cdon.no

Om CDON

Velkommen til Nordens største underholdningsbutikk på nettet.
Vi tilbyr deg det beste av musikk, film, spill, bøker og hjemmeelektronikk på dine vilkår, det har vi gjort siden starten i 1999. Vårt musikksortiment består av CD-plater og nedlastinger som du kan prøvelytte. Du kan kjøpe eller leie DVD-filmer, eller leie bredbåndsfilm. Når du handler hos CDON.COM ønsker vi å gi deg morsom og spennende opplevelse.

CDON.COM inngår i CDON Group som er en ledende e-handelskoncern med noen av Nordens mest kjente varemerker. CDON Groups aksjer kan kjøpes på Nasdaq OMX Stockholms Mid Cap-liste.

Omtaler av CDON

Totalt 1.5 av 5

Basert på 20 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Noah 01.12.2016

    Noe av det verste av kundeservice jeg har vært bort i. Ikke har dem telefon nr og heller ikke mulig å snakke med norsk avdeling på chat.

  • Samme dag

    Svein Ågotnes 09.10.2016

    Bare tull, fake kampanjer og rabatter. nyhetsbrev sa tilbud gjelder hele helgen, men kunde service sier tilbud av spesifikk varen gjelder kun søndag, så er det heller ikke rabatt på søndag. Bestille aldri fra Cdon, ikke kaste tid og penger hos Cdon

  • Ca. 2 uker

    Ingvar 07.10.2016

    Lureri. Lokker med kampanjer og rabatter som det senere viser seg ikke å gjelde. Kundeservice fra Sverige er håpløst. Ferdighandla på CDON.

  • Ingrid 29.09.2016

    Aldri lever inn defekte Apple-produkter til reparasjon hos CDON. Det du ender opp med er en regning og et brev om at ingen feil ble funnet. Lever inn til Eplehuset istedet. De fant et svært alvorlig problem CDON ikke klarte å finne, så nå får jeg erstatningstelefon gjennom garanti. 

  • Martin 29.09.2016

    Bestilte en feil vare fra CDON avbestilte 3min etter bestillingen, men de brukte så mange ledd før den ble avbestilt at de ikke klarte å avbestille.

  • Samme dag

    Magnus 30.08.2016

    Bestilte ett GTX 1070 på 40% tilbud. Neste dag fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert pga feilprising.


    Har handlet på mye bedre tilbud enn dette på langt over 50% på komplett uten noen problem før.

  • Ca. 2 uker

    Thomas 25.08.2016

     Når varen kom, var det ikke varen jeg hadde bestilt. I stedet for en mobiltelefon lå det et stativ til gopro i pakken. Jeg tok dermed kontakt med kundeservice. Først sender jeg en melding på nettside deres med forespørsel om å bli oppringt, men forsøkte så chattetjenesten. Der fikk jeg beskjed om at forespørselen om oppringing var registrert og at en kollega var på saken. Så bra, tenkte jeg. De ringer meg likevel ikke før dagen etterpå, og denne personen var slett ikke kjent med saken.

    ...

     Når varen kom, var det ikke varen jeg hadde bestilt. I stedet for en mobiltelefon lå det et stativ til gopro i pakken. Jeg tok dermed kontakt med kundeservice. Først sender jeg en melding på nettside deres med forespørsel om å bli oppringt, men forsøkte så chattetjenesten. Der fikk jeg beskjed om at forespørselen om oppringing var registrert og at en kollega var på saken. Så bra, tenkte jeg. De ringer meg likevel ikke før dagen etterpå, og denne personen var slett ikke kjent med saken.


    Varen jeg opprinnelig bestilte var ikke lenger på lager og tilgjengelig, slik at jeg må sende gopro-stativet tilbake uten å få varen jeg opprinnelig skulle ha i retur igjen. Det hele ble en lengre prosess der jeg ikke endte opp med varen jeg ønsket. Anbefaler ikke cdon. 

  • Ane Provosert 25.08.2016

    Kundeservice legger på når jeg endelig får tak i de på telefon. Elendig opplegg, alt fra 3 ukers leveringstid (sto 3-4 dager), en forsendelse som deles opp i flere forsendelser med flere regninger. Og null kommunikasjon mellom cdon og de ulike inkassobyråene de bruker, her fikk jeg tilsammen 7 regninger på 3 lusne cder.. DÅRLIG KUNDESERVICE JEVNT OVER, STYR UNNA.

  • Ca. 2 uker

    Terje 09.07.2016

    En svært useriøs aktør.Har vært kunde hos de i noen år,aldri mer. Hadde kjøpt en forsterker som ikke fungerte som den skulle å på 1 år har den vært inne til reparasjon for samme feil tre ganger. Jeg forlangte til slutt å få en ny forsterker eller pengene tilbake som er ifølge kjøpsloven noe jeg har rett på.Cdon på sin side ble da plutselig vanskelige å ha med å gjøre med div påstander om at jeg på egenhånd hadde oppsøkt reparatør å annet vås. Hos reparatøren står det svart på hvitt Cdon. Fraktsedlene å alle andre papirer cdon har sendt meg hver gang (som er benyttet) er registrert hos reparatør. Kundeservicen hos cdon er noe av det verste jeg har vært ute for, å nå nekter de å svare på mail. Her handler man på egen risiko fra en butikk som tror de kan ignorere kjøpsloven.

  • 3 uker eller mer

    Hans Petter 19.05.2016

    Sender fra Sverige og det tar lang tid til Norge! Varer kan ikke spores eller få leveransestatus før varene er i Norge. Intetsigende svar fra brukerservice om det må gå 16 dager før de kan klage til sin leverandør. Merkelig siden dette gjaldt kun lagervarer. Hvems lager er det som er oppgitt på webben?

  • 3 uker eller mer

    Celine 05.05.2016

    STYR UNNA!

    ...

    STYR UNNA!


    Vil anbefale å ikke bestille dyre ting som skal være ment til å vare "vesentlig lengre". Du er nødt til å sende tingen til dem via post dersom det er noe galt med den, da det er svenskene som driver det. 


    Betal heller 1000kr mer for bedre service og er mye tryggere garanti etc. CDON har ikke telefonnummer for kundeservicen. Kjøper du fra komplett eller en butikk her i Norge, kan du bare ta med tingen butikken og det er gjort. Tenk når du må sende mobilen/pcen via posten for å få den reparert? kommer til å ta like mange dager før du får en midlertidig pc eller mobil. viktige faktorer å tenke før du bestiller fra CDON. 


    Ble advart til å ikke kjøpe iphone fra CDON, selv om det var 1000kr billigere, som gjorde det allikevel. ANGRER STERKT. 


     

  • 3 dager

    Paul 17.04.2016

    Jeg er, merkelig nok når jeg leser de andre vurderingene, veldig fornøyd med Cdon.com. Jeg har bestilt 3 ganger og alltid fått varene etter 3 dager (PC-komponenter).

  • 3 uker eller mer

    Phillip 05.04.2016

    Veldig skuffet. Har alltid hatt god erfaring med cdon, men i det siste har de blitt udugelig. Utrolig lang behandlingstid (ventet 2 uker på at den ble sendt). Levererte også på feil postkontor.

  • Caroline E 17.03.2016

    Har alltid vært strålende fornøyd med cdon, men de siste bestillingene har tatt evigheter og litt til. Forferdelig gruuuuusom lang leveringstid plutselig! Ordentlig misvisende med 1-3 virkedager. Varen er ikke sendt innen 3 dager engang. Bestilte en serie jeg ønsket å ha til helgen, men den er ikke sendt engang. Vurderte å bestille fra platekompaniet, men ønsket å gi cdon en siste sjanse. Det skulle jeg ikke gjort, og jeg kommer sannsynligvis ikke til å handle der igjen... Dessverre.

  • Ca. 1 uke

    kristian 12.03.2016

    Treg levering. Kundeservicen vet ikke hva de driver med og bare ber deg sende mail angående problemene dine

  • Sandra 25.02.2016

    Jeg har prøvd å få hjelp av kundeservice'n deres, som kun går via mail. De er utrolig ubehjelpelig, og bruker flere dager på å svare. Jeg får som regel én kort setning til svar, som inneholder ordet "dessverre", hver gang. Ennå det er de som har gjort feilen. Jeg har også kontaktet via chat, og fikk til svar "Customer service
    deette må du da ta videre i denne mailen, jeg har ingen opplysninger over digitalprodukter".


    Unngå den butikken her.

  • Ca. 1 uke

    Niklas 17.02.2016

    Dårlig leveringstid i forhold til andre butikker.

    ...

    Dårlig leveringstid i forhold til andre butikker.


    Og når varene endelig kommer, så er det ikke garantert at du får det du har bestillt heller. 3 av 3 ganger jeg har bestillt filmer eller tvserier hos dem, så har jeg enten fått en helt annen pakke, eller så er det bare noen av filmene som er sendt.


     


    Værste er at det er umulig å nå dem på telefon. I 2016 burde alle som driver en så står nettbutikk hatt kundeservice man kan ringe til.


     


    MEN. Cdon har konkuransedyktige priser og et godt utvalg av varer, så dem er ikke helt bånn.

  • Ståle Waagbø 09.02.2016

    Ville tenkt meg om før jeg bestilte noe hos dette nettstedet. Min erfaring er svært dårlig. Dårlig og misvisende beskrivelse av produkter. Returnerte derfor varen, og har nå ventet i 31 dager på retur oppgjør. Har purret flere ganger, men samme beskjed "Vi har veldig høy belastning i vår returregistrering akkura nå"

  • 4 dager

    Kristina 23.12.2015

    Skikkelig dårlig erfaring med denne butikken. Dårlig og misvisende beskrivelse av produkter. Er og veldig misfornøyd med at det ikke går an å få kontakt på telefon.
  • Ca. 1 uke

    Torbjørn 04.12.2015

    Ville tenkt meg om før jeg bestilte noe hos dette nettstedet. Min erfaring er svært dårlig. Det de oppga som lagerstatus og leveringstid stemte ikke. Og ved henvendelse til kundeservice fikk jeg opplyst at "vi har så mye å gjøre". Heldigvis finnes det konkurrenter som er pålitelige. Jeg kommer ALDRI mere å handle hos CDON! Lyver om leveringstid og arrogant kundeservice. Mitt klare råd: Styr unna!
  • 2 dager

    Eivind 20.11.2015

    Helt greie priser på datakomponenter, varer merket som på lager er faktisk på lager, og varene sendes ut meget kjapt. Anbefales dersom en vil ha varene kjapt.
  • 3 uker eller mer

    ola 13.11.2015

    "Tilbudene" deres kan bli veldig dyre i og med at de ikke oppgir pris i e-posten og så sender falske krav inkasso.

    Unngå for enhver pris.

  • 4 dager

    ola 11.11.2015

    Elendig leverings tid på varer!
  • 3 uker eller mer

    Alf Hurum 22.10.2015

    Ventet i fire uker for så å få vite at de ikke kunne levere, så fikk jeg tilbud om 50 kr i kopensasjon.... finns andre alternativer som er lang bedre en cdon
  • 3 dager

    Magnus 27.08.2015

    Lynrask leveringstid, men nettsiden har blitt helt ubrukelig fra et kundeservicesynspunkt. Umulig å få kontakt med noen
  • Ca. 1 uke

    Lars-Georg 13.08.2015

    Valgte faktura da dette var en bestilling til bedrift. Synes det tok lang tid før ordre gikk gjennom, så jeg sjekket med kundeservice. Der får jeg beskjed om at faktura ikke er godkjent. Regner da med at jeg kan bare endre betalings måte, men det var ikke mulig. Så de bare sletta ordren min, og ga beskjed om at jeg måtte legge bestillinge på nytt. Da er jo selvfølgelig varen midlertidig utsolgt. Alt dette skjedde mens jeg chatte med kundesupport. Har heller ikke fått epost om ordren min er kansellert.

    Useriøst, kommer ikke til å handle der igjen.
  • 4 dager

    anne grete tveiten 06.06.2015

    jeg liker denne butikken veldig :D
  • 3 uker eller mer

    Ane 24.04.2015

    Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å blir sendt innen kort tid. Dette nesten hele 3 uker etter at jeg bestilte. Ordrestatus på min side...
    Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å blir sendt innen kort tid. Dette nesten hele 3 uker etter at jeg bestilte. Ordrestatus på min side har da stått som sendt siden 9. april!!!
    Så sjekket jeg min side rett etter at jeg fikk svar på fra kundeservice, og nå står det at orderen er blitt kansellert...

    Fantastisk. Blir et prosjekt å prøve å få penger igjen, om resten av det jeg har lest om cdon stemmer...

    tips - styr unna.
  • 3 uker eller mer

    Oda 18.03.2015

    CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får mail om at leveransen kommer til å ta noe lengre tid, de sier ikke hvor lenge. Så tar jeg kontakt...
    CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får mail om at leveransen kommer til å ta noe lengre tid, de sier ikke hvor lenge. Så tar jeg kontakt med CDON på chat, der visste de like lite om når produktet kom inn igjen. Utolmodig som jeg er tok jeg kontakt med CDON via chat ukentlig gjennom hele ventetiden.

    Langt ute i februar finner jeg ut at produktet ligger på lager igjen, en uke senere får jeg mail om dette. Det ser ut som ventetiden er over. Men den gang ei, for etter å ha ventet i fem dager på at produktet skal pakkes tar jeg kontakt med en på chat som også syns det er litt merkelig at produktet har ligget på pakking fra fredag til torsdag. Han finner så ut at produktet ikke ligger på lager likevel... så går det en runde på mail hvor jeg får standarmail om at produktet er sendt til pakking. Jeg stusset veldig med dette og spurte derfor om jeg kunne få snakke med noen via telefon da jeg syns dette er noe mer oppklarende. Det viste seg at jeg ikke fikk lov til å ringe dem, men at jeg gjerne kunne sende telefonnummeret mitt . Så da gjorde jeg det, gledet meg skikkelig til en oppklarende samtale. Dog ble jeg aldri ringt.

    Videre sendte jeg flere mail, tilslutt fikk jeg beskjed om at jeg kunne avbestille produktet hvis jeg ville. Jeg tenkte at jeg kunne vente videre ettersom jeg allerede hadde ventet i 9 uker. Så gikk jeg inn å sjekka i dag, for å se om det var noen fremgang. Da står det at produktet var kansellert. Noe jeg heller ikke har fått noe informasjon om. Så jeg tar kontakt med CDON via chat igjen. Jeg vil gjerne vite hva som har skjedd og om jeg kan få en mail som bekrefter at de har avbestilt produktet. Da kunne hun informere om at produktet var kansellert fordi de ikke hadde det på lager. Og hun kunne ikke sende meg mail, fordi det var en standardmail som gikk ut med en gang produktet ble kansellert.

    Nå har jeg vært i kontakt med Collector og de fiksa opp med tilbakebetaling med en gang. Om bare CDON kunne gjort det samme!!!

    Jeg syns dette er helt utrolig, har ikke opplevd så dårlig kundeservice noen gang tidligere og håper jeg slipper det når jeg nå bestiller fra et annet sted! Kommer aldri til å anbefale CDON til noen igjen.
  • 2 dager

    Dan A. 20.02.2015

    God kommunikasjon og service. Rask levering.Fine priser og tilbud. Ingen problemer med CDON på snart 15 år. Kun 2 forespøsler til Kundeservice med rask løsning og god kundebehandling. Jeg for min del er meget fornøyd og gir CDON en total terningskast 6.
  • 3 uker eller mer

    Alexander 27.01.2015

    CDON hevdet å ha sendt varen, men Posten Norge avviste blankt at de hadde mottatt noen forsendelse. Etter tre uker ba jeg CDON sende varen på nytt. Etter en lang dialog, sa de at varen ville bli sendt på nytt, og at de ville reklamere overfor Posten. Nå krever de betaling for varen som ikke ble levert, og truer med inkasso. Kjøp ikke varer fra CDON.
  • Ca. 1 uke

    Eldbjørg Kolstad 19.01.2015

    Veldig skuffet over kundebehandling/reaksjon ETTER en klage. Ser ut som at CDON skygger banen. Umulig å få tilbakemelding via e-post virker det som. Når en bestiller 2stk av en vare, er det veldig surt å få tilsendt bare 1 stk, spesielt når følgeseddelen "sier" 2stk.
  • 4 dager

    Thomas 16.01.2015

    Bestilte en iPhone 6 plus 64GB, da cdon var de eneste som hadde den på lager på daværende tidspunkt. Leveringstid sto 2-3 dager. Fikk beskjed i ordrebekreftelsen at de hadde mye å gjøre, og at det kom til å ta lenger tid enn forventet. Fikk den heldigvis på dag 4, som var en dag kjappere enn forventet.
    Frakten kostet meg 29,- (med Posten/Bring) og telefonen ble sendt i en polstret konvolutt.. Litt krise i mitt hode, men alt gikk fint og telefonen kom frem uten en skramme.
    Kommer nok ikke til å bruke CDON til lignende kjøp i fremtiden.
  • 5 dager

    Lars 12.01.2015

    Kjøpte et par truger (TSL 227), men produktet var kun pakket inn i en tynn CDON plastpose som det var revet flere rifter i under transport. Dette resulterte i et par mindre hull i bærevesken til trugene og den en plastbeskyttelsen til en av spiksene hadde falt av slik at den ene truga hadde ripet opp den andre.

    Hva med å spandere på en pappask til kundene?

    Jeg fikk et gavekort på 50,- på neste kjøp over 200,-, kunne dere ikke gitt meg en pappask istede?!?
  • 5 dager

    Ralf 10.01.2015

    Frytelig dårlig kundeservice. Sendte en kaffekvern til dem og den skulle repareres eller erstattes med ny maskin (garanti), men nå fikk jeg bare tilbakebetalt noe av beløpet maskin kostet siden det påstås at maskinen ikke kan repareres eller erstattes. Pengene jeg fikk tilbake er mye mindre enn det jeg må ut med for en ny maskin.

    De blåser i forbrukerkjøpsloven og svarer ikke på henvendelsene mine. Styr unna!
  • 3 uker eller mer

    Kristoffer M. O. 12.12.2014

    STYR UNNA CDON: Ordre ble kansellert og slettet uten å gi beskjed og cdon ber meg legge inn ny bestilling når det kommer inn igjen (muligens til en høyere pris?) - senere påstås det at produktet er utgående på tross av at dette er nylig lansert av Sony
  • 3 dager

    Øyvind 04.12.2014

    Helt super kundeservice da jeg skulle returnere en vare jeg ikke trengte. Fikk tilsendt returseddel på mail et par minutter etter at varen var ankommet meg.

    Ellers relativt rask levering. (3 dager)

    Skikkelig hyggelige folk. :)
  • 5 dager

    Aleksander Ness 02.12.2014

    Leveringstiden er treg!
    Bestilte fra 3 butikker på black friday.
    Dustin, netonnet og cdon.
    I morgen får jeg pakkene fra Dustin og netonnet, mens pakken fra cdon ikke er sendt enda!!
    Gå heller for dustin, komplett eller netonnet, de er langt bedre :)
  • 4 dager

    Aleksander 03.10.2014

    Hver eneste gang jeg har forhåndsbestilt noe har varen kommet minst en dag for sent (da faller jo poenget med å forhåndsbestille bort). Det skjer aldri hos andre netbutikker.

    Eneste grunn til at jeg fortsatt bestiller herfra er at varene gjerne er litt billigere enn andre steder.
  • 5 dager

    Kjartan 16.09.2014

    Jeg har handlet herfra noen ganger, har fått alle varene som er på lager som jeg skal. Men man kan ikke stole på dato de forventer å få varen på lager.

    Et eksempel. i 2 uker har jeg nå fulgt med på en ny telefon som kommer snart. De andre butikkene har hatt ukjent leveringsdato, eller forventet leveringsdato om 3-4 uker. CDON har forventet leveringsdato om 6 dager. Det har de nå hatt i 2 uker... Det ser ut som de bevisst prøver å sikre seg forhåndsbestillinger.
  • Ca. 2 uker

    Frode 29.08.2014

    De påstår de har sendt en monitor, men har gått 9 dager fra den forlot lager, og ennå ikke registert mottatt hos Posten. Treg med å svare på henvedelser også.
  • 3 uker eller mer

    Jens 06.08.2014

    Treg butikk. 16 dager har gått, og de har ennå ikke registrert returen.
  • Ca. 2 uker

    Marcus Eriksen 31.07.2014

    Bestilte 2 varer i én ordre. CDON klarer selvfølgelig å bare sende EN vare i leveransen. Hvor den andre varen er blitt av bruker de 2 uker på å svare på igjennom "e-post kundeservice".
  • Ca. 2 uker

    Stein Lundberg 31.07.2014

    Jeg vil ikke anbefale noen å registrere seg som kunder hos CDON.
    CDON gir ikke mulighet for direkte kundeservice via telefon og henvendelser via "kundeservice@cdon.com" besvares med : "eposten er uleselig" hvis CDON ikke ønsker å hjelpe deg. Det er dessuten nesten umulig å slette kundeprofiler hos CDON feks. krever de personnummeret ditt for å gjøre dette. Gamle DVDer til 39 spenn er ikke verdt denne elendige servicen. Måten CDON nekter å gi slipp på personnummere er i tillegg juridisk meget tvilsom. Får du en feilvare fra CDON må du regne pengene som tapt.
  • 3 uker eller mer

    Ole Magnus 10.07.2014

    Bestilte tre produkter på kampanje til halv pris. Etter noen dager fikk jeg e-post fra paypal om betalingen til CDON var tilbakeført. Da jeg logget med inn hos cdon var hele ordren kanselert. Jeg har ikke fått noen informasjon fra cdon i tilknytning til dette overhodet. Forferdelig kundebehandling. Har for øvrig klaget - venter på svar.
  • Ca. 2 uker

    Per Olof Petersson 08.06.2014

    Handlekurven har en tendens at tømmes når man går til kassen. Ganske irriterende når man har lagt mange varer i kurven. Det er nå over en uke siden jeg bestilte og jeg har fortsatt ikke fått varene.
  • Ca. 2 uker

    ida 11.05.2014

    Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste noe om hvordan det lå an. Får da til svar at de har så mye å gjøre på lageret for tiden, og at...
    Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste noe om hvordan det lå an. Får da til svar at de har så mye å gjøre på lageret for tiden, og at "det kunne hende at varen var sendt allerede for alt de vet". Føles ikke helt trygt at de vet så lite (men kudos for veldig raskt svar, tok såvidt en time). Jeg jobber selv med kundeservice og vet at det tar litt ekstra tid å sjekke opp enkeltordre, men det lar seg jo gjøre. Velger leveringstid ca. 2 uker fordi det har gått over en uke, og regner ikke med at jeg får den imorgen.
  • Ca. 1 uke

    Petter Pedersen 29.04.2014

    Bestilte og betalte en redningsvest. Da pakken kom etter noen dager inneholdt den en oppblåsbar nakkepute. Tok omgående kontakt med kundeservice og fikk beskjed om å returnere nakkeputen, bestille og betale ny vest. Når de fikk nakkeputen i retur, skulle jeg bli kreditert og få pengene tilbake. Fikk inntrykk av at de mente det var min feil. Det har nå gått 3 uker,
    ingenting har skjedd og de har ikke svart på siste henvendelsen. Ikke mer handel derfra:(:(
  • 4 dager

    Torje 17.04.2014

    Jeg bestilte ps4 hos cdon og fikk den etter fire dager. Meget god kundeservice som svarer på alle henvendelser! Anbefales sterkt!
  • Odin 11.04.2014

    Jeg synes dette er en veldig bra nettbutikk. Har bestilt bøker, spill og masse ting her. Rask levering og det er aldri feil. Veldig fornøyd.
  • Samme dag

    Herman Jørgensen 08.04.2014

    Fikk min Playstation4 på to timer;-) rett på døren overraskende bra ;-)
  • V 17.03.2014

    Ekstremt dårlig nettbutikk.
    Varen du bestiller stemmer ikke overens med varen som kommer i handlerkurven.
    Anbefaler å holde seg unna denne nettbutikken.
  • 3 dager

    Christina 14.03.2014

    Ble ganske skeptisk etter jeg hadde bestilt ny tlf hos CDON og leste alle de dårlige erfaringer på denne siden, men ble så positivt overrasket. Bestilte varen tirsdags kveld og mottok den i dag, fredag. Utrolig rask levering! Kunne ikke verdt mer fornøyd med netthandelen!
  • 3 uker eller mer

    Ole Erik 11.03.2014

    Ekstremt lang leveringstid, feil lagerstatus og tilnærmet inteteksisterende kundeservice.

    Bestilte et par cd-er som var på lager (og på tilbud!). Etter et par uker tok jeg kontakt for å sjekke hvor pakken har blitt av og fikk beskjed om at varen ble oversendt fra lager.
    Det er nå over ett år siden bestillingene ble lagt inn, og ordrene står fortsatt som åpne. Kundeservice svarer fortsatt det samme. Merk: Varene jeg fortsatt ikke har mottatt etter flere purringer står fortsatt "på lager".
  • 3 uker eller mer

    Fredrik 14.02.2014

    CDON er en horribel butikk å handle fra. Lang frakttid og en kundeservice det er å grine av. Skjønner virkelig ikke at butikken har en høyrere snittrating en 0.5 stjerner
  • 4 dager

    Stein 04.02.2014

    Jeg går som regel til CDON ettersom de har en oversiktelig og grei nettside, i motsetning til Dustin og Proshop. De har også en god faktura-service. Kjøpte en EVGA GTX 670 for 1900kr! Det eneste jeg kan si som er negativt, er at etter to separate kjøp på over 1500kr, ble jeg tilgitt 2 identiske 50kr rabattkoder, som gikk ut 14 Januar, noe som sto på den lysegrå lille teksten nederst på mailen.
  • 3 uker eller mer

    Stian 27.01.2014

    CDON driver skitten markedsføring og følger opp med elendig kundeservice.

    Forhåndsbestilte en Sony Xperia Z1 Compact fra CDon da de opplyste om at de fikk den inn på lager en uke før alle de andre nettbutikkene. To dager over forventet dato på lager kontaktet jeg CDon, og ingen visste hvorfor produktet ikke hadde kommet. Det sto heller ikke ny forventet dato på hjemmesiden. Jeg skulle få...
    CDON driver skitten markedsføring og følger opp med elendig kundeservice.

    Forhåndsbestilte en Sony Xperia Z1 Compact fra CDon da de opplyste om at de fikk den inn på lager en uke før alle de andre nettbutikkene. To dager over forventet dato på lager kontaktet jeg CDon, og ingen visste hvorfor produktet ikke hadde kommet. Det sto heller ikke ny forventet dato på hjemmesiden. Jeg skulle få mail av innkjøpssjefen, men han svarte meg aldri. Mistenkelig nok kom mobilen inn på lageret deres på samme dato som alle de andre nettbutikkene. Forsendelsen ble så lagt på lageret i over et døgn uten at den ble sendt, og uten at jeg kunne avbestille siden bestillingen var sendt til lageret.

    Jeg kommer hvertfall ikke til å kjøpe fra CDon igjen.
  • 5 dager

    Jon 28.12.2013


    Har kjøpt endel her.
    Bra så lenge du ikke behøver
    reklamasjon/reparasjon/bytte
    Ikke telefonkontakt.
    Kontaktskjemaet virker ikke.
    Ugyldig mailadresse.
  • 3 dager

    Jon Erik 18.11.2013

    God leveringstid! Bra tildbud! Veldig fornøyd. Har ikke hatt noen problemer med produktet mitt.
  • 3 uker eller mer

    Per Pål 12.11.2013

    Treg leveringstid
  • 2 dager

    David 30.09.2013

    Jeg har handlet en god del fra CDON, og har bare gode erfaringer. Lynrask levering og god kundeservice.
  • Ca. 1 uke

    Kristoffer 29.08.2013

    Bestilte meg en Sony Xperia V, fikk den i posten den 21/8. Den var defekt, og jeg sendte dagen etter en beskjed til de for å høre om jeg kunne få refundert kjøp/bytte produkt. Dette var selvfølgelig ikke så lett, da de vil ha telefonen inn for kontroll før de kan bestemme seg om jeg får nytt produkt/refundert kjøp. Så de sendte ut en returlapp til meg den 22/8, som jeg nå har ventet på...
    Bestilte meg en Sony Xperia V, fikk den i posten den 21/8. Den var defekt, og jeg sendte dagen etter en beskjed til de for å høre om jeg kunne få refundert kjøp/bytte produkt. Dette var selvfølgelig ikke så lett, da de vil ha telefonen inn for kontroll før de kan bestemme seg om jeg får nytt produkt/refundert kjøp. Så de sendte ut en returlapp til meg den 22/8, som jeg nå har ventet på i 1 uke og enda ikke mottat. Har sendt de melding flere ganger denne uken for å høre om hvor den blir av, og får dårlige og trege svar fra de. De seneste 3 meldingene har de ikke svart på innen 24 timer som de lover.
    Har handlet veldig mye fra de opp igjennom, men dette er siste gangen jeg gjør et kjøp ifra de!
  • Leopold 21.07.2013

    Jeg skulle kjøpe ett sett med ratt og pedaler til Pc'en og en iPad.
    Jeg betalte og pengene forsvant fra konto. Det var vel litt over 4000kr. Jeg trodde det var sendt og at varene var på vei. Men etter det hadde gått 2 uker ringte jeg de og spurte hvorfor varene ikke var kommet og hvor de var blitt av. Da var det noe feil i bestillingen så de hadde ikke sendt varene, men pengene hadde de trukket...
    Jeg skulle kjøpe ett sett med ratt og pedaler til Pc'en og en iPad.
    Jeg betalte og pengene forsvant fra konto. Det var vel litt over 4000kr. Jeg trodde det var sendt og at varene var på vei. Men etter det hadde gått 2 uker ringte jeg de og spurte hvorfor varene ikke var kommet og hvor de var blitt av. Da var det noe feil i bestillingen så de hadde ikke sendt varene, men pengene hadde de trukket fra kontoen. Etter mye mas fikk jeg tilbake pengene. Men dette er ELENDIG! Hvis noe er galt skal man for det første ikke trekke penger fra kontoen og de BURDE si ifra at noe gikk galt. De kan ikke bare ta pengene og stikke, uten å si ifra eller noe.
    Skal aldri handle der mer!
  • Ca. 1 uke

    Magnus 05.07.2013

    Har mye god erfaring fra CDON. Mistet to pakker i posten en gang og da fikk jeg pengene tilbake innen 24 timer fra jeg kontaktet dem.
  • Ca. 1 uke

    Alexander 13.06.2013

    Bare for å ha sagt det: CDON SENDER FRA SVERIGE, og er ufattelig trege til det. De bruker 3 dager på å sende en firkantet boks de har på lager. Dette er rett og slett for dårlig.

    Siste gang jeg handler hos CDON, enkelt og greit. Fatter egentlig ikke at andre gidder å handle der. Nå er det iallefall slutt! :)

  • 2 dager

    Andreas 20.05.2013

    Butikken er god nok. Prisene er helt ålreite, leveringstiden er kort og varene er trygt pakket. Kundeservicen derimot er ganske så forferdelig.
  • Ca. 2 uker

    Kristian 26.04.2013

    Ser at flere her er svært misfornøyd med CDON sin kundeservice og det er min erfaring også. Det er frustrerende å bli respektløst behandlet av CDON sin kundeservice når man har handlet dyre ting og trodde man var en god kunde.

    Jeg fikk tilsendt et par sokker i stedet for varene jeg hadde bestilt! Da jeg klagde til CDON møtte jeg ingen forståelse. CDON truet med å sende saken til inkasso selv om jeg hadde forskuddsbetalt for varer jeg ikke hadde mottatt. Rot, tull og gjennomgående dårlig service altså.

    Velg en annen butikk hvis du har mulighet til det!
  • Neste dag

    Kim Nikolaisen 02.03.2013

    beste nettbutikken som er har vel kjøpt ting og tang der for godt over 200,000 kr og får det meste dagen etter eller 2 dager etter ordre og service er helt konge hjelper meg uansett
  • Ca. 2 uker

    Håkon 15.02.2013

    Bestilte en Jeg er Zlatan(bok) og Football Manager (pc-spill). Boka var ikke på lager, men skulle bli sendt så snart den kom og spillet skulle bli sendt dagen etter jeg bestilte. Etter 4 dager sender jeg mail og spør hvor det blir av spillet mitt og jeg får svar med sporingsnummer og at jeg må sjekke selv. Så etter en uke kommer spillet. En uke senere kommer boka en god stund etter at de fikk den på lager og jeg måtte i tillegg betale frakt for begge to. Når jeg da kontakter de og spør hvorfor får jeg ikke svar
  • 5 dager

    Kenneth 24.01.2013

    Har gode erfaringer med CDON, etter over 40 ordrer og minst 50-60 pakker de siste to årene. Brevpakker kommer stort sett etter 3 virkedager og vanlige pakker opp mot 4-5 virkedager så leveringen er ikke alltid like rask. Pakker bestilt før tirsdag er i postkassen før helgen så kan ikke klage for mye. Bøker fra utlandetet tar ofte lang tid, men det står oppgitt. Frakten er billig i forhold til...
    Har gode erfaringer med CDON, etter over 40 ordrer og minst 50-60 pakker de siste to årene. Brevpakker kommer stort sett etter 3 virkedager og vanlige pakker opp mot 4-5 virkedager så leveringen er ikke alltid like rask. Pakker bestilt før tirsdag er i postkassen før helgen så kan ikke klage for mye. Bøker fra utlandetet tar ofte lang tid, men det står oppgitt. Frakten er billig i forhold til norske nettbutikker. Klarna faktura er rimelig problemfritt selv om det er irriterende at fakturan følger per pakke og ikke samlet for en ordre, men betaler kun for frakt en gang per ordre. Har opplevd at en pakke forsvant (måtte vente 16 dager før jeg kunne melde den savnet), en feil med en vare (får gratis returlapp) men support har ryddet raskt opp selv om det ofte tar en dag å få svar.
  • 4 dager

    Jan Henning 21.12.2012

    Bestilte en mobiltelefon til 4090 kr og en blu-ray film til 89 kr. den 13. desember med VISA kortbetaling. Med frakt skulle dette koste 4228 kr. Da jeg var i nettbanken dagen etter så jeg at CDON hadde reservert 4228 kr den 13. desember og 4090 kr den 14. desember. Totalt 8318 kr!
    Da jeg kontaktet kundeservice og gjorde dem kjent med feilen, fikk jeg servert en haug med vås om forskjellige lagre...
    Bestilte en mobiltelefon til 4090 kr og en blu-ray film til 89 kr. den 13. desember med VISA kortbetaling. Med frakt skulle dette koste 4228 kr. Da jeg var i nettbanken dagen etter så jeg at CDON hadde reservert 4228 kr den 13. desember og 4090 kr den 14. desember. Totalt 8318 kr!
    Da jeg kontaktet kundeservice og gjorde dem kjent med feilen, fikk jeg servert en haug med vås om forskjellige lagre og oppdeling av ordrebeløp.
    Jeg sender da en ny hendvendelse hvor jeg skriver i klar tekst at CDON har reservert 4090 kr for mye, noe som stod helt klart i nettbanken.
    Fikk nytt svar hvor kundeservice sa at de ikke hadde gjort noe feil og at jeg fikk kontakte banken om problemet.
    Uten at jeg hører noe mer er plutselig begge reservasjonene fjernet og to nye reservasjoner kommet inn i nettbanken på henholdsvis 138 kr og 4090 kr. den 20 desember.
    Feilen er da rettet opp og problemet i grunnen borte, men maken til arroganse og mangel på å innrømme feil har jeg aldri opplevd.
    Skal aldri handle hos CDON igjen!!
  • Ca. 2 uker

    Torstein 19.12.2012

    Bestillte en bok og skulle få med en gratis notisblokk. Boken var de plutselig utsolgt for etter at jeg hadde bestillt den, derfor lang leveringstid. De sendte allikevel omgående den lille notisblokken til meg med egen faktura på porto og fakturagebyr. Latterlig.
  • 3 uker eller mer

    Aksel 18.12.2012

    Bestillte og betalte varer for nesten 1500 kroner den 4. desember. Den 6. desember står det at de er sendt. Ingenting skjer etter dette. Helt til jeg spør om sporingsnummeret. Varene har aldri blitt levert til postkontoret. Nå har det gått nesten to uker. Ikke har de telefonnummer, ikke svarer de på henvendelser.. Fikk tak i en på livecahten dems, men han kunne ikke hjelpe. Føler meg lurt av CDON.NO. Håper andre tar lærdom av dette og boikotter useriøser aktører uten telefonnummer.
  • Ca. 2 uker

    Knut 15.12.2012

    Til slutt kom varen fra Cdon, den 14.12. Bedre sent en aldri.
  • Knut 11.12.2012

    Jeg bestilte 1 stk. pcspill 2.12. Varen ble sendt 4.12 i følge epost. I dag 11.12 har jeg ennå ikke sett noe til sendingen som går som brev og ikke har sporing. Kommer tilbake med mer når jeg får sendingen.
  • Frank 10.12.2012

    Har aldri opplevd noe lignende som da jeg skulle kjøpe en Bly-ray-spiller hos CDON.com.
    Først fikk jeg tilsendt en radio (!!), som jeg ble bedt om å returnere ved å vedlegge en returårsak og kopi av den siste fakturaaen - noe jeg selvfølgelig gjorde påfølgende dag. De sendte faktisk to fakturaer, og de har bekreftet at radioen er er mottatt og at den siste fakturaen er slettet.
    Den første...
    Har aldri opplevd noe lignende som da jeg skulle kjøpe en Bly-ray-spiller hos CDON.com.
    Først fikk jeg tilsendt en radio (!!), som jeg ble bedt om å returnere ved å vedlegge en returårsak og kopi av den siste fakturaaen - noe jeg selvfølgelig gjorde påfølgende dag. De sendte faktisk to fakturaer, og de har bekreftet at radioen er er mottatt og at den siste fakturaen er slettet.
    Den første fakturaen, som jeg trodde ble slettet automatisk da de sendte den andre, driver de nå på med og krever at jeg skal betale.
    De venter at jeg skal returnere en Blu-ray-spiller jeg aldri har mottatt!, før de kan slette den. Jeg har forsøkt mange ganger å forklare at jeg aldri har mottatt blu-ray-spilleren de hevder jeg har har fått tilsendt.
    I korrespondansen med dem har de til og med bekreftet at de ikke har sendt den, ettersom de var utsolgt og jeg måtte bestille på nytt - noe jeg aldri gjorde.

    Er helt fortvilt over den manglende servicen og arrogansen dette firmaet fremviser, og vet ikke hva jeg skal gjøre.
  • Ca. 2 uker

    Emil 06.12.2012

    Meget dårlig kundeservice, som heller ikke opererer på telefon. Da jeg trykket litt raskt i handlekurven, kom jeg til å kjøpe en vare på kreditt i stedet for med VISA. Da man ikke kan avbestille selv, sendte jeg straks en mail om at dette var en feil og at denne ordren måtte avbestilles, samtidig som jeg opprettet en ny ordre og betalte på ordentlig vis. Dagen etterpå får jeg beskjed om at...
    Meget dårlig kundeservice, som heller ikke opererer på telefon. Da jeg trykket litt raskt i handlekurven, kom jeg til å kjøpe en vare på kreditt i stedet for med VISA. Da man ikke kan avbestille selv, sendte jeg straks en mail om at dette var en feil og at denne ordren måtte avbestilles, samtidig som jeg opprettet en ny ordre og betalte på ordentlig vis. Dagen etterpå får jeg beskjed om at den ikke kan avbestilles, til tross for at den ikke har gått til pakking. Jeg får beskjed om å nekte å ta i mot varen og overlate ansvaret til postkontoret, slik at den etterhvert vil sendes tilbake.

    Ekstremt dårlig kundeservice, og det aner meg at jeg blir sittende igjen med to telefoner og en på kreditt. Kommer aldri til å handle til CDON igjen.
  • 2 dager

    Eirik 03.11.2012

    Bestilte Samsung Galaxy Note 2 på cdon.no på en søndag. Tirsdag var på postkontoret (supert!). Veldig fornøyd med selve handelen, men ikke fullt så fornøyd med kundeservice i ettertid. Ellers er jeg litt skeptisk til at garanti/reklamesaker må sendes til Sverige (det tar lengre tid, og man risikerer store utgifter pga mva og frakt hvis det skulle vise seg å ikke være en reklame/garantisak)...
    Bestilte Samsung Galaxy Note 2 på cdon.no på en søndag. Tirsdag var på postkontoret (supert!). Veldig fornøyd med selve handelen, men ikke fullt så fornøyd med kundeservice i ettertid. Ellers er jeg litt skeptisk til at garanti/reklamesaker må sendes til Sverige (det tar lengre tid, og man risikerer store utgifter pga mva og frakt hvis det skulle vise seg å ikke være en reklame/garantisak). I mitt tilfelle gjaldt det en overfølsom S-pen, som jeg enkelt fikk nullstilt med instruksjon fra Samsung via mail (cdon.ons forslag, uten å besvare forespørselen min om å sende kun S-pen, var å sende tilbake hele mobilen ...noe som ville tatt laaang tid og etterlatt meg uten mobil i mellomtiden...) Kudos til Samsung for god service!
  • 3 dager

    Sveinung 19.10.2012

    Får stort sett alt jeg bestiller I løpet av 3 dager. Forhåndsbestillinger kommer alltid til release :)
  • Ca. 2 uker

    Ingar 01.10.2012

    Bestilte to CPU kjølere som var på lager hos cdon.com. Etter ca 2 dager fikk jeg en mail (sitat følger) "Din ordre er nå levert" og med et sporingsnummer til Posten.

    Dette sporingsnummeret ga ikke noe treff, selv etter èn uke med venting og jeg ble litt bekymret.

    Heldigvis har cdon.com en live chat, så jeg fant ut hva som drøyde, så det var veldig positivt.

    Det negative var at de måtte...
    Bestilte to CPU kjølere som var på lager hos cdon.com. Etter ca 2 dager fikk jeg en mail (sitat følger) "Din ordre er nå levert" og med et sporingsnummer til Posten.

    Dette sporingsnummeret ga ikke noe treff, selv etter èn uke med venting og jeg ble litt bekymret.

    Heldigvis har cdon.com en live chat, så jeg fant ut hva som drøyde, så det var veldig positivt.

    Det negative var at de måtte sende pakken internt fra CDON i utlandet til CDON i Norge, før det sporingsnummeret jeg fikk, ble tatt i bruk. Så selv nå over èn uke etter bestilling, er fortsatt ikke sporingen aktiv, så leveringstiden er meget dårlig. Spesielt med tanke på konkurenter som Netshop, Komplett og Dustin som alle er veldig bra på dette området.

    Plus:
    * Kveldsåpen live chat
    * Pris

    Negativt:
    * Dårlig formulerte mail (manglende norskkunnskaper)
    * Dårlig/mangelfull informasjon (hvorfor skrive at min ordre er "levert" når den ikke engang er sendt?)
    * Lurer deg med å skrive at varen er på lager når det ikke er tilfellet.

    Neste gang bestiller jeg heller fra en annen butikk som jeg vet kan levere. Jeg vil jo ikke sitte to uker for å vente på at jeg skal få en vare som de sier "er på lager".

    Spesielt her jeg sitter med to komplette PCer uten kjøler.

    Konkurrentene har ikke kveldsåpen live chat, men de kompenserer for dette med å gi meg all den informasjonen jeg behøver, slik at jeg slipper å ta kontakt med de overhodet.
  • 3 uker eller mer

    Petter 01.10.2012

    Bestilte vare som de sa de hadde på lager. Etter 4 dager sier de at de ikke kan si når den kommer! Nå har de ytterligere utsatt den på nettsiden sin med nesten 3 uker Samtidig som de via HW.no prisguide sier at de har den på lager... Dette er triksing.
  • Ca. 2 uker

    Christian 06.09.2012

    Leveringstiden er en vits, men forsåvidt visste jeg det når jeg bestilte. Er bare noe frustrerende at de bruker 3 dager før den en gang er sendt, så skal en vente på at den kommer til Norge, så vente på norsk postvesen...når en er vant med komplett/mpx som sender med tollpost hvor den er fremme dagen etter her jeg bor (Akershus) så blir over en uke leveringstid på lagervarer fordi de bruker dager før de en gang sender for dårlig..
  • Ca. 2 uker

    David 18.07.2012

    Jeg bestillte noen datakomponenter, men de ble ikke sendt. Når jeg spurte hvorfor så fant jeg ut at en liten feil i mine opplysninger hadde fått dem til å blokkere kontoen min, og de nevnte ikke dette til meg før jeg kontaktet dem.

    En veldig frusterende opplevelse, og jeg kommer til å holde meg unna cdon i fremtiden.
  • Neste dag

    Robert 17.07.2012

    Ble mektig imponert ved bestilling hos cdon så tenkte jeg måtte skrive en anmeldelse.

    Bestilte ny gaming skjerm Eizo Foris 2332. Cdon var hele 500,- billigere enn nærmeste konkurrent. Fraktprisen var også meget rimelig, 49,-. På leveringstid sto det på lager 2-5 dager. Jeg bestilte Onsdag formiddag og fikk sendingsbekreftelse på samme kveld. Torsdag kveld fikk jeg sms fra posten at pakken var ankommet. Det tok altså 1 dag!
    Wow cdon, fortsett sånn så blir det mer elektronikk handel hos dere!
  • Ca. 1 uke

    Quentin 12.07.2012

    Placed an order on the 24th of June 2012. Made a mistake on the order and asked them to please cancel it (3 hours after I placed the order). As I was actually planning to order the UX32 and not the U32. Long story short, they sent part of the order on the 25th and the rest of the order on the 27th. Told my they had no way to stop it. Told me to just tell the post office that I would not take responsibilty...
    Placed an order on the 24th of June 2012. Made a mistake on the order and asked them to please cancel it (3 hours after I placed the order). As I was actually planning to order the UX32 and not the U32. Long story short, they sent part of the order on the 25th and the rest of the order on the 27th. Told my they had no way to stop it. Told me to just tell the post office that I would not take responsibilty for the order and it will be sent back. Everytime I follow this up they tell me they have not received anything yet, even though the kolli number states it already left Norway 2nd of July 2012.

    No-one seems to know where the laptop is, and one of the customer representatives was so naive as to inform me that even though I did not sign for it, its still my responsibilty.

    No telephone number to contact and really worse customer service I have experienced so far. And their best answer to every problem seems to be if you have not heard anything by the end of the week contact us again.

    Definitely last time I do business with them. Will also be contacting Mastercard with regards to this matter.

  • 3 uker eller mer

    Tore Eiken 09.07.2012

    Bestilte den 22. mai en mappe til min Ipad på en såkalt "Smart Deal" hos cdon.
    Der sto det at varen skulle sendes ca 10. juni. Ca 7. juni ble ordrestatus endret til "varene pakkes" Denne statusen sto i 6 dager før den ble endret til "sendt" Fikk faktura i posten ca. 13. juni. Denne ble betalt umiddelbart.1 uke etter at varen skulle vært sendt så sendte jeg en mail til cdon om at jeg ikke hadde...
    Bestilte den 22. mai en mappe til min Ipad på en såkalt "Smart Deal" hos cdon.
    Der sto det at varen skulle sendes ca 10. juni. Ca 7. juni ble ordrestatus endret til "varene pakkes" Denne statusen sto i 6 dager før den ble endret til "sendt" Fikk faktura i posten ca. 13. juni. Denne ble betalt umiddelbart.1 uke etter at varen skulle vært sendt så sendte jeg en mail til cdon om at jeg ikke hadde fått varen. Der skrev de at varen var sendt som brev og at jeg måtte vente 16 dager før jeg kunne etterlyse pakken. Den 28. juni henvender jeg meg etter de 16 dagene har gått. Nå svarer de at grunnet en teknisk feil så ble ikke varen sendt før den 25. juni. De sier nå i mailen at jeg skal kontakte dem i "begynnelsen av neste uke" hvis jeg fortsatt ikke hadde motatt varen. 3. juli sender jeg på ny en beskjed om at jeg fortsatt ikke har fått varen. De svarer nå at jeg må vente 16 dager etter den nye datoen de sier de sendte varen. Intet "brev" tar så lang tid før det ankommer. Cdon trenerer saken ytterligere. I dag 9. juli har det gått 16 dager etter deres nye frist. Skriver for 4. gang en mail om jeg ikke har fått varen. Der svarer de i ett standardsvar at fakturaen vil bli slettet og at "brevet" trolig har blitt borte i posten.
    Jeg svarer som jeg har skrevet til dem tidligere at jeg har betalt faktura for ca. 1 mnd. siden og forlanger å få varen. De svarer nå at jeg vil bli kontaktet av Klarna om tilgodebeløp. De skriver også at jeg må bestille varen på nytt om jeg ønsker den. Den er jo ikke å skaffe til den prisen jeg betalte i "Smart Deal".
    Er svært skuffet over cdon sine arrogante svar og evnen til å sjekke opp historikken i saken. De kan umulig lese hva som har skjedd tidligere i saken. Har altså etter ca 50 dager betalt for varen men ikke motatt den.
  • 2 dager

    Mokka 17.06.2012

    Bra! fine priser og utrolig god kunde service or rask levering
  • Ca. 1 uke

    Tor Bruheim 11.06.2012

    Meget bra service. Går noe i stykker får du hjelp. Ikke på telefon, men på epost. Ingen trenger å være redde for å handle her. Hvis du kan leve med at det tar opptil 1 uke (5 virkedager) før du har varene, så vil dette fungere for deg.

    Har du hastverk, så handle heller på Komplett data som har «pickup points» i flere byer. Da betaler du litt mere, men sparer inn på frakt, samt at du kan ha varene samme dagen.
  • 3 dager

    Emma 08.06.2012

    Jeg bestilte Sony xperia U og er veldig fornøyd, ingen problemer og god informering:)
  • Ca. 2 uker

    Henrik 08.06.2012

    Kjøpte en CD som skulle være gave i en konfirmasjon, dagen etter konfirmasjonen fikk jeg mail om at CD'en var forsinket. Selv er jeg fornøyd med informasjon før kjøp, men leveringstiden trekker veldig langt ned. Har også bestilt en ZTE Blade derifra. Den har statt i status "Varene pakkes" i over en uke nå uten at det har skjedd noe. Kontaktet kundestøtte for å avbestille, de sa jeg ikke kunne...
    Kjøpte en CD som skulle være gave i en konfirmasjon, dagen etter konfirmasjonen fikk jeg mail om at CD'en var forsinket. Selv er jeg fornøyd med informasjon før kjøp, men leveringstiden trekker veldig langt ned. Har også bestilt en ZTE Blade derifra. Den har statt i status "Varene pakkes" i over en uke nå uten at det har skjedd noe. Kontaktet kundestøtte for å avbestille, de sa jeg ikke kunne gjøre uten å måtte vente på pakken, for så å sende den tilbake. Hvor jeg ville ha fått tilbake pengene mine når pakken hadde kommet tilbake til CDON. Det gjør det hele nytteløst for meg, så nå sitter jeg enda og venter på telefonen min.
  • Ca. 2 uker

    Alex 30.05.2012

    Bestilte en Asus EEE TF300 som i følge deres nettside skulle være inkl tastatur/docking. Jeg stusset over at prisen var klart lavere enn konkurrenter, og tok derfor kontakt med kundesenteret. Kundesenteret bekreftet at tastatur/docking var inkludert. Dagen etter jeg la inn ordren ble produktbeskrivelsen endret til uten tastatur/docking. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundesenteret og påpekte dette,...
    Bestilte en Asus EEE TF300 som i følge deres nettside skulle være inkl tastatur/docking. Jeg stusset over at prisen var klart lavere enn konkurrenter, og tok derfor kontakt med kundesenteret. Kundesenteret bekreftet at tastatur/docking var inkludert. Dagen etter jeg la inn ordren ble produktbeskrivelsen endret til uten tastatur/docking. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundesenteret og påpekte dette, hvorpå de beklaget så mye for å ha kommet med feilaktige opplysninger tidligere. Jeg ga de en mulighet til å ettersende tastatur/docking til sterkt redusert pris. Tilbakemeldingen var da at de ikke hadde tastatur tilgjengelig, noe som senere viste seg å være en sannhet med modifikasjoner siden den dukket opp i deres sortiment på lager dagen etter. De tydligvis ikke interessert i å rette opp i egne feil på en kundevennlig måte. Jeg gav da selvsagt beskjed om at jeg ikke ønsket varen og ville returnere denne. Dette var i god tid FØR varen var ankommet mitt postkontor. Jeg fikk beskjed fra kundesenteret om å nekte å motta varen når den kom på postkontoret, og den ville da bli returnert for deres regning. Det skal nevnes da at leveringstiden var fra deres lager til postkontor i Oslo 11 dager (7 virkedager). Varen ble nektet mottatt og sendt i retur som avtalt med kundesenter hos CDON. Varen ble returnert for 15 dager siden. Dette er en vare som aldri har vært rørt av mine hender, returnert gjennom CDON sine kanaler, likevel har de nå lagt beslag på mine utlegg i nær 1 mnd. At varen skal inspiseres før kreditering aksepterer jeg ved angrerett og lignende hvor varen er mottatt og åpnet, dette er ikke tilfelle i denne saken.

    Jeg vil ikke anbefale noen å benytte CDON til kjøp hvor du legger ut større beløp, eller hvor du kan komme i en situasjon hvor du av en eller annen grunn ønsker å returnere en vare. De har gode priser på en del varer, men det er på bekostingn av kundeservice og leveringstider som ofte kan være både 1, 2 og 3 uker for varer de har på lager. De svarer forholdsvis kjapt på henvendelser, men er ikke speielt interessert i å imøtekomme kundene sine.
  • Ca. 2 uker

    PerFrederick 30.05.2012

    Har blitt behandlet på lignende måte før, bare surr og ikke noe ordentlig svar...
    Sist gang leverte jeg en PC til reparasjon, fikk den tilbake i AKKURATT samme stand den var i når jeg sendte den til reparasjon(bare surr!!!)

    Ett godt tips: Hold deg unna Elkjøp og Expert, største drittbutikkene som finnes!!!
    (Handler ALDRI i de butikkene lenger...)

    --------------------
    Av Jan A. 14 mai...
    Har blitt behandlet på lignende måte før, bare surr og ikke noe ordentlig svar...
    Sist gang leverte jeg en PC til reparasjon, fikk den tilbake i AKKURATT samme stand den var i når jeg sendte den til reparasjon(bare surr!!!)

    Ett godt tips: Hold deg unna Elkjøp og Expert, største drittbutikkene som finnes!!!
    (Handler ALDRI i de butikkene lenger...)

    --------------------
    Av Jan A. 14 mai 2012 18:46
    Les meldingstråden mellom meg og kundeservice for å få ett lite innblikk i hvordan elkjøp forholder seg til salg av spill, les nedenfra og opp:


    Hei Jan A. og takk for din henvendelse.

    Det er utrolig synd at du ikke er fornøyd med oss. Releasedatoen er i morgen så da skal den være i din postkasse.

    Om du ønsker å legge ut vår korrespondanse i sin helhet på internett, er det selvfølgelig ditt valg.


    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Camilla H.
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 18:00:15
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Jøss. Hvorfor byttet dere over til arroganse når jeg avsluttet saken for min del? Jeg er fullstendig klar over at releasedato er ett minutt over midnatt i kveld, og argumentet deres for å selge spill var utsendelsesdato 11/05 slik at spillet var ferdig innstallert på pc til serveren åpner klokken 00:01 15/05. Jeg går ut i fra at dere er komfortable med at jeg legger hele denne korrespondansen i sin helhet ut på nettet, jeg tipper at 50000 andre savner spillet sitt og lurer på deres syn på saken.

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 14. mai 2012 17:42 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Dette er selvfølgelig beklagelig, releasedatoen er 15.05. slik at den vil være i postkassen din imorgen.

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Elene
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:37:03
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Hei, ta en titt på deres produktside og legg merke til at dere lover utsendelse av spillet 11/05. Les hele meldingstråden før dere svarer på kundeservicehenvendelser. Dere har brutt forpliktelsene deres og da vil jeg ikke bli avspist med ett slikt svar.

    Den 14. mai 2012 17:31 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Dette spillet har ikke releasedoto før i morgen. Spillet vil være i din postkasse i morgen.

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Eva Beate
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:26:34
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Er vel ikke så mye å få gjort. Bare ta det til etteretning, jeg foretrekker å handle det meste hos dere, men det er litt surt når dere ikke leverer til releasedato på så store slipp som dette.

    Ha en fin dag videre.
    Mvh. Jan A. xxxxxxx

    Den 14. mai 2012 17:22 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Beklager dette. Det skulle kommet til deg idag.

    Hva ønsker du at vi gjør?

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Ronny
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.


    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:19:40
    To:
    Subject: Re: Re: Kontakt oss

    Her er det tom postkasse.
    Så da har det vært svikt hos dere.

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 14. mai 2012 10:50 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Merkelig! I våre systemer står følgende:

    14. apr, kl. 00:05 - Sendes pr. brev (Internet) : 11.05.12
    11. mai, kl. 15:30 - Klargjort for avsending.
    11. mai, kl. 15:45 - Levert
    Levert vil si at den er levert til transportør. Har posten blitt levert i dag og den var ikke med?


    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Thomas
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.


    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 10:46:28
    To:
    Subject: Re: Kontakt oss

    Fikk følgende epost kl 09.00 i dag:

    Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

    Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

    Sendt 2012-05-14 09:00:36
    Sendingsnr.
    40173500562618403332

    Kan være at det har blitt sendt fredag og registrert som sendt først i dag?

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 10:16 14. mai 2012 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Hvis det er tilfelle som du sier, så har vi ikke det nei. Men ifølge mine papirer på ble spillet sendt til deg 11/5. Er det none som mener den er sendt i dag?

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Thomas
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 10:13:31
    To:
    Subject: Kontakt oss


    Fornavn:: Jan A.
    Etternavn:: xxxxxx
    Telefon (dag): xxxxxxxx
    Fakturanummer:: xxxxxxxx

    Beskrivelse:
    Gjelder ordrenummer 23453798. Ble bestilt hos dere fordi dere lovet utsendelse 11/05. Når dere da sender 14/05 istedet har dere vel ikke forholdt dere til avtalen?
    --------------
  • Ca. 2 uker

    Alex 29.05.2012

    Bestilte en Asus EEE TF300 som i følge CDON sin nettside skulle være inkl tastatur/docking. Jeg stusset over at prisen var klart lavere enn konkurrenter, og tok derfor kontakt med kundesenteret. Kundesenteret bekreftet at tastatur/docking var inkludert. Dagen etter jeg la inn ordren ble produktbeskrivelsen endret til uten tastatur/docking. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundesenteret og påpekte...
    Bestilte en Asus EEE TF300 som i følge CDON sin nettside skulle være inkl tastatur/docking. Jeg stusset over at prisen var klart lavere enn konkurrenter, og tok derfor kontakt med kundesenteret. Kundesenteret bekreftet at tastatur/docking var inkludert. Dagen etter jeg la inn ordren ble produktbeskrivelsen endret til uten tastatur/docking. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundesenteret og påpekte dette, hvorpå de beklaget så mye for å ha kommet med feilaktige opplysninger tidligere. Jeg ga de en mulighet til å ettersende tastatur/docking til sterkt redusert pris. Tilbakemeldingen var da at de ikke hadde tastatur tilgjengelig, noe som senere viste seg å være en sannhet med modifikasjoner siden den dukket opp i deres sortiment på lager dagen etter. De tydligvis ikke interessert i å rette opp i egne feil på en kundevennlig måte. Jeg gav da selvsagt beskjed om at jeg ikke ønsket varen og ville returnere denne. Dette var i god tid FØR varen var ankommet mitt postkontor. Jeg fikk beskjed fra kundesenteret om å nekte å motta varen når den kom på postkontoret, og den ville da bli returnert for deres regning. Det skal nevnes da at leveringstiden var fra deres lager til postkontor i Oslo 11 dager (7 virkedager). Varen ble nektet mottatt og sendt i retur som avtalt med kundesenter hos CDON. Varen ble returnert for 15 dager siden. Dette er en vare som aldri har vært rørt av mine hender, returnert gjennom CDON sine kanaler, likevel har de nå lagt beslag på mine utlegg i nær 1 mnd. At varen skal inspiseres før kreditering aksepterer jeg ved angrerett og lignende hvor varen er mottatt og åpnet, dette er ikke tilfelle i denne saken.

    Jeg vil ikke anbefale noen å benytte CDON til kjøp hvor du legger ut større beløp, eller hvor du kan komme i en situasjon hvor du av en eller annen grunn ønsker å returnere en vare. De har gode priser på en del varer, men det er på bekostingn av kundeservice og leveringstider som ofte kan være både 1, 2 og 3 uker for varer de har på lager. De svarer forholdsvis kjapt på henvendelser, men er ikke speielt interessert i å imøtekomme kundene sine.
  • Ca. 1 uke

    Bente 28.05.2012

    Kjøpte en samsung galaxy tab 10.1 64gb 3g. Fekk litt problemer med den etter ca.5 mnd . Leverte den til service med garanti. Da viste det seg at imeinr. ikkje stemte på garanti seddelen i forhold til nummeret i taben. Derfor får eg ikkje godkjent garantien selv om det er dei som har gjort feilen. Fy CDON. Dette er ikkje bra behandling av en god kunde. Har forresten kontaktet forbrukerrådet og dei tar saken visst det skjer noe mer. Heldigvis.
  • 3 dager

    Therese 18.05.2012

    Kjøpte mobiltelefon, handelen gikk veldig raskt og veldig greit, kjempefornøyd. Også veldig bra at faktura fulgte med forsendelsen, ga ekstra trygghet når nettbutikken var ny for meg.
  • Ca. 1 uke

    Jan A. 14.05.2012

    Les meldingstråden mellom meg og kundeservice for å få ett lite innblikk i hvordan elkjøp forholder seg til salg av spill, les nedenfra og opp:


    Hei Jan A. og takk for din henvendelse.

    Det er utrolig synd at du ikke er fornøyd med oss. Releasedatoen er i morgen så da skal den være i din postkasse.

    Om du ønsker å legge ut vår korrespondanse i sin helhet på internett, er det selvfølgelig...
    Les meldingstråden mellom meg og kundeservice for å få ett lite innblikk i hvordan elkjøp forholder seg til salg av spill, les nedenfra og opp:


    Hei Jan A. og takk for din henvendelse.

    Det er utrolig synd at du ikke er fornøyd med oss. Releasedatoen er i morgen så da skal den være i din postkasse.

    Om du ønsker å legge ut vår korrespondanse i sin helhet på internett, er det selvfølgelig ditt valg.


    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Camilla H.
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 18:00:15
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Jøss. Hvorfor byttet dere over til arroganse når jeg avsluttet saken for min del? Jeg er fullstendig klar over at releasedato er ett minutt over midnatt i kveld, og argumentet deres for å selge spill var utsendelsesdato 11/05 slik at spillet var ferdig innstallert på pc til serveren åpner klokken 00:01 15/05. Jeg går ut i fra at dere er komfortable med at jeg legger hele denne korrespondansen i sin helhet ut på nettet, jeg tipper at 50000 andre savner spillet sitt og lurer på deres syn på saken.

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 14. mai 2012 17:42 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Dette er selvfølgelig beklagelig, releasedatoen er 15.05. slik at den vil være i postkassen din imorgen.

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Elene
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:37:03
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Hei, ta en titt på deres produktside og legg merke til at dere lover utsendelse av spillet 11/05. Les hele meldingstråden før dere svarer på kundeservicehenvendelser. Dere har brutt forpliktelsene deres og da vil jeg ikke bli avspist med ett slikt svar.

    Den 14. mai 2012 17:31 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Dette spillet har ikke releasedoto før i morgen. Spillet vil være i din postkasse i morgen.

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Eva Beate
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:26:34
    To:
    Subject: Re: Re: Re: Kontakt oss

    Er vel ikke så mye å få gjort. Bare ta det til etteretning, jeg foretrekker å handle det meste hos dere, men det er litt surt når dere ikke leverer til releasedato på så store slipp som dette.

    Ha en fin dag videre.
    Mvh. Jan A. xxxxxxx

    Den 14. mai 2012 17:22 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Beklager dette. Det skulle kommet til deg idag.

    Hva ønsker du at vi gjør?

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Ronny
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.


    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 17:19:40
    To:
    Subject: Re: Re: Kontakt oss

    Her er det tom postkasse.
    Så da har det vært svikt hos dere.

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 14. mai 2012 10:50 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Merkelig! I våre systemer står følgende:

    14. apr, kl. 00:05 - Sendes pr. brev (Internet) : 11.05.12
    11. mai, kl. 15:30 - Klargjort for avsending.
    11. mai, kl. 15:45 - Levert
    Levert vil si at den er levert til transportør. Har posten blitt levert i dag og den var ikke med?


    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Thomas
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.


    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 10:46:28
    To:
    Subject: Re: Kontakt oss

    Fikk følgende epost kl 09.00 i dag:

    Vi takker for din bestilling hos Elkjøp!

    Produktet/produktene dine sendes fra vårt lager i dag.

    Sendt 2012-05-14 09:00:36
    Sendingsnr.
    40173500562618403332

    Kan være at det har blitt sendt fredag og registrert som sendt først i dag?

    Mvh.
    Jan A. xxxxxx

    Den 10:16 14. mai 2012 skrev følgende:
    Hei og takk for din henvendelse.

    Hvis det er tilfelle som du sier, så har vi ikke det nei. Men ifølge mine papirer på ble spillet sendt til deg 11/5. Er det none som mener den er sendt i dag?

    Vi ønsker deg en fortsatt fin dag, og du er hjertelig velkommen til å kontakte oss igjen!

    Med vennlig hilsen
    Thomas
    Kundesenteret


    Vi er flere ansatte som besvarer mail. Om du har ytterligere spørsmål i forbindelse med denne e-posten, vennligst behold tidligere korrespondanse slik at vi alle kan følge hele saksgangen.

    ----Original Message----
    From:
    Sent: 14.05.2012 10:13:31
    To:
    Subject: Kontakt oss


    Fornavn:: Jan A.
    Etternavn:: xxxxxx
    Telefon (dag): xxxxxxxx
    Fakturanummer:: xxxxxxxx

    Beskrivelse:
    Gjelder ordrenummer 23453798. Ble bestilt hos dere fordi dere lovet utsendelse 11/05. Når dere da sender 14/05 istedet har dere vel ikke forholdt dere til avtalen?
  • 5 dager

    Ravndal 25.04.2012

    Dårlig kundeservice

    Jeg kjøpte en ekstern harddisk som viste seg å ha ekstern strømforsyning. Min egen feil naturligvis, men påske og høy belastning generelt gjorde at jeg ikke pakket den opp før etter at angrefristen er utløpt.

    Nå får jeg ikke bytte den inn i et annet produkt som passer meg bedre. Varen er kun pakket opp og den ble umiddelbart pakket ned igjen. Selv plasten er på enheten...
    Dårlig kundeservice

    Jeg kjøpte en ekstern harddisk som viste seg å ha ekstern strømforsyning. Min egen feil naturligvis, men påske og høy belastning generelt gjorde at jeg ikke pakket den opp før etter at angrefristen er utløpt.

    Nå får jeg ikke bytte den inn i et annet produkt som passer meg bedre. Varen er kun pakket opp og den ble umiddelbart pakket ned igjen. Selv plasten er på enheten fremdeles.

    Ved gjentatte anmodninger om å få litt bedre kundeservice blir jeg stadig møtt med at angrefristen er utløpt. Jeg ber jo ikke om å anvende den, jeg vil bare bytte til riktig vare.

    Finner dere en vare billigst her, så ta gjerne sjansen, men pass for guds skyld på at alt går 100% riktig for seg og ikke forvent sunn fornuft fra CDON's side senere.

    Jeg gjør som jeg har gjort tidligere: Jeg boikotter alle instanser som jeg mener gir meg dårlig kundebehandling, noe Vesta Forsikring har fått merke i 24 år Jeg advarte dem da og står fremdeles ved min boikott.

    Min lille forbrukermakt skal i hvert fall anvendes.
  • 5 dager

    Van Dau 06.04.2012

    Kjøpt en Asus Transformer nettbrett fra CDON . Mangle informasjon om nettbrett har ikke noe tastatur dokkingstasjon i kompleks . Det måtte jeg kjøpe separat tastatur fra Danmark med Å , Ø og Æ klappene . Litt irriterende !!!
  • Ca. 2 uker

    Kristin 31.03.2012

    Bestillte to mobiler derfra, men etter en stund fikk jeg beskjed om at den ene ikke var på lager. Det var noe frustrerende at det gikk ann å bestille den da, men det ordnet seg. Var i dialog med dem over mail. Småirriterende at de ikke har kundeservice på telefon. Jeg valgte en annen vare istedet, og begge kom, enn noe sent. Har tidligere bestilt headsett derfra og det har gått veldig fint.
  • 3 dager

    Soran 31.03.2012

    Gode priser.
    Kjapp levering.
    Billig frakt.
Skriv omtale av CDON
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »