33471400
komplett.no

Om Komplett.no

Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 14 nettbutikker. Komplett Group har 630 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2014 var 5,8 milliarder norske kroner.


Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør, med totalt 15 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2014 en samlet omsetning på 6,7 milliarder norske kroner. Vårt hovedkontor ligger i Sandefjord.

I Norge har Komplett Group nettbutikkene Komplett.no, MPX.no, Blush.no og Bildeler.no, og har i tillegg distributøren Itegra.no. I det svenske markedet har Komplett Group nettbutikkene Komplett.se og Webhallen.se, samt distributøren Norek.se. Komplett.dk ble etablert i 2007, og har hatt en sterk vekst siden oppstart.

Komplett Group skal være det eneste leddet mellom produsenter og kunder. Dette gir en effektiv driftsmodell og bidrar til at Komplett Groups nettbutikker kan operere lønnsomt og tilby konkurransedyktige priser. Komplett Groups nettbutikker selger til sluttkunder, bedrifter, offentlige virksomheter og forhandlere. Ved utgangen av 2014 var 1 750 000 aktive kunder registrert (kunder som har handlet siste 12 måneder).

Omtaler av Komplett.no

Totalt 3 av 5

Basert på 42 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • arve 21.11.2016

    Handlet mange ganger "Komplett-bygget" stasjonære PC-er og en mengde annet. Garantien var svært bra den ene gangen jeg trengte det -den "store" PC-en ble sendt og returnert i perfekt stand samt refusjon av portoutg. selv om de toklitt tid.  -Også fått svært gode råd pr. kundeservice.  mvh arve

  • Neste dag

    Kevin 25.10.2016

    Valgte komplett for jeg refnet med å få varen samme dag siden de tilbyr pick up store. Bestilte noe før kl.1200 igår. Får ikke varen før etter kl.1500 dagen etter. De sier at fristen for bestilling er før kl.0900 for å få det samme dag. Hva er da poenget med puck up store, kunne bare fått det via post andre steder. Elkjøp oprerer med 2 timer etter bestilling på pick up store. Det er for dårlig. 

  • 3 uker eller mer

    Simen 24.10.2016

    Har lagt igjen mange kroner hos komplett, men ikke flere! Har ringt de fire ganger for å få utbetalt penger fra et defekt skjermkort jeg sendte inn, men har etter tre uker fortsatt ikke sett en krone. Hver gang jeg ringer inn sier de at de ikke skjønner hva som skjer, og at jeg burde få penger om 3-5 dager.. Aldri komplett igjen!

  • Ca. 1 uke

    Sebastian 14.10.2016

    Elendig kundeservice, bra produkter og billig pris.

  • 3 uker eller mer

    Kurt 03.10.2016

    Meget dårlig kundebehandling. Di som sitter i chatten gir blaffen i hva deg som kunde. Styr langt unna

  • 3 dager

    Frode 03.10.2016

    Fikk min MSI GeForce 1080 på rekord tid. Tredje dag etter bestilling. Men det viste seg at pakken hadde allerede vært åpnet, manualen var knøvlet sammen. Å plastiken rundt esken manglet...

    ...

    Fikk min MSI GeForce 1080 på rekord tid. Tredje dag etter bestilling. Men det viste seg at pakken hadde allerede vært åpnet, manualen var knøvlet sammen. Å plastiken rundt esken manglet...


    Mest sannsynelig en angrefrist vare, en person har prøvd silikon lotteriet. Funnet at det ikke kan gå på samme klokke frekvens some tvilling gpu'en å reklamert det.


    Må si det er bunndårlig å få en vare som allrede har vært åpnet. Å bruke store summer på denne butikken er risiko fylt.

  • 2 dager

    Petter 22.09.2016

    Elendig kundeservice. Styr unna!

    ...

    Elendig kundeservice. Styr unna!


    Bestilte en vare som var deffekt ved mottak. Forhørte meg med kundeservice om hvordan jeg skulle returnere varen. Fikk beskjed om å bruke returner vare funksjonen på kjøpsordre. Etter 2 dager fikk jeg så avvslag på denne returforespørrsel på grunn av at komplett hadde retur/serviceavtale for det aktuelle produkt. Dette burde kundeservice opplyst om dette ved første henvendelse. Nytt skjema måtte fylles ut for retur til deres servicesammarbeidspartner for feilsøking/utsjekk. Etter verksted mottok varen gikk det 16 dager før det konkluderte med at produktet var defekt og jeg ville få refundere varen. Varen var på tilbud når varen ble kjøpt slik at jeg selv må legge ut mellomlegg for ny vare. Fikk ingen refusjon av utlegg i forbindelse med embalering/innsending av defekt vare. Dette er for sløvt!! Totalt gikk det 21 dager fra bestilling av vare til den ble reffundert(noen dager gikk vekk i frakt). Kommer ikke til å bruke komplett igjen!

  • Neste dag

    Olav 20.09.2016

    Aldri hatt problemer med de. Alltid rask levering og veldig god kundeservice.


    Får ofte våren neste dag.

  • Samme dag

    Werner 31.08.2016

    Har handlet mange år på Komplett, aldri noe tull med de.


     

  • 2 dager

    Finn 30.08.2016

    Har stort sett grei erfaring meg komplett, men de kan bli bedre.

    ...

    Har stort sett grei erfaring meg komplett, men de kan bli bedre.


    Fjernet en tilbudsvare fra ordren min, hevdet at jeg selv hadde kansellert den. Ordnet seg ikke før jeg kontaktet forbrukerrådet. Kundeservice var ikke veldig hjelpsomme.


    Og akkurat nå er jeg litt missfornøyd med at jeg har bestilt WoW legion expansion, lanseringsdatoen er i dag, og de har sendt den i dag - så kommer tidligst i morgen. Er ganske oppgitt, og synes det er ganske amatørmessig egentlig. Men er mulig at det skylder årsaker jeg ikke vet om.


     Skepsisen min til komplett begynner å øke, men kommer enn så lenge til å fortsette å handle der.

  • Ca. 2 uker

    Freddy Roald 29.08.2016

    Bestilte pc 11.Aug fikk pc 29. Aug. Grunnen til at det tok så lang var at graffikkkortet jeg vill ha var ikke på lager til den 20 Aug. Jeg venter og venter og venter det blir endelig den 23 Aug jeg ser dem begynner å skru sammen maskinen min med ett annet grafikkkort en jeg hadde bestilt kult tenkte jeg 4gb ekstra ram på kortet. Men da dukker ett nytt spørsmål opp hvorfor må jeg vente til den 20 Aug da jeg likevell får ett kort som de har hatt på lager lenge.

    ...

    Bestilte pc 11.Aug fikk pc 29. Aug. Grunnen til at det tok så lang var at graffikkkortet jeg vill ha var ikke på lager til den 20 Aug. Jeg venter og venter og venter det blir endelig den 23 Aug jeg ser dem begynner å skru sammen maskinen min med ett annet grafikkkort en jeg hadde bestilt kult tenkte jeg 4gb ekstra ram på kortet. Men da dukker ett nytt spørsmål opp hvorfor må jeg vente til den 20 Aug da jeg likevell får ett kort som de har hatt på lager lenge.


    Får Maskinen hjem og karen som har bygget maskina har installert ram stripen i feil slot. ikke imponert. >.<

  • 3 dager

    Alexander 17.08.2016

    Bestille harddisk for henting på pickup point. Når varen kom, hentet jeg den og betalte på stedet. Viste seg at personen i disken slo inn feil pris, så jeg hadde betalt 50,- for lite. 1mnd etterpå fikk jeg inkassovarsel. Ringte komplett og fikk beskjed om at det var min feil, og jeg skulle ha sjekket at prisen stemte overens med det som stod i nettbutikken. Ikke akkurat beste kundeservice jeg har vært borti

  • Neste dag

    Eskil 08.08.2016

    Stor oversiktlig nettbutikk, rask og pålitelig  levering ved henting på pick up point. Priser på det jevne.


    Skrekkelig kundeservice. De fremstår som kunnskapsløse og arrogante. Synd at bedriftens minst viktige sektor skal ødelegge et ellers godt inntrykk.

  • 4 dager

    Terje Henriksen 06.08.2016

    Har aldri hatt problemer med Komplett.no, og har vært kunde der i en del år. Dersom det har vært feil på varer, så har jeg returnert og fått ny omgående. Varer sendes også samme dag som man bestiller, i motsetning til noen andre der det går ei uke før varene sendes.


     


     

  • Neste dag

    Bjørn 01.08.2016

    Ekstremt gode på kunde service, pris og levering. Kjempe fornøyd. Stå på.

  • 3 uker eller mer

    Remy 21.07.2016

    Ekstremt dårlig retur/kundeserive. Blitt lover krediterte penger på konto i 2 uker uten å se en krone. Ringt flere ganger og har blitt lovet penger på konto "i morgen" eller "om 2 dager"... 


    Erstatningsprodukt ligger på posten og venter... Returtid sålangt:3 uker.

  • Ca. 2 uker

    Lars 20.07.2016

    Komplett interesserer seg ikke for å gjøre endring på ordre, selv om det handler om å kjøpe mer. Det gjemmer seg bak et proforma utstrykk om at det ikke er lov å endre betalte ordre, noe som er 100% bullshit og ren fantasi fra deres side.


    Eneste firma jeg har opplevd som sier nei takk til mersalg.!

  • Neste dag

    Erik 18.07.2016

    Har alltid vært en trygt og bra butikk å handle fra. Har kjøpt fra Komplett i mange mange år nå og har aldri hatt noen som helst problemer. Kjemperask leveringstid.

    ...

    Har alltid vært en trygt og bra butikk å handle fra. Har kjøpt fra Komplett i mange mange år nå og har aldri hatt noen som helst problemer. Kjemperask leveringstid.


    Ruteren til mine foreldre sluttet nylig å fungere og jeg sendte inn en retur forespørsel hvor jeg spurte hva jeg skulle gjøre. I stedet for å svare på forespørselen sendte Komplett like så godt en splitter ny ruter som jeg kunne hente i nærmeste butikk få dager senere. Jeg slapp gjøre noe som helst. Dette er kundeservice laaangt OVER hva jeg forventer så dette synes jeg dem fortjener velfortjent skryt for. Jeg har som sagt vært god kunde i lang tid, så det kan selvfølgelig ha noe med saken å gjøre, men dette synes jeg var fantastisk. Foreldrene mine er superfornøyde og jeg like så. 5 stjerner uten tvil.

  • Linda 11.07.2016

    Pcen min crashet bare seks måneder etter jeg kjøpte den, da den mest sannsynlig var defekt fra the get go, selv om jeg kjøpte den som "ny". Kundeservice var frekke og ubehagelige, og det tok meg halvannet døgn før de i det hele tatt opplyste meg om at jeg måtte kontakte infocare for reparasjon (kom da ENDELIG i kontakt med en hyggelig kundebehandler, etter å ha chattet med fem forskjellige før han).

    ...

    Pcen min crashet bare seks måneder etter jeg kjøpte den, da den mest sannsynlig var defekt fra the get go, selv om jeg kjøpte den som "ny". Kundeservice var frekke og ubehagelige, og det tok meg halvannet døgn før de i det hele tatt opplyste meg om at jeg måtte kontakte infocare for reparasjon (kom da ENDELIG i kontakt med en hyggelig kundebehandler, etter å ha chattet med fem forskjellige før han).


    Jeg sendte den inn til reparasjon, og under to uker senere fikk jeg den tilbake. Bra kundeservice fra Inforcare ihvertfall, tenkte jeg. Eneste problemet var at de hadde byttet ut harddisken med en gammel, defekt en, som ikke bare hadde feil operativsystem og gjorde det umulig å oppgradere til Windows 10 (pcen hadde W10 som ny), men som også gjorde det umulig å koble seg på nett. Nå må jeg sende den inn til reparasjon igjen, og har ikke store forhåpninger om at jobben blir bedre gjort denne gangen.


    De må da skjønne at kundene vil oppdage at reparasjonen ikke er fullstendig, så spørsmålet mitt da er: Gjør de dette for at kunden skal gå lei og kjøpe nytt produkt? I tilfelle bør de da forstå at ihvertfall DENNE kunden aldri igjen kommer til å handle fra dem. 

  • 5 dager

    Linda 27.06.2016

    GÅ TILBAKE TIL ELKJØP ELLER LIGNENDE FOLKENS! Dette er første gang jeg bestiller fra Komplett, og kommer ALDRI til å bestille fra denne nettbutikken igjen, rett og slett svindel! Bestilte ny pc og har jeg vært nødt for å kjøre gjennom systemgjenoppretting flere ganger i måneden siden jeg fikk den. Nå ikveld kommer den fantastiske blå skjermen opp, og pc'n går ikke an å boote. Står bare Lenovo på skjermen, that's it.

    ...

    GÅ TILBAKE TIL ELKJØP ELLER LIGNENDE FOLKENS! Dette er første gang jeg bestiller fra Komplett, og kommer ALDRI til å bestille fra denne nettbutikken igjen, rett og slett svindel! Bestilte ny pc og har jeg vært nødt for å kjøre gjennom systemgjenoppretting flere ganger i måneden siden jeg fikk den. Nå ikveld kommer den fantastiske blå skjermen opp, og pc'n går ikke an å boote. Står bare Lenovo på skjermen, that's it.


    Tror ikke at denne pc'n var ny, her har de ikke bare solgt meg en brukt modell, men også en defekt en, ettersom jeg bruker pc'n min både med full anti-virus program, og også er en forsiktig bruker. 


    Det har vært masse problemer med pc'n og når jeg har kontaktet kundeservice har jeg aldri fått noe svar på hva som er galt, så det er helt tydelig at de som sitter på kundeservice ikke kjenner til produktene de selger. 


    Anbefales virkelig ikke. Kjøper som sagt aldri fra denne butikken igjen!


  • Ca. 2 uker

    Petter 06.06.2016

    Fikk en datamaskin levert som led av konstante bluescreens.

    Jeg gikk igjennom alle tester, reinstallerte windows tre ganger, kjørte enhver analyse jeg kunne finne.

    Jeg endte opp med å sende maskinen tilbake til komplett med en svært detaljert liste av ting jeg hadde prøvd, inkludert en minnebrikke med diverse bilder av bluescreenen, logger osv.

    Jeg endte opp med å sende den inn to ganger uten hell. Den eneste arbeids beskrivelsen de hadde var at de hadde reinstallert windows og beskrev datamaskinen som i god stand. Jeg fikk bluescreen 10 - 20 minutter etter oppstart hver gang de sendte den tilbake.

    Jeg ringte til kundeservice uten hell. Det var ingenting de kunne/ønsket å gjøre.

    Helt latterlig dårlig kunderservice, rett og slett.

  • arve 02.06.2016

    Bra nettside og utvalg. Kundebehandlingen er ikke bra. Fikk en defekt pc, hadde ikke bra kommunikasjon med kundebehandler. Måtte returnere den på pick-up point, og fikk beskjed om at det ville ta opptil to uker. Fikk en sms i går om at pcen var ankommet verkstedet. Det er 4 fire uker siden jeg leverte den. Er meget skuffet over servicen.

  • Ca. 2 uker

    Caroline 02.06.2016

    Tar kontakt på dagen for estimert levering da ordren fortsatt står under behandling, og får beskjed om at det har vært litt problemer med utsending, men at den blir sendt samme dag. Tm dager etter står den fortsatt under behandling og estimert levering  bare øker. . Super dårlig, og lite hjelp å hente når man henvender seg 👎 første og siste handel der ( forutsatt at de noengang sender varen )

  • Samme dag

    john-inge 30.05.2016

    Kjekk butikk og god service.Når ikke 5 stjerner da de ikke er biligst!!

  • Ca. 2 uker

    Filip 21.05.2016

    Svindel rett og slett! Jeg kjøpte meg en spill PC fra komplett til nesten 20000kr! Først virket den en måned også fikk jeg problemer, den begynte å slå seg av, til slutt ville den ikke starte mer! Jeg fikk den sendt inn og de sa at det ikke var noe galt! Jeg måtte betale 800kr for dette og den var fortsatt noe dritt! Til slutt sendte jeg den inn igjen. De fant problemet og "fikset" det. Det var to deler, men i steden for å bytte de til de samme som før, tok de og byttet dem til noe mye billigere og dårlig!!! Jeg er fornærmet! Den elendige kundeservicen deres burde ikke vært kvalifisert til å drive butikk! Jeg ble rett og slett svindlet! Hold dere unna komplett!

  • 2 dager

    simen 19.05.2016

    Jeg syns at komplett er en veldig god butikk som ikke bruker for lang tid til å levere/sende ut varer og er veldig fornøyd da de sendte meg en helt ny mus gratis da min ble litt dårlig, ikke noe dårlig med komplett, men er ikke perfekt derfor får de ikke 5 stjerner 

  • Tore Borgen 03.05.2016

    Skulle kjøpe meg et 980 ti. Har alltid handlet på komplett. Men, de er nå dårligst i klassen på pris. Selv Elkjøp er 1000 kroner billigere en dem. Trist at en så solid butikk priser seg ut

  • Samme dag

    tefat 18.04.2016

    Beste butikken å handle fra!

  • 3 dager

    Robert Jensen 05.04.2016

    Bare gode erfaringer med Komplett.no
    Har handlet hos dem i alle år.
    Rask og rimelig levering (gratis ved kjøp over 1000kr).
    Ingen problem med returer.
    Bra utvalg.
    Kurrante priser.

  • Samme dag

    Sander 25.03.2016

    Det kom med en gang !

  • 3 uker eller mer

    Edda 06.03.2016

    Må si jeg ble veldig skuffet over Komplett. Har hørt gode ting, og regnet med at en så stor og anerkjent kjede greide å levere. Den gang ei. 

    ...

    Må si jeg ble veldig skuffet over Komplett. Har hørt gode ting, og regnet med at en så stor og anerkjent kjede greide å levere. Den gang ei. 


    Bestilte en Kindle til en utenlandsreise, og i såpass god tid at den garantert ville være fremme hos meg i tide. De forventet å ha varen inne på lager 20. februar. Helt i orden, i og med at jeg reiser 9. mars. Plutselig var det endret til 29. februar. Litt knapt med tid, men ålreit. En uke før jeg skal reise, sjekker jeg sidene til Komplett, og til min forskrekkelse forventes den plutselig ikke inne på lager før 19. mars! 


    Dersom jeg ikke hadde sjekket sidene deres, hadde jeg sittet med skjegget i postkassa den dagen jeg reiser. Synes det er utrolig dårlig at de helt uten videre endrer på datoer, uten så mye som et ord til meg som kunde. Greit at den de har bestilt varen fra endrer på datoen, såpass forstår jeg også, men da må det være mulig å si ifra til kunden. 


    Opplevde heller ikke noen spesielt god kundeservice. Det virket som om personen jeg snakket med var mest opptatt av å fordele skylden på andre enn å komme med en beklagelse. 


    Det hele endte med at jeg avbestilte varen og bestilte fra en annen side, som faktisk kunne garantere meg varen innen en uke.


    Kommer nok til å gi Komplett en sjanse til i fremtiden, men må si jeg fikk et veldig dårlig inntrykk. 

  • Aleksander Kinserdal 01.03.2016

    Hei eg har bestillt meg astro a50 gen 2 og det var gått 2 dager og enda ikke levert varen eller sendt ut det er for dårlig

  • 2 dager

    Eystein Magnus Hansen 29.02.2016

    Har handlet hos komplett siden 2002 både små og store kjøp. Alltid rask leveranse og god service. De gangene det har vært retur eller garanti har og komplett vært til å stole på. Meget fornøyd og vil fortsette å være kunde. Det er mulig andre butikker noen ganger har lavere pris men totalpakka med service er virkelig bra. Jeg stoler rett og slett på komplett.

  • 2 dager

    Dag 21.02.2016

    Komplett er den raskeste nettbutikken vi har. Returavdelingen er blitt profesjonell og effektiv.


    Returnerte 4 av 8 minnemoduler og dette ble hådtert profesjonellt og greit.

  • 2 dager

    Fredrik 02.02.2016

    Fint pakket og kjemperask levering. Anbefales på det sterkeste hvis du skal ha datamaskin og pc utstyr.

  • 3 dager

    Tore 27.01.2016

    jeg er ikke helt fornøyd med komplett.no. har hatt noe problemer med bestilling. FEIL varer/programmer på PC. Løsning er retur. hadde kanskje håpet på å få enn god pris på en ny PC.
  • 2 dager

    Warren Robb 20.01.2016

    Veldig godt utvalg og repsonsiv kundeservice.
  • 2 dager

    Georg 11.01.2016

    Jeg er veldig fornøyd med Komplett og handler for det meste der. Kvalitet, god informasjon og service er etter min mening noe som er deres kjennetegn. Som kunde der over noen år har jeg kjøpt flere PC`er bygget av komplett, tv, datakomponenter osv. og har hatt det helt problemfritt.
  • 4 dager

    Philip 30.12.2015

    Har handlet lenge hos komplett og aldri hatt noe problemer. Beste nettsiden for pc deler.
  • Neste dag

    Ove 21.12.2015

    Eksepsjonelt rask levering. Bestiller før 12.00 og har varen på pickuppoint på andre siden av landet dagen etter.
    Har handlet av dem 50+ ganger, og to ganger med supportsak har de løst det raskt og effektivt.
  • Neste dag

    Vegard 19.12.2015

    Veldig rask levering☺
  • 4 dager

    Bjørn Bruce 16.12.2015

    Kjøpte en Nokia 1520 fra Komplett.
    Det var en feil, som ikke ble dekket av garantien. Prisoverslag fra Verksted ble kr. 476,25.
    Regning fra Komplett.no ble kr. 2.587,50. Man kan få Ståpels av mindre.
  • Ca. 1 uke

    Andreas 24.11.2015

    Siste gang jeg bruker Komplett.

    Bestilte en PC-skjerm hvor bildet viste 2 HDMI-porter. Grensesnitt under spesifikasjoner oppga "HDMI, VGA, hodetelefoner", så jeg fikk ut fra at det var type, ikke antall (de oppgir ikke at det er 2, men heller ikke at det er 1).

    Fikk varen (etter en uke - tar normalt 1 dag). Der var det kun én HDMI-port, og baken av skjermen passet ikke bildet på nettsiden...
    Siste gang jeg bruker Komplett.

    Bestilte en PC-skjerm hvor bildet viste 2 HDMI-porter. Grensesnitt under spesifikasjoner oppga "HDMI, VGA, hodetelefoner", så jeg fikk ut fra at det var type, ikke antall (de oppgir ikke at det er 2, men heller ikke at det er 1).

    Fikk varen (etter en uke - tar normalt 1 dag). Der var det kun én HDMI-port, og baken av skjermen passet ikke bildet på nettsiden. Tok kontakt med dem, som viste til policy om illustrasjonsbilder og skrivefeil. Jeg viste til forbrukerkjøpslovens paragraf om tingens egenskaper, spesifikt bruk av demomodell, men de er visst under den oppfatning at de kan overstyre norsk lov.

    Saken vurderes oversendt forbrukermyndighetene. I praksis tenker jeg nok at jeg bare stopper å bruke Komplett - lagt igjen nok penger der gjennom årene til at den HDMI-switchen til noen hundrelapper som jeg spurte om ikke blir noen besparing for dem.
  • 3 dager

    Terje Hafsø 17.11.2015

    Etter snart 20 år som kunde hos www.komplett.no er det i dag slutt. Kjøpte ny Samsung galaxy note i september og alt etter 2 uker var det noe galt med den. Tlf ble sendt til rep hos mcare som reparerer tlf for blant annet komplett.no. Kamera ble byttet hos mcare og sendt tilbake. Uken etterpå sluttet mikrofon å virke. Jeg måtte sende tlf tilbake til mcare som denne gang sier at "noen" har loddet...
    Etter snart 20 år som kunde hos www.komplett.no er det i dag slutt. Kjøpte ny Samsung galaxy note i september og alt etter 2 uker var det noe galt med den. Tlf ble sendt til rep hos mcare som reparerer tlf for blant annet komplett.no. Kamera ble byttet hos mcare og sendt tilbake. Uken etterpå sluttet mikrofon å virke. Jeg måtte sende tlf tilbake til mcare som denne gang sier at "noen" har loddet på hovedkortet og at garanti ikke lenger er gyldig. ..når jeg tar opp saken med komplett sier de at de ikke kan gjøre noe i saken og må forholde seg til mcare som da tydelig har loddet på hovedkortet og ødelagt mobiltelefon. Mcare har dokumentert saken med bilder av ett hovedkort som kanskje ikke er mitt en gang. Så om dere kjøper ny mobiltelefon styr unna komplett som ikke bestemmer selv over reprasjonssaker. Jeg skal sende saken over til forbrukerrådet i kveld, så får vi se hva det blir til uten at jeg har så mye håp om å få igjen de nesten 7000,- som komplett.no og mcare har svindlet meg for. Del saken så mye dere vil så flere kan bli klar over hvordan komplett.no har gått fra en seriøs og bra nettbutikk til en som ikke bryr seg lengre om kundene sine.
  • 4 dager

    Sara 06.11.2015

    Jeg kansellerte en bestilling som jeg fikk godkjenning på at var avbestilt. Den ble allikevel sendt til meg og nå krever de betalt for returkostnadene.
    Dette blir helt feil og er elendig service.
  • Neste dag

    Patrick 20.10.2015

    Handlet masse her og alltid fått god service.
    Leverer som regel neste dag eller 2 dager etter bestilling.
  • Ca. 1 uke

    Halvor 09.10.2015

    Svært dårlig. Det komplett jeg har brukt i flere år er totalt forandret. De tar ikke ansvar for sine produkter og henviser deg til sine leverandører. Har kjøpt en mandags pc som er reparert mange ganger. Nå er den gåen igjen og garantitiden er gått ut. Jeg sitter igjen som svarteper. Jeg vil aldri bruke Komplett igjen.
  • 3 uker eller mer

    Arild 24.09.2015

    Kjøpte en USB-disk som skulle sendes som brevpakke med Posten. Fikk melding om at pakken var sendt etter to dager. Etter en uke uten å ha fått pakken sendte jeg mail til Kundeservice, ingen respons. Etter nok en mail fikk jeg som svar at "vi svarte deg for en uke siden, men her er en kopi av svaret. Dessuten sier Posten at slike pakker kan ta opp til fire uker, så klag igjen når det har gått en måned". Hvis dette hadde blitt opplyst da jeg bestilte, hadde jeg nok ikke handlet der. Har kjøpt mye tidligere, men synes at servicen har blitt betydelig dårligere den siste tida.
  • 2 dager

    Odd 06.09.2015

    Har handlet her flere ganger. kommer til å gjøre det igjen.
  • Neste dag

    Vegard 04.09.2015

    Bestilte kl 1515 og hadde pakken hjemme dagen etterpå.
  • 2 dager

    Sebastian 30.08.2015

    Jeg kjøpte et nettbrett på tilbud hos komplett.no, og etter nesten en uke kontaktet jeg butikken på chat fordi jeg ikke hadde fått noen melding om at pakken var blitt sendt. Det hadde den ikke blitt heller, og gunnen var at nettbrettet verken var inne på lager, eller ville komme inn igjen. Jeg ble ganske oppgitt når personen jeg chatet med sa at det eneste alternativet nå var å få kjøpet...
    Jeg kjøpte et nettbrett på tilbud hos komplett.no, og etter nesten en uke kontaktet jeg butikken på chat fordi jeg ikke hadde fått noen melding om at pakken var blitt sendt. Det hadde den ikke blitt heller, og gunnen var at nettbrettet verken var inne på lager, eller ville komme inn igjen. Jeg ble ganske oppgitt når personen jeg chatet med sa at det eneste alternativet nå var å få kjøpet opphevet, og pengene returnert til konto.

    Men så fant jeg det samme nettbrettet bare med 16gb større harddisk som de solgte ut som en demovare for 600kr mer. Jeg ringte inn, og sa at jeg reagerte på at de ikke kunne ha tilbudt meg det istedet. Det var et vendepunkt i mitt forhold til kundeservicen til komplett, for jeg fikk nettbrettet til samme pris som jeg i utgangspunktet skulle betalt, og fikk dermed et enda bedre nettbrett til den smellgode tilbudsprisen jeg skulle ha på det originale nettbrettet. Dette er god kundeservice, som viser forståelse for hvor kjedelig det er å vente på en vare som ikke kommer.

    Skal definitivt handle hos komplett igjen!
  • Ca. 1 uke

    Andre Pettersen 22.08.2015

    Det tok altfor lang tid med leveringen, det stod 1-3 virkedager men det tok 5 virkedager. Jeg kontaktet kundeservice og de sa at det skyldes ombygging på post nord sitt lager, men da må de informere kunder om dette før de handler, DÅRLIGT!
  • Ca. 1 uke

    Hans Audun 19.08.2015

    Middels fornøyd.
    - Lang leveringstid selv om varer er på lager. Gjelder spesielt med Bring.
    - Feil utleveringsted blir foreslått i forhold til postnummer. Dette er tungvint å endre.
  • Ca. 1 uke

    Erik 15.08.2015

    Jeg har alltid hatt gode erfaringer med komplett, men det er da når ting går bra. Kjøpte en pc i juli 15 og bare vært problemer. Sendte den inn og de fant feil på grafikkortet, byttet det og sendte det tilbake. Bare levering og mottak av pc etter service gikk nesten en måned.
    Startet opp pc'n og samme problemet igjen der maskinen fryser seg, bildet er fryst og lyden hakker. Ringer inn og blir...
    Jeg har alltid hatt gode erfaringer med komplett, men det er da når ting går bra. Kjøpte en pc i juli 15 og bare vært problemer. Sendte den inn og de fant feil på grafikkortet, byttet det og sendte det tilbake. Bare levering og mottak av pc etter service gikk nesten en måned.
    Startet opp pc'n og samme problemet igjen der maskinen fryser seg, bildet er fryst og lyden hakker. Ringer inn og blir møtt med en likegyldighet. Ikke lett å få opphevet kjøpet heller, for de har noen veldige rare regler om man leser etter.
    Pc'n blir nå sendt til en andre kyndige pc teknikere. Jeg vil aldri aldri igjen handle hos komplett.
    Jeg vil heller aldri anbefale komplett til noen.
  • Neste dag

    Anders 13.08.2015

    Rask bestillingsprosess, men latterlig dårlig service i etterkant av kjøpet når jeg fikk trøbbel. Handler ikke her neste gang.
  • Neste dag

    Jan 08.08.2015

    har over 20 ordre med størrelse fra 300,- til rundt 90 000,- og har aldrig opplevd så dårlig service som jeg hadde på div reklamasjon med western digital disker+vannkjølingspumpe, lite villige til å fokusere på løsninger samt mye av vi er store så vi bestemmer og omlevering av produkt i ventetiden mot betaling som godskrives ved godkjent retur var heller ikke mulig/aktuelt, kjøpsloven gjaldt vist ikke for komplett med låneprodukter heller... takk og farvel blir ikke brukt igjen
  • Neste dag

    Tom 05.08.2015

    Komplett er den beste butikken jeg handler med. Siden jeg reparerer data for andre og jobber mye med data, har jeg handlet mye. Komplett er den eneste butikken som har gitt max support, klager aldri på en retur, eller feilvare. Reklamasjon er enkelt, kjapt og slik det skal være. Anbefales. Jeg betaler gjerne litt ekstra pga dette :)
  • 2 dager

    Jostein 23.07.2015

    God service og god priser :)
  • Kjetil 23.06.2015

    Helt ok butikk så lenge du aldri får problemer med produktene du kjøper.

    Selv om en feil oppstår som helt tydelig burde tas på garanti så risikerer du at Komplett bare lener seg på at "verkstedet sier..." og nekter å gjøre opp for seg.

    Jeg har nå en sak gående gjennom forbrukerrådet, og Komplett har så langt nektet å svare.

    De fleste andre nettbutikker jeg har handlet fra har bedre oppfølging enn Komplett, så min anbefaling er å holde seg unna.
  • Ca. 1 uke

    Velitchko 19.06.2015

    Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt) og at de derfor kan ikke ta ansvar for at de sendte meg defekt hovedkort. De tok mine penger, lot meg...
    Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt) og at de derfor kan ikke ta ansvar for at de sendte meg defekt hovedkort. De tok mine penger, lot meg i stikken og var ikke interessert i å diskutere at de har sendt meg et defekt kort i utgangspunktet (samme hvor og når disse pinnene ble bøyde, så gjorde de ikke kortet mer ubrukelig). Dette er en horribel erfaring for en kunde som sitter igjen med tomme hender og nesten kr. 5000,- minus i lommeboka (en liten sydenferie...). Kjøper aldri noe hos Komplett igjen!
  • 2 dager

    viggo 11.04.2015

    Komplett har alltid hatt upåklagelig service!

    har handlet omtrent alt av elektronikk der de siste årene.
  • Ca. 1 uke

    Karoline 27.03.2015

    Tidenes dårligste kundeservice. Ikke litt ydmyke, når feilen ligger hos dem. Skal du levere noe til reparasjon må du beleie deg på rundt 1,5måneds ventetid, eller at du får tilbake et produkt som ikke er gjort noe med. Siste gang jeg kjøper noe her igjen.
  • Neste dag

    Ole 21.03.2015

    Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker og penger tilbake på gamle telefoner. Har vanskelig for å forstå dem som klager på service etter...
    Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker og penger tilbake på gamle telefoner. Har vanskelig for å forstå dem som klager på service etter kjøp. Fikk tilbud om å motta en ny kode for Witcher 3 for noen dager siden, etter å ha sendt dem en epost med spørsmål om hvor jeg finner koden, men så fant jeg etterhvert ut at den lå i innboksen min.
  • 2 dager

    Thomas 26.02.2015

    Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service etter kjøp. Dersom jeg opplever problemer med et produkt får jeg rask og effektiv service, og...
    Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service etter kjøp. Dersom jeg opplever problemer med et produkt får jeg rask og effektiv service, og ofte ender det med at jeg får mer tilbake enn jeg i utgangspunktet spør om. Mitt inntrykk av Komplett er at de er en meget seriøs aktør som er innstilt på å yte den servicen som trengs for å gjøre kunder lojale.
  • Neste dag

    Trond 05.02.2015

    Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg vil ikke skru i en komplett.no varer mer. Jeg liker ikke avtaler blir ikke opprettholdt. Ja så velg...
    Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg vil ikke skru i en komplett.no varer mer. Jeg liker ikke avtaler blir ikke opprettholdt. Ja så velg en annen plass.. Unngå ergelser også dette er trist for en datakjede så hadde bra service.. Også hadde ikke problemer før det blei for stort, rot i systemet for mye. Ikke er krona til høyre mannen. Husk det er kundene de lever av, men de lytter ikke til kundene. Finn en annen databutikk... ikke verre...
  • 3 dager

    Roar Brodersen 18.01.2015

    Har handlet mye på komplett.no
    og stiller meg heilt uforstående til
    den negative omtalen de har fått.
    Jeg har fått god hjelp før og etter handel.

    Bestilte far cry 4 til 499kr den var ikke på lager, fikk far cry 4 kyrat utgaven til 789kr i stedet.
  • 2 dager

    Bjørner Sandom 07.01.2015

    Bra utvalg, konkurransedyktige priser og rask levering. God produktinfo i nettbutikken. Helt håpløse når det gjelder reklamasjon og retur (veldig mye surr og rot + vil ikke stille låneprodukt til disposisjon når reparasjon tar lang tid). I forbindelse med reklamasjoner ser Komplett.no til å mene at de er hevet over forbrukerkjøpsloven.
  • 2 dager

    tor 04.01.2015

    Har handlet både tv'er, bærbar pc, stasjonær pc, spill og div elektronikk fra komplett opp gjennom årene. så lenge varene har vært på lager, har de kommet raskt til trøndelag. 2-4 dager leveringstid. Har hatt kontakt noen ganger med kundeservice, og følt jeg har blitt tatt på alvor, selv som tenåring.
    sjekker alltid priser på komplett når jeg skal handle noe.
  • Ca. 1 uke

    Andreas 29.12.2014

    Aldri vært borti dårligere service noe sted enn det jeg nettopp fikk hos en kundebehandler hos Komplett. Etter å ha misforstått spørsmålet slengte han fra seg en copy/paste om at de ikke tar service på chat (det var heller ikke snakk om service) og avsluttet chatten før jeg fikk inn et ord. Siste gang jeg gjør storinnkjøp hos Komplett.
  • 3 dager

    Jon 15.12.2014

    Har ikke handlet mye hos komplett, men dette var siste gangen. Maken til dårlig kundeservice og tempo har jeg ikke vært borti, har pratet med flere kundebehandlere som ikke har en anelse om hva kundeservice er, og de bruker lang tid på å svare i chat! Opptil ti minutter og enda ikke svar på spørsmål, til og med vært borti enkelte som ikke klarer enkel grunnleggende norsk i form av tegnsetting...
    Har ikke handlet mye hos komplett, men dette var siste gangen. Maken til dårlig kundeservice og tempo har jeg ikke vært borti, har pratet med flere kundebehandlere som ikke har en anelse om hva kundeservice er, og de bruker lang tid på å svare i chat! Opptil ti minutter og enda ikke svar på spørsmål, til og med vært borti enkelte som ikke klarer enkel grunnleggende norsk i form av tegnsetting og store bokstaver. Leveringstiden er bra, men om du skal returnere noe er det jammenmeg noe av det treigeste du kan komme borti. Valgte å handle hos komplett fordi jeg har opplevd god behandling og kundeservice før, men aldri mer!
  • 3 uker eller mer

    Ano Nym 11.12.2014

    plasserte en ordre en barbermaskin og et spil 28 novl. Det sto at barbermaskinen ikke var inne så jeg sjekket opp dagen etterpå. Da var det ikke lengre mulig å kjøpe maskinen fra komplett pga den hadde gått ut av deres sortiment. Spillet hadde forventet levering 3 desember. Etter samtale med komplett kansellerte jeg barbermaskin da de ikke kunne si noe om leveringstidspunkt. Etter kansellering...
    plasserte en ordre en barbermaskin og et spil 28 novl. Det sto at barbermaskinen ikke var inne så jeg sjekket opp dagen etterpå. Da var det ikke lengre mulig å kjøpe maskinen fra komplett pga den hadde gått ut av deres sortiment. Spillet hadde forventet levering 3 desember. Etter samtale med komplett kansellerte jeg barbermaskin da de ikke kunne si noe om leveringstidspunkt. Etter kansellering oppdager jeg at spillet har fått ny "forventet leveringstid" 9 desember. Kontaktet komplett igjen den 11 desember for å høre hvordan spillet ligger ann i systemet. Får da beskjed om at de forventer å få det fra leverandør 17des. og vil levere fortløpende. Er får dårlig å måtte vente 19 dager fra bestilling til komplett får varen og deretter vente på frakt fra komplett og hjem. Skulle ikke sagt så mye om de kunne operert med korrekte tidsberegninger ved kjøp og ikke forflytte dato flere ganger etter bestillingen er lagt inn.
  • 5 dager

    Asbjørn 04.12.2014

    Elendig service. Jeg ba om å få tilsendt vare i postkasse da det kun var snakk om noen hodeplugger og jeg ikke var sikker på om jeg fikk tid til å hente vare på postkontor.

    Dette var ikke mulig, og det endte med at pakken ble sendt i retur fra postkontoret. Greit nok. Så sender de meg en faktura med en "avgift" på 250 kr for at jeg ikke hentet pakken. Dette er større verdi enn selve varen, som forøvrig hadde fri frakt.
  • 2 dager

    Andreas 21.11.2014

    Har nå hatt 34 ordrer til Komplett og jeg har ikke hatt noe å klage på på noen av de. De gangene jeg har hatt problemer med varene har de vært løsningsorientert. Etter at de byttet fraktleverandør til PostNord har også leveringen gått raskt. Rekorden min er nå på 1,5 dager til nordvestlandet.
  • 2 dager

    Simon 31.10.2014

    Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting (alt fra kjøleskap, til pc, osv.). Har nå bestilt en pc for 18.000kr, og vet at den kommer til å...
    Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting (alt fra kjøleskap, til pc, osv.). Har nå bestilt en pc for 18.000kr, og vet at den kommer til å bli knallgod! Mange i familien har allerede kjøpt PC her, inkludert meg (og andre ting, selvfølgelig). Ja, nå har jeg (som du kanskje forstår) handlet mest datamaskiner (stasjonære) her, men også andre ting som PS4 osv. Så, wow! Beste nettbutikken i Norge, om ikke den beste butikken. Leveringstid på PC'er (de må jo bygge de) er omtrent en uke, men vanlige varer er 2-3 dager (avhengig av hvor du bor).

    Komplett
  • 3 dager

    Mathias Bøe 31.10.2014

    Fantastisk, omtrent aldri problemer, og den nye chat funksjonen de har lagt til lar deg få svar på spørsmål omtrent på minuttet. Handler så og si alltid med komplett, og har brukt sikkert 20 000kr der, alle varene fungerer som de skal og retur er ingen problem!
  • Neste dag

    Olle 27.10.2014

    Dårlig. Bestilt Note 4 og cover og minnekort på lørdag fordi de sa de hadde bekreftet levering på søndag. Bestillingen kom opp som forventet levering på pickup point mandag. Minnkort og cover sendte de på søndag, men på mandag flyttet de forventet levering til tirsdag. Fortsatt bruker de ordet bekreftet om inn til lager. Ringte de og da sa de at de kom til å få inn 3 stk og jeg var nummer 31. Kunne vente noe nærmere desember! Nok en nettbutikk som ljuger på datoer. Hva tror de at de får igjen for en slik service? Kansellerte selvfølgelig alt.
  • 4 dager

    John Kenneth 13.09.2014

    ALle tiders. Handlet meget mye hos komplett og alltid har alt fungert som smurt. GODe tilbud, god kundebehandling, god leveringstid, god support. Forandrer nok ikke favorittside på lenge for netthandel.

    Ære Være Komplett.no. HEr er det rett og slett komplett, mangler ingenting.
  • Ca. 2 uker

    Bjørn Tore 07.09.2014

    Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
    Kommer ikke til å bruke dem igjen.

    Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

    Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg sittende uten maskin i arbeidet.

    De nekter å sende ny før de har fått inn den defekte.
  • 3 dager

    Martin 25.08.2014

    Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

    Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

    Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende henvendelser. I motsetning til andre nettbutikker foregår ting på en rask og profesonell måte.
  • 3 uker eller mer

    Bernt 02.07.2014

    Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk vare var inne på lager i status 100+ på hovedliste (ikke Altibox-tilbud) hele perioden, den andre...
    Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk vare var inne på lager i status 100+ på hovedliste (ikke Altibox-tilbud) hele perioden, den andre sto som "må bestilles".
    Ved kontakt om problemet, var svaret at de faktisk ventet på varene fortsatt, mens status var uendret
    Etter tre uker gikk jeg lei av å krangle, slettet ordren, og kjøpte et annet sted, billigere.
  • 3 uker eller mer

    reza 26.06.2014

    Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over 1 måned leveringstid på varen. Jeg sjekket på samsung.no der står det at wam220 og wam550 er inkludert med på alle ue55h8....

    Hadde hørt mye bra rykter om komplett, men det blir første og sistegang for meg også.
  • 3 dager

    Daniel 17.06.2014

    Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser som kostet dem dyrt, var jeg veldig fornøyd i å betale litt mer for det som pleide å være genial...
    Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser som kostet dem dyrt, var jeg veldig fornøyd i å betale litt mer for det som pleide å være genial kundeservice fra komplett.
    Nå har de sendt 3 pakker på rad til feil adresse (min gamle). Hver gang har jeg ringt de og lurt på hvordan de kan fortsette å sende til denne adressen da den ikke finnes registrert på "min side". Dette kan de ikke svare på, og de har heller ingen forbedrende løsning. "Sånn gikk det, håper det går bedre i fremtiden" lydet det fra de. What? Dette er et seriøst problem som har kostet meg hundrevis av kroner fordi jeg må ta tog (!) for å hente pakken min.

    Dråpen som fikk begeret til å renne over var da jeg hadde kjøpt 3stk Watch Dogs til 150kr stykket, og noen harddisker i samme ordre. Akkurat da jeg hadde betalt leste jeg på nett at spillet skulle utsettes i 6 mnd. *mange banneord*. Jeg ringte da kundeservice og lurte på om de kunne bare sende harddiskene, så skulle jeg ta den ekstra frakten for spillene. Joda, det kunne de. Måten de løste det på, var å kansellere ordren på spillene, for så å legge de til på en ny ordre til høyere pris. I tillegg klarte de å sende den til feil adresse igjen!
    Da jeg ringte de for å rette dette opp igjen, kunne de ikke gjøre noe med det. Igjen kunne de ikke skjønne hvor de selv henter adressen fra, de hadde ingen måte å se på prishistorikk for å bekrefte at jeg skulle ha varen til 150 istedefor 200, og frakt-prisen for å sende 3 dvd-cover? 250kr. Hvor langt inn i skauen du må gå for å godtgjøre en slik frakt vet jeg ikke, men jeg bor i Bergen, der man får tilsendt et surround-anlegg til den prisen. 3 DVD-cover skal ikke koste 250, så hvordan de valgte å pakke dette må gudene vite. Jeg hentet ikke pakken.
    Jeg ringte kundeservice en siste gang for å returnere en vare.
  • Ca. 1 uke

    Johan 13.06.2014

    Dyr. men helt grei...
  • Ca. 2 uker

    Rune Pedersen 23.05.2014

    Komplett var best en gang i tiden. Har vært kunde hos dem i over 10 år, og handlet for godt over 100.000 kr bare der, samt. anbefalt komplett til bekjente og i jobb-sammenheng. I senere tid har dem blitt trege å levere, og kundeservicen er blitt betraktelig dårligere. Fikk plutselig en regning på 500kr på uhentet vare, da jeg ikke hadde mottatt noe hentemelding. Brukte en dag for å dobbelsjekke...
    Komplett var best en gang i tiden. Har vært kunde hos dem i over 10 år, og handlet for godt over 100.000 kr bare der, samt. anbefalt komplett til bekjente og i jobb-sammenheng. I senere tid har dem blitt trege å levere, og kundeservicen er blitt betraktelig dårligere. Fikk plutselig en regning på 500kr på uhentet vare, da jeg ikke hadde mottatt noe hentemelding. Brukte en dag for å dobbelsjekke dette, og være HELT sikker på at dette var tilfellet, men ble møtt av en vegg med usaklige argumenter fra folk på komplett som ikke lengre virker særlig service-innstilte. En skam, da de ikke klarer å gi en kunde gjennom 12 år god kundeservice.
  • 2 dager

    Thomas 11.05.2014

    Greie priser men super kundeservice. Etter alle disse årene har jeg kun hatt 1 hendelse hvor jeg var misfornøyd.
    Veldig praktisk med PickUp point i nærheten også slik at jeg slipper posten og andre like trege selskaper!
  • Neste dag

    Gøran 29.04.2014

    Har aldri hatt problemer med Komplett.
    Har alltid brukt Pickup point og er meget fornøyd med den ordningen.

    Varene kommer raskt, og de har vært flinke på retur de få gangene jeg har prøvd det.

    Eneste som er litt minus, er at de er dyrere enn konkurrentene, men det er de verdt.
  • 3 dager

    Martin 24.04.2014

    I løpet av alle årene jeg har brukt komplett har jeg hatt ekstremt få problemer. Lagerstatus er nøyaktig, varene kommer frem på kort tid og alt fungerer som det skal.
  • 3 uker eller mer

    Bjørn Egil Johansen 05.04.2014

    Jeg har handlet mye fra komplett og har vært svært fornøyd. Rask leveranse og anstendig pris. Det har ikke vært noe tull men så har jeg heller ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.

    Den siste gangen jeg handlet der kom derimot ikke varen. Den ble borte under transport. Jeg kontaktet kundeservice vel 10 ganger for å høre hva som ville skje nå. Jeg presiserte at det hastet for meg...
    Jeg har handlet mye fra komplett og har vært svært fornøyd. Rask leveranse og anstendig pris. Det har ikke vært noe tull men så har jeg heller ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.

    Den siste gangen jeg handlet der kom derimot ikke varen. Den ble borte under transport. Jeg kontaktet kundeservice vel 10 ganger for å høre hva som ville skje nå. Jeg presiserte at det hastet for meg å få denne datamaskinen. Hver gang sa de at de skulle sjekke hva som skjedde og kontakte meg - men jeg ble aldri kontaktet - før jeg etter fire uker fikk en epost om at "din søknad om retur av varen er innvilget" som om jeg ønsket å returnere varen eller hadde fått varen. Komplett nektet å sende erstatning for varen - men det kan se ut som om jeg får pengene tilbake.

    Komplett fremstår dessverre som svært useriøs når noe går galt.
  • 4 dager

    Stephan 02.04.2014

    Kjøpte et tastatur på torsdag circa klokken 2300. fikk det i forus mandag morgen. veldig fornøyd med hva komplett har å ofre og prisene de har
  • 4 dager

    Thomas 19.03.2014

    Jeg har tidligere foretrukket Komplett da de har vært de som har levert desidert raskest. I det siste har ikke det vært tilfelle lenger, nå er de trege og bruker gjerne lenger tid enn konkurrentene.
  • Samme dag

    Storm forcex 12.03.2014

    Jeg bestilte en vare igår mandags ettermiddag og det ble sendt på morgen dagen etter og fikk den formiddag.

    Under 24 timer. Det er helt fantastisk!
  • 2 dager

    Finn 14.02.2014

    Har aldri hatt et problem komplett ikke ordnet opp i etterpå uten store problemer.

    Og leveringstiden er normalt sett bra. Siden kan bruke pick up point. De få gangene det har tatt tid så har det vært pga posten har rota det til siden ikke har brukt pick up point.
  • Ca. 1 uke

    ROGER 05.02.2014

    Meget slett etterpåservice.
    Råd om feiler/bugs oppdages: Bruk angreretten ikke prøv å få hjelp først. Det kan ende med en evig rund dans... Komplett skylder på produsent som igjen sender deg tilbake til Komplett.
    Komplett forstår ikke at de som selger har eneansvaret.

    FRARÅDES.
  • 2 dager

    David 03.02.2014

    Rask levering og rabattavtale for Altibox-kunder :-)
    Mange alternative leveringsmåter.
    Henting på pick-up point burde vært gratis.
  • 4 dager

    E 28.01.2014

    Alt for treig leveringstid. Bestilte på torsdag fikk varen på tirsdag. Bor rett utenfor Oslo. Alt for dårlig.
  • 5 dager

    Thomas 27.01.2014

    Generelt missfornøyd med leveringstiden i det siste. Er vant til at pakkene kommer innen 2 dager , men i det siste har de brukt opp til 2 dager på å få pakkene ut av komplett sitt lager.
  • Ca. 2 uker

    Leopold 04.01.2014

    Har alltid hatt god erfaring med komplett.no helt til nå.

    Bestillte en pakke for 7 dager siden og statusen er fortsatt åpen. De har ikke engang pakket pakken og sendt den engang. Greit nok at det er i "juletiden" med ALLE andre nettbutikker som jeg bestillte fra samme dag har klart å sende pakken. Dette er rett og slett for dårlig av komplett.
    Blir ikke å handle mer her igjen før jeg vet at de skjerper seg.
  • 3 dager

    Alexander 03.01.2014

    Har vært trofast kunde i mange år. Pga rask leveringstid og greit utvalg.

    Men det siste året har det bare vært tull. Defekt harddisk som skulle gå på garanti måtte jeg betale for at de skulle "se på."

    Og jeg var så dum å handle en mobiltelefon på avdrag fra "klarna." Hvis du er så uheldig og betaler 1 eller 2 dager rett etter forfall, så går den direkte til inkasso. Tok kontakt med kundeservice per telefon, og de kunne ikke se at det var inkasso sak og ba meg ringe tilbake mellom 08 og 15. Virker som de bare kjører ut regning på regning uten skruppler.
  • 3 dager

    Åetter Salvesen 22.11.2013

    Elsker Komplett, de har den beste kundeservicen. Hadde nylig et problem med den stasjonære PCen min, og etter kontakt med kundeservice sendte de stor eske, bobleplast og returlapp i posten. Hvor mange andre nettbutikker strekker seg så langt, når det er snakk om en garantisak?
  • 4 dager

    Vebjørn Sjevelås 20.11.2013

    Ved kjøp av datakomponenter sverger jeg ofte til komplett. Hvorfor? Fordi de har god service, rask levering, profesjonelle, og liker nettsiden deres. Har hatt litt dårlig erfaring med andre nettbutikker, så jeg holder meg til komplett, for der vet jeg hva jeg får :)
    Kanskje ikke best på pris, men ligger ikke så mye over de billigste nettbutikkene, så betaler gjerne litt ekstra for god service og trygghet :)
Skriv omtale av Komplett.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Butikker
Norgeskart
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Kronprinsesse Märthas plass 1, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Mandag - Fredag: 10:00 - 20:00
    Lørdag: 10:00 - 16:00

  • Borgenveien 42, Oslo Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00
    Lørdag: 09:00 - 15:00

  • Bibliotekgata 10, Lørenskog Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00
    Lørdag: 10:00 - 15:00

  • Dikeveien 23B, Rolvsøy Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00

  • Østre Kullerød 4, Sandefjord Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - fredag 08:00 - 20:00

  • Maskinveien 2, Stavanger Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00

  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 10:00 – 21:00
    Lørdag: 10:00 – 19:00

  • Liamyrane 5, Nyborg Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag 09:00 - 20:00

  • Ivar Lykkes veg 2, Tiller Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00