Annonse:
Annonse:
Mine lister  
Annonse:

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
Varelager i utlandet:
Alle varer sendes fra utlandet, men pixmania har inkludert moms og toll i prisene sine så kunder slipper å forholde seg til det.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 8.4 av 10

  • 49 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Martin 27 mars 2014 11:32

Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg... Les hele erfaringen...

Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg - før du har sendt de for andre gang. Og på toppen av det hele TRUER de med ikke å hjelpe når du som kunde til slutt blir irritert den totale mangelen på service og skikkelige svar.

Styr unna denne plommebutikken, og lev gode dager.

Til Pixmania? Aldri mer!!!!



Svar fra nina@pixmania.com 27.03.2014

Hei Martin

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

For å kunne følge opp, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Bjørn 02 des. 2013 10:33

Nå har jeg forsøkt å bestille 2 forskjellige varer hos Pixmania på ulike tidspunkter.

Etter 2 uker står det fortsatt "Venter på godkjenning" når jeg går inn på ordren, selv om varen tilsynelatende er på lager. Har du riktig god tid er dette stedet for deg - ellers styr unna!



Svar fra nina@pixmania.com 03.12.2013

Hei Bjørn

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prissøk.

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Aleksander 14 nov. 2013 18:31

Irriterende at butikken presenteres som norsk på prisguide. Kjøpte produkt til samme ca samme pris som konkurrentene. Tenkte ikke over at noen av disse nettsidene har varene sine i utlandet. Ble ekstrabetaling på 239 på produkt til 450kr.



Svar fra nina@pixmania.com 21.11.2013

Hei Aleksander

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.pixmania.com

Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike.
Alle priser på våre produkter er oppgitt i norske kroner og inklusiv moms. Før du bekrefter din bestilling vil totalpris inkludert fraktutgifter.

Du er velkommen til å kontakte oss via : nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av Tore Svein 06 sep. 2013 09:23

Leveringen var meget rask og og kom rett på døra. Takk, takk!



Svar fra nina@pixmania.com 09.09.2013

Kjære Tore Svein

Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av Torstein 04 sep. 2013 20:49

Helt ok. Leverandøren sto virkelig på for å levere. Leverte kun i arb.tida og da ble det omadressering t arb.giver. Litt imponert over det, faktisk.



Svar fra nina@pixmania.com 05.09.2013

Kjære Torstein

Takk for din interesse for Pixmania via www.prisguide.no

Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringen din.

Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 2 uker

Av Svein 03 sep. 2013 11:06

Har vært fornøyd med butikk tidligere, men denne gangen var levering av UPS ELENDIG !!! Over 2 uker for å levere pakken som har stått i over 1 uke i Oslo !! Latterliggjort. I tillegg strekning mellom Oslo og Bergen ble gjort av Bring !
Produktet kom i en pakke som var åpent uten annen beskyttelse... Les hele erfaringen...

Har vært fornøyd med butikk tidligere, men denne gangen var levering av UPS ELENDIG !!! Over 2 uker for å levere pakken som har stått i over 1 uke i Oslo !! Latterliggjort. I tillegg strekning mellom Oslo og Bergen ble gjort av Bring !
Produktet kom i en pakke som var åpent uten annen beskyttelse enn LUFT (!!!) mellom produktets emballasjen og "hoved emballasje". Heldigvis var ekstern hard disk ikke skadet.

Oppsumering : Butikk OK men leverandør (UPS) ELENDIG



Svar fra nina@pixmania.com 03.09.2013

Hei Svein

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.