Laster
22434742
ebox.no
Nyeste omtaler
  • Magne 14.06.2011

    Fant endelig hovedkort jeg trengte ett full systemkrasj i heimen. Tydeligvis var varen på lager og vips levert to dager senere.

    Litt negativt at posten med oppkrav endte på 170 kr. Men hva gjør man ikke i nøden
  • Ole Krokå 14.12.2009

    Kommer varene med sykkelbud fra Kina?
    Bestiller et par varer av liten størrelse, hvor alle er på lager. Etter en mange dager, muligens en uke, får ordren status "behandles". Deretter går det 2 uker og 2 masemailer før varen blir levert inn på posten. De er relativt billige, men de er perverst late og useriøse. Betal noen tiere mer og få varene hjem en halv måned før!
  • Svein Anfinnsen 14.12.2009

    Uendelig treg behandling/levering
    Jeg bestillte en cpu kjøler, en pakke cder og en pakke dvder som alt var på lager 6. desember i fjor. Først gikk det over en uke før den var "godkjent" til plukk, deretter gikk det 4-5 dager før den ble frigjort og det bare fortsatte å dra ut. Måtte sende mail til dem før de endelig satte status til frigjort...
    Uendelig treg behandling/levering
    Jeg bestillte en cpu kjøler, en pakke cder og en pakke dvder som alt var på lager 6. desember i fjor. Først gikk det over en uke før den var "godkjent" til plukk, deretter gikk det 4-5 dager før den ble frigjort og det bare fortsatte å dra ut. Måtte sende mail til dem før de endelig satte status til frigjort for plukk rundt 17. desember. Jeg purret flere ganger og når pakken endelig var sendt så ble den aldri innregistrert hos posten. Da var vi vel i romjulen og jeg fant ut det var best å bestille fra psdata og hadde pakken 2 dager etterpå. I midten av januar etter purring og faktisk et svar fra ebox fant de ut at pakken hadde forsvunnet og sendte en ny, men det går ikke an å bruke så lang tid når varene var på lager hele tiden. Jeg kommer aldri til å bruke disse igjen.
  • Christoffer Moen 14.12.2009

    Hvor useriøs går det an å bli?
    Vel, ja.
    Bestilte en vare fra ebox.no, å joda sto det skulle være plenti med varer på lager av den typen jeg bestilte.
    Datoen jeg bestilte dette på var 18.desember, joda fikk snart mail om at ordren var mottat.
    2 dager senere fikk jeg beskjed "Nei, vi er tom på lager så vi må bestille, vil ta ca 5 dager"
    Ok...
    Hvor useriøs går det an å bli?
    Vel, ja.
    Bestilte en vare fra ebox.no, å joda sto det skulle være plenti med varer på lager av den typen jeg bestilte.
    Datoen jeg bestilte dette på var 18.desember, joda fikk snart mail om at ordren var mottat.
    2 dager senere fikk jeg beskjed "Nei, vi er tom på lager så vi må bestille, vil ta ca 5 dager"
    Ok tenkte jeg.
    Det kom opp en dato får når di ville ha den ikke: "23. desember", når vi kom til den 23.desember kom det er ny dato, 28 desember.
    Joda, jeg syns dette virket greit det.
    Vi kom til 28.desember, nei faen der kom det en ny dato, 3 januar, og så når vi først kom til den 3.januar ja så en ny dato: 11 januar.
    Da sende jeg en mail der jeg sa at jeg ville ha ordren slettet pga at det tar for lang tid, den sendte jeg 9.januar, og fram til i dag (12.01.2006) har varen ikke kommet på lager, og di har heller ikke svart på min mail.
    Nei til Ebox/cray eller hva di nå heter.
    De er useriøse, og bruker altfor lang tid!
    Styr unna!
    Anbefaler heller komplett.no!
  • Tonje Bratsberg 14.12.2009


    Bestilte 05.02.07, pengen trukket fra Kredittkortet samme dag. Etter et utall mailer (selvfølgelig uten svar) og telefoner (varierer mellom intet svar eller så er det melding om feil med tlf.nr), har jeg fremdeles ikke fått noe respons (01.03.07). Og i dag virker ikke nettsiden heller.


    Har nå skrevet mail til Visa. Det er ikke noe stort beløp det er snakk om, men det minste jeg forventer er hvertfall en eller annen slags respons. Men jeg ser jo at jeg ikke er den eneste. Anbefales IKKE!
  • Per Werkland 14.12.2009

    Styr unna Ebox
    Jeg har også "handlet" hos Ebox. Bestilte på web, beløpet ble trukket fra visakortet med det samme og det var alt. Har ikke fått det jeg bestilte, har ikke fått kontakt med dem og har sendt klage til Visa. Ser at nettsidene deres er kommet opp igjen, men vil bare si: Kjøp ikke noe fra Ebox Norge!!
  • Pål Nordheim 14.12.2009

    Svindelfirma?
    Bestilt og betalte for varer den 12.12.2006 og ble lovet varene før jul,da de var på lager.

    I dag er det 06.01.2007 og ingen varer er mottatt.

    De svarer heller ikke på telefon og mail,så dette firmaet ser vel ikke lenger dagens lys.

    Saken er oversendt til Visa Norge,da betalingen ble utført med Visakort.

    Videre vil jeg gå til anmeldelse av firmaet innen kort tid.

    Om han tror han skal slippe unna med denne typen svindel så vil han garantert ta feil!

  • Henning Trøen 14.12.2009

    TREIG SERVICE!
    Bestillte et par høytelere men det viste seg å være komplett umulig og få sendt pakken til meg.
    Det har gått over en uke og de har ikke fått sendt pakken og ingen mail får man om hva som skjer med pakken.
    Det var også komplett umulig å få avbestillt pakken heller så jeg måtte skrive en mail til de for å...
    TREIG SERVICE!
    Bestillte et par høytelere men det viste seg å være komplett umulig og få sendt pakken til meg.
    Det har gått over en uke og de har ikke fått sendt pakken og ingen mail får man om hva som skjer med pakken.
    Det var også komplett umulig å få avbestillt pakken heller så jeg måtte skrive en mail til de for å avbestille men igjen viste dette seg å være en enveis komunikasjon.
    JEG VIL FRARÅDE ALLE PÅ DET STERKESTE Å HANDLE HOS EBOX!!

    HILSEN ILLSINT OG LYDLØS KUNDE!

    PS! ER DU SÅ UHELDIG Å HA KONTO HOS EBOX SÅ SLETT DEN ØYEBLIKKELIG..DET ER MITT RÅD!!
  • Thomas Bach 14.12.2009

    USERIØS!
    Det er gått en uke nå. Bestilte en datakabel. Har ringt. Svarer ikke på telefonen. Intet svar på e-mail. Jeg gir de 1 - en uke til før jeg politianmelder dem.
  • Cato Gram 14.12.2009

    Ebox norge *sukk*
    skulle sett denne tråden før


    bestilte et 3d kort til 5000 kr 15 januar 2007 med kreditkort (har en kvitering fra paypal på at ebox har motatt pengene) Men kortet lot vente på seg.




    Har sendt 3 mailer og forsøkt å komme i kontakt med noen som jobber der uten hell.




    5000kr er en del penger så jeg kommer ikke til å gi meg



  • Erik Kjøren 14.12.2009

    Billig, men ELENDIG ellers! Styr unna denne!
    Bestillte tre vifter, og en CPU kjøler der 26.10. Grunnen til at jeg bestilte der var at de var den billigste butikken som hadde varene jeg trengte. Dagen etter får jeg ordrebekrefteslse, men først onsdag 2.11 får jeg mail fra dem igjen, tror da at de endelig, etter _alt_ for lang ventetid, at de har sendt varen, men nei da! De...
    Billig, men ELENDIG ellers! Styr unna denne!
    Bestillte tre vifter, og en CPU kjøler der 26.10. Grunnen til at jeg bestilte der var at de var den billigste butikken som hadde varene jeg trengte. Dagen etter får jeg ordrebekrefteslse, men først onsdag 2.11 får jeg mail fra dem igjen, tror da at de endelig, etter _alt_ for lang ventetid, at de har sendt varen, men nei da! De har begynt å "behandle ordren". Herregud for en udugelig gjeng. Sendte mail til de den dagen, men har enda ikke fått svar (16.11). Heller ikke har de forandret ordrestatusen på siden deres, "behandles"... At det er mulig å være så trege og useriøse skulle man ikke tro! 2 uker, og alt de har gjort er å behandlet ordren! Elendig! Gir de karakter EN, selv om de hadde ganske billige varer og godt utvalg. Vil ikke anbefale noen å kjøpe noe der, selv om en sparer noen lusne kroner!
  • Espen Skog 14.12.2009

    Useriøst på grensen til det kriminelle.
    *Bestillte en rambrikke som jeg etter en uke(!) purret på da den enda ikke var utsendt fra deres lokaler.

    *Ble trukket nesten 100 kroner for mye i forhold ved kort-betaling.

    *Da jeg endelig fikk brikken viste det seg å være 2x 512 istedet for en 1024.

    Om denne butikken er siste mulighet for å skaffe en vare, kjøp heller noe annnet.
  • Einar Færaas 14.12.2009

    Makan til useriøse greier!
    Bestilte et lydkort hos ebox.no siden de var de eneste som hadde det jeg ville ha. Grei pris og, men hva gjør vel det hvis du aldri får varen og prøver du å kontakte de får du feilmelding på mail og telefonnummeret er ikke i bruk! Daglig leder må jo være komplett idiot som holder på slik, får jo ikke kunder av slikt. Svarer ikke på telefon han heller!
  • Roger Andersen 14.12.2009

    Dårlig informasjon om ordrestatus
    Bestilte en iPod mini når det sto at den kom på lager 10. Oktober, noe den ikke gjorde. Greit nok, det er stor etterspørsel på den og ikke mange andre butikker har den på lager eller. Men det var ingen mulighet for å slette ordreren eller se lager status.

    Pakken ble sendt ut raskt etter varen hadde kommet på lager, og var pakket rimelig sikkert.
  • Lars Erik Jahle 14.12.2009

    anmeldelse
    jeg har i dag anmeldt firma ebox norge for bedrageri, dette burde flere gjøre med samme erfaring
  • Eva Camilla Larsen Bryhn 14.12.2009

    Nei til Cray
    Bestilte 2 usb-penner 2 uker før jul.
    Fikk ordrebekreftelse og sånn med engang, men etter 10 dager står det fremdeles at orderen behandles.
    Etter 5 dager sendte jeg forespørsel om varene kom frem til jul, venter fremdeles på svar.
    Prøvd å ringe flere ganger, men nei. Fri i dag kanskje?
    Nå er de avbestilt og jeg får finne på noe annet i julegaver.
    TREGT... Trur det jobber 1 person der som jobber 50% stilling.
Skriv omtale av Ebox.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: