23 19 16 40
advance.no

Om Advance for Business

Advance AS ble etablert i 1992 og startet netthandel i 1995, som en av de første i Norge. Vi er en økonomisk solid bedrift med et stort leverandørnett opparbeidet gjennom mange år, samt et godt logistikkapparat i hele verdikjeden. Dette sikrer våre kunder varer av høy kvalitet med raske og stabile leveranser.

Vi har Norges største utvalg på nett med over 500.000 produkter fra mer enn tusen produsenter. Bredden er stor, med mange unike produkter, også high-end produkter fra internasjonale nisjeprodusenter. Advance leverer til bedrifter og offentlige etater.

Vår nettbutikk er brukervennlig og har høy kvalitet på informasjon om varer, produsenter og tilgjengelighet. Vi treffes også på telefon for bistand med produktvalg og råd. Som kunde får du løpende ordreoppfølging på e-post med oppdaterte leveringstider, samt pakkesporing fra ordren plasseres til varene mottas. Vårt system tilrettelagt for flere innkjøpere og leveringsadresser, enkelt vedlikeholdt av bedriftens administrator.

Omtaler av Advance for Business

Totalt 4.5 av 5

Basert på 12 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Marius 07.12.2016

    Super service, bra dialog!! Jeg blir kunde i fremtiden også. 

  • 2 dager

    Tommy 05.12.2016

    Topp service, gutta er kjempeflinke med å finne riktig produktet til deg. Jeg bare sender de en forespørsel når jeg ikke vet hva jeg skal ha. De undersøker og kommer tilbake til meg iløpet av kort tid.


    Tommel opp, Takk Advance


     

  • Samme dag

    Audun Fredriksen 24.11.2016

    Veldig fornøyd. Pakken kom dagen etter bestilling. Bra service og oversiktelig dokumentasjon

  • Neste dag

    Bjørn 25.10.2016

    Ekstremt hurtig levering.  Liten nedtur i form av feilleveranse, men den ble så hurtig og elegant fikset at det fortjener en ekstra pluss for det.  Feil kan skje alle. Forskjellen ligger i hvordan de håndteres. Der er det rett og slett ikke mulig å bli bedre enn Advance for Business var i dette tilfellet.

  • Neste dag

    Morten 17.08.2016

    Veldig fornøyd. Kunne hente pakken på posten dagen etter bestilling.

  • Tom 09.07.2016

    Fikk produkt som var dead on arrival. Informerte Advance om reklamasjon som ryddig og greit ordnet opp med god kunderservice. Førsteinntrykk var bra og vil handle ved en senere anledning

  • Neste dag

    Jo Laurits 05.04.2016

    Rask levering. Oversiktlig korrespondanse. Ryddige folk.

  • Eivind 21.03.2016

    Mitt førstevalg. Bra service og gode priser.

  • 3 uker eller mer

    Herman 21.01.2016

    Forferdelig dårlig leveringstid. Bestilte vare for over en måned siden har enda ikke fått varen.
  • 3 uker eller mer

    Herman 27.12.2015

    dårlig opplyst om at varen ikke var på lage. Jeg bestilte vare den 9. Desember og fikk ikke den før den 29. Desember. Nesten tre uker etter vare var bestilt
  • 2 dager

    Anne 20.12.2015

    Veldig grei og rask levering. Fine varer.
  • 2 dager

    Rune 10.12.2015

    Dette var overraskende bra.
    Savnet litt mer detaljert informasjon om produktet, men det holdt (så vidt)
  • Ca. 1 uke

    Eivind 20.11.2015

    Godt utvalg og greie priser. Varene jeg kjøpte var oppført som på lager, men ble bestillt fra tyskland og sendes direkte derifra. Tok noen dager før varen ble pakket og sendt ut. Prøvde å kansellere den ene ordren da jeg så leveringstiden, men fikk beskjed om at bestillingen hadde kommet for langt, ble likevel ikke sendt fra tyskland før to dager etter. Dårlig. Butikken kan informere bedre om leveringstid/lagerførte varer.
  • Advance for Business logo

    Britta Nielsen 23.11.2015

    Hei Eivind,

    Normal leveringstid for ordre er en til to dager. Her ble det en dag ekstra på grunn av helligdag i Tyskland, og vi beklager at dette ikke kom tydelig frem da du la inn bestillingen.

    Mvh,
    Britta Nielsen
  • 2 dager

    Per Arild 03.11.2015

    Utmerket.
  • 2 dager

    Ioannis Hatzidamianos 06.10.2015

    Kjempe bra service.
  • 5 dager

    Kjell Martin Olsen 27.07.2015

    Butikken er bra den, men de kjøper slike ting med restriksjonsbrikke på PLA filament. De bør si ifra under salg at disse ikke printer ut etter endte 2 m igjen. De bør bli brikkefrie. Venter fra den 23.07 enda på levering. Så stjernene får de men minus for dårlig opplysning om at en ikke bare kan fylle på med PLA filament som Da Vinci .jr 1.0 støtter. De bør ha retur ordning med smhile om levering tilbake av miljøvennlige PLA filament bokser eller hjul med plagsomme brikker i seg. Deaktiveres brikkene fra fabrikken så gir jeg fult ut med stjerner.
  • 5 dager

    kjell nicolaisen 01.06.2015

    Butikken er det ingen ting å si på. Et enorm utvalg, men denne gangen har jeg ikke fått rett produkt. Har fått ram brikke til en stasjonær maskin, jeg skulle ha til en laptop. Så den er for lang. Må returnere den.
  • Advance for Business logo

    Britta Nielsen 01.06.2015

    Takk for at du er fornøyd med oss! Det var leit å høre at du bestilte feil brikke. Du kan selvfølgelig returnere den på angrerett. Advance har et stort utvalg, og i jungelen av RAM-brikker er lett å bestille feil. Vær oppmerksom på at du kan... Les hele svaret »
    Takk for at du er fornøyd med oss! Det var leit å høre at du bestilte feil brikke. Du kan selvfølgelig returnere den på angrerett. Advance har et stort utvalg, og i jungelen av RAM-brikker er lett å bestille feil. Vær oppmerksom på at du kan kontakte oss på telefon eller epost for veiledning før kjøp hvis du er i tvil om korrekte brikker til din datamaskin eller har andre spørsmål. Vis mindre »
  • 2 dager

    Knut 24.05.2015

    Erfaring med butikken var som forventet av en seriøs nettbutikk, dog faktisk litt raskere levering enn jeg forventet :-)

    Det var få butikker som kunne levere: Chief Projektorbrakett RSEU Pin-Connect Universal Max 11,3 Kg Hvit.

    Denne kvalitets-braketten er enestående (søkte og leste masse på nettet) for min OPTOMA W306ST pga. mulighet for meget liten montasjeavstand til tak, ledninger blir...
    Erfaring med butikken var som forventet av en seriøs nettbutikk, dog faktisk litt raskere levering enn jeg forventet :-)

    Det var få butikker som kunne levere: Chief Projektorbrakett RSEU Pin-Connect Universal Max 11,3 Kg Hvit.

    Denne kvalitets-braketten er enestående (søkte og leste masse på nettet) for min OPTOMA W306ST pga. mulighet for meget liten montasjeavstand til tak, ledninger blir mindre synlig ved at disse kan føres inn i senter av brakett og justeringsmuligheter er optimale for "Short throw"-projektor da prosjektoren ikke har innebygget avstandsjustering til lerret og bildebredde og "skråbilde" justeres dermed litt ved en liten og nøyaktig justering av brakett (fordrer dog mest mulig korrekt utgangspunkts-plassering slik tilfellet er generelt for "Short throw" - projektorer.

    En brakett for dem som ønsker nøyaktighet og er villig til å bruke litt tid til optimal montasje.
  • 4 dager

    Sten 28.04.2015

    Behøvde ny strømforsyning til min Toshiba laptop og bestilte samme delenummer som jeg har fra før. Det viste seg likevel at delen hadde feil plugg. Advance nekter bytte grunnet feilkjøp. Angrerettloven gir privatpersoner ubegrunnet returrett i 14 dager på kjøp over internett. Advance ser ikke ut til å følge hverken forbrukerloven eller angrerettloven.
    Dette er et firma man styrer unna!
  • Advance for Business logo

    Britta Nielsen 30.04.2015

    Kunden kontaktet oss i forkant av kjøpet og fikk vite korrekt strømadapter til hans maskin, men valgte å kjøpe en annen rimeligere adapter. Da denne viste seg å ikke passe, påberoper han seg erstatning med omlevering til den dyrere varen vi... Les hele svaret »
    Kunden kontaktet oss i forkant av kjøpet og fikk vite korrekt strømadapter til hans maskin, men valgte å kjøpe en annen rimeligere adapter. Da denne viste seg å ikke passe, påberoper han seg erstatning med omlevering til den dyrere varen vi anbefalte. Dette ble avslått, men retur på angrerett har han selvfølgelig.
    Alle privatkunder hos Advance har lovbestemt angrerett, og angrerettskjema sendes alltid sammen med kvittering for kjøp. I skjemaet står det enkelt og greit hvordan man skal returnere varen i henhold til angreretten. Vis mindre »
  • Ca. 2 uker

    Linda Irene 25.04.2015

    En herlig opplevelse! Bestilte en vare som var kjent til å ikke være på lager, og med en forventet levering rundt to uker senere. Fire dager før den forventa datoen fikk jeg varen! Herlig! :-)
    I tillegg, fikk en telefon fra selger minutter etter bestilling pga sjekk av oppgitt adresse da vi bor på landet og har ikke gate adresse m/nummer (ennå) og dermed har brukt en Postboks - de ringte meg...
    En herlig opplevelse! Bestilte en vare som var kjent til å ikke være på lager, og med en forventet levering rundt to uker senere. Fire dager før den forventa datoen fikk jeg varen! Herlig! :-)
    I tillegg, fikk en telefon fra selger minutter etter bestilling pga sjekk av oppgitt adresse da vi bor på landet og har ikke gate adresse m/nummer (ennå) og dermed har brukt en Postboks - de ringte meg opp for å sjekke dette da normalt kan ikke levere til postboks, forklarte saken og ut fra det var postboks bedre alternativ, og, det funka bra med å hente pakken selv.
    Eneste negative er at sporingsnummer ikke dukka opp før pakken var tilgjengelig til å bli henta, men fikk beskjed da pakken var sendt i og med betaling først ble gjort da pakken ble sendt, og det fikk jeg mail om.
    Totalt sett, en herlig opplevelse, og ikke redd for å handle her igjen, takk Advance.no for flott handel!
  • Neste dag

    S 25.02.2015

    Bra, brukt de innimellom siden det var Andresen Data, alltid vært tilfreds.
    Vareutvalget er jo ikke dårlig heller, finner det meste her.
  • Neste dag

    olle 27.10.2014

    Håpløs. Bestilte Note 4 som de sa var på lager. Fikk aldri noen bekreftelse fra de. Ordren lå inne i nettbutikken. Men datoen ble flyttet og flyttet med opp til 6 uker før jeg sendte en mail til de og kansellerte. Har selvsagt ikke fått noen tilbakemelding på det heller. Styr unna!
  • Advance for Business logo

    Britta Nielsen 11.02.2015

    Vi beklager at du hadde en dårlig erfaring, og skulle selvfølgelig ønske at vi hadde nok lagerbeholdning til å dekke din ordre også. De 11 Samsung Galaxy Note 4 vi hadde på lager ble solgt veldig raskt, det skjer dessverre av og til når det... Les hele svaret »
    Vi beklager at du hadde en dårlig erfaring, og skulle selvfølgelig ønske at vi hadde nok lagerbeholdning til å dekke din ordre også. De 11 Samsung Galaxy Note 4 vi hadde på lager ble solgt veldig raskt, det skjer dessverre av og til når det kommer ekstra gode tilbud. Vi forstår at du ble skuffet, men kjenner oss ikke igjen i kommentaren din.

    Du bestilte varen torsdag kveld 23. oktober. Du fikk med en gang en email som forklarte at din ordre var mottatt, og at du ville få ordrebekreftelse straks ordren var behandlet. Neste morgen ble din ordre behandlet, men da var vi allerede utsolgt. Vi reserverte derfor din ordre mot neste innkjøp 6.november (2 uker senere), og sendte deg melding om dette med en gang. Lørdag 25.oktober sendte du en mail og kansellerte ordren, og det ordnet vi straks vi kom på jobb mandag. Vis mindre »
  • Tor Vincent Solesvik 14.12.2009

    Svært fornøyd!
    Bestillte et Leadtek 8800GTX fra Advance.no til fantastiske 3600kr. Dette skulle de få inn på lager 21. februar. Den 20. februar kom postmannen på døra med mitt nye skjermkort. Veldig bra pakket inn. Alt fungerer perfekt. Har også hatt en samtale med noen av de som jobber på advance.no og har bare positivt å si. 6/6
  • Svein Aannestad 14.12.2009

    Glimrende tilbakemelding fra Advance as.
    Jeg handlet en stk. ASUS MyPal A730W Pocket PC, og på ettermiddagen fikk jeg e-post om at leveringstiden var fra 1-3 dager, på tross av at jeg handlet ved middagstid, og at det var bekreftet flere enn 1 stk. i lager.
    Jeg sendte en mail ved kanskje 21-2200 tiden, for å spørre om dette.
    Svaret kom etter 1 minutt, at det rett å...
    Glimrende tilbakemelding fra Advance as.
    Jeg handlet en stk. ASUS MyPal A730W Pocket PC, og på ettermiddagen fikk jeg e-post om at leveringstiden var fra 1-3 dager, på tross av at jeg handlet ved middagstid, og at det var bekreftet flere enn 1 stk. i lager.
    Jeg sendte en mail ved kanskje 21-2200 tiden, for å spørre om dette.
    Svaret kom etter 1 minutt, at det rett å slett var en standard melding, om at varene var ekspedert men ikke sendt, men at den lå på sendebordet for å bli sendt.
    Glimrende for denne gangen, og forrige gangen kjøpte jeg en ASUS PC derfra, hvor også tilbakemeldingen var helt toppers.

    KAN ANBEFALES 100%
    mvh
    svein
  • Jørgen Hvamb Sveli 14.12.2009


    Bestilte en 512mb SODIMM brikke, samt en hitatchi 60gb 2,5"IDE disk hos advance, fordi de her hadde den beste prisen på denne disken.

    Bestillingen ble lagt inn 12:30 på Tirsdag, og dagen etter kom minnebrikken med pakke på døren. Dette er fabelaktig godt gjort. Idag, torsdag kom harddisken. Grunnen til separate forsendelser er at varene blir sendt fra disjunkte lagre. Fraktomkostningen er likevel...

    Bestilte en 512mb SODIMM brikke, samt en hitatchi 60gb 2,5"IDE disk hos advance, fordi de her hadde den beste prisen på denne disken.

    Bestillingen ble lagt inn 12:30 på Tirsdag, og dagen etter kom minnebrikken med pakke på døren. Dette er fabelaktig godt gjort. Idag, torsdag kom harddisken. Grunnen til separate forsendelser er at varene blir sendt fra disjunkte lagre. Fraktomkostningen er likevel på vanlige 115,-

    Har aldri opplevd liknende hurtighet hos en nettbutikk. Snakket også med en person hos butikken og de virket veldig seriøse i det de drev med.

    Kan trygt anbefale advance til alle som ønsker en rask handel!
  • Harald olsen 14.12.2009


    Bestilte en meget billig lcd skjerm jeg trodde var på tilbud, fikk ordrebekreftelse på kjøpet.
    Benyttet anledningen til å kjøpe meg en "stueren" baerbone pc mens jeg ventet.
    Først etter nesten en uke fikk jeg mail om at varen var feilpriset og at de ikke kunne levere til den lave prisen og at pengene var på vei i retur.
    Sendte de deretter en mail hvor jeg forklarte ståa. Har ikke plass til crt i stuen. Spurte om jeg kunne få en bra pris på en demo eller returvare.
    Ok vist det ikke lot seg gjøre, men de tok ikke bryet med å svare.

    Mener service er service uansett.
  • Tor Jakob Lepperød 14.12.2009

    Kjøp av div el. artikler
    Meget bra vedrørende alle sider av handelen. Terningkast 6.
  • Rune Grimsrud 14.12.2009

    Bra utvalg, sviktende rutiner på feilleveranse
    Har bestilt ulike ordre fra Advanced.
    Bra vareutvalg, noe mangelfull info om en del varer. Rask levering som kommer fra ulike distributører. Support tar tak i spørsmål om levering, men ikke alle rutiner virker like proffe.
    Problem med en leveranse av disker. Feil emballering fra distributør 2 ganger førte til...
    Bra utvalg, sviktende rutiner på feilleveranse
    Har bestilt ulike ordre fra Advanced.
    Bra vareutvalg, noe mangelfull info om en del varer. Rask levering som kommer fra ulike distributører. Support tar tak i spørsmål om levering, men ikke alle rutiner virker like proffe.
    Problem med en leveranse av disker. Feil emballering fra distributør 2 ganger førte til retur av 2 forsendelser.
    Returporto på disse måtte vi selv betale da distributør kun krediterer vareverdi, ikke returfrakt. Her burde kunden være fri for belastning av utlegg på frakt. Det er ofte problem nok å få forsinkelse på varer som skal settes i utstyr som skal videre til kunder
  • Eirik Farestveit Erstad 14.12.2009


    Kjøpte en ViewSOnic PJ510 Projektor. Tok ikke mer enn fire dager før de ringer på døra og vil gi meg en pakke. Lav pris og god frakt. Servicen fikk jeg (heldigvis) ikke anledning til å teste ut. 6 til Advance, og 7 om mulig til Linjegodset og Eksingadalen/Modalen Bilag AS for glimrende kundeservice og transport:)
  • Ove Eldøy 14.12.2009

    Positiv erfaring - og meget raskt!
    Bestillte en avansert LaCie monitor for grafisk/foto bruk m/kalibrator. Advance hadde meget god pris og nettsidene viste at de hadde to på lager. Bestillingen ble gjort sent en kveld. Neste dag var skjermen sendt, og dagen etter fikk vi den. Meget bra!
  • Bent Lorentzen 14.12.2009

    Rask leveranse, sviktende support.
    Bestilte en Epson TW10-h projektor og et lerret. De hadde den beste prisen og de leverte fort, ikke noe å klage på der.

    Problemet begynte da lerretet var defekt. Jeg forsøkte først å ringe dem, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende klage per e-post. Greit nok, jeg sender en e-post. En uke senere har jeg fremdeles ikke...
    Rask leveranse, sviktende support.
    Bestilte en Epson TW10-h projektor og et lerret. De hadde den beste prisen og de leverte fort, ikke noe å klage på der.

    Problemet begynte da lerretet var defekt. Jeg forsøkte først å ringe dem, da fikk jeg beskjed om at jeg måtte sende klage per e-post. Greit nok, jeg sender en e-post. En uke senere har jeg fremdeles ikke fått noe svar på e-posten, så jeg ringer og purrer på e-posten. Da leser han jeg snakker med e-posten mens han snakker med meg, og nå kan jeg plutselig få svar på telefon.

    Greit nok de sender meg nytt lerret ikke noe problem. Tre uker senere slutter projektoren å virke, så jeg sender en ny e-post.

    Ti dager senere har jeg fremdeles ikke fått svar på denne, så jeg sender en ny e-post hvor jeg klager på at jeg ikke har fått svar.

    Endelig får jeg svar om at jeg må kontake epson direkte. Epson var veldig hjelpsomme og jeg har nå en projektor som virker.

    Konklusjon: Dette firmaet er raske til på levere varer, men å svare på e-post er tydeligvis vrient. Hvis du ikke purrer på dem får du ikke svar.
  • Vibeke Normann 14.12.2009

    dårlig behandling
    jeg bestillte en prosessor fra advance.no da jeg fikk pakket den ut viste det seg at det var feil socket. Jeg sendte den tilbake og ville benytte meg av angreretten. Advance nekter å betale pengene tilbake og sendte prosessoren i retur. saken er låst og klaget inn for forbrukerrådet.






    ----


    Oppdatert: 5. august 2007.


    dårlig behandling
    jeg bestillte en prosessor fra advance.no da jeg fikk pakket den ut viste det seg at det var feil socket. Jeg sendte den tilbake og ville benytte meg av angreretten. Advance nekter å betale pengene tilbake og sendte prosessoren i retur. saken er låst og klaget inn for forbrukerrådet.






    ----


    Oppdatert: 5. august 2007.




    Jeg har lagt inn erfaring tidligere, men ville oppdatere dasaken nå har gått igjennom behandling i forbrukertvist utvalget. Jeg bestillte en Prosessor, og ønsket og benytte meg av angreretten. Advance har ikke vist noen tendens til å oppføre seg proffesjonellt. De svarte ikke på henvendelser fra forbrukerrådet eller fra forbrukertvistutvalget. Nå fikk jeg medhold i saken og venter på at de skal godtta forkynnelsen, noe jeg tviler på at de gjør utfra erfaringene så langt. Ikke handle her! det er min oppfordring!

  • Godwin F. Heymann 14.12.2009

    Første Class Butikk
    Jeg fikk beste service da jeg handlet to gangen fra advance.
  • Ann Kristin Svendsen 14.12.2009

    Ikke bra på returhendvendelser
    Jeg valgte å bestille BenQ FP93GX hos advance.no grunnet de bra tilbakemeldingene her. De fleste går ut på rask levering, og det fikk sannelig jeg også, og det er jo forsåvidt positivt. Men stativet på skjermen var voldsomt skjevt, og jeg sendte en mail om returforespørsel. Nå har det gått 5 arbeidsdager uten...
    Ikke bra på returhendvendelser
    Jeg valgte å bestille BenQ FP93GX hos advance.no grunnet de bra tilbakemeldingene her. De fleste går ut på rask levering, og det fikk sannelig jeg også, og det er jo forsåvidt positivt. Men stativet på skjermen var voldsomt skjevt, og jeg sendte en mail om returforespørsel. Nå har det gått 5 arbeidsdager uten at jeg har hørt noe som helst, i motsetning til da jeg forhørte meg som potensiell kjøper av skjermen; ta svarte de innen en time på mail.



    Dette er for dårlig. Behandling av retur er kanskje det som er aller aller viktigst for meg. Nei, neste gang holder jeg meg til komplett som jeg vet har utrolig bra rutiner ang. retur. Rask levering er en ting, men får du en vare som ikke svarer til forventningene, så forventer jeg sannelig å bli møtt med samme respons som da jeg var potensiell kunde!
  • Christian Knudsen 14.12.2009

    Uakseptabelt
    Jeg bestilte en Asus 8800GTX fra Advance 4.jan. De skulle få den inn på lager den 5. Den 8. fikk jeg mail om at levering var den 19., og på den 19. fikk jeg ny mail om at levering var den 23. Den 23 kom og da fikk jeg ny mail om at levering var den 30. Da jeg sjekket nettsiden stod det at de hadde varen på lager! Jeg ringte og fikk forklart at de de hadde på...
    Uakseptabelt
    Jeg bestilte en Asus 8800GTX fra Advance 4.jan. De skulle få den inn på lager den 5. Den 8. fikk jeg mail om at levering var den 19., og på den 19. fikk jeg ny mail om at levering var den 23. Den 23 kom og da fikk jeg ny mail om at levering var den 30. Da jeg sjekket nettsiden stod det at de hadde varen på lager! Jeg ringte og fikk forklart at de de hadde på lager var til en annen pris og at hvis jeg ville ha levert varen nå måtte jeg betale mer. Det er fullstendig uakseptabelt.



    Jeg avbestilte og bestilte ny fra komplett, som var på døra samme ettermiddag. Sånn skal det være!



    Konklusjon: Ikke kjøp fra Advance.
  • Harm Tholen 14.12.2009

    fornøyd!!
    Kjøpte accespoint (3com)Targus-væske, adapter til notebook for bruk i bil og fly samt noe rekvisita. Varene blev raskt levert og var veldig bra pakket inn. Det enest var at trackingnummeret viste bare en pakke mens det var snakk om 3, kan også være posten sin feil da. (antagelig he he)
  • Jan-Vidar Otte 14.12.2009

    Elendig kundeservice
    La inn en bestilling og forskuddsbetalte varen. Fikk mail dagen etter at varen var feilpriset. Har pr idag 1 mnd etter fortsatt ikke fått tilbakebetalt det jeg betalte for varen. De svarer heller ikke på henvendelser verken pr mail eller telefon.
  • Jan-Chr. Hjorth 14.12.2009

    Bestillte varer...
    Alt kom i rett tid, som antatt fra selger og varen var som beskrevet ob var uten synlige mangler eller feil ved ankomst.
    Har ingenting å utsette på hverken selger, vareinformasjon eller levering.

  • Elin Magnussen 14.12.2009

    Anbefales
    Bestilte videokamera sent torsdag ettermiddag, og fikk det levert på døra dagen etter. Snakket også med en svært hjelpsom mann hos Advance som satte alle kluter til for å skaffe videokameraet så fort som mulig. Meget god service.
  • Mona Larsen Norli 14.12.2009

    skryt til Advance.no
    Til alle evnt kunder hos advance.no

    Gir mine sterkeste anbefalinger til deg/dere som vurderer å handle hos denne nett forhandler.
    Ble møtt med uvanlig stor service og hjelpsomhet. Og ikke minst etter å ha sjekket priser ,leveringstid og tester av div utsty samt diverse forhandlere. Valget var lett som en plett og det ble advance.no :-)
    Kommer definitivt til å handle der igjen

    mvh, mona larsen norli
  • Frode Sørheim 14.12.2009

    Kjapp og greit.
    Bestilte en Acer f19 av de, hentet den på posten 2 dager etter bestillingen. Samt at de hadde lav frakt på varen, sparte mye ved å handle den skjermen hos de.
  • Gisle Hildershavn 14.12.2009

    Linksys-modem levering
    Hmmmm ... hadde ikke hørt om denne butikken før, men gav de en oppgave å skaffe ett Linksys WAG354G-modem til meg så raskt som mulig. Forhåndsbetalte med Visa og 2 dager etter stilte Posten på døra med modemet! (27 novmber 2006) Bra, veldig bra!
  • Hans Narve Berg 14.12.2009

    super nettbutikk
    utrolig raskt levert, beste nettbutikk så langt
  • Roy Johnsen 14.12.2009

    Utrolig bra nettbutikk!!!
    Jeg vil bare si at Advance er en kjempe bra nettbutikk å handle oss. Fra du bestiller en vare som stort sett er billigere der en andre steder, så for du også varene kjempe raskt. Jeg bestilte hjemmekino og projektor seint onsdag og jeg fikk varene levert hjemme fredag. Sinnsykt bra. Også bra service på bestillinger hvor jeg som kunde har bestilt feil. De fikser alt raskt og greit. Takk Advance for en god handel og god service.
  • Audun Amundsen 14.12.2009


    Bestilte en iriver h340. Jeg fikk tilsendt en defekt vare, men advance ordnet opp i alt veldig raskt og greit. jeg skulle ha med varen til utlandet snarlig og advance sørget for å yte veldig god service slik at jeg rakk å få ny vare innen tiden. advance er netthandel man kan stole på!!
  • Kaleb Skjong 14.12.2009

    Bra levereingstid og rask på support
    Veldig raske på levereing. bestilte en appel cinema skjerm kl.13 og fikk den samme tid nestedag rett på døren.

    noe minus for at jeg ikke fikk opplyst at den skulle leveres på døre- var igrunn flaks at jeg var hjemme. men ble jo lykklig at den kom så raskt.

    har handlet hos dem før og de virker bra.
  • Rolf A. Larsen 14.12.2009

    Helt topp!
    Ingen ting å klage på. Eneste webshop som hadde batterier og filter til Panasonic DV-kamera. Rask og riktig levering, meget god pris. Kommer helt sikkert til å bruke de igjen.
  • Marianne Kristiansen 14.12.2009

    Rask levering og grei service
    Jeg bestilte et Panasonic Tz1, et kamera som har vært vanskelig å få tak i, da Advance oppga lagerstatus til 2. Jeg ringte og sjekket fordi tallet ikke gikk ned, og fikk beskjed av en hyggelig mann at de ikke speilet i helgen. Førstkommende virkedag ble ordren effektuert og 2 dager senere hadde jeg det i hånden :-)
  • Otto Kristoffersen 14.12.2009


    Bestilte et Sony PC109 videokamera hos Advance. Jeg valgte Advance pga lav pris, samtidig som de var den eneste shopen som hadde kameraet på lager. Det viste seg at de ikke hadde kameraet på lager. Jeg ringte til Advance og etterspurdte kameraet. Kameraet kom inn på lager samme dag som jeg ringte og ble sendt med Bedriftspakke Dør-Dør. Veldig bra! Har ingen betenkeligheter med å handle hos Advance neste gang.
  • Tor Andreassen 14.12.2009


    Meget bra!
    Rask levering. Meget god telefonsupport.

    Eneste minus er at de burde sette pakkesporings nummeret på leveringsbekreftelsen.
  • Erlend Oftedal 14.12.2009

    Veldig fornøyd
    Bestilte varen mandag morgen, og den var på postkontoret til tirsdag ettermiddag.

    Kjapt levert!
  • Erik Hesthagen 14.12.2009

    Rask levering, god pris
    Jeg bestilte en ekstern harddisk av typen Western Digital My Book 320 GB Essential fra Advance lørdag og hadde disken på tirsdag. Jeg er fornøyd med leveringstiden samt den konkurransedyktige prisen (disken kostet muligens 30 kr. mer her enn hos den billigste konkurrenten, men Advance var en av få nettbutikker som hadde varen på lager). Det eneste...
    Rask levering, god pris
    Jeg bestilte en ekstern harddisk av typen Western Digital My Book 320 GB Essential fra Advance lørdag og hadde disken på tirsdag. Jeg er fornøyd med leveringstiden samt den konkurransedyktige prisen (disken kostet muligens 30 kr. mer her enn hos den billigste konkurrenten, men Advance var en av få nettbutikker som hadde varen på lager). Det eneste som trekker ned litt, er at varen var sendt uten noe form for beskyttelse (f. eks. skumgummi / pappstrimler), emballasjen var bare pakket inn i en annen papp-eske. Harddisken sto jo forsåvidt plassert imellom to plaststykker inne i originalemballasjen, så noe støtdemping var det nok, men jeg vil tro at originalemballasjen har blitt kastet litt rundt inne i papp-esken i og med at det var 2-3 cm tomrom mellom emballasjen og papp-esken. Men alt i alt en veldig grei og rask handel. Anbefales :)
Skriv omtale av Advance for Business
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Tilbud akkurat nå Se alle tilbud »