Annonse:
Annonse:
Mine lister  
Annonse:

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 6.6 av 10

  • 12 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av Mia 24 mars 2014 20:36

STYR UNNA!
Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min... Les hele erfaringen...

STYR UNNA!
Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd spilleren hennes hadde tatt kvelden. Da anbefalte jeg mamma å ta i bruk telefonen til det formålet og hjalp henne å laste ned noen lydbøker. Vi fikk oss imidlertid en overraskelse da vi skulle koble i headsettet. Det var ikke noe hull der!? Mamma hadde aldri lagt merke til det fordi hun ikke har hatt bruk for det før. Ca 1-2 mm nedenfor ringen på telefonens utside var det tett. Mannen til mamma stakk ned i verkstedet sitt og fant frem lupe og lommelykt og vi så at hullet manglet. Jeg prøvde å pirke nedi der med en nål og fikk ut noen plastspon. Da skjønte vi at det måtte være en støpefeil i telefonen. Så vi kontaktet kundeservice og tok oss trøbbelet med å gå igjennom deres kompliserte og tidkrevende prosess med å reklamere. Tre uker senere fikk vi en automatisert e-mail fra deres service verksted på skarnes MCARE. Der sto det at; kunden har dyttet noe ned i jack inngangen.?
Telefonen ble returnert til min mor mot et gebyr på 467 kr eller noe sånt. Mamma var klar til å gi seg med det, men hele greia opprørte henne. Jeg syntes ikke vi skulle la oss avspise med det. Det var jo tross alt en gave fra oss barna. Så jeg tok kontakt igjen og ble henvist til en svensk dame som het Zandra Ohlsson. Tok kontakt med henne og ble selvfølgelig henvist tilbake til kundeservice. Nå i dag etter tre måneder har MCARE omsider vedgått at vi hadde rett hele veien. Kundeservice på nettonnet har forholdt seg venlige og profesjonelle under hele saken, men det hjelper lite når alt rundt dem er pil råttent. Jeg har brukt de siste fire ukene av livet mitt på sikkert en 30-40 e-mailer og diverse telefoner og enden på visen er at vi blir nektet å heve kjøpet! Jeg river snart ut håret mitt i ren frustrasjon! Nettonnet er greie på service, pris og levering, men hvis du ikke vil risikere å måtte bruke måneder med tid og energi hvis du skulle være så uheldig å kjøpe et produkt som ikke holder mål, ja, da burde du holde deg langt unna!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av Jens Petter 11 mars 2014 19:21

Super levering. jeg fikk telefonen min raskt og billig. Veldig fornøyd med leverangsen :)



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Henning 26 feb. 2014 19:08

Veldig treige med å betale tilbake penger etter kansellerte ordre. Måtte purre. Treig kundeservice.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Ann 20 feb. 2014 18:01

Jeg bestilte en Acer pc en sen onsdag kveld,jeg regnet med lang leveringstid, da jeg bor i annen landsdel enn hvor nettbutikken holder til.
Det ble imidlertid superrask levering, innen en uke fra bestilling var pc`n på plass og satt opp :) Produktet hadde god pris, rask og ordentlig forsendelse, slik... Les hele erfaringen...

Jeg bestilte en Acer pc en sen onsdag kveld,jeg regnet med lang leveringstid, da jeg bor i annen landsdel enn hvor nettbutikken holder til.
Det ble imidlertid superrask levering, innen en uke fra bestilling var pc`n på plass og satt opp :) Produktet hadde god pris, rask og ordentlig forsendelse, slik at jeg er veldig godt fornøyd med servicen hos Nettonett. Jeg har tidligere kjøpt digitalt kamera fra Nettonett, også da var jeg meget godt fornøyd. Butikken anbefales!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 dager

Av anders 26 nov. 2013 15:28

God pris, god levering, jeg har bestilt 2 ganger fra netonnet og begge leveransene kom til nærmeste butikk for henting på 3 dager. 1 gang var pcdeler og andregang var adapter og OS. jeg venter nå en tv og nytt grafikkort, bestillte det for 2 dager siden (søndag).



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Jim 21 nov. 2013 21:40

Billig butikk, men svært treg levering.
Varen er merket "på lager" men når det går 4-5 dager før posten endelig mottar varen så er det alt for dårlig.
Betalte ekstra for ekspress levering en gang, men samme tregheten før de klarer å levere ut til posten.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.