33 00 51 50
mpx.no

Om MPX

MPX er en B2B forhandler som selger IT og elektronikk-utstyr til private og offentlige virksomheter i Norge. MPX eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 16 nettbutikker. Komplett Group har 800 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2015 var 7,3 milliarder norske kroner.

Nyeste omtaler
  • olle 27.10.2014

    Skral service. Kjøpte i høst et Galaxy 10.5 nettbrett. Veldig dyrt var det. fikk rask problemer med batterilading (kunne ta to døgn), restarter og batteri som tømte seg på en time. Ba om retting der jeg beskrev alt de trengte. Fikk mail tilbake om at jeg måtte sende til Samsung direkte ellers ville det gå laaang tid. Svarte at jeg foretrakk å forholde meg til de. Ble da bedt om å fylle ut...
    Skral service. Kjøpte i høst et Galaxy 10.5 nettbrett. Veldig dyrt var det. fikk rask problemer med batterilading (kunne ta to døgn), restarter og batteri som tømte seg på en time. Ba om retting der jeg beskrev alt de trengte. Fikk mail tilbake om at jeg måtte sende til Samsung direkte ellers ville det gå laaang tid. Svarte at jeg foretrakk å forholde meg til de. Ble da bedt om å fylle ut alt på nytt (inkl. serienummer på brettet - noe de jo selv kan sjekke når de får det tilbake fiht til det nummer de evt. har registrert på meg...) Men jeg mått altså i kommentarfeltet si at jeg VILLE ha service via de. Fikk så omsider "godkjenning" på retur for reparasjon. Dette er håpløs service etter min mening.
  • Ca. 1 uke

    Thomas 10.09.2014

    Bestilte en forsendelse med 4 produkter. 3 av produktene var på lager den siste skulle komme innen et par dager.

    Valgte at den skulle sendes i to omganger, en med lagervare og en med bestillingsvare. Dette klarte de ikke få til. Etter et par virkedager kontaktet jeg de og de skulle sende orderen. Dette klarte de fremdeles ikke.

    For å få pakken sendt måtte jeg avbestille kjøpet og bestille manuelt i to omganger. Pakken ble da sendt samme dag.
  • 3 uker eller mer

    Ivan 03.07.2014

    Reklamerer med produkter på lager som ved valg står at er utgått
  • 2 dager

    Henrik 20.05.2014

    Greit med svar før handel, rimelig rask levering.
  • 3 uker eller mer

    Bjørn Andersen 16.08.2013

    Slett service. Villedende opplysning i annonse.
    Varen var ikke komplett på lager. Den delen de ikke hadde kunne ikke ettersendes
  • Robert 06.08.2013

    Har ved to annledninger forhånsbestilt telefon og nettbrett som kommer på markedet. Ved bestilling står forventet sendingsdato. Begge ganger ble denne endret med nesten en måned, uten at jeg ble varslet, på begge ordrene hadde jeg også bestilt pc utstyr, og hadde krysset av for at det skulle sendes i en forsendelse. Trengte pc utstyret og ved begge annledninger ønsket jeg at de skulle sende...
    Har ved to annledninger forhånsbestilt telefon og nettbrett som kommer på markedet. Ved bestilling står forventet sendingsdato. Begge ganger ble denne endret med nesten en måned, uten at jeg ble varslet, på begge ordrene hadde jeg også bestilt pc utstyr, og hadde krysset av for at det skulle sendes i en forsendelse. Trengte pc utstyret og ved begge annledninger ønsket jeg at de skulle sende det de hadde på lager, det var ikke mulig, da måtte jeg slette orderen og legge inn på nytt hver for seg. Og da ville jeg komme bakerst i køen blant forhåndsbestilte igjen. Spurte personen på kundeservice direkte om han synes det var god kundeservice, og det mente han, fortalte at da hadde vi forskjellig syn på kundeservice, men fikk beskjed om at det var jo mitt problem... Etter dette handler jeg aldri hos mpx igjen, eller komplett, som er samme firma. Ble veldig skuffa over slik kundebehandling!!!
  • 2 dager

    Nicolai 22.05.2013

    Etter å ha mottatt min SAMSUNG Galaxy S2 Plus som holdt i 2 uker. Skjermen sprakk ved å kun a den i lommen. Jeg kontaktet jeg kundesupport. Etter 2 dager mottok jeg svar. Derretter blir jeg henvist til Mcare og Samsung. Samsung sier jeg må kontakte forhandler. Elendig oppfølging og et kav. Enklere å bare kjøpe ny mobil men aldri mer her.
  • Neste dag

    Magne Salveson 22.05.2013

    Har handlet flere ganger, brukervennlig vevside, fleksibelt i forhold til leveringsmetode og svært raskt. Bestillingen levert Vinderen Pick Up Point på godt under et døgn. Bestilte på ettermiddagen og hentet neste formiddag.
    God service på PUP, tilbød å ta av unødig emballasje.

    Har ikke hatt behov for service etter kjøp, men antar at også den er svært god. Setter derfor kryss etter antakelsen - det er ikke mulig å ikke fylle inn feltet.
  • Neste dag

    Per 26.02.2013

    Synes mpx har vært topp på alle mine kjøp, og etterpå. Nå var jeg (eller de) litt uheldig med BenQ projektor w5000, men de satte meg rett til muligheter for reparasjon. Jeg forventer at det blir rettet opp som en reklamasjon da jeg ser det har skjedd med mange w5000'er. Takk igjen.
  • Ca. 1 uke

    Andreas 25.01.2013

    På mandag kl. 13:34 bestilte jeg LG Nexus 4 fra MPX. I henhold til tidligere erfaringer forventet jeg at telefonen skulle komme frem senest onsdag denne uken. Men logistikken til MPX fungerer ikke. Pakken ble sendt fra Sandefjord via Tollpost til Posten i Oslo på tirsdag, og pakken ligger fortsatt og råtner på et eller annet lager i Oslo (i dag er det fredag). Null sporingsinformasjon hos Posten, og null forslag til løsning fra MPX. Ikke tilbyr de å sende meg en ny vare med ekspress heller. Utrolig dårlig!
  • 2 dager

    Tom 12.12.2012

    Bestilte harddisker for 15 måneder siden. Den ene gikk i stykker nå nylig, og jeg sendte den inn til RMA. Posttrøbbel førte til en uvanlig lang sendingstid, så de fikk den ikke før etter over tre uker, og i mellomtiden hadde jeg sett meg nødt til å kjøpe ny disk for å få tilbake til Raid'et mitt.

    Jeg spurte da om å få byttet disken til en større størrelse og betale mellomlegget,...
    Bestilte harddisker for 15 måneder siden. Den ene gikk i stykker nå nylig, og jeg sendte den inn til RMA. Posttrøbbel førte til en uvanlig lang sendingstid, så de fikk den ikke før etter over tre uker, og i mellomtiden hadde jeg sett meg nødt til å kjøpe ny disk for å få tilbake til Raid'et mitt.

    Jeg spurte da om å få byttet disken til en større størrelse og betale mellomlegget, og det skulle de selvsagt ordne. Dessverre skjedde det en misforståelse, så de sendte _nesten_ en vanlig disk tilbake i stedet for den større, men da jeg gjorde de oppmerksom på det beklaget de og sendte den større uten at jeg trengte å betale mellomlegget. DET kaller jeg god kundebehandling!
  • Neste dag

    Jon 12.10.2012

    Betillte et produkt klokken 6 om morgenen. Klokken 15.30 neste dag fikk jeg en SMS om at jeg kunne hente den på ICA.
    Leveringstiden kan vel neppe bli bedre?
  • 3 dager

    Håvard 07.10.2012

    Jeg har handlet mye gjennom Mpx og jeg er veldig fornøyd med servicen, leveringstidene, oppsettet og informasjonen på nettsidene. Jeg pleier normalt å få produktene etter 2-3 dager, når de har varene inne på lager. Jeg hadde et defektet skjermkort som jeg sendte inn til Mpx (fikk svar etter en dag) og uten å lage problem fikk jeg et nyere og bedre skjermkort etter kort tid. Sammenligner man...
    Jeg har handlet mye gjennom Mpx og jeg er veldig fornøyd med servicen, leveringstidene, oppsettet og informasjonen på nettsidene. Jeg pleier normalt å få produktene etter 2-3 dager, når de har varene inne på lager. Jeg hadde et defektet skjermkort som jeg sendte inn til Mpx (fikk svar etter en dag) og uten å lage problem fikk jeg et nyere og bedre skjermkort etter kort tid. Sammenligner man andre butikker/sider som selger el-produkter med Mpx, så får man bedre og billigere produkter på mpx.

    Jeg trur de andre annmeldelsene fremstiler Mpx feil, fordi det er basert på en erfaring. Jeg har bestilt varer fra Mpx 7 gonger og jeg har venner som bruker siden ofte og vi har aldri hatt problemer med Mpx.

    Jeg annbefaler Mpx på det sterkeste.


  • 3 uker eller mer

    Tomas Larsen 05.10.2012

    Enormt dårlig service.
    Bestillte NAS, PC og 4 NAS harddisker. Forventet utsendelsesdato var satt til 10 dager. Stusset over dette, men ventet. Sjekket da det var gått 12 dager. Plutselig var datoen, uten varsel, forsøvet ytterligere tre uker. Begrunnelse; harddiskene vanskelig å skaffe. Kan jeg forstå, med problem med produksjon etc. , men kunne vært gitt beskjed. Telefonisk kontakt med beskjed...
    Enormt dårlig service.
    Bestillte NAS, PC og 4 NAS harddisker. Forventet utsendelsesdato var satt til 10 dager. Stusset over dette, men ventet. Sjekket da det var gått 12 dager. Plutselig var datoen, uten varsel, forsøvet ytterligere tre uker. Begrunnelse; harddiskene vanskelig å skaffe. Kan jeg forstå, med problem med produksjon etc. , men kunne vært gitt beskjed. Telefonisk kontakt med beskjed om å splitte opp forsendelsen, bekreftet at dette skulle gjøres. Hørte ingen ting, ringte 8 dager etter, forsendelsen var ikke blitt splittet og varene var fremdeles ikke sendt ut. Ingen beklagelse eller tilbud om raskere forsendelse, bare en litt sur stakkar på servicetelefonen.
  • Per 02.10.2012

    Elendig på kundekontakt. Umulig å få svar når man etter rimelig tid spør via mail om varene sendes snart. Ignorerer forespørsler totalt. Verste nettbutikk jeg har prøvd.
  • Ca. 2 uker

    Marius 24.09.2012

    Utrolig treg forsendelse av pakke. De brukte tre hele virkedager, før den på den fjerde dagen ble pakket (Som var en lørdag). I forsøk å kontakte dem fikk jeg ikke svar.

    De oppga at pakken var sendt, når den ikke var sendt, og det gikk enda en virkedag før den faktisk var sendt. Akkurat som tollpost glemte å ta med en pakke mandag-morgen.

    Greie priser er det eneste positive jeg kan si om MPX.
  • Ca. 2 uker

    Frode 23.08.2012

    Veldig uryddig kundeservice, forvirrende epost og lite klare tilbakemeldinger.

    GPS'en i bilen tok kvelden mens jeg var på bilferie, så jeg bestemte meg for å bestille en ny til mine foreldres adresse. Navigasjonsenheten sto oppgitt som på lager, og jeg regnet med at det skulle være en smal sak å ha pakken ventende på meg når jeg ankommer en uke senere.

    Jeg bestiller fra mpx, får sendingsbekreftelse,...
    Veldig uryddig kundeservice, forvirrende epost og lite klare tilbakemeldinger.

    GPS'en i bilen tok kvelden mens jeg var på bilferie, så jeg bestemte meg for å bestille en ny til mine foreldres adresse. Navigasjonsenheten sto oppgitt som på lager, og jeg regnet med at det skulle være en smal sak å ha pakken ventende på meg når jeg ankommer en uke senere.

    Jeg bestiller fra mpx, får sendingsbekreftelse, alt er ok, inntil jeg henter pakken og oppdager at de har sendt meg feil vare. Pakken inneholder ingen faktura eller pakkseddel.

    Her begynner problemene mine. Jeg ringer kundeservice for å klage, men kundebehandleren opplyser om at han ikke kan gjøre noe uten å finne ut hvem som har gjort feilen på lageret. Som kunde forventer jeg å få varen jeg har bestilt, jeg bryr meg ikke om hvem som har gjort feil internt hos MPX. Da jeg ikke hører noe mer fra MPX, ringer jeg igjen fire timer senere. Det viser seg da at ingen sak er opprettet.
    Kundebehandler forteller meg at da MPX ikke kan garantere at erstatningsvare når meg før jeg skulle reise videre, ville det enkleste for meg være å bruke angreretten. Greit nok, jeg forfatter et brev og signerer og gjør meg klar til å sende alt i retur.

    Neste morgen mottar jeg en mail fra kundeservice, der de forteller meg at de har sendt en ny navigasjonenhet, og at jeg kan beholde den feilsendte varen. Tydeligvis lite kommunikasjon mellom kundebehandlere, selv om jeg har oppgitt kundenummer, ordrenummer, casenummer og sendingsnummer hele veien. Jeg venter i fire dager og mottar 7 sendingsbekreftelser på "0 enheter" med en totalvekt på "0 kg". Jeg ringer kundeservice for å finne ut av hva som skjer, men kundebehandler forteller meg at de ikke vet hvorfor jeg får alle sendingsbekreftelsene, men at 1 enhet skal være sendt ut, men de aner ikke pakkesporingsnummer eller når jeg kan forvente å motta denne.

    Ferien min tar slutt, og jeg må reise videre, uten å ha mottatt enheten jeg har bestilt og betalt for. 8 dager etter at jeg meldte inn første klage sender jeg derfor alt i retur, sammen med et brev der jeg ber om å få hevet kjøpet da MPX har vesentlig misligholdt sin del av avtalen. Samme kveld mottar jeg en sendingsbekreftelse på "1 enhet" sendt, og får en leveringsbekreftelse dagen etter. Jeg får mine foreldre til å plukke opp pakken og via skyss med slekt får jeg endelig pakken til min adresse, tre timers biltur unna. I etterkant har jeg fått refundert mine portoutgifter for returen, men på kreditnotaen ble det oppgitt at hele beløpet skulle refunderes. Etter kontakt med kredittavdelingen viste det seg at informasjonen var feil.

    Mitt problem med MPX er mangel på samordning av informasjon, og lite tilbakemelding under prosessen. Alle kan ha en feillevering, og de fleste kundebehandlere jeg snakket med var hyggelige, men dette kostet meg veldig mye tid, og jeg var veldig usikker på hva som skjedde underveis på grunn av de misvisende emailene.

    Jeg har handlet mye hos MPX før, men aldri hatt noe problem før nå. Med de erfaringene jeg gjorde med dem denne gangen er det nok heller tvilsomt at jeg bruker dem igjen.

    Konklusjon: helt på det jevne i forhold til informasjon før kjøp og kjøpsprosess (irriterende å måtte opprette konto for å kjøpe en enkelt vare), men veldig rotete og uryddig i retur og kundebehandling.
  • Rune 21.08.2012

    Skandaløs mangel på informasjon. Betalte på forhånd med kredittkort (ordre til ca 7500,-) - alle varer var på lager med god margin.

    Ordren ble stående som "Åpen" - hele neste dag, og alt var på lager.

    Kontaktet support mot slutten neste dag, der de ikke kunne si noe om når varene ble sendt. De skulle "purre på". Noe svar kunne de ikke gi.

    Orket ikke enda en halvtime i kø på supporttelefonen, så det hele ble kansellert og bestilt et annet sted.

    Elendig MPX..
  • 2 dager

    Jacob 01.08.2012

    Veldig fornøyd. kjapp leveringstid og grei informasjon etter kjøp.
  • 2 dager

    Alexander 18.06.2012

    God service, gode priser, god leveringstid.
  • Ca. 1 uke

    Anders 12.04.2012

    MPX/Komplett er en veldig grei butikk og handle hos, levering er som regel rask om man bestiller før helga/helligdager og ferier som er vanligt.
    Men derimot kunderservicen er jeg ikke fornøyd med, kjøpte et hovedkort som tok kvelden, har nå gått over 1 mnd siden jeg sendte det inn før de nå har sendt det tilbake. og bare få godkjent returen tok flere uker..
  • 3 uker eller mer

    marius hansen 28.03.2012

    Ekstremt dårlig service, kjøpte en htc desire s for 6mnd siden, den har vært på rep 3 ganger med samme feil å jeg fikk fortsatt ikke hevet kjøpet:( da har di hat mobilen i snart 2mnd uten at jeg fikk låne telefon. også får jeg mail at di sier den er godkjent som heving av kjøp så da drar jeg å kjøper meg en ny på elkjøp, etter noen uker får jeg mail igjen at nei den er ikke godkjen...
    Ekstremt dårlig service, kjøpte en htc desire s for 6mnd siden, den har vært på rep 3 ganger med samme feil å jeg fikk fortsatt ikke hevet kjøpet:( da har di hat mobilen i snart 2mnd uten at jeg fikk låne telefon. også får jeg mail at di sier den er godkjent som heving av kjøp så da drar jeg å kjøper meg en ny på elkjøp, etter noen uker får jeg mail igjen at nei den er ikke godkjent så du får igjen telefonen?????? hææ svarer jeg da dere sa jo at den var godkjent å jeg har sendt over video opptak at htc at den henger hopper i programmer osv :/

    venter nå på svar fra dem hva som skjer
  • Neste dag

    Trond 26.03.2012

    MPX/Komplett er raskt, trygt og billig... :P
  • 3 dager

    Øyvind Kringstad 26.03.2012

    MPX har skikkelig god service! Jeg har ved flere anledninger fått en ekstra god deal på store bestillinger. Jeg har absolutt ingenting i sutre over når det kommer til MPX.

    Tips til folk som klager:
    Sjekk at varen er på lager før du bestiller! Sjekk at varen har "bekreftet" dato og ikke "ubekreftet" på leveringstid til MPX.
  • 3 uker eller mer

    Gunnar 15.03.2012

    Kjøpte PC som var feil på. Tok fryktelig lang tid å bytte, og fikk til slutt enda en PC med feil.
    Det tok hele 10 måneder før jeg fikk hevet kjøpet, og da satt jeg uten PC. MPX nektet å gi meg noe som helst i erstatning.
    Fikk til slutt valget mellom pengene tilbake eller en PC til samme pris, selv om prisen hadde gått ned med mer enn kr 2000. Jeg fikk ikke ny PC til ny pris fordi MPX mente at jeg ikke hadde krav på det.
    De tror kundene driver Blå kors.
    Elendig nettbutikk som jeg vil advare mot.
  • Ca. 2 uker

    tom oredalen 20.02.2012

    Alt er ok, men en utrolig treg behandlingstid før sending.
    En uke fra bestilling, før det sendes på posten er ikke bra!!
    Siste gang jeg handler her.
  • Neste dag

    PG 11.02.2012

    Synes at MPX gir kjempeservice.
    Rask levering.Har bestilt veldig mye varer derfra.Spesielt da via Pick-up-Point.Med posten gar til tider veldig tregt. Den ene gangen det har vert reklamasjon gikk dette knirkefritt.
    Terningskast 6
  • 2 dager

    henrik 11.02.2012

    Kjapp og presis levering. Fikk produktet slik som jeg bestilte, og har ikke hatt noen problemer med dem :)
  • 2 dager

    arve 18.01.2012

    Bestillte Olympus diktafon en søndag og levert tirsdag. Fantastisk bra. Det eneste jeg har å utsette på kundeservice er at diktafonen hadde internminne 8g og jeg ringte før jeg bestillte og spurte om jeg kunne bruke et ekstra kortminne, men fikk beskjed om at diktafonen kun klarte 8g ekstra. Jeg kjøpte ekstra kortminne, men det var feil, da diktafonen kunne tatt dobbelt så mye.
  • Ca. 1 uke

    Anders 12.01.2012

    Veldig gode priser og raskt svar på eventuelle spørsmål, men elendig levering. Bestilte levering på kvelden. da skulle jeg fått pakken på fredagen da jeg bestilte på torsdagskvelden. Det tok nesten en uke før pakken ble levert hos posten, som da sendte pakken umiddelbart.
  • Ca. 2 uker

    Daniel 14.10.2011

    Gode tilbud, men dårlig levering. Fikk ikkje skjermen min før 2 uker når det skulle ta et par dager.
  • Tim 18.09.2011

    Er meget fornøyd med MPX! Priser og leveringstid på samme nivå som Komplett, og fantastisk kundeservice.
    For tredje gang på rad har jeg fått tilsendt erstatningsvare uten at jeg må sende inn defekt vare på forhånd. Dette kaller jeg flott kundeservice :)

    Karakter seks!
  • Andreas 14.09.2011

    Bestilte meg skole laptop til studiestart.

    Studiestart var for 1 mnd siden, laptopen er ingen plasser å se!

    Utrolig dårlig å legge ut studenttilbud de faktisk ikke klarer å levere engang til skolestart!

    Kundeservice er som Lukas skriver helt ubrukelig! Har nå sittet 40 min i kø, ingen spøk og forsatt ikke svar!

    Det skal ikke være mulig å vente så lenge på at varen skal sendes når du bestilte for en mnd siden!

    SRYT UNNA!!!
  • Lukas 12.09.2011

    Hårreisende dårlig. Bestilte og betalte for snarlig levering express. Utstyret er fortsatt ikke levert etter 12 dager og ingen vet hvor det befinner seg.

    Det er umulig å komme gjennom på telefon og det gis ikke avklarende svar fra kundeservice
  • Jonas 07.09.2011

    Bestilte en stykk SSD av typen Cruical m4 64GB hos MPX til tilbudspris. Fikk da valget om å sende den som brevpost (29,-).
    Pakken var bestilt tirsdag rundt kl 12, pakken var sendt tre timer senere og neste dag lå den i postkassen.
    Mao. ett døgn fra lager i Sandefjord til Tromsø - Meget fornøyd!
  • Ken 04.09.2011

    Har hatt fine opplevelser med MPX med unntak av en mobiltelefon som mistet skjermbilde. MPX påstod det var vannskade, så jeg ba om bevis, og fikk et bilde som var forstørret til de grader. Fikk en fagmann til å studere bildet og han avviste blankt at dette var en vannskade ettersom omfanget av skaden var så mikroskopisk. Fikk kranglet meg til å ikke betale for frakten, og produktet fungerte som normalt da jeg fikk det tilbake.

    Eller bare knall. Det er jo Komplett =)
  • Martin 01.09.2011

    Bra. Bestilte noen produkter. Var ikke fornøyd med et av dem som jeg returnerte og fikk pengene igjen innen rimelig tid. Veldig rask levering.
  • Helge Olsen 25.08.2011

    Fantastisk! Har handlet masse der i mange år. Aldri har det vært det minste problem . Et par rklamasjoner har gått helt knirkefritt. Fin og rask service, fantastisk oppfølging.
  • Robert 19.08.2011

    Sitter desverre med VELDIG dårlig erfaring!
    Beststilte to mobiler og alt så bra ut helt til jeg hadde betalt for begge tlf og motatt pakken. Da viste det seg å mangle en tlf og det skulle ta 4 dager før ny ble sendt etter. Oppå alt det klarte de å kreve samme beløpet enda en gang (noe jeg ikke er villig til å betale) og sitter i skrivende stund uten den mobilen.

    De som tar seg av kundeservicen er hyggelig, men preget av lite handling og utrolig lang vente tid!
  • Fredrik 15.08.2011

    Bestilte datakomponenter for en del tusenlapper en torsdag. Jeg ble lovet levering dagen etterpå via pick-up point, noe som var mye av grunnen til at jeg bestilte.

    Men nei, ingenting skjedde fredag, da jeg ringte fikk jeg beklagelser men ingen grunn. Da ble jeg lovet levering mandag på tro og ære. Mandag kom og gikk, ingen pakke klar for henting da heller.

    I skrivende stund har jeg sittet 30 minutter i telefonkø, og dette begynner å gå meg på nervene.

    Det er ikke at leveringstiden er så lang i utgangspunktet, men når jeg blir lovet rask levering forventer jeg det også.
  • Kai 01.08.2011

    Fantastisk bra service. Jeg sendte inn min PS3 på reklamasjon. Den ble godkjent som reklamasjon med en gang, og jeg fikk imponerende god oppfølging og service fra MPX. Det tok litt tid før de sendte konsollen videre, og av denne grunn kompenserte de meg med et gratis spill. Veldig bra av MPX! I tillegg tok vedkommende på MPX (Stian) seg personlig av PS3'ens gang videre, og sørget for at alt gikk raskere enn normalt.

    Jeg hadde byttet disk i PS3'en (som jeg ikke ga beskjed om). Denne har MPX jobbet hardt for å skaffe til veie og den fikk jeg også.

    MPX anbefales! :)
  • Eilif 07.07.2011

    Bestilte en Huawei Titan U8800.
    Mpx var eneste nettbutikken det gikk ann å bestille den på, og de leverte ekstremt raskt. Telefonen var i hus under to 48 timer etter bestilling!
  • Tom 14.06.2011

    Jeg har ikke hatt problem med å handle der, alt var ok inntil jeg sendte inn en mobil W 995 som skjermen ble svart, mobilen var fin før jeg sendte den men di sendte meg bilder av en annen mobil og sa den hadde fall skader og ikke kunne fikses selv om den aldri har hatt hard medfart fra min side, så min anbefaling er ikke og handle fra MPX ,en skall ikke handle med firma som ikke er seriøse med...
    Jeg har ikke hatt problem med å handle der, alt var ok inntil jeg sendte inn en mobil W 995 som skjermen ble svart, mobilen var fin før jeg sendte den men di sendte meg bilder av en annen mobil og sa den hadde fall skader og ikke kunne fikses selv om den aldri har hatt hard medfart fra min side, så min anbefaling er ikke og handle fra MPX ,en skall ikke handle med firma som ikke er seriøse med levetiden på dyre mobiler som etter norsk lov er 5 år ikke som min på 1,5 år ,jeg har også en annen ny mobil W 715 som er handlet der (MPX) som skjermen er svart på den tar jeg ikke sjansen på og reparer der ,tar den ut av Norge og reparere den på Filippinene , jeg hadde den inne til (Februar 2011 W995) sjekk der og fikk opplyst det var sleiden som var defekt og pris der nede ble taksert til ca 300 kr men di kunne ikke skaffe deler før hjemreise
  • Arild 19.05.2011

    Rask og oversiktlig levering
  • kristoffer 07.05.2011

    Kjøpte en htc Z hos mpx, etter et par mnd ble skjermen sort, så jeg sendte den inn og de reparerte telefonen uten kostnader :)
  • 27.03.2011

    Svarer ikke på mail eller webskjema angående retur av defekt vare. Fikk til slutt kontakt på telefon og de lovte å ordne opp i løpet av få dager. dette er nå snart 2 uker siden og ingen ting er skjedd ennå. Får ikke brukt min HTPC på grunn av dette rotet og dårlige oppfølgingen fra MPX. Anbefales ikke
  • 30.01.2011

    Bestilte en GPS som ikke var på lager under bestillingen, men som de skulle få inn i løpet av 1 uke. Datoen for leveranse ble endret 6 ganger og jeg fikk varen 5 uker etterpå. I 5 av 6 oppdateringer på ny leveranse, merket de det som sikker dato og vare underveis.... forvirrende å forholde seg til
  • 14.01.2011

    MPX ftw!
    Jeg skjønner ikke hvorfor noen andre her er misssnorføyd med leveringen. MPX.no er kjempe rask på leveringen!
    Til dere som klager på det bør se oftere på lagerstatusen før dere kjøper varer i stedet for å spamme ned de som jobber der med telefonsamtaler og epost bare på grunn av det!
    Jeg bestilte pc i deler og jeg er kjempefornøyd, kommer garantert til å handle der igjen.
    De er nøye og gjør jobben sin!

    De som ikke gjør jobben sin godt må nokk bli amentio.no med en hær av missfornøyde kunder som følger.
  • 13.01.2011

    En helt grei butikk og handle fra. Eneste store minuset jeg kan anføre er at de virker veldig trege med og få varene ut.
  • 23.11.2010

    Jeg har veldig gode erfaringer med mpx. Jeg har brukt dem flere ganger, og alltid fått det jeg skal ha, de har gode sider, og gir god informasjon. De svarer på epost. Jeg har også ved en anledning sendt tilbake et produkt som ikke svarte til forventningene. Det håndterte de kjapt, greit og profesjonelt.
  • 14.11.2010

    MPX er en bra nettbutikk - Har handlet siden 2003, forsatt fornøyd per i dag. Servicen er noe jeg må skryte mye av. Profesjonelle betjening, rask og effektivt levering akkurat som informert via telefon.
  • 11.11.2010

    bytter leverings dato , 3 ganger i uke ,
    det verste jeg veit om handle på nett er det MPX.
    når dem har vare på lager så er det greit, ellers 0
  • 03.11.2010

    Bestilte 1 SSD harddisk på søndag, fikk varene i posten tirsdag.
  • 03.11.2010

    Bestilte 1 SSD harddisk på søndag, fikk varene i posten tirsdag.
  • 02.11.2010

    Bestillte en ekstern HDD fra dem, men oppdaget at de hadde sendt meg en intern istedenfor. Jeg kontaktet dem om det inntruffne, og returnerte feilvaren. Da jeg fikk den eksterne disken gikk den i stykker etter bare et par uker i bruk. Jeg kontaktet dem igjen og fikk beskjed om å få pengene tilbake og å returnere varen. All frakt måtte jeg dekke (også for den første feilvaren). Så der gikk rundt 300,- rett ut vinduet.
  • 24.10.2010

    Jeg har handlet en god del hos MPX gjennom årene. Stort sett TREG levering, til dels arrogante folk og lite hjelpsomme hos kundeservice! Anbefaler dere heller å handle et annet sted!
  • 17.09.2010

    Satte opp en bedriftskonto og fikk umiddelbart en velkomstmail fra en av konsulentene deres. Bestillingen kunne hentes på butikken knapt to dager senere, flott! Bommet med kjøleren og måtte bruke angrerett og bestille ny. Dette ble ordnet på 5 minutter via e-post-utveksling med bedriftskonsulent. Meget fornøyd!
  • 13.07.2010

    God service, rask levering! Jeg bestilte et kamera, og oppdaget rett etterpå at jeg hadde glemt minnekort. Jeg mailet dem og spurte om de kunne legge det med kameraet så jeg slapp å betale ny frakt. De nådde å sende kameraet før de leste mailen, så de sendte minnekortet fraktfritt etterpå. Meget fornøyd!
  • 24.06.2010

    Det er når du får problemer at du oppdager hvor bra eller dårlig en butikk er. I forrige uke pensjonerte min snart 3 år gamle strømforsyning seg. (Klarte bare å gi litt strøm) Etter kontakt med MPX og en gjennomgang av problemet ble reklamasjon godtatt med en gang. Diskusjon dreide seg i hovedsak om hvilken strømforsyning de skulle sende siden den jeg hadde var gått ut av produksjon. Ordren ble laget med en gang. Rask levering og god service.
  • 07.06.2010

    Bestilte på lørdags formiddag. Mottok varen på mandags ettermiddag, levert på døren. Varen var forsåvidt ett Wilfa aircondition som var satt ned 25%, altså 1000kr mindre enn neste billigste nettbutikk. Veldig bra tilbud, veldig kjapt levert, altså veldig bra :)
  • 05.04.2010

    Jeg bestilte pære til projektor. Da jeg mottok den så jeg at frontglasset var løs og hadde skrapet mot pæra og fått masse riper. Jeg kontaktet MPX og fikk beskjed at jeg måtte returnere varen med skademelding fra Posten. Når MPX hadde mottatt varen ville de sende ny.

    Da varen kom til MPX fikk jeg kredittnota og måtte bestille varen på nytt. Greit nok. Det gikk noen uker før jeg bestilte...
    Jeg bestilte pære til projektor. Da jeg mottok den så jeg at frontglasset var løs og hadde skrapet mot pæra og fått masse riper. Jeg kontaktet MPX og fikk beskjed at jeg måtte returnere varen med skademelding fra Posten. Når MPX hadde mottatt varen ville de sende ny.

    Da varen kom til MPX fikk jeg kredittnota og måtte bestille varen på nytt. Greit nok. Det gikk noen uker før jeg bestilte ny fordi jeg lette på andre nettbutikker. Da jeg fikk den «nye» pæra fra MPX fikk jeg sjokk. De klarte å sende den samme defekte pæra tilbake igjen!

    Det ble ny retur og ny bestilling. Jeg måtte også på slutten mase om å få kreditert de undøvendige fraktomkostningene. Som plaster på såret fikk jeg; ingenting. Det var ikke snakk om å gi rabatt eller dekke frakt. Neste gang jeg skal handle noe hos dem sjekker jeg først om det er noen andre nettbutikker som har den samme varen først.
  • 05.03.2010

    Jeg har handlet flere ganger hos MPX.no. Hver gang har de levert varene kjapt, og det har ikke vært noe tull. Ved reklamasjoner er de i eliten, og det er bare positive ting å si om kundebehandlingen ders. Som fast kunde har det naturligvis blitt noen reklamasjoner, men disse har blitt behandlet svært fort og smertefritt. Da laderen til en laptop sluttet å fungere, var ny lader på vei i posten dagen etter. Jeg sendte et ønske om å reklamere på ettermiddagen, og de sendte ny lader påfølgende dag.
  • Stian 26.01.2010

    Det er jeg som sendte inn en DOA til MPX, og hvor de brukte for lang tid. Nå har de tatt kontakt med meg, sagt at dette er de ikke fornøyd med og lovet bedring. Fikk også plaster på såret. Flott gjort av MPX.
  • Stian 25.01.2010

    Måtte returnere en bærbar PC da den var DOA. Etter èn uke uten respons etter registrert ankomst, purret jeg pr mail. Fikk da standardsvar tilbake om at returen blir behandlet forløpende.

    Etter nok èn uke ringte jeg inn. Kundeserivce kunne da se at det ikke hadde skjedd noe med returen min siden den var registrert ankommet. Returen ble godtatt samme kveld.

    For dårlig av MPX å ikke være selvdrevet...
    Måtte returnere en bærbar PC da den var DOA. Etter èn uke uten respons etter registrert ankomst, purret jeg pr mail. Fikk da standardsvar tilbake om at returen blir behandlet forløpende.

    Etter nok èn uke ringte jeg inn. Kundeserivce kunne da se at det ikke hadde skjedd noe med returen min siden den var registrert ankommet. Returen ble godtatt samme kveld.

    For dårlig av MPX å ikke være selvdrevet på returer, spesielt siden dette var en DOA. Har spurt MPX i ettertid om de er fornøyd med sin behandling av saken ut å få svar. Det er tydligvis slik det er hos MPX...

    Jeg har sluttet å handle hos MPX.
  • Ordre ID 2889089 bye bye 22.01.2010

    Bestilte en HP Home Server 7/12-09, og idag er den fremdeles ikke oppført med en bekreftet leveringsdato 2 MND etter bestilling!!!!! Kan ikke MPX start med salg av PS4 og XBOX 760 i samme slengen. Leveringstiden driter dere jo i.
    Orderen ble forøverig kansellert etter en MEGET lite givende samtale med en support-bærte....(....du kan jo bare avbestille den da , liksom, ikke sant, æsse, veit ikke ) HALLO!!!!!
    Jeg vil ikke tro for mye om meg selv, men en ting er noe rimelig sikkert : Jeg er definivift en kundetype dere ville beholde og ikke miste
    Andreas
  • Christopher Condrup 13.01.2010

    Meget fornøyd med Mpx. Har rundt 10 ordre hos dem over flere år, og alt har fungert smertefritt, også returer. Pluss for brukervennlig ønskeliste-funksjon på nettsida.
  • Ragnar Engnes 14.12.2009


    Jeg vil moderere min karakter 1 fra mitt forrige innlegg til 3, da mpx.no fra det tidspunktet jeg klagde har anstrengt seg for å finne en løsning.
  • Christopher Sjue 14.12.2009


    Bra priser og rask levering. Noe helt annet enn Topline...
  • P Langlo 14.12.2009

    Reklamasjon - har tillit til kunden
    Erfaring: Hadde noen billige hodetelefoner der mikrofonen ga opp etter 1,5år. Brukte webskjema til MPX, og fikk tilsendt nytt produkt uten å måttereturnere det gamle. Jeg er helt rørt over hvor pragmatisk og tillitsfulltMPX håndterte dette. Man blir glad av sånt :)
  • Ole Hagen 14.12.2009


    Av en leveranse på flere produkter mottok jeg et som måtte returneres. Rask ekspedert retur og fungerende garantiordning. Retur og service er av stor betydning for oss som velger å handle på nett.
  • Vidar Smevik 14.12.2009


    Kjøpte en XP2100 derfra. Bestilte mandag, lå på postkontoret onsdag.
    Rask levering, varen ble sendt samme dag som de ble bestilt. Bra!
  • Frode Lynum 14.12.2009


    God webshop, veldig rask levering. Meget bra kundebehandling pr.telefon og i retur saker.
    Superfirma!
  • Marie Halvorsen 14.12.2009

    Super butikk!
    Bestillte telefon min natt til Tirsdag. Fredags mårran va den her oppe i Finnmark! Veldig fornøyd! :D
  • hallgeir bruvik 14.12.2009


    Jeg har prøvd å kjøpe en pc (i deler) av mpx 3 ganger i løpet av 4 dager nå. selv om det står på varen at den er på lager, har jeg fått som beskjed etterpå at varen var utsolgt, ventet inn på lager mot slutten av august.. dette er ikke bra nok for meg, da jeg faktisk trenger pc'en før jeg flytter på skole. så min erfaring må da være at de bør skjerpe seg angående lagerkapasitet eller bestillinger av varer.
  • Øystein Mørkesdal 14.12.2009

    Trege til å sende, men raske til å ta telefonen
    Bestilte en skriver fra mpx på onsdag, og nå (torsdag kveld) ligger bestillingen fortsatt under status ”plukkliste”. Mao. dette er ikke butikken å handle fra om du har lyst til å motta varen kjapt.
  • Eigil Tengesdal 14.12.2009


    Nesten mistenkelig kjapt og billig. Har bestilt 2 ganger, og begge gangene har varene blitt sendt samme dag. Prisene ligger i mange tilfeller også noe under veldig mange andre nettbutikker og alle vanlige butikker. Meget godt utvalg. Får håpe at kjappheten ikke er tegn på at de har så få kunder at de nesten ikke har noe å gjøre, og dermed snarlig konkurs. Det ville vært trist. Gir + for superenkel betaling med kort, for faste priser på porto og pakkesporing.
  • frode solvik 14.12.2009



    Hos MPX har eg hittil kun bestillt eit digitalkamera, Nikon3500, og 128MB minnekort. Pakken kom fort og greit. Prisen var forutsettelsen for at eg valgt denne nettbutikken. karakter 6
  • Morten Foss 14.12.2009

    nydelig service ved retursak!
    minnekortet mitt tok kvelden idag, så jeg sendte mail til mpx.


    forklarte at jeg hadde testet minnekortet flere steder og testet et lignende minnekort på samme maskiner.




    Jeg fikk svar maks en time senere om at de kostnadsfritt, og uten å måtte returnere det defekte kortet, sendte meg et nytt kort.




    pluss i boka fra meg!




    Har handlet et par ganger fra mpx nå, og leveringstid er upåklagelig.
  • Hussein Monfared 14.12.2009


    Har en gang kjøpt et Olympus digitalkamera hos MPX som gikk kjemperaskt og problemfritt. Etterpå, da jeg fikk problemer med kameraet 1 og 1/2 år senere, MPX var behjelpelig med å få utstyret inn for å sende til produsent til reparasjon. Dette gikk også problemfritt og greitt. Kommer til å handle igjen hos MPX, og kan anbefale dem på det varmeste.
  • Thomas Stamnes 14.12.2009

    Realt med god service
    En av de beste netthandlene på nett med god service åver email. Jeg kjøpte en mobil telefon av en kompis som handlet de her. Jeg fikk veiledning og fakturan sent til meg når varen ikke fungerte og jeg måtte levere den inn.

    kan ikke flere av nettstedene ha god service da?
  • Dag Schaaf 14.12.2009

    Slik skal service være
    Kjøpte HP TX1000 bærbar Juli 07 fra MPX. Av en eller annen grunn ble maskinen død. HP mente at det ikke gikk på garanti, så vi kontaktet MPX som umiddelbart reagerte motsatt! Ingen problem, de fikset. Kjempebra!!!
  • Linda Lauritzen 14.12.2009

    Reklamasjon/Kompensasjon
    Var så uheldig å erfare en funksjonsfeil i kjøpte produkt etter kort tids bruk. Jeg informerte MPX om dette snarest på e-post.



    Etter bare ett par dager fikk jeg tilbakemelding om at de sendte meg en ny vare i posten! Kostnadsfritt og kjapt!



    Suverent! Takk MPX!
  • Willy Schultz 14.12.2009

    Ferie
    MPX har vist tatt Juleferie den 17.12.2005 og ingen ser ut til å komme på jobb nå i januar.

    Jeg har sent en retur forespørsel til dem den 17.12.2005 og en ordre på 6000.- nå i begynnelsen av januar. Jeg har ikke hørt noe ikke en gang en ordrebekreftelse på ordren nå en uke etter.

    Jeg lurer nå på om de er konkurs.

    Er det noen som vet hva som skjer der.

    Willy
  • Rolf Bjørnsen 14.12.2009


    MPX må virkelig endre database og skjerpe leverandørene sine. Da jeg bestilte skulle alt være på lager (7/9). Når det ikke kom i løpet av uken, sjekket jeg på ordresiden. Greit, en ukes forsinkelse på en av varene, bekreftet leveringsdato 16/9. Litt irriterende. Sjekket igjen den 16, da var datoen satt til 21/9 (og da stod det fortsatt 16/9 på websoppen). I dag (21) var den satt til 22/9...

    MPX må virkelig endre database og skjerpe leverandørene sine. Da jeg bestilte skulle alt være på lager (7/9). Når det ikke kom i løpet av uken, sjekket jeg på ordresiden. Greit, en ukes forsinkelse på en av varene, bekreftet leveringsdato 16/9. Litt irriterende. Sjekket igjen den 16, da var datoen satt til 21/9 (og da stod det fortsatt 16/9 på websoppen). I dag (21) var den satt til 22/9. Alle gangene markert som bekreftet. Så får vi se i morgen da. En måneds leveringstid når man i utgangspunktet skulle få den på en uke, er ikke bra nok. Jeg ble tilbudt å splitte ordren, men da ville jeg måtte betale dobbel frakt, og vinninga ville gå opp i spinninga. Et og et kjøp er sikkert OK, men storkjøp kan fort bli problematisk med MPX. Og enkle kjøp gir jo 80 kroner ekstra i porto og ekspidisjon. Blir nok en stund til neste gang.
  • Hogne Hundvebakke 14.12.2009


    Bestilte Olympuskamera med tilbehør. Lynrask levering og ikke noe kluss. Billigst i Norge var de også, så ingenting å utsette.
  • Frode Tviberg 14.12.2009


    Jeg kjøpte en 3com 5 porters switsj fra MPX for en stund tilbake. Denne var det noe galt med, og jeg kontaktet MPX. De bad meg ta kontakt med 3com siden de tok seg av service på egne returer. Jeg tok så kontakt med 3com og måtte fylle ut en hel del informasjon på deres hjemmeside om meg selv og om produktet før jeg fikk bestille en retur. Jeg måtte betale porto til 3com selv, og dette ble en...

    Jeg kjøpte en 3com 5 porters switsj fra MPX for en stund tilbake. Denne var det noe galt med, og jeg kontaktet MPX. De bad meg ta kontakt med 3com siden de tok seg av service på egne returer. Jeg tok så kontakt med 3com og måtte fylle ut en hel del informasjon på deres hjemmeside om meg selv og om produktet før jeg fikk bestille en retur. Jeg måtte betale porto til 3com selv, og dette ble en god del i forhold til hva switsjen var verdt. Over en måned gikk og jeg fikk endelig noe tilbake. Det var en brukt switsj av billigere modell enn den jeg hadde kjøpt. Grunnen til at jeg fikk brukt var fordi jeg ikke hadde merket av for "død ved ankomst" på returen, noe switsjen helt klart var. Jeg klaget(i følge kjøpslovens paragraf 30 kan jeg be om å få levert et helt nytt produkt hvis det er defekt) og fikk etter hvert enda en switsj(måtte sende tilbake den andre), men der hadde de glemt å sende med alt(deriblant strømforsyningen), så den kunne jeg da ikke bruke. Selv om kjøpsloven var på min side nektet 3com å sende meg en helt ny switsj.

    Jeg tok på nytt kontakt med MPX, og dagen etter fikk jeg en e-post fra dem med en bekreftelse på at de skulle sende meg en helt ny switsj.

    Selv om det da altså tok så lang tid som det gjorde, gir jeg MPX en firer for deres gode kundeservice (til slutt). Det trekker litt ned at de ikke tar kundeservice på alle produktene de selger i butikken, men stoler på andre bedrifter. Hvis det ikke hadde vært for dette hadde de helt soleklart fått en sterk femmer.
  • Jørn Lossen 14.12.2009


    Kjøpe et Sapphire 9600 pro "firebird".
    Vifta begynte å bråke etter kort tid. Var ikke noe problem å få byttet. Fikk et bedre et i retur. Har litt problem me måten de setter antatt dato websiden. Varen kommer som regel aldri inn da. Derfor bare 5.
  • Kay Nilsen 14.12.2009

    Meget fornøyd
    Har meget god erfaring med MPX. De er raske å svare på henvendelser, og de strekker seg langt for å rydde opp og for å holde oss kunder fornøyde. Det er hvertfall min erfaring. Kommer garantert til å handle hos MPX igjen!
  • Thor Eickstedt 14.12.2009


    Har bare god erfaring med å handle hos MPX.

  • Geir Huse 14.12.2009


    MPX er helt klart den kjappeste webshopen jeg vet om. De siste tre bestillingene mine er blitt sendt dagen etter. Jeg har også ennå til gode å få noe feilvarer fra den kanten, og jeg har vel snart 6-7 bestillinger det siste året.

    Håper dette fortsetter!
  • Inger-Johanne Davik 14.12.2009

    Meget god service og rask levering
    Dette var meget imponerende, både hva gjelder levering og service! Har ikke opplevd maken. Kan anbefales. Første gang jeg prøver denne nettbutikken. Skal nok prøve den igjen for å sjekke at det virkelig er så bra som jeg opplevde nå. Bestilte en GPS ca. 14.00 den ene dagen og hadde den på døren klokken 0900 dagen etter. Riktig nok bestilte jeg over natten med posten til 143kr, men likevel var de kjappe med å få varen ut til postkontoret.
  • Kristian Myklebust 14.12.2009


    min erfaring med MPX er dårlig, jeg bestillte et barebone sytem, ram og en prosessor. alle varene skulle vert på lager men så fikk jeg beskjed om at prosessoren hadde ubestemt leverings dato, dette var da merklig, har de ikke styr på lageret sitt? hadde det ikke vert en fordel å ha pakkeavdeling og lager i et og samme hus? dette er for dårlig MPX, nå har jeg ventet i 5 dager på at den prosessoren skal få bein og gå på og jogge ned til pakkeavdelingen på MPX
  • Joachim Torgersen 14.12.2009


    Jeg har handlet hos MPX et par ganger nå, hver gang har jeg blitt skuffet. At de har et elendig bestillingssystem begynner etterhvert å bli kjent; at en vare står oppført som å være på lager i deres webshop er ingen garanti for at den faktisk er på lager. Når jeg nå valgte å gi dem en ny sjanse var det ene og alene fordi de var veldig billig på den varen jeg var ute etter, samt at det...

    Jeg har handlet hos MPX et par ganger nå, hver gang har jeg blitt skuffet. At de har et elendig bestillingssystem begynner etterhvert å bli kjent; at en vare står oppført som å være på lager i deres webshop er ingen garanti for at den faktisk er på lager. Når jeg nå valgte å gi dem en ny sjanse var det ene og alene fordi de var veldig billig på den varen jeg var ute etter, samt at det ikke hastet med levering. Jeg bestilte 10.09. 2stk. kabinetter og noe annet småpell bl.a. en cpu vifte. Alt stod oppført som lagervarer når jeg bestilte det, men når jeg sjekket status på min bestilling dagen etter stod kabinettene som 1 levert og 1 i rest med antatt levering den 17.09. Greit tenkte jeg, jeg trenger det ikke før den 17.09. uansett, så det går greit. alt det andre jeg bestilte er jo i status levert. 18.09. sjekker jeg igjen status for å spore forsendelsen, men varene er ikke sendt fordi cpu viften plutselig står i rest med antatt levering 27.09.!! De har altså solgt viften min til noen andre, og forventer at jeg skal vente ytterligere 10 dager på varene jeg har bestilt!! Kanskje det bare er meg, men jeg synes det er ufattelig dårlig at man skal måtte vente i 20 dager fra man har bestilt til man får levert varer som alle sammen i utgangspunktet står oppført som lagervarer. Jeg ringte for å klage til dem og ble ganske tørt forespurt om jeg ønsket å slette viften fra bestillingen eller vente på den. Ingen beklagelse eller kompensasjon ble gitt. Meget dårlig fra ende til annen!!
  • Jarl H. Greger 14.12.2009

    Kjempeservice!
    Trengte ny RAM-brikke i min PackardBell laptop, og sendte en forespørsel til MPX. Der fikk jeg verdens beste service, og har nå en heerlig opplevelse hver gang jeg jobber med maskina mi! TAKK!
  • anne merete haugnes 14.12.2009

    ryddig og rask saksgang
    Må bare si at det var veldig ryddig og rask saksgang, da mitt tv gikk i stykker.. gammelt tv henta og Nytt tv levert på døren
  • Martin Jakobsen 14.12.2009

    Servise en skal lete lenge etter (Kundene i fokus)!
    Jeg har ikke brukt MPX.no alt for mange ganger, men det kommer til å endre seg fra nå av.

    Grunnen er at servicen de yter er enestående, ikke bare er den rask, men utrolig bra også (kunden i fokus)!



    Jeg kan nevne noen eksempler.

    1

    Kjøpte minne kort til mobil telefon av dem. Etter ca 2-4uker...
    Servise en skal lete lenge etter (Kundene i fokus)!
    Jeg har ikke brukt MPX.no alt for mange ganger, men det kommer til å endre seg fra nå av.

    Grunnen er at servicen de yter er enestående, ikke bare er den rask, men utrolig bra også (kunden i fokus)!



    Jeg kan nevne noen eksempler.

    1

    Kjøpte minne kort til mobil telefon av dem. Etter ca 2-4uker ble det ødelagt, kontaktet Support avdelingen og forklarte hva det var. 2 dager etter fikk jeg et nytt i posten.



    2

    Jeg kjøpte en brukt ”Xbox360 Pro, 20Gb u/HDMI” på finn. Etter noen år fikk jeg ”the red ring of death”. Jeg hadde ikke kvitteringen, og kontaktet derfor Microsoft for å se om de kunne hjelpe meg. Garantien, på 3år var utgått og de var ikke ikke villig til å se på dette en gang. Forklarte at dette var en klar (produksjons) feil på utstyret, som de selv sier på deres hjemme sider. Og derfor ikke kommer under 3års garanti, men 5års reklamasjon. Ble avvist.



    Heldigvis hadde jeg nummeret til selgeren, og fikk vite ordrenummeret og kjøps sted (MPX.no). Kontaktet dem, etter en e-post fikk jeg ferdig fraktert sendings nummer tilbake. Og en helt ny ”Xbox306 pro, 60Gb m/HDMI”.







    Saken gikk som en ”lek” de fikser alt, og vi kan bare sette oss i godstolen og slappe av.

    Som sikkert mange har opplevd er det ikke så lett å bruke en garanti, for ikke minst reklamasjons retten. Hos MPX.no virker dette slik det skal, og de hjelper til med å rette opp alt.



    MPX.no kan i noen tilfeller være litt dyrere enn andre leverandører, men dette er kun noen kroner her og der. Servicen de yter, hvis dere kommer opp for noen feil eller trenger hjelp, ER UTEN TVIL VERDT DETTE! Og kommer til å bruke dem så ofte jeg kan, man vet aldri når/om noe går i stykker.

  • Frank Olav Pettersen 14.12.2009


    Jeg bestilte meg et Powershot A 40 søndag.Mandagen etter fikk jeg ordrebekreftelse og kunne senere på kvelden sjekke posten pakkesporing og så der at kameraet var på tur.
    MPX har et meget godt system for sine kunder på nettsiden, med ordrer som er effektuert eller ikke.De skal ha all ros for sin info om et kjøp både når det gjelder angrerett eller pakkespor.
    Tirsdagen etter at jeg hadde...

    Jeg bestilte meg et Powershot A 40 søndag.Mandagen etter fikk jeg ordrebekreftelse og kunne senere på kvelden sjekke posten pakkesporing og så der at kameraet var på tur.
    MPX har et meget godt system for sine kunder på nettsiden, med ordrer som er effektuert eller ikke.De skal ha all ros for sin info om et kjøp både når det gjelder angrerett eller pakkespor.
    Tirsdagen etter at jeg hadde bestilt, så mailet jeg MPX og forhørte meg om de skulle ta inn diverse linser til dette kameratet.Jeg fikk svar dagen etterpå med beskjed om de ventet inn fullstendig liste over slikt utstyr fra Canon om kort tid,men hvis jeg ville ha dette fort kunne ordne dette snarest på tlf.
    Jeg er kjempe fornøyd med MPX sin service og levering.
  • Ulrich Myhre 14.12.2009


    Har prøvd mange forskjellige webshopper, men har naturlig nok favorisert Mpx.

    Mpx leverer kjapt og greit, og du kan også gå inn å se lagerstatus på hele \"handlelisten\" din, noe jeg savner hos enkelte andre...
  • Peder Schmedling 14.12.2009

    [Bra web-sjappe] Mpx.no [/Bra web-sjappe]
    Handlet for en stund siden hos Mpx. Handelen gik helt greit. Siden kjøp gjerne går smertefritt de fleste steder, så jeg ingen grunn til å legge inn noen spesiell karakter for Mpx.

    Men her om dagen gikk varen (en PSU) istykker. Jeg fortvilte. Jeg har mange dårlige erfaringer med forskjellige web-butikker når det gjelder...
    [Bra web-sjappe] Mpx.no [/Bra web-sjappe]
    Handlet for en stund siden hos Mpx. Handelen gik helt greit. Siden kjøp gjerne går smertefritt de fleste steder, så jeg ingen grunn til å legge inn noen spesiell karakter for Mpx.

    Men her om dagen gikk varen (en PSU) istykker. Jeg fortvilte. Jeg har mange dårlige erfaringer med forskjellige web-butikker når det gjelder retur/garanti/reklamasjon. Jeg visste dette ble stress..

    Men neida! Tok en telefon til returavdelingen, der ble jeg møtt med _mye_ velvilje og forståelse. Dette var helt nytt for meg. Fikk avtalt retur, og sendt inn varen. Jeg er ganske utålmodig, så etter noen dager (når jeg så på pakkesporingen til posten at pakken hadde blitt utlevert) klarte jeg ikke å dy meg. Jeg ringte retur igjen.

    På dette tidspunktet forventet jeg evige utsettelser, dårlige unnskyldninger og lattelige beskyldninger. Men dengang nei. Ble igjen møtt av en _veldig_ hyggelig og forståelses full person. hun kunne fortelle at alt var iorden, og ny vare var på vei i posten.

    Pluss til Mpx for kundebehandling, dette er VIKTIG!
  • Espen Gilbert 14.12.2009

    ødelagt pc!
    bestilte en pc fra MPX for to uker sider. den kom i posten etter en uke. under innstalasjonen begynte maskinen å restarte. jeg fikk ikke fullført innstalasjonen, og ringte MPX dagen etter. etter en telefon til MPX fikk de meg til å ringe en teknikker hos HP(dette var en HP maskin)som sammen med meg gikk gjennom pc`n. han sa jeg måtte ringe MPX for å...
    ødelagt pc!
    bestilte en pc fra MPX for to uker sider. den kom i posten etter en uke. under innstalasjonen begynte maskinen å restarte. jeg fikk ikke fullført innstalasjonen, og ringte MPX dagen etter. etter en telefon til MPX fikk de meg til å ringe en teknikker hos HP(dette var en HP maskin)som sammen med meg gikk gjennom pc`n. han sa jeg måtte ringe MPX for å få en ny maskin da denne hadde noe feil i maskinkomponentene. ringte tilbake til MPX og forklarte problemet. de avtalte med meg at de skulle sende en lik maskin i posten så fort retursøknaden var behandlet. etter noe om og men så sender de en ny pc. dette er meget bra kundepolitikk. er meget fornøyd med hvordan MPX løser kundenes problemer. det som er negativt er at det administrative rundt retur av varen kan bli gjort på en bedre måtte.det kan ta tid!
Skriv omtale av MPX
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: