Hva ser du etter?
Mine lister
815 44 009
Skriv omtale

Om Netshop.no

NetShop er en nettbutikk som selger mobiltelefoni og relevant tilbehør.
Produktene kjøpes kun via nett og vi tilbyr følgende betalingsalternativer:

- Betaling Visa
- Betaling med Mastercard
- Betalingsterminal ved henting direkte hos netshop

NetShop sender ut pakker til hele norge og gir kunden valget mellom følgende sendemåter:

- Posten Servicepakke
- Posten dør til dør
- Hente hos NetShop i Sandefjord.

NetShop gir etter loven 14 dagers fritt kjøp på alle produkter med fri returrett etter norsk lov.

Frakt

NetShop har avtale med Posten Norge på levering av vanlige pakker. Dette er den mest brukte og kjente distribusjonen av pakker vi har i Norge. Posten Norge tilbyr flere fraktalternativer ut fra ditt ønske om leveringstid og hentested.

Leveringstiden vil variere avhengig av valgt fraktmåte. Dersom varene du har bestilt er på lager vil de normalt bli sendt fra NetShop samme dag du bestiller hvis du bestiller før kl. 15.
Med postens servicepakke er det normalt med 1-3 dagers leveringstid, men dette varierer i forhold til destinasjon og tiden på året.

Hjem på døren tar normalt 1-3 virkedager.
Henteordre er tilgjengelig fra mandag til fredag fra klokken 08:00 til 16:00

Erfaringer (7 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 5.8 av 10

Nyeste omtaler
  • Jeg kjøpte sony Xperia T3 til en good pris. Varen ble levert etter 2 virkedager. På expert kostet telefonen 3500kr, jeg fikk telefonen for 1500 inkludert frakt på Netshop. Kan anbefale butikken etter min erfaring.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Samme erfaring som forrige omtale: Butikken nekter å levere varer de gir ordrebekreftelse på til avtalt pris (og har belastet [ikke bare reservert] beløpet fra kundens konto). Svært useriøs og uprofesjonell kundebehandling.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Dette må være Norges mest useriøse nettbutikk. Trodde jeg gjorde en god deal på black Friday da jeg bestile 2 mobiltelefoner til en god pris. Så at de sto på lager før jeg bestilte. Ordren gikk igjennom, pengene ble trukket fra kontoen min. Så fikk jeg mail på mandag om at de hadde solgt mer...
    Dette må være Norges mest useriøse nettbutikk. Trodde jeg gjorde en god deal på black Friday da jeg bestile 2 mobiltelefoner til en god pris. Så at de sto på lager før jeg bestilte. Ordren gikk igjennom, pengene ble trukket fra kontoen min. Så fikk jeg mail på mandag om at de hadde solgt mer enn de hadde på lager og at jeg da ikke kunne få produktene. Samtidig så selger de nå samme produkt til full pris. Jeg mistet alle sjanser til å gjøre et godt mobilkjøp på Black Friday da jeg ikke fikk beskjed om at de var tomme for produktet jeg bestilte. Feilen ligger selvsagt hos Netshop men det er jeg som forbruker som nå må bestille telefonene til full pris fra en annen butikk. Hadde jeg fått vite på nettsidene deres at de var tomme for telefonen, hadde jeg selvsagt slått til på et av black Friday tilbudene til en av konkurrentene deres. Nå derimot er det for sent. Netshop.no sørget for at jeg ikke kunne få gjort en deal på Black Friday. Null kompensasjon er de villige til å gi. Kundeservicen suger. Skal aldri mer bestille noe hos dem.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Dårlig. Bestilte i september Note 4 med cover og et par BOSE øretelefoner. Da skulle dette leveres i midten av september. Skjønte etterhvert at dette var feil datoer. Nå gjaldt dette all butikkene så jeg ventet. I oktober begynte jeg flere ganger i uken å få beskjed om "leveringsendringer". Det...
    Dårlig. Bestilte i september Note 4 med cover og et par BOSE øretelefoner. Da skulle dette leveres i midten av september. Skjønte etterhvert at dette var feil datoer. Nå gjaldt dette all butikkene så jeg ventet. I oktober begynte jeg flere ganger i uken å få beskjed om "leveringsendringer". Det stod aldri hva som var endret. Mailet de tilslutt (umulig å logge inn på nettbutikken, den visste ikke lenger hvem jeg var). De svarte ikke på spørsmålene mine, men det kom da omsider fram at hodetelefonen var slettet av de og at levering ble satt til 5 uker senere i tillegg til de 6 jeg hadde ventet! Nok en nettbutikk som ljuger om tider.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Gigaset DA 710 - Produkterfaring.
    Jeg har bare godt å si om produktet, det er akkurat hva jeg ønsket meg og er meget lett å programmere og betjene. Nøler derfor ikke med å anbefale det.

    Jeg har et tips vedr. å lage navneliste for de 8 hurtigvalgtastene.

    Jeg bruker MSWord og skriver de 8...
    Gigaset DA 710 - Produkterfaring.
    Jeg har bare godt å si om produktet, det er akkurat hva jeg ønsket meg og er meget lett å programmere og betjene. Nøler derfor ikke med å anbefale det.

    Jeg har et tips vedr. å lage navneliste for de 8 hurtigvalgtastene.

    Jeg bruker MSWord og skriver de 8 navnene med store bokstaver i ARIAL, 11 punkt. Så setter jeg
    Format - Paragraf til 10 pt. efter. Så lagrer jeg dokumentet og skriver ut. Legger plastdekselet som mal over utskriften, streker omriss med blyant (ikke kulepenn!) og klipper ut.

    Jeg finner det ikke nødvendig å ha 16 navn på listen - det ser trangt ut. De 8 neste navnene trykker man skift-tasten for å finne, og bruker tastene for å finne ønsket navn i displayet.

    Displayet er også noe jeg synes er veldig bra.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Helt super. Bestilte Gigaset D710 telefon på tirsdag 5.8.2014, fikk den på torsdag 7.8.2014 og alt er såre vel til en totalpris kr. 293.68 inkl 0 i frakt.

    Samme koster 795.- i butikk hos Big Brother, 695.- hos "lillebror".

    Har ikke hatt behov for service etter kjøp.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Tidligere Netshop var bra. Nåværende er elendig. De har store problemer med forsendelser og jeg har måttet minne dem på å sende meg varene jeg bestilte 2 ganger. Det går ikke ann.. Kundeservice svarer, men er ikke stort imponert.

    En nettbutikk som ikke klarer levere varene, bør om ikke lenge...
    Tidligere Netshop var bra. Nåværende er elendig. De har store problemer med forsendelser og jeg har måttet minne dem på å sende meg varene jeg bestilte 2 ganger. Det går ikke ann.. Kundeservice svarer, men er ikke stort imponert.

    En nettbutikk som ikke klarer levere varene, bør om ikke lenge være en nettbutikk uten kunder.

    Aldri mer Netshop

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
Skriv omtale
Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Nordre Kullerød 19, Sandefjord Mer

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.