Laster
815 00 780
Skriv omtale

Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2001 ble nettsalget supplert med Lagershoper i Sverige der man handler til samme lave priser som på nett.

På nett gjennomfører du hele kjøpsprosessen selv og får etterpå varen levert hjem. Våre Lagershoper i Sverige har ingen selgere eller dyre lokalkostnader. I stedet slår du akkurat som på nett opp varen på en av våre søkestasjoner, og henter den etterpå selv fra anvist lagerplass. Det gjør at vi kan holde lave kostnader ved salg og distribusjon, noe som kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 14 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter.

Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, Dvd-spillere, MP3-spillere og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne!

Fordelene med NetOnNets modell:
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Er du i Sverige og heller vil handle i Lagershopene har de åpent alle dager i uken.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Erfaringer (17 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 6.5 av 10

Nyeste omtaler
  • Egentlig en veldig god butikk, både på pris og utvalg. Det som irriterer meg er at når man velger gratis frakt, så er det lengre leveringstid. Det tar 6-10 dager? Det er helt latterlig. De lar ordren ligge uten å røre den på 6 dager bare fordi det er leveringstiden ved gratis frakt. Kunne spart...
    Egentlig en veldig god butikk, både på pris og utvalg. Det som irriterer meg er at når man velger gratis frakt, så er det lengre leveringstid. Det tar 6-10 dager? Det er helt latterlig. De lar ordren ligge uten å røre den på 6 dager bare fordi det er leveringstiden ved gratis frakt. Kunne spart seg for å reklamere med gratis frakt når det er slike betingelser.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Fantastisk nettbutikk.. Pakker bestilt med express levering er her på ca 4 dager, men det er jammen pakkene som blir bestilt med gratis frakt 6-10 dager. Har hatt uflaks med en ting jeg har kjøpt fra Netonnet. Sendte dette inn, og etter 1 uke var en ny pakke ankommet posten. De har super kundeservice...
    Fantastisk nettbutikk.. Pakker bestilt med express levering er her på ca 4 dager, men det er jammen pakkene som blir bestilt med gratis frakt 6-10 dager. Har hatt uflaks med en ting jeg har kjøpt fra Netonnet. Sendte dette inn, og etter 1 uke var en ny pakke ankommet posten. De har super kundeservice både før og etter kjøp. Å avbestille har aldri vært noe problem. De få gangene jeg har ringt og spurt om det blir det gjort på et par minutter hvis ikke varen allerede er sendt. Begge totter opp for Netonnet :) :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Virker som en bedrift som liker og ha fritid. ELENDIG service. Ringer du inn til kundeservice, vær forbedredt på lang ventetid, og samme sang som spiller x antall ganger. Når de tar den, blir du møtt med en irritert svenske. Jeg kunne ikke avbestille min ordre, da den var KLAR for sending, altså...
    Virker som en bedrift som liker og ha fritid. ELENDIG service. Ringer du inn til kundeservice, vær forbedredt på lang ventetid, og samme sang som spiller x antall ganger. Når de tar den, blir du møtt med en irritert svenske. Jeg kunne ikke avbestille min ordre, da den var KLAR for sending, altså IKKE sendt. Så da må jeg bare vente å se hva jeg får. virker som om flertallet har fått enten feil produkt eller defekt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Ikke fått produkt og kan ikke få tilbake pengene!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har nylig kjøpt 2 stk laptop, raskt og veldig bra levert. Betalte 74kr i porto og angrer ikke på det. Måtte returnere den ene og da tok det bare 8 dager før ny lå i postkassen. Har tidligere også angret på kjøp og da har pengene vært på konto etter ca 8 arbeids dager. Handler der gjerne...
    Har nylig kjøpt 2 stk laptop, raskt og veldig bra levert. Betalte 74kr i porto og angrer ikke på det. Måtte returnere den ene og da tok det bare 8 dager før ny lå i postkassen. Har tidligere også angret på kjøp og da har pengene vært på konto etter ca 8 arbeids dager. Handler der gjerne igjen, prisen er forholdsvis lave men sjekk prisguide.no før kjøp det finnes butikker ned lavere priser på enkelte varer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Elendig kundeservice. Ikke kjøp fra NetOnNet. Hvis problemer oppstår i ettertid, yter de ingen service.
    Det hjelper lite med forbrukerrettigheter, hvis nettbutikken gir blaffen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Handlet i årevis og alltid levert uten problemer.Helt topp !

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Helt ubrukelig kundeservice. Bestiller aldri noe fra Netonnet igjen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • De leverte fort og da jeg fikk varene, sendte jeg tilbake skjermkort pga coil whine, tok 8 dager fra jeg sendte kortet til jeg fikk ett nytt ett :) veldig proff kunde service.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Elendig. Butikken forstår ikke produktene de selger. Ingen kundeservice. Etter retur av defekt produkt fikk jeg i retur krav om betaling av et helt annet produkt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Forferdelig lang ventetid på alt som har med kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Helt elendig at de skal holde tilbake varer fordi man har valgt gratis frakt.Greit nok at de kan prioritere de som velger å betale for frakten, men å holde tilbake varer i over en uke er rett og slett latterlig.

    Skal aldri bruke den butikken mer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Gode priser, kjapp ordrebehandling, gratis frakt og rask leveranse (tatt i betraktning at oppgitt leveringstid var 6-10 dager, men jeg fikk pakken etter 4 dager).

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Service etter kjøp elendig. Lang behandlingstid, måtte purre flere ganger for å få svar, måtte sende inn utstyr kjøpt for å få vurdert reklamasjon, og det ble krevt mer avgift for å få returnert utstyret enn det som ble oppgitt på forhånd.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Service etter kjøp dårleg. Lang reparasjonstid, lite tilbakemelding, stadig nye kundebehandlarar, ikkje svar på mail. Kjøpt tlf des 2013, fungert 4 månader hittil, resten av tida på gjentatte reparasjonar. Håpar fortsatt på å få heve kjøpet.
    Ingen fleire kjøp på Netonnet!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse...
    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne dette selv, - handlet nye simkort - til ingen nytte, - og ringte til slutt Leverandøren av Huawei. Som kort konstaterte at varen var kaputt og måtte returneres til fabrikken.
    Jeg pakket og sendte tlf. i retur 6. september - til den adressen som NetOnNet oppga.
    Derfra har hele handlingsforløpet vært et mareritt. DET VAR NEMLIG KOMPLETT UMULIG FOR KUNDESERCVICE Å FINNE PAKKEN! Som ble sendt på samme måte som mottatt, dvs. som brev, med tydelig adresse til mottager og avsender. Men borte var og ble denne pakken, - påsto menneskene - som i hovedsak er ansatt nettopp for å finne returvarer. Jeg har brukt mer tid enn noen av de ansvarlige i serviceavd. hos NetOnNet, og det oppleves som jeg stort sett har gjort jobben for dem.
    Gikk først til det lokale postkontoret der pakken ble levert. Som ikke kunne gjøre noe uten sporingsnr. Sa de. Og ettersom lete-mannskapet på nettbutikken stadig var i villrede om hvor denne mystiske pakken befant seg, - gikk jeg til slutt ned til Postens hovedkontor i Kristiansand. Der sendte de ut en detaljert etterlysning av pakken.
    OG DET HJALP. PLUTSELIG - ETTER TRE UKERS SURR - FANT LETEMANNSKAPET HOS NETONNET DEN MYSTISKE PAKKEN.
    Jeg fikk glad-meldingen i dag, men resten av beskjeden var lite å glede seg over:
    Det ville nemlig gå ytterlige tre uker, minst, med sjekk av telefonen av de faglærte på fabrikken, - men først etter den returnerte pakken var blitt kontrollert, - om den virkelig inneholdt det samme som da den ble sendt.
    For meg, som kjøper, virker det i beste fall som unødig byråkrati - etter all somlingen med å finne pakken. I verste fall en sjikanøs mangel på vilje til å gidde å spore opp en pakke som var korrekt pakket, og påført adresser til mottaker og avsender. Antagelig har den ankommet og ligget på et mottakslager i to uker. Dette ser jeg som et fravær av respekt overfor en kunde som venter på et såpass viktig produkt som en mob. tlf. (Jeg synes oppriktig synd på de vennlige menneskene som er ansatt til måtte FORMIDLE de dårlige nyhetene, som de selv antagelig aldri var ansvarlige for.
    Ellers er den lange korrespondansen med fravær av initiativ et glimrende eksempel på FRAVÆR av kundeservice, spesielt fordi mennesker i alle serviceavdelinger - som har kundebehandling som profesjon - kan tillate at en sak drøyer såpass lenge i tid. SKAMME SEG!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har gått 1 uke nå og varene er fortsatt ikke kommet frem. Da hjelper det lite med gratis frakt. Dukket også opp en faktura i posten med serviceavgift på 375kr noe jeg ikke har snøring på hva er da varene ble betalt med kort.

    Kommer ikke til å bruke netonnet igjen, selv om de er gode på pris.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Ikke noe negativt bortsett fra at de ikke er så raske til å levere. De sender varene fra Sverige.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Handler her hele tiden, aldri opplevd noen forsinkelser eller problemer. Meget fornøyd!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Bestilte PS4 med 2-5 fraktdager (79,-) til en adresse sentralt i Trondheim. NetonNet/Posten brukte 4 ukedager på å komme frem. Veldig beskjedent ift tidligere erfaringer

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt...
    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake, og kjøpe den et annet sted. I mailen hvor jeg fikk fraktseddelen gjorde jeg det klart at det var det jeg ønsket og kundeservice skrev faktisk "da noterer vi det" Jeg fylte også ut garantiskjemaet og angreskjemaet hvor jeg krysset av for det samme.

    Da jeg fikk bekreftelse på at pakken hadde blitt mottatt sendte de meg en ny telefon. Jeg ble litt forundret, for det var ikke det jeg hadde bedt om og ringte kundeservice. Der forklarte jeg saken, og de sa at de skulle avbestille sendingen og fortsette med returen.

    Det skjedde ikke.

    Da jeg fikk telefonen, over helgen gadd jeg ikke å rote mer. Den nye telefonen fungerte.

    Jeg bare syns det er skikkelig merkelig at alle serviceinstanser ignorerer hva jeg har sagt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var...
    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters gjør meg alltid litt skeptisk. Håper det var en glipp. Jeg har ingen erfaringer med oppfølgingen hos NetonNet dersom det er snakk om retur- eller garantisaker, men har ingenting å utsette på pris og leveringstid. Jeg kommer til å handle her igjen hvis det faller seg slik.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling,...
    Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling, men intet skjer- bare tomme lovnader.
    HOLD DERE UNNA DENNE BUTIKKEN !!
    Pris er ikke allt !!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg er helt enig med MIA.
    Selv kjøpte jeg tlf fra firmaet.
    Den første ble det trøbbel med, og ble nok, med en god del diskusjon - byttet.
    Neste av samme merke fortsatte med trøbbel, og pr i dag har det ikke nyttet diskutere med firma NETONET om tilbakelevering. Dvs. i ca. 8 mnd.
    Det er rett og slett lite tiltalende. Martin

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle...
    Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle her, så velg heller multicom, komplett, dustin eller proshop. Deal.no fungerer også. De er trege til å levere, men fantastisk bra på support.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
Skriv omtale