie priser, pluss for gratis frakt, men leveringstiden er ikke den beste. Hvis en velger gratis frakt blir leveringstiden oppgitt til 4-6 dager, så en blir advart på forhånd.
  • 5 dager

    Veldig bra. Så det var lite omtaler om netonnet så jeg tenkte jeg kunne skrive en. Netonnet er ofte billigere en utrolig mange andre. Jeg har ikke hatt noen problemer med varer fra netonnet, så har aldri snakket med kundeservice. Men som sagt, Veldig fornøyd!
  • Ca. 2 uker

    Netonnet har lave priser. men det er også det eneste de har. De har virkelig ikke peiling på det de selger. ALDRI kjøp komponenter eller ting du må sette sammen selv fra denne butikken.
  • 5 dager

    Flott butikk, gratis frakt, god kundeservice de gangene jeg har handlet der, ingen problemer med ny vare dersom noe galt med levert vare. Meget fornøyd!
  • Ca. 1 uke

    Egentlig en veldig god butikk, både på pris og utvalg. Det som irriterer meg er at når man velger gratis frakt, så er det lengre leveringstid. Det tar 6-10 dager? Det er helt latterlig. De lar ordren ligge uten å røre den på 6 dager bare fordi det er leveringstiden ved gratis frakt. Kunne spart seg for å reklamere med gratis frakt når det er slike betingelser.
  • 4 dager

    Fantastisk nettbutikk.. Pakker bestilt med express levering er her på ca 4 dager, men det er jammen pakkene som blir bestilt med gratis frakt 6-10 dager. Har hatt uflaks med en ting jeg har kjøpt fra Netonnet. Sendte dette inn, og etter 1 uke var en ny pakke ankommet posten. De har super kundeservice både før og etter kjøp. Å avbestille har aldri vært noe problem. De få gangene jeg har ringt og spurt om det blir det gjort på et par minutter hvis ikke varen allerede er sendt. Begge totter opp for Netonnet :) :)
  • Ca. 1 uke

    Virker som en bedrift som liker og ha fritid. ELENDIG service. Ringer du inn til kundeservice, vær forbedredt på lang ventetid, og samme sang som spiller x antall ganger. Når de tar den, blir du møtt med en irritert svenske. Jeg kunne ikke avbestille min ordre, da den var KLAR for sending, altså IKKE sendt. Så da må jeg bare vente å se hva jeg får. virker som om flertallet har fått enten feil produkt eller defekt.
  • 3 uker eller mer

    Ikke fått produkt og kan ikke få tilbake pengene!
  • Ca. 1 uke

    Har nylig kjøpt 2 stk laptop, raskt og veldig bra levert. Betalte 74kr i porto og angrer ikke på det. Måtte returnere den ene og da tok det bare 8 dager før ny lå i postkassen. Har tidligere også angret på kjøp og da har pengene vært på konto etter ca 8 arbeids dager. Handler der gjerne igjen, prisen er forholdsvis lave men sjekk prisguide.no før kjøp det finnes butikker ned lavere priser på enkelte varer.
  • Ca. 1 uke

    Elendig kundeservice. Ikke kjøp fra NetOnNet. Hvis problemer oppstår i ettertid, yter de ingen service.
    Det hjelper lite med forbrukerrettigheter, hvis nettbutikken gir blaffen.
  • Ca. 2 uker

    Helt ubrukelig kundeservice. Bestiller aldri noe fra Netonnet igjen.
  • 3 dager

    De leverte fort og da jeg fikk varene, sendte jeg tilbake skjermkort pga coil whine, tok 8 dager fra jeg sendte kortet til jeg fikk ett nytt ett :) veldig proff kunde service.
  • Ca. 2 uker

    Elendig. Butikken forstår ikke produktene de selger. Ingen kundeservice. Etter retur av defekt produkt fikk jeg i retur krav om betaling av et helt annet produkt.
  • 4 dager

    Forferdelig lang ventetid på alt som har med kundeservice.
  • Ca. 2 uker

    Helt elendig at de skal holde tilbake varer fordi man har valgt gratis frakt.Greit nok at de kan prioritere de som velger å betale for frakten, men å holde tilbake varer i over en uke er rett og slett latterlig.

    Skal aldri bruke den butikken mer.
  • 4 dager

    Gode priser, kjapp ordrebehandling, gratis frakt og rask leveranse (tatt i betraktning at oppgitt leveringstid var 6-10 dager, men jeg fikk pakken etter 4 dager).
  • Ca. 1 uke

    Service etter kjøp elendig. Lang behandlingstid, måtte purre flere ganger for å få svar, måtte sende inn utstyr kjøpt for å få vurdert reklamasjon, og det ble krevt mer avgift for å få returnert utstyret enn det som ble oppgitt på forhånd.
  • 3 uker eller mer

    Service etter kjøp dårleg. Lang reparasjonstid, lite tilbakemelding, stadig nye kundebehandlarar, ikkje svar på mail. Kjøpt tlf des 2013, fungert 4 månader hittil, resten av tida på gjentatte reparasjonar. Håpar fortsatt på å få heve kjøpet.
    Ingen fleire kjøp på Netonnet!
  • 3 uker eller mer

    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne...
    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne dette selv, - handlet nye simkort - til ingen nytte, - og ringte til slutt Leverandøren av Huawei. Som kort konstaterte at varen var kaputt og måtte returneres til fabrikken.
    Jeg pakket og sendte tlf. i retur 6. september - til den adressen som NetOnNet oppga.
    Derfra har hele handlingsforløpet vært et mareritt. DET VAR NEMLIG KOMPLETT UMULIG FOR KUNDESERCVICE Å FINNE PAKKEN! Som ble sendt på samme måte som mottatt, dvs. som brev, med tydelig adresse til mottager og avsender. Men borte var og ble denne pakken, - påsto menneskene - som i hovedsak er ansatt nettopp for å finne returvarer. Jeg har brukt mer tid enn noen av de ansvarlige i serviceavd. hos NetOnNet, og det oppleves som jeg stort sett har gjort jobben for dem.
    Gikk først til det lokale postkontoret der pakken ble levert. Som ikke kunne gjøre noe uten sporingsnr. Sa de. Og ettersom lete-mannskapet på nettbutikken stadig var i villrede om hvor denne mystiske pakken befant seg, - gikk jeg til slutt ned til Postens hovedkontor i Kristiansand. Der sendte de ut en detaljert etterlysning av pakken.
    OG DET HJALP. PLUTSELIG - ETTER TRE UKERS SURR - FANT LETEMANNSKAPET HOS NETONNET DEN MYSTISKE PAKKEN.
    Jeg fikk glad-meldingen i dag, men resten av beskjeden var lite å glede seg over:
    Det ville nemlig gå ytterlige tre uker, minst, med sjekk av telefonen av de faglærte på fabrikken, - men først etter den returnerte pakken var blitt kontrollert, - om den virkelig inneholdt det samme som da den ble sendt.
    For meg, som kjøper, virker det i beste fall som unødig byråkrati - etter all somlingen med å finne pakken. I verste fall en sjikanøs mangel på vilje til å gidde å spore opp en pakke som var korrekt pakket, og påført adresser til mottaker og avsender. Antagelig har den ankommet og ligget på et mottakslager i to uker. Dette ser jeg som et fravær av respekt overfor en kunde som venter på et såpass viktig produkt som en mob. tlf. (Jeg synes oppriktig synd på de vennlige menneskene som er ansatt til måtte FORMIDLE de dårlige nyhetene, som de selv antagelig aldri var ansvarlige for.
    Ellers er den lange korrespondansen med fravær av initiativ et glimrende eksempel på FRAVÆR av kundeservice, spesielt fordi mennesker i alle serviceavdelinger - som har kundebehandling som profesjon - kan tillate at en sak drøyer såpass lenge i tid. SKAMME SEG!
  • Ca. 1 uke

    Har gått 1 uke nå og varene er fortsatt ikke kommet frem. Da hjelper det lite med gratis frakt. Dukket også opp en faktura i posten med serviceavgift på 375kr noe jeg ikke har snøring på hva er da varene ble betalt med kort.

    Kommer ikke til å bruke netonnet igjen, selv om de er gode på pris.
  • 4 dager

    Ikke noe negativt bortsett fra at de ikke er så raske til å levere. De sender varene fra Sverige.
  • 5 dager

    Handler her hele tiden, aldri opplevd noen forsinkelser eller problemer. Meget fornøyd!
  • 4 dager

    Bestilte PS4 med 2-5 fraktdager (79,-) til en adresse sentralt i Trondheim. NetonNet/Posten brukte 4 ukedager på å komme frem. Veldig beskjedent ift tidligere erfaringer
  • Ca. 2 uker

    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake,...
    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake, og kjøpe den et annet sted. I mailen hvor jeg fikk fraktseddelen gjorde jeg det klart at det var det jeg ønsket og kundeservice skrev faktisk "da noterer vi det" Jeg fylte også ut garantiskjemaet og angreskjemaet hvor jeg krysset av for det samme.

    Da jeg fikk bekreftelse på at pakken hadde blitt mottatt sendte de meg en ny telefon. Jeg ble litt forundret, for det var ikke det jeg hadde bedt om og ringte kundeservice. Der forklarte jeg saken, og de sa at de skulle avbestille sendingen og fortsette med returen.

    Det skjedde ikke.

    Da jeg fikk telefonen, over helgen gadd jeg ikke å rote mer. Den nye telefonen fungerte.

    Jeg bare syns det er skikkelig merkelig at alle serviceinstanser ignorerer hva jeg har sagt.
  • 2 dager

    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters...
    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters gjør meg alltid litt skeptisk. Håper det var en glipp. Jeg har ingen erfaringer med oppfølgingen hos NetonNet dersom det er snakk om retur- eller garantisaker, men har ingenting å utsette på pris og leveringstid. Jeg kommer til å handle her igjen hvis det faller seg slik.
  • Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling, men intet skjer- bare tomme lovnader.
    HOLD DERE UNNA DENNE BUTIKKEN !!
    Pris er ikke allt !!!
  • 5 dager

    Jeg er helt enig med MIA.
    Selv kjøpte jeg tlf fra firmaet.
    Den første ble det trøbbel med, og ble nok, med en god del diskusjon - byttet.
    Neste av samme merke fortsatte med trøbbel, og pr i dag har det ikke nyttet diskutere med firma NETONET om tilbakelevering. Dvs. i ca. 8 mnd.
    Det er rett og slett lite tiltalende. Martin
  • 5 dager

    Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle her, så velg heller multicom, komplett, dustin eller proshop. Deal.no fungerer også. De er trege til å levere, men fantastisk bra på support.
  • Neste dag

    Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert, og kan egentlig ikke huske at jeg ventet veldig lenge på de andre tingene.
  • Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

    Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til...
    Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

    Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til forsikringsselskapet.

    De gjorde dette, og jeg snakket med forsikringsselskapet. De sa etter mye fram og tilbake at de skulle sende melding til netonnet og be dem sende meg et nytt nettbrett.

    SÅ startet problemene.

    For det første, viste det seg at netonnet ikke hadde Nexus 7 inne lengre, og ikke hadde planer om å ta inn flere. Så de sa jeg kunne velge et "tilsvarende produkt i samme produktklasse for 2990,-".

    Det finnes ingenting som er i NÆRHETEN av Nexus 7 til 2990,- og det var jeg klar over da jeg kjøpte det først. Så jeg sjekket litt, og fant noe som kom ganske nærme når det gjaldt "verdi for pengene". Galaxy tabPro.

    Da jeg sjekket dette, var prisen på galaxyen 3500,- men de hadde den ikke inne. At den kostet 3500 betydde at en forsikring på den ville koste ca 700 kroner.

    Så totalt ville jeg måtte betale 1400 kroner (3500+700+200(egenandel på forsikring)-2990)

    Men slik gikk det altså ikke. To dager etter at jeg sendte dem en mail om at jeg i så fall ville ha en galaxy tabpro, hadde de skrudd opp prisen til 3990 på tabproen, og dermed gikk forsikringsbeløpet også opp til 900 kroner.

    Så det hele endte opp med følgende;
    Jeg får snart tilsendt et nettbrett som er VERRE enn det nettbrettet jeg hadde, og jeg kommer til å måtte betale 2000 kroner ekstra for det kontra 199 jeg hadde måttet betale om de ikke hadde sluttet å ta inn nettbrettet.

    Det som plager meg MEST dog, er det lille stuntet de gjorde ved å bytte prisen fra 3500 til 3990. 700 kroner er ikke mye (500 ekstra for brett og 200 ekstra for forsikring) men jeg føler meg snyltet og det er ikke en følelse man skal sitte igjen med etter en slik situasjon, synes jeg.
  • 5 dager

    Greie priser, men treg leveringstid.

  • 4 dager

    STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd...
    STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd spilleren hennes hadde tatt kvelden. Da anbefalte jeg mamma å ta i bruk telefonen til det formålet og hjalp henne å laste ned noen lydbøker. Vi fikk oss imidlertid en overraskelse da vi skulle koble i headsettet. Det var ikke noe hull der!? Mamma hadde aldri lagt merke til det fordi hun ikke har hatt bruk for det før. Ca 1-2 mm nedenfor ringen på telefonens utside var det tett. Mannen til mamma stakk ned i verkstedet sitt og fant frem lupe og lommelykt og vi så at hullet manglet. Jeg prøvde å pirke nedi der med en nål og fikk ut noen plastspon. Da skjønte vi at det måtte være en støpefeil i telefonen. Så vi kontaktet kundeservice og tok oss trøbbelet med å gå igjennom deres kompliserte og tidkrevende prosess med å reklamere. Tre uker senere fikk vi en automatisert e-mail fra deres service verksted på skarnes MCARE. Der sto det at; kunden har dyttet noe ned i jack inngangen.?
    Telefonen ble returnert til min mor mot et gebyr på 467 kr eller noe sånt. Mamma var klar til å gi seg med det, men hele greia opprørte henne. Jeg syntes ikke vi skulle la oss avspise med det. Det var jo tross alt en gave fra oss barna. Så jeg tok kontakt igjen og ble henvist til en svensk dame som het Zandra Ohlsson. Tok kontakt med henne og ble selvfølgelig henvist tilbake til kundeservice. Nå i dag etter tre måneder har MCARE omsider vedgått at vi hadde rett hele veien. Kundeservice på nettonnet har forholdt seg venlige og profesjonelle under hele saken, men det hjelper lite når alt rundt dem er pil råttent. Jeg har brukt de siste fire ukene av livet mitt på sikkert en 30-40 e-mailer og diverse telefoner og enden på visen er at vi blir nektet å heve kjøpet! Jeg river snart ut håret mitt i ren frustrasjon! Nettonnet er greie på service, pris og levering, men hvis du ikke vil risikere å måtte bruke måneder med tid og energi hvis du skulle være så uheldig å kjøpe et produkt som ikke holder mål, ja, da burde du holde deg langt unna!
  • 2 dager

    Super levering. jeg fikk telefonen min raskt og billig. Veldig fornøyd med leverangsen :)
  • Veldig treige med å betale tilbake penger etter kansellerte ordre. Måtte purre. Treig kundeservice.
Skriv omtale av NetOnNet
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »