Laster
815 00 780

Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2001 ble nettsalget supplert med Lagershoper i Sverige der man handler til samme lave priser som på nett.

På nett gjennomfører du hele kjøpsprosessen selv og får etterpå varen levert hjem. Våre Lagershoper i Sverige har ingen selgere eller dyre lokalkostnader. I stedet slår du akkurat som på nett opp varen på en av våre søkestasjoner, og henter den etterpå selv fra anvist lagerplass. Det gjør at vi kan holde lave kostnader ved salg og distribusjon, noe som kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 14 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter.

Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, Dvd-spillere, MP3-spillere og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne!

Fordelene med NetOnNets modell:
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Er du i Sverige og heller vil handle i Lagershopene har de åpent alle dager i uken.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Omtaler av NetOnNet

Totalt 2 av 5

Basert på 37 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 2 uker

    Sendte reklamasjon på mitt ASUS gtx 1080. fikk nytt kort iløpet av 2 uker. veldig fornøyd. bra Kundeservice

  • 4 dager

    Bestilte på mandags kveld, ble sendt dagen etter. Kom fram i dag (til nord-Norge) veldig fornøyd med rask levering og greie priser. 

  • 3 uker eller mer

    Produktet jeg bestillte fikk stadig ny leveringsdato. Hver gang det kom til oppgitt dato, kom det en ny leveringdato. Har ventet i 1 mnd tid på noe som skulle ta bare noen dager. Har ringt kundeservice to ganger ( 24min og 30min ventetid før svar) og har avbestillt produktet. Tilbakeføring av beløpet skal de bruke mellom 3 - 10 dager på!! 

  • 3 dager

    De har gode priser. Men som de fleste sier kundeservice er meget dårlig. Tar dager før de svarer og telefon tar de skjelden. Dumt at de ikke tar dette mer seriøst. Jeg har handla noen ganger her. Men siste gang trengte jeg hjelp av menneskene på Netonnet og det var frustrerende. Jeg kjøpte en dyr ting, 10.000 kroner. Måtte sendes in og ingen svarte. Mail etter mail. Den var ny også noe som gjorde saken enda værre. Ble lovet max 2 uker. Det føles forferdelig når du skriver og de aldri svarer. Man kan sende in og etter 1 uke kan man få svar. Dette taper de på. Folk finner andre steder og handle når de ikke tar kundene mer seriøst. Men jeg fik hjelp tilslutt. Tingen ble tatt in fordi man ikke kunne reparere den. Fik beskjed om at pengene 10.000 kroner måtte brukes hos dem. Jeg valgte en litt dyrere vare og betalte et mellomlegg. Men skjerp dere Netonnet!! 90% skriver det samme elendig kunde behandling. Jeg har fått alle mine varer. Håp at du ikke trenger og kontakte de i ettertid.

  • Rask levering ved kjøp.


    Ubrukelig kundeservice ved reperasjon/service. Kansje det verste jeg har opplevd. Umulig å få tak i på tlf, og en må vente dagesvis på svar på mail.

  • 3 uker eller mer

    Enormt lang leveringstid. Fekk ikkje beskjed om at produktet kom til å kome mykje seinare enn det som opprinneleg var oppgitt frå Net on net. Forbrukerservice brukte og lang tid på å svare.

  • 2 dager

    Bra pris og rask levering. Trekk for treigt svar fra kundeservice

  • 3 dager

    Gode priser, men dårlig kundeservice. Bakplaten på min Xperia Z3 compact sprakk då eg la den på baderomsvasken. Brukte 6 mnd pluss eit vedtak frå forbrukerrådet før dei gjekk med på at det var fabrikkfeil og ikkje forbrukerfeil.

  • 3 dager

    Greie priser med virkelig udugelige når det kommer til kundeservice. Bestilte deler til ny pc, som ut av boksen ikke fungerte. Ringe kunde"service", men fikk bare beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg pr telefon, måtte bare sende inn alt... og siden de holder til å Sverige tar det evigheter å sende tilbake til de. Er nå 1,5 uke siden jeg sendte inn og de skal vistnok ha begynt å sett på maskina for over ett døgn siden, uten at jeg har hørt noe mer. 
    STYR UNNA ubrukelig når det gjelder service!

  • 5 dager

    Rask levering ..... Bra helt til du må levere inn en vare pga feil! Leverte inn pc garantisak, fikk pc tilbake etter 5-6 uker, prøvde den, og fungerte ikke nå er den sendt tilbake for 3 uker siden.. Men får ikke info om hva som skjer??. Så totalt har har pc vert borte i 8 uker...... Og er fortsatt i Sverige:-(...

  • 3 uker eller mer

    Elendig kundeservice har jeg aldri opplevd. Har venter i to måneder uten ordentlig svar. Venter 20 minutter hver gang jeg ringer. Har faktisk tatt tiden. Skal aldri handle der igjen!

  • Ca. 2 uker

    Elendig kundeservice, utrolig lang svartid på mail og telefon. Får forskjellige beskjeder hver gang vi endelig får kontakt. Uvitende med tanke på forskjell mellom reklamasjon og garanti. Skal aldri handle herifra igjen!! 

  • 3 uker eller mer

    Billig og rask levering... helt til du må sende inn noe på reklamasjon eller service. Da starter kaoset for å si det mildt. Måtte levere inn smartklokka, Sony smartwatch 3, grunnet at den regelmessig hang seg og mistet konstant kontakt med telefonen. Tok 5 uker fra jeg leverte inn smartklokka til jeg fikk den tilbake, da med beskjed fra verksted om at "ingen feil funnet på klokka i henhold til kundens beskrivelse". Ble passe forbanna, men startet opp klokka... og akkurat samme feilene er der fremdeles! Det tok nøyaktig 10 sekunder før den hang seg igjen. Sitter igjen med en følelse av at den ikke er testet i det hele tatt, bare sendt tilbake til meg. Aldri mer netonnet. 

  • 3 uker eller mer

    Elendig service og uendelig lang tid mellom hver mail. Ventet på en vare i 5 uker,  så fikk jeg mail om at varen ikke kunne leveres men at jeg kunne få en tilsvarende i annen farge. Jeg takker ja i mailen tilbake, fikk da som svar at de ikke kunne skaffe den heller. De er ubrukelige og inkompetente på netonnet. Anbefales ikke! 

  • 3 uker eller mer

    Seriøse firma gir klar informasjon om lagerstatus. Når du handler hos Netonnet må du selv finne ut hva lagerstatus er. Først etter kjøpet vil nok de fleste av kundene bli informert, i de tilfeller at produktet faktisk ikke var på lager. Da er det definitivt ikke snakk om levering om noen dager - det kan fort gå uker og måneder. Når produktet ikke er inne på lager, så er lagerstatusinformasjonen svært lite pålitelig - det oppgis en forventet dato, og når denne datoen endelig kommer, så kommer gjerne en melding om ytterligere forsinket levering. Tydelig informasjon om pris (inkl. frakt) og om produktet er på lager (og kan leveres) burde være soleklare krav når man handler på internett.

  • Forferdelig kundservice.  Kommer aldri i gjennom på telefon.  Styr unna!  Useriøst å drive et firma som ikke kan besvare telefonen.  I tillegg har de "tastebonanza" for å komme til akkurat det du trenger hjelp om på telefonen - men hjelper det... nei - for ingen svarer.

  • 3 uker eller mer

    Frekke folk! Det tar altfor lang tid med alt. Styr unna denne netbutikken. Oppfølging var elendig.  

  • Ca. 1 uke

    Verste kundeservice jeg har vært borti. Har vært i kø i over en time uten å få svar. Mottok en HGST-disk med smart-feil. Må antageligvis til forbrukerrådet for å få noe respons. STYR UNNA!!

  • Den desidert verste kundeservicen jeg noen gang har vært borti.
    De som jobber på kundeservice forstår dårlig norsk og er utrolig arrogante og liyr hjelpsomme. Reklamasjoner er et totalt mareritt.
    STYR LANGT UNNA! Komplett.no er et mye bedre alternativ

  • Elendig.. Sitter 37 min for å kontakte kundeservice. (Legger på etter 37 min)


    Får deretter 68 extra kroner på tlf regninga for 5 siffrede nr.


    Dette for å ha hørt ræva musikk og en stemme som forteller deg at du rykker stadig frem i køen i 37 min!


    Styr unna... Ræva kundeservice...

  • 3 uker eller mer

    Elendig!

  • Fikk ødelagt vare, og oppfølgingen var helt elendig.

  • Ca. 1 uke

    Ble informert om 2-3 dager levering, men nå er det snart gått en uke. Ikke noen svar på tross av forsøk på både mail og telefon. Det mystiske er at alt er treigt, tilogmed ordrebekreftelsen tok en dag å få.

  • 4 dager

    Grusom kundeservice. Greit med ordre så lenge alt var i orden. Men når jeg måtte returnere noe, etter feil info på websiden, måtte saken til forbrukerrådet.

  • Ca. 1 uke

    Dårlig forpakning og skadet vare. Alt for mye jobb med å sende tilbake på grunn av dårlig jobb.


    Treg service.


    Handler ikke her mer. 

  • 5 dager

     Valgte netonnet når jeg skulle bestille PS4 fordi de lovet "levering 1-3 dager". Ettersom bursdagen som denne skulle være den store gaven til var om 4 dager så skulle det være god margin. Ordrebekreftelsen sa pluttselig at pakken ville bli etter 14 dager fordi jeg hadde trykket ok på å ta med et anbefalt tilbehør (lader). Etter mailing og telefonsamtale med tilhørende lovnader så er den nå lovet å dukke opp 2 dager etter at bursdagen er ferdig. Kunne tenke meg en varslig når det dukker opp tilbud om tilbehør som gjør at leveransen blir utsatt. Seriøse aktører har orden på slikt. Hva skal jeg si til bursdagsbarnet tro...

  • Ca. 2 uker

    Dårligste servicen jeg har vært bort i

  • 4 dager

    Aldri hatt noen problemer!

  • 4 dager

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.

    ...

    Jeg har vært kunde her i flere år og har som oftest fått det jeg har bestilt uten trøbbel, men de siste to handlene har overbevist meg om å aldri handle her igjen.


    Første handel var det nettverksroutere som ikke hadde repeater-funksjonalitet likevel, og sist bestilling så var det et hovedkort hvor all informasjonen var kopiert fra en annen (og bedre) modell fra samme leverandør. 


    Den siste bestillingen jeg gjorde var en komplett datamaskin i deler. Her var fabrikkforseglingen brutt på bl.a minnebrikkene hvor 2 av dem var defekte og hovedkortet hadde ikke wifi som avertert. Jeg valgte å heve kjøpet og sende maskinen i retur.


    Når returen var behandlet så valgte de å ikke returnere pengene for M.2 disken som var montert i hovedkortet eller den ekstra viften som stod montert i kabinettet eller forbruksmateriell som ble brukt under monteringen av maskinen. Totalt over 3 tusen kroner.


    De har ikke ringt eller sendt e-post for å ta opp problemstillingen, i stedet har de valgt å endre den originale ordren til å nå gjelde disse komponentene som de allerede har fått.


    Enten har de tjuvradder som jobber på lageret (defekte minnebrikker med brutt forsegling, returvarer som aldri blir mottatt) eller så har de inkompetente folk som ikke vet hva de driver med ... eller en kombinasjon av begge.


    Uansett årsak så er dette en butikk som byr på trøbbel!


     

  • Elendig service. Burde ikke få lov og drive. Styr unna hvis du ikke er HELT sikkerpåat du får det du skal ha. De tar ikke reklamasjon,bytte på grunn av feil vare,du får ikke pengene igjen.Skriver dette til skrekk og advarsel.Har gitt 1 stjerne,fordi det ikke var mulig å gi 0


     

  • Grei nettbutikk med gode fraktalternativer, men helt elendig kundeservice. Først og fremst er det svensker som bruker automatisk oversettelse til "norsk" så det er ganske så vanskelig å forstå hva de mener. For det andre ble det gitt veldig lite og dårlig info da det var snakk om reklamasjon på et hovedkort. Hvis man ikke får problemer med NetOnNet er de greie, men så snart det blir problemer er de ganske så vanskelige.

  • Ca. 1 uke

    Til tider gode priser, men tidenes tregeste levering og ELENDIG service i ettertid. Styr unna denne butikken om du har noe annet valg.
  • 3 dager

    Leverer alltid ! Handlet i årevis og knirkefritt hver gang
  • 5 dager

    Greie priser, pluss for gratis frakt, men leveringstiden er ikke den beste. Hvis en velger gratis frakt blir leveringstiden oppgitt til 4-6 dager, så en blir advart på forhånd.
  • 5 dager

    Veldig bra. Så det var lite omtaler om netonnet så jeg tenkte jeg kunne skrive en. Netonnet er ofte billigere en utrolig mange andre. Jeg har ikke hatt noen problemer med varer fra netonnet, så har aldri snakket med kundeservice. Men som sagt, Veldig fornøyd!
  • Ca. 2 uker

    Netonnet har lave priser. men det er også det eneste de har. De har virkelig ikke peiling på det de selger. ALDRI kjøp komponenter eller ting du må sette sammen selv fra denne butikken.
  • 5 dager

    Flott butikk, gratis frakt, god kundeservice de gangene jeg har handlet der, ingen problemer med ny vare dersom noe galt med levert vare. Meget fornøyd!
  • Ca. 1 uke

    Egentlig en veldig god butikk, både på pris og utvalg. Det som irriterer meg er at når man velger gratis frakt, så er det lengre leveringstid. Det tar 6-10 dager? Det er helt latterlig. De lar ordren ligge uten å røre den på 6 dager bare fordi det er leveringstiden ved gratis frakt. Kunne spart seg for å reklamere med gratis frakt når det er slike betingelser.
  • 4 dager

    Fantastisk nettbutikk.. Pakker bestilt med express levering er her på ca 4 dager, men det er jammen pakkene som blir bestilt med gratis frakt 6-10 dager. Har hatt uflaks med en ting jeg har kjøpt fra Netonnet. Sendte dette inn, og etter 1 uke var en ny pakke ankommet posten. De har super kundeservice både før og etter kjøp. Å avbestille har aldri vært noe problem. De få gangene jeg har ringt og spurt om det blir det gjort på et par minutter hvis ikke varen allerede er sendt. Begge totter opp for Netonnet :) :)
  • Ca. 1 uke

    Virker som en bedrift som liker og ha fritid. ELENDIG service. Ringer du inn til kundeservice, vær forbedredt på lang ventetid, og samme sang som spiller x antall ganger. Når de tar den, blir du møtt med en irritert svenske. Jeg kunne ikke avbestille min ordre, da den var KLAR for sending, altså IKKE sendt. Så da må jeg bare vente å se hva jeg får. virker som om flertallet har fått enten feil produkt eller defekt.
  • 3 uker eller mer

    Ikke fått produkt og kan ikke få tilbake pengene!
  • Ca. 1 uke

    Har nylig kjøpt 2 stk laptop, raskt og veldig bra levert. Betalte 74kr i porto og angrer ikke på det. Måtte returnere den ene og da tok det bare 8 dager før ny lå i postkassen. Har tidligere også angret på kjøp og da har pengene vært på konto etter ca 8 arbeids dager. Handler der gjerne igjen, prisen er forholdsvis lave men sjekk prisguide.no før kjøp det finnes butikker ned lavere priser på enkelte varer.
  • Ca. 1 uke

    Elendig kundeservice. Ikke kjøp fra NetOnNet. Hvis problemer oppstår i ettertid, yter de ingen service.
    Det hjelper lite med forbrukerrettigheter, hvis nettbutikken gir blaffen.
  • Ca. 2 uker

    Helt ubrukelig kundeservice. Bestiller aldri noe fra Netonnet igjen.
  • 3 dager

    De leverte fort og da jeg fikk varene, sendte jeg tilbake skjermkort pga coil whine, tok 8 dager fra jeg sendte kortet til jeg fikk ett nytt ett :) veldig proff kunde service.
  • Ca. 2 uker

    Elendig. Butikken forstår ikke produktene de selger. Ingen kundeservice. Etter retur av defekt produkt fikk jeg i retur krav om betaling av et helt annet produkt.
  • 4 dager

    Forferdelig lang ventetid på alt som har med kundeservice.
  • Ca. 2 uker

    Helt elendig at de skal holde tilbake varer fordi man har valgt gratis frakt.Greit nok at de kan prioritere de som velger å betale for frakten, men å holde tilbake varer i over en uke er rett og slett latterlig.

    Skal aldri bruke den butikken mer.
  • 4 dager

    Gode priser, kjapp ordrebehandling, gratis frakt og rask leveranse (tatt i betraktning at oppgitt leveringstid var 6-10 dager, men jeg fikk pakken etter 4 dager).
  • Ca. 1 uke

    Service etter kjøp elendig. Lang behandlingstid, måtte purre flere ganger for å få svar, måtte sende inn utstyr kjøpt for å få vurdert reklamasjon, og det ble krevt mer avgift for å få returnert utstyret enn det som ble oppgitt på forhånd.
Skriv omtale av NetOnNet
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »