Laster
215 370 00

Om SIBA

- Alltid Nettpris i butikk
- Familiebedrift siden 1951
- Rask levering fra lager i Oslo
- Opptil 10% rabatt med Sibakort

SIBA er en suksesshistorie som begynte for over 60 år siden på Herkulesgatan 7 på Hisingen i Gøteborg. Et SIBA som i dag er en av Nordens største Elektronikk-kjeder og som stadig fortsetter å vokse og utvikles. Følg oss på den spennende reisen – velkommen til framtiden innen hjemelektronikk.

1950-tallet
Året var 1951 - en tid da det bare var en radiokanal som hovedsaklig tilbød radioopplesninger. Musikk gjennom radio hørte til det uvanlige. Det var da SIBA ble startet av Folke Bengtsson. Foruten radioapparater og radiogrammofoner ble det solgt hjemmelagde krystall-lysekroner.

1960-tallet
Folke Bengtsson sin sønn, Bengt Bengtson, overtok virksomheten i 1961 og utviklet SIBA videre til å bli en ren radio- og TV-kjede. SIBA vokste med nye butikker i Gøteborg.

1970-tallet
I 1974 åpnet SIBA Sveriges første varehus for radio og TV på Backaplan i Gøteborg. Mottoet "Lavere priser - bedre service" ble fort kjent. Kunder kom fra hele Sverige og også nordmenn valfartet til Backaplan for å handle.

1980-tallet
Fra midten og mot slutten av 80-tallet ekspanderte SIBA. Nye varehus åpnet i vest og sør Sverige. Som en av de første kjedene som solgte husholdningselektronikk tok SIBA i 1989 også inn data og telefoni i sitt sortiement.

1990-tallet
SIBA's tredje sortiementsområde, Kjøkken og Vask, ble introdusert i 1994. Høsten 1997 ble kjeden Tandy's ComputerCity vervet inn under SIBA - en kjede som fra før hadde butikker i Sverige og Danmark. SIBA er nå Sveriges største kjede innenfor data og telefoni til konsumentmarkedet.
I slutten av 1990-tallet startet SIBA's største ekspansjon noensinne. Nye butikker ble åpnet i hele Sverige, blant annet et flertall av dem i Stockholmsområdet. Målet er klart: Å bli den ledende aktøren innenfor husholdningselektronikk i Norden.

2000-tallet
Under 2000-tallet fortsatte SIBA sin ekspansjon i Sverige og Danmark. Dessuten ble det første varehuset åpnet i Norge. Oslofolk sto i kø i flere uker og i dag har SIBA totalt fem varehus på det norske markedet.

2010-tallet
SIBA har nå befestet sin posisjon som en av de ledende nordiske kjedene for hjemelektronikk. 2011 feirer SIBA 60-års jubileum. I konsernet inngår varehus i Sverige, Norge og Danmark.

Frakt

Fri frakt

Omtaler av SIBA

Totalt 3.5 av 5

Basert på 27 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Ca. 1 uke

    Elendig servicehåndtering av garanti/reklamasjon. Det er ingen mulighet å sjekke status på service og bare rot og oppgulp å få av svar fra kundeservice. Regn med å ta farvel med ditt produkt i 2 mnd hvis du skulle være uheldig å få et mandagsprodukt. Det som er merkelig er at service blir sendt til butikken, men disse har ikke noe telefonnummer som man kan kontakte dem på! Utrolig frustrerende når service har ligget nærmere 2 mnd. uten å få noe direkte svar/forklaring fra deres kundeservice. Tydeligvis elendig kommunikasjon eller underbemanning ut av dimensjoner. Muligens også en gjeng apekatter eller en kombinasjon.

    0/10

     

  • 3 uker eller mer

    Var einaste (nett)butikk som hadde telefonen eg ville ha inne på lager. Bestilte telefon frå nettbutikken i god tru på å få den innan få dagar. Etter over ei veke var ordra fortsatt under behandling, og kundeservice svara at den ville kome veka etter fordi dei allereie hadde fylt opp neste batch av telefonen med bestillingar.

    ...

    Var einaste (nett)butikk som hadde telefonen eg ville ha inne på lager. Bestilte telefon frå nettbutikken i god tru på å få den innan få dagar. Etter over ei veke var ordra fortsatt under behandling, og kundeservice svara at den ville kome veka etter fordi dei allereie hadde fylt opp neste batch av telefonen med bestillingar.


    Eg valde å avbestille for nokre dagar sidan, men fekk e-post i dag om at telefonen fortsatt ikkje var i sikte... Stussa litt, sjekka kontoen min på Siba, og fann ut at den fortsatt var under behandling. Kontakta kundeservice ein gong til og fekk beskjed om at den var avbestilt og alt var i orden, men at det ikkje viste på mi side...


    Eg sjekka nok ein gong telefonen på nettsida deira, og då stod telefonen fortsatt med lagerstatusen «tilgjengeleg».


    Mykje rot og løgn er mine erfaringar, men ein positiv ting er at ein kjem raskt til på kundechaten...

  • 4 dager

    Sendte inn fint produkt til reparasjon. Fikk tilbake skadet produkt. Ingen beklagelse, måtte betale for ufikset produkt. Selv om det var innenfor reklamasjonsretten. 

  • 3 uker eller mer

    Utrolig dårlig kundebehandling... Fikk en data ødelagt og fikk penger på forsikringen så jeg kunne få meg en ny via deres sammerbeids partner Scalepoint. Jeg kjøpte en data der som da kom fra SIBA, med relativ grei leveringstid, ikke noe å klage på ennå. 

    2-3 uker etterpå var det en hardisk feil på dataen og den måtte sendes på reperasjon. Den ble sendt på reperasjon og jeg fikk aldri noen tilbake melding på hvordan situasjonen var. Først etter noen uker når jeg ringte inn og spurte fikk jeg en lånepc, men det viste seg at dataen min ennå ikke hadde kommet på verkstedet. Det tok da totalt 2 måneder før dataen ble reparert.

    Når den ble sendt tilbake greide posten å ha et uhell å ødelegge dataen, og de skulle da betale erstatning som SIBA hadde gitt beskjed skulle gå til dem. Det gikk fort at pengene og det gikk til SIBA, men etter flere telefoner og mail så tok det 2 uker før jeg fikk en bekreftelse på at jeg skulle få pengene mine hvis jeg gav et kontonummer som jeg gav samme dag. Jeg ventet da i litt over en uke uten at noe skjedde og ringte inn. Da ble jeg garantert at betalingen hadde gått ut samme dagen og pengene skulle være på kontoen min innen to dager. Jeg ventet 2 dager og ingenting skjedde. Ringte tilbake og da viste det seg at de ikke helt viste hvordan ting lå. Først var det en som mente de ikke skulle betale noe at det var Scalepoit som skulle, så fikk jeg beskjed at de skulle sende en mail og komme tilbake til meg så snart som mulig. Jeg sitter ennå å snakker med dem om pengene mine, der jeg får svar at de sender mail til forskjellige avdelinger, og lover meg pengene som aldri kommer. Det har nå gått over en måned siden posten ødela dataen og posten fikk fikset erstatningen fra deres side ganske raskt. SIBA derimot ser ikke ut som de vil betale. 

    Det som er mest irriterende er alle løfter de gir om at de skal komme tilbake med en gang og de ringer ikke tilbake. De kontakter deg ikke for å si hvordan det går eller noe. Det går tregt og virker ikke som avdelingene jobber noe bra sammen.

  • Black friday er de utrolig dårlige på. Klokken 12 på natt til fredag var hjemmesiden deres nede, og det var den i over 12 timer framover. Dvs. når man kom til varene med tilbud fikk man en error om man skulle kjøpe de. Og det gjaldt alle produktene. MEN, de ble jo utsolgt. Så man kan lure på om det bare var én region som fikk mulighet til å kjøpe noe.

    ...

    Black friday er de utrolig dårlige på. Klokken 12 på natt til fredag var hjemmesiden deres nede, og det var den i over 12 timer framover. Dvs. når man kom til varene med tilbud fikk man en error om man skulle kjøpe de. Og det gjaldt alle produktene. MEN, de ble jo utsolgt. Så man kan lure på om det bare var én region som fikk mulighet til å kjøpe noe.


    Jeg ringte kundeservice kl.09.00 og ventet i 15-20 min. Da jeg fikk svar sa damen at hun ikke kunne hjelpe meg med noe varekjøp i nettbutikken akkurat idag. Javel hvor står det? tenkte jeg. Så jeg spurte henne hvordan jeg kunne kjøpe noe. Da sa hun ta kontakt med nærmeste butikk. Da antok jeg at jeg skulle ringe nærmeste butikk og sier takk for hjelpen. Men det viser seg at det ikke er mulig å ringe noen butikk, så jeg ender opp hos damen på kundeservice. Da sier jeg: det er jo ikke mulig å ringe butikken?, så svarer hun nei det er det ikke. Da sier jeg at jeg har ventet 20 min på å få svar her, nettsiden er nede og du kan ikke hjelpe med noe varekjøp og nærmeste butikk er utenfor rekkevidde ihvertfall for en som jobber på dagtid. Jeg får som svar at hun er den eneste på kundeservice nå, og jeg ikke hadde ventet 20min men bare 15 min. Deretter sa hun at alle har samme problem som deg, og at jeg måtte være tålmodig. Jeg sa ha det bra, og ventet resten av dagen. Da nettsiden var igang igjen var alt utsolgt. La meg legge til at jeg refreshet den nettsiden utallige(!!!) ganger. Så konklusjonen må være at nei, alle hadde ikke samme problem som meg.


    Jeg handlet sist på siba i 2005 på alnabru, dårlig kundeservice da og dårlig kundeservice nå. Jeg klager ikke på damen som satt alene(??) på black friday. Jeg klager på bedriften som en helhet, og dårlig beredskap på black friday. Kjøpte produktet hos en konkurrent til noe høyere pris uten noen problemer. Vel verdt det.

  • Dette var ekstremt dårlig. Skulle være på lager. Etter en uke purret jeg. Da fikk vi beskjed om at det var tomt på lager og de ventet nye produkter inn neste uke. Ikke gir de beskjed heller. Finn en annen butikk.

  • Jeg er superfornøyd med SIBA! Leveringstiden over nett var veldig rask og kundeservicen var på topp! Kommer definitvt til å bli fast kunde! :D

  • 2 dager

    Kun gode erfaringer med SIBA. Bra kundeservice og god behandling. Varen ble levert raskere enn forventet, kun 2 dager etter jeg bestilte varen på nett. Vil absolutt bruke SIBA igjen for fremtidig netthandel.

  • 4 dager

    Veldig fornøgd med levering og pris! Produktet eg bestilte var mykje billigare her enn hos andre konkurrentar. Kjem absolutt til å handle meir frå denne nettbutikken. 

  • Neste dag


    • Rask levering. Bestilte søndag, levert på post i butikk gjennom Posten, på tysdag formiddag. Siba hadde lavast pris, og best returordning slik eg tolka det. Produktet svara godt til forventningane, noko også tidlegare bestillingar har gjort. 

  • Samme dag

    Jeg var overrasket over lav prisen til Iphone. Det var kr.1.500 lavere enn alle andre kjeder.

  • Samme dag

    En ting å si: Kjempefornøyd! Fikk det jeg ønsket, til en lav pris, raskt levert. God informasjon om produktet, enkelt og greit å bestille, og god informasjon om levering. Bestilte søndag kveld, mandag var den allerede i posten, og onsdag morgen var varen hos meg.

  • Neste dag

    Rask levering, første gang jeg har bestillt noe her, men blir ikke den siste.

  • 3 dager

    Bra butikk, med gode prisar og fri frakt. 3 års trygghetsforsikring var til 249,- var også ein veldig bra pris å betale. Leveringa kom 3 dagar etter bestillingsdato og på beregna tid, noko som er veldig positivt! Kjem garantert til å ta i bruk denne nettbutikken igjen om eg skal handle liknande varer.

  • 2 dager

    Butikken var veldig fin! Billig og kjempe rask levering. 

  • 2 dager

    Valgte siba.no da jeg kjøpte iPhone pga. lavest pris og gratis levering. God oppfølging underveis i prosessen, og lett å finne fram i nettbutikken. Bestilte varen fredag, og hentet den på posten på tirsdag. Jeg er veldig fornøyd!

  • 2 dager

    Kjøpte en kaffemaskin pga lavest pris og fri frakt. Ingenting å utsette på leveransen, hentet varen på posten etter to dager. Meget godt fornøyd.

  • 2 dager

    God informasjon om produktet, varen ble raskt levert og innholdet sto til forventningene. Kvalitetsprodukt til en konkurransedyktig pris. Veldig godt fornøyd.
  • 2 dager

    jeg synes butikken er helt super altid rask levering og finner alltid det jeg er på jakt etter👍🏻😉
  • 2 dager

    Jeg har benyttet Siba ved flere anledninger fordi de ofte har hatt best pris (særlig pga. fri frakt). Særlig har en opplevelse av reklamasjon vært positiv da en DAB-radio sluktner etter noen år. Jeg returnerte radioen (kostnadsfritt, selvfølgelig), og kort tid etterpå var hele beløpet inn på min konto. Denne uken bestilte jeg en mobiltlf. fra Siba (pga. lavest pris), og to dager etter var den klar til avhenting på posten. God hjemmeside, uslåelige priser og god service.
  • Ca. 2 uker

    Dårligste servicen jeg har vært med på noen gang. Frekke og nedlatende mennesker i servicelinjen. Ingen informasjon om alt for sen levering, som de lover på nettsiden sin. I tillegg lyver de om at de ikke trekker penger fra kontoen din før varen er sendt. Skal aldri handle her igjen, og anbefaler alle å la det være. Ingenting positivt å si om denne bedriften.
  • Ca. 2 uker

    Ligg unna dette firmaet
  • Ca. 2 uker

    Jeg bestilte iPad på deres nettbutikk, og den kom etter 3 uker! I mellomtiden måtte jeg mase om å få den tilsendt pga det var en gave. Fikk beskjed om at den ikke var på lager og at de ikke vet når den kommer tilbake på lager igjen. Da jeg bestilte stod det på nettsiden at ipaden var på lager til og med!!! Har bestilt hos dem før og samme tingen skjedde! Denne butikken skriver at de har en...
    Jeg bestilte iPad på deres nettbutikk, og den kom etter 3 uker! I mellomtiden måtte jeg mase om å få den tilsendt pga det var en gave. Fikk beskjed om at den ikke var på lager og at de ikke vet når den kommer tilbake på lager igjen. Da jeg bestilte stod det på nettsiden at ipaden var på lager til og med!!! Har bestilt hos dem før og samme tingen skjedde! Denne butikken skriver at de har en vare på lager når de egentlig ikke har det! Bare vrøvl å bestille i nettbutikken. Verste kundeservice! Det verste var at de gav meg tilbake pengene siden de ikke kunne skaffe ipaden på tide, så jeg bestilte en iPad fra en annen leverandør samme dag. Dagen etter sender de meg ipaden og trekker pengene igjen fra min konto!! Skal aldri kjøpe noe fra dem!!
  • Ca. 2 uker

    Elendig. Fikk beskjed om at jeg hadde 30 dagers åpent kjøp på dette produktet. Når jeg skulle benytte meg av dette påstod kundeservice at dette hadde di ikke sakt. Hadde aldri kjøpt varen vist ikke kundeservice hadde fortalt meg dette. Kommer aldri til å handle noe som helst av Siba.
  • Neste dag

    Handlet her ca. 10 g meget fornøyd
  • 3 dager

    Alt ved handelen gikk greit, helt til telefonen sluttet å fungere. Siba's kundeservice er lite løsningsorientert og dytter problemene over på kunden. De anerkjenner ikke at de har gjort feil eller har forbedringspotensiale, men unnlater å svare på kritiske spørsmål. Først når jeg ba om å få snakke med leder løste de problemet. Min erfaring tilsier at selv om de kan være billigst, betaler man også med frustrasjon og tid når noe går galt.
  • 3 dager

    Fornøyd :) rask god levering, greie priser på god kvalitet :) kjøpte slik støvsuger som jobber for seg selv, å meget fornøyd! nylig bestilt meg iskrem maskin, så spent på den når den kommer å får prøve den :) god tilbakemeld fra meg :D
  • 3 uker eller mer

    Oppgir at de har varen på lager selv om de ikke har det, slik at de får oss til å bestille. Så går tiden, og når vi ringer kundeservice og etterlyser varen så sier de at de venter varen inn fra eksternt lager. Dette lover de på sine sider at de skal opplyse om pr mail, men heller ikke dette tar de seg bryet med. De kan heller ikke svare på når de er i stand til å levere varen som vi allerede...
    Oppgir at de har varen på lager selv om de ikke har det, slik at de får oss til å bestille. Så går tiden, og når vi ringer kundeservice og etterlyser varen så sier de at de venter varen inn fra eksternt lager. Dette lover de på sine sider at de skal opplyse om pr mail, men heller ikke dette tar de seg bryet med. De kan heller ikke svare på når de er i stand til å levere varen som vi allerede har ventet lenge på. Det eneste de tilbyr er at vi kan få annulere bestillingen om vi ønsker det. Kommer garantert aldri til å handle mer hos Siba, og vil på ingen måte anbefale andre å gjøre det heller.
  • 2 dager

    Billigst og raskest. Suverent!
  • Helt topp, fikk rask og god support (kortbetalingen) og leveringen ekstremt rask; 2 dager etter bestilling lå varen i postkassa!
  • 2 dager

    Veldig kjapp levering gjennom posten, gratis frakt og posten ga hyppige oppdateringer underveis. Bra pris på det jeg kjøpte og produktet virker veldig bra
  • 4 dager

    bra
  • Generelt gode priser, men elendig kundebehandling ved servicehenvendelse.

    Jeg har handlet mitt siste produkt på Siba etter en runde der de nektet reklamasjonsansvar på en iPhone der av/på-knappen hadde tatt kvelden. Opplagt konstruksjonsfeil, men Siba skylder på slagskade. Påtoppen av dette krevde Siba 500 kroner for at jeg skulle få telefonen levert tilbake. Helt hårreisende...
    Jeg fikk...
    Generelt gode priser, men elendig kundebehandling ved servicehenvendelse.

    Jeg har handlet mitt siste produkt på Siba etter en runde der de nektet reklamasjonsansvar på en iPhone der av/på-knappen hadde tatt kvelden. Opplagt konstruksjonsfeil, men Siba skylder på slagskade. Påtoppen av dette krevde Siba 500 kroner for at jeg skulle få telefonen levert tilbake. Helt hårreisende...
    Jeg fikk ikke informasjon vek kjøp om at hvis jeg en gang reklamerer på produktet vil de ta 500 kroner betalt for å vurdere/avslå reklamasjonsansvar. Derfor har jeg gitt karakter på "info før handel" kun middels.

    Jeg har hatt noen runder med dem nå, og klarte ihvertfall å få de til å levere telefonen tilbake uten å måtte betale 500 kroner, men telefonen er fortsatt defekt og ifølge Siba "ureparerbar" og at de fortsatt ikke har reklamasjonsansvar pga slagskader. kunne kanskje fortsatt å krangle for å få Siba til å overholde sitt reklamasjonsansvar men jeg tror ikke jeg orker.

    Her er forresten bilder av telefonen som er 1,5 år gammel og Siba hevder er så slagskadet at den er ureparerbar og at reklamamasjonsrett ikke lenger kan gjelde: http://ge.tt/4Ru5no82?c

    Jeg har knapt sett en iphone som er har vært brukt å flere måneder og har så få riper og merker etter bruk. Min konklusjon er at Siba/Apple skylder på hvasomhelst (fuktskade eller slagskade) uansett telefones tilstand kun for å spare penger.

    Dette er for dårlig kundebehandling og skikkelig skuffende. Etter å ha handlet mye på Siba på Alnabru gjennom mange år har jeg derfor bestemt meg for å aldri handle der igjen. Blir nok dårlig med positive anbefalinger til venner og bekjente også....

    Jeg har også hatt Sibakort. Her må man være ekstremt nøye på å betale sibakort-regningen i tide.
    Jeg glemte det en gang og da oppfattet siba det som at jeg aksepterte et langt og dyrt lån. Jeg betalte selvsagt inn alt de krevde så fort jeg ble gjort oppmerksom på blemmen...
    Med renter og gebyrer og enda flere gebyrer kostet dette meg mer enn 500 kroner ekstra. Vanligvis tar kredittkortselskaper et gebyr på rundt 50 kroner ved en slik tabbe, men Siba trekker strikken heeeelt ut og utnytter situasjonen for alt det er verd for å tjene ekstra-penger. Selv om man noen ganger får en litt ekstra god deal med bruk av det kortet så kan jeg ikke si at min opplevelse var særlig hyggelig..
  • 4 dager

    Bra inntrykk før og under handel. Men returer og service er tydeligvis ikke Sibas sterke side. Xbox One funket i 3 uker før den tok kvelden. Ble sendt i retur, men på etellerannet hvis er returen "ramlet ut av systemet" der, som man sier - ergo; Ingen kan svare på noe og desto mindre fikse noe. Utrolig slapp svarfrekvens på epost. 5 dager tok det siste gangen. Folkene på telefonen er hyggelig nok, men ingen kan faktisk hjelpe meg her. Nå er det 4 uker etter at de mottok returen og 7-8 mail + telefonering - fremdeles kan ingen svare med status eller fremdrift.
  • 2 dager

    En fantastisk god service
    Bestilte mobiltelefon på nettet
    Sendte samtidig en mail om at jeg trengte den fort, og fort gikk det. Bestilte om kvelden, og neste morgen fikk jeg mail om at den var postlagt
    Tusen takk for kjapp levering

  • Ca. 1 uke

    Jeg kjøpte en Sony TV på siba.no til en meget god pris og gratis levering (som dessverre tok en hel uke). TV'en hadde ganske mye clouding (ujevnt baklys) - et problem ikke alle folk merker eller bryr seg med. Jeg tok TV'en til Siba Alnabru og fikk straks ny TV i samme modell fra service-avdelingen der. Jeg er godt fornøyd og Siba har skaffet seg en lojal kunde.
  • 3 uker eller mer

    Hadde noen problemer med en bestilling og noen misforståelser med kundeservice, men det er blitt rettet opp på en god måte. *thumbs up*
  • 4 dager

    Enkel og grei butikk å handle i. Gode tilbud og et bra vareutvalg. Anbefaler denne butikken til andre. Kjøpte selv en bærbar pc + printer til under kr. 2500,- Denne brukes nå daglig til både e-post, surfing, musikk of netflix av hele familien.
  • 3 uker eller mer

    Det tok altfor lang tid å få varen. Hadde først mye kontakt med kundeservice på telefon. Ble lovt flere ganger at den skulle sendes, men ble ikke sendt. Viste seg etterhvert at den plutselig ikke var på lager, selv om de sa at den var på lager. Mye venting og kostbart å ringe dem. Fortsatte kontakt på mail. Tok til tider lang tid før de svarte meg. Skulle egentlig sendes hjem til meg, men...
    Det tok altfor lang tid å få varen. Hadde først mye kontakt med kundeservice på telefon. Ble lovt flere ganger at den skulle sendes, men ble ikke sendt. Viste seg etterhvert at den plutselig ikke var på lager, selv om de sa at den var på lager. Mye venting og kostbart å ringe dem. Fortsatte kontakt på mail. Tok til tider lang tid før de svarte meg. Skulle egentlig sendes hjem til meg, men når det etterhvert viste seg at de hadde en på en butikk så valgte jeg å hente den selv for å slippe mer bryderi. Ser ut som det er dårlig kommunikasjon mellom service og de som skal sende ut varen. Kan ikke anbefale nettbutikken.
  • 3 uker eller mer

    Da opplyst leveringstid ikke ble overholdt, etterlyste jeg ordren min. Svar på etterlysning kom etter 2 dager, og ingen info om når jeg kunne forvente å motta orde. Etter purring får jeg svar at de dessverre trolig ikke kan levere til jul.
    Generelt sett dårlig kundeoppfølging.
  • Ca. 1 uke

    Dårlig kundeservice, kommer ikke gjennom på telefon
  • Ca. 1 uke

    Jeg bestilte Gta5 på mandag og får melding på tirsdag at den er BEKREFTET. Og nå på torsdag får jeg melding om at den blir sendt skulle ha den idag ikkke på en lørdag eller noe IDAG.
    Værste selskapet.
  • 5 dager

    Eg er veldig fornøyd både med butikken og handling på nett. Det einaste eg har å utsetta på butikkhandelen var at det tok litt lang tid å få hjelp. Ellers har eg bare positive erfaringar med Siba!
  • 2 dager

    Veldig gode priser i nettbutikken, rask levering i god tid innen estimert leveringstid. Kommer definitivt til å handle her igjen.
  • 3 dager

    Veldig fornøyd med både produkt og nettsiden =) kommer til å bestille mer her igjen .
  • 2 dager

    Oversiktlig og grei ved hensyn til produktene er dette på likt linje med flere andre nettbutikker. Det som skiller siba er pris på produkt og leveringstid.

    Mitt kjøp av en AirPort time capsule kom i posten to dager etter bestilling. Kjempefornøyd :)
  • 2 dager

    Bestile en MacBook Air og den ankom posten 2 dager etter bestilling. Veldig fornøyd med service.
    I tillegg var det en veldig god pris på denne MacBook
  • 3 uker eller mer

    Kjøpte en TV som det tok lang tid å få. Måtte selv ta kontakt for å etterlyse. Fikk først melding om at den da skulle være på lager innen en uke. Så fikk jeg senere beskjed om at den ikke kom før enda en måned senere. Da var det SONY som hadde leveringsproblemer. Synst de kunne vært bedre på informasjon.
  • Ca. 1 uke

    Butikken er generelt sett bra for sin lave priser. men når jeg en gang bestiller ting fra dem, så for jeg en sein levering, med andre ord en uke. dette har nå skjedd to ganger.
  • 2 dager

    God handel og rask levering. Trenger jeg noe Siba har, kommer jeg til å handle der.
Skriv omtale av SIBA
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Butikker
Norgeskart
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Strømsveien 266, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 00 585



    Åpningstider:

    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00

    Lørdag: 10:00 - 18:00

    Søndag: Stengt

  • Gamle Drammensvei 101, Lierskogen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 00 585


    Åpningstider:

    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00

    Lørdag: 10:00 - 18:00

    Søndag: Stengt

  • Gamle Stokkavei 1, Sandnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 00 585



    Åpningstider:

    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00

    Lørdag: 10:00 - 18:00

    Søndag: Stengt

  • Ivar Lykkes veg 2, Tiller Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 00 585



    Åpningstider:

    Mandag - Fredag: 09:00 - 20:00

    Lørdag: 09:00 - 18:00

    Søndag: Stengt