22339500

Om Digitalimpuls.no

Digital Impuls AS er et heleid norsk Firma. Firmaet ble opprettet i 2002 og fyller i år 10 år. I våre 10 år har vi holdt til i Møllergata
i Oslo. Firmaet har idag 10 ansatte og har solid økonomi.

Hos oss gjør du en trygg og god handel enten du velger vår butikk eller nettbutikk. Velkommen til oss!

Omtaler av Digitalimpuls.no

Totalt 4.5 av 5

Basert på 3 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Neste dag

    Alexander 30.08.2016

    Fantastisk butikk. De var dyrere før men nå har de jammen meg blitt ganske jevn med de store nettbutikkene. De har kjempegod service på butikken sin også i Trondheim med folk som kan det de selger. 


    Anbefaler folk sterkt å kanskje gi denne butikken en sjanse i stedet for komplett og de standard butikkene man vanligvis går til. Digitalimpuls får mitt neste kjøp også. 


     

  • Ca. 1 uke

    Harald 11.04.2016

    Meget bra butikk for entusiaster som vil svi av noen tusen, når det er sagt så skal det sies at butikken kun er god fordi en viss ansatt gjør en ekstremt god jobb mens det er andre ansatte som faktisk er milevis unna.. når denne visse personen er på ferie går det rimelig tregt, å det er uten noen form for oppdatering på veien.. Utrolig fornøyd når digital impuls bygde pcen min til 40000kr, langt fra fornøyd når digital impuls bygde 15000kr pcen. Grunn: han ENE var på ferie.

  • Neste dag

    Lars Ødegård 11.02.2016

    Som kunde gjennom mange år må jeg si at Digital Impuls utmerker seg gang på gang med god service, topp produktkunnskap, og et meget godt prisnivå.


    De løser problemer på en god og effektiv måte!


    Toppscore fra meg!

  • 3 dager

    anders 30.04.2014

    Grei butikk, men det jeg vil klage på er åssen dem er med retur av produkter.

    Selv etter 1 uke så er ikke min retur hentet på postkontoret i oslo.
  • 4 dager

    Ole 17.07.2013

    Det er en veldig bra butikk, varene mine er alltid gode og skuffer meg aldri, noen ganger har ting blitt ødelagt (min feil) og jeg har sendt den Inn og jeg fikk det tilbake så god som ny. Jeg kjøper alle mine Pc-utstyr her ifra og jeg er veldig fornøyd med det.

    Det er veldig bra service, mange snille arbeidere og de gjør en kjempeflott jobb. :)
  • Jon 04.07.2013

    Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg skulle bygge. Men jeg visste noe særlig om forskjellene, og hvorfor for eksempel. et hovedkort koster...
    Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg skulle bygge. Men jeg visste noe særlig om forskjellene, og hvorfor for eksempel. et hovedkort koster 300 mer en et annet, og følgelig hva en vil få for de ekstra pengene. Svaret var smått utrolige " Nei det får du nesten gå på nettet og finne ut selv". Ellers ga de ingen supplerende informasjon. På de spørsmål jeg stilte, svarte de som regel ja eller nei. Når det gjelder nettsidene er jo de i særklasse de minst informative i alle fall av de jeg har vært innom. De føre mange bra produkter, men de har veldig få fysisk i butikken. Specs. på de ulike komponentene er tilnærmet ikke eksisterende.
    Et lite hjertesukk til slutt. Det går an å smile, slå av en spøk og vise vanlig folkeskikk ovenfor kunder som kanskje vil bruke fra 5000-20000 kr. Det ble ikke noe handel på meg, og det blir det ikke heller de nærmeste årene. Må få presisere at dette gjelder butikken i Oslo. Det er godt mulig at den i Trondheim er hel annerledes.
  • 3 dager

    Ole 28.02.2013

    Har handlet fra disse flere ganger, både på nettet og i deres butikk her i Trondheim.

    Kjempegod service fra alle som jobber der, og fører de ikke varen i butikken i trondheim, så kan de skaffe varen.

    Det eneste jeg kan utsette er at de kunne oppdatert informasjon om varene der har på nettsiden sin. Enkelte varer har veldig lite spesifikasjoner, så her kunne de blitt litt bedre.
  • Samme dag

    Lennart 13.01.2013

    Kjøpte laptop her med første generasjons i7. Pga dårlig design ble laptopen fort varm, noe som etter hvert tok livet av den. Butikken reklamerte med en garanti om at ved tredje service for samme problem skulle man få et nytt tilsvarende produkt - men når tredje gang kom hvor den måtte repareres etter å ha kokt seg selv, sa ansatte at det var min feil fordi jeg hadde et "støvete hjem". Makan til tøys! 12000 kroner ut vinduet.
    Boikotter denne butikken etter en grusom opplevelse. Jeg skulle nok gått til forbrukertilsynet med saken, men det tenkte jeg ikke på. Håper andre gjør det!
  • Henning Syverud 23.09.2012

    Butikkens personalet gjør virkelig en stor og grundig jobb med å hjelpe til mred å få best mulig løsning for både hard. og software problemer. Teknikeren (Joacim) har for meg vært "redningen" i x-antall tilfeller, ...så for meg er denne butikken ikke annet enn
    ... " THE ONE AND ONLY "
  • 3 uker eller mer

    N 23.08.2012

    Relativt gode priser og grei service ved kjøp av produkt. Ved reklamasjon er all interesse fra betjeningen borte! Leverte inn varen til rep. i juni og venter fortsatt på tilbakemelding!! Underveis har butikkens ansatte både vært frekke og svært tvetydige i tilbakemeldingene. En dag nekter de for å ha noe ansvar for varen, noe senere skal de selvfølgelig reparere varen på garanti, senere lar ikke varen seg reparere før jeg plutselig får beskjed om at det ikke er en garantisak, men at de skal forsøke å reparere. 2-3mnd senere har jeg altså fortsatt ikke en brukbar vare tilgjengelig!
  • Jack 09.07.2012

    Meget bra! Betjeningen kunne kanskje hatt litt mer humoristisk sans spør du meg, ellers en utrolig service som jeg ikke har opplevd maken til i slike butikker!!!
  • Samme dag

    Cato 26.03.2012

    Rask levering. Fikk varen som jeg spesifiserte (3930 C2). Ingenting negativt å si.
  • Samme dag

    Simon 26.12.2011

    God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg vet om i norge med et anstendig utvalg vannkjøling.
    De kunne med god samvittighet ha hatt et større...
    God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg vet om i norge med et anstendig utvalg vannkjøling.
    De kunne med god samvittighet ha hatt et større utvalg Bitspower og xspc siden dette er en forsåvidt avansert pc-sjappe.

    Nettsiden må sette seg en standart som for eksempel komplett.no har. Noe vankelig å hente info om produkter uten produktid eller deljtekst.
  • Samme dag

    Arne 09.12.2011

    Har bare gode ting å si om Digital Impuls. Serviceminded, fleksible og ikke minst kunnskapsrike. I løpet av de par siste månedene har jeg bygd både i i5-2500k gamer-pc samt en hexacore server, og selv om jeg har hatt problemer med noen av hovedkortene jeg har kjøpt pga raid-kontroller, har de alltid vært behjelpelige med innbytte og å finne nye alternativ. Anbefales, støtt opp om en av de få utstyrsbutikkene i Oslo!
  • Neste dag

    Thomas 07.11.2011

    Skulle legge inn en bestilling av nytt hovedkort, cpu og ram.

    Bestilling via nettsiden fungerte ikke så jeg ringte butikkens nummer. Ble møtt av en utrolig frekk kundebehandler som ikke fantes villig til å hjelpe.
  • Neste dag

    Bjørn Arntsen 24.10.2011

    Denne butikkken er jeg svært fornøyd med!:D Handla en pc der for en månedes tid siden og fikk svært god service da jeg ikke viste helt hva jeg ville ha, og jeg endte opp med en stilig og sterk pc for hva jeg syntes ble en billig penge! så anbefales!
  • Cristian 29.08.2011

    Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker (og mange tlf til D.I. med spørsmål om status på saken) får jeg pc tilbake med et MSI G41 basert...
    Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker (og mange tlf til D.I. med spørsmål om status på saken) får jeg pc tilbake med et MSI G41 basert erstatningskort, da dette var det nærmeste forhandler kom et tilsvarende HK. Ingen tlf/mail med spørsmål om dette ville fungere i mitt oppsett.
    PC ble levert tilbake da det manglet både HDMI, S/PDIF, E-SATA og nvidia skjermkort ( GF9300).
    En uke til gikk, ikke mulig å nå eller få tlf tilbake fra daglig leder. Forhandler ga opp forsøket med å få tak i tilgjengelig alternativ og ble enig om å betale tilbake for HK i stedet.
    Fikk tilbake pengene, minus ca. 100,- fordi kortet var brukt.
    Til tross for at det ble betalt 400,- for forsøket med bytte erstatningskort.

    Ser ikke frem til den dagen det skulle bli prob. med andre produkter kjøpt hos denne forhandleren.
  • Helge Olsen 25.08.2011

    Grei handel,rask levering men dårlig informasjon for min del. Kjøpte RevoDisk som jeg visste alt forlite om før jeg handla.
  • Tobias Magnusson 24.08.2011

    Butiken er ok, men folket som jobbar där trenger mye opplering i kundeservice.

    Supporten påstod sig ha rätt i en sak där han hade feil. och även då jeg visste frem till bevis så vegret han. han kaste på luren i öret på mig
  • Haakon 29.07.2011

    Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk lang, og enkelte av kundebehandlerne har en tendens til å stå og jatte med kunder i en halvtime om...
    Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk lang, og enkelte av kundebehandlerne har en tendens til å stå og jatte med kunder i en halvtime om marginale problemstillinger fremfor å slippe frem frøkenen hakket bak i køen som bare skal ha en cd-mappe.

    Når det er sagt: Kundebehandlerne tar seg god tid til hver kunde. De er bevisste på at produkter som skal vare og brukes over lengre tid skal svare til behovet og forventningene kunden har. Her slipper man Elkjøp-selgeren som utelukkende er instruert i opp- og mersalgsteknikker uten kompetent varekunnskap.

    Digitalimpuls prøver ikke å være billigst, men kompenserer derfor med god tilgjengelighet på de varene som tilbys. Man slipper "På fjernlager"-konseptet, slik at varer som faktisk har bekreftet lagerstatus ligger i butikken og ikke i et fjernlager i Taiwan (ref Amentio og Datakjeden, som gjerne tar seg enormt god tid til å levere).

    Informasjon før handel her er altså å oppleve som god, selv om ventetiden i enkelte tilfeller er begredelig lang.

    Leveringen er som mange andre. Bra og bedre enn de største butikkene, men ikke i særklasse. Pluss for at varene kan hentes og koster det samme i butikk (nok en gang ref Datakjeden, som har høyere priser i butikk).

    Servicen etter kjøp skriver seg ikke ned i historiebøkene som noe ekstraordinært, selv om den ene reklamasjonen jeg har hatt gitt knirkefritt. Her er de som veldig mange andre butikker når det gjelder reklamasjoner: Skeptiske og kritiske innledningsvis, og prøver kanskje på en ikke direkte trivelig måte å kartlegge reklamasjonens verdighet. I veldig mange tilfeller - f.eks. ved hovedkortfeil - kan kunden takke seg selv for at ting ikke fungerer. Men reklamasjoner er ikke lett for en liten nisjebutikk, så jeg har full forståelse for at de er kritiske ved reklamasjoner (såfremt ikke ting er åpenbare, men det er de sjelden).

    Alt i alt er DigitalImpuls en god butikk. Det er noe sannhet i kritikken i erfaringene her hva "Service etter kjøp" angår, men man vil ikke oppleve de som vanskelige dersom man går inn der med et gyldig reklamasjonsgrunnlag - noe som ofte kan være vanskelig å kartlegge i databransjen pga av ørsmå komponenter, høy sannsynlighet for feil ved uvøren håndtering og mange klønete PC-byggere som aldri burde bygget sin egen PC.
  • Alexander 16.07.2011

    Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom ned fikk jeg beskjed om at de kunne ta tilbake kortet på stedet da skjermbildet jeg hadde sendt inn...
    Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom ned fikk jeg beskjed om at de kunne ta tilbake kortet på stedet da skjermbildet jeg hadde sendt inn tydelig viste at kortet var defekt, men at de ikke hadde tilsvarende kort på lager. Vi ble dermed enige om at jeg kunne få oppgradere til et kraftigere skjermkort for et ubetydelig mellomlegg.

    Dette var en veldig fin løsning da jeg fikk et nytt skjermkort på stedet.

    Det er helt klart verdt det å kjøpe ting i butikk selv om det kanskje koster en hundrelapp mer i forhold til billigste nettbutikk når man får med slik service på kjøpet.
  • 25.02.2011

    De har greie priser og god lokasjon. Men i likhet med det andre påpeker her så er det elendig service på reklamasjon og garanti, de er ikke hjelpsomme når det kommer til det og man må nesten krangle med de.
  • 23.11.2010

    Jeg kjøpte en sata2 harddisk som ikke virker, iallfall ikke i mitt oppsett, får diskfeil under installasjon. Butikken regelrett krangler når jeg sier at den ikke skal være med meg hjem igjen som "i orden". Jeg er lei av butikker som ikke tåler det når det en skjelden gang er en retur. Styr unna!

    Personlig har jeg iallfall hatt mye bedre erfaring med retur til Datakjeden/Amentio og Mpx. Dette er bare ikke profesjonelt nok.
    Takk for meg
  • 02.08.2010

    Et bredt utvalg av artikler til gode priser, det eneste negative med nettshopen måtte være at noen av produktene ikke har nok utvidet informasjon, for NOBS som meg kan det være lett å kjøpe ting som ikke passer sammen.

    Levering, excellent!! Fikk varene 2 dager etter bestilling, rett på døren.

    Servicen etter er det ikke noe å si på, svar på eposter kommer før jeg får drikke en kopp te!
  • 05.01.2010

    Aldrig hatt problemer med digitalimpuls før, de har vært den beste av den beste pc butikken i byen/internett, med service og kunskap om produkter. Vært innom der i det siste og nå har det blitt en av de verste.
    Kommer nok aldrig til og kjøpe noe fra dem igjen..
  • Emil Jokela 14.12.2009

    Enkelt og greit
    Jeg bestillte en Ipod Touch, men fant ut senere at de ikke hadde den på lager før neste uke. Da ringte jeg og sa ordrenummeret og at jeg ville avbestille. Det gikk fort og greit!
  • Lars Erik Damås 14.12.2009


    Kjøpte min G556E hos Digital Impuls i Trondheim.Ringte ned på formiddagen, og de hadde pc'en klar for henting litt ut på ettermiddagen.Var dessuten veldig behjelpelig over telefonen da jeg fikk noen problemer.Virker som de tar service på alvor.
    Kan anbefales!
  • Joakim Larsen 14.12.2009

    Raskt og greit
    Jeg må skryte av digitalimpuls. Jeg kjøpte BF2 og HL2 der fordi de var de eneste som hadde begge på lager. jeg fikk varene for en fin pris, og to dager etterpå var de i hendene mine. ^^ ikke noe problemer. får det ikke bedre.
  • Roger Hjemli 14.12.2009

    Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får mann lyd i begge kanalene, men det er ikke stereo lyd, men men mono fordelt på 2 kanaler. Når...
    Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får mann lyd i begge kanalene, men det er ikke stereo lyd, men men mono fordelt på 2 kanaler. Når han møtte opp for å bytte den i en som virket, fikk han bare beskjed om at den måtte sendes til apple for reperasjon, og at han ikke kunne få en ny, for da kunne det hende at digitalimpuls ble sittende igjen med et produkt som de ikke kunne selge videre og at de da kune bli sittende igjen med tap...(kundeservice på top her) Da ipod'en endelig kom tilbake til eieren viste det seg at det ikke var gjort noe med produktet, og den hadde fortsatt det samme problemet med at den ikke klarer å spille av i stereo. Det skal legges til at de testet ipod'en inne i butikken og selv fikk høre at det bare var monolyd som kom ut. Da han møtte opp for 2. gang for å få en ny eller pengene tilbake, så var personen bak disken enda frekkere enn 1. gang. selgeren prøvde på merkelig vis å skylde på brukeren og sa at det kunne vært fysisk bruk av produktet som kunne være feilen, og at det da måtte være brukerens feil. (Det er vel ikke mange som gidder å bruke en mp3 spiler som bare spiller av i mono) Etter at kunden sa at produktet ikke hadde vært i bruk, sa selger at produktet ikke kunne byttes i et nytt, men at han måtte vente på at det var kommet tilbake fra apple etter en ny reperasjon. dette hadde nemelig butikken krav på å gjøre 3 ganger hevdet selgeren. Men for ikke å gjøre denne historien lengere enn hva den er, så må jeg bare si at med denne kundebehandlingen så skal ikke jeg sette min fot innom der igjen. selv om jeg bor i nærheten kommer jeg bare til å bestille fra andre butikker på nettet etter dette. terningen stopper på 1!her har ikke kunden rett
  • Thomas Johannessen 14.12.2009


    Benyttet vel egentlig ikke Webshopen til Digital Impuls (kun til prisinfo). Kjøpte maskin på Digital Impuls i Trondheim (Elitegroup G556E), og opplevde veldig bra service. Han på butikken tilbød seg å sette opp maskinen etter stengetid for at jeg skulle få den samme dag.

    Videre er de hjelpsomme pr. telefon, og lover hurtige reperasjoner/service (uten at jeg har fått testet dette). De presiserte...

    Benyttet vel egentlig ikke Webshopen til Digital Impuls (kun til prisinfo). Kjøpte maskin på Digital Impuls i Trondheim (Elitegroup G556E), og opplevde veldig bra service. Han på butikken tilbød seg å sette opp maskinen etter stengetid for at jeg skulle få den samme dag.

    Videre er de hjelpsomme pr. telefon, og lover hurtige reperasjoner/service (uten at jeg har fått testet dette). De presiserte at man har 2års garanti, men også 5års reklamasjonstid (ser at en del butikker forsøker å komme unna med 1års garanti på pc'er). Bra humør og imøtekommende innehavere trekker også opp.

    Minus for at de ikke opplyste om at Celeron M mangler Speed-step og dermed har kortere batteritid enn Dothan-prosessorene, da jeg spurte om forskjeller mellom prosessorene.
  • Truls Øhrn 14.12.2009

    Gode priser og godt utvalg
    De har et bra utvalg og de kan det de holder på med. Har kjøpt pc der og de satte opp en tilbud som var kjempe bra og da slo jeg til!
  • Espen Tandberg 14.12.2009


    Jeg har handlet en rekke komponenter hos Digital Impuls, bl.a. enn del RAM, og etter å ha mottat noen defekte TwinMos 512MB PC3200-brikker som gjorde at jeg ikke engang fikk POST\'et maskinen tok jeg kontakt. De krevde at jeg levert brikken tilbake slik at de kunne teste dem før jeg evt. fikk nye. Dette har jeg egentlig full forståelese for siden de umulig kunne vite hvilken kunnskap jeg har om...

    Jeg har handlet en rekke komponenter hos Digital Impuls, bl.a. enn del RAM, og etter å ha mottat noen defekte TwinMos 512MB PC3200-brikker som gjorde at jeg ikke engang fikk POST\'et maskinen tok jeg kontakt. De krevde at jeg levert brikken tilbake slik at de kunne teste dem før jeg evt. fikk nye. Dette har jeg egentlig full forståelese for siden de umulig kunne vite hvilken kunnskap jeg har om disse tingene. For alt de visste kunne jeg jo ha montert RAMen i en PCI-slot ved hjelp av teip og ståltråd ;)

    De ringte meg imiddlertid bare 30 min. etter at jeg hadde levert den defekte RAMen og sa at jeg kunne hente ny med det samme.

    Betjeningen består heller ikke av uvitende studenter som like gjerne kunne solgt støvsugere, som ofte oppleves andre steder. De vet faktisk hva de selger og tar seg tid til å gi deg råd.

    En ting jeg har merket meg er at de er til stadighet plaget av at folk sammenlikner prisene deres med Kompletts webpriser. Dette blir galt da Komplett ikke oppererte med samme priser i butikk som på web. Nå har jo faktisk ikke Komplett butikker i det hele tatt lenger, så om du vil sammenlikne priser er det bedre å ta seg en tur innom Datakjeden som ligger nesten vegg i vegg (om du orker å stå 30 min i kø bare for å sjekke en pris).
  • Claus Dohrn 14.12.2009

    Topp kundeservice!
    Kjøpte CPU og skjermkort, bestilte via nett og hentet og betalte i butikk samme dag.




    En uke senere forsto jeg at jeg trengte et enda bedre skjermkort, og ringte butikken.




    "Ikke noe problem, det ordner vi" var svaret!




    Greie priser, topp karakter!
  • Arne Søraas 14.12.2009

    God service
    Kjøpte et 512 MB MMC kort som sluttet å fungere etter 6 mnd. Mistet kvitteringen, men fikk nytt kort likevel etter litt søking i dataanlegget i butikken. Sånt er flott!
    Litt vanskelig å nå frem på telefon - derfor en 5 er. Kommer til å handle der neste gang.
    :-)
  • Kent-Erik Tøllefsen 14.12.2009


    Trengte et nytt tastatur til min ECS G551. Dette var ikke så lett å finne, men etter en stund fant jeg ut at DI skulle ha noen. De hadde uheldigvis ikke norsk tastatur, men de hadde noen engelske, nye. Jeg snakket med Multicom, som jeg har veldig god erfaring med, men de skulle ha 499 kr for akkurat dette tastaturet(engelsk dette og). Det var litt i meste laget.

    Vel, poenget er at jeg fikk det GRATIS hos DI. Veldig bra.
  • Raymond Julin 14.12.2009

    Veldig bra
  • Ola Rundberget 14.12.2009

    Kjempebutikk!
    Fikk et Skullcandy GI headsett som selvfølgelig knakk etter noen måneders bruk.


    leverte det inn til D.Impuls og etter ei ukes tid ringte jeg.,


    De sa " Bare kom ned så får du et nytt headsett til samme pris"




    Så da fikk jeg et nytt et:)




    Utrolig kunnskapsrike folk på teknisk avdeling der:)


    Alt i alt en utrolig bra butikk.




    Vennlige folk bak disken og på teknisk avdeling.




    6!!!!
  • André Sveen 14.12.2009


    Har handlet en god del hos digitalimpuls sin butikk møllergata i Oslo.

    En PC og forskjellige komponenter. Ekstra harddisk, DVD brenner og tilbehør.

    Jeg har aldri opplevd noe tull verken med bytte eller garantisaker. Selgerne er flinke og selger deg det du trenger til en fornuftig pris. Det er veldig lett å overselge dataprodukter og det har jeg til ennå til gode å oppleve.

    Ønsker digitalimpuls lykke til videre med driften.
  • Christoffer Jatfeldt 14.12.2009

    en glad kunde =)
    jeg har hadlet mye på digitalimpuls. gutta der nede er utrolig hyglig og seter pris på kundene sine. slår av en prat og hjelper deg så mye som de kan. har ikke hat noe særlig problemer med utstyret jeg har kjøpt men det er alti noen som ikke er som det skal være sån vil det alti være

    digitalimpuls min sole klare favorit butik får data =D betaler gjærne lit ekstra på digitalimpuls en og gå til et andre sted =D
  • Tom Erik Raanes 14.12.2009


    Kjøpt PC der! Er veldig fornøyd med kjøpet!!
  • Bjørn arntsen 14.12.2009


    jag har kjøpt pc på digital impuls å er kjempefornøyd med kjøpet... jeg har klussa det til med pc\'n og ringt til DI og de hjalp meg med en gang....
  • Daniel Rennesund 14.12.2009

    Strålende service og hyggelige folk
    Kjøpte en bærbar pc gjennom disse. Var innom butikken i Oslo. Har ikke annet enn positivt å si. Butikken ser kjempebra ut. De har kjempebra utvalg. Også måten jeg ble ekspedert på skal roses her. Hyggelige folk som virkelig vet hva de prater om. De er også veldig gode på pris.
    En annen ting jeg virkelig likte...
    Strålende service og hyggelige folk
    Kjøpte en bærbar pc gjennom disse. Var innom butikken i Oslo. Har ikke annet enn positivt å si. Butikken ser kjempebra ut. De har kjempebra utvalg. Også måten jeg ble ekspedert på skal roses her. Hyggelige folk som virkelig vet hva de prater om. De er også veldig gode på pris.
    En annen ting jeg virkelig likte var det at min router jeg kjøpte gikk konk etter noen dager. Jeg ringte bare butikken og snakket med sjefen som er en veldig fin fyr å ha me då gjøre. Han ba meg bare stikke innom og bytte den. Jeg kommer til butikken og fikk bytte den uten noe pes i det hele tatt. For min del har slike tilfeller vært et problem andre steder.

    Ut i fra min erfaring syntes jeg de fortjener beste karakter. Det går på utvalg, kvalitet, kunnskap, service og ikke minst pris.

    handler nok her nest egang også
  • Michael røed 14.12.2009

    Super duper service
    har ikke handlet på webshoppen enda men det kommer vel..Men har handlet en god del i butikken og makan til service skal man jammen lete lenge etter... Jeg har handler for noen kroner der og har enda ikke noe å klage på.. Får jeg en vare det har vært no feil på har dem sjekka det på flekken... + Dem er super hjelpsomme o det er ting man lurer på så jeg kommer til og fortsette og handle der
  • Audun Lillerud 14.12.2009


    Alltid god service å få, og det er stort sett ikke for lang ventetid.
  • Bård Stadheim 14.12.2009

    Vellykket handling
    Rask installasjon av ekstra minne i eee 1000 mens jeg ventet i butikk. Tok ca 10 min totalt fra jeg kom til jeg kunne dra med ny nettbok til en rimelig penge. Anbefales sterkt!
  • Bjørn-Ove Kiil 14.12.2009

    Prototype på dårlig og sur service
    Jeg var innom på fredag å kjøpte 2 x 4 GB Corsair Dominator minne, hvorav den ene brikken i det ene settet ikke fungerte. Jeg dro tilbake dagen etter (lørdag) for å bytte da dem hadde en pakke igjen, men DET var komplett umulig. Brikkene skulle testes...greit nok, men han kunne ikke teste dem selv...noen som ikke var på...
    Prototype på dårlig og sur service
    Jeg var innom på fredag å kjøpte 2 x 4 GB Corsair Dominator minne, hvorav den ene brikken i det ene settet ikke fungerte. Jeg dro tilbake dagen etter (lørdag) for å bytte da dem hadde en pakke igjen, men DET var komplett umulig. Brikkene skulle testes...greit nok, men han kunne ikke teste dem selv...noen som ikke var på jobb måtte gjøre det. Men, det er ikke det som er poenget her, han som ekspederte meg var kanskje tidenes mest sure og frekke kundebehandleren jeg har vært borti. Svart kort og frekt på spørsmål og normalt samtale, samt "gå sakte aksjon". Denne karen heter Lars...



    Her trengs det skjerpings!



    Uansett, etter å ha handlet en vare som ikke fungerer den ene dagen og kommer tilbake dagen etter, så syns jeg at servicen burde vært bedre...og iallefall ikke oppføre seg som en misfornøyd tenåring med kjærlighetssorg mot kundene...



    Takk for meg hos DigitalImpuls...



    /Bjørn-Ove
  • Per Joar Enes 14.12.2009

    Flott Service
    Eg kjøppte 4 av samme produktet av digitalimpuls as.

    Då pakken ankom var det berre 1/4 som låg i pakken.

    Eg sente ein mail med det samme der eg fortalte kva som hadde hent.

    Dagen etter fekk eig mail tilbake om at dei 3 andre var sent.

    Flott service og god reaksjon.!
  • Richard Knutsen 14.12.2009

    Lynrask levering
    Digitalimpuls.no er faktisk konkuransedyktig også innen webshop, som egentlig er ganske "rått" når en tenker på at dette også er en butikk.

    Min erfaring er kjøp av 3 stk 1557GLS bærbare pc'er, de ble bestilt en fredag og ankom faktisk bare 2 arbeids dager etterpå. Alle 3 var perfekt bygget og uten pixel feil på...
    Lynrask levering
    Digitalimpuls.no er faktisk konkuransedyktig også innen webshop, som egentlig er ganske "rått" når en tenker på at dette også er en butikk.

    Min erfaring er kjøp av 3 stk 1557GLS bærbare pc'er, de ble bestilt en fredag og ankom faktisk bare 2 arbeids dager etterpå. Alle 3 var perfekt bygget og uten pixel feil på skjerm (jeg fikk dem til å sjekke dette før levering)p.g.a en av mine kompiser ikke hadde råd til å beholde den ene pc'en, måtte jeg benytte meg av angreretten på den. Pengene var på konto bare 1-2 dager etter at de hadde mottatt den :O).

    Denne butikken kan jeg anbefale på det VARMESTE!!!
  • Frederik Fossum 14.12.2009

    Meget, meget bra!
    Jeg har kjøpt en del pc-utstyr fra ulike forretninger, både på nett og i butikk. Har egentlig ingen direkte dårlige
    erfaringer, men Digital Impuls skiller seg ut i positiv retning. Makan til service skal man lete lenge etter. Jeg kjøpteen strømforsyning fra de, og fikk feil på den etter noen måneder. Jeg dro ned med den, og forventet...
    Meget, meget bra!
    Jeg har kjøpt en del pc-utstyr fra ulike forretninger, både på nett og i butikk. Har egentlig ingen direkte dårlige
    erfaringer, men Digital Impuls skiller seg ut i positiv retning. Makan til service skal man lete lenge etter. Jeg kjøpteen strømforsyning fra de, og fikk feil på den etter noen måneder. Jeg dro ned med den, og forventet at de skulle ta den inn
    til reparasjon. Regnet med at det skulle ta inntil 2 uker som er ganske normalt. Men nei da, 10 minutter etter ankomst gikk jeg ut med ny strømforsyning.

    Jeg har et annet eksempel også på ekstremt god service fra samme butikk, men det ville vært urettferdig overfor DI og nevne det da de gikk mye lengre enn hva jeg som kunde har krav på. Skal forhåpentligvis snart kjøpe meg en
    bærbar pc. Gjett hvem som får de penga...Digital Impuls setter en standard andre butikker skal slite med å følge.
  • Stian Løkkeberg 14.12.2009

    Dårlig
    Jeg kjøpte mitt hovedkort, Gigabyte k8nnxp nforce150, som er et ganske så dyrt kort.
    Jeg mottok pakken ganske dårlig. Jeg åpnet pakken, å så at hovedkort driver cd-en var knust.
    Greit nok, hvorfor ikke bare brenne ut driverne?
    Men jeg og vennene mine hadde ingen brenne cd-er, så vi tok kontakt med Digital impuls. Han jeg snakka med var utrolg...
    Dårlig
    Jeg kjøpte mitt hovedkort, Gigabyte k8nnxp nforce150, som er et ganske så dyrt kort.
    Jeg mottok pakken ganske dårlig. Jeg åpnet pakken, å så at hovedkort driver cd-en var knust.
    Greit nok, hvorfor ikke bare brenne ut driverne?
    Men jeg og vennene mine hadde ingen brenne cd-er, så vi tok kontakt med Digital impuls. Han jeg snakka med var utrolg grei, og sa "greit, vi sender deg en ny en vi" :) Jeg var utrolig overasket over dette.
    Da cd-en kom, var det en brent cd... Jeg vil helst ikke være så pirkete, men kunne jo iallefall sendt en orginal cd da.. :(

    3uker senere sendte jeg hovedkortet mitt inn til dem, pga blåskjerm. 4uker senere hadde jeg ennå ikke fått kortet tilbake. Da jeg ringte dem, spurte dem når jeg sendte osv, men dem fant det ikke i hyllene. Jeg fant lappen (som jeg betalte min nabo for å finne, finnerlønn var en Western Digital Raptor 37,5g 10000rpm disk...
    Jeg spora pakka, å så at den var hos dem! Jeg ringte dem, og sa det, og så spurte dem om det var socket 754, jada sa jeg. Det er ingen avsender, sa dem, så derfor kunne dem ikke teste kortet. Jeg fikk det tilbake 1uke senere.

    Det her er bare min mening. Jeg anbefaler ikke denne butikken.
  • Kjell Stangebye 14.12.2009


    Serviceminded butikk - respons og interesse fra ansatte - positive og hjelpsomme - nesten så en skulle si 6.5
    Kunne det vært flere av denne typen butikker.Stå på - dette er virkelig bra.
  • marcus thomassen 14.12.2009



    Legger ved mailen jeg skrev til butikken :


    Heisann!

    var innom med et grafikkort i går, mandag, ca kl 17.30. Grafikkortet ble levert uten kvittering eller originaleske, men siden kjøpet var registrert
    på deres datasystem, var dette ikke et problem. I dag ble jeg oppringt av en
    av deres medarbeidere, ca.11.30 , med en gledelig melding om at kortet var
    defekt, og at et nytt kunne avhentes...


    Legger ved mailen jeg skrev til butikken :


    Heisann!

    var innom med et grafikkort i går, mandag, ca kl 17.30. Grafikkortet ble levert uten kvittering eller originaleske, men siden kjøpet var registrert
    på deres datasystem, var dette ikke et problem. I dag ble jeg oppringt av en
    av deres medarbeidere, ca.11.30 , med en gledelig melding om at kortet var
    defekt, og at et nytt kunne avhentes umiddelbart.
    Dette ser jeg på som en utmerket serviceholdning, og slik problemløs
    klagebehandling er det ikke ofte man opplever i dag. Jeg har sett meg lei på
    dårlig service overallt, og skal virkelig anbefale deres butikk som det beste stedet å kjøpe datautstyr o.l.

    Mange takk for god service!!!!!!

    Med vennlig hilsen

    Marcus Thomassen
  • Fredrik Albrechtsen 14.12.2009


    Kjøpte et hovedkort, fikk feil i posten, ringte dem , ingen prob. spurte om de kunne sende ut før de hadde fått inn de gamle, slik min ventetid ble minimal. Noe de også gjorde og det ble jeg kjempeglad og overasket for. er jo ikke første gang jeg får feil eller defekte varer men aldri om butikkene sender ut, uten å fått peng! så her må jeg si at servicen var topp!!
  • Magnus Monkerud 14.12.2009

    Supernerder
    Har aldri handlet hos digitalimpuls.no via nett, men bor i Oslo så handler ofte hos dem, litt PC, hovedkort, ting og tang når jeg trenger det.

    Hadde problem med ett hovedkort jeg kjøpte der. Den kom aldri til BIOS-POST, bare strøm og lys på hovedkortet men det var alt.

    Det viste seg at jeg hadde montert vifta feil (noe som er flaut ettersom jeg har...
    Supernerder
    Har aldri handlet hos digitalimpuls.no via nett, men bor i Oslo så handler ofte hos dem, litt PC, hovedkort, ting og tang når jeg trenger det.

    Hadde problem med ett hovedkort jeg kjøpte der. Den kom aldri til BIOS-POST, bare strøm og lys på hovedkortet men det var alt.

    Det viste seg at jeg hadde montert vifta feil (noe som er flaut ettersom jeg har jobbet med pc-montering selv i 2 år tidligere og jobbet med datasystemer/nettverk i 16 år.)
    Rent teknisk sett hadde jeg vel da egentlig ikke noen bytterett, siden det var feilmontering fra min side, selvom dette antageligvis ikke var grunnen til at kortet feilet (var noe galt med rammen viste det seg også.)

    De byttet bare hele kortet, rammen og CPU'en jeg hadde kjøpt uten å nevne det eller tvile engang .

    Når jeg er innom der, graver jeg og spør mye. Det er ikke et eneste teknisk spørsmål man kan kaste mot de gutta uten at de kan svare på det i blinde på sekundet. De er supernerder (noe jeg trodde jeg var, men dems kunnskapsnivå OG interesse får meg til å føle meg som en ulærd Elkjøp kunde.)
    Det lyser av glede i øyenene dems når de får tekniske spørsmål de kan svare på og snakke filosofisk om. Gale folk.

    Kan trygt annbefales til absolutt alle, hvis man er virkelig DUM innen IT/Data, og ikke ønsker å bli lurt ved f.eks å kjøpe en elendig ferdigpakke av noe slag i butikker som Expert/Elkjøp/Spaceworld, og man bor i Oslo, så gå på digitalimpuls.no. De vet hva du trenger, og hva du IKKE trenger til enhver tid.

    PS: Må ikke forveksles med butikken 50 meter lenger bort (Datakjeden), de har også mye bra utstyr, men ikke på langt nær den samme instillingen eller kunnskapsnivået. Har enda ikke vært borti noen databyggere/forselgere i Norge på over 15 år som nærmer seg dems innlevelse og kunnskaper.

    Å handle hos digitalimpuls.no, er som å gå besøke en gjeng med gamle laidback cannabis-røykende IT Jedi-riddere, alt har en datateknisk høyere mening og filosofi, de puster, spiser, driter og sover data tror jeg.

    De kunne vært stygge og frekke i munnen, og jeg hadde allikevel handlet der pga kunnskapsnivået og fordi det finnes rett og slett ingen som kan måle seg i kvalitet på det de bygger, selger / leverer, pluss at man blir smartere innen data/IT etter å ha stått å hørt på alt de sier/forteller hver gang man beveger seg inn døren.

    En klar 12er av 6 mulige.
  • Andreas Brekken 14.12.2009

    Fornøyd med alt hittil
    Jeg har kjøpt en Ferrari 3200 laptop på Digital Impuls, samt høyttalere, mus, og masse andre greier. Prisen er bra.

    Servicen er god, og man skjønner at gutta KAN data, ikke noe sånn "har studert webshopen"-greier som på Komplett.

    ...jeg har henvist alle som trenger noe dit. (Da slipper jeg å hjelpe dem mer når ting ikke virker...)
  • Håkon Welde 14.12.2009

    Bra service
    Jeg har kjøpt flere pc-deler hos digital impuls og de har gitt gode råd for hva som har gitt value for money. De tilfellene jeg har hatt hardware sammenbrudd, har jeg fått nytt tilsvarende hardware påfølgende dag. God service, faglig kvalitet og pålitelighet. Vel blåst!
  • Erik Hokholt 14.12.2009

    Fett
    jeg må si att dette er en god oppdagelse i en ellers høst tung hverdag. God oversikt på wen og rimlige nok priser til at det er et interressangt sted.
  • Sigurd Sveen 14.12.2009

    bra service
    kan anbefale de folka på det sterkeste. har handlet i butikken mange ganger og bestandig fått god service
  • Kenneth Jensen 14.12.2009

    Ypperlig.
    Ikke noe å utsette på denne butikken. Har ikke hatt behov for å bruke deres nettbutikk da jeg kun trenger 15min å komme meg ned til dem.
    Som det er sagt tidligere vet disse gutta hva de driver med, både med tanke på kunnskap, service og ikke minst pris. Alltid hyggelige folk og det er derfor, i tillegg til den lave prisen, jeg alltid kommer tilbake.
    Eneste...
    Ypperlig.
    Ikke noe å utsette på denne butikken. Har ikke hatt behov for å bruke deres nettbutikk da jeg kun trenger 15min å komme meg ned til dem.
    Som det er sagt tidligere vet disse gutta hva de driver med, både med tanke på kunnskap, service og ikke minst pris. Alltid hyggelige folk og det er derfor, i tillegg til den lave prisen, jeg alltid kommer tilbake.
    Eneste problemet jeg har hatt med produkter jeg har handlet her har vært en Razer Diamondback mus, som hadde en museknapp som fungerte av og til kun etter 1 ukes bruk. Jeg spiller en god del så den klarte vel ikke min tunge pekefinger :o
    Tok derfor denne med tilbake til butikken og forklarte problemet. Det var rett før stengetid så de fikk ikke tid å sjekke den i butikken, men fikk beskjed om at de skulle ta denne med hjem og sjekke den samme dag og at de skulle ringe meg så snart de hadde fått tid å teste den.
    Dagen etter ringer de og sier at de har det samme problem og at jeg bare kunne komme ned til butikken og få en ny eller evt. en annen mus. Bestemmer meg for å gå for mx510 istedet og dette var ikke noe problem. Helt knall. Terning kast 7:)
  • Jan Gunnarsen 14.12.2009


    Veldig serviceinnstilte og de hadde noe moddeutstyr jeg ikke fant andre steder. Har også en butikk i Oslo like ved siden av datakjeden i møllergata, der de har utstilt diverse datautstyr... sånn som noen råstilige kabinetter fra lian li som jeg forelsket meg i ved første øyekast :)
  • Aleks 14.12.2009

    Særdeles god karakter på service!
    Jeg har handlet i deres butikk i Møllergata mange ganger, og kjøpt deler og opptil flere pc\'er der (riktignok i deler de også selvfølgelig)

    Hver eneste gang jeg har kjøpt noe, blir jeg møtt med et smil og en hjelpende / nysgjerrig innstilling. Et tillfelle hvor jeg kjøpte et hovedkort som var demovare. Det var defekt, og jeg kom med ferdigbygd pc -og sa det var hovedkortet.
    De satte inn nytt hovedkort på under en time!

    Kanskje et godt alternativ til konkurrenten med kø\'en borti gata....
  • Frank Søvik 14.12.2009

    Kanon Service!!!! Butikken som stiller opp for KUNDEN.
    Har kjøpt en del på nettet og det har som regel gått greit. Så kom jeg til det punktet at jeg ville bygge meg ny pc selv. Dette viste seg å være verre enn det jeg trudde. Ble litt satt ut av minne timing og ddr, ddr2, dual channel osv osv.
    Ringte til Digitalimpuls i Oslo, der satte de seg ned med meg og anbefalte...
    Kanon Service!!!! Butikken som stiller opp for KUNDEN.
    Har kjøpt en del på nettet og det har som regel gått greit. Så kom jeg til det punktet at jeg ville bygge meg ny pc selv. Dette viste seg å være verre enn det jeg trudde. Ble litt satt ut av minne timing og ddr, ddr2, dual channel osv osv.
    Ringte til Digitalimpuls i Oslo, der satte de seg ned med meg og anbefalte helt ok komponenter. De brukte sikkert 30 min i tlf med meg. Fikk så dataen i posten, funket helt perfekt. Ville ha mer og "pang" ukens tilbud fra komplett samme skjermkortet xfx6800 gt en del billigere. Bestilte dette, men SLI-mode ville ikke virke. Ringte til Digitalimpuls, og de sa send pc`en til oss. Vi fikser dette, ja men det ene kortet er kjøpt hos en annen leverandør sa jeg. Det gjør ingenting. VI FIKSER DETTE VAR SVARET!
    Det gjør dem også. Faktisk må jeg ha et nytt skjermkort, Det var 2 forskjelloge versjoner av kortet (Hvem kunne da vite det), men Digitalimpuls bestilte nytt kort til meg og dermed var det i orden.
    Trur dere jeg måtte betale, niks. De satte faktisk Zalman kjøleren over for meg i samme slengen.

    Helt genial Service det de driver med. Kanskje ikke den billigste plassen på alt, men servicen der er verd å betale for. Det gjør iallefall jeg.
  • Audun Hagen 14.12.2009

    Knallbra Service
    Jeg har handlet en del i butikken deres i Oslo og ser ingen grunn til å slutte. De har den beste servicen jeg noen gang har fått samtidig som de anbefaler den varen du faktisk trenger og ingen litt dyrere "deluxe" variant.
    Hittil har jeg hatt to returer der (derav en dobbeltretur) (noe som IKKE har vært deres skyld, men produsenten av varen). De har fikset...
    Knallbra Service
    Jeg har handlet en del i butikken deres i Oslo og ser ingen grunn til å slutte. De har den beste servicen jeg noen gang har fått samtidig som de anbefaler den varen du faktisk trenger og ingen litt dyrere "deluxe" variant.
    Hittil har jeg hatt to returer der (derav en dobbeltretur) (noe som IKKE har vært deres skyld, men produsenten av varen). De har fikset alle på under 10min. Det er veldig bra.
    De svarer raskt på mail og hjelper deg gjerne over telefon.
    Ellers har de en ryddig og fin side pluss en butik i Oslo med hyggelige medarbeidere.

    Hva mer kan jeg si? Knallbutikk. :)
  • Håvard Bøhle 14.12.2009

    Ekstremt dårlig service!
    Jeg har nå venta i 3 uker på en 4 pin strømkabel til en Mist PSU. Jeg var i butikken og bestilte denne strømkabelen. Jeg fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å bestille i navn siden dette var noe de skulle bestille inn flere av. Jeg ringte uka etter og da viste det seg at de faktisk ikke hadde lagt inn bestilling på denne...
    Ekstremt dårlig service!
    Jeg har nå venta i 3 uker på en 4 pin strømkabel til en Mist PSU. Jeg var i butikken og bestilte denne strømkabelen. Jeg fikk beskjed om at det ikke var nødvendig å bestille i navn siden dette var noe de skulle bestille inn flere av. Jeg ringte uka etter og da viste det seg at de faktisk ikke hadde lagt inn bestilling på denne kabelen. Dette ble nå gjort, men det viste seg at dette kom til å ta veldig lang tid for uka etter så hadde de fremdeles ikke fått den inn. Vel jeg spurte over telefon om de da hadde en 8 pin strømkabel i stedet. Og jeg fikk da beskjed om at "ja, det har de inne" Da jeg kom ned i butikken så viste det at de ikke hadde denne kabelen allikevel. Og jeg ble passe frustrert på måten de behandler kundene på. I tillegg la de skylda på meg for hvorfor de ikke hadde 4 pin kabelen på grunn av at jeg ikke hadde bestilt i mitt navn. Men dette var jo noe de sa jeg ikke trengte å gjøre til å begynne med. Vel, nå er forhåpentligvis kabelen bestilt i mitt navn, men jeg må fremdeles vente i over 1 uke før jeg får den.

    I tillegg står det på nettsida til Digital Impuls at de har begge disse kablene tilgjengelig i butikken.

    Jeg kan ikke annet enn å gi denne butikken karakter 1 på kundeservice.
  • Vidar Salvesen 14.12.2009

    Anbefales pga. veldig god og rask service
    Pcen min "døde" kvelden før jeg skulle flytte fra trondheim. Jeg var stresset og svett og fikk levert laptopen min på morgenen ved åpning. Fikk telefon etter 25 minutter om at pcen var klar til henting. Da hadde de kontrollert ram, hovedkort, skjerm osv. skiftet over alle delene til nytt chassis og klargjort pcen slik at jeg skulle få med meg pcen hjem. Service av beste sort!
    VS Stavanger
  • Geir Helge Nygjerde 14.12.2009


    Jeg kjøpte en Elitegroup G551 hos Digital Impuls før jul. Jeg hadde noen problemer, noen selvpåførte og andre tekniske problemer (harddisken røk, trådløst kort var ikke kompatibelt med Aksesspunktet mitt etc)

    Etter en telefon så ordner disse gutta opp, og det gjør det raskt og vederlagsfritt.

    Det er mitt første møte med Digital Impuls, og jeg sitter igjen med en følelse av at dette er en seriøs og ikke minst oversiktlig butikk som har service som "hoved-asset"
  • Øyvind Haugen 14.12.2009


    Kjøpte en demobrukt ECS G736 (bærbar PC) og fikk et hyggelig avslag i prisen. Rask levering og serviceinnstilt betjening. Ønsket ikke å beholde maskinen da støyen fra den kunne sammenlignes med E-18 i rushttiden. Brukte derfor angrefristen og sendte maskinen i retur. Digitalimpuls mottok pakken på en fredag og overførte pengene mine mandagen etter. Meget bra! Hadde regnet med å måtte vente i flere uker.

    Denne gjengen virker å ta kundeservice på alvor. Anbefales.
  • Karol 14.12.2009

    Best i byen! (Oslo)
    Som overskriften sier, best i byen! Alltid hyggelig, løsningsorientert og behjelpelig personale. Digitalimpuls er absolutt konkuransedyktige i forhold til rivalen i Møllergata. Retur har også fungert problemfritt. Ellers fører de plextor CDR og DVDR, som er knall synes jeg. Anbefalles!
  • Lars Schilling 14.12.2009


    Kjøpte et nytt skjermkort som jeg trodde var halveis defekt pga dårlig ytelse i 3Dmark. Etter å ha sendt i retur viste det seg at skjermkortet var 100% i orden, og mest sannsynligvis hardwarefeil i min egen maskin. Egentlig skulle testen kostet 150kr siden det var min feil, men fikk det altså gratis. Kan ikke si annet enn at dette er meget god kundeservice. Også et ekstra pluss for hyggelig personale. For de som fremdeles liker å handle over disk og samtidig ha billige priser er Digitalimpuls en databutikk å satse på. Karakter 6.
  • Geir M Danielsen 14.12.2009

    Makan til service!!
    De siste 2 ukene har jeg lagt igjen endel penger hos Digital Impuls her i Oslo, blandt annet kjøpte jeg nytt Lian-Li PC65 kabinett og ett Asus P4P800-E Deluxe hovedkort av dem. Strålende service så langt, men det mest utrolige skjedde meg i dag;

    Ringte dem like etter åpningstid for å høre om de hadde ett Powercolor X800XT PE skjermkort inne,...
    Makan til service!!
    De siste 2 ukene har jeg lagt igjen endel penger hos Digital Impuls her i Oslo, blandt annet kjøpte jeg nytt Lian-Li PC65 kabinett og ett Asus P4P800-E Deluxe hovedkort av dem. Strålende service så langt, men det mest utrolige skjedde meg i dag;

    Ringte dem like etter åpningstid for å høre om de hadde ett Powercolor X800XT PE skjermkort inne, noe de hadde 2 av liggende. Bestilte da kortet og en ATI Silencer 4 skjermkortkjøler over telefonen og avtalte at jeg skulle prøve å stikke innom dem på lørdag for å betale og plukke det opp (i dag er det torsdag). Spurte samtidig i telefonen om det var vanskelig å montere kjøleren, eventuelt om dem kunne gjøre det mens jeg ventet. Jo da, ingen problem.

    Så høvde det tilfeldigvis slik at jeg alikavel rakk å hente det i dag bare noen timer etter jeg hadde bestilt det. Møter opp i butikken nede i Møllegata og oppgir navnet kortet ble bestilt under og betalet det. Jammen hadde dem ikke allerede montert AT4'en på kortet og lagt den orginale kjøleren sammen med bundelen. Gratis.
    Jeg ble så glad at jeg slo til å kjøpte ett overspenningsvern av dem i ren lykkerus.

    Digital Impuls anbefaler jeg til alle! Spesielt til dem som er på utkikk etter komponenter men er usikker på hva som er best. Rådene de gutta gir er absolut til å stole på. Dette er folk som KAN det de driver med. Da er det også greit å betale litt mer for en vare enn hos f.eks Komplett etter min mening.
  • Rune Dalsgaard Nielsen 14.12.2009

    Digital Impuls
    Det er simpelt:

    Digital Impuls = God Service/hurtig RMA respons/venlige mennesker.

    God jul fra
    Rune Dalsgaard
    Danmark
  • Fredrik Krey Stubberud 14.12.2009

    dårlig behandling ved problemer
    har kjøpt en harddisk her, som de opplyste at skulle være stillegående. Jeg prøvde koble den til og fant fort ut at den ikke var det, hørtes ut som en traktor inni kassa mi så jeg gikk for å bytte den, da spurte de om jeg hadde koblet den til og jeg sa ja, jeg har kjørt strøm på den så den startet...
    dårlig behandling ved problemer
    har kjøpt en harddisk her, som de opplyste at skulle være stillegående. Jeg prøvde koble den til og fant fort ut at den ikke var det, hørtes ut som en traktor inni kassa mi så jeg gikk for å bytte den, da spurte de om jeg hadde koblet den til og jeg sa ja, jeg har kjørt strøm på den så den startet og den bråket alt mye. Svaret var da at jeg ikke kunne bytte/returnere utstyr det var koblet strøm på for deretter å be neste frem til kassa. Fantastisk arrogant og dårlig service
  • Sturla Haukebø 14.12.2009


    Meget bra databutikk.. Webshoppen fungerer også perfekt.. God service og rask levereing.. Lave priser har de også!
  • Kjartan Nilsen 14.12.2009

    Utrolig service
    Gutta på Digital Impuls imponerer meg.
    De tar seg av kunden selv om det er aldri så lang kø og telefoner som ringer. De lytter til hva du spør om og hjelper deg til å gjøre et fornuftig kjøp.

    Prismessig er de også svært gode.

    Det eneste som kunne blitt bedre er nettshoppen deres.. hehe
  • Gunnstein Osmundsvaag 14.12.2009

    Meget god Service
    Har etterhvert bestilt en god del hos disse.

    De yter svært god service, både over mail og tlf.

    Ved min siste ordre over telefon var de både vennlige og tolmodige. De tok seg tid til å hente produktet jeg etterlyste, for så å undersøke alt jeg lurte på. Når jeg så fikk problemer med å montere produktet...
    Meget god Service
    Har etterhvert bestilt en god del hos disse.

    De yter svært god service, både over mail og tlf.

    Ved min siste ordre over telefon var de både vennlige og tolmodige. De tok seg tid til å hente produktet jeg etterlyste, for så å undersøke alt jeg lurte på. Når jeg så fikk problemer med å montere produktet forsøkte de først å hjelpe meg over telefon, for så å sende meg gode forklarende bilder. De var også imøtekommende når det gjalt betalingsalternativer.

    Veldig fornøyd!
  • Eilev Hagen 14.12.2009

    Bra butikk!
    Dette er en bra butikk med god service! Jeg handler alt pc utstyret mitt her, og får alltid svar på spørsmål jeg har om hardware.
    Kjøpte en gang et skjermkort av de som ikke fungerte som det skulle, slik skjer jo, og fikk byttet dette uten problemer kjapt og smertefritt :)

    Anbefales!
  • Trond Nygaard 14.12.2009

    De feilinformerte da jeg skulle kjøpe en Windows 7 32-bitsversjon, og jeg endte opp med en 64-bitsversjon som ikke passet. De var sterkt avvisende da jeg tok opp dette i etterkant, utøvde slett kundeservice og har mistet en i utgangspunktet god kunde.
  • Raymond L. Holm 14.12.2009

    Superservice
    Av alle steder jeg har handlet over årene er digitalimpuls den butikken jeg har fått best service i.
    Jeg sto i en ganske lang og derfor også "kjip" kø i en nærliggende butikk hvor jeg hørte noen snakke om den nye butikken på hjørnet. Jeg ruslet bort og ble møtt med blide fjes og stor grad av service.
    Vi fant raskt fram...
    Superservice
    Av alle steder jeg har handlet over årene er digitalimpuls den butikken jeg har fått best service i.
    Jeg sto i en ganske lang og derfor også "kjip" kø i en nærliggende butikk hvor jeg hørte noen snakke om den nye butikken på hjørnet. Jeg ruslet bort og ble møtt med blide fjes og stor grad av service.
    Vi fant raskt fram til hva jeg faktisk best trengte. Og det var ikke den dyreste varen etc som en ofte blir anbefalt. Jeg har etter dette tipser flere venner og familiemedlemer om nettop digitalimpuls.no og har til gode å høre om negative erfaringer. Flere var jo allerede lei andre alternativer.
    De fører alle varer jeg ønsker og gjør sitt ytterste for å skaffe til veie det en mot formodning skulle ønske av ikke butikk lagrede produkter. Kjapp service også via web shoppen og post har jeg også erfart. De fører også det meste en kan ønske seg av såkalte pc mods og annet "teknisk snadder".
    Kan absolutt anbefale digitalimpuls.no både web og butikk til alle.
  • Øystein Strøno 14.12.2009

    Kjøp av data komp
    Jeg skulle oppgradere pc'en min med div hardware. Fikk kjempehjelp. De satte opp forslag om hva jeg trengte. Jeg godkjente, og samme dag var den klar. Da hadde de tatt seg tiden til å putte inn komp gratis.
    Ikke verst var prisen sammenliknet med komplett. Hvorfor jeg ikke kjøpte på komplett? Greit å handle fjes til fjes hvis det går galt med utstyret.

    Har rådet flere kompiser til å handle der. Alle er fornøyde.

    Råder andre til å kjøpe tingene sine der. God service og greie gutter.
  • Harald Firing Karlsen 14.12.2009

    Knallbutikk.
    Har handlet lite på webshopen, men i selve butikken er servicen knallbra. Raske på testing av defekt hardware, og man får byttet om nødvendig uten problemer. Prisene er også gode. Ett godt eksempel på hvordan alle databutikker burde være!
  • Dan-Espen Reinfjord 14.12.2009

    På lager, ikke på lager, på lager, ikke på lager
    Asus EEE 1000 ville jeg ha, og de hadde den plutselig på sidene med lagerstatus: "Ubekreftet: [dagens dato]". Sendte dem epost:

    >> 1. Har dere fått denne inn? (Det står dagens dato på lagerstatus). Har dere

    den i så fall i butikken i Møllergata?

    >> 2...
    På lager, ikke på lager, på lager, ikke på lager
    Asus EEE 1000 ville jeg ha, og de hadde den plutselig på sidene med lagerstatus: "Ubekreftet: [dagens dato]". Sendte dem epost:

    >> 1. Har dere fått denne inn? (Det står dagens dato på lagerstatus). Har dere

    den i så fall i butikken i Møllergata?

    >> 2. Er dette 1000 (med SSD), ELLER 1000H (med vanlig harddisk)?



    Svar fra dem:



    >> 1. Vi har akkurat fått den inn.

    >> 2. SSD



    >> Med Vennlig Hilsen

    >> Espen Elvekrok

    >> Digital Impuls A/S



    Glad og lykkelig reiste jeg ned til butikken for å kjøpe den, der viste infoen seg å være helt feil - det var én(!) 901 de hadde *hatt* inne, og 1000 ante de ikke når kom.
  • Tore Bornkessel 14.12.2009

    Ordnet seg belkager at jeg var opprørt
    Etter at jeg hadde skrevet om dårlig service ringte dem meg opp fra butikken og kom med et meget bra forslag . Og nå var servicen den jeg forventet og hadde hørt om. og forslaget til løsning var meget bra. Så nå vil jeg gi dem 6++. Så glem det jeg hadde skrevet om dårlig service






    -----
    Ordnet seg belkager at jeg var opprørt
    Etter at jeg hadde skrevet om dårlig service ringte dem meg opp fra butikken og kom med et meget bra forslag . Og nå var servicen den jeg forventet og hadde hørt om. og forslaget til løsning var meget bra. Så nå vil jeg gi dem 6++. Så glem det jeg hadde skrevet om dårlig service






    -----




    kjøpte en asus vx2 til nesten 22.000 kr. Etter i mnd tok webkamera kvelden. Ringte dem og fikk beskjed om at det var best og levere til dem da det ville være raskere. leverte tirsdag ringte dem mandag 1 uke etter og fikk beskjed om at pc fortsatt var hos dem og feilen var ikke funnet, fikk beskjed om at skulle sjekke den i dag!!!!! Hvis dem ikke fant feilen ville den sendes til Asus, og der kunne det ta 3 uker eller 3 mnd???? Han jeg snakket med var meget uhøflig, Nå ringte han riktig nok tilbake etterpå og beklaget at han var litt brå. Men det forandrer ikke den dårlige servicen. Hold dere unna hvis dere forventer og få ting gjort.
  • Magnus Haugen 14.12.2009


    Handlet endel småtteri her i det siste. Veldig god service og rask ekspedering. De bestillte også noen deler for meg som ikke står i sortimentet deres. Kunne hente dem tre dager etter bestillig uten noe tilegg i prisen. Tommel opp!
  • Joachim Torgersen 14.12.2009


    Benyttet meg av DI sitt juletilbud på X1 prosjektor, jeg fikk ikke ordrebekreftelse på e-mail så jeg ringte dem for å bekrefte at min ordre var mottatt, selger beklaget og sa at min ordre var mottatt men at de hadde hatt litt rot i mail systemet. Det var egentlig et par ukers ventetid på prosjektoren men jeg fikk min bare et par dager etter at jeg ringte dem. En hyggelig handel.
Skriv omtale av Digitalimpuls.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »