Laster
33471400

Om Komplett.no

Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 14 nettbutikker. Komplett Group har 630 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2014 var 5,8 milliarder norske kroner.


Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør, med totalt 15 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2014 en samlet omsetning på 6,7 milliarder norske kroner. Vårt hovedkontor ligger i Sandefjord.

I Norge har Komplett Group nettbutikkene Komplett.no, MPX.no, Blush.no og Bildeler.no, og har i tillegg distributøren Itegra.no. I det svenske markedet har Komplett Group nettbutikkene Komplett.se og Webhallen.se, samt distributøren Norek.se. Komplett.dk ble etablert i 2007, og har hatt en sterk vekst siden oppstart.

Komplett Group skal være det eneste leddet mellom produsenter og kunder. Dette gir en effektiv driftsmodell og bidrar til at Komplett Groups nettbutikker kan operere lønnsomt og tilby konkurransedyktige priser. Komplett Groups nettbutikker selger til sluttkunder, bedrifter, offentlige virksomheter og forhandlere. Ved utgangen av 2014 var 1 750 000 aktive kunder registrert (kunder som har handlet siste 12 måneder).

Omtaler av Komplett.no

Totalt 3 av 5

Basert på 42 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Ekstremt dårlig retur/kundeserive. Blitt lover krediterte penger på konto i 2 uker uten å se en krone. Ringt flere ganger og har blitt lovet penger på konto "i morgen" eller "om 2 dager"... 


    Erstatningsprodukt ligger på posten og venter... Returtid sålangt:3 uker.

  • Ca. 2 uker

    Komplett interesserer seg ikke for å gjøre endring på ordre, selv om det handler om å kjøpe mer. Det gjemmer seg bak et proforma utstrykk om at det ikke er lov å endre betalte ordre, noe som er 100% bullshit og ren fantasi fra deres side.


    Eneste firma jeg har opplevd som sier nei takk til mersalg.!

  • Neste dag

    Har alltid vært en trygt og bra butikk å handle fra. Har kjøpt fra Komplett i mange mange år nå og har aldri hatt noen som helst problemer. Kjemperask leveringstid.

    ...

    Har alltid vært en trygt og bra butikk å handle fra. Har kjøpt fra Komplett i mange mange år nå og har aldri hatt noen som helst problemer. Kjemperask leveringstid.


    Ruteren til mine foreldre sluttet nylig å fungere og jeg sendte inn en retur forespørsel hvor jeg spurte hva jeg skulle gjøre. I stedet for å svare på forespørselen sendte Komplett like så godt en splitter ny ruter som jeg kunne hente i nærmeste butikk få dager senere. Jeg slapp gjøre noe som helst. Dette er kundeservice laaangt OVER hva jeg forventer så dette synes jeg dem fortjener velfortjent skryt for. Jeg har som sagt vært god kunde i lang tid, så det kan selvfølgelig ha noe med saken å gjøre, men dette synes jeg var fantastisk. Foreldrene mine er superfornøyde og jeg like så. 5 stjerner uten tvil.

  • Pcen min crashet bare seks måneder etter jeg kjøpte den, da den mest sannsynlig var defekt fra the get go, selv om jeg kjøpte den som "ny". Kundeservice var frekke og ubehagelige, og det tok meg halvannet døgn før de i det hele tatt opplyste meg om at jeg måtte kontakte infocare for reparasjon (kom da ENDELIG i kontakt med en hyggelig kundebehandler, etter å ha chattet med fem forskjellige før han).

    ...

    Pcen min crashet bare seks måneder etter jeg kjøpte den, da den mest sannsynlig var defekt fra the get go, selv om jeg kjøpte den som "ny". Kundeservice var frekke og ubehagelige, og det tok meg halvannet døgn før de i det hele tatt opplyste meg om at jeg måtte kontakte infocare for reparasjon (kom da ENDELIG i kontakt med en hyggelig kundebehandler, etter å ha chattet med fem forskjellige før han).


    Jeg sendte den inn til reparasjon, og under to uker senere fikk jeg den tilbake. Bra kundeservice fra Inforcare ihvertfall, tenkte jeg. Eneste problemet var at de hadde byttet ut harddisken med en gammel, defekt en, som ikke bare hadde feil operativsystem og gjorde det umulig å oppgradere til Windows 10 (pcen hadde W10 som ny), men som også gjorde det umulig å koble seg på nett. Nå må jeg sende den inn til reparasjon igjen, og har ikke store forhåpninger om at jobben blir bedre gjort denne gangen.


    De må da skjønne at kundene vil oppdage at reparasjonen ikke er fullstendig, så spørsmålet mitt da er: Gjør de dette for at kunden skal gå lei og kjøpe nytt produkt? I tilfelle bør de da forstå at ihvertfall DENNE kunden aldri igjen kommer til å handle fra dem. 

  • 5 dager

    GÅ TILBAKE TIL ELKJØP ELLER LIGNENDE FOLKENS! Dette er første gang jeg bestiller fra Komplett, og kommer ALDRI til å bestille fra denne nettbutikken igjen, rett og slett svindel! Bestilte ny pc og har jeg vært nødt for å kjøre gjennom systemgjenoppretting flere ganger i måneden siden jeg fikk den. Nå ikveld kommer den fantastiske blå skjermen opp, og pc'n går ikke an å boote. Står bare Lenovo på skjermen, that's it.

    ...

    GÅ TILBAKE TIL ELKJØP ELLER LIGNENDE FOLKENS! Dette er første gang jeg bestiller fra Komplett, og kommer ALDRI til å bestille fra denne nettbutikken igjen, rett og slett svindel! Bestilte ny pc og har jeg vært nødt for å kjøre gjennom systemgjenoppretting flere ganger i måneden siden jeg fikk den. Nå ikveld kommer den fantastiske blå skjermen opp, og pc'n går ikke an å boote. Står bare Lenovo på skjermen, that's it.


    Tror ikke at denne pc'n var ny, her har de ikke bare solgt meg en brukt modell, men også en defekt en, ettersom jeg bruker pc'n min både med full anti-virus program, og også er en forsiktig bruker. 


    Det har vært masse problemer med pc'n og når jeg har kontaktet kundeservice har jeg aldri fått noe svar på hva som er galt, så det er helt tydelig at de som sitter på kundeservice ikke kjenner til produktene de selger. 


    Anbefales virkelig ikke. Kjøper som sagt aldri fra denne butikken igjen!


  • Ca. 2 uker

    Fikk en datamaskin levert som led av konstante bluescreens.

    Jeg gikk igjennom alle tester, reinstallerte windows tre ganger, kjørte enhver analyse jeg kunne finne.

    Jeg endte opp med å sende maskinen tilbake til komplett med en svært detaljert liste av ting jeg hadde prøvd, inkludert en minnebrikke med diverse bilder av bluescreenen, logger osv.

    Jeg endte opp med å sende den inn to ganger uten hell. Den eneste arbeids beskrivelsen de hadde var at de hadde reinstallert windows og beskrev datamaskinen som i god stand. Jeg fikk bluescreen 10 - 20 minutter etter oppstart hver gang de sendte den tilbake.

    Jeg ringte til kundeservice uten hell. Det var ingenting de kunne/ønsket å gjøre.

    Helt latterlig dårlig kunderservice, rett og slett.

  • Bra nettside og utvalg. Kundebehandlingen er ikke bra. Fikk en defekt pc, hadde ikke bra kommunikasjon med kundebehandler. Måtte returnere den på pick-up point, og fikk beskjed om at det ville ta opptil to uker. Fikk en sms i går om at pcen var ankommet verkstedet. Det er 4 fire uker siden jeg leverte den. Er meget skuffet over servicen.

  • Ca. 2 uker

    Tar kontakt på dagen for estimert levering da ordren fortsatt står under behandling, og får beskjed om at det har vært litt problemer med utsending, men at den blir sendt samme dag. Tm dager etter står den fortsatt under behandling og estimert levering  bare øker. . Super dårlig, og lite hjelp å hente når man henvender seg 👎 første og siste handel der ( forutsatt at de noengang sender varen )

  • Samme dag

    Kjekk butikk og god service.Når ikke 5 stjerner da de ikke er biligst!!

  • Ca. 2 uker

    Svindel rett og slett! Jeg kjøpte meg en spill PC fra komplett til nesten 20000kr! Først virket den en måned også fikk jeg problemer, den begynte å slå seg av, til slutt ville den ikke starte mer! Jeg fikk den sendt inn og de sa at det ikke var noe galt! Jeg måtte betale 800kr for dette og den var fortsatt noe dritt! Til slutt sendte jeg den inn igjen. De fant problemet og "fikset" det. Det var to deler, men i steden for å bytte de til de samme som før, tok de og byttet dem til noe mye billigere og dårlig!!! Jeg er fornærmet! Den elendige kundeservicen deres burde ikke vært kvalifisert til å drive butikk! Jeg ble rett og slett svindlet! Hold dere unna komplett!

  • 2 dager

    Jeg syns at komplett er en veldig god butikk som ikke bruker for lang tid til å levere/sende ut varer og er veldig fornøyd da de sendte meg en helt ny mus gratis da min ble litt dårlig, ikke noe dårlig med komplett, men er ikke perfekt derfor får de ikke 5 stjerner 

  • Skulle kjøpe meg et 980 ti. Har alltid handlet på komplett. Men, de er nå dårligst i klassen på pris. Selv Elkjøp er 1000 kroner billigere en dem. Trist at en så solid butikk priser seg ut

  • Samme dag

    Beste butikken å handle fra!

  • 3 dager

    Bare gode erfaringer med Komplett.no
    Har handlet hos dem i alle år.
    Rask og rimelig levering (gratis ved kjøp over 1000kr).
    Ingen problem med returer.
    Bra utvalg.
    Kurrante priser.

  • Samme dag

    Det kom med en gang !

  • 3 uker eller mer

    Må si jeg ble veldig skuffet over Komplett. Har hørt gode ting, og regnet med at en så stor og anerkjent kjede greide å levere. Den gang ei. 

    ...

    Må si jeg ble veldig skuffet over Komplett. Har hørt gode ting, og regnet med at en så stor og anerkjent kjede greide å levere. Den gang ei. 


    Bestilte en Kindle til en utenlandsreise, og i såpass god tid at den garantert ville være fremme hos meg i tide. De forventet å ha varen inne på lager 20. februar. Helt i orden, i og med at jeg reiser 9. mars. Plutselig var det endret til 29. februar. Litt knapt med tid, men ålreit. En uke før jeg skal reise, sjekker jeg sidene til Komplett, og til min forskrekkelse forventes den plutselig ikke inne på lager før 19. mars! 


    Dersom jeg ikke hadde sjekket sidene deres, hadde jeg sittet med skjegget i postkassa den dagen jeg reiser. Synes det er utrolig dårlig at de helt uten videre endrer på datoer, uten så mye som et ord til meg som kunde. Greit at den de har bestilt varen fra endrer på datoen, såpass forstår jeg også, men da må det være mulig å si ifra til kunden. 


    Opplevde heller ikke noen spesielt god kundeservice. Det virket som om personen jeg snakket med var mest opptatt av å fordele skylden på andre enn å komme med en beklagelse. 


    Det hele endte med at jeg avbestilte varen og bestilte fra en annen side, som faktisk kunne garantere meg varen innen en uke.


    Kommer nok til å gi Komplett en sjanse til i fremtiden, men må si jeg fikk et veldig dårlig inntrykk. 

  • Hei eg har bestillt meg astro a50 gen 2 og det var gått 2 dager og enda ikke levert varen eller sendt ut det er for dårlig

  • 2 dager

    Har handlet hos komplett siden 2002 både små og store kjøp. Alltid rask leveranse og god service. De gangene det har vært retur eller garanti har og komplett vært til å stole på. Meget fornøyd og vil fortsette å være kunde. Det er mulig andre butikker noen ganger har lavere pris men totalpakka med service er virkelig bra. Jeg stoler rett og slett på komplett.

  • 2 dager

    Komplett er den raskeste nettbutikken vi har. Returavdelingen er blitt profesjonell og effektiv.


    Returnerte 4 av 8 minnemoduler og dette ble hådtert profesjonellt og greit.

  • 2 dager

    Fint pakket og kjemperask levering. Anbefales på det sterkeste hvis du skal ha datamaskin og pc utstyr.

  • 3 dager

    jeg er ikke helt fornøyd med komplett.no. har hatt noe problemer med bestilling. FEIL varer/programmer på PC. Løsning er retur. hadde kanskje håpet på å få enn god pris på en ny PC.
  • 2 dager

    Veldig godt utvalg og repsonsiv kundeservice.
  • 2 dager

    Jeg er veldig fornøyd med Komplett og handler for det meste der. Kvalitet, god informasjon og service er etter min mening noe som er deres kjennetegn. Som kunde der over noen år har jeg kjøpt flere PC`er bygget av komplett, tv, datakomponenter osv. og har hatt det helt problemfritt.
  • 4 dager

    Har handlet lenge hos komplett og aldri hatt noe problemer. Beste nettsiden for pc deler.
  • Neste dag

    Eksepsjonelt rask levering. Bestiller før 12.00 og har varen på pickuppoint på andre siden av landet dagen etter.
    Har handlet av dem 50+ ganger, og to ganger med supportsak har de løst det raskt og effektivt.
  • Neste dag

    Veldig rask levering☺
  • 4 dager

    Kjøpte en Nokia 1520 fra Komplett.
    Det var en feil, som ikke ble dekket av garantien. Prisoverslag fra Verksted ble kr. 476,25.
    Regning fra Komplett.no ble kr. 2.587,50. Man kan få Ståpels av mindre.
  • Ca. 1 uke

    Siste gang jeg bruker Komplett.

    Bestilte en PC-skjerm hvor bildet viste 2 HDMI-porter. Grensesnitt under spesifikasjoner oppga "HDMI, VGA, hodetelefoner", så jeg fikk ut fra at det var type, ikke antall (de oppgir ikke at det er 2, men heller ikke at det er 1).

    Fikk varen (etter en uke - tar normalt 1 dag). Der var det kun én HDMI-port, og baken av skjermen passet ikke bildet på nettsiden...
    Siste gang jeg bruker Komplett.

    Bestilte en PC-skjerm hvor bildet viste 2 HDMI-porter. Grensesnitt under spesifikasjoner oppga "HDMI, VGA, hodetelefoner", så jeg fikk ut fra at det var type, ikke antall (de oppgir ikke at det er 2, men heller ikke at det er 1).

    Fikk varen (etter en uke - tar normalt 1 dag). Der var det kun én HDMI-port, og baken av skjermen passet ikke bildet på nettsiden. Tok kontakt med dem, som viste til policy om illustrasjonsbilder og skrivefeil. Jeg viste til forbrukerkjøpslovens paragraf om tingens egenskaper, spesifikt bruk av demomodell, men de er visst under den oppfatning at de kan overstyre norsk lov.

    Saken vurderes oversendt forbrukermyndighetene. I praksis tenker jeg nok at jeg bare stopper å bruke Komplett - lagt igjen nok penger der gjennom årene til at den HDMI-switchen til noen hundrelapper som jeg spurte om ikke blir noen besparing for dem.
  • 3 dager

    Etter snart 20 år som kunde hos www.komplett.no er det i dag slutt. Kjøpte ny Samsung galaxy note i september og alt etter 2 uker var det noe galt med den. Tlf ble sendt til rep hos mcare som reparerer tlf for blant annet komplett.no. Kamera ble byttet hos mcare og sendt tilbake. Uken etterpå sluttet mikrofon å virke. Jeg måtte sende tlf tilbake til mcare som denne gang sier at "noen" har loddet...
    Etter snart 20 år som kunde hos www.komplett.no er det i dag slutt. Kjøpte ny Samsung galaxy note i september og alt etter 2 uker var det noe galt med den. Tlf ble sendt til rep hos mcare som reparerer tlf for blant annet komplett.no. Kamera ble byttet hos mcare og sendt tilbake. Uken etterpå sluttet mikrofon å virke. Jeg måtte sende tlf tilbake til mcare som denne gang sier at "noen" har loddet på hovedkortet og at garanti ikke lenger er gyldig. ..når jeg tar opp saken med komplett sier de at de ikke kan gjøre noe i saken og må forholde seg til mcare som da tydelig har loddet på hovedkortet og ødelagt mobiltelefon. Mcare har dokumentert saken med bilder av ett hovedkort som kanskje ikke er mitt en gang. Så om dere kjøper ny mobiltelefon styr unna komplett som ikke bestemmer selv over reprasjonssaker. Jeg skal sende saken over til forbrukerrådet i kveld, så får vi se hva det blir til uten at jeg har så mye håp om å få igjen de nesten 7000,- som komplett.no og mcare har svindlet meg for. Del saken så mye dere vil så flere kan bli klar over hvordan komplett.no har gått fra en seriøs og bra nettbutikk til en som ikke bryr seg lengre om kundene sine.
  • 4 dager

    Jeg kansellerte en bestilling som jeg fikk godkjenning på at var avbestilt. Den ble allikevel sendt til meg og nå krever de betalt for returkostnadene.
    Dette blir helt feil og er elendig service.
  • Neste dag

    Handlet masse her og alltid fått god service.
    Leverer som regel neste dag eller 2 dager etter bestilling.
  • Ca. 1 uke

    Svært dårlig. Det komplett jeg har brukt i flere år er totalt forandret. De tar ikke ansvar for sine produkter og henviser deg til sine leverandører. Har kjøpt en mandags pc som er reparert mange ganger. Nå er den gåen igjen og garantitiden er gått ut. Jeg sitter igjen som svarteper. Jeg vil aldri bruke Komplett igjen.
  • 3 uker eller mer

    Kjøpte en USB-disk som skulle sendes som brevpakke med Posten. Fikk melding om at pakken var sendt etter to dager. Etter en uke uten å ha fått pakken sendte jeg mail til Kundeservice, ingen respons. Etter nok en mail fikk jeg som svar at "vi svarte deg for en uke siden, men her er en kopi av svaret. Dessuten sier Posten at slike pakker kan ta opp til fire uker, så klag igjen når det har gått en måned". Hvis dette hadde blitt opplyst da jeg bestilte, hadde jeg nok ikke handlet der. Har kjøpt mye tidligere, men synes at servicen har blitt betydelig dårligere den siste tida.
  • 2 dager

    Har handlet her flere ganger. kommer til å gjøre det igjen.
  • Neste dag

    Bestilte kl 1515 og hadde pakken hjemme dagen etterpå.
  • 2 dager

    Jeg kjøpte et nettbrett på tilbud hos komplett.no, og etter nesten en uke kontaktet jeg butikken på chat fordi jeg ikke hadde fått noen melding om at pakken var blitt sendt. Det hadde den ikke blitt heller, og gunnen var at nettbrettet verken var inne på lager, eller ville komme inn igjen. Jeg ble ganske oppgitt når personen jeg chatet med sa at det eneste alternativet nå var å få kjøpet...
    Jeg kjøpte et nettbrett på tilbud hos komplett.no, og etter nesten en uke kontaktet jeg butikken på chat fordi jeg ikke hadde fått noen melding om at pakken var blitt sendt. Det hadde den ikke blitt heller, og gunnen var at nettbrettet verken var inne på lager, eller ville komme inn igjen. Jeg ble ganske oppgitt når personen jeg chatet med sa at det eneste alternativet nå var å få kjøpet opphevet, og pengene returnert til konto.

    Men så fant jeg det samme nettbrettet bare med 16gb større harddisk som de solgte ut som en demovare for 600kr mer. Jeg ringte inn, og sa at jeg reagerte på at de ikke kunne ha tilbudt meg det istedet. Det var et vendepunkt i mitt forhold til kundeservicen til komplett, for jeg fikk nettbrettet til samme pris som jeg i utgangspunktet skulle betalt, og fikk dermed et enda bedre nettbrett til den smellgode tilbudsprisen jeg skulle ha på det originale nettbrettet. Dette er god kundeservice, som viser forståelse for hvor kjedelig det er å vente på en vare som ikke kommer.

    Skal definitivt handle hos komplett igjen!
  • Ca. 1 uke

    Det tok altfor lang tid med leveringen, det stod 1-3 virkedager men det tok 5 virkedager. Jeg kontaktet kundeservice og de sa at det skyldes ombygging på post nord sitt lager, men da må de informere kunder om dette før de handler, DÅRLIGT!
  • Ca. 1 uke

    Middels fornøyd.
    - Lang leveringstid selv om varer er på lager. Gjelder spesielt med Bring.
    - Feil utleveringsted blir foreslått i forhold til postnummer. Dette er tungvint å endre.
  • Ca. 1 uke

    Jeg har alltid hatt gode erfaringer med komplett, men det er da når ting går bra. Kjøpte en pc i juli 15 og bare vært problemer. Sendte den inn og de fant feil på grafikkortet, byttet det og sendte det tilbake. Bare levering og mottak av pc etter service gikk nesten en måned.
    Startet opp pc'n og samme problemet igjen der maskinen fryser seg, bildet er fryst og lyden hakker. Ringer inn og blir...
    Jeg har alltid hatt gode erfaringer med komplett, men det er da når ting går bra. Kjøpte en pc i juli 15 og bare vært problemer. Sendte den inn og de fant feil på grafikkortet, byttet det og sendte det tilbake. Bare levering og mottak av pc etter service gikk nesten en måned.
    Startet opp pc'n og samme problemet igjen der maskinen fryser seg, bildet er fryst og lyden hakker. Ringer inn og blir møtt med en likegyldighet. Ikke lett å få opphevet kjøpet heller, for de har noen veldige rare regler om man leser etter.
    Pc'n blir nå sendt til en andre kyndige pc teknikere. Jeg vil aldri aldri igjen handle hos komplett.
    Jeg vil heller aldri anbefale komplett til noen.
  • Neste dag

    Rask bestillingsprosess, men latterlig dårlig service i etterkant av kjøpet når jeg fikk trøbbel. Handler ikke her neste gang.
  • Neste dag

    har over 20 ordre med størrelse fra 300,- til rundt 90 000,- og har aldrig opplevd så dårlig service som jeg hadde på div reklamasjon med western digital disker+vannkjølingspumpe, lite villige til å fokusere på løsninger samt mye av vi er store så vi bestemmer og omlevering av produkt i ventetiden mot betaling som godskrives ved godkjent retur var heller ikke mulig/aktuelt, kjøpsloven gjaldt vist ikke for komplett med låneprodukter heller... takk og farvel blir ikke brukt igjen
  • Neste dag

    Komplett er den beste butikken jeg handler med. Siden jeg reparerer data for andre og jobber mye med data, har jeg handlet mye. Komplett er den eneste butikken som har gitt max support, klager aldri på en retur, eller feilvare. Reklamasjon er enkelt, kjapt og slik det skal være. Anbefales. Jeg betaler gjerne litt ekstra pga dette :)
  • 2 dager

    God service og god priser :)
  • Helt ok butikk så lenge du aldri får problemer med produktene du kjøper.

    Selv om en feil oppstår som helt tydelig burde tas på garanti så risikerer du at Komplett bare lener seg på at "verkstedet sier..." og nekter å gjøre opp for seg.

    Jeg har nå en sak gående gjennom forbrukerrådet, og Komplett har så langt nektet å svare.

    De fleste andre nettbutikker jeg har handlet fra har bedre oppfølging enn Komplett, så min anbefaling er å holde seg unna.
  • Ca. 1 uke

    Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt) og at de derfor kan ikke ta ansvar for at de sendte meg defekt hovedkort. De tok mine penger, lot meg...
    Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt) og at de derfor kan ikke ta ansvar for at de sendte meg defekt hovedkort. De tok mine penger, lot meg i stikken og var ikke interessert i å diskutere at de har sendt meg et defekt kort i utgangspunktet (samme hvor og når disse pinnene ble bøyde, så gjorde de ikke kortet mer ubrukelig). Dette er en horribel erfaring for en kunde som sitter igjen med tomme hender og nesten kr. 5000,- minus i lommeboka (en liten sydenferie...). Kjøper aldri noe hos Komplett igjen!
  • 2 dager

    Komplett har alltid hatt upåklagelig service!

    har handlet omtrent alt av elektronikk der de siste årene.
  • Ca. 1 uke

    Tidenes dårligste kundeservice. Ikke litt ydmyke, når feilen ligger hos dem. Skal du levere noe til reparasjon må du beleie deg på rundt 1,5måneds ventetid, eller at du får tilbake et produkt som ikke er gjort noe med. Siste gang jeg kjøper noe her igjen.
  • Neste dag

    Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker og penger tilbake på gamle telefoner. Har vanskelig for å forstå dem som klager på service etter...
    Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker og penger tilbake på gamle telefoner. Har vanskelig for å forstå dem som klager på service etter kjøp. Fikk tilbud om å motta en ny kode for Witcher 3 for noen dager siden, etter å ha sendt dem en epost med spørsmål om hvor jeg finner koden, men så fant jeg etterhvert ut at den lå i innboksen min.
  • 2 dager

    Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service etter kjøp. Dersom jeg opplever problemer med et produkt får jeg rask og effektiv service, og...
    Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service etter kjøp. Dersom jeg opplever problemer med et produkt får jeg rask og effektiv service, og ofte ender det med at jeg får mer tilbake enn jeg i utgangspunktet spør om. Mitt inntrykk av Komplett er at de er en meget seriøs aktør som er innstilt på å yte den servicen som trengs for å gjøre kunder lojale.
  • Neste dag

    Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg vil ikke skru i en komplett.no varer mer. Jeg liker ikke avtaler blir ikke opprettholdt. Ja så velg...
    Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg vil ikke skru i en komplett.no varer mer. Jeg liker ikke avtaler blir ikke opprettholdt. Ja så velg en annen plass.. Unngå ergelser også dette er trist for en datakjede så hadde bra service.. Også hadde ikke problemer før det blei for stort, rot i systemet for mye. Ikke er krona til høyre mannen. Husk det er kundene de lever av, men de lytter ikke til kundene. Finn en annen databutikk... ikke verre...
Skriv omtale av Komplett.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Butikker
Norgeskart
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Kronprinsesse Märthas plass 1, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Mandag - Fredag: 10:00 - 20:00
    Lørdag: 10:00 - 16:00

  • Borgenveien 42, Oslo Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00
    Lørdag: 09:00 - 15:00

  • Bibliotekgata 10, Lørenskog Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00
    Lørdag: 10:00 - 15:00

  • Dikeveien 23B, Rolvsøy Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00

  • Østre Kullerød 4, Sandefjord Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - fredag 08:00 - 20:00

  • Maskinveien 2, Stavanger Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00

  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 10:00 – 21:00
    Lørdag: 10:00 – 19:00

  • Liamyrane 5, Nyborg Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag 09:00 - 20:00

  • Ivar Lykkes veg 2, Tiller Mer

    Type: HENTEBU

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »