2151 9000
netonnet.no

Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2001 ble nettsalget supplert med Lagershoper i Sverige der man handler til samme lave priser som på nett.

På nett gjennomfører du hele kjøpsprosessen selv og får etterpå varen levert hjem. Våre Lagershoper i Sverige har ingen selgere eller dyre lokalkostnader. I stedet slår du akkurat som på nett opp varen på en av våre søkestasjoner, og henter den etterpå selv fra anvist lagerplass. Det gjør at vi kan holde lave kostnader ved salg og distribusjon, noe som kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 14 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter.

Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, Dvd-spillere, MP3-spillere og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne!

Fordelene med NetOnNets modell:
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Er du i Sverige og heller vil handle i Lagershopene har de åpent alle dager i uken.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 1.5 av 5

Basert på 46 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 2 uker

    Aba 01.12.2016

    Verdens verste kundeservice. Tar de 4-5 dager å svare pr e-mail du sender de, enda du svarer de straks.

  • Ca. 2 uker

    Rune 30.11.2016

    Som mange andre sier, elendig kundeservice! Om man i det hele tatt får tak i kundeservice, har sittet 30 min og lenger i kø på servicenummeret deres flere ganger.


    I tillegg har de lang leveringstid, styr unna denne nettbutikken!

  • Ca. 1 uke

    Camilla 26.11.2016

    De som har mottar øydelagde produkt; var det Ipad Air?


    Me har mottat ein, har hatt problem med at den slår seg av og ikkje vil på igjen. Venter i spenning på mail frå netonnet :-)

  • 4 dager

    petter 06.11.2016

    får produkter som ikke fungerer som det skal.. har skjedd 4 ganger på rad :( dårlig kundeservice, virker som de har uproesjonelle folk i de telefonene. svarer nesten aldri på mail.

  • 3 uker eller mer

    Magnus 05.11.2016

    Treg leveranse. Bestilte øreplugger som var "på lager", og fikk beskjed 2 ganger om forsinkelse fra leverandør. Etter en måned fikk jeg beskjed om at varen var sendt, men det har snart gått en uke uten at bring har fått inn pakken... Uprofesjonelt

  • Knut 31.10.2016

    prisen er bra og leveransen ok men der manglet bruker manual som netonnet påsto var i pakken, jeg er da ikke interesert med 2 stk. Etuiet var heller ikke med. dere må sjerpe dere, vi som kunde er ikke interesert i denslaks handel

  • 4 dager

    Kristoffer 30.10.2016

    Først vil jeg bare si, aldri les kundeanmeldelser på netonnet! De godkjenner kun de anmeldelsene de vil, og dermed sikrer jeg gode anmeldelser med å slette de andre. Uansett om anmeldelsen din er innenfor reglementet deres  eller ikke. De har en forferdelig kundeservice, vil aldri anbefale noen å bruke denne butikken uansett hva man skal ha. Det er rusisk rullett å handle der. Alt av reperasjon er ubrukelig. Kjøpte en vannkjøler der med defekt pumpe. De gir deg heller ikke ny vare, noe en vanlig nettbutikk ville gjort. Det sendes til service i over en måneds tid, konstaterer om det kan repareres å returnerer det til deg. Jeg fikk ny pumpe etter 1-1.5 måned, med småfeil, men jeg orket rett og slett ikke levere inn igjen. Så dårlig er det. Defekte audio technica hodetelefoner ble også kjøpt der. Jeg konstaterte nøyaktig hva feilen var, og hva som måtte gjøres når jeg sendte de inn. Så får jeg de tilbake etter 1-1.5 måned, men det eneste de har gjort er å finne ut at de var defekte, de reparerte altså ingenting. Uansett prisforskjell, Aldri kjøp noe hos Netonnet!

  • Ca. 1 uke

    Yannic 19.10.2016

    Prisene er gode, men Kundeservicen er så utrolig elendig at det går ann. Kundeservicen er hovedsakelig treg, vil si at vis du får en E-Mail fra dem tidlig på morgen angående en eller annen sak, og du skriver tilbake, er ofte at du ikke får tilbake melding før dagen etterpå eller dagen derpå igjen, selvom du sender svaret ditt på saken bare 5 minutter etter at du har mottatt E-Mailen fra dem. Telefon supporten er heller ikke de kjappeste, selvom de i det minste prøver. De har lite orden på sakene demmes, fordi de alltid sier de ikke kan gjøre noe mer med saken når det gjelder saker som blir behandler per E-Mail support. All in all er websiden helt ok, fine priser og godt utvalg av varer, men om du har ett problem med dem, kan du nesten innstille deg på at dette kommer til å ta noen uker.

  • Samme dag

    Kjell 14.10.2016

    Kjap levering og god pris

  • 3 uker eller mer

    Lars 11.10.2016

    Har aldri opplevd så grov mangel på respekt for kundene sine, og mangel på kundeservice. 


    Varen ble levert tilbake med 30 dagers åpent kjøp. Fikk e-post om at returen var mottatt, og penger skulle tilbakebetales ila. 10 dager. Nå, en måned senere, fortsatt ingen tilbakebetaling. "Kundeservice" lover å gi tilbakemelding iløpet av dagen, ingenting skjer. 


    Netonnet har fortsatt både varen og pengene mine, tiden vil vise hva som skjer.

  • 5 dager

    Stian Kvia 10.10.2016

    Fikk defekt vare. Pengene er fremdeles ikke kommet i retur etter 3 måneder


    Anbefales ikke

  • Ca. 1 uke

    Allan Gullåg 01.10.2016

    Greit kjøp, elendig service og treg levering.

  • 5 dager

    anders 28.09.2016

    Utrulig treg leveringstid i forhold til komplett som bruker postnord som bruker 1 døgn fra bestilling til ankommet postkontor. Mens netonnet bruker snileposten bring som bruker 1 døgn per "stasjon".

  • Ca. 2 uker

    Torbjøn 20.09.2016

    Sendte reklamasjon på mitt ASUS gtx 1080. fikk nytt kort iløpet av 2 uker. veldig fornøyd. bra Kundeservice

  • 4 dager

    Elise Sofie 16.09.2016

    Bestilte på mandags kveld, ble sendt dagen etter. Kom fram i dag (til nord-Norge) veldig fornøyd med rask levering og greie priser. 

  • 3 uker eller mer

    Per 02.09.2016

    Produktet jeg bestillte fikk stadig ny leveringsdato. Hver gang det kom til oppgitt dato, kom det en ny leveringdato. Har ventet i 1 mnd tid på noe som skulle ta bare noen dager. Har ringt kundeservice to ganger ( 24min og 30min ventetid før svar) og har avbestillt produktet. Tilbakeføring av beløpet skal de bruke mellom 3 - 10 dager på!! 

  • 3 dager

    Geir 31.08.2016

    De har gode priser. Men som de fleste sier kundeservice er meget dårlig. Tar dager før de svarer og telefon tar de skjelden. Dumt at de ikke tar dette mer seriøst. Jeg har handla noen ganger her. Men siste gang trengte jeg hjelp av menneskene på Netonnet og det var frustrerende. Jeg kjøpte en dyr ting, 10.000 kroner. Måtte sendes in og ingen svarte. Mail etter mail. Den var ny også noe som gjorde saken enda værre. Ble lovet max 2 uker. Det føles forferdelig når du skriver og de aldri svarer. Man kan sende in og etter 1 uke kan man få svar. Dette taper de på. Folk finner andre steder og handle når de ikke tar kundene mer seriøst. Men jeg fik hjelp tilslutt. Tingen ble tatt in fordi man ikke kunne reparere den. Fik beskjed om at pengene 10.000 kroner måtte brukes hos dem. Jeg valgte en litt dyrere vare og betalte et mellomlegg. Men skjerp dere Netonnet!! 90% skriver det samme elendig kunde behandling. Jeg har fått alle mine varer. Håp at du ikke trenger og kontakte de i ettertid.

  • tor-atle 25.08.2016

    Rask levering ved kjøp.


    Ubrukelig kundeservice ved reperasjon/service. Kansje det verste jeg har opplevd. Umulig å få tak i på tlf, og en må vente dagesvis på svar på mail.

  • 3 uker eller mer

    Synnøve 24.08.2016

    Enormt lang leveringstid. Fekk ikkje beskjed om at produktet kom til å kome mykje seinare enn det som opprinneleg var oppgitt frå Net on net. Forbrukerservice brukte og lang tid på å svare.

  • 2 dager

    Lasse 20.08.2016

    Bra pris og rask levering. Trekk for treigt svar fra kundeservice

  • 3 dager

    Stian 18.08.2016

    Gode priser, men dårlig kundeservice. Bakplaten på min Xperia Z3 compact sprakk då eg la den på baderomsvasken. Brukte 6 mnd pluss eit vedtak frå forbrukerrådet før dei gjekk med på at det var fabrikkfeil og ikkje forbrukerfeil.

  • 3 dager

    Sigurd 17.08.2016

    Greie priser med virkelig udugelige når det kommer til kundeservice. Bestilte deler til ny pc, som ut av boksen ikke fungerte. Ringe kunde"service", men fikk bare beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg pr telefon, måtte bare sende inn alt... og siden de holder til å Sverige tar det evigheter å sende tilbake til de. Er nå 1,5 uke siden jeg sendte inn og de skal vistnok ha begynt å sett på maskina for over ett døgn siden, uten at jeg har hørt noe mer. 
    STYR UNNA ubrukelig når det gjelder service!

  • 5 dager

    Linda Høyvik 16.08.2016

    Rask levering ..... Bra helt til du må levere inn en vare pga feil! Leverte inn pc garantisak, fikk pc tilbake etter 5-6 uker, prøvde den, og fungerte ikke nå er den sendt tilbake for 3 uker siden.. Men får ikke info om hva som skjer??. Så totalt har har pc vert borte i 8 uker...... Og er fortsatt i Sverige:-(...

  • 3 uker eller mer

    Jonas Spjelkavik 16.08.2016

    Elendig kundeservice har jeg aldri opplevd. Har venter i to måneder uten ordentlig svar. Venter 20 minutter hver gang jeg ringer. Har faktisk tatt tiden. Skal aldri handle der igjen!

  • Ca. 2 uker

    Ann-Kristin 10.08.2016

    Elendig kundeservice, utrolig lang svartid på mail og telefon. Får forskjellige beskjeder hver gang vi endelig får kontakt. Uvitende med tanke på forskjell mellom reklamasjon og garanti. Skal aldri handle herifra igjen!! 

  • 3 uker eller mer

    Morten 10.08.2016

    Billig og rask levering... helt til du må sende inn noe på reklamasjon eller service. Da starter kaoset for å si det mildt. Måtte levere inn smartklokka, Sony smartwatch 3, grunnet at den regelmessig hang seg og mistet konstant kontakt med telefonen. Tok 5 uker fra jeg leverte inn smartklokka til jeg fikk den tilbake, da med beskjed fra verksted om at "ingen feil funnet på klokka i henhold til kundens beskrivelse". Ble passe forbanna, men startet opp klokka... og akkurat samme feilene er der fremdeles! Det tok nøyaktig 10 sekunder før den hang seg igjen. Sitter igjen med en følelse av at den ikke er testet i det hele tatt, bare sendt tilbake til meg. Aldri mer netonnet. 

  • 3 uker eller mer

    Robin 07.08.2016

    Elendig service og uendelig lang tid mellom hver mail. Ventet på en vare i 5 uker,  så fikk jeg mail om at varen ikke kunne leveres men at jeg kunne få en tilsvarende i annen farge. Jeg takker ja i mailen tilbake, fikk da som svar at de ikke kunne skaffe den heller. De er ubrukelige og inkompetente på netonnet. Anbefales ikke! 

  • 3 uker eller mer

    Knut 03.08.2016

    Seriøse firma gir klar informasjon om lagerstatus. Når du handler hos Netonnet må du selv finne ut hva lagerstatus er. Først etter kjøpet vil nok de fleste av kundene bli informert, i de tilfeller at produktet faktisk ikke var på lager. Da er det definitivt ikke snakk om levering om noen dager - det kan fort gå uker og måneder. Når produktet ikke er inne på lager, så er lagerstatusinformasjonen svært lite pålitelig - det oppgis en forventet dato, og når denne datoen endelig kommer, så kommer gjerne en melding om ytterligere forsinket levering. Tydelig informasjon om pris (inkl. frakt) og om produktet er på lager (og kan leveres) burde være soleklare krav når man handler på internett.

  • Martin 26.07.2016

    Forferdelig kundservice.  Kommer aldri i gjennom på telefon.  Styr unna!  Useriøst å drive et firma som ikke kan besvare telefonen.  I tillegg har de "tastebonanza" for å komme til akkurat det du trenger hjelp om på telefonen - men hjelper det... nei - for ingen svarer.

  • 3 uker eller mer

    Miran 26.07.2016

    Frekke folk! Det tar altfor lang tid med alt. Styr unna denne netbutikken. Oppfølging var elendig.  

  • Ca. 1 uke

    Skjalg 08.07.2016

    Verste kundeservice jeg har vært borti. Har vært i kø i over en time uten å få svar. Mottok en HGST-disk med smart-feil. Må antageligvis til forbrukerrådet for å få noe respons. STYR UNNA!!

  • Kim 04.07.2016

    Den desidert verste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
    De som jobber på kundeservice forstår dårlig norsk og er utrolig arrogante og liyr hjelpsomme. Reklamasjoner er et totalt mareritt.
    STYR LANGT UNNA! Komplett.no er et mye bedre alternativ

  • Frank 01.07.2016

    Elendig.. Sitter 37 min for å kontakte kundeservice. (Legger på etter 37 min)


    Får deretter 68 extra kroner på tlf regninga for 5 siffrede nr.


    Dette for å ha hørt ræva musikk og en stemme som forteller deg at du rykker stadig frem i køen i 37 min!


    Styr unna... Ræva kundeservice...

  • 3 uker eller mer

    Mordi Djjwkebsbsj 09.06.2016

    Elendig!

  • Mads 07.06.2016

    Fikk ødelagt vare, og oppfølgingen var helt elendig.

  • Ca. 1 uke

    Jon 07.06.2016

    Ble informert om 2-3 dager levering, men nå er det snart gått en uke. Ikke noen svar på tross av forsøk på både mail og telefon. Det mystiske er at alt er treigt, tilogmed ordrebekreftelsen tok en dag å få.

  • 4 dager

    Ole_Harald 03.05.2016

    Grusom kundeservice. Greit med ordre så lenge alt var i orden. Men når jeg måtte returnere noe, etter feil info på websiden, måtte saken til forbrukerrådet.

  • Ca. 1 uke

    Stian 29.04.2016

    Dårlig forpakning og skadet vare. Alt for mye jobb med å sende tilbake på grunn av dårlig jobb.


    Treg service.


    Handler ikke her mer. 

  • 5 dager

    Jovsen Trondhjæm 21.04.2016

     Valgte netonnet når jeg skulle bestille PS4 fordi de lovet "levering 1-3 dager". Ettersom bursdagen som denne skulle være den store gaven til var om 4 dager så skulle det være god margin. Ordrebekreftelsen sa pluttselig at pakken ville bli etter 14 dager fordi jeg hadde trykket ok på å ta med et anbefalt tilbehør (lader). Etter mailing og telefonsamtale med tilhørende lovnader så er den nå lovet å dukke opp 2 dager etter at bursdagen er ferdig. Kunne tenke meg en varslig når det dukker opp tilbud om tilbehør som gjør at leveransen blir utsatt. Seriøse aktører har orden på slikt. Hva skal jeg si til bursdagsbarnet tro...

  • Ca. 2 uker

    tove 14.04.2016

    Dårligste servicen jeg har vært bort i

  • 4 dager

    Anders K 31.03.2016

    Aldri hatt noen problemer!

  • 4 dager

    Thor 13.03.2016

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.

    ...

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.


    Første handel var det nettverksroutere som ikke hadde repeater-funksjonalitet likevel, og sist bestilling så var det et hovedkort hvor all informasjonen var kopiert fra en annen (og bedre) modell fra samme leverandør. 


    Den siste bestillingen jeg gjorde var en komplett datamaskin i deler. Her var fabrikkforseglingen brutt på bl.a minnebrikkene hvor 2 av dem var defekte og hovedkortet hadde ikke wifi som avertert. Jeg valgte å heve kjøpet og sende maskinen i retur.


    Når returen var behandlet så valgte de å ikke returnere pengene for M.2 disken som var montert i hovedkortet eller den ekstra viften som stod montert i kabinettet eller forbruksmateriell som ble brukt under monteringen av maskinen. Totalt over 3 tusen kroner.


    De har ikke ringt eller sendt e-post for å ta opp problemstillingen, i stedet har de valgt å endre den originale ordren til å nå gjelde disse komponentene som de allerede har fått.


    Enten har de tjuvradder som jobber på lageret (defekte minnebrikker med brutt forsegling, returvarer som aldri blir mottatt) eller så har de inkompetente folk som ikke vet hva de driver med ... eller en kombinasjon av begge.


    Uansett årsak så er dette en butikk som byr på trøbbel!


     

  • Wenche 27.02.2016

    Elendig service. Burde ikke få lov og drive. Styr unna hvis du ikke er HELT sikkerpåat du får det du skal ha. De tar ikke reklamasjon,bytte på grunn av feil vare,du får ikke pengene igjen.Skriver dette til skrekk og advarsel.Har gitt 1 stjerne,fordi det ikke var mulig å gi 0


     

  • Marius 02.02.2016

    Grei nettbutikk med gode fraktalternativer, men helt elendig kundeservice. Først og fremst er det svensker som bruker automatisk oversettelse til "norsk" så det er ganske så vanskelig å forstå hva de mener. For det andre ble det gitt veldig lite og dårlig info da det var snakk om reklamasjon på et hovedkort. Hvis man ikke får problemer med NetOnNet er de greie, men så snart det blir problemer er de ganske så vanskelige.

  • Ca. 1 uke

    Niklas 26.12.2015

    Til tider gode priser, men tidenes tregeste levering og ELENDIG service i ettertid. Styr unna denne butikken om du har noe annet valg.
  • 3 dager

    Ronny 23.12.2015

    Leverer alltid ! Handlet i årevis og knirkefritt hver gang
  • 5 dager

    Eivind 20.11.2015

    Greie priser, pluss for gratis frakt, men leveringstiden er ikke den beste. Hvis en velger gratis frakt blir leveringstiden oppgitt til 4-6 dager, så en blir advart på forhånd.
  • 5 dager

    Ådne jenssen 26.10.2015

    Veldig bra. Så det var lite omtaler om netonnet så jeg tenkte jeg kunne skrive en. Netonnet er ofte billigere en utrolig mange andre. Jeg har ikke hatt noen problemer med varer fra netonnet, så har aldri snakket med kundeservice. Men som sagt, Veldig fornøyd!
  • Ca. 2 uker

    Freddy 08.10.2015

    Netonnet har lave priser. men det er også det eneste de har. De har virkelig ikke peiling på det de selger. ALDRI kjøp komponenter eller ting du må sette sammen selv fra denne butikken.
  • 5 dager

    Michael 28.09.2015

    Flott butikk, gratis frakt, god kundeservice de gangene jeg har handlet der, ingen problemer med ny vare dersom noe galt med levert vare. Meget fornøyd!
  • Ca. 1 uke

    Ricky 28.07.2015

    Egentlig en veldig god butikk, både på pris og utvalg. Det som irriterer meg er at når man velger gratis frakt, så er det lengre leveringstid. Det tar 6-10 dager? Det er helt latterlig. De lar ordren ligge uten å røre den på 6 dager bare fordi det er leveringstiden ved gratis frakt. Kunne spart seg for å reklamere med gratis frakt når det er slike betingelser.
  • 4 dager

    Ole 30.05.2015

    Fantastisk nettbutikk.. Pakker bestilt med express levering er her på ca 4 dager, men det er jammen pakkene som blir bestilt med gratis frakt 6-10 dager. Har hatt uflaks med en ting jeg har kjøpt fra Netonnet. Sendte dette inn, og etter 1 uke var en ny pakke ankommet posten. De har super kundeservice både før og etter kjøp. Å avbestille har aldri vært noe problem. De få gangene jeg har ringt og spurt om det blir det gjort på et par minutter hvis ikke varen allerede er sendt. Begge totter opp for Netonnet :) :)
  • Ca. 1 uke

    Vegard 04.05.2015

    Virker som en bedrift som liker og ha fritid. ELENDIG service. Ringer du inn til kundeservice, vær forbedredt på lang ventetid, og samme sang som spiller x antall ganger. Når de tar den, blir du møtt med en irritert svenske. Jeg kunne ikke avbestille min ordre, da den var KLAR for sending, altså IKKE sendt. Så da må jeg bare vente å se hva jeg får. virker som om flertallet har fått enten feil produkt eller defekt.
  • 3 uker eller mer

    Kari 15.04.2015

    Ikke fått produkt og kan ikke få tilbake pengene!
  • Ca. 1 uke

    Sverre 19.03.2015

    Har nylig kjøpt 2 stk laptop, raskt og veldig bra levert. Betalte 74kr i porto og angrer ikke på det. Måtte returnere den ene og da tok det bare 8 dager før ny lå i postkassen. Har tidligere også angret på kjøp og da har pengene vært på konto etter ca 8 arbeids dager. Handler der gjerne igjen, prisen er forholdsvis lave men sjekk prisguide.no før kjøp det finnes butikker ned lavere priser på enkelte varer.
  • Ca. 1 uke

    Tor 13.03.2015

    Elendig kundeservice. Ikke kjøp fra NetOnNet. Hvis problemer oppstår i ettertid, yter de ingen service.
    Det hjelper lite med forbrukerrettigheter, hvis nettbutikken gir blaffen.
  • Ca. 2 uker

    Martin 19.02.2015

    Helt ubrukelig kundeservice. Bestiller aldri noe fra Netonnet igjen.
  • 3 dager

    Oskar 24.01.2015

    De leverte fort og da jeg fikk varene, sendte jeg tilbake skjermkort pga coil whine, tok 8 dager fra jeg sendte kortet til jeg fikk ett nytt ett :) veldig proff kunde service.
  • Ca. 2 uker

    Freddy 20.01.2015

    Elendig. Butikken forstår ikke produktene de selger. Ingen kundeservice. Etter retur av defekt produkt fikk jeg i retur krav om betaling av et helt annet produkt.
  • 4 dager

    vegard 08.01.2015

    Forferdelig lang ventetid på alt som har med kundeservice.
  • Ca. 2 uker

    Jimmy 07.01.2015

    Helt elendig at de skal holde tilbake varer fordi man har valgt gratis frakt.Greit nok at de kan prioritere de som velger å betale for frakten, men å holde tilbake varer i over en uke er rett og slett latterlig.

    Skal aldri bruke den butikken mer.
  • 4 dager

    Gustav 19.12.2014

    Gode priser, kjapp ordrebehandling, gratis frakt og rask leveranse (tatt i betraktning at oppgitt leveringstid var 6-10 dager, men jeg fikk pakken etter 4 dager).
  • Ca. 1 uke

    geir 14.11.2014

    Service etter kjøp elendig. Lang behandlingstid, måtte purre flere ganger for å få svar, måtte sende inn utstyr kjøpt for å få vurdert reklamasjon, og det ble krevt mer avgift for å få returnert utstyret enn det som ble oppgitt på forhånd.
  • 3 uker eller mer

    Anne Marie 31.10.2014

    Service etter kjøp dårleg. Lang reparasjonstid, lite tilbakemelding, stadig nye kundebehandlarar, ikkje svar på mail. Kjøpt tlf des 2013, fungert 4 månader hittil, resten av tida på gjentatte reparasjonar. Håpar fortsatt på å få heve kjøpet.
    Ingen fleire kjøp på Netonnet!
  • 3 uker eller mer

    Olav Borgen 19.09.2014

    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne...
    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne dette selv, - handlet nye simkort - til ingen nytte, - og ringte til slutt Leverandøren av Huawei. Som kort konstaterte at varen var kaputt og måtte returneres til fabrikken.
    Jeg pakket og sendte tlf. i retur 6. september - til den adressen som NetOnNet oppga.
    Derfra har hele handlingsforløpet vært et mareritt. DET VAR NEMLIG KOMPLETT UMULIG FOR KUNDESERCVICE Å FINNE PAKKEN! Som ble sendt på samme måte som mottatt, dvs. som brev, med tydelig adresse til mottager og avsender. Men borte var og ble denne pakken, - påsto menneskene - som i hovedsak er ansatt nettopp for å finne returvarer. Jeg har brukt mer tid enn noen av de ansvarlige i serviceavd. hos NetOnNet, og det oppleves som jeg stort sett har gjort jobben for dem.
    Gikk først til det lokale postkontoret der pakken ble levert. Som ikke kunne gjøre noe uten sporingsnr. Sa de. Og ettersom lete-mannskapet på nettbutikken stadig var i villrede om hvor denne mystiske pakken befant seg, - gikk jeg til slutt ned til Postens hovedkontor i Kristiansand. Der sendte de ut en detaljert etterlysning av pakken.
    OG DET HJALP. PLUTSELIG - ETTER TRE UKERS SURR - FANT LETEMANNSKAPET HOS NETONNET DEN MYSTISKE PAKKEN.
    Jeg fikk glad-meldingen i dag, men resten av beskjeden var lite å glede seg over:
    Det ville nemlig gå ytterlige tre uker, minst, med sjekk av telefonen av de faglærte på fabrikken, - men først etter den returnerte pakken var blitt kontrollert, - om den virkelig inneholdt det samme som da den ble sendt.
    For meg, som kjøper, virker det i beste fall som unødig byråkrati - etter all somlingen med å finne pakken. I verste fall en sjikanøs mangel på vilje til å gidde å spore opp en pakke som var korrekt pakket, og påført adresser til mottaker og avsender. Antagelig har den ankommet og ligget på et mottakslager i to uker. Dette ser jeg som et fravær av respekt overfor en kunde som venter på et såpass viktig produkt som en mob. tlf. (Jeg synes oppriktig synd på de vennlige menneskene som er ansatt til måtte FORMIDLE de dårlige nyhetene, som de selv antagelig aldri var ansvarlige for.
    Ellers er den lange korrespondansen med fravær av initiativ et glimrende eksempel på FRAVÆR av kundeservice, spesielt fordi mennesker i alle serviceavdelinger - som har kundebehandling som profesjon - kan tillate at en sak drøyer såpass lenge i tid. SKAMME SEG!
  • Ca. 1 uke

    Marius 01.09.2014

    Har gått 1 uke nå og varene er fortsatt ikke kommet frem. Da hjelper det lite med gratis frakt. Dukket også opp en faktura i posten med serviceavgift på 375kr noe jeg ikke har snøring på hva er da varene ble betalt med kort.

    Kommer ikke til å bruke netonnet igjen, selv om de er gode på pris.
  • 4 dager

    Andre Jansen 30.08.2014

    Ikke noe negativt bortsett fra at de ikke er så raske til å levere. De sender varene fra Sverige.
  • 5 dager

    Michael Avila 14.08.2014

    Handler her hele tiden, aldri opplevd noen forsinkelser eller problemer. Meget fornøyd!
  • 4 dager

    Daniel 13.08.2014

    Bestilte PS4 med 2-5 fraktdager (79,-) til en adresse sentralt i Trondheim. NetonNet/Posten brukte 4 ukedager på å komme frem. Veldig beskjedent ift tidligere erfaringer
  • Ca. 2 uker

    Adrian 05.08.2014

    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake,...
    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake, og kjøpe den et annet sted. I mailen hvor jeg fikk fraktseddelen gjorde jeg det klart at det var det jeg ønsket og kundeservice skrev faktisk "da noterer vi det" Jeg fylte også ut garantiskjemaet og angreskjemaet hvor jeg krysset av for det samme.

    Da jeg fikk bekreftelse på at pakken hadde blitt mottatt sendte de meg en ny telefon. Jeg ble litt forundret, for det var ikke det jeg hadde bedt om og ringte kundeservice. Der forklarte jeg saken, og de sa at de skulle avbestille sendingen og fortsette med returen.

    Det skjedde ikke.

    Da jeg fikk telefonen, over helgen gadd jeg ikke å rote mer. Den nye telefonen fungerte.

    Jeg bare syns det er skikkelig merkelig at alle serviceinstanser ignorerer hva jeg har sagt.
  • 2 dager

    David Øhre Andersen 22.07.2014

    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters...
    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters gjør meg alltid litt skeptisk. Håper det var en glipp. Jeg har ingen erfaringer med oppfølgingen hos NetonNet dersom det er snakk om retur- eller garantisaker, men har ingenting å utsette på pris og leveringstid. Jeg kommer til å handle her igjen hvis det faller seg slik.
  • Vidar Johansen 11.07.2014

    Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling, men intet skjer- bare tomme lovnader.
    HOLD DERE UNNA DENNE BUTIKKEN !!
    Pris er ikke allt !!!
  • 5 dager

    martin 07.07.2014

    Jeg er helt enig med MIA.
    Selv kjøpte jeg tlf fra firmaet.
    Den første ble det trøbbel med, og ble nok, med en god del diskusjon - byttet.
    Neste av samme merke fortsatte med trøbbel, og pr i dag har det ikke nyttet diskutere med firma NETONET om tilbakelevering. Dvs. i ca. 8 mnd.
    Det er rett og slett lite tiltalende. Martin
  • 5 dager

    Tor Bruheim 04.07.2014

    Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle her, så velg heller multicom, komplett, dustin eller proshop. Deal.no fungerer også. De er trege til å levere, men fantastisk bra på support.
  • Neste dag

    Ompa Kaiiizer 03.07.2014

    Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert, og kan egentlig ikke huske at jeg ventet veldig lenge på de andre tingene.
  • Alex 03.07.2014

    Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

    Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til...
    Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

    Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til forsikringsselskapet.

    De gjorde dette, og jeg snakket med forsikringsselskapet. De sa etter mye fram og tilbake at de skulle sende melding til netonnet og be dem sende meg et nytt nettbrett.

    SÅ startet problemene.

    For det første, viste det seg at netonnet ikke hadde Nexus 7 inne lengre, og ikke hadde planer om å ta inn flere. Så de sa jeg kunne velge et "tilsvarende produkt i samme produktklasse for 2990,-".

    Det finnes ingenting som er i NÆRHETEN av Nexus 7 til 2990,- og det var jeg klar over da jeg kjøpte det først. Så jeg sjekket litt, og fant noe som kom ganske nærme når det gjaldt "verdi for pengene". Galaxy tabPro.

    Da jeg sjekket dette, var prisen på galaxyen 3500,- men de hadde den ikke inne. At den kostet 3500 betydde at en forsikring på den ville koste ca 700 kroner.

    Så totalt ville jeg måtte betale 1400 kroner (3500+700+200(egenandel på forsikring)-2990)

    Men slik gikk det altså ikke. To dager etter at jeg sendte dem en mail om at jeg i så fall ville ha en galaxy tabpro, hadde de skrudd opp prisen til 3990 på tabproen, og dermed gikk forsikringsbeløpet også opp til 900 kroner.

    Så det hele endte opp med følgende;
    Jeg får snart tilsendt et nettbrett som er VERRE enn det nettbrettet jeg hadde, og jeg kommer til å måtte betale 2000 kroner ekstra for det kontra 199 jeg hadde måttet betale om de ikke hadde sluttet å ta inn nettbrettet.

    Det som plager meg MEST dog, er det lille stuntet de gjorde ved å bytte prisen fra 3500 til 3990. 700 kroner er ikke mye (500 ekstra for brett og 200 ekstra for forsikring) men jeg føler meg snyltet og det er ikke en følelse man skal sitte igjen med etter en slik situasjon, synes jeg.
  • 5 dager

    Tom 19.06.2014

    Greie priser, men treg leveringstid.

  • 4 dager

    Mia 24.03.2014

    STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd...
    STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd spilleren hennes hadde tatt kvelden. Da anbefalte jeg mamma å ta i bruk telefonen til det formålet og hjalp henne å laste ned noen lydbøker. Vi fikk oss imidlertid en overraskelse da vi skulle koble i headsettet. Det var ikke noe hull der!? Mamma hadde aldri lagt merke til det fordi hun ikke har hatt bruk for det før. Ca 1-2 mm nedenfor ringen på telefonens utside var det tett. Mannen til mamma stakk ned i verkstedet sitt og fant frem lupe og lommelykt og vi så at hullet manglet. Jeg prøvde å pirke nedi der med en nål og fikk ut noen plastspon. Da skjønte vi at det måtte være en støpefeil i telefonen. Så vi kontaktet kundeservice og tok oss trøbbelet med å gå igjennom deres kompliserte og tidkrevende prosess med å reklamere. Tre uker senere fikk vi en automatisert e-mail fra deres service verksted på skarnes MCARE. Der sto det at; kunden har dyttet noe ned i jack inngangen.?
    Telefonen ble returnert til min mor mot et gebyr på 467 kr eller noe sånt. Mamma var klar til å gi seg med det, men hele greia opprørte henne. Jeg syntes ikke vi skulle la oss avspise med det. Det var jo tross alt en gave fra oss barna. Så jeg tok kontakt igjen og ble henvist til en svensk dame som het Zandra Ohlsson. Tok kontakt med henne og ble selvfølgelig henvist tilbake til kundeservice. Nå i dag etter tre måneder har MCARE omsider vedgått at vi hadde rett hele veien. Kundeservice på nettonnet har forholdt seg venlige og profesjonelle under hele saken, men det hjelper lite når alt rundt dem er pil råttent. Jeg har brukt de siste fire ukene av livet mitt på sikkert en 30-40 e-mailer og diverse telefoner og enden på visen er at vi blir nektet å heve kjøpet! Jeg river snart ut håret mitt i ren frustrasjon! Nettonnet er greie på service, pris og levering, men hvis du ikke vil risikere å måtte bruke måneder med tid og energi hvis du skulle være så uheldig å kjøpe et produkt som ikke holder mål, ja, da burde du holde deg langt unna!
  • 2 dager

    Jens Petter 11.03.2014

    Super levering. jeg fikk telefonen min raskt og billig. Veldig fornøyd med leverangsen :)
  • Henning 26.02.2014

    Veldig treige med å betale tilbake penger etter kansellerte ordre. Måtte purre. Treig kundeservice.
  • Ca. 1 uke

    Ann 20.02.2014

    Jeg bestilte en Acer pc en sen onsdag kveld,jeg regnet med lang leveringstid, da jeg bor i annen landsdel enn hvor nettbutikken holder til.
    Det ble imidlertid superrask levering, innen en uke fra bestilling var pc`n på plass og satt opp :) Produktet hadde god pris, rask og ordentlig forsendelse, slik at jeg er veldig godt fornøyd med servicen hos Nettonett. Jeg har tidligere kjøpt digitalt kamera fra Nettonett, også da var jeg meget godt fornøyd. Butikken anbefales!
  • 3 dager

    anders 26.11.2013

    God pris, god levering, jeg har bestilt 2 ganger fra netonnet og begge leveransene kom til nærmeste butikk for henting på 3 dager. 1 gang var pcdeler og andregang var adapter og OS. jeg venter nå en tv og nytt grafikkort, bestillte det for 2 dager siden (søndag).
  • Ca. 1 uke

    Jim 21.11.2013

    Billig butikk, men svært treg levering.
    Varen er merket "på lager" men når det går 4-5 dager før posten endelig mottar varen så er det alt for dårlig.
    Betalte ekstra for ekspress levering en gang, men samme tregheten før de klarer å levere ut til posten.
  • 2 dager

    Robert 23.10.2013

    Etter å ha lest en rekke av brukeranmeldelsene vedrørende NetOnNet og reklamasjon ble jeg lettere svett da mitt trådløse hodesett tok kvelden etter kort tids bruk.

    Det var således helt unødvendig.

    Tok kontakt med kundeservice, fikk svar tilbake per epost neste dag der vedkommende spurte hva problemet gjaldt og om hvordan produktet var skadet. Svarte etter beste evne og etter noen meldinger...
    Etter å ha lest en rekke av brukeranmeldelsene vedrørende NetOnNet og reklamasjon ble jeg lettere svett da mitt trådløse hodesett tok kvelden etter kort tids bruk.

    Det var således helt unødvendig.

    Tok kontakt med kundeservice, fikk svar tilbake per epost neste dag der vedkommende spurte hva problemet gjaldt og om hvordan produktet var skadet. Svarte etter beste evne og etter noen meldinger fram og tilbake sendte kundebehandleren meg en ferdigadressert og ferdigfrankert fraktseddel via epost til å feste utenpå fraktemballasjen.

    Min kostnad ble derfor bare snaue tjue kroner for emballasjen.

    Tok deretter utskrift av garantibevis (som legges ved ordrebekreftelse via epost) og returskjema, der jeg skrev hva problemet gjaldt og om det var ønskelig med et nytt produkt eller et annet produkt av tilsvarende karakter.

    Kundebehandleren var hyggelig og verkstedet hold meg oppdatert underveis. Da dette vare en vare de ikke kunne reparere, sendte de meg et helt nytt hodesett få dager senere og jeg anser saken som ute av verden.

    Sjelden opplevd en mer smertefri reklamasjon.

    Positivt overrasket!
  • Ca. 2 uker

    Jostein 17.10.2013

    NetOnNet kan være et helt kurant sted å kjøpe diverse lager-vare billigere enn andre steder.

    Men servicen de tilbyr, selv før kjøp, er komisk dårlig. De tar for eksempel inn bestillingsvarer fra eksterne lager når folk bestiller en vare de ikke har status på. Hvorpå de konsekvent selger det bestilte produktet til den første som bestiller etter at systemet deres er oppdatert. Med andre...
    NetOnNet kan være et helt kurant sted å kjøpe diverse lager-vare billigere enn andre steder.

    Men servicen de tilbyr, selv før kjøp, er komisk dårlig. De tar for eksempel inn bestillingsvarer fra eksterne lager når folk bestiller en vare de ikke har status på. Hvorpå de konsekvent selger det bestilte produktet til den første som bestiller etter at systemet deres er oppdatert. Med andre ord, du er ikke lagt inn i køen slik at du får tilsendt bestillingsvarer når den kommer inn i Netonnets system. Du kan heller ikke spore hvor ordren din ligger i systemet, eller om den er aktiv i det hele tatt - om en ny sku dukket opp og produktet aldri vil bli tatt inn igjen, osv.

    Etter bestilling, og ved reklamasjon eller erstatning av varer som ryker, er Netonnet om mulig enda dårligere. Jeg har bestilt flere varer - to av dem måtte i retur på et tidspunkt. Begge erstatningene ble liggende i over to måneder uten aktivitet, mens kundeservice lovte opp til flere ganger at alt var i orden.

    I etterkant var det ikke snakk om erstatning eller noen slags godtgjørelse. Tvert i mot - de sendte meg et inkassokrav på en faktura jeg aldri hadde fått, på en fillesum i et mellomlegg mellom produktet jeg fikk som erstatning for den ødelagte varen.

    Support foreslo til slutt å sende meg et gavekort på 500,- for tort å svie. Ja takk, sa jeg. En stund senere sendte de et gavekort på 300,-

    Velg en annen butikk, med mindre det er et kurant pakkeprodukt du er sikker på du slipper å returnere.
  • Neste dag

    Martin 30.09.2013

    Litt mangelfull informasjon underveis, men rask og effektiv kundestøtte ordnet opp i dette.

    Prisene er helt kurante og på den billigere siden.

    Varene kom dagen etter att de var sendt, og i god stand.

  • 4 dager

    Hansen Thor-Rune 14.09.2013

    Den 19/6 leverte jeg mobilen min på reklamasjon for tredje gang på samme feil og krevde kjøpet hevet. I dag, tre måneder etterpå, fikk jeg til slutt pengene tilbake, etter at telefonen har ligget i posten 5 ganger, og jeg har vert igjennom utallige e-poster og til slutt en forbrukerrådsklage, og da nesten tre uker etter at de "tapte" der. Men ikke alle pengene, de skylder meg fortsatt penger for frakten og forsinkelsesrente... Lurer på hvor mange timer jeg egentlig har brukt på å få hevet kjøpet nå. Sukk...
  • 4 dager

    Kai 03.09.2013

    Bra...så lenge man slipper unna reklamasjoner! Jeg fikk ikke slått på mobiltelefonen og sendte den inn til NetOnNet og deres serviceverksted Mcare. Mcare unnlot og kontrollere telefonen på riktig måte og sendte en standardmail med at det var fukt i telefonen. Etter hvert fant jeg ut av problemet selv, og fikset dette. (problemer med USB-porten til laderen som var full av støv/skit). Byttet kortet...
    Bra...så lenge man slipper unna reklamasjoner! Jeg fikk ikke slått på mobiltelefonen og sendte den inn til NetOnNet og deres serviceverksted Mcare. Mcare unnlot og kontrollere telefonen på riktig måte og sendte en standardmail med at det var fukt i telefonen. Etter hvert fant jeg ut av problemet selv, og fikset dette. (problemer med USB-porten til laderen som var full av støv/skit). Byttet kortet til denne og alt OK. Fuktindikator helt intakt også. Jeg klaget, men Mcare sendte meg videre til NetOnNet som bare ga seg en lang F***. Nå har jeg fått regning for å få telefonen tilbake. Jeg stiller spørsmålstegn ved Mcare og deres fuktdiagnoser (hva gjør dere med telefonene?). Neste telefon kjøpes i utlandet for å unngå useriøse norske serviceverksted. Og jeg handler aldri mer på NetOnNet igjen. Anbefaler alle å styre unna, i alle fall når det gjelder dyrere produkter!
  • 5 dager

    Kristian 16.05.2013

    Vær litt forsiktig med denne nettbutikken. Den er svensk (kun svensker på support virker det som), og de følger ikke norsk kjøpslov.

    POSITIVT:
    Forholdsvis rask forsendelse, selv med gratis frakt. Bruker 2-3 dager lengre tid enn komplett og mpx. Absolutt godkjent. Litt vanskelig å finne ut noe om ordrestatus uten å ringe/maile/bruke chat.

    Rask respons på chat-en på hjemmesiden.

    Penger...
    Vær litt forsiktig med denne nettbutikken. Den er svensk (kun svensker på support virker det som), og de følger ikke norsk kjøpslov.

    POSITIVT:
    Forholdsvis rask forsendelse, selv med gratis frakt. Bruker 2-3 dager lengre tid enn komplett og mpx. Absolutt godkjent. Litt vanskelig å finne ut noe om ordrestatus uten å ringe/maile/bruke chat.

    Rask respons på chat-en på hjemmesiden.

    Penger tilbake innen en uke etter at kjøpet var hevet.

    NEGATIVT:
    Laptop-en måtte repareres/byttes pga. en defekt USB-port. Omlevering (som netonnet ønsket å utføre) ble først forespeilet til å ta 3-4 dager. Produktet skulle være reservert. Dette skjedde ikke, så når jeg purret etter en knapp ukes tid, så ble jeg fortalt at omlevering ikke kunne skje før om tre uker.

    Det var ikke mulig å få lånemaskin disse tre ukene, slik kjøpsloven gir meg krav på. Det var heller ikke mulig å få prisavslag pga. denne forsinkelsen. Med andre ord bryter netonnet kjøpsloven, og det mente personen på kundeservice at var helt greit. Kjøpet ble dermed hevet, noe netonnet aksepterte umiddelbart, og jeg fikk pengene inkl. returporto igjen.
  • Ca. 1 uke

    Jemma Helena 21.03.2013

    Først det positive:
    Varen var billigst på net on net og frakten var gratis.
    Varen kom raskt.

    Så til det negative:
    Varen gikk i stykker første dagen, dog ikke net on net sin feil.
    Påfølgende kundeservice derimot var overraskende elendig fra net on net.
    Først var det uklar tilbakemelding på hva som skulle gjøres med varen.
    Så sendte vi den tilbake, fikk aldri beskjed om at den...
    Først det positive:
    Varen var billigst på net on net og frakten var gratis.
    Varen kom raskt.

    Så til det negative:
    Varen gikk i stykker første dagen, dog ikke net on net sin feil.
    Påfølgende kundeservice derimot var overraskende elendig fra net on net.
    Først var det uklar tilbakemelding på hva som skulle gjøres med varen.
    Så sendte vi den tilbake, fikk aldri beskjed om at den var mottatt.. måtte ringe og sjekke selv tre ganger og fikk beskjed om at den var ankommet mottak i Norge, men ikke Sverige enda.. Hørte dernest ikke mer fra dem.
    Fikk så pakken i retur etter noen uker. Uten beskjed i mellomtiden om hva som hadde skjedd med den, om den var fikset eller ei osv.

    Pakningen vi mottokk i retur så helt herpet ut, så før vi åpnet den ringte vi for å høre om den i det hele tatt hadde blitt reparert. Fortalte dem vi syntes det var dårlig at vi ikke hadde mottatt informasjon. Damen var tydelig sur på grunn av våres tilbakemelding. Så dro jeg en spøk om at det så ut som om den hadde blitt hoppet på og sendt tilbake til oss. Da svarte damen gørr surt; JA FOR DET ER AKKURAT SÅNN VI HOLDER PÅ HER PÅ NET ON NET JA! NEI, ELLER IKKE!
    Jeg svarte tilbake; jøss.. jeg bare spøkte men ok, takk for god kundeservice... Damen som forøvrig var svensk la på.

    Jeg ble først ganske sint, men så tenkte jeg at det må være verst for henne som har det så miserabelt på jobb at hun tar alle hendvendelser personlig.. og klikker for det. Jeg kan i det minste velge å aldri forholde meg til net on net igjen og kopiere denne anmeldelsen videre på flere nettsteder så andre vet hvilken service de har å vente om det er en feil på varen.

    Da vi åpnet pakken når vi kom hjem oppdaget vi at varen hadde fått en ny bulk og en svær sprekk i siden.. Vet ærlig talt ikke hvor vi tar det fra nå. Bestilte varen i begynnelsen av februar og nå er vi straks i april..
  • Ca. 1 uke

    Jens 20.03.2013

    Styr unna! De har ikke seriøse rutiner når det gjelder reklamasjoner og er en mara og forholde seg til. De få kronene du sparer på handle her mot mere seriøse butikker taper du på mye plunder å heft. De nekter å dekke erstatning av økonomisk tap som man har hatt og etter hva forbrukerrådet sier at jeg som forbruker har krav på. Jeg sender derfor saken over dit. Heving av kjøpet har de omsider...
    Styr unna! De har ikke seriøse rutiner når det gjelder reklamasjoner og er en mara og forholde seg til. De få kronene du sparer på handle her mot mere seriøse butikker taper du på mye plunder å heft. De nekter å dekke erstatning av økonomisk tap som man har hatt og etter hva forbrukerrådet sier at jeg som forbruker har krav på. Jeg sender derfor saken over dit. Heving av kjøpet har de omsider gått med på, men det satt også langt inne og ble avvist 2 x først 3 x aksepterte de heving. 1 avslag manglet begrunnelse 2 avslag hadde de begrunnelse, men det var i følge FR feiltolkning av norsk lovverk. DE er forøvrig søsterbedrift av SIBA - har opplevd lignede ting der. for å si det mildt dette er noe av det JÆVLIGSTE firmaet jeg har vært borti.
  • Ca. 1 uke

    Ronny 02.03.2013

    Gode priser, men forferdelig service dersom noe går galt. Kjøpte mitt tredje Sony Ericsson MW600 headset der(solgte det tene, og hadde det andre i ca to år,før jeg solgte det), og powerknappen sluttet å fungere etter noen få uker. Service spurte om jeg kunne sende det inn, og selv om headsettet kostet 279.- nytt, ville de ha 398kr i gebyr,UTEN at jeg hverken fikk reparert knappen,eller fikk nytt...
    Gode priser, men forferdelig service dersom noe går galt. Kjøpte mitt tredje Sony Ericsson MW600 headset der(solgte det tene, og hadde det andre i ca to år,før jeg solgte det), og powerknappen sluttet å fungere etter noen få uker. Service spurte om jeg kunne sende det inn, og selv om headsettet kostet 279.- nytt, ville de ha 398kr i gebyr,UTEN at jeg hverken fikk reparert knappen,eller fikk nytt sett, pga de kalte det "brukerfeil"! Smått utrolig.Er pianist, og burde ha nok fingerferdighet til å betjene en AV/PÅ-knapp.
    Venter på at forbrukerombudet skal avgjøre saken. Handler aldri der mer.Har kjøpt for mange tusen hos en norsk konkurrent etterpå,pga et headset til 279kr. Tjihi...
  • Ca. 2 uker

    Eivind 19.02.2013

    Greit utvalg og pluss for gratis frakt. Garanterer at vare som har status lagerført virkelig er på lager, noe de ikke klarer å holde. Kansellerte nettopp min bestilling pga dette, har ventet noen dager på utsendingsbekreftelse som ikke kom. Måtte selv kontakte kundeservice for å få vite at de var tom for den aktuelle varen, og garantien nevnt ovenfor var selvsagt ikke verdt fem flate øre. Dårlig at de ikke varsler ihvertfall, og ingen ydmykhet å spore hos kundeservice. Velger annen butikk neste gang.
  • 3 uker eller mer

    arthur 11.02.2013

    Leveranse drøyde muligens fordi de ventet ut produktet fra produsent, men alt etter det har vært tragedie. Produktet sendt i retur tre ganger, og er fortsatt feil. En gang hadde de produktet i tre og en halv måned fordi de ventet på en del. Har forsøkt å gå i dialog med deres såkalte ombud, men fikk ingen gehør. Sjelden jeg bryr meg med å klage, men dette er under enhver kritikk.
  • 2 dager

    Einar 04.02.2013

    Mobilen jeg bestilte 13 januar hadde defekt høyttaler og ble sendt tilbake på retur. Siden de holder til i Sverige tok returpostgangen ca 10 dager, og nå 4 februar, får jeg beskjed om at serviceverkstedet kommer til å bruke 1-3 uker på å bekrefte feilen. Billig butikk, men når man er uheldig, som jeg har vært her, tar det alt for lang tid å ordne opp!
  • Neste dag

    Simen 22.01.2013

    Har hatt både positive og negativer med denne butikken. Men et problem jeg ser går igjen hos flere andre er at de er elendige når det kommer til å håndtere saker der man returnerer på angrerett. Kjøpte produktet 3. desember, mottok det 4. og returnerte dagen etter. Pengene var først inne på konto 18. januar, til tross for at jeg fikk melding 27. desember om at varen var mottatt hos dem og...
    Har hatt både positive og negativer med denne butikken. Men et problem jeg ser går igjen hos flere andre er at de er elendige når det kommer til å håndtere saker der man returnerer på angrerett. Kjøpte produktet 3. desember, mottok det 4. og returnerte dagen etter. Pengene var først inne på konto 18. januar, til tross for at jeg fikk melding 27. desember om at varen var mottatt hos dem og at det skulle gå maks 10 dager før jeg fikk pengene. De er helt nødt til å skaffe seg bedre rutiner når det gjelder tilbakebetaling og håndtering av angrefrist. Da slippe de også å komme med pinlige bortforklaringer om at betalingen har "fastnat" i systemet, siden dette tydeligvis er et gjennomgående problem.
  • 5 dager

    Eivind Nielsen 10.01.2013

    Denne butikken er billig, men kundeservice har de ikke.
    Har sendt mail om å få detaljer angående angrerett på en vare, men har ikke fått svar på to virkedager. Prøvd å ringe men etter 30 min i "kø" så var det ennå ikke noe svar. Og de har bare et 815 nummer som koster blodpenger i minuttet.
  • 3 uker eller mer

    Ole Hansen 30.12.2012

    Jeg har vært trofast kunde hos NetonNet, men etter å opplevd hvordan det er å send retur så er dette sistegangen. Det tar 4-uker fra varen er mottatt hos NetOnNet til pengen er tilbake på konto, helt utrolig. Unnskyldningen jeg fikk var at varen måtte sendes til Sverige og at det gikk lang tid. Men varen tar 3-dager å få her i Norge, men med retur så går det 4-uker. Jaja, da mista dere en kunde som kjøper mye data utstyr.
  • 3 dager

    thom 05.12.2012

    Bra vareutvalg og rask leveranse. Kjempe Bra!
  • 5 dager

    Christian Wilhelmsen 22.11.2012

    Fantastisk!

    Jeg kjøpte en ASUS U36SD laptop hvor leveringen tok en uke. Måtte 3 måneder senere levere inn på service pga ødelagt USB-port og fikk tilsendt en lik lånelaptop mens jeg ventet.

    Nå er den på nytt på vei tilbake til meg etter service på harddisk, og jeg fikk en BEDRE lånelaptop mens jeg ventet. Alle sendinger foregår gratis og jeg er meget fornøyd med supporten og vennligheten jeg har fått over telefon.
Skriv omtale av NetOnNet
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »