815 32 000
elkjøp.no

Om Elkjøp.no

Elkjøp ble dannet i 1962, opprinnelig som et samarbeid mellom 33 frivillige handlere. Da - som nå - ligger mye av suksessen i en sterk bedriftskultur. I dag jobber 2500 medarbeidere i Norge mot et felles mål: Å gi våre kunder god verdi for pengene sine, samt en enkel og hyggelig handel.

- Kjente merker til lave priser
- Rask levering og 30 dagers returrett
- Collect@store, bestill på nett og hent i butikk - ingen ekstra fraktkostnader!

Les mer om nettbutikken »

Frakt

Hvilke transportalternativer du kan velge mellom, avhenger av hvilke produkter du ønsker å kjøpe. Vi har en fast fraktkostnad avhengig av type levering, og du betaler alltid bare for en frakt, uansett hvor mange produkter du kjøper
Når du handler hos Elkjøp, benytter vi disse leveringsmetodene:

- Collect@store, bestill på nett - hent i butikk
- Brevforsendelse til din postkasse.
- Postpakke til lokalt postkontor
- Postpakke express til lokalt postkontor
- Postpakke hjem på dør
- Hjemlevering fra ditt nærmeste varehus, eller fra vårt sentrallager

Omtaler av Elkjøp.no

Totalt 2 av 5

Basert på 16 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ida 30.11.2016

    Var på utkikk etter en middels dyr og grei telefon. Selger anbefalte Lenovo K5. Siden jeg ikke var kjent med merke spurte jeg hvordan utvalget på tilbehør var, joda, dette var kjempebra, det var null problem å få tak i deksel og "lommeboketuier" til den...
    Han glemte ta med at det kun finnes ett eneste etui til telefonen og at modellen er spesiallaget for Elkjøp og dermed helt komplett umulig finne tilbehør noen andre steder.
    Hvis selger faktisk må lyve for å selge Elkjøp sine egne spesialprodukter, så sier det vel sitt om moralen...
    Har vært borti mye småtull fra Elkjøp tidligere, men at selgere går så kraftig inn for å lure noen til å handle, det er langt over grensa.

  • Ca. 2 uker

    Geir Ole 04.11.2016

    Bestilte en vare på nettet der det stod 100+ på lager så da forventet jeg forsendelse og trackinginformasjon senest neste dag. Etter 1 uke er varen fortsatt ikke sendt. Er lagerbeholdning på nettet bare juks for å lokke til kjøp? Har kontaktet kundestøtte, og de "vet" heller ikke hva som er skjedd og kan ikke gi noen videre garantier for forsendelse. Misfornøyd, spesielt siden varer jeg bestilte fra komplett samme dag kom på Postnord etter bare 3dager.

  • Samme dag

    Fredrik Kløv 28.10.2016

    Kvir meg til hver gang jeg må innom Elkjøp. Det som vanligvis ville vært gjort på 5 minutter når en vet hva en skal ha tar her 30 minutter minst. Først må en trekke kølapp, vente på ekspeditør som skal registrere kjøpet, takke nei til flere alternative produkter de mener er bedre og takke nei til strømavtale hos norgeskraft og forsikring. Deretter får man lov til å gå til kassen og stille seg i kø for å kjøpe produktet.

  • Ca. 1 uke

    Andreas 17.10.2016

    Elkjøp har opparbeidet seg en del godvilje hos meg ved å ha greie rutiner for levering, reklamasjon, o.l., selv om selgerne der stort sett har null kompetanse. Denne godviljen forsvant nå. Bestilte et spill forrige mandag på formiddagen, i den tro at spillet kom ut døra i løpet av dagen, og var fremme dagen etter, senest dagen derpå. Dette er standard for brevpostsendinger hit. To dager etterpå var fortsatt ikke spillet ut døra, og kundebehandleren kunne "desverre" ikke kansellere bestillingen da den var "sendt" men ikke registrert sendt før den kom til posten. Dette skjedde ikke før fredag, så spillet kom i dag, en uke senere. Det er ikke Posten som har sittet på det, det er butikken, og det er rett og slett latterlig å bruke 5 dager på å få en brevsending ut døra. 

  • Samme dag

    Peter 02.08.2016

    Min mor hadde nettopp kjøpt seg en ny tlf, men fikk ikke inn mobilt nett


    Selgeren sa hun hadde fått virus, så hun måtte rense telefonen


    Kostet "bare" 1200kr


    Heldigvis var hun ikke så dum at hun gikk på den


    Butikken i seg selv er ikke så værst, men hold dere unna selgere, forsikringer eller ekstra priser for å sette opp telefon for deg


     

  • Hallvard Narvestad 28.07.2016

    Den 25.juli 2016 reklamerte vi på en bordkomfyr der glassplaten på døra hadde eksplodert. Vi snakket med Hektor på Elkjøp Arendal der komfyren var kjøpt, han avviste reklamasjonen uten å hørepå vår forklaring. Vi ønsket å få snakke med en annen ansatt, men Hektor sa at han var sjefen, og at han tok avgjørelsen uansett. Vi gikk så til Skausen og ble meget vennlig mottatt, vi bestilte ny komfyr der.  Veldig stor forskjell  på kundebehandlig synes vi.

  • anita 05.07.2016

    El-Kjøp Notodden kjempe bra service. Takk til Kennet. Ordna dataen min på eit blunk i dag 05.07.16. Tusen takk

  • 3 uker eller mer

    Bernt 30.06.2016

    Dårlig kundeservice. I tillegg rotet de bort en telefon som ble sendt til reperasjon, viste seg at batteriet var defekt så jeg kjøpte et nytt batteri fra de, de rotet også bort denne... men måtte fortsatt betale for batteriet som de rotet bort.. ??? dette tok ca en måned.

    ...

    Dårlig kundeservice. I tillegg rotet de bort en telefon som ble sendt til reperasjon, viste seg at batteriet var defekt så jeg kjøpte et nytt batteri fra de, de rotet også bort denne... men måtte fortsatt betale for batteriet som de rotet bort.. ??? dette tok ca en måned.


    Kjøpte ny telefon med gavekortet jeg fikk pga telefonen de rotet bort (merk! verdien av gavekortet var mye mye lavere enn verdien til telefonen, skulle vært ulovlig hvordan de presset ned prisen, men jaja var lei). Denne mobilen er defekt... Nå må jeg sikkert gjennom alt der her igjen

  • Samme dag

    Per 28.06.2016

    God enkelt og greit. Kjempe flink sleger som så mitt behov, pluss fikk utrolig god hjelp ved vareutleverigen på Elkjøp Slependen nå nylig. Aldri sett slik service på et lager/ vareutlevering på lang tid! Tip top :D 

  • Ca. 1 uke

    Ole 07.06.2016

    Greit nok å få varen, men et mareritt med reklamasjon, selv ved åpenbar feil oppdaget første uke. 

  • 3 dager

    S C Y 27.05.2016

    Fikk laveste prisen på smarttelefonen :-)

  • Ca. 2 uker

    Christian 20.05.2016

    Det er greit at du får gratis frakt, og må vente på at pakken må sendes. Problemet oppstår når bare det å få pakken ut døren tar minst 3 dager. Det blir enda bedre når 2 ulike kundebehandlere sier den er _sendt_ og siden bare ikke er oppdatert, på forskjellige dager. Når du så klager over dette gidder ikke en gang kundeservice beklage, og sender du skriftlig klage får du svar at 8 dagers leveringstid er innenfor de 5-10 dagene de har satt. (Litt dumt at jeg klaget over at de løy til meg da..ikke bare sendrektigheten på å sende pakken)

  • Karin Therese Muller 10.05.2016

    God service i butikken FØR DU KJØPER NOE. Men helt umulig å få service på produkt som går istykker i garantiperioden. Har nå prøvd å få kontakt med service/reparatør fra Gorenje, (Asko oppvaskmaskin) i 5 dager.Både via El- kjøp, og Gorenje. Kun automatiske telefonstemmer som VILLEDER. NÅ ER JEG SUR OG NESTE SKRITT BLIR FORBRUKERRÅDET.

    ...

    God service i butikken FØR DU KJØPER NOE. Men helt umulig å få service på produkt som går istykker i garantiperioden. Har nå prøvd å få kontakt med service/reparatør fra Gorenje, (Asko oppvaskmaskin) i 5 dager.Både via El- kjøp, og Gorenje. Kun automatiske telefonstemmer som VILLEDER. NÅ ER JEG SUR OG NESTE SKRITT BLIR FORBRUKERRÅDET.


    Har vært i kontakt med serviceavdeling på butikk produktet er kjøpt,uten nevneverdig hjelp å få.


    Fikk også SMS med kundetilfredshet undersøkelse fra Elkjøp etter telefonkontakt, men ingen treaksjon på negativ tilbakemelding

  • 3 uker eller mer

    sander rædergård 25.03.2016

    Det er kjempe treig levering tid

  • Ca. 2 uker

    Vegard 19.12.2015

    Dårlig service og lang leveringstid. Bestillte en pakke fra komplett samme dag og hadde den dagen etterpå. Hvordan er det mulig for elkjøp å være så treig?
  • 3 dager

    Stig 15.12.2015

    Fraråder på det sterkest å handle på nett fra Elkjøp. Alt fungerer flott inntil det oppstår et feil på produktet. Elkjøp har på ingen måte lagt til rette for å returnere et produkt for reparasjon. I følge kundeservice må du møte personlig opp i nærmeste Elkjøp-butikk og få produktet vurdert. Det spiller ingen rolle om du bor 40 mil unna næremeste butikk.
  • Neste dag

    Jan Johnsen 06.10.2015

    Svært bra
  • Vegard 04.09.2015

    Bestilte mobil for henting i butikk, den var på lager i butikken. Fikk beskjed om å hente den på utleveringslager, men de sa den var i butikken. I butikken sa de den var på lager, de tok da å hentet den på lageret mens jeg ventet i butikken. Litt dårlig håndtert, men betjeningen var greie.
  • KARI GAUTNEB 14.07.2015

    SKRYT !!!
    Tok vår LG TV i bilen kl.1800 for å levere til SERVICE i dag 14/7-15 Bildet var for mørkt. Etter noen minutter kom en kar som var villig til å se på TV'n. Etter noen minutter rettet han problemet med en gang! Til tross for at det var stille der, var det en fantastisk SERVICE !!!! (low energy var på) Takk for god hjelp, send det videre til riktige personer!
  • Ca. 1 uke

    Abdulqadir Ahmef Yusuf 24.05.2015

    Butikken er bra og fornøyd med varen og service
  • Maria Kondracka 07.04.2015

    Epo.kjøkkenet skulle komme 7.04.2015 i 9. til 13. tiden. Jeg måtte etterlyse leveransen ved 13.tiden, omsider kom bilen med pakkene - etter kl.15.00. Sjåføren var alene så jeg måtte lette etter to sterke menn for å få pakkene (på ca. 50 kg og i store dimensjoner) inn i huset. Skuffende. Jeg har betalt for levering inn i huset (første etasje)
  • Geir Nordbø 28.03.2015

    God service da prisen ble satt ned to dager etter kjøp,fikk penger igjen.
  • Frode 16.03.2015

    Flere ganger opplevd at varer bestilt på nett for henting i butikk, ikke er på lager når man kommer i butikken.
  • 3 uker eller mer

    Jan Fredrik 07.03.2015

    Kjøpte PC hos El-kjøp Hønefoss..min PC gikk i svart og tok maskinen tilbake ti butikken..og de fikk jeg svaret at ingenting var å gjøre...måtte kjøpe ny...de kunne få hardisken over på den nye...jeg fikk besøk av en sveiser fra Litauen...og han fikset maskinen min,,og en mye bedre maskin ...mye raskere...kan ikke skjønne hva slags repratører dere har...eller er det om å gjøre å kjøpe nytt....skikkelig dårlig for meg som har kjøpt varer hos dere for nærmere 100000.....
  • 3 dager

    Didrik 07.03.2015

    Fantastisk god kundebehandling. God service og rask levering. Jeg vet ihvertfall hvor jeg skal handle neste gang!
  • Ca. 2 uker

    Finn Eskil Johansen 10.01.2015

    Veldig dårlig service, og mye dårlige opplysninger om transport-henting, da kan jeg nevne at mitt gamle kjøleskap skulle hentes mellom 12.00 og 20.00 den 9/1-2015, men det kom ingen.
  • 5 dager

    mohammad saneei 17.12.2014

    veldig fornøyd.
  • 2 dager

    Vegar 23.11.2014

    Nettbutikken er enkel å bruke. bestilte mobil på tilbud, prisen var en god del lavere enn neste butikk. Mobilen kom etter 2 dager, som forventet.
  • 3 dager

    Rolf 11.11.2014

    Kjøpte en 65" Panasonic tv etter anbefaling fra selger i butikken. Han mente denne tv'en var butikkens beste. Tv'en fungerte ikke optimalt, og jeg ønsket å bytte i en Samsung. Alt var ordnet med en selger, så det var bare å komme å bytte. Prisen var lik på begge. I tillegg ønsket vi nå en lydplanke, og ville høre forskjellene. Denne selgeren klarte ikke denne oppgaven, fikk ikke lyd i den...
    Kjøpte en 65" Panasonic tv etter anbefaling fra selger i butikken. Han mente denne tv'en var butikkens beste. Tv'en fungerte ikke optimalt, og jeg ønsket å bytte i en Samsung. Alt var ordnet med en selger, så det var bare å komme å bytte. Prisen var lik på begge. I tillegg ønsket vi nå en lydplanke, og ville høre forskjellene. Denne selgeren klarte ikke denne oppgaven, fikk ikke lyd i den ene, og den andre var defekt, så vi valgte å gi opp og heller dra hjem med nytt tv. Der kom overraskelsen. Et sted på veien hadde noen lagt på 5000,- i pris på tross av at butikkpris og nettpris var den samme på de to tv'ene. Etter lang diskusjon hvor selger påsto at vi var skyldig disse fem lappene, valgte vi heller å cashe ut panasonicen og heller bestille tv hos Hifiklubben. Sparte til og med på det! Aldri mer Elkjøp
  • 2 dager

    beate 11.11.2014

    Kjøpte komiskap på elkjøp lade trondheim. Veldig god service og sjåføren som bragte kjøleskapet var veldig servicminded. Kjempe bra.
  • 3 uker eller mer

    Huan Ng 28.10.2014

    Dårlig service, lang leveringstid

    Har forhåndbestilt en note 4 siden 12.09. forventet på lager 26.09. Tok kontakt selv etter at jeg ikke hørt noe, fikk beskjed om at det er forsinket og ny dato 16.10.Var tålmodig og ventet, tok kontakt igjen for 2.gang, forsinket igjen ny dato: 05.11. Men så at noen hadde fått varen ved å kjøpe i butikk i helgen 25.10. Tok kontakt igjen for 3.gang, denne...
    Dårlig service, lang leveringstid

    Har forhåndbestilt en note 4 siden 12.09. forventet på lager 26.09. Tok kontakt selv etter at jeg ikke hørt noe, fikk beskjed om at det er forsinket og ny dato 16.10.Var tålmodig og ventet, tok kontakt igjen for 2.gang, forsinket igjen ny dato: 05.11. Men så at noen hadde fått varen ved å kjøpe i butikk i helgen 25.10. Tok kontakt igjen for 3.gang, denne gangen enda mer forsinkelse, ny dato 20.11. og med beskjed "om du ikke kan vente lenge, kan vi naturligvis kanselle". Prisen er mye dyrene i andre nettbutikk. Anbefales: netonnet.no. Prisen ligger alltid lavere. ELkjøp selger en galaxy Alpha til kr 4595, nå står dem TILBUD: 4195 (før pris 4595). Expert og netonnet hadde solgt mange alpha til vanlig pris 4195 for en uke siden.
  • Ca. 1 uke

    Michael 26.09.2014

    Elkjøp har endelig blitt bra på pris. Jeg synes nettbutikken er litt tungvint å finne frem i, den kunne ha fått seg en "make-over".

    Kjøpte noen varer på "dagstilbud", som var utrolig billige. Kjempeflott det, bare synd at leveringstiden er altfor lang. De brukte akkurat ei uke på å levere varene. Det blir litt i overkant tregt når man gleder seg til de ankommer! Aldri fått noe feil med en vare, så kan ikke si noe om service etter kjøp.
  • Anne 09.09.2014

    Er litt sjokkert. Kjøpte en i phone for to måneder siden. Da batteriet stadig ladet seg ut, helt uforutsigbart og alt for fort, dro jeg i dag og reklamerte. Gikk inn i butikken kl halvto, først etter 3 - tre - timer kunne jeg forlate butikken med en eldgammel samsung som reservetelefon. Maken til frem og tilbake, forskjellige mennesker og tilfeldigheter har jeg ikke opplevet. Med så mye rot...
    Er litt sjokkert. Kjøpte en i phone for to måneder siden. Da batteriet stadig ladet seg ut, helt uforutsigbart og alt for fort, dro jeg i dag og reklamerte. Gikk inn i butikken kl halvto, først etter 3 - tre - timer kunne jeg forlate butikken med en eldgammel samsung som reservetelefon. Maken til frem og tilbake, forskjellige mennesker og tilfeldigheter har jeg ikke opplevet. Med så mye rot og så mye krefter som ble brukt, måtte det ha vært mye enklere og billigere faktisk å gi meg en ny iphone. Det ble også forlangt nesten 500 kr for overføring av data. Er dette service???? Hjelp. Kvier meg for å gå dit igjen..
  • Anita 25.07.2014

    Kjøpte en pc på Elkjøp i Tromsø for nøyaktig ett år siden. I forrige uke sluttet den plutselig å virke. Var så naiv at man trodde at det skulle være en smal sak å få den reparert på garantien. Men nei! Ett er at ekspeditøren på Elkjøp høylytt forkynte at "det var Elkjøp selv som bestemte hvorvidt dette var en garantisak", at de forlangte nesten 1000 kr for å ta backup, og 500 for...
    Kjøpte en pc på Elkjøp i Tromsø for nøyaktig ett år siden. I forrige uke sluttet den plutselig å virke. Var så naiv at man trodde at det skulle være en smal sak å få den reparert på garantien. Men nei! Ett er at ekspeditøren på Elkjøp høylytt forkynte at "det var Elkjøp selv som bestemte hvorvidt dette var en garantisak", at de forlangte nesten 1000 kr for å ta backup, og 500 for å støvsuge den. Men i dag ringte de jammen og fortalte at skjermen måtte ha vært i ei "knuseulykke". For ordens skyld: Vi er kun to voksne mennesker i huset, og maskinen har garantert aldri gått i golvet! Oppfatter det hele som et mer eller mindre "elegant" forsøk på å omgå Forbrukerkjøpslovens bestemmelser om garanti. Forbrukerkontoret neste!!! Kommer aldri mer til å handle på Elkjøp!
  • Jørund Schwach 01.07.2014

    Kjøpte ny harddisk og skjerm til PC på Elkjøp Carl Berner, med serviceavtale,26. mai d.å. Dyktig selger som gå håp og forventninger om god service når jeg skulle overføre innhold fra gammel harddisk til ny Acer harddisk, dvs stasjonære PCer. Service tid på høyst 2 dager ble lovet av selger. PC sto på vent fortsatt etter 1 uke. Måtte selv møte opp personlig og ta kontakt med ansvarlig...
    Kjøpte ny harddisk og skjerm til PC på Elkjøp Carl Berner, med serviceavtale,26. mai d.å. Dyktig selger som gå håp og forventninger om god service når jeg skulle overføre innhold fra gammel harddisk til ny Acer harddisk, dvs stasjonære PCer. Service tid på høyst 2 dager ble lovet av selger. PC sto på vent fortsatt etter 1 uke. Måtte selv møte opp personlig og ta kontakt med ansvarlig leder/sjef før noe skjedde. Skyldte på manglende e-post passord. De som arbeidet på service, tok aldri kontakt med meg, for å melde det problemet. Løste det selv ved å ta telefon til Telenor ved frammøte på serviceavdeling tirsdag 1 uke etter at maskinen var levert til service. De på service løy og sa de hadde prøvd å ta kontakt med meg. De måtte få en oppstrammer av ansvarlig leder før noe skjedde, da gikk det relativt raskt. Pc var da ferdig etter 2 dager. Kjøpte skjerm til PC en uke etter. Da jeg kom hjem med PC fungerte ikke skjerm. Det kom ikke noe bilde. Måtte tilbake til butikk med Taxi for å få hjelp. Nett tilgang fungerte heller ikke. Hadde fått en link med usbl inngang som ikke fungerte, skulle visst være kompensasjon for dårlig service. De sa dessuten at mitt gamle modem ikke var kompatibelt med ny stasjonær PC. Tok mange telefoner til Telenor og måtte tilslutt reinstallere gammelt modem å trekke kabel til PC. Er skuffet og sint på ett firma som nok er bra på å selge store volum av PCer m.mm. Det er jo få slike firmaer igjen i det norske markedet. Hadde nok hatt godt av konkurranse og krav om kundetilfredshet.
  • Kenneth 11.06.2014

    Bestilte vaskemaskin med levering på dør og retur av gammel maskin.

    Varen var ikke på lager under bestilling, og levering ble satt til noen dager etter at den var forventet på lager (ca 10 dager frem i tid)

    På dagen for levering dukker det opp en fyr på døra for å hente gammel maskin, men har ikke med ny. Han påstår at den nye kommer med en annen bil senere på dagen. Resten av dagen...
    Bestilte vaskemaskin med levering på dør og retur av gammel maskin.

    Varen var ikke på lager under bestilling, og levering ble satt til noen dager etter at den var forventet på lager (ca 10 dager frem i tid)

    På dagen for levering dukker det opp en fyr på døra for å hente gammel maskin, men har ikke med ny. Han påstår at den nye kommer med en annen bil senere på dagen. Resten av dagen går og ingen maskin dukker opp. Ringer Elkjøp neste dag, og de sier at denne maskinen ikke lenger er på lager og heller ikke vil bli det på ubestemt tid. De "beklaget" at de hentet min gamle maskin uten å informere noe om dette. Så da står jeg der uten maskin.

    Begynner å lete etter alternativer på andre butikker da jeg får en telefon fra Elkjop om at det bare hadde blitt forsinkelse på levering til hentelager, og at den ville komme inn på tirsdag (dette var en lørdag). De kunne kjøre maskinen ut til meg på onsdag.

    Greit nok - venter til onsdag, og får en telefon om at det hadde skjedd en feil og at maskinen ikke ville komme inn på lager før om en 3 ukers tid.

    Det skal også sies at nettsidene til både Elkjøp og Lefdal var oppdatert med at denne maskinen fantes på lager og i mange butikker i perioden mellom jeg bestilte (da den var forventet på lager) og perioden jeg skulle få den utlevert (da den igjen ikke fantes på lager). Den var også annonsert i avisen til Lefdal(som har samme distributør) den uka.

    Så har nå vært uten maskin i omtrent en uke med to små barn og må vente ytterligere noen dager før jeg kan få levert fra noen som har den på lager.

    Servicen og rutinene fra Elkjøp er det dårligste jeg har vært borti på netthandel noen gang. Og jeg vil anbefale andre å tenkte seg om flere ganger før de bestiller "viktige" ting her.
  • Samme dag

    Odin Ingvar Bø 02.06.2014

    Super butikk. Kjøpte samsung galaxy S4 for 2995kr tror jeg det var, og kunne hente varen 2 timer etterpå. Bor i nærheten:) Veldig bra butikk. Anbefales sterkt!
  • Ca. 1 uke

    Stian 14.03.2014

    Jeg forhåndsbestilte et spill fra Elkjøp, ettersom de uttrykkelig annonserte på deres produktside at den ville sendes 10. mars, for størst mulig sjanse å komme frem på utgivelsesdatoen -- 14. mars. I følge "min side" ble leveringsstatusen oppdatert til "sendt" den 10. mars, så jeg var optimistisk. To dager senere, derimot, mottok jeg en mail om at min bestilling først nå var sendt (12. mars),...
    Jeg forhåndsbestilte et spill fra Elkjøp, ettersom de uttrykkelig annonserte på deres produktside at den ville sendes 10. mars, for størst mulig sjanse å komme frem på utgivelsesdatoen -- 14. mars. I følge "min side" ble leveringsstatusen oppdatert til "sendt" den 10. mars, så jeg var optimistisk. To dager senere, derimot, mottok jeg en mail om at min bestilling først nå var sendt (12. mars), uten forklaring om forsinkelsen, så jeg ble umiddelbart bekymret for at pakken ikke ville nå frem til utgivelsesdato. Det stemte.

    Råder dere til å finne en annen, mer pålitelig side enn Elkjøp til å forhåndsbestille deres produkter. En side som ikke rett ut lyver om utsendelsestidspunkt, unnlater å informere om endringer og later som om ingenting er galt. Hadde jeg funnet onlineerfaringer tidligere, da jeg nå ser dette tydeligvis ikke er et éngangstilfelle, ville jeg neppe sitte i samme situasjon som jeg gjør nå -- uten mitt spill. Styr unna.
  • Samme dag

    Andreas 18.10.2013

    Er kjempefornøyd etter én bestilling. Fikk et hodesett til halv pris, noe som var et kupp! Hentet samme dag, og er kjempefornøyd med produktet. Kommer garantert til å handle mer hos Elkjøp på nett.
  • leif kyrre berg 20.09.2013

    Møter på elkjøp Mo i Rana for å hente samsung S3 4G 9305 som er betstilt via collect@store.Finnes ikke i butikk.Var bare å returnere hjem total kjørelengde 15 mil.Noen sympati fantes ikke heller da jeg foreslo at de kunne sende telefon frakfritt som kompensasjon og forbruk av 2.5 t av livet mitt.
  • Tommy 15.08.2013

    Bestilte Sony Xperia Tablet Z med 4G, collect@store.
    kommer til butikken å da hadde de vist ikke den på lager.
  • Samme dag

    Jon 24.06.2013

    Kom for å kjøpe en Canon MG6250. De var dessverre usolgt, nærmeste butikk som hadde den lå i Sandvika.
    Den skulle fases ut likevel av etterkommeren MG6350.
    Men så kom den hjelpsomme og serviceinnstilte på at de hadde jo utstillingsmodellen fortsatt stående.
    Denne + fule blekkpatroner fikk jeg for 600 kroner.
    (Normalpris var 1189)
    Nå har jeg sett de har tatt in modellen igjen, og selger...
    Kom for å kjøpe en Canon MG6250. De var dessverre usolgt, nærmeste butikk som hadde den lå i Sandvika.
    Den skulle fases ut likevel av etterkommeren MG6350.
    Men så kom den hjelpsomme og serviceinnstilte på at de hadde jo utstillingsmodellen fortsatt stående.
    Denne + fule blekkpatroner fikk jeg for 600 kroner.
    (Normalpris var 1189)
    Nå har jeg sett de har tatt in modellen igjen, og selger den til rundt 1100 kroner. Etterfølgeren var bare marginalt mere fancy. Etter hva jeg har lest, har ikke lest alt da, så er MG6350 noe mindre og skriver ut 2 sider mer i minuttet.
    Var ikke dette et "røverkjøp med stor R) så vet ikke jeg.
    Veldig bra kundebehandling, men var sikkert veldig heldig med ekspeditøren, som tydelig visste hva han snakket om. Dvs. prisen var vel unntaket, heldigvis.
  • Samme dag

    Rune 25.04.2013

    Dro til Elkjøp Buskerud Storsenter for å se på telefon da jeg ble veldig godt tatt imot. Selgeren viste seg og ha peiling på det han drev med. Han forklarte alt om de produktene vi så på så jeg faktisk forstod hva de største forskjellene er på telefonene. Han har også hjulpet meg nærmere 10 ganger nå med ting jeg har lurt på, samt at han satt opp og gjorde klar telefonen min med oppsett til alt, ny gmail og lastet ned de mest brukte appene for kr 0. Anbefales Sterkt iallefall den selgeren og den butikken
  • Jørgen 07.04.2013

    Fikk en Galaxy S2 til jul, kjøpt hos Elkjøp. Batteriet sviktet "over natten" og må lades etter få timer. Kontaktet Elkjøp for å eventuelt å få et nytt batteri, men fikk beskjed om at dette normalt, og det er ingenting de kan gjøre med det. Ekspeditøren skylder på Samsung. Jeg har for øvrig kjøpt nytt batteri på internett for kr. 338,- og kommer ikke til å plage Elkjøp som kunde i fremtiden
  • 5 dager

    Eivind 09.01.2013

    Kjøpte et kamera fra nettbutikken. Synes forpakningen var så som så, kameraesken lå i en SVÆR pappeske, forsto lite av det, da kameraesken lå og skled frem og tilbake. Valgte også under fraktalternativer "postpakke postkontor Express", noe som skuffet. Bestilte på en torsdag, fikk hentemeldingen påfølgende onsdag.
  • Samme dag

    Alexander 04.12.2012

    Perfekt nettbutikk! COLLECT@STORE gjør at man kan hente bestillingen sin 2 TIMER etter bestillingen på din nærmeste Elkjøp butikk. UTEN FRAKT.
  • Jens 03.12.2012

    Kjøpte en vare som var på tilbud og på lager i nettbutikken. Betalte varen, og alt så greit ut. Forventet levering 3-7 dager. Etter 10 dager får jeg telefon, varen er ikke på lager og kommer ikke inn igjen. Etter et raskt søk på elkjop.no etter telefon samtalen viser det seg at 25 elkjøp butikker har denne varen på lager, og selvfølgelig ingen nær oss. Jeg ringer kundesenteret og ber fint...
    Kjøpte en vare som var på tilbud og på lager i nettbutikken. Betalte varen, og alt så greit ut. Forventet levering 3-7 dager. Etter 10 dager får jeg telefon, varen er ikke på lager og kommer ikke inn igjen. Etter et raskt søk på elkjop.no etter telefon samtalen viser det seg at 25 elkjøp butikker har denne varen på lager, og selvfølgelig ingen nær oss. Jeg ringer kundesenteret og ber fint om en butikk kan sende denne varen til meg i posten. Etter en rask sjekk får jeg til svar at dette er umulig i deres system. Litt rart syns jeg men kan ikke annet enn og godta svaret. Dette er ikke kundeservice i det hele tatt og jeg gir lavest karakter. Så får jeg ta turen på en annen butikk og kjøpe julegaver i fremtiden.
  • Ca. 2 uker

    Peter 29.11.2012

    Vi har naa gaatt og ventet paa en laptop "tune up" i snart 14 dager paa Elkjoep Slependen. Orderenummer er : 6G!Z13W4. Vi synes dette er uholdbart lenge! Om dere vil holde paa kunder saa faar dere leie inn ekstramannskap eller faa opp farten!

    Hilsen P.
  • Ca. 1 uke

    Thor 16.08.2012

    Måtte bestille fra nettbutikken siden varen ikke ble tatt inn til min lokale Elkjøp. Leggger inn bestilling på en lørdag, og velger express-levering. Elkjøp klarer ikke å overlevere pakken til Posten før sent på kvelden påfølgende tirsdag. Det er alt for dårlig! Bestillinger som gjøres over helgen bør de klare å sende tidlig mandag morden.
  • 5 dager

    Anna 09.05.2012

    Kjøpte en LED TV herfra, som kom frem rimelig raskt. Noen dager senere så jeg at de hadde satt ned prisen med 500 kr på nettsiden sin. Da sendte jeg mail til kundeservice og sa at jeg ville ha tilbake 500 kr. Det gikk bare noen minutter før jeg hadde fått svar fra kundeservice om at jeg selvfølgelig skulle få tilbakebetalt de 500. Og et par dager senere var pengene kommet inn på kontoen min. Har kjøpt flere ting herfra tidligere, og alt har virket slik det skal virke, i tillegg til at jeg aldri har ventet mer enn en uke på varene mine. Er kjempefornøyd.
  • Samme dag

    André 26.03.2012

    Forferdlig å vær tilstede i butikken, får nakkesleng av pris forskjellen som Elkjøp har iforhold til nettbutikker.
    Ellers er det god service og masse luringer på Elkjøp. Gjennomsnittsalderen som de blir solgt til må vær 40 til 80 år, derav jeg er 20.
  • Samme dag

    Kristian 26.03.2012

    Fantastisk flinke når man får hjelp, men det kan være vanskelig å fåt il tider.
  • 4 dager

    Gunnar 08.03.2012

    Forferdelig, sjokkerende, skandaløst. Jeg kunne fortsatt med negative ladde adjektiver i evigheten. Handlet med de før jul, de rotet til bestillingen, og etter flere telefonsamtaler og talløse mail med fullstendig ubruklige kundekonsulenter får jeg fremdeles inkassokrav fra de. Dette på en ordre de selv rotet til og sendte dobbelt. Har mest lyst til å anmelde hele butikken. HOLD DERE LANGT UNNA!
  • 3 dager

    Thomas Skotheimsvik 13.02.2012

    Har vell blitt noen bærbare pc'er opp igjennom tiden her. Forsåvidt fornøyd med det meste, eneste minuset med Elkjøp er behandlingstiden ved ødelagte varer.
    For øyeblikket er dataen min inne på reparasjon for defekt harddisk. Er inne i min 4 uke nå med en ubrukelig bærbar (lånepc) Toshiba pc som er 3-4 år gammel.

    Sånn har det som oftest hvert vær gang, små bagateller tar 4-6 uker å fikse. Er ikke holdbart etter min mening.
  • Ca. 1 uke

    Daniel 18.10.2011

    Brukte collectstore, det sto de hadde varen inne, men når jeg kom får å hente den hadde de den ikke.

    Jeg har bestilt ting rett fra nett og da gikk det greit.
  • 5 dager

    Dan 16.10.2011

    God kundeservice både før og etter kjøp men det er då å forvente når prisane er utav ein anna verden.
  • Ca. 1 uke

    sondre 16.10.2011

    Jeg hadde kjøpt en mobil på nett som jeg etter noen dager fikk problemer med. Gikk da til nærmeste Elkjøp som er Porsgrunn. Der traff jeg avd.leder og maken til service han ga. Han ordnet slik at telefonen blev byttet i ny og fikset alt av kontakter over i den nye og til sist ordnet han mitt abb slik at jeg nå sparer masse penger. Hadde alle vært som han jeg møtte hadde Ingen handlet andre steder. Tolv poeng av ti mulige.
  • Samme dag

    Eirik 13.10.2011

    Bestilte et PLAYSTATION3-spill,som skulle være til meg på utgivelsesdatoen,og det var det.Selve kjøpet fungerte meget fint,ingen tekniske problemer eller noe.
  • 3 dager

    Eirik 13.10.2011

    Synes nettbutikken til elkjøp er en ganske enkel og rimlig løsning,det beste med allt er at det bare er å bestille varen rett hjem i posten,og HVIS det skulle være noe så er det bare å gå til nærmeste elkjøp butikk fant jeg ut, å der fikser de saken =) Så allt i allt så er jeg Meget fornøyd med netthandlen hos Elkjøp.
  • glenn hagen 30.08.2011

    helt elendig...makan til dårlig rutine ved feil og retur og elendig service. kjøpte doro telefon på nett til bestemor..fikk den..2 uker etterpå. Funka ikke..tok med til nærmest butikk som jeg ble bedt om og fikk kvitt for retur av varen. sa det tar 2 uker. tok 3 uker. kom for å hente så sa de jeg måtte ha med kjøps kvitt..(argh..den kommer jo i epost..har ikke printer) tok med lppen jeg fikk...
    helt elendig...makan til dårlig rutine ved feil og retur og elendig service. kjøpte doro telefon på nett til bestemor..fikk den..2 uker etterpå. Funka ikke..tok med til nærmest butikk som jeg ble bedt om og fikk kvitt for retur av varen. sa det tar 2 uker. tok 3 uker. kom for å hente så sa de jeg måtte ha med kjøps kvitt..(argh..den kommer jo i epost..har ikke printer) tok med lppen jeg fikk da jeg leverte til service. nei nei sa de..må ha kvitto.damnit!..holder jo med id på netshop for faen..!jeg vet hva jeg har kjøpt osv. 3. gang i butikken med kvitto fra nett...og hva hadde de gjort..ja..solgt den telefonen som skulle holdes av til meg! flott! neste gang jeg kom lyn forbannet for å hente igjen doroen hadde de den i feil farge!!! jeg tok den dro og kommer ALDRI tilbake.
  • Andreas Olav Wollan 26.08.2011

    Har opp igjennom årene kjøpt ganske mye både hos nettbutikkene og over disk hos elkjøp, og jeg blir til stadighet skuffet. Virker som om med mindre du ikke "kjenner" noen i butikken så er servicen elendig.

    Jeg har opplevt gang på gang at hvis man ønsker å kjøpe noe som er rimeligere enn det ypperste så blir man møtt med en snobbete selger som "ser ned" på deg fordi man ikke kjøper...
    Har opp igjennom årene kjøpt ganske mye både hos nettbutikkene og over disk hos elkjøp, og jeg blir til stadighet skuffet. Virker som om med mindre du ikke "kjenner" noen i butikken så er servicen elendig.

    Jeg har opplevt gang på gang at hvis man ønsker å kjøpe noe som er rimeligere enn det ypperste så blir man møtt med en snobbete selger som "ser ned" på deg fordi man ikke kjøper de "dyre" varene.

    Samtidig har jeg bestilt ting over nett med varierende suksê. Der ting ikke stemmer overens med prisene som kommer frem på nettsiden. At de ikke klarer å levere varene ut i butikk i gjøvik så jeg må kjøre til hamar i stedet. Og at personellet ikke virker serviceinstilt for fem flate øre. Men sånn er det når de er så store at de kan drite i å miste noen par hundre kunder i ny å ne. De kommer jo tilbake på et eller annet punkt fordi de utklasserer så mange andre på pris.

  • Tom 25.08.2011

    Bestillte på nett en mobil som skulle hentes på elkjøp ski.
    ingen problemer med det , men når jeg kom til butikken fikk jeg og masse gode råd og hjelp fra selger, som da brukte mye mere tid på meg en det kjøpet skulle tilsi.. totalt kjempe bra opplevelse
  • Patrick Amundsen 25.08.2011

    Bestilte en telefon der på collect@store mobilen hadde et batteri problem og jeg fant ut at hvis mobilen var kjøpt i butikken da kunne jeg ikke bytte den inn mot en ny telefon men hvis den var kjøpt på nettet da kunne jeg det, men ettersom at jeg hadde brukt collect@store var betjenningen usikker og bestemte seg for at jeg ikke kunne bytte mot ny en, men da jeg sendte en epost til ekjøp fikk jeg...
    Bestilte en telefon der på collect@store mobilen hadde et batteri problem og jeg fant ut at hvis mobilen var kjøpt i butikken da kunne jeg ikke bytte den inn mot en ny telefon men hvis den var kjøpt på nettet da kunne jeg det, men ettersom at jeg hadde brukt collect@store var betjenningen usikker og bestemte seg for at jeg ikke kunne bytte mot ny en, men da jeg sendte en epost til ekjøp fikk jeg vite at jeg hadde rett på ny telefon, så betjeningen tok altså et ganske usikkert valg men fikk i hvertfal reparert telefonen min, men slik usikkerhet og dårlig valg er ikke akurat noe jeg stoler helt på.
  • Sofienlund 24.08.2011

    Enkel og grei butikk. Har sjelden hatt problemer med disse da de har et velfungerende system for det meste. Hender noen ganger at det er litt trøblete å få ting i orden da systemene svikter.
  • Gunnar 29.07.2011

    Har brukt nettbutikken gjentatte ganger og har ALDRI hatt noen problemer

    Kjøpte en Squeezebox Duet til Norges klart billigste pris, og den var i postkassa etter 2 dager.

    Kjøpte minnekort for 1 uke siden og fikk den fraktfritt (Komplett skulle ha svimlende 160 spenn !!!)

    Kommer definitivt til å bruke Elkøp framover..
  • Truls 21.06.2011

    Bestilte 46" Phillips LED TV
    2 Blueray spillere og soundbar.
    Rotet med betalingen med kortet,mailet kundeservice som sa alt var ok.
    Rask ekspedisjon av varene men litt treig levering av Bring.
    Fikk et TV med en liten lakkfeil
    fra fabrikk,kontaktet Elkjøp kundesenter på mail som uten og se feilen tilbød seg og bytte eller få prisavslag.
    Jeg vet at det er 30 dagers returett,men her kunne det lett blitt problemer hos en useriøs aktør.
    Kundesenteret har hele tiden spurt hva de kan gjøre for meg og hva jeg ønsker.
    elkjop.no anbefales.
  • Endre 10.06.2011

    Bestilte ny mobiltelefon på nett. Ved betaling kom det opp en beskjed om at betalingen feilet, og dermed også bestillingen. Jeg måtte kontakte min bank og oppgi en gitt kode, og så prøve på nytt. Etter å ha ordnet det med banken hadde Elkjøp likevel reservert 3556kr på min konto, for mobilen som jeg IKKE hadde fått bestilt.

    På tlf med Elkjøps kundesenter får jeg vite at de ikke kan...
    Bestilte ny mobiltelefon på nett. Ved betaling kom det opp en beskjed om at betalingen feilet, og dermed også bestillingen. Jeg måtte kontakte min bank og oppgi en gitt kode, og så prøve på nytt. Etter å ha ordnet det med banken hadde Elkjøp likevel reservert 3556kr på min konto, for mobilen som jeg IKKE hadde fått bestilt.

    På tlf med Elkjøps kundesenter får jeg vite at de ikke kan sende meg en ny telefon, selv om den er på lager. Jeg kan heller ikke få ut en fra en Elkjøpbutikk i nærheten. Nei, de må først betale meg tilbake, noe som ifølge dem kunne ta inntil 4 dager. Men jeg var hjertelig velkommen til å gjøre bestillingen på nytt senere!

    Det tok riktignok bare 1,5 døgn før beløpet var tilbake på min konto, men Elkjøp:

    Å ha et system der det reserveres penger fra kunders konto, uten å kunne gi kunden verken varen, eller pengene umiddelbart tilbake, er ikke annet enn ELENDIG!!! Så ELENDIG at jeg ikke vil handle hos Elkjøp igjen!
  • Lars 25.05.2011

    Bestilte mobiltelefon på nett med Collect@Store for å hente varen i lokal butikk på Lillehammer da den gamle hadde konket.

    Alt gikk glatt med bestillingen. Fikk epost med ordrebekreftelse og ordrenummer samt beskjed om å komme innom den lokale butikken etter 2 timer for å avhente varen.

    Jeg kastet meg i bilen og troppet opp i køen på vareutleveringen på Elkjøp til riktid tid.

    Men nei, de hadde ingen telefon til meg. Datafeil var svaret jeg fikk?!?

    Siste gang jeg tropper opp på Collect@Store hvertfall.
  • 01.01.2011

  • 12.12.2010

    Har handlet mye på elkjøp, og brukt collect at store der det er mulig, og tilsendt i posten de gangene det har vært nødvendig.
    Godt fornøyd med service og pris.
  • 26.11.2010

    Har handlet em mengde saker på elkjøp på nett. Har bare fine erfaringer. Fikk en BD spiller som ikke virket helt, og da den var sluttsolgt, fikk jeg en annen dyrere og bedre spiller og to BD filmer som plaster på såret
  • 19.11.2010

    Kjøpte en MacBook Pro på kvelden, 1500 kr billigere enn Apple.com. Den ble sendt dagen etter. Brukte den i tre uker før nye MacBook Air ble lansert, så ombeste meg. Fikk tilbake alt jeg betalte på elkjøpen borti gata, selv om jeg hadde brukt den. De var utsolgt for Air så bestillte den fra nettsiden, også den sendt dagen etterpå.
  • 17.11.2010

    De to siste gangene jeg har gjort handler med denne butikke, har jeg hatt negative erfaringer.

    Det begynte da jeg hadde forhåndsbestilt en HTC Touch Diamond. Som den eneste butikken i Norge, var leveransen hos Elkjøp ekstra forsinket. Leveransedatoen ble ikke endret, så jeg begynte å lure da jeg ikke fikk noen beskjed om at pakken var sendt, så jeg sendte epost. Da sa de varen var forsinket med...
    De to siste gangene jeg har gjort handler med denne butikke, har jeg hatt negative erfaringer.

    Det begynte da jeg hadde forhåndsbestilt en HTC Touch Diamond. Som den eneste butikken i Norge, var leveransen hos Elkjøp ekstra forsinket. Leveransedatoen ble ikke endret, så jeg begynte å lure da jeg ikke fikk noen beskjed om at pakken var sendt, så jeg sendte epost. Da sa de varen var forsinket med 2 dager. Ferien var akkurat begynte, så det hastet litt, og når 3 dager var gått, sendte jeg igjen epost. Da var varen kommet på lager og den skulle sendes iløpet av dagen eller dagen etter. Men neida. Utover dagen etter ringte jeg og spurte, og da var den ikke på lager lenger. og heller ikke kommet eller gått. Så etter en del eposter og telfoner med purring og masing, fikk jeg endelig mobilen.

    Andre gangen, og kanskje den verste, var da vi skulle levere inn en Epsonprinter til reparasjon. Det gikk fint å levere, men de hadde klart å rote bort hele greia i systemet (eller mannen i skranken var for lat til å fylle ut skjemaet på dataen helt), for da vi ringte etter en måned etter innlevering, manglet store deler av informasjonen om oss som leverte inn. Det endte med at vi fikk et gavekort (kjøpsloven sier at vi skal få hevet kjøpet om de ikke klarer å levere tilbake varen?)
    Det nye problemet her, var at gavekortet ikke var på nok til å kjøpe en tilsvarende printer, fordi Elkjøp hadde noen vannvittige priser på PX710W i butikken. Kortet kunne heller ikke brukes på nett. Så jeg dro til Elkjøp på Ullevål, eneste stedet i Oslo de hadde denne printeren, og måtte nesten krangle meg frem til å få denne printeren. Jeg ble også tidligere bedt om å henvise til reparasjonen og at jeg hadde rett på en tilsvarende printer, men neida, ikke engang det var i stystemet deres.
    Jaja, nå sitter jeg her endelig med den printeren som passet med blekkpatronene vi hadde igjen etter den forrige.

    Konklusjon: Ligg for all del unna Elkjøp, hvertfall internetbestilling og ting som kan havne på reparasjon. Virker for meg som at butikkene og lagrene ikke kan kommunisere seg imellom i det hele tatt! Film, printerpapir, etc. i butikken, er det eneste jeg tør å kjøpe der nå.
  • 11.11.2010

    Nordens beste butikk , beste service ,og ok priser.
    handle på Elkjøp i flere år - ingen kommer i nærheten av Elkjøp
  • 09.11.2010

  • 09.11.2010

    Storfornøyd med priser og levering, anbefales!
  • 08.11.2010

  • 08.11.2010

  • 08.11.2010

    Bare gode opplevelser, rask levering, bra priser og bra service :)
  • 07.11.2010

    Kjøpte en film på elkjop.no, gikk 3 dager (valgte brev) så lå den i postkassen min! Eneste kjipe var at esken var skadet, dro til butikken og fikk ny med engang, det kaller jeg service :D
  • 07.11.2010

    Storfornøyd med nettbutikken! Kjøpte en TV på onsdag, fredag fikk jeg SMS at pakken var kommet! Rå pris også :D
  • 05.11.2010

    Har handlet mye spill og filmer, en del på forhåndsbestilling. Alt har kommet frem på release-dato. Bestilte i tillegg HTCDESIREHD med "sendes fra vårt lager 08.11" på Onsdag. Denne var på postkontoret mitt i dag morges. Kundesenteret hjelper deg med kjøpshistorikk, alt i alt veldig god service og leveringsdyktighet!
  • 05.11.2010

  • 05.11.2010

    Storfornøyd med nettsiden! Brukt den mange ganger på spill og film, knallbra priser, billig frakt og alltid fått før eller til release!
  • 30.09.2010

    Jeg bestilte en TV via nettbutikken og fikk da beskjed om at den var på lager og at den ville bli sendt samme kveld. Etter daglige forespørsler om status ble jeg servert en løgn etter den andre: "den er sendt", "den blir sendt i kveld", "du vil ha den i morgen" osv. Etter en uke med purringer får jeg til slutt beskjed om at den aldri har vært på lager, men vil komme inn på lager om en måned. Løgn, bedrag, og katastrofal kundeservice = Elkjøp. Dette var siste gangen.
  • 22.09.2010

    Bestilte et spill. Stod at den var tilgjenglig på lager. Går noen dager, plutselig ser jeg at den ikke er på lager før om 3 uker. Ringer Elkjøp for å angre på kjøpet, men de sier det ikke er mulig å angre på dette tidspunktet og at jeg måtte innom en elkjøp butikk for å få tilbake pengene. Like før de tre ukene har gått, endrer de lagerstatusen to ganger. Får ikke spillet før det har gått mellom 4-5 uker fra jeg bestilte spillet.
  • 14.09.2010

    Skulle bestille TomTom holder til iPhone 4, og spurte derfor om denne holderen passet til denne telefonen. Fikk til svar at den skulle passe helt fint. Jeg spurte så om de kunne verifisere eller pakke den opp slik at det var helt sikkert at den passet til iPhone 4. Fikk til svar at de ikke kunne pakke opp en forseglet pakke. Jeg stolte på det de sa, og bestillte. Pakken kom, og utenpå stod det at den bare passet til iphone/iPhone 3. Veldig dårlig av Elkjøp dette :-(
  • 17.08.2010

    Bruker lokkepriser. Annonserer med billige produkter som de i realiteten har kun få eller ingen av på lager. Lurer kunden.
  • 09.06.2010

    Kjøpte en 42" Phillips TV, og fikk problemer noen dager etterpå. Lyden streiket og kom kun noen ganger, og jeg måtte skru TV'en av og på flere ganger av en eller annen grunn for å få TV'en til å fungere. Dro med TV'en til Elkjøp, fikk den testet og problemet bekreftet av en svært hyggelig ansatt ved Carl Berner i Oslo, og kunne hente den en og en halv uke etterpå. Det har snart gått et år, og har ikke merket noe som helst problem med TV'en. Veldig bra!
  • 23.03.2010

    Forhåndsbestilte et spill som hadde release på en onsdag, lørdagen før fikk jeg mail om at pakken var sendt. Fikk ikke pakken før mandagen etter release. Kan ikke tro at posten bruker over en uke fra oslo til trondheim så tviler sterkt på at de sender når de sier at de sender.
  • Stian Tvetmarken 02.01.2010

    Bestilt både et kamera og en telefon ved forskjellige anledninger. Kameraet, et Ixus fra canon, tok 2 dager å levere til sentrale østlandet. Telefonen, en HTC Hero, kjøpte jeg på helgetilbud til 3000 kroner. De billigste andre var da på 3700. Dette var ca 1,5 uker før julaften, og var beregnet på lager en uke etter. Fristen ble utsatt en uke plutselig, men det ble sendt den 22. desember. Hadde...
    Bestilt både et kamera og en telefon ved forskjellige anledninger. Kameraet, et Ixus fra canon, tok 2 dager å levere til sentrale østlandet. Telefonen, en HTC Hero, kjøpte jeg på helgetilbud til 3000 kroner. De billigste andre var da på 3700. Dette var ca 1,5 uker før julaften, og var beregnet på lager en uke etter. Fristen ble utsatt en uke plutselig, men det ble sendt den 22. desember. Hadde pakken den 23 =). Så bra og rask levering syns nå jeg, MEN husk å registrere deg FØR du handler, da får du nemlig orderen din i profilen din og du kan spøre orderen. Velger du å gjøre det etter handelen har du ikke den muligheten.
  • [SFP]Radar Knutsen 14.12.2009


    Kan jeg unngå det, vil jeg velge nesten hvilken som helst annen butikk.
    Ellendig servic på retur/reprasjoner.
    Jeg har en forsterker som ikke virket etter at jeg flyttet sist. Så jeg leverte den til butikken,hvor jeg hadde kjøpt den, etter en uke fikk jeg melding om at det ikke var noe galt med forsterkeren!! Altså den trengte bare en ekstra kjøretur? nei her er det noe muffens :-(
  • Gunnar Horpestad 14.12.2009


    Hei.
    Har nettopp kjøpt ny PC. IXTREME 6205.
    Betalte kr 995,- ekstra for å få satt op maskinen. OK. Hentet den hos Elkjøp etter 1 1/2 uke. Kom hjem og startet opp. CD skuffa funket ikke, DVD skuffa funket ikke. Leverte inn maskin, Elkjøp skjekket, og fant ut at maskinen hadde transportskader. Hvilken dårlig skjekk er gjort til kr 995,-. Min erfaring her er at skjekken som du betaler enormt...

    Hei.
    Har nettopp kjøpt ny PC. IXTREME 6205.
    Betalte kr 995,- ekstra for å få satt op maskinen. OK. Hentet den hos Elkjøp etter 1 1/2 uke. Kom hjem og startet opp. CD skuffa funket ikke, DVD skuffa funket ikke. Leverte inn maskin, Elkjøp skjekket, og fant ut at maskinen hadde transportskader. Hvilken dårlig skjekk er gjort til kr 995,-. Min erfaring her er at skjekken som du betaler enormt mye penger for er ikke vært en dritt. Etter mye om og menn så måtte de gi meg en ny PC. Bestilte også ekstra programvarer som skulle være på norsk. De kom jo selvfølelig på engelsk. Selvfølgelig så hadde jeg kastet alle esker og manualer på alverdens språk, og det ente i at Elkjøp ikke ville gi meg nytt software på norsk. Nei hold dere vekke fra Elkjøp. De er for store og har overhodet ikke greie på det som heter kundebahandlig og servise. Fy og atter fy.
  • Kai Michelsen 14.12.2009

    Trege!
    Bestilte før påske 8.4 og nå er det den 19.4 og de har enda ikke klart å levere pakken på posten. Greit at det har vært påske, men de har enda hatt 7 virkedager på seg til å levere pakken på posten. En liten trøst er at jeg fikk pakkesporing 2 dager etter bestilling, men det hjelper jo lite, når det står at pakken ikke er innlevert til posten.

    Dette er første og siste gang jeg handler noe fra dem via nettbutikken dems.
  • Jarle Gauslaa 14.12.2009

    Forrhåndsbestilling av Age Of Conan Colectors Edition
    Jeg forhåndsbestillte Age Of Conan Colectors editon. fordi jeg er en stor fan av spillet som jeg har ventet på og fulgt med på utviklingen i ca 4 år! og derfor forhåndsbestillte jeg spillet slik at jeg fikk spillet før alle andre..



    men neida! alle andre har spillet unntatt meg!



    utrolig skuffet! og venter forsatt på spillet!
  • Knut Berg-Domås 14.12.2009

    Helt ok.
    Bestillte meg skjerm (19" AG Neovo F-419), da det var tommt for denne i butikken. Bestillte mandag (rundt 13:00), og pakken kom fredag (Oslo). Fikk ikke oppgitt noe form for sporing (er jo alltid litt interessant å vite hvor den befinner seg. Sendte mail å lurte på dette, men fikk ikke svar (bare bekreftelse på at jeg hadde sendt mail til dem). Veldig godt fornøyd...
    Helt ok.
    Bestillte meg skjerm (19" AG Neovo F-419), da det var tommt for denne i butikken. Bestillte mandag (rundt 13:00), og pakken kom fredag (Oslo). Fikk ikke oppgitt noe form for sporing (er jo alltid litt interessant å vite hvor den befinner seg. Sendte mail å lurte på dette, men fikk ikke svar (bare bekreftelse på at jeg hadde sendt mail til dem). Veldig godt fornøyd med kjøpet, så jeg vil ikke benytte meg av retur / bytte (så dette kan jeg ikke kommentere). Karakteren 4 pga ikkke beste leveringstiden, og det burde vært mulig å spore opp pakken. Trekker også litt ned at jeg ikke fikk svar på spørsmål om sporing.
  • Hans William Huynh 14.12.2009


    Kjøpte meg en discman, som fikk noen småfeil (knapper som funket dårlig, skrudde seg av og på automatisk), så jeg sendte den derfor til reparasjon som egentlig skulle gå på garantien. 3-4 mnd senere får jeg den tilbake, etter henvendelse fra min side. De forteller meg at det ikke var no galt med den, og krever ca 500 kr i reparasjonskostnader.
Skriv omtale av Elkjøp.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Butikker
Norgeskart
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Karl Johansgate 21, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-16 | Varesortiment: Tele og data

  • Drammensveien 159, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Bogstadveien 15, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - onsdag+ fredag 10-18
    torsdag 10-19
    lørdag 10-17 | Varesortiment: Tele og data

  • Vitaminveien 7-9, OSLO Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00 Lørdag: 10:00 - 19:00

  • Trondheimsveien 113, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 09-20
    lørdag: 10-18

  • Sognsveien 68-70, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-18

  • Stovner Senter 3, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 09-18

  • Pustutveien 6-14, Billingstad Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-19

  • Jernbanesvingen 6, Ski Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag: 10:00 - 18:00

  • Sjøskogvn. 1B, Vinterbro Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-18

  • Solheimveien 10, Lørenskog Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-18

  • Triaden Lørenskog Storsenter Gamleveien 88, Rasta Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 09-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Gartnerv. 9, Moss Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • AMFI Moss Sentrum - Dronningensgate 3-7, Moss Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 09-20
    lørdag: 09-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Brochsgate 7-11, Fredrikstad Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Dikeveien 41, Rolvsøy Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Dikeveien 28, Rolvsøy Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000 / 94 83 70 10
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og Data

  • Hundskinnveien 92, Sarpsborg Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Sørlifjellet 4, Berg Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Oppsahljordet -, Mysen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Odelsvegen 88, Jessheim Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • - -, Årnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 63 90 77 00
    Mandag - fredag: 10-18
    torsdag: 10-19
    lørdag: 10-15

  • Industriveien 21, Kongsvinger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 62 88 81 00
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Aslak Boltsgate 40, Hamar Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Lundgaardsveien 17, Elverum Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 62 41 70 90
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Strandtorget -, Lillehammer Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Postboks 175, Dombås Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 61 24 10 74
    Mandag - fredag: 10-17
    lørdag: 10-14

  • Skansen 2A, Otta Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 61 23 01 60
    Mandag - onsdag+fredag: 10-18
    torsdag: 10-19
    lørdag: 10-15

  • Storlinna 127, Jaren Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Kasper Andressens 4, Gjøvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000 | Fax: 61 14 07 30
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-16

  • Bergfossenteret -, Dokka Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 61 11 05 61
    Mandag - fredag 10-19
    lørdag: 10-16

  • Valdresveien 26, Fagernes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 61 36 29 90
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Bjørnstjerne Bjørnsonsgt. 80, Drammen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag.: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Guldlisten 35, Drammen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Sandstranda 26, Krokstadelva Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Stensarmen 16, Tønsberg Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Strandparken 3, Horten Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-17

  • Pindsleveien 9, Sandefjord Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Nansetgaten 6, Larvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 09-20
    lørdag: 09-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Yttersøvn. 3, Larvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Barbroveien 7, Hønefoss Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 32 18 15 70
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Dalevegen 4, Gol Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 32 07 69 00
    Mandag - torsdag: 10-17
    fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Sundrevegen 88, Ål Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 32 08 10 40
    Mandag - torsdag: 10-17
    fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Storgt. 16, Rjukan Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 35 09 21 75
    Mandag - fredag: 09-17
    lørdag: 10-15

  • Merdeveien 12, Notodden Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Melumvn. 8, Skien Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 09-20
    lørdag: 09-18

  • Fristadsenteret Åmot Vinjevegen 176, Vinje Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 35 07 11 00
    Mandag - torsdag: 09-16:30
    fredag: 09-18
    lørdag: 10-15

  • Skippergaten 8, Porsgrunn Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Nedre Holmegt. 30, Stavanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Sverdrupsgt. 1, Stavanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 51520200
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Gartnerveien 15, Stavanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Svanholmen 2, Stavanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • - -, Åkrehamn Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 52 84 45 45
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-15

  • Vågsgaten 33, Sandnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20 lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Gamle Stokkavei 1, Sandnes Mer

    Type: BUTIKK

    Kvadrat Kjøpesenter

    Telefon: 81532000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 09-18

  • K.K. Kleppesv 1, Kleppe Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Lindøyveien 8, Egersund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Alleen Senter -, Lyngdal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 38331360
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-16

  • Barstølveien 31, Kristiansand Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Amfi Arena Arendal Vesterveien 4, Arendal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000 / 45 41 83 53
    Mandag - fredag: 09-20
    lørdag: 09-18 | Varesortiment: Tele og Data

  • Stoa Vest -, Arendal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Amfi OS -, Os Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Nordåsdalen 21-23, Rådal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Strusshamnveien 30, Strusshamn Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000 | faks: 55 69 12 71
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Sartor Senter -, Straume Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-18

  • Rundehaugen 1, Stord Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-16

  • Stavlandsvegen 26, Bremnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 53227300
    Mandag - onsdag: 09-18
    torsdag - fredag: 09-19
    lørdag 10-15

  • Fagbygget -, Husnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 53 47 17 77
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Raglamyrveien 8, Haugesund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-16

  • - -, Voss Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 56 52 96 60
    Mandag - onsdag+fredag: 09-17
    torsdag: 09-19
    lørdag: 09-15

  • Moaveien 1, Ålesund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Vikeveien 1, Ulsteinvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Langemyra 2, Hovdebygda Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000/700 47 900
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Roseby Vest Frænaveien 16, Molde Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Arnulf Øverlands gate 2-8, Kristiansund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20 lørdag: 10-20 | Varesortiment: Tele og data

  • Omagt. 166 166, Kristiansund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Industriveien 45, Sunndalsøra Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 71 69 48 00
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Televegen 4-8, Måløy Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - onsdag+fredag: 10-17
    torsdag :10-18
    lørdag: 10-15

  • Kronborgvegen 38, Førde Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Grandavegen 3, Sandane Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 57 86 59 87
    Mandag - fredag: 09-18
    lørdag: 10-15

  • Kloppaveien 1, Kaupanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 57 67 88 90
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Fugleskjærgata 6, Florø Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 57 74 67 77
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-16

  • Solsiden Shopping Beddingen 10, Trondheim Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-21
    lørdag: 10-18 | Varesortiment: Tele og data

  • Ivar Lykkes vei 8, TILLER Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Spjeldbakken 6, Støren Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 72 43 11 48
    Mandag - fredag: 09-17
    lørdag: 10-14

  • O. Skasliens vei 11, Oppdal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 72 40 06 10
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Kjøpmanns gata 7, Stjørdal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 74 82 50 10
    Mandag - fredag: 09-18
    lørdag: 10-15

  • Sjøgata. 23, Levanger Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Bobyen -, Verdal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag 10-16

  • Pinaveien 6, Namsos Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Plassmyrveien 58, Bodø Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Idrettsgata 71, Leknes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 76 08 12 40
    Mandag - fredag: 10-17
    torsdag: 10-19
    lørdag: 10-15

  • Sjøgata 30, Sortland Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Havnagata 11, Stokmarknes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-16.30
    torsdag 10-19
    lørdag: 10-15

  • Vinje -, Bø i Vesterålen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-16
    lørdag: 10-14

  • Fagernesv. 12-14, Narvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000 | Faks: 76 96 07 70
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Verkstedvn. 5, Mo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-15

  • Ytterøra 5, Mosjøen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-16

  • Karlsøyvegen 1 A, Tromsø Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

  • Kvistad senter -, Finnsnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 77 85 00 30
    Mandag - fredag: 10-18
    lørdag: 10-15

  • Åsmyrveien 3, Harstad Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-15

  • Bjørn Wirkolasvei 15, Alta Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 78 43 48 22
    Mandag - fredag: 10-17
    lørdag: 10-15

  • Storsvingen -, Hammerfest Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-19
    lørdag: 10-16

  • Åsamyrane 86, Ulset Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 32 000
    Mandag - fredag: 10-20
    lørdag: 10-18

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »