Laster
21 07 50 65
Varelager i utlandet

Alle varer blir sendt fra Danmark. Norske kunder kan bli nødt til å betale moms (MVA) på varer som koster mer enn 350,- NOK (inkl. frakt). Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms.

Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.
Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 39 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke med sporing) koster frakt 99 kr.

Leveringstid: 2-3 arbeidsdager.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Omtaler av MyTrendyPhone

Totalt 1.5 av 5

Basert på 17 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Bestilte ny skjerm til min Samsung Galaxy S4 4G+, synes 700 var en rimelig pris fram til jeg fikk fortollingsgebyr og moms på 300 til, altså betalte jeg 1000kr. Hadde jeg visst at varen ble sendt fra utlandet hadde jeg kjøpt den på en annen utenlandsk butikk og spart betraktelig.

    ...

    Bestilte ny skjerm til min Samsung Galaxy S4 4G+, synes 700 var en rimelig pris fram til jeg fikk fortollingsgebyr og moms på 300 til, altså betalte jeg 1000kr. Hadde jeg visst at varen ble sendt fra utlandet hadde jeg kjøpt den på en annen utenlandsk butikk og spart betraktelig.


    Kjøpte også en vare til rett under hundrelappen, og den kom fram over 3 uker senere, så både informasjon og levering fra denne butikken er elendig.


     


    På denne tiden måtte man laste ned et .pdf-dokument med vilkår og betingelser for å finne punktet der det står at varen sendes fra Danmark, men nå har de i det minste skrevet det på siden deres.

  • 3 uker eller mer

    Min Iphone knuste, både skjerm og glass. Utenom dette virket tlf helt fint. Bestillte derfor bytte av skjerm og glass til 7-800kr. Først gikk det litt over en uke, da mottok jeg mail om at de hadde mottatt tlf og teknikkerene hadde sett på den og mente at jeg trengte to ekstra reperasjoner for å fikse tlf min. De ba meg overføre 1235 NOK, det lå også link til hvilke reperasjoner det var. Den ene var nytt batteri og den andre var nytt bakdeksel. Jeg stillte spm tilbake hvorfor jeg trengte disse i tillegg fordi bateriet på tlf var helt ok da jeg sendte tlf. Dette fikk jeg ikke noe klart svar på, bare at de var nødveldige for at tlf skulle fungere normalt. 

    ...

    Min Iphone knuste, både skjerm og glass. Utenom dette virket tlf helt fint. Bestillte derfor bytte av skjerm og glass til 7-800kr. Først gikk det litt over en uke, da mottok jeg mail om at de hadde mottatt tlf og teknikkerene hadde sett på den og mente at jeg trengte to ekstra reperasjoner for å fikse tlf min. De ba meg overføre 1235 NOK, det lå også link til hvilke reperasjoner det var. Den ene var nytt batteri og den andre var nytt bakdeksel. Jeg stillte spm tilbake hvorfor jeg trengte disse i tillegg fordi bateriet på tlf var helt ok da jeg sendte tlf. Dette fikk jeg ikke noe klart svar på, bare at de var nødveldige for at tlf skulle fungere normalt. 


    Jeg ba dem fikse det som jeg hadde betalt for og retunere tlf. Jeg fikk mail tilbake om at det ikke var mulig så da måtte de sende tlf tilbake til meg uten å ha reparert noe som helst. Jeg svarte med at jeg skulle ha det jeg hadde betalt for eller pengene igjen, venter på svar....


    Jeg kommer aldri til å kjøpe mer der eller anbefale dem til noen!

  • 3 uker eller mer

    Brukte uendeleg lang tid, når eg klaga på tidsbruken fekk eg beskjed om at eg skulle sleppe å betale frakt. Fekk likevel rekning frå UPS. Svindel frå byrjing til slutt

  • 3 uker eller mer

    Nettbutikk som lever av at folk ikke gjør leksa si. Ser billig ut, betalte 1500 for skjermbytte på S6 men fikk over 500 i mva/toll. Tok 1mnd før den kom tilbake, kunne fått den reparert på dagen i trondheim for ca. 200,- mer.

  • 3 dager

    Har bestilt noen deksler herfra, og passet på å holde meg under 350 NOK. Min erfaring er at det var rask levering og at produktene svarte til forventningene. De kunne nok vært tydeligere på moms/toll for produkter over 350 NOK, men jeg har vært fornøyd med det jeg har bestilt.

  • Ca. 1 uke

    De selger falske produkter som de omtaler som originale. Utrolig vanskelig å få tilbake pengene.

  • 3 uker eller mer

    Utrolig tregt! Har hatt telefonen min til reparasjon i over en måned nå, er fortsatt ikke returnert! Bestilte også noen deksler i en separat ordre, ble ikke sendt før etter 3 uker etter at jeg klaget på det! Dette er en nettbutikk jeg IKKE ville anbefalt! Dette fremstår som en veldig useriøs butikk!

  • Ca. 2 uker

    Lureri og svindel!

    ...

    Lureri og svindel!


    Dette er ikke en norsk nettbutikk, selv om de har .no i navnet sitt. Du får moms og toll som tillegg, uten at det kommer frem i fakturaen - til sammen kjempedyrt uansett hva du bestiller over 350 kroner inkl. frakt. Jeg kan føye på treg levering og reklamasjon som ikke ble tatt til følge. Jeg kjøpte to blekkpatroner som jeg har betalt 250 kroner i moms, toll og porto som jeg reklamerte på og som jeg ikke gidder styre med. Mao. 250 kroner for ingenting. Jeg har en reperasjon som ble annulert når jeg skjønte tegninga - dette var før den ble reparert. Denne kom allikevel tilbake med toll og moms kr. 350,-.

    Hadde det vært eBay OK - da styrer du slikt selv, men hos en .no butikk forventet jeg ikke sånt lureri og tøv.

  • 3 dager

    Butikk som opererer i gråsonen. Fremstår som norsk nettbutikk, men du kan fort gå på en smell med mva og omkostninger. Styr unna, i alle fall for ordre over 350 kroner.

  • 3 uker eller mer

    Bestilte reperasjon på mobilen. Det tok 4 uker før den ble sent av gårde. Hold unna og ikke bruk noen av dems tjenester. Mytrendyphone oser useriøsitet og de gjør det så godt de kan, haha

  • Kjøpte varer for 351,48 kr. Da fikk jeg en regning sendere fra UPS på kroner 246 for toll og moms. Varene ble da å koste kroner 615.48. Advarsel om toll og moms på varer over 350 kroner er skrevet med små skrift. Totalt useriøst firma. Styr langt unna.

  • Ca. 1 uke

    Styr unna - på varer over kr 350 må du betale noen hundrelapper ekstra for fortolling og MVA fordi varene sendes fra Danmark. I motsetning til seriøse nettbutikker som ordner dette selv, dytter MYTrendyPhone dette over på forbrukerne. Kjøp heller billige varer fra utenlandske nettbutikker.


    Det nærmer seg svindel når en nettbutikk med no.-domene og norsk adresse og telefonnummer egentlig bare er en viderekobling til en dansk butikk.

  • 3 dager

    Bare gode erfaringer- har hatt mange kjøp. 2-3 dager leveringstid til sentralt Østlandet.
  • 3 uker eller mer

    Alt for lang ventetid på varen,over 3 uker for å få mobil tilbehør ! ! Har handlet fra my trendy Phone før og da har varene kommet fort,men dette er for dårlig !
  • Ca. 2 uker

    OBS OBS
    toll og avgifter kommer i tillegg - prisen blir fort den dobbelte!!
  • 2 dager

    Trygt, seriøst, god informasjon. Fra bestilling til levering. Kjempeflott produkt og god service.
  • 3 uker eller mer

    Kjempe dårlig!
    Fikk aldri noe klarhet i hvor telefonen var og all info jeg fikk var forskjellig fra gang til gang. Endelig etter 3 uker fikk jeg telefonen og måtte i tillegg betale 375 kr. i toll! Fordi de hadde sendt telefonen til Danmark for reperasjon. Kommer aldri til å bruke dette firmaet igjen! Anbefaler alle til å holde seg unna.
  • 3 dager

    Har kjøpt mobiler og mobiltilbehør der, og de kommer raskt frem uten noe tull med varen! Er utrolig fornøyd med denne nettsiden!
  • 3 dager

    Alt prima, rask levering, ikke noe tull! Veldig fornøyd med laderen jeg kjøpte der.
  • 2 dager

    Jeg brukte "Design ditt deksel"-funksjonen til å lage dekselet til min kjæreste, som ble veldig overrasket med gaven :) Dekselet passer dessuten perfekt, og det ble leveret i tide. God sevice og fantastisk pris!
  • Ca. 2 uker

    Litt dårlig info om at selv om de har verksted for reparasjon i Oslo, så sender de alle reparasjoner mottatt i post til Oslo til Danmark for service.
    Dette medfører ekstra lang leveringstid, og moms på reparasjonspris+frakt, i tillegg til et tollbehandlingsgebyr.
  • 3 uker eller mer

    Styr unna. lang leverings tid. Til total prisen kommer toll i tillegg. kunne kjøpe ny telefon med full garanti.
  • 3 uker eller mer

    Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen ankom butikken, antatt leveringstid var en uke.

    Seks uker senere, etter at jeg hadde purret...
    Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen ankom butikken, antatt leveringstid var en uke.

    Seks uker senere, etter at jeg hadde purret på bestilling av delen tre ganger skulle jeg levere ipad inn for reparasjon, da hadde jeg med bestillingsseddel men ikke kvittering. Butikken ville dermed ikke ta imot ipaden. jeg ble lovet rask reparasjon (maks 1 timen ventetid) om jeg kom innom dagen etter med kvittering.

    Dagen etter dro jeg tilbake - med kvittering, jeg fikk da beskjed om at det ville fikses i løpet av et døgn.

    Jeg har opplevd svært dårlig service, lite imøtekommende butikkansatte og ulik informasjon hva gjelder reparasjon etc.

    Jeg er mildt sagt ikke fornøyd med levering av tjenestene fra My trendy phone, og vil dermed ikke anbefale andre å benytte deres produkter/tjenester.

  • 2 dager

    Helt toppers - jeg bestilte en beskyttelsesfilm og to deksler (ett til min Note 3 og ett i gave), pakken kom raskt fram og prisen var det ingenting å si på!
  • 2 dager

    iPhone 5S-dekselet kom fram to dager etter bestilling.
  • Neste dag

    Veldig gode priser, og servicen var bra. Jeg er meget fornøyd med vesken, og alt var i orden.
  • Ca. 2 uker

    La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert. Ingen spesiell begrunnelse. Jeg kunne aktivere ordren igjen ved å overføre penger direkte...
    La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert. Ingen spesiell begrunnelse. Jeg kunne aktivere ordren igjen ved å overføre penger direkte til deres konto (uaktuelt).
    Pengene ble først refundert fra PayPal 9. mars. Bestilte på nytt varene, men valgte denne gangen å betale direkte med VISA kort. På nytt fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert. Denne gangen fordi de ikke klarte å trekke beløpet fra min konto (ja, jeg hadde dekning). Små-irritert ringte jeg kundeservice og forlangte en forklaring. Den fikk jeg aldri, men jeg kunne nok en gang overføre pengene direkte til dem, så skulle alt ordne seg.
    I frustrasjonen forsøkte jeg en tredje gang å bestille disse sårt trengte reservedelene. Denne gang med Klarna faktura. Dette måtte jo være idiotsikkert. Men nok en gang ble bestillingen kansellert. Forbannet ringte jeg kundeservice igjen. Der ble jeg fortalt at min kredittsjekk hos Klarna ikke var gått gjennom. De kunne sende varene mine hvis jeg overførte beløpet til deres konto. Jeg har handlet gjennom Klarna gjentatte ganger uten problem og ringte derfor Klarna for å sjekke saken. Personen jeg snakket med der, kunne fortelle at det IKKE var kommet en henvendelse fra MyTrendyPhone om kredittsjekk. Det var heller intet negativt registrert på min person som skulle tilsi at jeg ikke kunne få faktura på kr 1.500,-.
    Jeg ble rett og slett løyet for av MyTrendyPhone. Igjen ringte jeg kundeservice for å avsløre løgnen. Damen jeg snakket med der, måtte ta saken opp med "bokholderiet", og om litt fikk jeg beskjed om at hun nå skulle ordne alt. Jeg fikk beskjed om å legge inn ordren på nytt, mens jeg snakket med henne. Hun fikk ordrenummeret av meg over telefon, slik at hun med en gang kunne godkjenne denne hos Klarna og hos dem selv. Nå ser det ut som om varene er underveis. Har i hvert fall fått sporingsnummer nå, så jeg krysser fingrene. Men maken til uprofesjonalitet og dårlig kundeservice har jeg aldri opplevd før. Jeg kunne knapt tro det, da min tredje bestilling ble kansellert.
  • 2 dager

    Ganske kort leveringstid - jeg har handlet hos MyTrendyPhone et par ganger, og har alltid vært fornøyd.
  • 3 uker eller mer

    Følte at de ikke var interesserte i å hjelpe meg. Et enkelt spm. på livechatt tok opp i mot en time for svar. Føler også at det bruker unødvendig lang tid i tlf. samtalene kun for å få penger. Synest kundeservicen bør bli bedre, handler ikke her før det skjer.
  • 3 uker eller mer

    De godtok ikke faktura fra klarna (selv om jeg er kredittverdig) og når jeg skulle betale med mitt kredittkort fikk jeg beskjed om at de ikke fikk belastet mitt kort, og ordren ble derfor annulert. De var derimot veldig ivrige på at jeg skulle overføre penger direkte til deres konto (noe jeg heldigvis ikke gjorde) Enden på regla var at jeg kjøpte tlf. Via et annet selskap med mitt kredittkort. Hyggelige jenter på kundeservice, men amatørmessig drevet firma. NULL stjerner.
  • 3 uker eller mer

    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort...
    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort med vilje! Jeg kobla den på igjen og skjermen funker som bare det... Vet ikke nå hvem jeg skal klage til men dette er helt sinn sykt etter min mening!

    Litt seinere trengte jeg en annen liten del, bestilte på nettet fra my trendy for de var eneste selsakpet i norge (seff dyrere en ebay/amazon) som hadde delen og måtte ha den fort. Stod den var på lager men etter en uke får jeg epost om at de ikke har den... Avbestillingen gikk heldigvis bra men for en service.. aldri vært borti slikt tull i både i butikk og nettside!!
  • Ca. 1 uke

    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da...
    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da sjekket jeg på siden med dobbel størrelse på bokstavene. Og der stod det godt hjem og med små bokstaver. Dette kostet kr 218 ekstra. Og da jeg fikk kontrollen var det ikke med feste som var illustrert. Tok kontakt med dem og de vil jeg skal returnere varen. Ikke snakk om jeg gjør det, forteller jeg dem. Nå har jeg skrevet Malangen mail fram og tilbake. Her tapet jeg. Ikke handle her.
  • 2 dager

    Bestilte 2 deksler, pluss 2 pakker ripeskjerm fordelt på 2 pakker på fredag, mottok de i posten idag. Utrolig raskt og presist. Tommel opp!
  • 2 dager

    Bekymringsløst, kjapt og billigt. Produktet står til beskrivelsen + rask levering og hyggelige priser.
  • Ca. 2 uker

    Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar tid gjennom fortolling, men at man får beskjed om at varen er sendt en uke etter bestilling er provoserende.
  • 3 uker eller mer

    Dårlig informasjon om leveringstid, fikk ikke sporingsnummer på varen. Det tok så lang tid at jeg måtte endre adressen til studiestedet, og fikk bekreftet at det var gjort. Varen ble alikevel sendt til den andre siden av landet, det fikk jeg ikke vite før jeg hadde spurt to ganger om å få sporingsnummer.
  • Ca. 1 uke

    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp...
    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp saken pr. telefon men de var overhode ikke interessert å gjøre noe. det juridiske var trass alt på deres side,
    og det har de jo rett i, men de spekulerer i at folk er lik meg og ikke leser all informasjonen.
    Så styr unna denne bedriften
  • 3 uker eller mer

    forferderlig elendig. mottok en telefon som byggesett hvor delene
    ikke passet sammen, og tross norsk adresse fantes intet firma
    der. hva med service på den motatte telefonen må nok kaste den og avskrive det hele som iternettsvindel
  • Ca. 1 uke

    Prisene er så som så, det kan komme endel overraskelser som moms og toll, men det verste er leveringstiden, den er særdeles treg.
  • 2 dager

    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under...
    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under 499, er dette supert! Husk å se på leverings tiden på siden. Har bestilt flere ting herfra, masse forskjellig også, brukt denne kjøpesiden siden 2010! Sist bestilte jeg et deksel, og det kom etter to dager, leveringstiden er utrulig bra! Kundeservice er sånn topp, er ikke så fornøyd med det, men ja, det får gå. Varene er fine!
  • 3 dager

    Kjempebra! Fikk varene som avtalt. Hyggelig kundeservice.
  • Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til...
    Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til dem i retur. De sjekket min postadresse (bruker over 30 år og har aldri mistet noe i posten)og lovte å sende denne til meg ikke samme dagen jeg ringte, men søndag ettermiddag. Jeg lurer på om dette er en seriøs firma, fordi de påstandene kommet med i telefonen kan ikke stemme. Dem kan ikke fortelle når varen ble sendt til meg og i tillegg beskylder de posten for rot. Selv mener de at når varen kommet i retur, da har dem tid å sende det på nytt på en SØNDAG. Dette er noe så absurd at jeg er nødt til å be dem betale penger for denne dekselen tilbake, så jeg kan kjøpe meg det et annet sted. Frusrert og irritert over denne behandlingen jeg har fått.
  • 3 dager

    Godt utvalg samt god service.
    Kort ventetid på telefon + hyggelig service er et kjempepluss! :-)
  • 5 dager

    Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er vel det punktet de ofte er best på.

    Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter...
    Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er vel det punktet de ofte er best på.

    Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter kjøp, er ting også både trege og vanskelige.

    Jeg har hatt behov for å kontakte de rett etter kjøp to ganger, og hver gang har det vært nærmest umulig bare å komme frem til kundestøtte hos de.

    Dette gjelder spesiellt om du ikke har mulighet til å ringe, og dermed må bruke e-post eller "live chat"

    For eksempel har jeg tidligere mailet med support, og jeg ventet omtrent en uke for å få svar, som var både krast og kort.

    Tilsvarende, når jeg ringte de med ett spørsmål om en ordre som manglet, fikk jeg ett hissig svar på svensk, om att den ordren jeg ba om, ikke fantes. Og om jeg forklarte att det var nettop det som var problemet, og spurte hva som hadde skjedd, så repeterte han bare samme beskjed om att ordren ikke fantes. Språkbarriere eller ei, var det lite hjelpsomt å få same svar om igjen, og i ett hissig, heller en hjelpsomt/forståelsesfullt toneleie

    Som ett siste eksempel nevner jeg den nyesye en seansen med deres support, (som jeg også sendte klage over til butikken), hvor jeg ventet i kø, flere runder på support vi chat. Jeg opplevde stadig å få beskjed om att jeg var "Nummer 1 i køen" med "ca 1 minutter igjen", for så ufrivillig, og uten valg, forklaring, eller advarsel, ble sparket ut av køsystemet, og bedt om å prøve på nytt.

    Mangelen på beskjed oppleves både provoserende og frustrerende. Det føltes også veldig lite seriøst, når en ender opp med å ha brukt timesvis på en komunikasjonskanal til support som kanskje ikke var åpen i utgangspunktet (enda teksten på hjemmesiden deres reklamerte med att chatten var åpen).

    Uansett årsak, er dette både dårlig komunikasjon fra myTrendyPhone's side, og helt blottet for noe som kan kalles kundeservice på noe plan.

    Så personlig, om denne trenden fortsetter, kommer jeg neppe til å handle hos myTrendyPhone igjen...
  • Jeg har nå bestilt to forsendelser herfra i løpet av 2013. Varene ankommer presist og i perfekt stand. Jeg vet ikke hvordan det er med andre kunder, men jeg har ihvertfall ingen ting og klage på!
  • My trendyphone har alt jeg trenger! Jeg har handlet enormt mange ganger hos mytrendyphone. Og anbefaler det på det sterkeste! Jeg handler ikke mobil utstyr noen andre plasser. Begrunnelse er at prisen er langt under andre. Og alikevel leverer de samme eller bedre kvalitet.
  • Bare positiv erfaring med mytrendyphone.no. Fikk raskt tilsendt vare. Anbefaler andre gjerne å benytte my trendy phone.
  • 3 uker eller mer

    Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
    Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
    Neste dag var orderen cancelert og nærmere 1000kr er borte for alltid takket være butikken som nekta å ordne opp etter at de gjorde noe jeg ba dem ikke gjøre. En god nettbutikk hadde sagt at det ikke var mulig og heller bedt meg vente eller tilby en tilsvarene vare...

    Never again.
  • Pålitelig og seriøst, rask levering og ingenting tull.
  • Jeg liker denne siden utrolig godt, her finner jeg alltid det jeg leter etter. Jeg er en fornøyd kunde.
Skriv omtale av MyTrendyPhone
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: