Hva ser du etter?
Mine lister
  1. Nettbutikker
  2. Pixmania

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
Varelager i utlandet:
Alle varer sendes fra utlandet, men pixmania har inkludert moms og toll i prisene sine så kunder slipper å forholde seg til det.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 3.1 av 10

  • 6 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Dag J 26 okt. 2014 13:46

Bestillte en router men fikk ting i tillegg som jeg ikke var klar over. Ringte straks til kundeservice og prøvde å kansellere ordren, skulle få pengene tilbake om 30 dager.
Pengene kom aldri frivillig. Banken min tok affære etter 6 mnd.
Styr unna!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Gunnar 20 okt. 2014 12:59

Elendig leveringstid. 24timer fra Frankrike til Oslo. 100timer fra Oslo til Bodø =124timer.Sent som express til 199.kr Pakken veide 0.5kg.



Svar fra Stig stig@pixmania.com - 27.10.2014

Hei Gunnar,

Vi beklager de problemer du opplevde ved bestilling hos Pixmania. Kan du vennligst sende meg en e-post på Stig@pixmania.com med ditt bestillingsnummer som begynner på CCL, så skal jeg kikke på saken din og prøve å finne ut av hva som har skjedd?

Med vennlig hilsen,
Stig


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Sigurd 16 mai 2014 05:07

Jeg har en lang og dårlig erfaring med Pixmania. Dette foregikk for en liten stund tilbake i tid.

Jeg hadde kjøpt en ps3 hos de fordi den var billig. Etter litt over 3 års bruk fikk den YLD, en veldig vanlig feil som kjennetegnes ved et gult lys når man starter maskinen. En enkelt sak skulle... Les hele erfaringen...

Jeg har en lang og dårlig erfaring med Pixmania. Dette foregikk for en liten stund tilbake i tid.

Jeg hadde kjøpt en ps3 hos de fordi den var billig. Etter litt over 3 års bruk fikk den YLD, en veldig vanlig feil som kjennetegnes ved et gult lys når man starter maskinen. En enkelt sak skulle jeg tror. Første mailen jeg sendte dem fikk jeg beskjed om at den var utenfor garantien, og at de ikke hadde mulighet til å reparere den. Jeg måtte så sende en ny mail for å forklare at den fremdeles var innenfor reklamasjonsretten, som jo er på 5 år, og jeg har rett til å få den reparert.

Jeg fikk da beskjed om at jeg måtte sende den til et godkjent Sony verksted i Norge, for å avdekke at det faktisk var en feil som jeg kunne reklamere på. Noe som var rart, da jeg beskrev feilen og det var jo tydelig hva det var. De lovet å dekke alle kostnadene for dette, og deretter kunne jeg sende den helt til Frankrike for å få den reparert. Veldig unødvendig og tungvindt synes jeg, og dyr måte å gjøre det på, men greit nok, jeg ville jo ikke kaste den heller.

Jeg prøvde å finne et godkjent Sony verksted i Norge for å avdekke feilen, og sendte ut et par mail til disse uten svar. Jeg kontaktet Pixmania igjen, men fikk ingen svar da jeg spurte hvor jeg kunne sende dem, noe de absolutt burde hatt oversikt over.

De brukte alltid lang tid på å svare, og jeg måtte ofte forklare på nytt hva problemet var da de byttet personer til å svare. På dette tidspunktet ga jeg nesten opp, men valgte allikevel å sende brev til forbrukerrådet for å høre om de kunne hjelpe meg. Jeg fikk her beskjed om at Nordisk Film tar hånd om reparasjonene, og at jeg kunne prøve å høre om Elkjøp ville ta den inn. Dro på elkjøp med kvittering fra Pixmania, de sendte den til reparasjon uten betaling, genialt!

Jeg leste etterpå en sak i dinside hvor en hadde opplevd lignende med en forsterker hvor han sendte den til et Norsk verksted for å avdekke feil, men de nektet deretter å betale for å reparere den i Frankrike, og de dermed brøt Norsk forbruker lov. Mulig de har bedret seg etter dette, men allikevel burde slikt aldri skjedd.

Helt elendig erfaring og jeg vil aldri handle der igjen, anbefaler ingen å gjøre det samme, uansett hvor billig det måtte være.



Svar fra nina@pixmania.com 19.05.2014

Hei Kunde

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

Kundeservicen bestreber seg på å besvare alle e-poster som er sendt via kontaktformular vårt innenfor 24 timer i hverdagene. Dersom du ikke har fått svar innen 24 timer i hverdagene, har du naturligvis alltid mulighet til å kontakte kundeservicen vår pr. telefon på 23 50 03 87 mandag til fredag fra klokken 10-18.

Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Martin 27 mars 2014 11:32

Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg... Les hele erfaringen...

Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg - før du har sendt de for andre gang. Og på toppen av det hele TRUER de med ikke å hjelpe når du som kunde til slutt blir irritert den totale mangelen på service og skikkelige svar.

Styr unna denne plommebutikken, og lev gode dager.

Til Pixmania? Aldri mer!!!!



Svar fra nina@pixmania.com 27.03.2014

Hei Martin

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

For å kunne følge opp, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Bjørn 02 des. 2013 10:33

Nå har jeg forsøkt å bestille 2 forskjellige varer hos Pixmania på ulike tidspunkter.

Etter 2 uker står det fortsatt "Venter på godkjenning" når jeg går inn på ordren, selv om varen tilsynelatende er på lager. Har du riktig god tid er dette stedet for deg - ellers styr unna!



Svar fra nina@pixmania.com 03.12.2013

Hei Bjørn

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prissøk.

Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Aleksander 14 nov. 2013 18:31

Irriterende at butikken presenteres som norsk på prisguide. Kjøpte produkt til samme ca samme pris som konkurrentene. Tenkte ikke over at noen av disse nettsidene har varene sine i utlandet. Ble ekstrabetaling på 239 på produkt til 450kr.



Svar fra nina@pixmania.com 21.11.2013

Hei Aleksander

Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.pixmania.com

Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike.
Alle priser på våre produkter er oppgitt i norske kroner og inklusiv moms. Før du bekrefter din bestilling vil totalpris inkludert fraktutgifter.

Du er velkommen til å kontakte oss via : nina@pixmania.com

Med vennlig hilsen
Nina
Pixmania Mediator


Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.