Laster
(+47) 37 25 37 25 (Man - Fre, 09 - 16)
salg@ps.no

Om PS.no

"PS.no (også kjent som PS Data) ble startet opp så langt tilbake som i 1994 i en garasje på Fevik mellom Arendal og Grimstad. Den viktigste salgskanalen den gangen var tekst-tv, inntil PS Data i 1997 fikk sine første nettsider og ble en av de første nettbutikkene i Norge.

Etter den gang har vi omsatt for mer enn 1 milliard kroner og vi har over 350.000 fornøyde kunder. Vi skal gjøre alt vi kan for at du skal bli fornøyd, og komme tilbake som kunde hos oss!

PS.no har flere gange blitt kåret til Norges billigste nettbutikk." - http://www.ps.no/InfoCompany.aspx

Nyeste omtaler
  • 2 dager

    Grei pris, og rask levering. Lite å klage på.
    Bestilte ett hovedkort. Dette ble pakket med gåpapir, og sendt neste dag.
    Til sammenligning: Bestilte kjøepasta-kit fra en annen leverandør, og denne ble pakket i en _diger_ papp-eske med masse luft.
    Synes kanskje PS.no burde legge til noe demping i forpakningen. Men satser på at kortet vil fungere når det er montert.
  • Ca. 1 uke

    Skulle bestille en Asus pc fra PC og ville ha varen levert så fort som mulig så jeg så på valgmulighetene og så at leveringsdatoen ville bli det samme enten om jeg tok Pakke på døren levering eller med Ekspress over natten levering og med tanke på at det koster nesten 200 kroner mer med
    Ekspress og når det i tillegg sto det ville ha levering på samme dag så valgte jeg å ta Pakke på...
    Skulle bestille en Asus pc fra PC og ville ha varen levert så fort som mulig så jeg så på valgmulighetene og så at leveringsdatoen ville bli det samme enten om jeg tok Pakke på døren levering eller med Ekspress over natten levering og med tanke på at det koster nesten 200 kroner mer med
    Ekspress og når det i tillegg sto det ville ha levering på samme dag så valgte jeg å ta Pakke på døren levering.

    Dagen etter fikk jeg mail fra PS med en pakkeseddel om at "Varen er nå sendt fra vårt lager", forventet leveringsdato var samme dagen mellom 17-21 som forventet.

    Spent på min nye pc satt jeg i fire timer og ventet på pakken, men det kom ingen ting. Dagen etter gikk jeg på bring.no for å spore pakken, en dags forsinkelse kan man jo leve med, men når jeg skulle spore pakken kom det ingenting på det sporingsnummeret jeg hadde fått utdelt, jeg ringte da PS og lurte på hva som foregikk, de fortalte at de hadde hatt noe problemer med sporingsnummeret men at det skulle løses og at pakken var på vei og ville sannsynligvis komme samme kveld eller på formiddagen dagen etter.

    Jeg ventet igjen i fire timer fortsatt i spenning men varen kom fortsatt ikke, samme rutine dagen etter, jeg fikk ikke spora pakken og fikk samme beskjed fra PS om at pakken var på vei og at jeg skulle få den på døren samme kveld, jeg begynte å bli lei av samme beskjed uten at det skjedde noe så jeg ringte Bring og de fortalte at de hadde ikke fått noe som helst bestilling til min adresse, jeg ringte da PS opp igjen og forklarte dem det, men da fikk jeg bare beskjed om at dette var pga sporingsnummer problemene, men at pakken fortsatt var på vei, men hverken jeg eller bring fikk spora pakken på det sporingsnummeret.

    Det kom fortsatt ingenting.. Dagen etter "funket" plutselig sporingsnummeret og pakken kunne spores, eller jeg kunne ihvertfall se at Bring hadde mottatt en MELDING om at det skulle KOMME en pakke, men de hadde ikke mottatt noe enda. Jeg ringte Bring og de fortalte at det første de hadde hørt om dette sporingsnummeret og til min adresse var denne meldingen.

    HVER eneste dag i 5 dager satt de og fortalte meg på telefonen at pakken var sendt og at den ville komme med neste levering, mens pakken ikke engang var sendt fra PS sine lagere!

    De bruker "feil med sporingsnummer" som en unnskylding for at de selv er treige og i tillegg juger om det!

    Så for all del, hvis du har mottatt en "Pakkeseddel" om at "Varen er sendt fra vårt lager" men at "Det er feil med sporingsnummeret" ikke tro at pakken er på vei, den ligger fortsatt å go'gjør seg godt planta på PS sine lagere.

    Dårligste servicen jeg noensinne har opplevd.
  • Ca. 2 uker

    Bestilte flere varer som ved bestilling skulle være på lager hos PS. Valgte levering med posten hjem på døren, siden ordren inneholdt en del større ekser.
    19.11 ble ordren lagt inn, og etter ordrebekreftelsen hørte jeg aldri mer fra PS. Etter en uke uten hverken varer eller bekreftelse på sendt vare logget jeg meg inn på min side. Da står flere av varene mine som "utsolgt, venter på vare...
    Bestilte flere varer som ved bestilling skulle være på lager hos PS. Valgte levering med posten hjem på døren, siden ordren inneholdt en del større ekser.
    19.11 ble ordren lagt inn, og etter ordrebekreftelsen hørte jeg aldri mer fra PS. Etter en uke uten hverken varer eller bekreftelse på sendt vare logget jeg meg inn på min side. Da står flere av varene mine som "utsolgt, venter på vare fra leverandør", selv om disse var på lager ved bestilling.

    For tre dager siden (onsdag) mottok jeg mail om at varene er sendt meg, men det er ingen sporingsnummer og posten har heller ikke levert noe på døra mi. I dag er det lørdag 1.12, og uten mulighet å spore forsendelsen kan jeg bare håpe at den leveres mandag 3.12.

    Eneste grunnen til at jeg brukte PS var at de hadde kampanje på produktene jeg bestilte. Ikke så mye som en mail mottok jeg fra PS om at forsendelsen var forsinket, og at de hadde gjort feil med lageroppføringen sin. Blir nok aldri å bestille mer fra PS, og holder meg heller til MPX, Netshop og Komplett, som har bedre rutiner, og raskere levering.

    Dette var en skuffende opplevelse med PS.
  • 3 dager

    Tenkte meg ikke om da jeg kjøpte et futeral til den bærbare. Feil størrelse! Hell i uhell så røk stroppen på veske til samme maskin og det ble snakk om reklamasjon. Jeg sendte returanmodning på begge, men fikk bare svar på den jeg hadde sendt på vesken. Ringte da til PS og forklarte at jeg hadde sendt to returanmodninger. Etter litt om og men ble også futeralet registrert. Jeg ble forklart...
    Tenkte meg ikke om da jeg kjøpte et futeral til den bærbare. Feil størrelse! Hell i uhell så røk stroppen på veske til samme maskin og det ble snakk om reklamasjon. Jeg sendte returanmodning på begge, men fikk bare svar på den jeg hadde sendt på vesken. Ringte da til PS og forklarte at jeg hadde sendt to returanmodninger. Etter litt om og men ble også futeralet registrert. Jeg ble forklart at jeg strengt tatt ikke hadde noe krav på returnere dette etter angrerettsloven da den var under kr. 300,-. Siden jeg nå likevel hadde en annen retursak var PS likevel velvillig og sendte ut ny returbekreftelse også på futeralet. Er strålende fornøyd. Litt hyggelig dialog så går det meste!
  • Ca. 1 uke

    Bestilte ASUS Transformer Pad TF300T med dock som var 100+ på lager. etter noen dager hadde ikke pakken blitt sendt så jeg sendte mail og de sa de ville sende den. Neste dagen ble den sendt også kom den om 1 uke. Når jeg prøvde den funket ikke docken.
  • 3 dager

    Strålende fornøyd med ps.no. Bestilte en bærebar pc som stod at var en bestillingsvare. Regnet da med at det ville gå litt tid, men 3 dager etter hentet jeg pcen på mitt lokale postkontor. Er veldig fornøyd med både kjøp, pris og informasjon rundt kjøpet. Veldig behagelig at jeg også fikk muligheten til å spore varen. Jeg hadde ikke nølt med å handle fra denne siden igjen :) Anbefales
  • Neste dag

    Jeg fikk problemer med hovedkortet på min stasjonære pc kjøpt hos PS for ca et år siden. Da jeg tok kontakt med PS.no var de hyggelige og hjelpsomme. Jeg bruker pcen til månedsoppgjør og fakturering i mitt firma, og da den gikk i stykker rett før månedsskiftet var jeg bekymret for hvor lenge den skulle være til reparasjon. Dette var ingen ting å bekymre seg over, for den ble reparert dagen...
    Jeg fikk problemer med hovedkortet på min stasjonære pc kjøpt hos PS for ca et år siden. Da jeg tok kontakt med PS.no var de hyggelige og hjelpsomme. Jeg bruker pcen til månedsoppgjør og fakturering i mitt firma, og da den gikk i stykker rett før månedsskiftet var jeg bekymret for hvor lenge den skulle være til reparasjon. Dette var ingen ting å bekymre seg over, for den ble reparert dagen etter at ps.no mottok den og sendt tilbake samme dag som den ble fikset.
    Det var selvfølgelig flaks for meg at de hadde riktig hovedkort på lager, men historien viser at når jeg forklarte problemstillingen min gjør ps.no sitt ytterste for å hjelpe kunden raskt!
    Svært godt fornøyd!
  • 3 uker eller mer

    HTC Flyer 16gb var på tilbud (1795,-)i 4-5 butikker og jeg valgte ps.no siden de var det navnet jeg kjente best til. To uker etter jeg hadde bestilt og betalt, så sendte jeg en e-post for å få svar på hvorfor pakken ikke hadde blitt sendt. Jeg fikk i svar at de dessverre var tomme på lager og kampanjen var over. Jeg skulle få pengene mine tilbake så fort som mulig.. På dette tidspunktet så...
    HTC Flyer 16gb var på tilbud (1795,-)i 4-5 butikker og jeg valgte ps.no siden de var det navnet jeg kjente best til. To uker etter jeg hadde bestilt og betalt, så sendte jeg en e-post for å få svar på hvorfor pakken ikke hadde blitt sendt. Jeg fikk i svar at de dessverre var tomme på lager og kampanjen var over. Jeg skulle få pengene mine tilbake så fort som mulig.. På dette tidspunktet så var det tomt hos de andre butikkene som hadde denne kampanjen. Prisen var da ca. 2900,- ifølge prisguiden.
    Ikke så mye som en beklagelse fikk jeg fra ps.no
    Fin måte å ta opp gratis midlertidige lån på ps.no!
  • Sender uoppfordret spam til brukere som registrerer seg på siden deres. Registrerte meg for å bestille noe derfra, men endte opp med å bestille det fra en annen nettbutikk. Kort tid senere begynte jeg å motta jevnlige spam-eposter fra de uten noen åpenbare muligheter for å melde seg av spamlisten deres.
  • 2 dager

    Bestillte ny TV + andre småting.
    God veiledning på telefon.
    Rask levering to dager senere hadde jeg tv på døren.

    Kan absolutt anbefales!
  • Samme dag

    Jeg bor rett ved lageret og kunne bare hente i døra, så jeg vet ikke mye om leveringstid, men for all del, finner du et godt tilbud på PS, ikke nøl med å bestille derfra.
  • Ca. 2 uker

    Best på service heter det. Langt fra! De har jo nesten ikke varer inne lokalt. Alt må bestilles fra fjernlager, og da går det vinter og vår før man har det i posten. Bestilte en komplett PC i deler fra Pixmania, som mange mener er korrupte fra bunnen av. Samtlige kolli kom frem før PS klarte å få sendt en DVD med Windows 7! Kansellerte hele dritten, men det ser ut som jeg blir fakturert for frakt. Det er vel kanskje jeg som skal betale frakten da fra leverandør til PS, for en vare som de åpenbart burde ligge inn med. Stor skam. Skal aldri sette min mus i den nettbutikken igjen!
  • 3 dager

    Leverte en defekt disk til posten på mandag. Torsdag har jeg erstatningsdisk hjemme igjen. Det er hva jeg kaller rask service. Svært bra, ps.
  • 3 uker eller mer

    Ting har tydligvis skjedd her.. Lurer på om de har nye ledere eller noe.
    De som var så gode på service før.
    Har bestillt varer for andre gang nå, samme problem som sist.
    stod på Prisguide at varene var på lager, bestiller og får greie på at varene er på "fjernlager" og kommer om 2 dager. Hver natt ca kl. 00.30 kommer det oppdatert ordrebekreftelse, helt lik hver natt. Går inn på "min side" og ser at leveringsdato er utsatt et par dager. Nå er den fjernet helt.
    Dette skjedde sist jeg bestillte noe herfra også.
    Vurderer om jeg skal kansellere ordren denne gangen også..
  • 5 dager

    Bestilte en oppgradering til en pc. Hadde 2 artikler på lager, samt at det var 2 i bestilling som skulle ta 2 - 5 dager. Det gikk en mnd. Så kom det oppdatert ordrestatus der butikken hadde solgt den ene av artikelen som var reservert meg, slik at det nå sto 3 artikler i bestilling. Dette finner jeg meg ikke i, så jeg kansellerte hele ordren.
  • 3 uker eller mer

    Vare som i følge nettbutikken var på lager på bestillingstidspunktet ble ikke levert. Først etter flere uker ble det gitt tilbakemelding om at varen likevel ikke kunne leveres.

    Samme vare ble derfor bestilt i annen nettbutikk som sendte samme dag, og leverte i løpet av 2 dager.
  • 3 dager

    God service.
  • 4 dager

    Middels på kjøpsopplevelse, men service står i sterk kontrast til PS slagord 'best på service'.

    Service 1. gang: Da jeg spurte hvorfor de ikke dekket returfrakt, svarte de at de bare dekker det om kunden klager. Service 2. gang: PS unnlot å dekke opprinnelig frakt ved kreditering. Nok en gang ble kjøpsloven påpekt før de dekket beløpet. Lureri.
  • Neste dag

    Kjøpte bærbar og den var veldig treg("Gaming" pc til 7500,- på tilbud) og valgte å returnere denne på angrefrist. De mottok pakken på en onsdag. Jeg ringe de for å sjekke da den var utlevert i kristiansand og ps ligger i Arendal, men dette var pga. post terminalen lå der og de hadde dataen. Men pr idag 22.10.11 så står det fortsatt "Venter på retur av produkt". Vet at de sikkert har litt...
    Kjøpte bærbar og den var veldig treg("Gaming" pc til 7500,- på tilbud) og valgte å returnere denne på angrefrist. De mottok pakken på en onsdag. Jeg ringe de for å sjekke da den var utlevert i kristiansand og ps ligger i Arendal, men dette var pga. post terminalen lå der og de hadde dataen. Men pr idag 22.10.11 så står det fortsatt "Venter på retur av produkt". Vet at de sikkert har litt å gjøre, men de kunne klart å skrive "Produkt mottatt venter på sjekk"(Eller noe), men dette har de ikke gjort på 3 virkedager. Måtte også nærmest forklare fyren på teknisk/retur at jeg hadde rett til returrett. Og da fikk jeg tilsvar: Du må sende med alt utstyr og original eske så skulle de sjekke den i tilfelle jeg hadde skadet den eller noe for da måtte de redusere tilbake betalingen. Jeg har ikke handlet hos de på 2-3 år! Virker ikke som om de vil ha kunder med innstillingen på kundeservice.) Så jeg håper at jeg kan få pengene igjen i begynnelsen av neste uke så jeg kan handle hos seriøse nettbutikker. Grunnlag for karakterene jeg gir er: Info før handel: Handlet på nettsiden deres så jeg fikk ikke mer informasjon om dataen en det som stod der og rundt på nett og det er ikke full informasjon der... Men nok til Middels
    Servide etter kjøp: Selv om jeg hadde tilbakestilt dataen til fabrikk instilling så var det såvidt at teknikker/retur personen gadd å bry seg(Tok over 1 time med dataen som de slipper å bruke på den!) I tillegg til det overnevnte så Dårlig. Leveringstid: Etter en diskusjon med Tollpost ang. levering mellom 0800-1200 og at de normalt sett ikke ringer før de leverer OG at de i tillegg ikke fikk den med seg til meg den dagen så + for frakttiden - for at de ikke fikk den med seg selv om det stod klart og tydelig på siden deres at pakken var klart til utkjøring. De kan heller ikke endre leveringsted vist postnummer endres(Selv innenfor samme lille byen. Selv om det er snakk om en bedrift de normalt stopper innom!
  • Har erfart at de ikke respekterer angrefristloven og ikke bryr seg med dommer i forbrukertvistutvalget som sier at kostnader som opprinnelig frakt til forbruker også skal refunderes ved angrerett. Jeg føler meg rettsløs når selskap som PS og Ryanair ikke følger lover og resttspraksis.
  • Misfornøyd. Alt bra til jeg returnerte en vare. Retur godkjent og tilsyenlatende alt i orden, men pengene kom ikke. Måtte informere 3 ganger om rett kontonummer, etter andre gangs info dukket plutselig opp et kontonummer på meg som ikke tilhørte meg, heldigvis ikke gått ut penger. Enda ikke fått pengene flere uker etter retur tross gjentatte lovnader om at de er på vei. Det ordner seg vel til slutt men utrolig mye jobb for noe som brude gått mye enklere.
  • Nei dette var dårlig du. Prøvde å levere tilbake en 3D-skjerm. Fikk godkjent retur og pakken ble sendt.

    Dagene går..8 dager før jeg ringer og spør hva i huleste som har skjedd med den. Da får jeg beskjed om at varen ikke kan krediteres pga. skader. Jeg hadde pakket skjermen forsvarlig og PS har da ikke gjort en god jobb med å pakke ut.

    I mailen jeg får etter åtte (8) dager får jeg...
    Nei dette var dårlig du. Prøvde å levere tilbake en 3D-skjerm. Fikk godkjent retur og pakken ble sendt.

    Dagene går..8 dager før jeg ringer og spør hva i huleste som har skjedd med den. Da får jeg beskjed om at varen ikke kan krediteres pga. skader. Jeg hadde pakket skjermen forsvarlig og PS har da ikke gjort en god jobb med å pakke ut.

    I mailen jeg får etter åtte (8) dager får jeg beskjed av service at jeg har fått melding dagen etter at skjemen var mottatt. Dette er jug og fanteri og dårlig kundebehandlig. Jeg har kjøpt en del ting derfra og håper nå at ingenting må leveres tilbake, her skal jeg ihvertfall aldri handle noe mer!
  • Kjøpte en bærbar pc på 43% avslag! Knall pris for knall maskin. Ryddige netsider og ganske rask levering. Fornøyd med de.
  • Trengte varene kjapt, så valgt PS pga varene var på lager (jeg ville ha 20 usb minnepinner og de hadde mange på lager). Fikk ordrebekreftelse som også sa at varene var bekreftet på lager. Jeg purret etter et par uker, så sa jeg "venter på varer" på min bestilling, og fikk svaret fra kundeservice "Vår leverandør har ikke varen på lager så det kan nok ta litt tid før vi får levert ordren din". Jeg lurer på hvis det er vanlig at de lyver på lager statusen for å få inn pengene dine, og har ikke fått noe kommentar på dette ennå fra PS. Venter på en refusjon.
  • Bestilte en pakke som ikke var lagervare. Da begynte moroa fordi PS.no samarbeider med lureribedriften Tollpost om "lagerleie". Når du ikke vet når en pakke blir sendt ut så kan det skje midt i ferien din. Det er i så fall svært dyrt fordi lureribedriften Tollpost tar MYE penger for å la pakken ligge hos dem. Faktisk mer enn pakken verdi for min del (mobil). I tillegg har jeg i en uke forsøkt å få utlevert pakken, men sjåførene klarer ikke å finne frem (Oslo). Så nå får jeg jevnlige fakturar fra Tollpost og ingen pakke fra PS.no. Dårlig deal for kundene..
  • Enkel butikk å handle i. Utrolig rask levering. Bestilte TV på trosdag. Mandag morgen var den på plass i stua mi i Bodø.
  • PS er en enkel og grei butikk å handle med. Enkelt å legge inn ordre og hyggelige selgere dersom det er noe spesielt.

    Varene er tydelig merket i butikken om de er lagervare. Dersom de er på lager får jeg dem raskt og effektivt.
  • Har fulgt med PS.no i flere år tilbake, og har den siste tiden vært på jakt etter en mediasenter "boks" som jeg skal ha til TVen i stua.

    Gleden var derfor stor, og valget enkelt da det viste seg at PS.no hadde ukens tilbud på en Boxee Box. Jeg bestilte umiddelbart etter jeg fikk mailen fra dem om ukens tilbud søndag kveld. Det stod på hjemmesidene deres at de hadde 50+ på lager.

    Videre...
    Har fulgt med PS.no i flere år tilbake, og har den siste tiden vært på jakt etter en mediasenter "boks" som jeg skal ha til TVen i stua.

    Gleden var derfor stor, og valget enkelt da det viste seg at PS.no hadde ukens tilbud på en Boxee Box. Jeg bestilte umiddelbart etter jeg fikk mailen fra dem om ukens tilbud søndag kveld. Det stod på hjemmesidene deres at de hadde 50+ på lager.

    Videre står det også på hjemmesidene deres at dersom de har bestillingen før kl. 13:00, sender de ordren din samme dag. Derfor var det en selvfølge for meg at de ville sende min bestilling neste dag, altså mandag.

    Det viste seg at det gjorde de heller ikke. Bestillingen ble ikke sendt fra deres lager før Onsdag (!!!), altså 3 dager etter at jeg leverte min bestilling. Fryktelig skuffende, og elendig kundeservice.

    Sendte derfor en mail til dem og spurte om hvorfor min bestilling ikke ble sendt tidligere, og fikk følgende svar;

    "Hei

    Har ikke noen forklaring på hva som har skjedd med din ordre.
    Det eneste jeg kan se nå er at den er blitt glemt ved fremkjøring av ordre i helgen.


    Ha en fin dag
    Mvh Geir Karlsen
    Salgssjef ps.no"


    De har rett og slett GLEMT min ordre, og dette holder rett og slett ikke mål. Jeg skal ikke handle fra PS.no igjen, og på tross av at de har noen tilbud inne i mellom handler jeg heller på komplett.no, mpx.no eller netshop.no. Der tar de kundene sine på alvor, og sender ordrene umiddelbart etter at du har lagt inn din bestilling.

    PS.no er useriøst og tar ikke sine kunder på alvor. Man holder ikke lenge i denne bransjen om de fortsetter med den holdningen.
  • Jeg har handlet jevnlig hos PS siden de startet opp for 10 års tid siden. De leverer varene kjapt og til konkurransedyktige priser. Har alltid gitt meg topp service og det er i det lange løp ingenting å sette fingeren på.
  • Butikken er helt grei.
    Altid vært rask på levering via post, eller pakking for "henting" i butikken.

    De var mye bedre før og hadde flere ansatte som var "erfaren".

    I dag har de tapt seg veldig, da det har vist seg at de har annsatt for mange på "telefon kundeservice" som har null peiling på forskjell av en SATA-kabel, eller IDE-Kabel.

    Service via e-mail er enda kjempe grei, men holder...
    Butikken er helt grei.
    Altid vært rask på levering via post, eller pakking for "henting" i butikken.

    De var mye bedre før og hadde flere ansatte som var "erfaren".

    I dag har de tapt seg veldig, da det har vist seg at de har annsatt for mange på "telefon kundeservice" som har null peiling på forskjell av en SATA-kabel, eller IDE-Kabel.

    Service via e-mail er enda kjempe grei, men holder ikke så lenge om man håper på erstattningsvare på timen(henting).

    Henting/bestilling "I butikken" er mest annbefalt nå til dags, da man nermest kan "velge" hvem man orker å snakke med(noen man har erfart har litt peiling fra før). Ellers som sagt, er det mange uerfarene på telefon.

    Jeg har handlet varer fra dem i over 10 år, og har altid syns de var på top, til slutten av 2009 og har nå synket til kunn "middels" i min bok. Så nå tildags velger jeg bare å plukke det første og beste fra hvem som helst av nettbutikker, da jeg somregel søker et billigste av nøyaktig det jeg vil ha. Da nøyaktig middels er hvor jeg har erfart de fleste nettbutikker havner under i dag.
  • Kjøpte ADSL modem av de, etter lang lang tid, så fikk jeg problemer med nettverket, kunne ikke finne ut hva som var galt så jeg tok en tlf til ps teknisk support for å høre om de hadde noen tips. Det hadde de ikke for jeg hadde igrunnen testet alt.
    Jeg takket for hjelpen og lurte på om han kunne sette meg over til ordre så jeg kunne bestille et nytt et. Hva var navnet ditt igjen spurte han så,...
    Kjøpte ADSL modem av de, etter lang lang tid, så fikk jeg problemer med nettverket, kunne ikke finne ut hva som var galt så jeg tok en tlf til ps teknisk support for å høre om de hadde noen tips. Det hadde de ikke for jeg hadde igrunnen testet alt.
    Jeg takket for hjelpen og lurte på om han kunne sette meg over til ordre så jeg kunne bestille et nytt et. Hva var navnet ditt igjen spurte han så, han fikk det, tok et kjapt søk i registeret sitt og fant ut at jeg hadde ca 1 uke igjen av garanti (nesten 2 år gammelt).
    Han la et nytt, bedre i hente hylla si så kunne jeg bare svinge innom og hente når det passet.
    Topp service, som alltid :D
  • Bestilte varer hos PS 19/12. Varer som ble vist som på lager i butikken, kom med leveringstid på ordrebekreftelsen. En prosessor jeg bestilte, og som skulle være på lager er fortsatt ikke levert. I butikken står den fortsatt som på lager med 50+.
  • De er raske. Har enda ikke vært i kontakt med de direkte via telf/epost, så kan ikke si noe om det.
  • Bestilte tastatur + mus pakke for snart 2 år siden, da musen nylig begynte å tulle. Fikk beskjed av PS.no om å sende inn produktet for ombytte men siden produktet ikke lenger var på lager og gått ut av produksjon fikk jeg velge nytt sett. Må si jeg ble meget fornøyd med ombyttet, og PS.no svarte kjapt på mine eposter.

    Min opplevelse var en meget profesjonell og seriøs forhandler.
  • Jeg bestilte et Radeon HD 5850 (grafikkort, for de som ikke er interessert i den slags), til latterlige 1200 kr.
    Det sto at det var en igjen på lager, men en eller annen fyr klarte visst å snappe opp det, for jeg måtte vente en stund, og "Bekreftet"-datoen forflyttet seg på daglig basis.
    Jeg sendte en mail for å få klarhet i det, og jeg fikk svar fra en hyggelig ansatt som forklarte at de hadde...
    Jeg bestilte et Radeon HD 5850 (grafikkort, for de som ikke er interessert i den slags), til latterlige 1200 kr.
    Det sto at det var en igjen på lager, men en eller annen fyr klarte visst å snappe opp det, for jeg måtte vente en stund, og "Bekreftet"-datoen forflyttet seg på daglig basis.
    Jeg sendte en mail for å få klarhet i det, og jeg fikk svar fra en hyggelig ansatt som forklarte at de hadde bestilt den og at den skulle komme ca. en uke senere. Alt i alt en treg levering, så for de som ikke er særlig tålmodige, styr unna. De som ikke bryr seg så mye om ventingen, kjør på. De er virkelig billige, altså! (Servicen gir jeg pluss for hyggelig svar, men reklamasjon har jeg ikke fått behov for enda)
  • PC ble kjøpt etter anbefaling fra Dinside laptop test. Det gunstige var blant annet gratis oppdatering til Windows 7. Jeg registrerte laptoppen og valgte å betale for en DVD versjon tilsendt istedenfor online nedlastning. Denne DVD'en med Windows 7 har jeg aldri fått. Gjentatte purringer med lovnader, uten at noe skjer, snart ett år gammelt! Hvis du vil ha support etter at du har kjøpt et produkt, så styr unna PS.no.
  • Bestillte (20/7) 1stk 2TB harddisk som var på lager, 1 veke (27/7) seinere er den ikkje sendt, står no som venter frå leverandør om 2 dager (29/9). Den 30/7 står den som levering frå leverandør 2/8 - Eg kansellerte ordren, og holder meg til andre nettbutikker :(
  • Bestilte 5770 hawk hos dem. Var bestillingsvare og måtte vente 7 dager. Nå er det 2 måneder. Jeg måtte selv spørre om den kunne ettersende den, for jeg bestilte mer, og selv etter det har den ikke blitt sendt. Jeg spurte når den kom, men fikk ikke noe svar og de var lite hjelpsom. De sier de er best på service...
  • Har bestilt varer hos dem. Og etter en måned har jeg fremdeles ikke mottatt noe. Ingen info fra dem om status eller oppdatering.
  • Bestilte alle komponentene til min nye PC derifra (foruten skjermkortet som de ikke hadde på lager)
    sendte inn mail med forespørsel om hva de ville anbefalt, fikk svar samme dag.
    Ringte da opp og snakket med folka der og etter en kort samtale med de og litt redigering på hva jeg ville ha var pakken av gårde og i mitt hus i løpet av to dager.

    Meget fornøyd
  • En av diskene i pcen røk 1 uke før garantien utgikk. Sendte den i retur til PS, og fikk tilbakeført hele kjøpesummen. Dette er langt over hva jeg hadde krav på, da tilsvarande disk i dag koster en brøkdel. Utrolig bra av PS, og de har definitivt sikret seg en framdidig kunde.
  • PS.no har nå begynt å sende meg reklamespam på epost 6 år (!) etter at jeg var kunde hos dem. E-posten inneholder ikke info om hvordan jeg reserverer meg mot slik spam. Jeg har aldri med vilje krysset av for at jeg vil ha slik reklame. Det værste er imidlertid at de ikke opplyser om hvordan jeg melder meg av!

  • Har handlet mye hos dem i 5 er ne og har aldri hatt problemer med dem god service og meget kundevennlige derfor gir jeg dem en hxy karakter

  • PS Data er knall!
    bestilte skjermkort seint på torsdagskvelden, fikk det på lørdagsmorran.
    Gode priser har de også.

  • Kjøpt en del varer der til bra pris, men dårlig erfaring med serviceavdelingen.De klarer å rote bort et hovedkort jeg sendte for test, etter ca. 3mnd har de fortsatt ikke ordnet opp i det.
  • Elendig innpakning
    Kjøpte en nec 3500 dvdbrenner fra dem nå nylig. Leveringen gikk relativt fort, men da jeg mottok pakken ante jeg ugler i mosen. Den var liksom løs inne i en stor pakke. Da jeg kom hjem fant jeg ut at det, kun i bunnen, var lagt et tynt lag med isolering. Oppdaget så at brenneren hadde slagskader. Da jeg ringte til dem, var det ikke fnugg av forståelse for at innpakningen var elendig. Styr unna denne butikken om du ikke har tid til å vente på noen omleveringer....

  • Jeg har tidligere bestillt endel utstyr fra PS web , Varene har alltid kommet innen en uke og de har svært gode priser.
    Det har ikke vert noe problem med denne tjenesten.

  • Billig og veldig bra,servicen er helt på topp også når det gjelder returer dette kan jeg si da jeg handler svert mye fra web butikker
    Ps Data er suverent best

  • har brukt ps data på web siden jeg var 15. nå er jeg 17. Jeg har alltig fått god service. og jeg bygget min første pc der for eks. jeg ventet lenge på den, det det var pga at jeg ikke viste at de hadde lager status, og jeg var uoppmerkosm og ikke kikket på den. så jeg ventet lenge på pcen. men var jo egentlig min feil siden jeg ikke leste at de ikke hadde litt forskjellig på lager. når jeg...

    har brukt ps data på web siden jeg var 15. nå er jeg 17. Jeg har alltig fått god service. og jeg bygget min første pc der for eks. jeg ventet lenge på den, det det var pga at jeg ikke viste at de hadde lager status, og jeg var uoppmerkosm og ikke kikket på den. så jeg ventet lenge på pcen. men var jo egentlig min feil siden jeg ikke leste at de ikke hadde litt forskjellig på lager. når jeg først fikk pcen. var hoved kortet ødelakt. men det er sikkert på grund av frakt. jeg fikk god service over tellefon. og retunerte hovedkort og ram. og fikk nytt som funket 2 uker etterpå. men var sikkert ikke inne på lager. og jeg har bestilt mer og mere fra psdata.no . jeg har bare blitt mere og mere fornøyd. og jeg syntes bare de er blitt bedre og bedre. bra service. lett og bruke. jeg kan få ting som postordre som jeg syntes er utrolig greit. er den billigste i gjennomsnitt på varer jeg vet fra en web shop.

  • PSdata deler etter min mening fxrsteplassen med Komplett.
    PSdata viser for det meste utrolig bra kundeservice, og gir sine stamkunder fra de fortjener. I lihet med Komplett yter de veldig rask service, og se lenge varen er pe lager blir den sendt ut samme/neste dag. (PS har god varebeholdning og det er sjelden en vare ikke er pe lager med mindre denne er pe vei ut).

    Jeg har kun to ting e utsette...

    PSdata deler etter min mening fxrsteplassen med Komplett.
    PSdata viser for det meste utrolig bra kundeservice, og gir sine stamkunder fra de fortjener. I lihet med Komplett yter de veldig rask service, og se lenge varen er pe lager blir den sendt ut samme/neste dag. (PS har god varebeholdning og det er sjelden en vare ikke er pe lager med mindre denne er pe vei ut).

    Jeg har kun to ting e utsette pe PS.
    1: De har ikke egne produktbeskrivelser.
    Dette er tungtveiende da produsentens egene hjemmesider selvfxlgelig ikke er til e stole pe ner det gjelder beskrivelse og anbefalinger av sine egne produkter. SKJERPINGS!
    2: De har ingen butikk i Oslo ;)
    Dette bidrar ikke til e senke min karakter til PS, men dette faktum fxrer desvfrre til at jeg for det meste handler fra Komplett's butikk i Oslo.
Skriv omtale av PS.no
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: