Mine lister
(+47) 815 44 009
Skriv omtale

Om Netshop.no

NetShop.no tilbyr ett bredt utvalg av data- og telefoniprodukter fra kjente produsenter.

Vi tilbyr følgende betalingsalternativer:

- Betaling Visa / Mastercard
- Betaling med KLARNA faktura- og delbetaling

NetShop.no er en seriøs aktør som har vært i det norske markedet i mange år, vi har ett effektivt lager i Sandefjord og har mer enn 500.000 registrerte kunder.

Vårt mål er å tilby deg som kunde best tenkbare service. Vi hjelper deg før og etter ditt kjøp via e-post eller telefon.

NetShop.no er sertifisert av Trygg E-handel. Det betyr at du kan være trygg og sikker når du handler hos oss. Trygg E-handels oppgave er å beskytte deg som konsument, der kun stabile og seriøse e-butikker kan bli sertifisert.

Frakt

Vi sender din bestilling med Posten / Bring og MyPack fra PostNord.

Erfaringer (10 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 6 av 10

Nyeste omtaler
  • Kort oppsummert, dette er den mest useriøse nettbutikken jeg har vært borti.

    Jeg kjøpte en skjerm fra netshop som ble levert til et nylig nedlagt postkontor og dermed returnert til netshop. Fikk ingen melding om dette, men siden det tok så lang tid å motta skjermen kontaktet jeg selv netshop...
    Kort oppsummert, dette er den mest useriøse nettbutikken jeg har vært borti.

    Jeg kjøpte en skjerm fra netshop som ble levert til et nylig nedlagt postkontor og dermed returnert til netshop. Fikk ingen melding om dette, men siden det tok så lang tid å motta skjermen kontaktet jeg selv netshop for å høre hva som hadde skjedd. Det viste seg at istedenfor å sende skjermen til meg på nytt hadde de solgt skjermen til en annen kunde etter retur. Jeg ga da beskjed om at jeg ønsket å heve kjøpet, noe de bekreftet.

    Likevel fikk jeg henholdsvis faktura, purring og 2. gangs purring fra netshop. Hver gang var jeg i kontakt med dem, og de lovet at de skulle ordne opp og fjerne kravet, men det skjedde ikke. Kontakten var også veldig dårlig, da de plutselig sluttet å svare på mail (selv etter flere purringer fra meg). Eneste måten å få tak i dem var på telefon.

    Det gikk så langt at jeg mottok inkassovarsel for denne skjermen, som jeg aldri hadde mottatt og som de hadde solgt til en annen kunde. Da kontaktet jeg inkassobyrået direkte og de fikk ordnet opp i saken siden netshop ikke gjorde det.

    Etter alt dette fikk jeg ikke engang en beklagelse fra netshop. Jeg har aldri vært med på så dårlig kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Etter fire uker klarte de ikke levere varen selv om de hadde saldo da jeg bestilte. Nå har det gått fem dager uten at pengene har har kommet tilbake på min konto.

    Hold dere unna NetShop. De tjener renter på dine penger for varer de ikke kan levere!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg har god erfaring med NetShop.
    I fjor høst kjøpte jeg 4 stk. Samsung Note2, og dessverre var det en feil med den ene telefonen.
    NetShop ordnet straks med at jeg fikk sendt telefonen til godkjent reparatør.
    Feilen lå i hovedkortet, og dette kan selvsagt ikke NetShop klandres for.
    Nå har jeg...
    Jeg har god erfaring med NetShop.
    I fjor høst kjøpte jeg 4 stk. Samsung Note2, og dessverre var det en feil med den ene telefonen.
    NetShop ordnet straks med at jeg fikk sendt telefonen til godkjent reparatør.
    Feilen lå i hovedkortet, og dette kan selvsagt ikke NetShop klandres for.
    Nå har jeg akkurat kjøpt 2. stk Sony Xperia T3 som julepresanger, og forsendelsen gikk like raskt som forrige gang - 2 dager.
    Kan vel ikke forvente raskere levering
    fra Sandefjord til Bergen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Ikke så bra på bekreftelse, men gode der det gjelder. Selv i verste julestria var varen i posten samme dag og fremme på dag to. Ikke verst :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Jeg kjøpte sony Xperia T3 til en good pris. Varen ble levert etter 2 virkedager. På expert kostet telefonen 3500kr, jeg fikk telefonen for 1500 inkludert frakt på Netshop. Kan anbefale butikken etter min erfaring.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Samme erfaring som forrige omtale: Butikken nekter å levere varer de gir ordrebekreftelse på til avtalt pris (og har belastet [ikke bare reservert] beløpet fra kundens konto). Svært useriøs og uprofesjonell kundebehandling.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Dette må være Norges mest useriøse nettbutikk. Trodde jeg gjorde en god deal på black Friday da jeg bestile 2 mobiltelefoner til en god pris. Så at de sto på lager før jeg bestilte. Ordren gikk igjennom, pengene ble trukket fra kontoen min. Så fikk jeg mail på mandag om at de hadde solgt mer...
    Dette må være Norges mest useriøse nettbutikk. Trodde jeg gjorde en god deal på black Friday da jeg bestile 2 mobiltelefoner til en god pris. Så at de sto på lager før jeg bestilte. Ordren gikk igjennom, pengene ble trukket fra kontoen min. Så fikk jeg mail på mandag om at de hadde solgt mer enn de hadde på lager og at jeg da ikke kunne få produktene. Samtidig så selger de nå samme produkt til full pris. Jeg mistet alle sjanser til å gjøre et godt mobilkjøp på Black Friday da jeg ikke fikk beskjed om at de var tomme for produktet jeg bestilte. Feilen ligger selvsagt hos Netshop men det er jeg som forbruker som nå må bestille telefonene til full pris fra en annen butikk. Hadde jeg fått vite på nettsidene deres at de var tomme for telefonen, hadde jeg selvsagt slått til på et av black Friday tilbudene til en av konkurrentene deres. Nå derimot er det for sent. Netshop.no sørget for at jeg ikke kunne få gjort en deal på Black Friday. Null kompensasjon er de villige til å gi. Kundeservicen suger. Skal aldri mer bestille noe hos dem.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Dårlig. Bestilte i september Note 4 med cover og et par BOSE øretelefoner. Da skulle dette leveres i midten av september. Skjønte etterhvert at dette var feil datoer. Nå gjaldt dette all butikkene så jeg ventet. I oktober begynte jeg flere ganger i uken å få beskjed om "leveringsendringer". Det...
    Dårlig. Bestilte i september Note 4 med cover og et par BOSE øretelefoner. Da skulle dette leveres i midten av september. Skjønte etterhvert at dette var feil datoer. Nå gjaldt dette all butikkene så jeg ventet. I oktober begynte jeg flere ganger i uken å få beskjed om "leveringsendringer". Det stod aldri hva som var endret. Mailet de tilslutt (umulig å logge inn på nettbutikken, den visste ikke lenger hvem jeg var). De svarte ikke på spørsmålene mine, men det kom da omsider fram at hodetelefonen var slettet av de og at levering ble satt til 5 uker senere i tillegg til de 6 jeg hadde ventet! Nok en nettbutikk som ljuger om tider.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Gigaset DA 710 - Produkterfaring.
    Jeg har bare godt å si om produktet, det er akkurat hva jeg ønsket meg og er meget lett å programmere og betjene. Nøler derfor ikke med å anbefale det.

    Jeg har et tips vedr. å lage navneliste for de 8 hurtigvalgtastene.

    Jeg bruker MSWord og skriver de 8...
    Gigaset DA 710 - Produkterfaring.
    Jeg har bare godt å si om produktet, det er akkurat hva jeg ønsket meg og er meget lett å programmere og betjene. Nøler derfor ikke med å anbefale det.

    Jeg har et tips vedr. å lage navneliste for de 8 hurtigvalgtastene.

    Jeg bruker MSWord og skriver de 8 navnene med store bokstaver i ARIAL, 11 punkt. Så setter jeg
    Format - Paragraf til 10 pt. efter. Så lagrer jeg dokumentet og skriver ut. Legger plastdekselet som mal over utskriften, streker omriss med blyant (ikke kulepenn!) og klipper ut.

    Jeg finner det ikke nødvendig å ha 16 navn på listen - det ser trangt ut. De 8 neste navnene trykker man skift-tasten for å finne, og bruker tastene for å finne ønsket navn i displayet.

    Displayet er også noe jeg synes er veldig bra.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Helt super. Bestilte Gigaset D710 telefon på tirsdag 5.8.2014, fikk den på torsdag 7.8.2014 og alt er såre vel til en totalpris kr. 293.68 inkl 0 i frakt.

    Samme koster 795.- i butikk hos Big Brother, 695.- hos "lillebror".

    Har ikke hatt behov for service etter kjøp.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Tidligere Netshop var bra. Nåværende er elendig. De har store problemer med forsendelser og jeg har måttet minne dem på å sende meg varene jeg bestilte 2 ganger. Det går ikke ann.. Kundeservice svarer, men er ikke stort imponert.

    En nettbutikk som ikke klarer levere varene, bør om ikke lenge...
    Tidligere Netshop var bra. Nåværende er elendig. De har store problemer med forsendelser og jeg har måttet minne dem på å sende meg varene jeg bestilte 2 ganger. Det går ikke ann.. Kundeservice svarer, men er ikke stort imponert.

    En nettbutikk som ikke klarer levere varene, bør om ikke lenge være en nettbutikk uten kunder.

    Aldri mer Netshop

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
Skriv omtale
Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Nordre Kullerød 19, Sandefjord Mer

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.