Hva ser du etter?
Mine lister
800 17 089 (man-fre 09-16)
Skriv omtale

Om Tretti.no

Vi fant dessverre ingen butikkdetaljer for Tretti.no.

Tips oss gjerne dersom du har opplysninger om butikken

Erfaringer (8 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 3.2 av 10

Nyeste omtaler
  • Ikke bestill her.

    Elendig kundebehandling.
    Stod at varen var på lager når jeg bestilte, men det var feil.
    Ble nødt til å vente 3 mndr på en vaskemaskin. Måtte selv heletiden mase for å få info.
    De tok aldri kontakt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr...
    Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr hos tretti.no som virket billig men oppdaget at denne ikke var beregnet for bruk i Norden og det kunne oppstå problemer med redusert effekt. Tretti.no hadde ingen opplysninger om at komfyren ikke var beregnet for bruk i Norden blant vareinformasjonen på nettsiden. Da jeg så forsøkte å komme i kontakt med tretti.no for å finne ut hva jeg skulle gjøre viste det seg at det ikke var mulig å få kontakt med kundeservice hos tretti.no hverken via telefon eller epost. Klikket en en del rundt og fant et slags skjema jeg kunne sende inn for kontakt. Skjemaet krever dog at en fyller ut personnummer. Etter mye tull og rare feilmeldinger fra tretti.no (feks. går det bare å levere skjemaet mellom 9-15 på hverdager) fikk jeg til slutt sendt inn skjemaet og fikk en automatisk generert kvitteringsmelding om dette. Men utover dette hørte jeg aldri noe mer fra tretti.no. Jeg vil også nevne at da jeg først la produktet i handlevognen stod det klart å tydelig at det skulle leveres fraktfritt men da jeg kom til kassen ble det likevel lagt til 300,- for porto og ekspedisjon, hvilket er langt høyere pris en hva alle sammenlignbare butikker tar.
    Alt i alt er denne rett og slett avvisende, smålurende og ignorerende måten å behandle kunder på ikke forenlig med seriøs butikkdrift. Jeg anbefaler derfor ingen å handle på tretti.no hvis de da ikke ønsker kundeservice via forbrukerrådet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

    Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

    MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet...
    ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

    Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

    MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet sendt meg en Kenwood KMM770. Vel, det er lov å gjøre feil, så jeg kontaktet tretti no (kan nevne at det er svært irriterende at tretti.no ikke kan kontaktes på tlf, kun på e-post). Svaret fra tretti.no gjorde meg svært forbannet:

    ”Jeg har snakket med vår salgsavdeling angående din sak. Det som har skjedd er at din originalt bestilte vare har utgått og vi har sendt ut denne til deg da dette er en maskin som tilsvarer den du originalt bestilte.”

    Tretti.no velger altså bevisst å sende ut feil vare i stedet for å informere kunden (den jeg bestilte har ikke gått ut av Kenwoods sortiment, kun av tretti.no´s egen varebeholdning). I tillegg påstod de at de sendte meg en tilnærmet lik modell. Fakta er at den de sendte meg er en rimeligere modell(den har svakere motor, ikke flexivisp, mangler medium hastighetsuttak og bollen er laget av et annet materiell). De som ønsker kan selv sammenligne maskinene på produsentens sider: http://www.kenwoodworld.com/nb-no/all-products/kitchen-machines/chef-og-major

    Min påstand er derfor at tretti.no med overlegg forsøker å lure/svindle sine egne kunder. Jeg vil sterkt fraråde alle å handle hos en slik useriøs aktør. Det hjelper lite å spare en hundrelapp når resultatet blir unødvendig frustrasjon og ekstraarbeid fordi de ikke leverer produktet de lover deg. For min del endte det hele med mye ekstra kostnader (i tillegg til tid) for å få fatt på produktet jeg skulle ha.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Veldig mange negative erfaringer her... Jeg ble derfor engstelig da jeg fant ut at Crock-Pot'en jeg ville kjøpe var kun tilgjengelig i Norge gjennom Tretti.
    Prøvde å bestille heller fra Amazon.de pga. Trettis dårlige rykte, men det gikk ikke.

    Altså bestilte jeg fra Tretti, og mot all formodning...
    Veldig mange negative erfaringer her... Jeg ble derfor engstelig da jeg fant ut at Crock-Pot'en jeg ville kjøpe var kun tilgjengelig i Norge gjennom Tretti.
    Prøvde å bestille heller fra Amazon.de pga. Trettis dårlige rykte, men det gikk ikke.

    Altså bestilte jeg fra Tretti, og mot all formodning gikk det bra. Pakken kom innen rimelig tid og uten problemer. Kanskje flaks, kanskje de har skjerpet seg?

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Krevde fødselsnummer for å ta kontakt med support, fant en annen link til support et nede på sida, den krevde ikke fødselsummer.

    Rar datoformat for oss i Norge.
    den 9/1/2014 stod det at varen var forventet den 2014/1/7.

    25 dagers levereingstid.

    11 dager for å få svar på support.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Dårlig, anbefales ikke hvis man raskt må vite om varen sendes. Fikk ingen ordrebekreftelse om kjøpet var gjennomført eller ikke? Tok noen dager og da var pakken i posten, men ettersom jeg ikke trodde kjøpet var gjennomført hadde jeg bestilt annen plass. Å få kansellert og opphevet kjøpet tok...
    Dårlig, anbefales ikke hvis man raskt må vite om varen sendes. Fikk ingen ordrebekreftelse om kjøpet var gjennomført eller ikke? Tok noen dager og da var pakken i posten, men ettersom jeg ikke trodde kjøpet var gjennomført hadde jeg bestilt annen plass. Å få kansellert og opphevet kjøpet tok flere uker. Ikke de kjappeste til å gi tilbakemelding eller svar på e-post. No more!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Jeg kjøpte en vare hos Tretti.no i romjulen. De ga ingen beskjed om at varen ikke var på lager, deretter ble det oppdatert med ny forsyning den 30.12 (stod det). Dette har stått der siden. Jeg har nå skrevet 2 mailer for å få en oppdatering på når jeg vil få produktet, men de svarer ikke. Dette...
    Jeg kjøpte en vare hos Tretti.no i romjulen. De ga ingen beskjed om at varen ikke var på lager, deretter ble det oppdatert med ny forsyning den 30.12 (stod det). Dette har stått der siden. Jeg har nå skrevet 2 mailer for å få en oppdatering på når jeg vil få produktet, men de svarer ikke. Dette er forferdelig dårlig, og jeg har nå bedt om pengene tilbake. Neste steg vil være å gå til forbrukerombudet, for hva gjør man hvis man ikke får varen og ikke får svar på mail?

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Fikk levert defekt produkt. Får ikke svar på mail og ikke oppgitt telefonnummer på hjemmesider. Når jeg ringer nummeret oppgitt her får jeg beskjed om at telefonen midlertidig er stengt og at jeg bes kontakte på mail. Hold dere unna.

    Jeg bestilte et Philips strykejern, skulle tro det var uproblematisk,...
    Fikk levert defekt produkt. Får ikke svar på mail og ikke oppgitt telefonnummer på hjemmesider. Når jeg ringer nummeret oppgitt her får jeg beskjed om at telefonen midlertidig er stengt og at jeg bes kontakte på mail. Hold dere unna.

    Jeg bestilte et Philips strykejern, skulle tro det var uproblematisk, men det ble ødelagt ved første bruk. Tapte penger.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Jeg er ikke imponert.

    Status på min ordre er fremdeles: forventes inn til lager 19 november (for 6 dager siden).
    Jeg har gjentatte ganger tatt kontakt gjennom deres hjemmeside uten å få svar.
    Det er ikke mulig å kontakte per telefon (ingen nummer er oppgitt).
    Styr unna !
    Muligens 100 kr dyrere...
    Jeg er ikke imponert.

    Status på min ordre er fremdeles: forventes inn til lager 19 november (for 6 dager siden).
    Jeg har gjentatte ganger tatt kontakt gjennom deres hjemmeside uten å få svar.
    Det er ikke mulig å kontakte per telefon (ingen nummer er oppgitt).
    Styr unna !
    Muligens 100 kr dyrere produkter andre steder (utenom whiteaway.no), men da får du sannsynligvis kontakt med noen som er mer seriøs !

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Håpløs kundeservice. Vi var uheldige og kjøpte feil produkt fordi produkspesifikasjonene godt nok. Har forsøke diverse forsøk på å komme i kontakt for å kunne returnere og kjøpe nytt men får ingen respons.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Dessverre har jeg dårlig erfaring med Tretti.no. Jeg bestilte en Electrolux støvsuger 3. juli og kjøpesummen ble trukket fra min konto 5. juli. I dag 22. juli og har ikke hørt fra Tretti.no på 3 uker. Har også forsøkt å ringe det oppgitte nummeret, men det er konstant ute av drift. Fikk svar...
    Dessverre har jeg dårlig erfaring med Tretti.no. Jeg bestilte en Electrolux støvsuger 3. juli og kjøpesummen ble trukket fra min konto 5. juli. I dag 22. juli og har ikke hørt fra Tretti.no på 3 uker. Har også forsøkt å ringe det oppgitte nummeret, men det er konstant ute av drift. Fikk svar hos Tretti.se, men de kunne ikke hjelpe meg.
    I Brønnøysundsregisteret står det ingenting om Tretti.no bare at selskapet styres av Number Thirty Three AS som holder til i Gyldenløves gate 33 i Oslo, men innehaver Håvard Petersen var ikke å få tak i og telefonen var frakoblet.
    Jeg sier bare: Skygg unna! Jeg har tapt kr 1159,-

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Her bør man styre unna,
    Bestilte varer for 16.000 kroner. De tok betalt med en gang, levert varene tre uker etterpå. Det var transportskade på en oppvaskemaskin, nå har jeg hatt den stående i tolv (12!) dager uten at Tretti.no har svart på mine henvendelser (daglige). Det går ikke an å ringe...
    Her bør man styre unna,
    Bestilte varer for 16.000 kroner. De tok betalt med en gang, levert varene tre uker etterpå. Det var transportskade på en oppvaskemaskin, nå har jeg hatt den stående i tolv (12!) dager uten at Tretti.no har svart på mine henvendelser (daglige). Det går ikke an å ringe dem, alt må skje via skjema på Tretti.no sine sider, og de skjemaene svarer de ikke på, selv om de garanterer svar innen 24 timer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har forsøkt å handle på denne butikken. 6 dager etter bestilling er lagervarer ikke sendt. Butikken kan ikke kontaktes på telefon eller epost. Kun via kontaktskjema på nettsiden deres.
    Dette burde vel kanskje ha ringt en bjelle hos meg. Firmaer som ikke tør kontaktes på telefon er neppe å stole...
    Har forsøkt å handle på denne butikken. 6 dager etter bestilling er lagervarer ikke sendt. Butikken kan ikke kontaktes på telefon eller epost. Kun via kontaktskjema på nettsiden deres.
    Dette burde vel kanskje ha ringt en bjelle hos meg. Firmaer som ikke tør kontaktes på telefon er neppe å stole på. Forsøker nå å kansellere ordren og få pengene tilbakeført til kredittkort. -For betaling det tar de samme dag som bestilling. Sende varene derimot....
    Blir spennende å se hvor "raskt" jeg får pengene tilbake.

    Styr unna!!!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Tvers gjennom elendig.
    Lang leveringstid, uendelig lang reklamasjonstid og refusjon.

    Kjøpte en drill. Brukte ca 1 mnd på levering. Ved reklamasjon brøt de lovnader og retur 4 ganger. Krevde pengene tilbake som de heller ikke klarte før lenge etter fristen de selv lovet.

    Alle gangene var det jeg som måtte purre.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Vet ikke hvordan prisene her er ellers, men brødbakeren jeg kjøpte var billigst av nettbutikkene. Litt lang leveringstid, ellers bra

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Kjøpte ny komfyr samt mikrobølgeovn, komfyren var 3 faset og helt ubrukelig for meg, dette sto ikke opplyst i salgsannonsen på tretti.no, mikrobølgeovnen er transportskadet, har prøvd å få tak i folk hos tretti.no men dette er umulig, fikk opplyst et 800 nr på mail men når jeg prøver å ringe...
    Kjøpte ny komfyr samt mikrobølgeovn, komfyren var 3 faset og helt ubrukelig for meg, dette sto ikke opplyst i salgsannonsen på tretti.no, mikrobølgeovnen er transportskadet, har prøvd å få tak i folk hos tretti.no men dette er umulig, fikk opplyst et 800 nr på mail men når jeg prøver å ringe dit så får jeg en automatisk svarer som sier at kundeservice har tatt sommerferie...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Har bestilt 3 ordre fra tretti.no de 6 siste månedene.

    I 2 av tilfellene har pakkene blitt sendt med tollpost (mypack) og blitt levert rask, (innen 5 virkedager).

    1 ordre angående hvitevarer ble levert av Bring. 14 dager leveringstid, og med tramsportskade. Tretti bistod med å purre til Bring etter...
    Har bestilt 3 ordre fra tretti.no de 6 siste månedene.

    I 2 av tilfellene har pakkene blitt sendt med tollpost (mypack) og blitt levert rask, (innen 5 virkedager).

    1 ordre angående hvitevarer ble levert av Bring. 14 dager leveringstid, og med tramsportskade. Tretti bistod med å purre til Bring etter å ha fått liten forståelse ang. lang leveringstid hos Bring. Videre ga tretti meget god service i forbindelse med skadene på produktene.

    Altså er mine erfaringer med Tretti bra, men ikke med leveringspartneren Bring.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Bestilte en ventilator, og oppgitt leveringstid var 2-7 dager. På nettsidene stod det at varen var på lager.

    Motttok ordrebekreftelse og pakkesporings nummer. Etter ti dager er fortsatt ikke varen levert til meg som kunde men er i følge Bring sin sporingstjeneste utlevert et helt annet sted i...
    Bestilte en ventilator, og oppgitt leveringstid var 2-7 dager. På nettsidene stod det at varen var på lager.

    Motttok ordrebekreftelse og pakkesporings nummer. Etter ti dager er fortsatt ikke varen levert til meg som kunde men er i følge Bring sin sporingstjeneste utlevert et helt annet sted i Norge!

    I kontakt med kundeservice til tretti.no var det ingen som visste noe eller kunne svare på hvorfor pakken var utlevert i feil landsdel.

    Dårlig erfaring med tretti.no!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Svarte hurtig på mail vedr. transportorsikring. Levering med Bring tok nesten to uker. Kjøpte koketopp og som i anonnsen, - det var løs ledning. Enten må du være noe teknisk anlagt, eller ta ekstrautgiften å få en elektriker til å kople på ledningene. Likevel er det endel kroner å spare. Så...
    Svarte hurtig på mail vedr. transportorsikring. Levering med Bring tok nesten to uker. Kjøpte koketopp og som i anonnsen, - det var løs ledning. Enten må du være noe teknisk anlagt, eller ta ekstrautgiften å få en elektriker til å kople på ledningene. Likevel er det endel kroner å spare. Så får vi håpe vi slipper trøbbel i garantitida.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Bestilte en fryser som skulle leveres i løpet av en uke. I dag har det gått en uke og jeg fikk nettopp beskjed om at det vil ta minst to uker i tillegg før jeg har den. Det kaller jeg dårlig service!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte stekepanne fra Carl Victor. Billigt og rask levering. ikke minst "lett" hjemmeside å navigere på

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Supert utbud. Bra priser og helt RÅ levering.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Bestilte et Wilfa varmeteppe for 3 dager siden. Idag ble det levert til nærmeste COOP-butikk (MyPack). Alt gikk helt "etter boka"!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

Skriv omtale

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.