Hva ser du etter?
Mine lister

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
21 31 75 00
Om Teknikmagasinet

Vi fant dessverre ingen butikkdetaljer for Teknikmagasinet.

Tips oss gjerne dersom du har opplysninger om butikken

Erfaringer - sammendrag (1 erfaring, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 7.5 av 10

Nyeste erfaringer
  • Passet meg perfekt. Mye av høy interese med andre ord.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Jeg tror jeg vil gå aå langt som å si at dette faktiksk kan være en av de bedre butikkene i hele Trondheim...!!.
    Mv.h Marius Kristiansen

    DrKeyKnob@gmail.com

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Bra pris, lang levering. Bestilte på en søndag, selv om de hadde varen på lager så klarte de ikke å få varen sendt før neste onsdag. Når den først var sendt tok det 5 dager å få den, når det til vanlig tar 2 dager å sende noe til min addresse.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Kjøpte for en stund siden Koss PortaPro fra Teknikmagasinet i Karl Johan, kan derfor ikke si noe om info og levering, men det jeg kan si noe om er service etter kjøp. På Elkjøp kan du gå og hente ny Koss hvis det er problemer med den gamle, på Teknikmagasinet derimot sender de headsetet til Sverige...
    Kjøpte for en stund siden Koss PortaPro fra Teknikmagasinet i Karl Johan, kan derfor ikke si noe om info og levering, men det jeg kan si noe om er service etter kjøp. På Elkjøp kan du gå og hente ny Koss hvis det er problemer med den gamle, på Teknikmagasinet derimot sender de headsetet til Sverige for reparasjon. Dette tar rundt to uker, og det er bare >flaks< hvis du får lånegjenstand. I tillegg hadde svenskene tydeligvis bare sendt tilbake headsetet uten å reparere det sist gang jeg leverte det inn til reparasjon, for feilen var der i like stor grad som før. Altså: Ser du noe fint på Teknikmagasinet? -kjøp det på Elkjøp, sjansen er stor for at de har samme vare der.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Min erfaring med teknikmagasinet
    Dårlig Kundeservice. mobilen min ble sendt til feil adresse. den havnet i trondheim og jeg bor i haugesund. jeg ringte og sa at dette var feil. dem ba meg ringe tollpost og fikse det. jeg gjore det. dem kunne ikke fikse så jeg måtte ringe tilbake. så...
    Min erfaring med teknikmagasinet
    Dårlig Kundeservice. mobilen min ble sendt til feil adresse. den havnet i trondheim og jeg bor i haugesund. jeg ringte og sa at dette var feil. dem ba meg ringe tollpost og fikse det. jeg gjore det. dem kunne ikke fikse så jeg måtte ringe tilbake. så da måtte han jeg snakka med snakke med en annen i sverige for og få han til og fikse det. han ringte meg opp og sa at det var ordnet. jeg ringte tollpost dagen etter bare for og sjekke. dem hadde ikke hørt noe fra dem og at dei måtte ringe og bestille ny sending. jeg ringte så opp igjen og sa dette.. og han insisterte på at det var ordnet. jeg sendte så en mail og skrev til dem at det var dårlig service og at ting må skje. har ventet i en uke nå og ikke hørt noe om den.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.