73 60 60 77
mamoz.no

Om Mamoz

Mamoz har et av Norges største varesortiment innen data-foto-tele. Vi tilbyr hyggelige priser og god etterkjøpsservice. Mamoz er geografisk plassert med butikk og salgskontorer i Trondheim.

Varer sendes ut fra eget lager, eller rett fra en av våre mange leverandører. Til enhver tid kan vi levere over 15.000 ulike varer neste dag.

Mamoz.no ble startet høsten 2000.
Vi består pr. 1. jan 2004 av 8 medarbeidere, herav 2 selgere og 5 ansatte på support og teknisk kundestøtte.

Lave priser, rask og god kundeservice både før og etter kjøp! Det er viktig for oss å levere gode produkter så rimelig, raskt og enkelt som mulig. Vi gir kunden raskt svar på sine spørsmål før og etter kjøp.

For å kunne betjene flest mulig kunder øyeblikkelig tilbyr vi en online chat-funksjon som gir deg direkte kontakt med en av våre kundekonsulenter. Som kunde hos Mamoz.no får du automatisk 2 års gratis send-inn-service på alle varer! Det vil si at vi betaler frakt begge veier ved alle garanti reperasjoner!

Nyeste omtaler
  • Tron 04.09.2011

    Benytter dem i ny og ne da jeg bor i Tr.heim. Meget fornøyd med servicen. Prisene er kanskje ikke de laveste, men...
  • Erik 05.06.2011

    Som fastboende i Trondheim de siste fem årene har jeg gjort en del større og mindre kjøp hos dem pga praktisk beliggenhet.

    Tross høyere priser og upålitelige leveringsdatoer (fjernlager 1-3 dager har konsekvent betydd en eller to uker i praksis) har kundeopplevelsen vært grei.

    Etter en reklamasjonssak i vår kommer jeg imidlertid aldri til å benytte Mamoz igjen. Kabelen på et par Koss...
    Som fastboende i Trondheim de siste fem årene har jeg gjort en del større og mindre kjøp hos dem pga praktisk beliggenhet.

    Tross høyere priser og upålitelige leveringsdatoer (fjernlager 1-3 dager har konsekvent betydd en eller to uker i praksis) har kundeopplevelsen vært grei.

    Etter en reklamasjonssak i vår kommer jeg imidlertid aldri til å benytte Mamoz igjen. Kabelen på et par Koss Porta-Pro løsnet fra kontakten etter fem måneders vanlig bruk, og opplevelsen med kundeservice var veldig ubehagelig.

    Da det ikke gikk an å spore reklamasjonssaken via nettsiden, og teknisk avdeling ikke besvarte telefoner, oppsøkte jeg butikken deres for å purre på saken. Jeg ble da beskyldt for å ha påført kabelen slitasjeskader, og ble gitt motstridende beskjeder fra når jeg reklamerte på varen.

    Ved innlevering gav Mamoz inntrykk av at hodetelefonene måtte sjekkes av teknikere som ren formalitet, og at jeg ville motta et nytt par når saken hadde fått "grønt lys". Når jeg møtte opp to uker senere for å purre på saken hevdet samme person at jeg hadde blitt opplyst ved innlevering om at slike saker alltid ble avvist.

    Da jeg underrettet om rettighetene mine etter forbukerkjøpsloven, hevdet Mamoz at skaden var selvforskyld, selv om loven sier at mangler som viser seg innenfor seks måneder regnes som å ha eksistert ved kjøp.

    Jeg synes dette var svært ubehagelig, både da jeg følte at Mamoz bevisst trenerte behandlingen av saken og fraskrev seg ansvar, og at jeg følte meg indirekte beskyldt for løgn, da vedtaket på reklamasjonssaken impliserte at jeg hadde forårsaket skaden selv og likevel levert inn til reklamasjon.

    Vil oppfordre alle som vurderer kjøp hos Mamoz til å finne en mer seriøs forhandler; særskilt hvis det handler om dyrere produkter/elektronikk.
  • Anders 18.05.2011

    Denne brukeropplevelsen er basert på en handel hos deal.no, men ettersom all kundeservice har gått via mamoz.no velger jeg å legge ut omtalen her også til skrekk og advarsel:

    Jeg kommer ikke til å handle her igjen, da det tok meg fem forsøk og et utall purringer bare for å motta en komplett skriver.

    Første forsøk: Skriveren ankom uten blekkpatroner og strømledning. Jeg tok kontakt og...
    Denne brukeropplevelsen er basert på en handel hos deal.no, men ettersom all kundeservice har gått via mamoz.no velger jeg å legge ut omtalen her også til skrekk og advarsel:

    Jeg kommer ikke til å handle her igjen, da det tok meg fem forsøk og et utall purringer bare for å motta en komplett skriver.

    Første forsøk: Skriveren ankom uten blekkpatroner og strømledning. Jeg tok kontakt og ba dem sende dette.

    Andre forsøk: De sendte meg patroner og en (fryktelig kort) strømledning. Da jeg skulle sette i patronene oppdaget jeg at skrivehodet manglet. Jeg tok kontakt og ba dem sende dette.

    Tredje forsøk: Jeg mottok endelig skrivehodet. Da jeg skulle sette patronene i skrivehodet oppdaget jeg at de hadde sendt meg feil blekkpatroner. Jeg tok kontakt igjen, og de sa de skulle sende meg patroner.

    Fjerde forsøk: Jeg mottok én patron. Skriveren bruker fem, så jeg tok kontakt igjen, og ba om å få resten. De svarte ikke. En uke gikk, jeg purret, men de svarte ikke. Nesten en uke til gikk, jeg purret igjen, og de svarte endelig.

    Femte forsøk: Jeg mottok til slutt riktige patroner og fikk installert skriveren.
  • 25.09.2010

    Fant en Acer laptop på nettbutikken deres som var meget godt priset. Bestilte denne, da den var på lager på sentrallager.

    Etter en ukes venting ringte jeg dem og spurte hvorfor det tok så lang tid. Dette hadde de ikke noen forklaring på, men skulle sjekke opp og ringe tilbake.

    En uke senere gav jeg opp ventingen og dro innom dem på tur hjem fra jobb. Fikk da beskjed om at maskinen var sendt...
    Fant en Acer laptop på nettbutikken deres som var meget godt priset. Bestilte denne, da den var på lager på sentrallager.

    Etter en ukes venting ringte jeg dem og spurte hvorfor det tok så lang tid. Dette hadde de ikke noen forklaring på, men skulle sjekke opp og ringe tilbake.

    En uke senere gav jeg opp ventingen og dro innom dem på tur hjem fra jobb. Fikk da beskjed om at maskinen var sendt og at den skulle komme inn dagen etter.

    For å gjøre en lang historie kort; etter fem forsøk klarte de å gi meg en bekreftet leveringsdato og jeg fikk PCen.

    Nettbutikken deres er bra, PCen er knall og prisen er det ingen som slår.

    Men leveringsprosessen og infofly står til stryk.
  • 14.07.2010

    Eksremt uproffesjonelle på utsendelser. Har ventet i to uker - de har ennå ikke klart å sende varene jeg bestilte og betalte. Kommer kun til en selger som ikke vet noe når jeg ringer. Ingen ringer tilbake ller svarer på mailer. Umulig å få opplysninger. de holder ikke det de lover omlevering.
  • 05.07.2010

    Meget god erfaring med både levering og service fra Mamoz.
  • 20.04.2010

    Fikk spam/reklame fra mamoz.no på en epostadresse som aldri har vært brukt til å handle hos dem eller andre nettbutikker som selger datautstyr. Svært useriøst.
  • 02.03.2010

    dem er håpløs , ingen svar via epost og de tar ikke tlf , bestillt et cam modul so er på hovedlager men får den aldri .
  • Svein L. 12.01.2010

    Jeg bestilte varer fra Mamoz på lørdag kveld og fikk beskjed om å hente pakken allerede tidlig på Mandags morgen.

    Årsaken er at de har flere lagre rundt om i landet, og tilfeldigvis har de lager i byen der jeg bor :)

    Rask ekspedering og oppdatering av ordre. Kommer definitivt til å handle fra mamoz igjen.
  • Bjørn Lasse Ulfrud 14.12.2009


    Jeg har vært kunde hos Mamoz siden de startet, og jeg har enda ingen dårlige erfaringer med de. Jeg syntes de fire guttene der gjør en kanon jobb og vil gi de skryt for det! Denne uken ringte jeg de og spurte om de kunne skaffe en Asus bærbar PC som de ikke hadde i sortimentet sitt. Den kunne de skaffe til en meget god pris og dagen etter kunne jeg hente den hos de. Stå på!
  • Frode Grindheim 14.12.2009

    Kundeservice mangler...
    Har liten forståelse for begrepet kundeservice :-(




    Sendte mail til kundeservice kl. 08.00 om et alvorlig problem med en pc jeg hadde kjøpt av dem. Kl. 14.00(!) fikk jeg automatisk svar om at de hadde mottatt min henvendelse. Har også ringt kundeservice ca. 1 gang i timen i hele dag, men ikke kommet gjennom til kundebehandler...




    Aldri mer Mamoz :-(
  • John Erik Dagslott 14.12.2009

    Elendig service i etterkant
    Hadde en hardisk som ikke virket, som jeg kjøpte hoss mamoz. den ville ikke kontakte seg til pcen og sendte den inn. fikk en ny relativt fort tilbake, men akuratt det samme problemet skjedde med denne.



    Jeg har sendt ca 4 mailer nå, men ingen respons. ikke særlig bra service å få
  • Oddmund Huseby 14.12.2009

    Fullestendig kaos....
    Jeg bestilte et skjermkort, det skulle jeg aldri ha gjort... På lager status viste det at skjermkortet var inne, men nei da, neste dag var det ubekreftet og vare status stod forsatt på plukking, den stod på plukking i 3 dager, før jeg bestemte for å bytte til et som var på lager. Jeg hendvente meg via e-post, etter 4 dager fikk jeg svar, der...
    Fullestendig kaos....
    Jeg bestilte et skjermkort, det skulle jeg aldri ha gjort... På lager status viste det at skjermkortet var inne, men nei da, neste dag var det ubekreftet og vare status stod forsatt på plukking, den stod på plukking i 3 dager, før jeg bestemte for å bytte til et som var på lager. Jeg hendvente meg via e-post, etter 4 dager fikk jeg svar, der di spurte hva jeg ville bytte i, jeg svarte på mailen, men fikk ikke noe svar, dagene gikk og gikk etter 5 dager orket jeg ikke mer, og kansellerte ordren, er faktisk ikke sikker om jeg fikk gjort det, de har ikke svart enda....
    Butikken virker som et fullestendig kaos, i tillegg til at prisene er ekstremt høye er det elendig service. Et godt råd: hold deg langt unna mamoz....
  • ola sletteboe 14.12.2009


    meget hjelpsom telefonselger. undersoekte hva jeg kunne bruke, og skaffet kvikt en spesiell ram-brikke til min toshiba (fra utlandet- ikke lagervare). det andre jeg bestilte kom etter to dager. bra pris. jeg behoevde ikke engang aa gaa innom kunderegistreringen...
  • Christian Sørlie 14.12.2009

    frekt å ikke svare
    Kjøpte en kortleser som skulle ta xd picture card.Det var ikke noen plass til denne. Dette var en 33 i en leser. Det eneste jeg egentlig trengte var xd og det er ikke kortplass til dette i leseren. Har sendt fire forespørseler i løpet av de to siste ukene for å bytte leser, evt heve kjøpet. Får ikke svar selv om den automatiske tjenesten...
    frekt å ikke svare
    Kjøpte en kortleser som skulle ta xd picture card.Det var ikke noen plass til denne. Dette var en 33 i en leser. Det eneste jeg egentlig trengte var xd og det er ikke kortplass til dette i leseren. Har sendt fire forespørseler i løpet av de to siste ukene for å bytte leser, evt heve kjøpet. Får ikke svar selv om den automatiske tjenesten sier at svartiden er en arbeidsdag.
    DET ER FREKT Å IKKE SVARE FOLK.
    Kanskje grei butikk hvis alt fungerer men det å ikke svare på klager er å be om trøbbel.
    Hold dere langt unna denne butikken.
  • Trond V. Hovdal 14.12.2009

    Dobbeltjgenger
    Siden jeg ser at "jeg" eller min navnebror har lagt inn erfaring tidligere, må jeg vel legge til at jeg er fornøyd. Har handlet der flere ganger, både på nett og i butikken. Kanskje ikke de kjappeste på noen av delene, men bra totalt. God service når jeg har trengt det.
  • Cato Helgesen 14.12.2009

    Strålende!
    Makan til service skal en lete lenge etter.
    Dette er andre gang jeg handler hos Mamoz, nå sist kjøpte jeg testvinneren deres på "Din Side".
    Hadde en litt annen konfiguering, og via chatservicen deres samt telefon fikk jeg gode råd og hjelp.
    Selv om de hadde det travelt pga stor pågang fikk jeg alltid den hjelpen jeg trengte.
    Meget positiv...
    Strålende!
    Makan til service skal en lete lenge etter.
    Dette er andre gang jeg handler hos Mamoz, nå sist kjøpte jeg testvinneren deres på "Din Side".
    Hadde en litt annen konfiguering, og via chatservicen deres samt telefon fikk jeg gode råd og hjelp.
    Selv om de hadde det travelt pga stor pågang fikk jeg alltid den hjelpen jeg trengte.
    Meget positiv erfaring, og den ble ikke mindre da jeg ved ankomst av bestilte varer så at jeg hadde fått en bedre (og dyrere) skjerm enn jeg hadde bestilt.
    Så som sagt har jeg kun positiv erfaring med denne butikken og kan varmt anbefale den til alle!
  • Trond Grothen 14.12.2009

    D-link
    Kjøpte en d-link router fra mamoz, gikk kjapt og greit å få varene. Da jeg slet med å konfigurere denne, fikk jeg veldig bra hjelp til dette fra mamoz. Kommer til å benytte dem flere ganger. Anbefales på det sterkeste.
  • Alex T 14.12.2009


    Jeg er svært fornøyd med Mamoz.no.



    Webshop løsningen er blant de bedre (du får til og med umiddelbar tilbakemelding på portokostnad når du legger til varer), selv om betalingsløsningen for visakort kan slå seg vrang noen ganger.



    I motsetning til visse andre webshops (*host*komplett*kremt*) tar de ansvar hvis noe går galt, og telefon-kundeservicen er meget hyggelig.
    De er også raske med å sende ut varene.



    Jeg anbefaler denne webshopen på det varmeste.
  • Andreas Langeland 14.12.2009

    Ikke mye å stole på!
    Har lenge jaktet på en Samsung LE40F86, og tok kontakt med Mamoz for å høre om de fikk inn flere idet de nettopp var blitt utsolgt. De sa nei, "denne modellen er utgått og det kommer ikke flere".



    Men nå - kun få dager senere - har de plutselig modellen til salgs igjen! Ikke mye å stole på altså! Og lagerstatusen stemmer heller ikke!



    Lenge leve MPX og Komplett!!
  • Øyvind Ekhall 14.12.2009

    Ligg unna denne webshoppen !!
    Jeg bestilte ett MSI Geforce 6800GT PCI express Torsdag 27/1. Eneste mulighet for betaling var å forhåndsbelaste ett kredittkort ( VISA, DINERS etc). Grunnen til at jeg bestilte fra Mamoz var at de var den eneste Webshoppen som i følge lagerbeholdningen hadde ett Geforce 6800GT med PCI express på lager. De reklamerte videre med at de sender ut...
    Ligg unna denne webshoppen !!
    Jeg bestilte ett MSI Geforce 6800GT PCI express Torsdag 27/1. Eneste mulighet for betaling var å forhåndsbelaste ett kredittkort ( VISA, DINERS etc). Grunnen til at jeg bestilte fra Mamoz var at de var den eneste Webshoppen som i følge lagerbeholdningen hadde ett Geforce 6800GT med PCI express på lager. De reklamerte videre med at de sender ut alt de har på lager innen en virkedag !. Jeg sitter og skriver dette sent Mandag kveld og har ennå ikke fått noen bekreftelse på at kortet er sendt ?! Jeg purret opp bestillingen på Lørdag og sa i fra at jeg ønsket å avbestille hvis det viste seg at de ikke hadde kortet på lager allikevel, men har kun motatt automatiske svar at de har registrert min henvendelse osv, men at de for tiden har stor pågang !??!!. Det som er mest bittert med dette er at også Netshop hadde noen få eksemplarer inne av dette kortet i helgen, men jeg turte ikke å bestille fra dem før jeg fikk noen respons fra Mamoz !. Jeg har nå stygge mistanker om at dette skjermkortet aldri har vært på lager i det hele tatt og ber alle innstendig om å holde seg unna Mamoz før de blir mere voksne og seriøse. Jeg begynner å se en sterk paralell til tegneserie shoppen "Topline" i Lillestrøm hvis noen husker dem.
  • Kristian Vennesland 14.12.2009

    Kjapp-kjapp levering
    Bestilte et Silverstone LC03 kabinett på en onsdag, og hadde pakkelappen i postkassen fredag morgen. Varen ble sendt direkte fra leverandør, så her skal begge ha ros! Prisen var i tillegg veldig god, så Mamoz vil få flere ordre herifra!
  • Kenneth Myhre 14.12.2009


    Hardware.no burde sterkt vurdere å ta bort Mamoz fra webshop guiden. Det virker som om firmaet ikke bryr seg ett minutt om sine kunder, så fort varen er solgt og sendt fra lager.

    Supporten er helt fraværende. Har i over en måned nå prøvd å få byttet en defekt vare, men de svarer så og si aldri på mail eller telefon.

    De bryter helt klart med sine egne rettningslinjer, der de sier at...

    Hardware.no burde sterkt vurdere å ta bort Mamoz fra webshop guiden. Det virker som om firmaet ikke bryr seg ett minutt om sine kunder, så fort varen er solgt og sendt fra lager.

    Supporten er helt fraværende. Har i over en måned nå prøvd å få byttet en defekt vare, men de svarer så og si aldri på mail eller telefon.

    De bryter helt klart med sine egne rettningslinjer, der de sier at det vil ta ca 10 virkedager fra en vare er mottatt til den sendes tilbake. ( eller en ny vare )

    Sender du dem mail, sier de at de vil bruke fra 1 til 3 virkedager. Men normalt sett får du aldri svar, og i beste fall etter mange uker.

    På livechatten sier de bare at personen som har ansvaret for den aktuelle saken er ute, syk, hjemme eller lignende. Og det virker jo veldig rart at personen som har akkurat denne saken, alltid er borte fra kontoret. Da burde jo en annen kunne ta saken, spessielt etter over en måned.

    Hører det er flere andre som også har hatt store problemer med Mamoz. Og dette burde ett seriøst sted som dere ta hensyn til, og faktisk sjekke om dette kun er enkelt hendelser, eller en gjennomgående tråd når det gjelder support fra Mamoz.

    Det blir helt feil at dere på en måte anbefaler ett så useriøst firma til folk som kanskje ikke har så mye peiling, og som vil bli rammet ekstra hardt hvis de først får problemer.

    mvh

    Kenneth
  • Anne Hårstad 14.12.2009

    En positiv erfaring!
    Fikk et meget godt inntrykk!
    Har ikke fryktelig mye peil selv men fikk meget god veilledning, leveringen kom som forventet.
    Føler meg tatt vare på som kunde, før og etter handel. Annbefales
  • Mona Myrland 14.12.2009

    Anbefales absolutt IKKE
    La inn en ganske stor bestilling hos Mamoz i januar, bl.a et 5.1 høyttalersett fra Creative som var litt vanskelig å oppdrive på det norske markedet på denne tiden. Varene skulle være en gave, så jeg sjekket lagerstatus svært nøye før bestilling. Jeg var stadig innom nettsidene for å sjekke ordrestatus, men etter...
    Anbefales absolutt IKKE
    La inn en ganske stor bestilling hos Mamoz i januar, bl.a et 5.1 høyttalersett fra Creative som var litt vanskelig å oppdrive på det norske markedet på denne tiden. Varene skulle være en gave, så jeg sjekket lagerstatus svært nøye før bestilling. Jeg var stadig innom nettsidene for å sjekke ordrestatus, men etter en uke var denne fortsatt "ubehandlet". Jeg ringte den og spurte hvorfor og fikk et litt svevende svar om at lydkortet var en dag forsinket, selv om lagerstatus altså fortsatt var "på lager". Flere dager gikk uten at ordrestatus endret seg, men jeg oppdaget plutselig at høyttalersettet nå hadde endret lagerstatus til en dato ca. en måned frem i tid. Jeg ba om kansellering av hele ordren og fikk bekreftelse på dette. Bestilte så varene fra andre netthandler. Tre dager etterpå dukker det opp en kjempestor pakke på posten som jeg henter ut. Denne viser seg, til min store overraskelse å være fra Mamoz! Ingenting på nettsidene deres tilsa da at de hadde sendt noe som helst til meg. Jeg sendte mail, og fikk en beklagelse og spørsmål om jeg ville ha returlapp. Det ville jeg selvfølgelig. Ingen returlapp dukket opp, heller ikke etter gjentatte purringer, og jeg sendte dermed ikke pakken i retur. I slutten av mars oppdager jeg så at Mamoz har belastet min konto, uten over hodet å kontakte meg, og for en harddisk som jeg aldri har mottatt! Jeg får på ny beskjed om at det har skjedd en glipp og at pengene skal tilbakeføres og returlapp sendes. Returlappen har jeg fått, men ingen penger... Saken oversendes i disse dager som klagesak til Forbrukerrådet. Konklusjon: hold dere langt unna Mamoz!!
  • Hans Petter Bjerva 14.12.2009


    Mamoz har virkelig gitt meg den ypperligste service jeg kan forvente. Har brukt de de 2 siste gangene, først til komplett PC, så til et Kingston minnekort. PC'en kom etter 4 dager.. minnekortet etter 2. Supporten er strålende og rask, og pris nivået er ABSOLUTT konkurranse dyktig!
  • Tore Falkflaug 14.12.2009


    Kjøpte denne uken en harddisk på tilbud fra Mamoz. Disken kom på postkontoret dagen etter. Jeg har ikke noe negativt å si om Mamoz så langt, så her blir det en 6er.
  • Michael Flack 14.12.2009


    Jeg kjøpte en kraftig arbeidsstasjon til bruk på jobben via Mamoz.no. PCen ble levert på under en uke. Men når vi fikk PCen viste det seg at den var ustabil så vi måtte sende PCen tilbake. Dette regnet vi med ville ta en stund, men totalt tok hele returen med frakt kun 4 dager som er helt klart akseptabelt når vi ikke hadde inngått en dyr på-stedet-service ordning. Denne typen god service medfører at jeg vil anbefale alle andre å bruke Mamoz.
  • Jan Erik Szkutak 14.12.2009

    Mye bedre!
    Stort sett holdt meg til to faste butikker når det gjelder handel av dill og dall fra nettet. Et produkt begge nettbutikkene ikke hadde, gjorde at jeg måtte prøve meg på Mamoz. Det angrer jeg ikke på! Fikk et problem med varen, ble tilbudt et annet produkt hvis ventetiden ble for lang. Jeg valgte å vente. Varen kom til avtalt tid.



    Kjekkeste med Mamoz er chatten! Så enkelt det hele det var å snakke med butikken over chat. Ventet kun 3 min, og alt ble klart innen 10min.



    Topp score hos meg!
  • Roy Viktor Antonsen 14.12.2009


    Hei Har byggd meg pc og synes mamoz var enormt bra på pris og service. TAKK
  • Thormod Schie 14.12.2009


    veldig bra service!...trenger jeg si mer..
  • Leif Nilsen 14.12.2009

    Mamoz er min favoritt-butikk
    Jeg handlet pc-deler hos Mamoz Trondheim, all deler til en pc untatt kabinett, kjøpt annet steds pga stor pris-forskjell, bygget pc selv, etter tre mnd byttet jeg cpu vifte pga støyen. Da sa pc stopp, kunne ikke finne feilen selv,
    Hadde gjort noe feil eller det var feil-vare, vet ikke jeg, men leverte hele pc til Mamoz, de fixet den på garantien uten diskusjon.
    Pris er blant de beste i byen!
    Altså topp butikk og topp service!
    Anbefales!

    Leif
  • Samuel Andersen 14.12.2009

    Vansklig å få svar på e-post og telefon
    30. Desember la jeg inn en bestilling via webshopen til mamoz. Og da stod det at de hadde alle varene på lager. Men når jeg fikk orde bekreftelsen stod det at de manglet en av varene.. (greit nok jeg kan jo være uheldig). Siden de ikke hadde en var av det jeg skulle ha sendte jeg mail og ville denne ordren endret. Etter 3 henvendelser...
    Vansklig å få svar på e-post og telefon
    30. Desember la jeg inn en bestilling via webshopen til mamoz. Og da stod det at de hadde alle varene på lager. Men når jeg fikk orde bekreftelsen stod det at de manglet en av varene.. (greit nok jeg kan jo være uheldig). Siden de ikke hadde en var av det jeg skulle ha sendte jeg mail og ville denne ordren endret. Etter 3 henvendelser fikk jeg fortsatt ikke svar. 03.01.07 har jeg prøvd å ringt butikken gjenntatte ganger etter åpningstid og ikke fått svar før nå. Da jeg har vært på linjen i 10-15 min ganger 3-4 ganger.. Til slutt kom jeg igjennom men dette burde gå lettere. De skal jo selge varer, men det er visst de ikke så intressert i. Vareutvalget er bra i butikken.



  • Kenneth Eggan 14.12.2009

    Bra service
    Har handlet hos Mamoz ved flere anledninger, da over disk i og med at jeg bor i Trondheim.




    Betjeningen er svært hjelpsom og ærlig, spør man om ett produkt for man objektive svar, ikke slike "Det er perfekt" svar.




    Jeg har også hatt ett par retursaker med de, og de har gått greit.




    Alt i alt vil jeg anbefale Mamoz!
  • Anne H. Høy 14.12.2009


    For en stund siden kjøpte jeg et HP digitalkamera fra Mamoz. Etter en stund lot det seg ikke lade opp og jeg kontaktet Mamoz pr telefon for å få råd. Der sa at de skulle sende meg en pakkelapp slik at jeg kunne få returnert den gratis til de, men da jeg skulle til Trondheim senere samme uken stakk jeg innom de da istedet. Mens jeg var der, fant de ut at det var det ene oppladbare batteriet som ikke fungerte og gav meg en ny pakke med 4 nye oppladbare batterier! :)
  • B S 14.12.2009


    God veiledning via Live chat og rask levering.
  • Hans Erik Sandberg 14.12.2009

    Mangler i første sending.
    Litt forsinket, kjøpet skjedde i fjor:

    Antall komponenter stemte ikke i forhold til bestilling og betaling, men ble raskt ordnet ved purring.

    Dør til dør stemte heller ikke, men OK.

  • Rune Grimstad 14.12.2009

    Fin butikk med med en utrolig dårlig returordning!
    I august kjøpte jeg en relativt kraftig pc fra Mamoz. De var flinke til å foreslå produkter og var raske til å levere maskinen.

    Alt har vært fint, helt til harddisken døde. For knappe to uker siden returnerte jeg harddisken til Mamoz. Jeg fulgte rutinene deres og dokumenterte hva som var galt med disken...
    Fin butikk med med en utrolig dårlig returordning!
    I august kjøpte jeg en relativt kraftig pc fra Mamoz. De var flinke til å foreslå produkter og var raske til å levere maskinen.

    Alt har vært fint, helt til harddisken døde. For knappe to uker siden returnerte jeg harddisken til Mamoz. Jeg fulgte rutinene deres og dokumenterte hva som var galt med disken. I dag har jeg prøvd å ringe Mamoz for å finne ut hvor det blir av disken. De svarer ikke på telefonen, og de som svarer i chaten kan bare fortelle at dette tar tid. Minst en uke til!

    Da vil det altså ta tre uker fra jeg sendte disken til jeg får en ny. Dette er for dårlig Mamoz! Mitt forslag blir å ikke bestille essensielle komponenter fra Mamoz. Dør delen blir du uten pc i nesten en måned!
  • Egil Haugli 14.12.2009


    Dårlig leveringstid og betalingsmåter.
    Alt må betales på forhånd, isteden for at de sender det i oppkrav til kunden, pluss at hvis det gjelder en pakke til en privatperson, f.eks. servicepakke tar det en halv evighet før de i det hele tatt sender kortet, da de skal sende det mellom flere lager hos seg selv.
    Stort sett bare skuffende
  • Anders Johannessen 14.12.2009

    Super service og Kjapp levering.
    Kun gode erfaringer med Mamoz.
    Har handlet fra de fleste webshop butikkene, men aldri vært så fornøyd.
    Kommer kun til å handle fra Mamoz heretter.
  • John Pedersen 14.12.2009

    Mamoz - Kundebehandling???
    Jeg bestilte en vare fra Mamoz etter å ha snakket med en av arbeiderne via "chatten". Der fikk jeg beskjed om at varen var på lager og ville bli sendt med en gang. Etter to dager sjekket jeg pakkesporingen, den var enda ikke sendt ut. Etter en uke var den heller ikke sendt ut. Sendte deretter en mail, uten å få svar innen 2 dager. Sendte...
    Mamoz - Kundebehandling???
    Jeg bestilte en vare fra Mamoz etter å ha snakket med en av arbeiderne via "chatten". Der fikk jeg beskjed om at varen var på lager og ville bli sendt med en gang. Etter to dager sjekket jeg pakkesporingen, den var enda ikke sendt ut. Etter en uke var den heller ikke sendt ut. Sendte deretter en mail, uten å få svar innen 2 dager. Sendte en mail til, uten å få svar. Ringte dermed avdelingen jeg bestilte fra og ba om å få kansellert ordren, og fortalte om mitt syn på hvordan bedriften behandler kunder.



    -Ingen svar på mail

    -Feilaktig informasjon om at varen ble sendt ut

    -Ikke engang en beklagelse når jeg fortalte om min situasjon på telefon



    Way to go Mamoz....
  • Ted Isaksen 14.12.2009

    God service og trivelige ansatte
    Har handlet fra Mamoz flere ganger de siste ukene, godt fornøyd med service og utvalget er utrolig bra. Kjempekjekt med hentelager i Trondheim, de har varene klare til henting dagen etter bestilling. Har ringt dit flere ganger og alltid fått hyggelige og flinke folk på tråden, og E-post har blitt besvart samme dag selv nå i ferietiden...
    God service og trivelige ansatte
    Har handlet fra Mamoz flere ganger de siste ukene, godt fornøyd med service og utvalget er utrolig bra. Kjempekjekt med hentelager i Trondheim, de har varene klare til henting dagen etter bestilling. Har ringt dit flere ganger og alltid fått hyggelige og flinke folk på tråden, og E-post har blitt besvart samme dag selv nå i ferietiden. Måtte vente på en del engang siden den var utsolgt over alt, men de klarte å spore opp en samme dag som jeg sendte epost og spurte om oppdatert status på varen. Absolutt alle webshopper jeg sjekka på HW's prisguide var utsolgt, mamoz klarte saken likevel.

    Det som kunne vært bedre er nettsidene, et lite minus der. Feks under s775 CPU'er kommer det også opp en bråte med s775 hovedkort. Varer sortert etter "Mamoz ranking" er litt uoversiktlig i enkelte kategorier.
  • Cheung Yuen Wong 14.12.2009

    Rask til å erstatte defekte varer
    Kjøpte meg et SanDisk MicroSDHC 16 GB den 10.11.08.



    Etter å ha brukt den i ca. rundt 20 dager streiket den. Data ble ødelagt og til slutt ville den ikke vises i verken mobiltelefon eller i egnet minnekortleser.



    Sendte mail til support, men fikk ikke svar fra de.

    Gikk så fysisk til butikken deres og leverte...
    Rask til å erstatte defekte varer
    Kjøpte meg et SanDisk MicroSDHC 16 GB den 10.11.08.



    Etter å ha brukt den i ca. rundt 20 dager streiket den. Data ble ødelagt og til slutt ville den ikke vises i verken mobiltelefon eller i egnet minnekortleser.



    Sendte mail til support, men fikk ikke svar fra de.

    Gikk så fysisk til butikken deres og leverte inn den defekte varen rundt 30.11.08



    Allerede etter et par dager 01.12 fikk jeg melding om at erstatningsvaren min hadde ankommet.



    Det er svært bra til tross for at denne varen er ganske ny på markedet og derfor har en litt lengre leveringstid hos de fleste butikkene.
  • Stian Johansen 14.12.2009


    Jeg er kjempefornøyd! Forrige uke bestile jeg deler til en ny PC fra Mamoz. Betalte enkelt med VISA og kunne hente delene fraktfritt hos de 2 dager etter. Jeg fikk ikke installert OSet på maskina da jeg kom hjem, tok kontakt med Mamoz igjen og de ba meg komme ned med hele PCen. Det tok teknikkern deres 5 minutter å fikse instillingene i BIOS slik at maskina ikke hang seg lenger. Og de tok ikke noe for det! Jeg har helt klart funnet min nye dataleverandør!
  • Jørn Hetzger 14.12.2009

    Godt fornøyd
    Var litt skeptisk pga en del dårlige erfaringer men bestilte Nikon D200 på nettbutikken til Mamoz pga betydelige bedre pris. Hadde kameraet i hendene etter knapt 2 døgn. Svært rask levering! Ordrestatusen var dog fortsatt på "plukking" selv om kameraet allerede var sendt. Ringte og fikk oppklart det. Hyggelig telefonkontakt.


    Kan absolutt anbefales

  • Cato Helgesen 14.12.2009

    Veldig bra, igjen
    Nok en Pc kjøpt, på bakgrunn av tidligere erfaring.
    Kjøpet gikk så og si smertefritt, litt sen levering av hovedkort medførte en liten forsinkelse, men den fikk jeg tidlig beskjed om, og når levering ville skje, noe de da også oppfylte.
    Ellers så har supporten vært glimrende når jeg har hatt behov for den, så om de nå bare klarer å holde servicenivået etter alle pc,ene de har solgt, og derav økt kundemasse så holder det i massevis.
    Vil nok velge Mamoz neste gang også.
  • Johnny Olsen 14.12.2009

    Merkelig butikk
    Jeg valgte å bestille noen varer fra mamoz selv om butikken hadde fått en del dårlig kritikk. Jeg kunne nemlig spare kr 200 hos dem (kr 500) fremfor neste butikk som det ble kr 700.



    Vel, nettsiden deres var et stort problem. Mye feil og fikk aldri kommet så langt at jeg fikk betalt for varen. Sendte dem en mail isted om bestillingen. Det gikk så...
    Merkelig butikk
    Jeg valgte å bestille noen varer fra mamoz selv om butikken hadde fått en del dårlig kritikk. Jeg kunne nemlig spare kr 200 hos dem (kr 500) fremfor neste butikk som det ble kr 700.



    Vel, nettsiden deres var et stort problem. Mye feil og fikk aldri kommet så langt at jeg fikk betalt for varen. Sendte dem en mail isted om bestillingen. Det gikk så en uke uten å ha hørt noe. Ringte da og selgeren hørtes noe brysk ut (ønsker de ikke å selge varer?) Etter enda en uke fikk jeg melding om at varen var nå kommet til butikken og klar til henting. Måtte da ringe på nytt og be dem sende dem til meg som var det som jeg hadde betalt for og at jeg bor 700km unna butikken. Så etter en liten uke til så fikk jeg omsider varene.



    Mamoz er bra på pris, men du bør ikke ha hastverk med å få varene
  • Sturle Haugen 14.12.2009

    Treg kundebehandling, følger IKKE kjøpsloven
    Kjøpte en ruter for fire år siden. Power sypplyen røk. Etter en uke og en purring kom svaret, de ville ikke ta reklamasjon. De skryter av å følge kjøpsloven på sine hjemmesider. Men det gjør de altså ikke.
  • Håvard Lindset 14.12.2009


    Mamoz var veldig raske å få sendt varene (i motsetning til mange andre webshopper jeg har brukt). Telefonservice var også meget bra (vennlig, rask og det virket som de visste hva de prata om). Anbefales!
  • Ørjan K. Lund 14.12.2009

    Lang leveringstid og feil vare
    Bestilte en Nintendo DS hos Mamoz 17. juli. Etter en uke var varen fortsatt ikke sendt. Pakkestatus var fortsatt "Transport til pakkelager". Ringte til kundeservice hvor de ikke kunne skjønne at varen min ikke var sendt enda. Varen ble sendt neste dag og fikk den i posten mandag 28. 11 dager etter jeg bestilte.



    Det viste seg at Mamoz hadde...
    Lang leveringstid og feil vare
    Bestilte en Nintendo DS hos Mamoz 17. juli. Etter en uke var varen fortsatt ikke sendt. Pakkestatus var fortsatt "Transport til pakkelager". Ringte til kundeservice hvor de ikke kunne skjønne at varen min ikke var sendt enda. Varen ble sendt neste dag og fikk den i posten mandag 28. 11 dager etter jeg bestilte.



    Det viste seg at Mamoz hadde sendt meg en DS med britisk lader. Ringte til kundeservice med en gang og de sa de skulle sende meg et adapter sporenstraks. Nå sitter jeg her den 31. juli og adapteret mitt har ennå pakkestatus som "Transport til pakkelager".



    Er alt i alt svært misfornøyd med Mamoz's innsats og kommer ikke til å handle derfra igjen.
  • Kenneth Strand 14.12.2009

    Fornøyd med mamoz
    Jeg bestilte meg et 5.1 lydanlegg fra Mamoz. Lydanlegget viste seg å være defekt. Jeg tok kontakt med Mamoz og fikk etter kort tid tilsendt en returseddel. Jeg regnet med at saken skulle gå rimelig kjapt, men da det var gått en måned ble jeg litt utålmodig. Så jeg ringte til Mamoz og forklarte saken. Den hyggelige mannen jeg snakket...
    Fornøyd med mamoz
    Jeg bestilte meg et 5.1 lydanlegg fra Mamoz. Lydanlegget viste seg å være defekt. Jeg tok kontakt med Mamoz og fikk etter kort tid tilsendt en returseddel. Jeg regnet med at saken skulle gå rimelig kjapt, men da det var gått en måned ble jeg litt utålmodig. Så jeg ringte til Mamoz og forklarte saken. Den hyggelige mannen jeg snakket med sa han skulle sette henvendelsen min som hastesak. Dagen etter ringte en fra Mamoz og sa han skulle sende meg et nytt anlegg av et bedre merke. Jeg blei selvsagt fornøyd med dette. Men etter to uker var ingen tin kommet til meg. Så jeg ringte på nytt. Di beklaget d som var skjedd og forklarte at en feil var oppstådt og at de ikke ville få det nye anlegget di hadde lovet meg inn på lager før om 2-3 måneder. Men de var raske med å sende meg et nytt og faktisk litt bedre anlegg enn det i jenn, som kom innen kort tid, og ikke nok med det jeg fikk pakken helt uventet levert på døren.

    Så det er ingen tvil jeg er veldig fornøyd med Mamoz til tross for litt uheldighet. De vet sannelig å ta vare på kundene sine. Det gikk litt tid. Men jeg er veldig fornøyd med kundevennligheten hos Mamozdata
  • Bjørn-Tore Hoel 14.12.2009

    Elendig service
    Kjøpte stasjonær pc hos dette firmaet.



    Levering: Veldig sen



    Kundeservice: Fikk problemer med pc'en etter noen måneder. Etter mye om og men fikk jeg ordnet returseddel. Da pc'en kom tilbake, hadde de byttet harddisk på den (uten noe forvarsel!!). Dette medførte at vi mistet alle filene vi hadde lagret. Det verste,...
    Elendig service
    Kjøpte stasjonær pc hos dette firmaet.



    Levering: Veldig sen



    Kundeservice: Fikk problemer med pc'en etter noen måneder. Etter mye om og men fikk jeg ordnet returseddel. Da pc'en kom tilbake, hadde de byttet harddisk på den (uten noe forvarsel!!). Dette medførte at vi mistet alle filene vi hadde lagret. Det verste, var at vi mistet alle bildene vi hadde lagret av våre to små barn. Mamoz påstår at harddisken var fysisk skadet (noe jeg ikke skjønner, da harddisken har hele tiden vært inne i kabinettet hjemme hos oss). Kabinettet er like helt, så jeg regner med at harrdisken var skadet allerede før vi fikk levert pc'en hos oss. Disse bildene er uerstattelige for oss. Mamoz kan ikke redegjøre for hvor den gamle harddisken er, ei svarer de ikke på mine utallige henvendelser per mail. Min kone har vært heldig å komme gjennom per tlf, men da virker det som om det er noen "guttunger" som ikke har lyst til å hjelpe. Jeg har bedt om å få harddisken da vi ønsker å få sendt den inn til IBAS, men dette kan jeg vel bare glemme..Denne saken har gjort meg utrolig irritert og jeg blir i tillegg provosert når man ikke får svar på sine henvendelser. Mulig jeg har vært veldig uheldig i denne saken, men jeg vil IKKE anbefale Mamoz med bakgrunn i det jeg har skrevet.
  • Samuel Fredriksen 14.12.2009


    Jeg hadde bestilt nytt hovedkort, Cpu, minne, fra dem. fikk problemer med prossessor, jeg sente dem epost å de ringte meg hjem og fikk detaljert forklaring av meg å vi fant ut av det!

    Så jeg Anbefaler MAMOZ Data!
  • Bjørnar Valand 14.12.2009


    Jeg bestilte deler til en komplett pc, unntatt skjerm, for far min for en uke siden. Da det viste seg at bestilt harddisk på 60 GB ikke var på lager tilbød Mamoz å levere en 80 GB. Gode greier det. Pc'en kom i to store pakker og de enkelte delene var pakket meget forsvarlig med masse skumplast. Two thumbs up. Etter å ha sortert alle delene viser det seg at Mamoz har vært så elskverdige å sende...

    Jeg bestilte deler til en komplett pc, unntatt skjerm, for far min for en uke siden. Da det viste seg at bestilt harddisk på 60 GB ikke var på lager tilbød Mamoz å levere en 80 GB. Gode greier det. Pc'en kom i to store pakker og de enkelte delene var pakket meget forsvarlig med masse skumplast. Two thumbs up. Etter å ha sortert alle delene viser det seg at Mamoz har vært så elskverdige å sende med en S-ATA Seagate. Det er en disk som koster noen hundrelapper mer enn harddisken som opprinnelig var bestilt. Montering av pc'en gikk kjapt. Ved montering av harddisken viser det seg at den har den nye typen power-grensesnitt som krever et adapter til de vanlige strømpluggene. Jeg skriver en mail til Mamoz i dag (søndag) om det. Bare 2 timer etter får jeg mail tilbake med melding om at nødvendig adapter vil bli sendt i posten neste dag. Det kaller jeg god service.
  • Ole Åsheim 14.12.2009

    Styr unna Mamoz!
    Trodde ikke det fantes så elendige nettbutikker som Mamoz.

    - Svarer ikke telefonen, forsøkte mer enn 5 ganger, sto i kø, telefonsvarer sa etter 15 min at de ikke hadde tid til å ta seg av meg.

    - Svarer ikke epost eller "Live Person".

    - Står at varen er på lager, likevel tar det uker å få varen.

    -...
    Styr unna Mamoz!
    Trodde ikke det fantes så elendige nettbutikker som Mamoz.

    - Svarer ikke telefonen, forsøkte mer enn 5 ganger, sto i kø, telefonsvarer sa etter 15 min at de ikke hadde tid til å ta seg av meg.

    - Svarer ikke epost eller "Live Person".

    - Står at varen er på lager, likevel tar det uker å få varen.

    - Hadde bestilt, men måtte bestille et annet sted fordi varen aldri kom.

    - Avbestillingen ble ignorert til tross for flere eposter. Eposten var mottatt lenge før varen ble ekspedert.



    Kort sagt: STYR UNNA DISSE!
  • Henrik Hove 14.12.2009


    Jeg bestillte ny data, og fikk etter kort tid mail med info om varene jeg hadde bestillt. Samme dag som siste del'en kom på lager, fikk jeg mail om at pakken med delene var sendt. Jeg kunne spore pakken hele veien, og hente den raskt. Eneste minus er at det ikke finnes noe "login-system" på sida, slik man kan holde seg oppdatert hele tiden. Kommer garantert til å handle her neste gang også.
  • Kent-I Bårdseng 14.12.2009


    Dette er en veldig bra Web-butikk, som leverer alt til rett tid, jeg kjøper mye datautstyr i året og har nå begynt å bruke Mamoz pga. at disse leverer ekstremt raskt, selv om prisene kanskje er 1 eller 2 kr dyrere her velger jeg disse, noe er faktisk også mye billigere her…
  • Stein-Ove Belsby 14.12.2009

    Anbefales
    Jeg bor selv i trondheim, så muligheten for å slippe porto etc. er jo veldig bra. De har også nokså konkurransedyktige priser og servicen var upåklagelig. Absolutt å anbefale
  • Morten P Ruud 14.12.2009


    Har handlet med dem én gang, aldri igjen! Jeg måtte betale på forhånd, dette føltes utrygt når jeg ikke hadde kjennskap eller erfaring med webshopen. Varer de i følge web-siden hadde på lager ble først sendt etter en uke. Da kom det en eske med halvparten av det jeg hadde bestilt, uten noen pakkseddel eller forklaring på hvor resten var. Da de omsider svarte på telefon kunne en som ikke...

    Har handlet med dem én gang, aldri igjen! Jeg måtte betale på forhånd, dette føltes utrygt når jeg ikke hadde kjennskap eller erfaring med webshopen. Varer de i følge web-siden hadde på lager ble først sendt etter en uke. Da kom det en eske med halvparten av det jeg hadde bestilt, uten noen pakkseddel eller forklaring på hvor resten var. Da de omsider svarte på telefon kunne en som ikke presenterte seg fortelle at "de hadde noe på litt forskjellige lagre, men at jeg sikkert fikk det snart". Har funnet andre steder å handle nå..

    Kommentar fra Mamoz

    Kunden utførte denne orderen for 1 år og 3 mnd siden. Kunden betalte ikke
    forskudd, men med VISA / MC der beløpet iht. norsk lov ikke blir belastet
    før orderen er sendt fra oss. Kunden ble opplyst om at orderen ville bli
    sendt i flere kolli i ordrebekreftelsen
  • Ole Strømeng 14.12.2009

    Møkka Service!!!
    Bestilte tilbehør til videokamera den 26 Juli i år. Tilbehør som webshopen til mamoz viste som lager vare. 31.juli var varene enda ikke sendt, så jeg ringte til kundeservice hos mamoz sa dem at noen har gjort feil, og varene skulle sendes med engang.


    Fredag 3. august var ikke varene ende sendt, så jeg ringer kundeservice på nytt,...
    Møkka Service!!!
    Bestilte tilbehør til videokamera den 26 Juli i år. Tilbehør som webshopen til mamoz viste som lager vare. 31.juli var varene enda ikke sendt, så jeg ringte til kundeservice hos mamoz sa dem at noen har gjort feil, og varene skulle sendes med engang.


    Fredag 3. august var ikke varene ende sendt, så jeg ringer kundeservice på nytt, nu sier en mann der at noen har gjort feil, og at han skal sende varene til meg pronto i en konvolutt så det går fort med posten.




    Idag er det 7.august, reiser på ferie om par timer, ingen pakke kom.




    Ringte kunderservice hos mamoz, der sa en mann nu at varene mine ikke ble sendt før fredagen fordi dem ikke var lager før.... Jeg spurte han om hvorfor jeg da fikk beskjed om at varene var på lager da jeg bestilte dem, det vistte han ikke. Så sa han at han skal ringe posten for å få pakken sendt tilbake til mamoz og at jeg skal få pengene tilbake.




    Vel, da krysser jeg fingrene for at mamoz holder ord denne gangen da....




    Fortsettelse på denne historien vil følge når jeg kommer tilbake fra ferien...
  • Bent Kristen Hårstad 14.12.2009

    Kjapp levering, God service
    Kjøpte ICEmat headsett, fikk god veilledning på livechat og kunne hente settet neste virkedag. Hadde livechat åpent helt til 22.00 som er et STORT pluss!
  • Tor Øyvind Bjorheim 14.12.2009

    Ikke helt fornøyd
    Jeg har handlet hos Mamoz ved flere anledninger og vært fornøyd, men når jeg fikk problem med en ekstern Maxtor harddisk som jeg kjøpte for ca 2,5 år siden, så fikk jeg ikke den service som forventet. Harddisken begynnte å lage ganske kraftige tikkelyder, så det er uten tvil en hardware feil. Mamoz mener slike harddisker ikke...
    Ikke helt fornøyd
    Jeg har handlet hos Mamoz ved flere anledninger og vært fornøyd, men når jeg fikk problem med en ekstern Maxtor harddisk som jeg kjøpte for ca 2,5 år siden, så fikk jeg ikke den service som forventet. Harddisken begynnte å lage ganske kraftige tikkelyder, så det er uten tvil en hardware feil. Mamoz mener slike harddisker ikke er ment å vare lenger enn i 2 år, noe jeg synes er litt rart. Kontaktet derfor Forbrukerrådet, og de mener at en slik harddisk bør ha 5 års reklamasjonsrett. Men Mamoz mener fortsatt at forventet levetid på en slik harddisk er 2 år. Jaja.. Nå har jeg bestilt meg ny harddisk. Det ble ikke en Maxtor, og den ble ikke bestilt fra Mamoz.
  • Jørgen Jonassen 14.12.2009


    Jeg var på utkikk etter Ixus 330 for litt over en måned siden og spurte noen spørsmål om webshoperfaringer her på forumet. En selger i Mamoz leste meldingen min og kontaktet meg via mail hvor han sa at de solgte kameraet. Jeg skrev flere mail tilbake, han var rask og svare og alltid hyggelig, noe du ikke alltid opplever med andre nettbutikker. Jeg bestilte kameraet og fikk det som avtalt til...

    Jeg var på utkikk etter Ixus 330 for litt over en måned siden og spurte noen spørsmål om webshoperfaringer her på forumet. En selger i Mamoz leste meldingen min og kontaktet meg via mail hvor han sa at de solgte kameraet. Jeg skrev flere mail tilbake, han var rask og svare og alltid hyggelig, noe du ikke alltid opplever med andre nettbutikker. Jeg bestilte kameraet og fikk det som avtalt til rett tid.

    For to uker siden bestilte jeg en CF leser og en Ixus veske. Begge var bestillingsvare så jeg regnet med at det ville ta opptil to uker. Jeg valgte å få tilsendt varene i samme pakke for å spare på porto.
    Etter ca en uke fikk jeg mail om at en pakke var sendt til meg og pakkenummeret. Pakkenummeret viste at pakken min allerede var ankommet mitt poststed. Jeg ble litt misfornøyd når jeg så at bare CF leseren var ankommet, da jeg valgte å få begge i samme pakke. 1 uke etter dette våknet jeg av en post bil som raste inn oppkørselen vår, kamera vesken var ankommet!

    Det positive er at de har sendt varene så fort de har fått dem inn uten ekstra omkostninger for meg. Det jeg synes er litt rart er at jeg ikke fikk pakkenummeret til den første pakken før pakken allerede var på postkontoret og at det aldri kom et pakkenummer til pakke nr 2.

    Bortsett fra dette er jeg veldig fornøyd. Mamoz er vennlige og raske til å svare på mail og yter ekstra service for å få pakken levert hos deg raskest mulig, men de kunne hatt et bedre system for å kunne se hvor langt en bestilling har kommet i systemet deres.
  • Martin R. Danielsen 14.12.2009

    Mamoz er best
    Kjøper alltid hos Mamoz når jeg skal kjøpe "større" deler. Kjøpte meg nye deler til maskinen min, og jeg ser på de som jobber i Mamoz som virkelige gode og servicevennlige folk. Anbefaler denne nettbutikken på det sterkeste!
  • Endre Skogen 14.12.2009

    Velg en annen forhandler!!
    Bestillte en mp3 spiller fra mamoz i slutten av desember i fjor. Ifølge internettsiden deres skulle varen bli sendt etter 1 virkedag, dette tok to uker. Jeg sendte dem flere mailer og spurte om de hadde tenkt å sende varen i det hele tatt, men fikk bare automatiske svar som ikke i det hele tatt. Når jeg endelig fikk spilleren virket den ikke, og jeg sendte...
    Velg en annen forhandler!!
    Bestillte en mp3 spiller fra mamoz i slutten av desember i fjor. Ifølge internettsiden deres skulle varen bli sendt etter 1 virkedag, dette tok to uker. Jeg sendte dem flere mailer og spurte om de hadde tenkt å sende varen i det hele tatt, men fikk bare automatiske svar som ikke i det hele tatt. Når jeg endelig fikk spilleren virket den ikke, og jeg sendte den tilbake etter 1 dag og ble lovet at en ny skulle sendes med en gang de mottok min. Etter flere telefonsamtaler og nesten to uker senere fant jeg ut at de hadde mottatt varen men ikke sendt meg en ny som de hadde lovet. Jeg bestemte meg da for å heve kjøpet og få pengene tilbake. Nå sitter jeg her flere telefonsamtaler (med løfter om at pengene skal overføres iløpet av dagen), og nesten 14 dager senere å venter på pengene. Totalt har jeg nå brukt en og en halv månded på dette, og er nå drittlei av mamoz. TING TAR TID!!!
  • Frode Skorpe 14.12.2009

    Levering ????
    Bestilte PC hos Mamoz via deres nettsider 17/7-05, ihht til nettsidene skulle leveranse skje ila 3-5 dager, om annet skulle en bli kontaktet. Har ikke hørt noe mer fra dem selv om leveranse er etterlyst via epost.
    Dette er for dårlig!
  • Marit Øvstedal 14.12.2009

    HELT KONGE
    Suveren service! Svært positivt å møte ansatte som har skikkelig peiling på produktene de selger! Anbefales på det sterkeste!
  • Thomas Gregersen 14.12.2009

    Angrer på at jeg brukte Mamoz
    Jeg leste de negative erfaringene i dette forumet før jeg handlet fra Mamoz, men tenkte at jeg tar sjansen allikevel. Det skulle jeg ikke ha gjort. Nå sitter jeg her med et hovedkort som ikke virker. Jeg kommer ikke frem på telefon, de svarer ikke på e-post som jeg sendte for 2 uker siden. Heldigvis er det ikke de store pengene det dreier...
    Angrer på at jeg brukte Mamoz
    Jeg leste de negative erfaringene i dette forumet før jeg handlet fra Mamoz, men tenkte at jeg tar sjansen allikevel. Det skulle jeg ikke ha gjort. Nå sitter jeg her med et hovedkort som ikke virker. Jeg kommer ikke frem på telefon, de svarer ikke på e-post som jeg sendte for 2 uker siden. Heldigvis er det ikke de store pengene det dreier seg om, men dette er en prinsippsak. Jeg vil på det sterkeste fraråde noen å bruke denne butikken, særlig dere som vil kunne komme å trenge support og/eller ha behov for å returnere varer.

    Mamaz boys, unskyld, Mamoz gutta, ta dere sammen...
  • Sondre Schnell Kvalvåg 14.12.2009

    Slett kundebehandling, og tynne forklaringer
    Har de siste mnd. hatt en sak gående med Mamoz. En fotosekk kjøpt i juni hadde en defekt søm, og dermed måtte jeg levere denne inn i slutten av august. Så langt var alt bra, og fikk den kjente beskjeden om at de kom til å gi beskjed når den var ferdig.



    Dette skulle være en ganske enkel sak,...
    Slett kundebehandling, og tynne forklaringer
    Har de siste mnd. hatt en sak gående med Mamoz. En fotosekk kjøpt i juni hadde en defekt søm, og dermed måtte jeg levere denne inn i slutten av august. Så langt var alt bra, og fikk den kjente beskjeden om at de kom til å gi beskjed når den var ferdig.



    Dette skulle være en ganske enkel sak, og mot slutten av september begynte jeg å bli utålmodig. Responstid på epost i slutten av september: 14 dager + 1 purring.

    Da jeg tilslutt fikk svar fra de ble forsinkelsen beklaget, og ny sekk var bestilt, og skulle komme innen 3-4 dager.



    I begynnelsen av november var min tålmodighet slutt, og gikk til slutt innnom butikken. Etter intens letevirksomhet på datasystemer fikk jeg beskjed om at denne ikke hadde kommet enda, og at de skulle bestille ny. Da dette ikke var en akseptabel løsning for meg (ny bestilling, ny venting) ga jeg med en gang beskjed om at jeg ville heve kjøpet. Dette viste det seg at det var "service" avdelingen som skulle ta seg av. Problemet var bare at service avdelingen ikke var særlig sammarbeidsvillig av seg.



    Forklaring 1: Kun daglig leder kan ta seg av denne typen hevinger av kjøp (vi snakker om 795 kr).

    Forklaring 2: Kun daglig leder kan ta seg av denne typen hevinger av kjøp, siden det er over 500 kr(Revisor har sagt at høyere beløp må gå via bank, aner vi dårlig økonomisk styring?). Ingen vet når daglig leder er tilbake, legg igjen telefon# og konto# så skal vi ta kontakt.



    En kontakt fri uke senere, og med en litt ny framgangsmåte går jeg tilbake, men denne gangen til salgsavdelingen og spør om å få snakke med daglig leder. Etter en kjapp telefonsamtale kommer beskjeden om at han befinner seg i etg. over, og at det bare er å henvende seg i service avdelinge. Og ca. 30 sekunder senere får man beskjed om at nei, daglig leder er ikke tilstede. Denne mannen kan virkelig bevege seg kjapt.



    Heldigvis løser situasjonen seg etter dette, og de 795 kronene blir betalt ut i kassen en liten stund etter (helt utrolig, dette fikk jeg jo beskjed om en uke i forveien at ikke var mulig).



    Har brukt opptil flere timer med å krangle med ansatte som tydeligvis ikke har eller vil ha ansvar, som ikke har kjennskap til forbrukerkjøpsloven, og som sender alt ansvaret oppover i systemet. Har framdeles ikke møtt denne daglige lederen, som på beleilig vis forsvinner, eller ikke er tilstede når ikke alt fungerer som det skal.



    Vil ikke anbefalle å handle med Mamoz igjen. Denne oppfølgingen er svært dårlig, og jeg er glad for at jeg aldri skal ha noe med de å gjøre igjen.
  • Stian A. Bergum 14.12.2009


    Kjøpte en vare fra Mamoz og valgte å få den tilsendt som bedriftspakke, noe jeg også betalte ekstra for. Pakken ble imidlertid sendt som vanlig servicepakke. Da jeg påpekte dette, refunderte de umiddelbart det dobbelte av differansen.

    Ros også for god webshopløsning (delvis knabbet fra amazon.com) og VISA-betaling.

    Anbefales!
  • pål holtan 14.12.2009


    Kjøpte ny mobil på Mamoz mandag morgen, og fikk den med bedriftspakke idag!
    Det er helt overlegen logistikk i forhold til andre shopper jeg har testet. Trodde det skulle ta noe lengre tid siden Mamoz har postadresse i Trheim men dengang ei. Betalte med kreditkortløsningen på web noe som fungerte utmerket. For meg blir det kun Mamoz som gjelder fremover ! Stå på dere oppe! Heia gutan !
  • Arne Kristian Jansen 14.12.2009

    Super butikk
    Har handlet der MANGE ganger og har alltid fått utrolig god service. Og ikke bare det, jeg har også fått utrolig god oppfølgelse hvis det var noen problemer med installasjon o.l.



    De hjelper deg veldig godt hvis man har spørsmål og svarer relativt raskt (som oftest samme dag, hvis det er mail!).



    Anbefales!!
  • Håvard Bartnes 14.12.2009


    Jeg kjøpte bare noen kabler. Men ble positivt overrasket over leveringstiden. Kablene ble bestilt en ettermiddag, og de ble levert av postmannen dagen etterpå. Definitivt en webshop jeg kommer til å se nærmere på!
  • Andreas E. Andersen 14.12.2009

    Ekstraservice ved Mamoz
    Som langtidskunde hos Mamoz data, kan jeg ikke få fullrost de ansatte nok!
    Ekstra-service og en meget profesjonell holdning til kundene, uansett om de er store eller små, bedrift eller privatkunder er varemerke hos de ansatte ved Mamoz.

    Dette, samtidig som de har noen av de billigste prisene på datautstyr i Trondheim gjør at undertegnede aldri vil bruke noen annen butikk når det gjelder kjøp av datakomponenter.
  • Tor Pettersen 14.12.2009

    Helt flott :-)
    Bestilte en Acer 5612 WLMi hos Mamoz. Den ble sendt ut samme dag, og kom frem uten problemer.
  • Cecilie Jonassen 14.12.2009


    I går kveld bestillte jeg en PC til 2995,- hos Mamoz. Og i dag klokka 10 fikk jeg en SMS fra de om at pakken var klar til henting. Trodde først ikke dette kunne stemme, så jeg sjekket med de på chatte-siden sin, og fikk til min overraskelse bekreftet at det bare var å komme ned. 13 timer fra bestilling til jeg sitter hjemme med ny PC er genialt. Og jeg kan derfor ikke gjøre annet enn å anbefale de! Forøvrig kan jeg jo nevne at jeg handlet fra Mamoz fordi jeg var blitt anbefalt det av flere av mine med studenter.
  • Martin Skaanes 14.12.2009

    Elendig
    -Feil med PC fra første stund
    -Håpløst å nå kundeservice pr. telefon (etter 10-15 min. blir man kastet ut av køen)
    -En arroganse og ansvarsfraskrivelse jeg aldri har opplevd maken til fra kundeservice når jeg endelig fikk kontakt
    -Lovet "på dagen service" når jeg sendte PC i retur....her sitter jeg,2 uker etter at jeg sendte...
    Elendig
    -Feil med PC fra første stund
    -Håpløst å nå kundeservice pr. telefon (etter 10-15 min. blir man kastet ut av køen)
    -En arroganse og ansvarsfraskrivelse jeg aldri har opplevd maken til fra kundeservice når jeg endelig fikk kontakt
    -Lovet "på dagen service" når jeg sendte PC i retur....her sitter jeg,2 uker etter at jeg sendte PCen i retur, fortsatt uten PC. Det er nå godt over en mnd siden de trakk 10.000 fra kontoen min, PCen har jeg knapt nok sett.


    Det "morsomme" er at de overhodet ikke tar selvkritikk og at mitt spørsmål om kompensasjon avvises med at de ikke kan se at de kunne ha gjort noe anderledes i denne saken.

    Aaarghhh
  • Rune Log 14.12.2009


    Kjøpte noen deler til oppgradering av en gammel PC. Hovedkortet jeg kjøpte hadde de solgt til noen andre. Fikk ett nytt til samme pris.

    Levering tok 3 dager og bra innpakket. 6'ern ryker pga kjølepasta hadde lekket ut i en pose der RAM var innpakket. Ellers virker disse veldig seriøse å handle med.
  • Merete Antonsen 14.12.2009

    Meget godt!
    Hadde problemer med en PC, fikk PC`en raskt reparert hos Mamoz.

    Fikk også god forklaring på hva som var galt.

    Fikk også god veiledning på oppgradering på min 2år gamle PC.

    Har ingenting å utsette her!
  • Nina Thomassen 14.12.2009


    Bra web side med bra utvalg, også muligheter for å spore status. Kan godt bli litt kjappere i utsendelsen av varer som er på lager da dette tok litt for lang tid. Uansett, fornøyd kunde som kommer til å handle mer fra Mamoz.
  • Cato Næss 14.12.2009


    Heppz.
    Handlet komplett pc i deler hos Mamoz
    og opplevde kun trivelige folk som vet hva de driver med, også når jeg fikk problemer. Trivelig med positive folk når jeg måtte bytte ram, no problems.
    Ingen tvil om HVOR jeg og dere andre bør handle. Har ingen problemer med å anbefale Mamoz.no, så løp og kjøp.

    Cato
  • Lars Henrik With 14.12.2009

    Glimrende service
    Har handlet hos Mamoz utallige ganger og alltid fått bra service. Det er nettopp denne servicen som har fått meg til alltid å kjøpe varer hos dem, uansett. Mamoz: Bra priser, pålitelig og effektiv!
  • Mathias Grøtan 14.12.2009

    Veldig bra butikk
    Kjøpte en laptop hos mamoz i høst, som forsåvidt ble ødelagt etter en måned, men et hyggelig personale ordnet greit opp. Tok litt tid å få reparert den, men det var slik jeg forsto fordi verkstedet ikke hadde delene og laptopen måtte sendes til acer sentralt.



    Har også kjøpt en prossessor der, til en meget...
    Veldig bra butikk
    Kjøpte en laptop hos mamoz i høst, som forsåvidt ble ødelagt etter en måned, men et hyggelig personale ordnet greit opp. Tok litt tid å få reparert den, men det var slik jeg forsto fordi verkstedet ikke hadde delene og laptopen måtte sendes til acer sentralt.



    Har også kjøpt en prossessor der, til en meget konkurransedyktig pris.



    Opp i opp er mamoz en veldig bra butikk, spes hvis du handler over disk da personalet er imøtekommende og hjelpsomme. Litt skuffet over serviceverkstedet som brukte ganske lang tid på å komme i gang med laptopen, men en slike ting har vel en kø å forholde seg til.
  • Håkon Eidissen 14.12.2009

    Lovet omlevering av ødelagt LCD tv
    LCD tv'en var knust da jeg pakket den opp etter å ha hentet den på posten. Sendte omgående bilder og informasjon til Mamoz og ringte de dagen etterpå (ca 7 - 10 min ventetid vanlig) hvis man får svar da. Mamoz lover omgående å sørge for at jeg får ny tv og jeg ber om informasjon om hvor jeg skal sende...
    Lovet omlevering av ødelagt LCD tv
    LCD tv'en var knust da jeg pakket den opp etter å ha hentet den på posten. Sendte omgående bilder og informasjon til Mamoz og ringte de dagen etterpå (ca 7 - 10 min ventetid vanlig) hvis man får svar da. Mamoz lover omgående å sørge for at jeg får ny tv og jeg ber om informasjon om hvor jeg skal sende den ødelagte tv'en. De skal ringe meg tilbake lover de. Ingenting skjer og jeg ringer igjen og får samme leksa. Dette har skjedd tre ganger! Mange lovnader, men det holder ikke. Har forøvrig sendt skademelding til posten slik Mamoz ønsket. Nå sender jeg saken til Forbrukerrådet for dette her gidder jeg ikke!!!
  • Erik Paulsen Skålerud 14.12.2009


    Utrolig flotte karer. Jeg og en annen venn bestillte endel varer fra de. De har -veldig- rask behandlingstid, de er billige og ikke minst hyggelige på telefon.

    Fikk en par feilleveranser av de, ringte de og sa ifra. Fikk vite at den korrekte varen var på vei i posten øyeblikkelig.

    Alt i alt, bra!
  • Tone Skjærvø 14.12.2009


    Har i lengre vurdert å kjøpe et Panasonic videokamera, og i helga bestemte jeg meg for å sjekke prisene her på hardware.no sin pristest. Her var Mamoz blandt de beste, og bestillte deretter på søndag kveld. I dag rundt klokka elve fikk jeg kamera på døra av posten. Selv om jeg kun hadde betalt for servicepakke, fikk jeg den som Bedriftspakke dør-dør uten ekstra kostnad! Sånt liker jeg!
  • John Arne Gisnås 14.12.2009


    Bestilte et fujifilm finepix F601 digitalkamera. Bestilte på torsdag og hentet kameraet mandag hos mamoz. Hadde det ikke vært for forsinkeles hos leverandør, hadde jeg fått kameraet før helgen. Topp service og god kunnskap om sine produkter gjør at jeg også handler hos Mamoz neste gang. Hyggelige personer. (Meget fornøyd med kameraet).
  • Inge Valås 14.12.2009

    Entusiasme + kompetanse + utvalg = ENDELIG!
    Vær forberedt på å vente litt dersom du vil ha salg/support etter arbeidstid, men det er vel verdt det!
    Salg: Ekte entusiasme kombinert med et team som kumulativt utgjør all den kompetanse som skal til for å få nettopp de komponentene du faktisk trenger. Vær forberedt på litt uortodoks opptreden fra førstelinje...
    Entusiasme + kompetanse + utvalg = ENDELIG!
    Vær forberedt på å vente litt dersom du vil ha salg/support etter arbeidstid, men det er vel verdt det!
    Salg: Ekte entusiasme kombinert med et team som kumulativt utgjør all den kompetanse som skal til for å få nettopp de komponentene du faktisk trenger. Vær forberedt på litt uortodoks opptreden fra førstelinje salgskonsulenter, de kan finne på å rope til teknikere de mistenker har peiling på akkurat den sære komponenten du leter etter, midt i samtalen, eller fortelle deg at den svindyre komponenten du hadde tenkt å kjøpe er overkill..Ble litt satt ut da jeg oppdaget at de var mer opptatt av å selge deler du faktisk trengte heller enn å pushe mest mulig dyrt utstyr på deg. En yrkeskverulant vet ikke helt hvordan han skal takle dette...

    Support: De var vel ikke helt forberedt på pågangen etter "Månedens PC- scoopet" og har vært litt på hæla, men denne gjengen gir seg ikke før du enten:
    1. Har løst problemet pr. telefon, eller
    2. Diagnosen er rimelig klar og PC'n repareres prompte.
  • Eilif Leknes 14.12.2009

    Meget bra service i butikk
    Har i det siste handlet hos Mamoz en del, både gjennom jobben og som privatperson. Nå har jeg ikke erfaring med nettbutikken til Mamoz, men har kjøpt / hentet varen i butikk hver gang. Og det har i hvert fall fungert smertefritt. De varer de ikke har i butikken, blir bestilt opp, og jeg får mail når de er kommet. De kan være noe dyrere enn rene nettbutikker, men når en tar frakt med i beregningen, kommer de ofte best ut for meg.
  • Kjetil Johansen 14.12.2009


    fikk varen raskt,det var billig der også.
  • Kristian C Haugen 14.12.2009

    god service og rimeligste alternativet jeg fant.
    Kjøpte pc til mor, har kjøpt kamera og høytalere i ettertid.
    En meget positiv opplevelse, god nettbutikk ;-)
  • Arne Niittyvuopio 14.12.2009

    Defekt harddisk
    Har prøvd siden 04.04.05 å oppnå kontakt med Mamoz Data via e-post uten noe hell. Mamoz Data ignorer mine henvendelser totalt.
  • Cheung Yuen Wong 14.12.2009

    Meget god kundebehandling, løser saker fort
    Jeg kjøpte bestilte en artikkel hos Mamoz den 03.11 og i tillegg var jeg innom butikken deres for å gjøre et ærrend for noen andre.



    Da jeg en uke senere kom for å hente artikkelen glemte jeg om jeg hadde betalt for varen.

    Artikkelen stod som betalt, men jeg betalte allikevel for varen og skulle si...
    Meget god kundebehandling, løser saker fort
    Jeg kjøpte bestilte en artikkel hos Mamoz den 03.11 og i tillegg var jeg innom butikken deres for å gjøre et ærrend for noen andre.



    Da jeg en uke senere kom for å hente artikkelen glemte jeg om jeg hadde betalt for varen.

    Artikkelen stod som betalt, men jeg betalte allikevel for varen og skulle si fra dersom jeg hadde blitt dobbelbelastet.



    Kort tid etter oppdaget jeg at jeg hadde blitt dette og sendte de dermed en mail.



    Idag 25. November var jeg innom for å hente en billader jeg bestilte hos de. Jeg fikk omgjort det jeg hadde til gode og fikk også tilbake de pengene fra dobbelbetalingen.



    Dette er definitivt et sted jeg kommer til å handle mer på.
  • Trond Engen 14.12.2009

    Tullebutikk
    Elendig kundeservice. Tar flere uker før de svarer på mail. Dette er erfart flere ganger av meg. ( Hvis de svarer i det hele tatt.)

    Skulle kjøpe to høyttaler - enheter som ikke var på lager. Når den ene enheten kom inn, ble den oppført i ordren min. Etter noen dager stod det venter på varer igjen. Sendte mail der jeg lurte på...
    Tullebutikk
    Elendig kundeservice. Tar flere uker før de svarer på mail. Dette er erfart flere ganger av meg. ( Hvis de svarer i det hele tatt.)

    Skulle kjøpe to høyttaler - enheter som ikke var på lager. Når den ene enheten kom inn, ble den oppført i ordren min. Etter noen dager stod det venter på varer igjen. Sendte mail der jeg lurte på om de hadde solgt unna denne enheten. Fikk til svar at den var reservert til meg.

    Kommer igjennom på telefon 1 uke senere. Lurer på om de kan sende denne høyttaleren. Får da beskjed om at de hadde oppdaget at denne høyttaleren var skadet. Dette er selfølgelig rent pissprat. Selfølgelig har de ikke lagt denne av til meg. Har handlet mye på nett de siste årene. Denne butikken prioriterer tydeligvis ikke kundeservice for dem som handler på nett. ( Ser at de som bor lokalt er fornøyd. )

    Mitt råd ligg unna denne nettbutikken.

  • Ola Sandstad 14.12.2009


    Kjøpte for en god stund tilbake noen datakomponenter, bl.a. et hovedkort, cpu pluss noen annet småtteri. Kjøpet gikk som forventet (med bakgrunn i erfaringer lest på hw.no) finfinfint! 2 dagers leveringstid.
    For en uke siden la jeg merke til at jeg hadde veldig høy temperatur på cpu'en min. Jeg ringte Mamoz og fikk prate med en av deres teknikere. Det viste seg at hovedkortet hadde for høy...

    Kjøpte for en god stund tilbake noen datakomponenter, bl.a. et hovedkort, cpu pluss noen annet småtteri. Kjøpet gikk som forventet (med bakgrunn i erfaringer lest på hw.no) finfinfint! 2 dagers leveringstid.
    For en uke siden la jeg merke til at jeg hadde veldig høy temperatur på cpu'en min. Jeg ringte Mamoz og fikk prate med en av deres teknikere. Det viste seg at hovedkortet hadde for høy spenning på prosessoren, og at det dessverre ikke lot seg justere på den modellen. Jeg fikk prate med en selger igjen, og vi ble fort enige om å gjennomføre et bytte til et annet hovedkort. Nå, 3 dager senere, sitter jeg med et nytt 100% fungerende hovedkort, og min lommebok har ikke blitt en krone fattigere.
    Mamoz anbefales på det sterkeste, de imponerer både før, under og etter handelen !!
  • Cornelia Wilberg 14.12.2009

    Supert m chat, men litt tungvint
    Chat: Funker kjempebra for korte spørsmål. Rask responstid og god hjelp her! Minus: Ettersom jeg hadde mange og tildels kompliserte spekk-ønsker, ville det egentlig vært bedre om chatmannen hadde spurt om salg kunne ringe meg opp.

    Dessuten funket chatten veldig dårlig på kombinasjonen mac og firefox. Tok meg en god stund før...
    Supert m chat, men litt tungvint
    Chat: Funker kjempebra for korte spørsmål. Rask responstid og god hjelp her! Minus: Ettersom jeg hadde mange og tildels kompliserte spekk-ønsker, ville det egentlig vært bedre om chatmannen hadde spurt om salg kunne ringe meg opp.

    Dessuten funket chatten veldig dårlig på kombinasjonen mac og firefox. Tok meg en god stund før jeg skjønte at firefox var problemet. På det verste tok det 2 minutter å kopiere en link fra chatvinduet til browser. Mindre lagg med explorer (!) Mamoz burde kanskje sette opp en advarsel om websiden deres funker best på explorer?

    Gode og ikke fullt så gode råd.
    Skulle kjøpe full pakke med spill pc og skjerm. Ettersom samtalen utviklet seg burde supporten ha skjønt at når jeg konsekvent velger midt på treet til dyre produkter, så burde han kanskje ikke å råde meg til et tv-kort (fra leadtek til ca. 400 kr) som ellers får dårlig score på dvdavspilling. (eopinions)

    Mistet salget.
    Etter å ha brukt godt over en time på å hjelpe meg med å velge deler, må det jo være synd for mamoz at de mistet salget pga. 1) manglende oppfølging "til døra" 2) for dårlig leveringstid. Chatmannen ble tydelig utålmodig og slumsete med svarene uti samtalen. Opptil flere ganger fikk jeg mld om "Jeg er straks tilbake, takk for at du venter". På spørsmål om det var best at han hjalp meg med bestillingen eller om jeg burde gjøre det selv, fikk jeg som svar at det var best å gjøre det selv. Minner stygt om sportsfisking! Når dere gir så bra online hjelp, Mamoz, burde dere også sørge for å "go for the kill" :)

    Istedet gikk over 17k kroner (m moms og frakt) til Netshop, som både ringte meg opp og hørte på spekk-krav til øra ble svette.
  • Åsmund Kvam Oma 14.12.2009

    Verste nettbutikk du finner!
    Har bestilt på mamoz 2 ganger. første gangen annonserte de med: levering 1-3 dager. men den kom først etter 3 uker. Andre gangen betalte jeg ekstra for å få den på døren på under 3 dager. en måned går, 2 måneder går. når jeg får pcen så er pixel død på skjermen og hardiskk...
    Verste nettbutikk du finner!
    Har bestilt på mamoz 2 ganger. første gangen annonserte de med: levering 1-3 dager. men den kom først etter 3 uker. Andre gangen betalte jeg ekstra for å få den på døren på under 3 dager. en måned går, 2 måneder går. når jeg får pcen så er pixel død på skjermen og hardiskk boksen inne i pcen er ødelagt slik at hardisk boksen henger i 1 skrue nesten vertikalt. altså ødelagt vare. billig og elendig er et bra sammendrag. de ekstra hundre kronene man betaler i en annen webshop kan man tenke på en investering i service!
  • Øyvind Skoge 14.12.2009

    Mamoz ordner opp
    Jeg bestilte en ATEC LCD AL170-DENZ skjerm fra Mamoz. Pakken kom i posten samme uke.

    Har ringt noen ganger til Mamoz for å spørre etter spec og etc. De svarer på telefonen meget raskt.

    Det skulle være SVIDEO inngang på denne skjermen. Ringte og sjekket at dette var tilfelle, før jeg la inn bestilling.

    Når jeg mottok skjermen, manglet den SVIDEO inngang og i tillegg...
    Mamoz ordner opp
    Jeg bestilte en ATEC LCD AL170-DENZ skjerm fra Mamoz. Pakken kom i posten samme uke.

    Har ringt noen ganger til Mamoz for å spørre etter spec og etc. De svarer på telefonen meget raskt.

    Det skulle være SVIDEO inngang på denne skjermen. Ringte og sjekket at dette var tilfelle, før jeg la inn bestilling.

    Når jeg mottok skjermen, manglet den SVIDEO inngang og i tillegg hadde den et par pixelfeil.Fant ut at modellen med SVIDEO koster 800kr mer.

    Etter et par telefoner fikk jeg snakket med sjefen. Han laget en ordning for meg, som jeg ble fornøyd med. Han var veldig imøtekommende.

    Konklusjon: Alle kan gjøre feil, men sjefen på Mamoz rydder opp etter seg.
  • Pål Arne Liadal 14.12.2009

    Ikke slik behandling jeg ville gitt mine kunder.
    Dagens dato 02.01.2005
    Ordredato: 10.12.2004
    Bet. betingelser: VISA
    Lev. dato:
    Lev. måte:
    Servicepakke
    Pakkesporing:

    Gleder meg til å få litt mere info om når levering vil finne sted.

    Har sendt flere mailer + forsøkt å ringe, men nei...Ingen svar derfra nei. Synes dette er useriøst, da jeg bestillte varen hadde de den på lagerstatus +5 stk, etter 5 dager var den på vei inn fra mellomlager, nå bare venter på vare.
  • Nina Hübenette Landgraff 14.12.2009

    med litt tålmodighet......
    Bestillte en mobil fra mamoz, synes det tok fryktelig lang tid før de fikk registrert betalingen min ( jeg valgte forhåndsbetaling ). Så leste jeg alle klagene på mamoz her og ble litt betenkt, ( tenk hvis det var et firma som ikke var så seriøst som det utga seg som) jeg skrev en mail til dem i går kveld for jeg fant ikke...
    med litt tålmodighet......
    Bestillte en mobil fra mamoz, synes det tok fryktelig lang tid før de fikk registrert betalingen min ( jeg valgte forhåndsbetaling ). Så leste jeg alle klagene på mamoz her og ble litt betenkt, ( tenk hvis det var et firma som ikke var så seriøst som det utga seg som) jeg skrev en mail til dem i går kveld for jeg fant ikke pakken på posten eller noe.. (pakkesporing) i dag sjekket jeg og fant ut at pakken er på vei, jeg får den bare en dag senere enn beregnet! så med litt tålmodighet...
    Eneste jeg kan og vil klage på er kunde telefonen deres, det er umulig å få tak i de, får bare automatisk tlf svar... " trykk 1.2.3" " det er fortifen stor pågang" " vi har fremdeles stor pågang" osv....

    Men er vel egentlig fornøyd! =)
Skriv omtale av Mamoz
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: