Laster
(+47) 21 31 75 00
Skriv omtale

Om Teknikmagasinet

Ta kontakt med Teknikmagasinet her »

«Hver eneste kunde, stor som liten, skal alltid føle seg velkommen og bli helt fornøyd. De er grunnen til at vi har våre jobber og de betaler hver eneste krone av vår lønn.»

Med denne notisen hengende på en oppslagstavle på bakrommet åpnet Teknikmagasinet sin første butikk i Skärholmen sentrum, en forstad til Stockholm, i desember 1989. Filosofien består og gjennomsyrer selskapet den dag i dag. En av nøklene til TMs suksess, og vår viktigste målsetting, er fornøyde kunder. En annen viktig nøkkel er TMs dyktige medarbeidere og det fine samholdet blant oss.

Allerede fra begynnelsen av var ambisjonen å bygge en landsomfattende butikkjede i Sverige. Målet var at TM skulle tilby et unikt utvalg spennende, morsomme og prisgunstige produkter innen teknikk- og hobbyområdet – både kjente merkevarer og billigere alternativer. Dessuten skulle kundeservicen og kjøpetryggheten prioriteres og være i absolutt toppklasse.

I 2005 våget Teknikmagasinet seg endelig over grensen og åpnet den første norske TM-butikken. Valget falt på Stovner Senter, og siden den gang har selskapet vokst i raskt takt og teller nå 26 butikker i vårt langstrakte land – og flere blir det! I 2014 har Teknikmagasinet allerede åpnet en ny butikk i Oslo, Byporten Shopping, og kommer til å åpne tre nye butikker til i løpet av høsten.

To ganger i året gir Teknikmagasinet ut en stor og solid produktkatalog som presenterer det aktuelle sortimentet. Katalogen trykkes i over 2 millioner eksemplarer per år og blir lest av ca. 3 millioner mennesker.

Teknikmagasinet har ca. 500 ansatte og omsetter for drøyt 1 milliard kr inkl. mva. Ekspansjonen fortsetter og per d.d. (november 2014) finnes det totalt 117 fysiske butikker i Sverige, Norge og Finland.

Frakt

Teknikmagasinet.no har en fast pris på frakten uansett hvor mye du bestiller. Om du handler for mer enn 500 kr byr de på frakten.

Ved betaling med kort i vår nettbutikk tilkommer 89 kr i fraktavgift. Velger du i stedet å betale med faktura blir den totale kostnaden 118 kr inkl. frakt og fakturaavgift. Din pakke sendes til det utleveringsstedet som ligger nærmest adressen du oppga når du gjorde bestillingen.

For Klarna Faktura tilkommer ytterligere 29 kr i ekspedisjonsgebyr.

Leveringstid
Om varen du har bestilt finnes på lager kommer pakken til å forlate butikken neste arbeidsdag, for så å være fremme hos mottakeren normalt sett i løpet av 1-6 dager senere. Til utvalgte områder kan leveransetiden forlenges med noen dager.

Mer info om frakt og leveranse »

Erfaringer (1 erfaring, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 1 av 10

Nyeste omtaler
  • Elendig nettbutikk, leveranse og service.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Passet meg perfekt. Mye av høy interese med andre ord.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Jeg tror jeg vil gå aå langt som å si at dette faktiksk kan være en av de bedre butikkene i hele Trondheim...!!.
    Mv.h Marius Kristiansen

    DrKeyKnob@gmail.com

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Bra pris, lang levering. Bestilte på en søndag, selv om de hadde varen på lager så klarte de ikke å få varen sendt før neste onsdag. Når den først var sendt tok det 5 dager å få den, når det til vanlig tar 2 dager å sende noe til min addresse.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Kjøpte for en stund siden Koss PortaPro fra Teknikmagasinet i Karl Johan, kan derfor ikke si noe om info og levering, men det jeg kan si noe om er service etter kjøp. På Elkjøp kan du gå og hente ny Koss hvis det er problemer med den gamle, på Teknikmagasinet derimot sender de headsetet til Sverige...
    Kjøpte for en stund siden Koss PortaPro fra Teknikmagasinet i Karl Johan, kan derfor ikke si noe om info og levering, men det jeg kan si noe om er service etter kjøp. På Elkjøp kan du gå og hente ny Koss hvis det er problemer med den gamle, på Teknikmagasinet derimot sender de headsetet til Sverige for reparasjon. Dette tar rundt to uker, og det er bare >flaks< hvis du får lånegjenstand. I tillegg hadde svenskene tydeligvis bare sendt tilbake headsetet uten å reparere det sist gang jeg leverte det inn til reparasjon, for feilen var der i like stor grad som før. Altså: Ser du noe fint på Teknikmagasinet? -kjøp det på Elkjøp, sjansen er stor for at de har samme vare der.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Min erfaring med teknikmagasinet
    Dårlig Kundeservice. mobilen min ble sendt til feil adresse. den havnet i trondheim og jeg bor i haugesund. jeg ringte og sa at dette var feil. dem ba meg ringe tollpost og fikse det. jeg gjore det. dem kunne ikke fikse så jeg måtte ringe tilbake. så...
    Min erfaring med teknikmagasinet
    Dårlig Kundeservice. mobilen min ble sendt til feil adresse. den havnet i trondheim og jeg bor i haugesund. jeg ringte og sa at dette var feil. dem ba meg ringe tollpost og fikse det. jeg gjore det. dem kunne ikke fikse så jeg måtte ringe tilbake. så da måtte han jeg snakka med snakke med en annen i sverige for og få han til og fikse det. han ringte meg opp og sa at det var ordnet. jeg ringte tollpost dagen etter bare for og sjekke. dem hadde ikke hørt noe fra dem og at dei måtte ringe og bestille ny sending. jeg ringte så opp igjen og sa dette.. og han insisterte på at det var ordnet. jeg sendte så en mail og skrev til dem at det var dårlig service og at ting må skje. har ventet i en uke nå og ikke hørt noe om den.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

Skriv omtale