Laster
23 50 03 87
Varelager i utlandet

Alle varer sendes fra utlandet, men pixmania har inkludert moms og toll i prisene sine så kunder slipper å forholde seg til det.

Om Pixmania

PIXmanias lager er lokalisert i Frankrike.

PIXmania.com ble etablert i 2000, og er den største Europeiske forhandleren av elektroniske varer på Internet. Pixmania har 25 millioner kunder fordelt på 14 land i Europa. Med mer enn 500,000 produkter og 1,300 ansatte, bygger PIXmania.com sin suksess på det høye nivået av produktenes tilgjengelighet, lave priser, rask levering, samt mange andre tjenester. Pixmania er en del av DSG internasjonal plc, en av Europas ledende innen elektronisk handel. Det gjør Pixmania til en del av en multi-channel bedrift innen elektronisk detaljhandel med mer enn 1,300 utsalgssteder og online butikker i 27 land og 40,000 ansatte.

Frakt

Produktene som du kjøper på nettsiden leveres kun til Norge.

For mer informasjon om PIXmania sine fraktløsninger, se PIXmanias leveringsmåter.

Omtaler av Pixmania

Totalt 2.0 av 10

Basert på 25 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • Fra før har jeg denne erfaringen etter dette kjøpet:

    ...

    Fra før har jeg denne erfaringen etter dette kjøpet:


    "Kjøpte et PNY GeForce GTX 670 XLR8 Enthusiast Edition - 2 Go GDDR5 - PCI-Express 3.0 (BF670GTX2GEPB) + HDMI kabel og kupong Borderlands 2 av de og det skulle følge med en HDMI kabel. Noe som det ikke gjorde . Har nå sendt 3 mails til de om mangelen, men har bare blitt ignorert og ikke fått noe svar.


    Ikke noe mer handel på meg der. Første og siste gang."


    Nå har skjermkortet sluttet å virke etter 3 år og 4 uker(Fikk det 9 April 2013) og sendte inn Email om reklamasjon til Pixmania og fikk svar om at garantien var ute. Skrev tilbake at det er en reklamasjonsak på 5 år og at de ikke trengte på prøve seg. Har nå lest på nett over søk og ser nå at de vil bare fortsette å være vansklige, siden de allerede har startet med standardsvaret.



    Får bare sende inn total liste hos andres problemer med løsninger og korte ned på tiden de vil prøve på å få meg til å gi opp...


    Hei Fedje Svein Johnny,


    Nedenfor finner du de siste oppdateringene som gjelder spørsmålet ditt (2182015):


     


    Fedje Svein Johnny


    2. mai, 10.57


    Det er ikke vits i å prøve seg på den. Reklamasjon på skjermkort i Norge er 5 år uavhengig av garantien.


    Svein johnny Fedje


    ________________________________
     


    Razeea H. (Pixmania Group)


    2. mai, 10.50


    Dear Mr. Svein Johnny ,


    I refer to your email regarding the cable of your CCL1430481249.


    I let you know that the guarantee of your item is 36 months from its purchase. Well, the time limit for the return or exchange was overtaken so that we could not go on the process.


    Please accept my apology for any inconvenience that this issue may have caused you, I hope for your understanding and consideration regarding this matter.


    I remain at your disposal for any further information.


    Kind regards


    Razeea H.
    PIXmania Group
     


    Fedje Svein Johnny


    1. mai, 13.52


    Hei, Skjermkortet har tatt kvelden, så må da ha reklamasjon på det.
    Har testet Skjermkortet på 3 PCer nå og bildet er borte for godt.
    PCene vil ikke engang starte opp med Skjermkortet installert.


    MvH
    Svein Johnny Fedje

  • 3 dager

    Som butikk grei nok og leverer.


    Kundeservice blir desverre ikke bra med en utenlandsk aktør. Dette kommer ikke særlig godt fram før man må reklamere på et produkt, veldig tungvint og ikke noe man bør risikere. Bedre å forholde seg til norske butikker.

  • Ca. 1 uke

    Levering var som forventet.

    Reklamasjon derimot er fryktelig tungvindt og tidkrevende. Sender inn kamera så tar det nesten 2 måneder før jeg fikk tilbakemelding om at kameraet var reparert og på vei tilbake til meg.
    Deretter må jeg etterlyse kameraet en måned senere, og det tar ytterligere...
    Levering var som forventet.

    Reklamasjon derimot er fryktelig tungvindt og tidkrevende. Sender inn kamera så tar det nesten 2 måneder før jeg fikk tilbakemelding om at kameraet var reparert og på vei tilbake til meg.
    Deretter må jeg etterlyse kameraet en måned senere, og det tar ytterligere 4 telefoner og 3 eposter å få vite at "kameraet ikke dekkes av garanti da det er mer enn 2 år gammelt, og ikke kan repareres."

    At det er 5 års reklamasjonsfrist synes tydeligvis ikke å bety noe. Vanntette kamera (10m) skal tydeligvis ikke tåle en tur i barnebassenget..

    Svært dårlig erfaring, både med elendige og manglende tilbakemeldinger. At de i tillegg ikke tar ansvar viser bare at dette er en butikk man ikke bør handle i.
  • Ca. 2 uker

    Jeg har brukt pixmania.no to ganger til store innkjøp og begge to har vært meget positivt.

    Sparte flere tusen på kitchen aid og noe på Nikon kamera, og ingenting å klage på når det kommer leveringstid og pris. KitchenAid pakken ankom i god tid selv i julerushet ;)
    OBS.. De sender alle pakkene...
    Jeg har brukt pixmania.no to ganger til store innkjøp og begge to har vært meget positivt.

    Sparte flere tusen på kitchen aid og noe på Nikon kamera, og ingenting å klage på når det kommer leveringstid og pris. KitchenAid pakken ankom i god tid selv i julerushet ;)
    OBS.. De sender alle pakkene fra utlandet, så det tar lengre tid enn de som har norske lager.

    De har derimot en tendens til å prakke på kundene sine unødvendige forsikringer som ikke trengs i Norge, men disse er valgfrie men er litt støy ved handelen bare.

    Har en erfaring med kundesupport som var relatert til pris og info om forsendelse, og de var høflige og behjelpelig.

    Jeg sjekker alltid pixmania.no om priser før jeg bestiller fra noen andre nettsteder :)
  • Pixmania logo

    2014-11-06 13:49:16

    Hei Egil,

    Takk for positiv tilbakemelding!

    Du har rett i at vi tilbyr noen ekstra forsikringer som strengt tatt ikke er nødvendig for nordmenn, men dette er rett og slett fordi vi selger varer i 14 ulike land og det er ikke alle land som... Les hele svaret »
    Hei Egil,

    Takk for positiv tilbakemelding!

    Du har rett i at vi tilbyr noen ekstra forsikringer som strengt tatt ikke er nødvendig for nordmenn, men dette er rett og slett fordi vi selger varer i 14 ulike land og det er ikke alle land som har de samme gode garantier og forsikringer som nordmenn. Det burde uansett vært en funksjon som gjør at dette valget ikke kommer opp på Pixmania.no.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Med vennlig hilsen,
    Stig Vis mindre »
  • 3 uker eller mer

    Bestillte en router men fikk ting i tillegg som jeg ikke var klar over. Ringte straks til kundeservice og prøvde å kansellere ordren, skulle få pengene tilbake om 30 dager.
    Pengene kom aldri frivillig. Banken min tok affære etter 6 mnd.
    Styr unna!
  • Pixmania logo

    2014-10-31 14:13:34

    Hei Dag,

    Jeg beklager de problemene du opplevde ved bestilling hos Pixmania. Kan du sende meg ditt bestillingsnummer som starter på CCL, så vil jeg gjerne gå inn å kikke på saken din og finne ut av hva som har gått galt? Min e-post er: Stig@pixmania.com

    Med vennlig hilsen,
    Stig
  • Ca. 1 uke

    Elendig leveringstid. 24timer fra Frankrike til Oslo. 100timer fra Oslo til Bodø =124timer.Sent som express til 199.kr Pakken veide 0.5kg.
  • Pixmania logo

    2014-10-27 13:41:32

    Hei Gunnar,

    Vi beklager de problemer du opplevde ved bestilling hos Pixmania. Kan du vennligst sende meg en e-post på Stig@pixmania.com med ditt bestillingsnummer som begynner på CCL, så skal jeg kikke på saken din og prøve å finne ut av hva som har skjedd?

    Med vennlig hilsen,
    Stig
  • Ca. 1 uke

    Jeg har en lang og dårlig erfaring med Pixmania. Dette foregikk for en liten stund tilbake i tid.

    Jeg hadde kjøpt en ps3 hos de fordi den var billig. Etter litt over 3 års bruk fikk den YLD, en veldig vanlig feil som kjennetegnes ved et gult lys når man starter maskinen. En enkelt sak skulle...
    Jeg har en lang og dårlig erfaring med Pixmania. Dette foregikk for en liten stund tilbake i tid.

    Jeg hadde kjøpt en ps3 hos de fordi den var billig. Etter litt over 3 års bruk fikk den YLD, en veldig vanlig feil som kjennetegnes ved et gult lys når man starter maskinen. En enkelt sak skulle jeg tror. Første mailen jeg sendte dem fikk jeg beskjed om at den var utenfor garantien, og at de ikke hadde mulighet til å reparere den. Jeg måtte så sende en ny mail for å forklare at den fremdeles var innenfor reklamasjonsretten, som jo er på 5 år, og jeg har rett til å få den reparert.

    Jeg fikk da beskjed om at jeg måtte sende den til et godkjent Sony verksted i Norge, for å avdekke at det faktisk var en feil som jeg kunne reklamere på. Noe som var rart, da jeg beskrev feilen og det var jo tydelig hva det var. De lovet å dekke alle kostnadene for dette, og deretter kunne jeg sende den helt til Frankrike for å få den reparert. Veldig unødvendig og tungvindt synes jeg, og dyr måte å gjøre det på, men greit nok, jeg ville jo ikke kaste den heller.

    Jeg prøvde å finne et godkjent Sony verksted i Norge for å avdekke feilen, og sendte ut et par mail til disse uten svar. Jeg kontaktet Pixmania igjen, men fikk ingen svar da jeg spurte hvor jeg kunne sende dem, noe de absolutt burde hatt oversikt over.

    De brukte alltid lang tid på å svare, og jeg måtte ofte forklare på nytt hva problemet var da de byttet personer til å svare. På dette tidspunktet ga jeg nesten opp, men valgte allikevel å sende brev til forbrukerrådet for å høre om de kunne hjelpe meg. Jeg fikk her beskjed om at Nordisk Film tar hånd om reparasjonene, og at jeg kunne prøve å høre om Elkjøp ville ta den inn. Dro på elkjøp med kvittering fra Pixmania, de sendte den til reparasjon uten betaling, genialt!

    Jeg leste etterpå en sak i dinside hvor en hadde opplevd lignende med en forsterker hvor han sendte den til et Norsk verksted for å avdekke feil, men de nektet deretter å betale for å reparere den i Frankrike, og de dermed brøt Norsk forbruker lov. Mulig de har bedret seg etter dette, men allikevel burde slikt aldri skjedd.

    Helt elendig erfaring og jeg vil aldri handle der igjen, anbefaler ingen å gjøre det samme, uansett hvor billig det måtte være.
  • Pixmania logo

    2014-05-19 10:10:44

    Hei Kunde

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    Kundeservicen bestreber seg på å besvare alle e-poster som er sendt via... Les hele svaret »
    Hei Kunde

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    Kundeservicen bestreber seg på å besvare alle e-poster som er sendt via kontaktformular vårt innenfor 24 timer i hverdagene. Dersom du ikke har fått svar innen 24 timer i hverdagene, har du naturligvis alltid mulighet til å kontakte kundeservicen vår pr. telefon på 23 50 03 87 mandag til fredag fra klokken 10-18.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg...
    Aldri mer!!! På én enkel handel - som forøvrig ikke fungerte - måtte jeg tilskrive "Kundeservice" ikke mindre enn 5 - fem - ganger. Ikke vet de hva som skjer, ikke vet de hva som virker - eller ikke virker, ikke vet de hvorfor det ikke virker, ikke leser de henvendelsene, og ikke oppdager de vedlegg - før du har sendt de for andre gang. Og på toppen av det hele TRUER de med ikke å hjelpe når du som kunde til slutt blir irritert den totale mangelen på service og skikkelige svar.

    Styr unna denne plommebutikken, og lev gode dager.

    Til Pixmania? Aldri mer!!!!
  • Pixmania logo

    2014-03-27 15:35:45

    Hei Martin

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret... Les hele svaret »
    Hei Martin

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator Vis mindre »
  • 3 uker eller mer

    Nå har jeg forsøkt å bestille 2 forskjellige varer hos Pixmania på ulike tidspunkter.

    Etter 2 uker står det fortsatt "Venter på godkjenning" når jeg går inn på ordren, selv om varen tilsynelatende er på lager. Har du riktig god tid er dette stedet for deg - ellers styr unna!
  • Pixmania logo

    2013-12-03 15:53:45

    Hei Bjørn

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prissøk.

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du... Les hele svaret »
    Hei Bjørn

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prissøk.

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Irriterende at butikken presenteres som norsk på prisguide. Kjøpte produkt til samme ca samme pris som konkurrentene. Tenkte ikke over at noen av disse nettsidene har varene sine i utlandet. Ble ekstrabetaling på 239 på produkt til 450kr.
  • Pixmania logo

    2013-11-21 10:55:14

    Hei Aleksander

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.pixmania.com

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike.
    Alle priser på våre produkter er oppgitt i norske kroner og inklusiv moms.... Les hele svaret »
    Hei Aleksander

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.pixmania.com

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike.
    Alle priser på våre produkter er oppgitt i norske kroner og inklusiv moms. Før du bekrefter din bestilling vil totalpris inkludert fraktutgifter.

    Du er velkommen til å kontakte oss via : nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • 2 dager

    Leveringen var meget rask og og kom rett på døra. Takk, takk!
  • Pixmania logo

    2013-09-09 14:17:17

    Kjære Tore Svein

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er... Les hele svaret »
    Kjære Tore Svein

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • 4 dager

    Helt ok. Leverandøren sto virkelig på for å levere. Leverte kun i arb.tida og da ble det omadressering t arb.giver. Litt imponert over det, faktisk.
  • Pixmania logo

    2013-09-05 11:50:06

    Kjære Torstein

    Takk for din interesse for Pixmania via www.prisguide.no

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringen din.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros... Les hele svaret »
    Kjære Torstein

    Takk for din interesse for Pixmania via www.prisguide.no

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringen din.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator

    Vis mindre »
  • Ca. 2 uker

    Har vært fornøyd med butikk tidligere, men denne gangen var levering av UPS ELENDIG !!! Over 2 uker for å levere pakken som har stått i over 1 uke i Oslo !! Latterliggjort. I tillegg strekning mellom Oslo og Bergen ble gjort av Bring !
    Produktet kom i en pakke som var åpent uten annen beskyttelse...
    Har vært fornøyd med butikk tidligere, men denne gangen var levering av UPS ELENDIG !!! Over 2 uker for å levere pakken som har stått i over 1 uke i Oslo !! Latterliggjort. I tillegg strekning mellom Oslo og Bergen ble gjort av Bring !
    Produktet kom i en pakke som var åpent uten annen beskyttelse enn LUFT (!!!) mellom produktets emballasjen og "hoved emballasje". Heldigvis var ekstern hard disk ikke skadet.

    Oppsumering : Butikk OK men leverandør (UPS) ELENDIG
  • Pixmania logo

    2013-09-03 14:30:59

    Hei Svein

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du... Les hele svaret »
    Hei Svein

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Jeg er veldig fornøyd med butikken og meget godt fornøyd med rask levering av varene jeg bestilte.
  • Pixmania logo

    2013-09-03 14:15:07

    Kjære Oddvar

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre.

    Pixmania vi forsøker å tilby våre kunder de beste prisene, men ikke bare det også med en god... Les hele svaret »
    Kjære Oddvar

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre.

    Pixmania vi forsøker å tilby våre kunder de beste prisene, men ikke bare det også med en god service.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator

    Vis mindre »
  • Ca. 2 uker

    Jeg prøvde å bestille herifra for et par uker siden. De sender alt med UPS fra sitt lager i Frankrike, så selv om de har varen på lager kan det ta oppimot en uke å motta den. Når det var gått to uker prøvde jeg å spore pakken. Sporingen fungerte dårlig, da den opplyste at pakken var a) forsøkt...
    Jeg prøvde å bestille herifra for et par uker siden. De sender alt med UPS fra sitt lager i Frankrike, så selv om de har varen på lager kan det ta oppimot en uke å motta den. Når det var gått to uker prøvde jeg å spore pakken. Sporingen fungerte dårlig, da den opplyste at pakken var a) forsøkt utlevert til meg i Trondheim b) at de hadde problemer med å finne adressen min c) at den var ankommet pakkestasjonen i Oslo og d) at den var innlevert til tolling (dette var fra eldste beskjed til nyeste).

    Jeg kontaktet kundeservice og de informerte meg om at de hadde problemer med å finne adressen min, og at jeg derfor burde ha kontatet UPS for å få fikset på dette.

    Da ga jeg opp, og kanslerte min bestilling. Dette var kundeservice flinke og hjalp meg med.
  • Pixmania logo

    2013-09-02 09:54:30

    Kjære Arnfinn

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med transport avdelingen vår, vil jeg meget... Les hele svaret »
    Kjære Arnfinn

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med transport avdelingen vår, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Veldig gunstige priser!
  • Pixmania logo

    2013-09-02 09:50:48

    Kjære Hilde Katrine

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Pixmania vi forsøker å tilby våre kunder de beste prisene - men ikke bare det - også med en god service.

    Kundeservicen bestreber seg på å besvare alle e-poster som er sendt via... Les hele svaret »
    Kjære Hilde Katrine

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Pixmania vi forsøker å tilby våre kunder de beste prisene - men ikke bare det - også med en god service.

    Kundeservicen bestreber seg på å besvare alle e-poster som er sendt via kontaktformular vårt innenfor 24 timer i hverdagene. Dersom du ikke har fått svar innen 24 timer i hverdagene, har du naturligvis alltid mulighet til å kontakte kundeservicen vår pr. telefon på 23 50 03 87 mandag til fredag fra klokken 10-18.


    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Ca. 2 uker

    Store is great, highly recommend it.

    Delivery take long time, no contact from UPS to try to "door delivery", so you pay high price delivery for nothing.It can be better.
  • Pixmania logo

    2013-09-02 10:37:28

    Hello Marco,

    I'm really sorry that the item you ordered was not delivered on time.

    Please could you provide your order number, I would like to make sure this is resolved in full.

    Here is my email address : nina@pixmania.com

    Best regards,

    Nina - Mediator Pixmania
  • Ca. 1 uke

    Fikk produket på døren i går. Ble veldig skuffet over
    innpakningen, eller skal vi si manglende innpakning.
    Varen ble sendt i orginal pakningen og den var ikke fin for å si det sånn. Ikke så morsomt å gi bort i bryllupsgave! Har ikke fått sjekket om alt innholdet er der og om varen har fått...
    Fikk produket på døren i går. Ble veldig skuffet over
    innpakningen, eller skal vi si manglende innpakning.
    Varen ble sendt i orginal pakningen og den var ikke fin for å si det sånn. Ikke så morsomt å gi bort i bryllupsgave! Har ikke fått sjekket om alt innholdet er der og om varen har fått en skade. Esken var jo åpen, så man kunne jo bare ha forsynt seg.
    Ellers tok leveringen litt over en uke og det er jo ikke så ille. Prisen var det heller ikke noe å si på.
  • Pixmania logo

    2013-09-02 09:30:21

    Kjære Aud-Elisabeth

    Jeg har netopp lest anmeldelsen din og beklager på det sterkeste at produktet ditt ikke var pakket inn forsvarlig.

    For å kunne følge saken og sjekke med varehuset, trenger jeg bilder av produktet og emballasjen som du... Les hele svaret »
    Kjære Aud-Elisabeth

    Jeg har netopp lest anmeldelsen din og beklager på det sterkeste at produktet ditt ikke var pakket inn forsvarlig.

    For å kunne følge saken og sjekke med varehuset, trenger jeg bilder av produktet og emballasjen som du mottok produktet. Vil gjerne at du sender bestillingsnummeret ditt (som begynner med CCL bokstaver etterfulgt av 9 sifre.)

    Du er velkommen til å kontakte meg direkte via. : nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • 2 dager

    Produktet kom i tidet og til en billig pris!
  • Pixmania logo

    2013-09-02 10:40:21

    Kjære Alexander

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.... Les hele svaret »
    Kjære Alexander

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • 2 dager

    Etter å ha blitt sørgelig skuffet sist, da varene ikke kom frem i tide til jul, tross lovnader, gikk det denne gangen helt smertefritt. God pris og kjapp levering!
  • Pixmania logo

    2013-09-02 10:43:02

    Kjære Tor

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min... Les hele svaret »
    Kjære Tor

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Butikken er grei og konkuranse dyktig, men forsendelsen burde ha vørt bedre polstret. Utsyr lå i en stor eske uten fyll i. Dette burde skjerpes inn ovenfor fransk mennene,
  • Pixmania logo

    2013-08-16 08:57:23

    Hei Håkon

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du... Les hele svaret »
    Hei Håkon

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no

    Jeg beklager over din dårlige opplevelse i forbindelse med ordren din.

    For å kunne følge opp problemet med vårt varehus, vil jeg meget gjerne at du sender meg bestillingsnummeret ditt.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator
    Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Enkel og grei handel, men varen kom med fransk og tysk bruksanvisning, og ikke engelsk eller annet mere praktisk.
    Virket da unødvendig å dele leveransen i 2 sendinger på henholdsvis 0,5 og 0,6 kg. Den ene kom fram fredag, den andre mandag...
  • Pixmania logo

    2013-08-16 08:52:30

    Hei Jon

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no.

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike. Alle våre produkter er av europeisk standard og ikke alle produktene har en nordisk meny/... Les hele svaret »
    Hei Jon

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på Prisguide.no.

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike. Alle våre produkter er av europeisk standard og ikke alle produktene har en nordisk meny/ bruksanvisning. Dette opplyser vi under de tekniske beskrivelsene for hvert produkt.

    En nordisk versjon av bruksansvisningen vil som oftest kunne lastes ned via din PIX&Meg-konto. Skulle du foretrekke en trykt versjon av bruksanvisningen vil vi selvfølgelig kunne skrive denne ut og sende den til deg.

    For å se nærmere på din sak, vil jeg gjerne at du sender bestillingsnummeret ditt (som begynner med CCL bokstaver etterfulgt av 9-10 sifre.) til følgende e-post: nina@pixmania.com.

    Med vennlig hilsen

    Nina
    Pixmania Mediator



    Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Veldig fornøyd med at pakken ble levert på døra. Den ble levert en dag etter lovnaden fordi jeg bor "på landet", og der kjører ikke UPS!!! Sporingen stoppet opp i Oslo, og jeg måtte ringe for å få greie på når og hvordan den skulle leveres. Sporingen MÅ forbedres! Samme med SMS sporings oppdateringene...
    Veldig fornøyd med at pakken ble levert på døra. Den ble levert en dag etter lovnaden fordi jeg bor "på landet", og der kjører ikke UPS!!! Sporingen stoppet opp i Oslo, og jeg måtte ringe for å få greie på når og hvordan den skulle leveres. Sporingen MÅ forbedres! Samme med SMS sporings oppdateringene - den fungerte ikke i det hele tatt. Fikk flere SMS der jeg fikk beskjed om å svare JA, men det skjedde ikke noe mer. Mailen kom 5 timer etter at pakka var levert. Men jeg er fornøyd!
  • Pixmania logo

    2013-08-16 08:38:25

    Hei Per Erik

    Jeg har nettopp blitt informert om din henvendelse og beklager så mye at pakken ble forsinket.
    For å kunne hjelpe deg med å løse et eventuelt utestående problem, trenger jeg da bestillingsnummeret ditt.

    Så snart jeg har... Les hele svaret »
    Hei Per Erik

    Jeg har nettopp blitt informert om din henvendelse og beklager så mye at pakken ble forsinket.
    For å kunne hjelpe deg med å løse et eventuelt utestående problem, trenger jeg da bestillingsnummeret ditt.

    Så snart jeg har dette, vil jeg se nærmere på din sak og vende meg tilbake til deg med en løsning.
    Du er velkommen til å kontakte meg via : nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen

    Nina
    Pixmania Mediator

    Vis mindre »
  • Den mest uoversiktlige returordningen jeg har kommet over til dags dato. Har handlet hos en mengde norske aktører, men denne opplever som særs trenerende. De vil til å med at jeg som kunde skal fraskrive dem ansvaret for produktet om det fins det minste antydning til slitasje. I dette tilfellet en mobiltelefon. Uholdbart.
  • Pixmania logo

    2013-08-14 11:01:22

    Hei David

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.prisguide.no og beklager meget for uleiligheten i forbindelse med din ordre.

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike. Returneringene av... Les hele svaret »
    Hei David

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen din angående Pixmania på www.prisguide.no og beklager meget for uleiligheten i forbindelse med din ordre.

    Pixmania er et europeisk selskap som har lager og kontor i Frankrike. Returneringene av produktene foregår derfor til vår etterservice i Frankrike.

    Når du mottar en ordre, ligger det en returkupong i pakken. For produkter som er returnert innen angreretsfristen eller reklamasjonsretten, vil Pixmania arrangere en returnering med UPS, uten omkostninger for kunden. Idet produktet skal returneres til Frankrike, er det viktig å vedlegge en proforma faktura. Du vil automatisk motta en proforma faktura når du utfyller returkupongen online. Vår kundeservice har naturligvis også muligheten til å sende deg en proforma faktura.

    Du er meget velkommen til å kontakte meg via min direkte epost, som er: nina@pixmania.com


    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator Vis mindre »
  • Ca. 1 uke

    Rask og god levering på døren, billigere med frakt enn lokale butikker.
  • Pixmania logo

    2013-08-12 09:37:34

    Kjære Jan

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.
    ... Les hele svaret »
    Kjære Jan

    Jeg har nettopp lest anmeldelsen.

    Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med leveringstidene og priser våre. Alle ordrene pakkes og sendes fra våre lagre i Frankrike.

    Jeg håper du blir fornøyd for produktet ditt.

    Du er alltid velkommen til å sende ris eller ros via min e-mail-adresse som er: nina@pixmania.com

    Med vennlig hilsen
    Nina
    Pixmania Mediator

    Vis mindre »
Skriv omtale av Pixmania
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: