Mine lister  

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 2.4 av 10

  • 10 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av John 01 juli 2014 11:31

Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr... Les hele erfaringen...

Jeg trodde ærlig talt at så dårlig kundeservice som tretti.no leverer ikke fantes lenger. Kjøpte dessverre en komfyr fra tretti.no uten å sjekke godt nok hva denne butikken faktisk driver med. Husket bare sånn vagt at de tidligere hadde fått en slags pris for god service. Jeg kjøpte en komfyr hos tretti.no som virket billig men oppdaget at denne ikke var beregnet for bruk i Norden og det kunne oppstå problemer med redusert effekt. Tretti.no hadde ingen opplysninger om at komfyren ikke var beregnet for bruk i Norden blant vareinformasjonen på nettsiden. Da jeg så forsøkte å komme i kontakt med tretti.no for å finne ut hva jeg skulle gjøre viste det seg at det ikke var mulig å få kontakt med kundeservice hos tretti.no hverken via telefon eller epost. Klikket en en del rundt og fant et slags skjema jeg kunne sende inn for kontakt. Skjemaet krever dog at en fyller ut personnummer. Etter mye tull og rare feilmeldinger fra tretti.no (feks. går det bare å levere skjemaet mellom 9-15 på hverdager) fikk jeg til slutt sendt inn skjemaet og fikk en automatisk generert kvitteringsmelding om dette. Men utover dette hørte jeg aldri noe mer fra tretti.no. Jeg vil også nevne at da jeg først la produktet i handlevognen stod det klart å tydelig at det skulle leveres fraktfritt men da jeg kom til kassen ble det likevel lagt til 300,- for porto og ekspedisjon, hvilket er langt høyere pris en hva alle sammenlignbare butikker tar.
Alt i alt er denne rett og slett avvisende, smålurende og ignorerende måten å behandle kunder på ikke forenlig med seriøs butikkdrift. Jeg anbefaler derfor ingen å handle på tretti.no hvis de da ikke ønsker kundeservice via forbrukerrådet.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av Øyvind 01 mars 2014 15:01

ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet... Les hele erfaringen...

ADVARER STERKT MOT Å HANDLE HER

Jeg bestilte en Kenwood KMM020 hos tretti.no. Jeg ble positivt overrasket over leveringstiden, det tok under to døgn fra jeg bestilte til varen kunne hentes i post i butikk.

MEN, når varen var hentet, så jeg at tretti.no hadde sendt feil maskin. De hadde i stedet sendt meg en Kenwood KMM770. Vel, det er lov å gjøre feil, så jeg kontaktet tretti no (kan nevne at det er svært irriterende at tretti.no ikke kan kontaktes på tlf, kun på e-post). Svaret fra tretti.no gjorde meg svært forbannet:

”Jeg har snakket med vår salgsavdeling angående din sak. Det som har skjedd er at din originalt bestilte vare har utgått og vi har sendt ut denne til deg da dette er en maskin som tilsvarer den du originalt bestilte.”

Tretti.no velger altså bevisst å sende ut feil vare i stedet for å informere kunden (den jeg bestilte har ikke gått ut av Kenwoods sortiment, kun av tretti.no´s egen varebeholdning). I tillegg påstod de at de sendte meg en tilnærmet lik modell. Fakta er at den de sendte meg er en rimeligere modell(den har svakere motor, ikke flexivisp, mangler medium hastighetsuttak og bollen er laget av et annet materiell). De som ønsker kan selv sammenligne maskinene på produsentens sider: http://www.kenwoodworld.com/nb-no/all-products/kitchen-machines/chef-og-major

Min påstand er derfor at tretti.no med overlegg forsøker å lure/svindle sine egne kunder. Jeg vil sterkt fraråde alle å handle hos en slik useriøs aktør. Det hjelper lite å spare en hundrelapp når resultatet blir unødvendig frustrasjon og ekstraarbeid fordi de ikke leverer produktet de lover deg. For min del endte det hele med mye ekstra kostnader (i tillegg til tid) for å få fatt på produktet jeg skulle ha.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av Fredrik 10 feb. 2014 02:08

Veldig mange negative erfaringer her... Jeg ble derfor engstelig da jeg fant ut at Crock-Pot'en jeg ville kjøpe var kun tilgjengelig i Norge gjennom Tretti.
Prøvde å bestille heller fra Amazon.de pga. Trettis dårlige rykte, men det gikk ikke.

Altså bestilte jeg fra Tretti, og mot all formodning... Les hele erfaringen...

Veldig mange negative erfaringer her... Jeg ble derfor engstelig da jeg fant ut at Crock-Pot'en jeg ville kjøpe var kun tilgjengelig i Norge gjennom Tretti.
Prøvde å bestille heller fra Amazon.de pga. Trettis dårlige rykte, men det gikk ikke.

Altså bestilte jeg fra Tretti, og mot all formodning gikk det bra. Pakken kom innen rimelig tid og uten problemer. Kanskje flaks, kanskje de har skjerpet seg?



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Svein Erik 21 jan. 2014 06:41

Krevde fødselsnummer for å ta kontakt med support, fant en annen link til support et nede på sida, den krevde ikke fødselsummer.

Rar datoformat for oss i Norge.
den 9/1/2014 stod det at varen var forventet den 2014/1/7.

25 dagers levereingstid.

11 dager for å få svar på support.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Lena 16 jan. 2014 10:09

Dårlig, anbefales ikke hvis man raskt må vite om varen sendes. Fikk ingen ordrebekreftelse om kjøpet var gjennomført eller ikke? Tok noen dager og da var pakken i posten, men ettersom jeg ikke trodde kjøpet var gjennomført hadde jeg bestilt annen plass. Å få kansellert og opphevet kjøpet tok... Les hele erfaringen...

Dårlig, anbefales ikke hvis man raskt må vite om varen sendes. Fikk ingen ordrebekreftelse om kjøpet var gjennomført eller ikke? Tok noen dager og da var pakken i posten, men ettersom jeg ikke trodde kjøpet var gjennomført hadde jeg bestilt annen plass. Å få kansellert og opphevet kjøpet tok flere uker. Ikke de kjappeste til å gi tilbakemelding eller svar på e-post. No more!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Samme dag

Av Elise 15 jan. 2014 20:22

Jeg kjøpte en vare hos Tretti.no i romjulen. De ga ingen beskjed om at varen ikke var på lager, deretter ble det oppdatert med ny forsyning den 30.12 (stod det). Dette har stått der siden. Jeg har nå skrevet 2 mailer for å få en oppdatering på når jeg vil få produktet, men de svarer ikke. Dette... Les hele erfaringen...

Jeg kjøpte en vare hos Tretti.no i romjulen. De ga ingen beskjed om at varen ikke var på lager, deretter ble det oppdatert med ny forsyning den 30.12 (stod det). Dette har stått der siden. Jeg har nå skrevet 2 mailer for å få en oppdatering på når jeg vil få produktet, men de svarer ikke. Dette er forferdelig dårlig, og jeg har nå bedt om pengene tilbake. Neste steg vil være å gå til forbrukerombudet, for hva gjør man hvis man ikke får varen og ikke får svar på mail?



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.