Laster
22339500

Om Digitalimpuls.no

Digital Impuls AS er et heleid norsk Firma. Firmaet ble opprettet i 2002 og fyller i år 10 år. I våre 10 år har vi holdt til i Møllergata
i Oslo. Firmaet har idag 10 ansatte og har solid økonomi.

Hos oss gjør du en trygg og god handel enten du velger vår butikk eller nettbutikk. Velkommen til oss!

Omtaler av Digitalimpuls.no

Totalt 4.5 av 5

Basert på 2 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 1 uke

    Meget bra butikk for entusiaster som vil svi av noen tusen, når det er sagt så skal det sies at butikken kun er god fordi en viss ansatt gjør en ekstremt god jobb mens det er andre ansatte som faktisk er milevis unna.. når denne visse personen er på ferie går det rimelig tregt, å det er uten noen form for oppdatering på veien.. Utrolig fornøyd når digital impuls bygde pcen min til 40000kr, langt fra fornøyd når digital impuls bygde 15000kr pcen. Grunn: han ENE var på ferie.

  • Neste dag

    Som kunde gjennom mange år må jeg si at Digital Impuls utmerker seg gang på gang med god service, topp produktkunnskap, og et meget godt prisnivå.


    De løser problemer på en god og effektiv måte!


    Toppscore fra meg!

  • 3 dager

    Grei butikk, men det jeg vil klage på er åssen dem er med retur av produkter.

    Selv etter 1 uke så er ikke min retur hentet på postkontoret i oslo.
  • 4 dager

    Det er en veldig bra butikk, varene mine er alltid gode og skuffer meg aldri, noen ganger har ting blitt ødelagt (min feil) og jeg har sendt den Inn og jeg fikk det tilbake så god som ny. Jeg kjøper alle mine Pc-utstyr her ifra og jeg er veldig fornøyd med det.

    Det er veldig bra service, mange snille arbeidere og de gjør en kjempeflott jobb. :)
  • Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg skulle bygge. Men jeg visste noe særlig om forskjellene, og hvorfor for eksempel. et hovedkort koster...
    Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg skulle bygge. Men jeg visste noe særlig om forskjellene, og hvorfor for eksempel. et hovedkort koster 300 mer en et annet, og følgelig hva en vil få for de ekstra pengene. Svaret var smått utrolige " Nei det får du nesten gå på nettet og finne ut selv". Ellers ga de ingen supplerende informasjon. På de spørsmål jeg stilte, svarte de som regel ja eller nei. Når det gjelder nettsidene er jo de i særklasse de minst informative i alle fall av de jeg har vært innom. De føre mange bra produkter, men de har veldig få fysisk i butikken. Specs. på de ulike komponentene er tilnærmet ikke eksisterende.
    Et lite hjertesukk til slutt. Det går an å smile, slå av en spøk og vise vanlig folkeskikk ovenfor kunder som kanskje vil bruke fra 5000-20000 kr. Det ble ikke noe handel på meg, og det blir det ikke heller de nærmeste årene. Må få presisere at dette gjelder butikken i Oslo. Det er godt mulig at den i Trondheim er hel annerledes.
  • 3 dager

    Har handlet fra disse flere ganger, både på nettet og i deres butikk her i Trondheim.

    Kjempegod service fra alle som jobber der, og fører de ikke varen i butikken i trondheim, så kan de skaffe varen.

    Det eneste jeg kan utsette er at de kunne oppdatert informasjon om varene der har på nettsiden sin. Enkelte varer har veldig lite spesifikasjoner, så her kunne de blitt litt bedre.
  • Samme dag

    Kjøpte laptop her med første generasjons i7. Pga dårlig design ble laptopen fort varm, noe som etter hvert tok livet av den. Butikken reklamerte med en garanti om at ved tredje service for samme problem skulle man få et nytt tilsvarende produkt - men når tredje gang kom hvor den måtte repareres etter å ha kokt seg selv, sa ansatte at det var min feil fordi jeg hadde et "støvete hjem". Makan til tøys! 12000 kroner ut vinduet.
    Boikotter denne butikken etter en grusom opplevelse. Jeg skulle nok gått til forbrukertilsynet med saken, men det tenkte jeg ikke på. Håper andre gjør det!
  • Butikkens personalet gjør virkelig en stor og grundig jobb med å hjelpe til mred å få best mulig løsning for både hard. og software problemer. Teknikeren (Joacim) har for meg vært "redningen" i x-antall tilfeller, ...så for meg er denne butikken ikke annet enn
    ... " THE ONE AND ONLY "
  • 3 uker eller mer

    Relativt gode priser og grei service ved kjøp av produkt. Ved reklamasjon er all interesse fra betjeningen borte! Leverte inn varen til rep. i juni og venter fortsatt på tilbakemelding!! Underveis har butikkens ansatte både vært frekke og svært tvetydige i tilbakemeldingene. En dag nekter de for å ha noe ansvar for varen, noe senere skal de selvfølgelig reparere varen på garanti, senere lar ikke varen seg reparere før jeg plutselig får beskjed om at det ikke er en garantisak, men at de skal forsøke å reparere. 2-3mnd senere har jeg altså fortsatt ikke en brukbar vare tilgjengelig!
  • Meget bra! Betjeningen kunne kanskje hatt litt mer humoristisk sans spør du meg, ellers en utrolig service som jeg ikke har opplevd maken til i slike butikker!!!
  • Samme dag

    Rask levering. Fikk varen som jeg spesifiserte (3930 C2). Ingenting negativt å si.
  • Samme dag

    God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg vet om i norge med et anstendig utvalg vannkjøling.
    De kunne med god samvittighet ha hatt et større...
    God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg vet om i norge med et anstendig utvalg vannkjøling.
    De kunne med god samvittighet ha hatt et større utvalg Bitspower og xspc siden dette er en forsåvidt avansert pc-sjappe.

    Nettsiden må sette seg en standart som for eksempel komplett.no har. Noe vankelig å hente info om produkter uten produktid eller deljtekst.
  • Samme dag

    Har bare gode ting å si om Digital Impuls. Serviceminded, fleksible og ikke minst kunnskapsrike. I løpet av de par siste månedene har jeg bygd både i i5-2500k gamer-pc samt en hexacore server, og selv om jeg har hatt problemer med noen av hovedkortene jeg har kjøpt pga raid-kontroller, har de alltid vært behjelpelige med innbytte og å finne nye alternativ. Anbefales, støtt opp om en av de få utstyrsbutikkene i Oslo!
  • Neste dag

    Skulle legge inn en bestilling av nytt hovedkort, cpu og ram.

    Bestilling via nettsiden fungerte ikke så jeg ringte butikkens nummer. Ble møtt av en utrolig frekk kundebehandler som ikke fantes villig til å hjelpe.
  • Neste dag

    Denne butikkken er jeg svært fornøyd med!:D Handla en pc der for en månedes tid siden og fikk svært god service da jeg ikke viste helt hva jeg ville ha, og jeg endte opp med en stilig og sterk pc for hva jeg syntes ble en billig penge! så anbefales!
  • Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker (og mange tlf til D.I. med spørsmål om status på saken) får jeg pc tilbake med et MSI G41 basert...
    Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker (og mange tlf til D.I. med spørsmål om status på saken) får jeg pc tilbake med et MSI G41 basert erstatningskort, da dette var det nærmeste forhandler kom et tilsvarende HK. Ingen tlf/mail med spørsmål om dette ville fungere i mitt oppsett.
    PC ble levert tilbake da det manglet både HDMI, S/PDIF, E-SATA og nvidia skjermkort ( GF9300).
    En uke til gikk, ikke mulig å nå eller få tlf tilbake fra daglig leder. Forhandler ga opp forsøket med å få tak i tilgjengelig alternativ og ble enig om å betale tilbake for HK i stedet.
    Fikk tilbake pengene, minus ca. 100,- fordi kortet var brukt.
    Til tross for at det ble betalt 400,- for forsøket med bytte erstatningskort.

    Ser ikke frem til den dagen det skulle bli prob. med andre produkter kjøpt hos denne forhandleren.
  • Grei handel,rask levering men dårlig informasjon for min del. Kjøpte RevoDisk som jeg visste alt forlite om før jeg handla.
  • Butiken er ok, men folket som jobbar där trenger mye opplering i kundeservice.

    Supporten påstod sig ha rätt i en sak där han hade feil. och även då jeg visste frem till bevis så vegret han. han kaste på luren i öret på mig
  • Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk lang, og enkelte av kundebehandlerne har en tendens til å stå og jatte med kunder i en halvtime om...
    Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk lang, og enkelte av kundebehandlerne har en tendens til å stå og jatte med kunder i en halvtime om marginale problemstillinger fremfor å slippe frem frøkenen hakket bak i køen som bare skal ha en cd-mappe.

    Når det er sagt: Kundebehandlerne tar seg god tid til hver kunde. De er bevisste på at produkter som skal vare og brukes over lengre tid skal svare til behovet og forventningene kunden har. Her slipper man Elkjøp-selgeren som utelukkende er instruert i opp- og mersalgsteknikker uten kompetent varekunnskap.

    Digitalimpuls prøver ikke å være billigst, men kompenserer derfor med god tilgjengelighet på de varene som tilbys. Man slipper "På fjernlager"-konseptet, slik at varer som faktisk har bekreftet lagerstatus ligger i butikken og ikke i et fjernlager i Taiwan (ref Amentio og Datakjeden, som gjerne tar seg enormt god tid til å levere).

    Informasjon før handel her er altså å oppleve som god, selv om ventetiden i enkelte tilfeller er begredelig lang.

    Leveringen er som mange andre. Bra og bedre enn de største butikkene, men ikke i særklasse. Pluss for at varene kan hentes og koster det samme i butikk (nok en gang ref Datakjeden, som har høyere priser i butikk).

    Servicen etter kjøp skriver seg ikke ned i historiebøkene som noe ekstraordinært, selv om den ene reklamasjonen jeg har hatt gitt knirkefritt. Her er de som veldig mange andre butikker når det gjelder reklamasjoner: Skeptiske og kritiske innledningsvis, og prøver kanskje på en ikke direkte trivelig måte å kartlegge reklamasjonens verdighet. I veldig mange tilfeller - f.eks. ved hovedkortfeil - kan kunden takke seg selv for at ting ikke fungerer. Men reklamasjoner er ikke lett for en liten nisjebutikk, så jeg har full forståelse for at de er kritiske ved reklamasjoner (såfremt ikke ting er åpenbare, men det er de sjelden).

    Alt i alt er DigitalImpuls en god butikk. Det er noe sannhet i kritikken i erfaringene her hva "Service etter kjøp" angår, men man vil ikke oppleve de som vanskelige dersom man går inn der med et gyldig reklamasjonsgrunnlag - noe som ofte kan være vanskelig å kartlegge i databransjen pga av ørsmå komponenter, høy sannsynlighet for feil ved uvøren håndtering og mange klønete PC-byggere som aldri burde bygget sin egen PC.
  • Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom ned fikk jeg beskjed om at de kunne ta tilbake kortet på stedet da skjermbildet jeg hadde sendt inn...
    Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom ned fikk jeg beskjed om at de kunne ta tilbake kortet på stedet da skjermbildet jeg hadde sendt inn tydelig viste at kortet var defekt, men at de ikke hadde tilsvarende kort på lager. Vi ble dermed enige om at jeg kunne få oppgradere til et kraftigere skjermkort for et ubetydelig mellomlegg.

    Dette var en veldig fin løsning da jeg fikk et nytt skjermkort på stedet.

    Det er helt klart verdt det å kjøpe ting i butikk selv om det kanskje koster en hundrelapp mer i forhold til billigste nettbutikk når man får med slik service på kjøpet.
  • De har greie priser og god lokasjon. Men i likhet med det andre påpeker her så er det elendig service på reklamasjon og garanti, de er ikke hjelpsomme når det kommer til det og man må nesten krangle med de.
  • Jeg kjøpte en sata2 harddisk som ikke virker, iallfall ikke i mitt oppsett, får diskfeil under installasjon. Butikken regelrett krangler når jeg sier at den ikke skal være med meg hjem igjen som "i orden". Jeg er lei av butikker som ikke tåler det når det en skjelden gang er en retur. Styr unna!

    Personlig har jeg iallfall hatt mye bedre erfaring med retur til Datakjeden/Amentio og Mpx. Dette er bare ikke profesjonelt nok.
    Takk for meg
  • Et bredt utvalg av artikler til gode priser, det eneste negative med nettshopen måtte være at noen av produktene ikke har nok utvidet informasjon, for NOBS som meg kan det være lett å kjøpe ting som ikke passer sammen.

    Levering, excellent!! Fikk varene 2 dager etter bestilling, rett på døren.

    Servicen etter er det ikke noe å si på, svar på eposter kommer før jeg får drikke en kopp te!
  • Aldrig hatt problemer med digitalimpuls før, de har vært den beste av den beste pc butikken i byen/internett, med service og kunskap om produkter. Vært innom der i det siste og nå har det blitt en av de verste.
    Kommer nok aldrig til og kjøpe noe fra dem igjen..
  • Enkelt og greit
    Jeg bestillte en Ipod Touch, men fant ut senere at de ikke hadde den på lager før neste uke. Da ringte jeg og sa ordrenummeret og at jeg ville avbestille. Det gikk fort og greit!

  • Kjøpte min G556E hos Digital Impuls i Trondheim.Ringte ned på formiddagen, og de hadde pc'en klar for henting litt ut på ettermiddagen.Var dessuten veldig behjelpelig over telefonen da jeg fikk noen problemer.Virker som de tar service på alvor.
    Kan anbefales!
  • Raskt og greit
    Jeg må skryte av digitalimpuls. Jeg kjøpte BF2 og HL2 der fordi de var de eneste som hadde begge på lager. jeg fikk varene for en fin pris, og to dager etterpå var de i hendene mine. ^^ ikke noe problemer. får det ikke bedre.
  • Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får mann lyd i begge kanalene, men det er ikke stereo lyd, men men mono fordelt på 2 kanaler. Når...
    Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får mann lyd i begge kanalene, men det er ikke stereo lyd, men men mono fordelt på 2 kanaler. Når han møtte opp for å bytte den i en som virket, fikk han bare beskjed om at den måtte sendes til apple for reperasjon, og at han ikke kunne få en ny, for da kunne det hende at digitalimpuls ble sittende igjen med et produkt som de ikke kunne selge videre og at de da kune bli sittende igjen med tap...(kundeservice på top her) Da ipod'en endelig kom tilbake til eieren viste det seg at det ikke var gjort noe med produktet, og den hadde fortsatt det samme problemet med at den ikke klarer å spille av i stereo. Det skal legges til at de testet ipod'en inne i butikken og selv fikk høre at det bare var monolyd som kom ut. Da han møtte opp for 2. gang for å få en ny eller pengene tilbake, så var personen bak disken enda frekkere enn 1. gang. selgeren prøvde på merkelig vis å skylde på brukeren og sa at det kunne vært fysisk bruk av produktet som kunne være feilen, og at det da måtte være brukerens feil. (Det er vel ikke mange som gidder å bruke en mp3 spiler som bare spiller av i mono) Etter at kunden sa at produktet ikke hadde vært i bruk, sa selger at produktet ikke kunne byttes i et nytt, men at han måtte vente på at det var kommet tilbake fra apple etter en ny reperasjon. dette hadde nemelig butikken krav på å gjøre 3 ganger hevdet selgeren. Men for ikke å gjøre denne historien lengere enn hva den er, så må jeg bare si at med denne kundebehandlingen så skal ikke jeg sette min fot innom der igjen. selv om jeg bor i nærheten kommer jeg bare til å bestille fra andre butikker på nettet etter dette. terningen stopper på 1!her har ikke kunden rett

  • Benyttet vel egentlig ikke Webshopen til Digital Impuls (kun til prisinfo). Kjøpte maskin på Digital Impuls i Trondheim (Elitegroup G556E), og opplevde veldig bra service. Han på butikken tilbød seg å sette opp maskinen etter stengetid for at jeg skulle få den samme dag.

    Videre er de hjelpsomme pr. telefon, og lover hurtige reperasjoner/service (uten at jeg har fått testet dette). De presiserte...

    Benyttet vel egentlig ikke Webshopen til Digital Impuls (kun til prisinfo). Kjøpte maskin på Digital Impuls i Trondheim (Elitegroup G556E), og opplevde veldig bra service. Han på butikken tilbød seg å sette opp maskinen etter stengetid for at jeg skulle få den samme dag.

    Videre er de hjelpsomme pr. telefon, og lover hurtige reperasjoner/service (uten at jeg har fått testet dette). De presiserte at man har 2års garanti, men også 5års reklamasjonstid (ser at en del butikker forsøker å komme unna med 1års garanti på pc'er). Bra humør og imøtekommende innehavere trekker også opp.

    Minus for at de ikke opplyste om at Celeron M mangler Speed-step og dermed har kortere batteritid enn Dothan-prosessorene, da jeg spurte om forskjeller mellom prosessorene.
  • Gode priser og godt utvalg
    De har et bra utvalg og de kan det de holder på med. Har kjøpt pc der og de satte opp en tilbud som var kjempe bra og da slo jeg til!

  • Jeg har handlet en rekke komponenter hos Digital Impuls, bl.a. enn del RAM, og etter å ha mottat noen defekte TwinMos 512MB PC3200-brikker som gjorde at jeg ikke engang fikk POST\'et maskinen tok jeg kontakt. De krevde at jeg levert brikken tilbake slik at de kunne teste dem før jeg evt. fikk nye. Dette har jeg egentlig full forståelese for siden de umulig kunne vite hvilken kunnskap jeg har om...

    Jeg har handlet en rekke komponenter hos Digital Impuls, bl.a. enn del RAM, og etter å ha mottat noen defekte TwinMos 512MB PC3200-brikker som gjorde at jeg ikke engang fikk POST\'et maskinen tok jeg kontakt. De krevde at jeg levert brikken tilbake slik at de kunne teste dem før jeg evt. fikk nye. Dette har jeg egentlig full forståelese for siden de umulig kunne vite hvilken kunnskap jeg har om disse tingene. For alt de visste kunne jeg jo ha montert RAMen i en PCI-slot ved hjelp av teip og ståltråd ;)

    De ringte meg imiddlertid bare 30 min. etter at jeg hadde levert den defekte RAMen og sa at jeg kunne hente ny med det samme.

    Betjeningen består heller ikke av uvitende studenter som like gjerne kunne solgt støvsugere, som ofte oppleves andre steder. De vet faktisk hva de selger og tar seg tid til å gi deg råd.

    En ting jeg har merket meg er at de er til stadighet plaget av at folk sammenlikner prisene deres med Kompletts webpriser. Dette blir galt da Komplett ikke oppererte med samme priser i butikk som på web. Nå har jo faktisk ikke Komplett butikker i det hele tatt lenger, så om du vil sammenlikne priser er det bedre å ta seg en tur innom Datakjeden som ligger nesten vegg i vegg (om du orker å stå 30 min i kø bare for å sjekke en pris).
  • Topp kundeservice!
    Kjøpte CPU og skjermkort, bestilte via nett og hentet og betalte i butikk samme dag.




    En uke senere forsto jeg at jeg trengte et enda bedre skjermkort, og ringte butikken.




    "Ikke noe problem, det ordner vi" var svaret!




    Greie priser, topp karakter!
  • God service
    Kjøpte et 512 MB MMC kort som sluttet å fungere etter 6 mnd. Mistet kvitteringen, men fikk nytt kort likevel etter litt søking i dataanlegget i butikken. Sånt er flott!
    Litt vanskelig å nå frem på telefon - derfor en 5 er. Kommer til å handle der neste gang.
    :-)

  • Trengte et nytt tastatur til min ECS G551. Dette var ikke så lett å finne, men etter en stund fant jeg ut at DI skulle ha noen. De hadde uheldigvis ikke norsk tastatur, men de hadde noen engelske, nye. Jeg snakket med Multicom, som jeg har veldig god erfaring med, men de skulle ha 499 kr for akkurat dette tastaturet(engelsk dette og). Det var litt i meste laget.

    Vel, poenget er at jeg fikk det GRATIS hos DI. Veldig bra.
  • Veldig bra
  • Kjempebutikk!
    Fikk et Skullcandy GI headsett som selvfølgelig knakk etter noen måneders bruk.


    leverte det inn til D.Impuls og etter ei ukes tid ringte jeg.,


    De sa " Bare kom ned så får du et nytt headsett til samme pris"




    Så da fikk jeg et nytt et:)




    Utrolig kunnskapsrike folk på teknisk avdeling der:)


    Alt i alt en utrolig bra butikk.




    Vennlige folk bak disken og på teknisk avdeling.




    6!!!!

  • Har handlet en god del hos digitalimpuls sin butikk møllergata i Oslo.

    En PC og forskjellige komponenter. Ekstra harddisk, DVD brenner og tilbehør.

    Jeg har aldri opplevd noe tull verken med bytte eller garantisaker. Selgerne er flinke og selger deg det du trenger til en fornuftig pris. Det er veldig lett å overselge dataprodukter og det har jeg til ennå til gode å oppleve.

    Ønsker digitalimpuls lykke til videre med driften.
  • en glad kunde =)
    jeg har hadlet mye på digitalimpuls. gutta der nede er utrolig hyglig og seter pris på kundene sine. slår av en prat og hjelper deg så mye som de kan. har ikke hat noe særlig problemer med utstyret jeg har kjøpt men det er alti noen som ikke er som det skal være sån vil det alti være

    digitalimpuls min sole klare favorit butik får data =D betaler gjærne lit ekstra på digitalimpuls en og gå til et andre sted =D

  • Kjøpt PC der! Er veldig fornøyd med kjøpet!!

  • jag har kjøpt pc på digital impuls å er kjempefornøyd med kjøpet... jeg har klussa det til med pc\'n og ringt til DI og de hjalp meg med en gang....
  • Strålende service og hyggelige folk
    Kjøpte en bærbar pc gjennom disse. Var innom butikken i Oslo. Har ikke annet enn positivt å si. Butikken ser kjempebra ut. De har kjempebra utvalg. Også måten jeg ble ekspedert på skal roses her. Hyggelige folk som virkelig vet hva de prater om. De er også veldig gode på pris.
    En annen ting jeg virkelig likte...
    Strålende service og hyggelige folk
    Kjøpte en bærbar pc gjennom disse. Var innom butikken i Oslo. Har ikke annet enn positivt å si. Butikken ser kjempebra ut. De har kjempebra utvalg. Også måten jeg ble ekspedert på skal roses her. Hyggelige folk som virkelig vet hva de prater om. De er også veldig gode på pris.
    En annen ting jeg virkelig likte var det at min router jeg kjøpte gikk konk etter noen dager. Jeg ringte bare butikken og snakket med sjefen som er en veldig fin fyr å ha me då gjøre. Han ba meg bare stikke innom og bytte den. Jeg kommer til butikken og fikk bytte den uten noe pes i det hele tatt. For min del har slike tilfeller vært et problem andre steder.

    Ut i fra min erfaring syntes jeg de fortjener beste karakter. Det går på utvalg, kvalitet, kunnskap, service og ikke minst pris.

    handler nok her nest egang også
  • Super duper service
    har ikke handlet på webshoppen enda men det kommer vel..Men har handlet en god del i butikken og makan til service skal man jammen lete lenge etter... Jeg har handler for noen kroner der og har enda ikke noe å klage på.. Får jeg en vare det har vært no feil på har dem sjekka det på flekken... + Dem er super hjelpsomme o det er ting man lurer på så jeg kommer til og fortsette og handle der

  • Alltid god service å få, og det er stort sett ikke for lang ventetid.
  • Vellykket handling
    Rask installasjon av ekstra minne i eee 1000 mens jeg ventet i butikk. Tok ca 10 min totalt fra jeg kom til jeg kunne dra med ny nettbok til en rimelig penge. Anbefales sterkt!
  • Prototype på dårlig og sur service
    Jeg var innom på fredag å kjøpte 2 x 4 GB Corsair Dominator minne, hvorav den ene brikken i det ene settet ikke fungerte. Jeg dro tilbake dagen etter (lørdag) for å bytte da dem hadde en pakke igjen, men DET var komplett umulig. Brikkene skulle testes...greit nok, men han kunne ikke teste dem selv...noen som ikke var på...
    Prototype på dårlig og sur service
    Jeg var innom på fredag å kjøpte 2 x 4 GB Corsair Dominator minne, hvorav den ene brikken i det ene settet ikke fungerte. Jeg dro tilbake dagen etter (lørdag) for å bytte da dem hadde en pakke igjen, men DET var komplett umulig. Brikkene skulle testes...greit nok, men han kunne ikke teste dem selv...noen som ikke var på jobb måtte gjøre det. Men, det er ikke det som er poenget her, han som ekspederte meg var kanskje tidenes mest sure og frekke kundebehandleren jeg har vært borti. Svart kort og frekt på spørsmål og normalt samtale, samt "gå sakte aksjon". Denne karen heter Lars...



    Her trengs det skjerpings!



    Uansett, etter å ha handlet en vare som ikke fungerer den ene dagen og kommer tilbake dagen etter, så syns jeg at servicen burde vært bedre...og iallefall ikke oppføre seg som en misfornøyd tenåring med kjærlighetssorg mot kundene...



    Takk for meg hos DigitalImpuls...



    /Bjørn-Ove
  • Flott Service
    Eg kjøppte 4 av samme produktet av digitalimpuls as.

    Då pakken ankom var det berre 1/4 som låg i pakken.

    Eg sente ein mail med det samme der eg fortalte kva som hadde hent.

    Dagen etter fekk eig mail tilbake om at dei 3 andre var sent.

    Flott service og god reaksjon.!
  • Lynrask levering
    Digitalimpuls.no er faktisk konkuransedyktig også innen webshop, som egentlig er ganske "rått" når en tenker på at dette også er en butikk.

    Min erfaring er kjøp av 3 stk 1557GLS bærbare pc'er, de ble bestilt en fredag og ankom faktisk bare 2 arbeids dager etterpå. Alle 3 var perfekt bygget og uten pixel feil på...
    Lynrask levering
    Digitalimpuls.no er faktisk konkuransedyktig også innen webshop, som egentlig er ganske "rått" når en tenker på at dette også er en butikk.

    Min erfaring er kjøp av 3 stk 1557GLS bærbare pc'er, de ble bestilt en fredag og ankom faktisk bare 2 arbeids dager etterpå. Alle 3 var perfekt bygget og uten pixel feil på skjerm (jeg fikk dem til å sjekke dette før levering)p.g.a en av mine kompiser ikke hadde råd til å beholde den ene pc'en, måtte jeg benytte meg av angreretten på den. Pengene var på konto bare 1-2 dager etter at de hadde mottatt den :O).

    Denne butikken kan jeg anbefale på det VARMESTE!!!
  • Meget, meget bra!
    Jeg har kjøpt en del pc-utstyr fra ulike forretninger, både på nett og i butikk. Har egentlig ingen direkte dårlige
    erfaringer, men Digital Impuls skiller seg ut i positiv retning. Makan til service skal man lete lenge etter. Jeg kjøpteen strømforsyning fra de, og fikk feil på den etter noen måneder. Jeg dro ned med den, og forventet...
    Meget, meget bra!
    Jeg har kjøpt en del pc-utstyr fra ulike forretninger, både på nett og i butikk. Har egentlig ingen direkte dårlige
    erfaringer, men Digital Impuls skiller seg ut i positiv retning. Makan til service skal man lete lenge etter. Jeg kjøpteen strømforsyning fra de, og fikk feil på den etter noen måneder. Jeg dro ned med den, og forventet at de skulle ta den inn
    til reparasjon. Regnet med at det skulle ta inntil 2 uker som er ganske normalt. Men nei da, 10 minutter etter ankomst gikk jeg ut med ny strømforsyning.

    Jeg har et annet eksempel også på ekstremt god service fra samme butikk, men det ville vært urettferdig overfor DI og nevne det da de gikk mye lengre enn hva jeg som kunde har krav på. Skal forhåpentligvis snart kjøpe meg en
    bærbar pc. Gjett hvem som får de penga...Digital Impuls setter en standard andre butikker skal slite med å følge.
  • Dårlig
    Jeg kjøpte mitt hovedkort, Gigabyte k8nnxp nforce150, som er et ganske så dyrt kort.
    Jeg mottok pakken ganske dårlig. Jeg åpnet pakken, å så at hovedkort driver cd-en var knust.
    Greit nok, hvorfor ikke bare brenne ut driverne?
    Men jeg og vennene mine hadde ingen brenne cd-er, så vi tok kontakt med Digital impuls. Han jeg snakka med var utrolg...
    Dårlig
    Jeg kjøpte mitt hovedkort, Gigabyte k8nnxp nforce150, som er et ganske så dyrt kort.
    Jeg mottok pakken ganske dårlig. Jeg åpnet pakken, å så at hovedkort driver cd-en var knust.
    Greit nok, hvorfor ikke bare brenne ut driverne?
    Men jeg og vennene mine hadde ingen brenne cd-er, så vi tok kontakt med Digital impuls. Han jeg snakka med var utrolg grei, og sa "greit, vi sender deg en ny en vi" :) Jeg var utrolig overasket over dette.
    Da cd-en kom, var det en brent cd... Jeg vil helst ikke være så pirkete, men kunne jo iallefall sendt en orginal cd da.. :(

    3uker senere sendte jeg hovedkortet mitt inn til dem, pga blåskjerm. 4uker senere hadde jeg ennå ikke fått kortet tilbake. Da jeg ringte dem, spurte dem når jeg sendte osv, men dem fant det ikke i hyllene. Jeg fant lappen (som jeg betalte min nabo for å finne, finnerlønn var en Western Digital Raptor 37,5g 10000rpm disk...
    Jeg spora pakka, å så at den var hos dem! Jeg ringte dem, og sa det, og så spurte dem om det var socket 754, jada sa jeg. Det er ingen avsender, sa dem, så derfor kunne dem ikke teste kortet. Jeg fikk det tilbake 1uke senere.

    Det her er bare min mening. Jeg anbefaler ikke denne butikken.

  • Serviceminded butikk - respons og interesse fra ansatte - positive og hjelpsomme - nesten så en skulle si 6.5
    Kunne det vært flere av denne typen butikker.Stå på - dette er virkelig bra.
Skriv omtale av Digitalimpuls.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »