Hva ser du etter?
Mine lister

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
815 00 780
Om NetOnNet

NetOnNet åpnet den 10. mars 1999 med en enkel forretningsidé: å selge hjemmeelektronikk til lavere priser enn i vanlige butikker. Vi fantes bare på nett og solgte våre produkter direkte fra lagerhyllen. I 2001 ble nettsalget supplert med Lagershoper i Sverige der man handler til samme lave priser som på nett.

På nett gjennomfører du hele kjøpsprosessen selv og får etterpå varen levert hjem. Våre Lagershoper i Sverige har ingen selgere eller dyre lokalkostnader. I stedet slår du akkurat som på nett opp varen på en av våre søkestasjoner, og henter den etterpå selv fra anvist lagerplass. Det gjør at vi kan holde lave kostnader ved salg og distribusjon, noe som kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Vi nøyer oss ikke med lave priser. Vi tror at du vil handle av en seriøs bedrift med god service i form av raske og sikre leveringer, proff rådgivning, bra garantibetingelser og dyktige serviceverksteder. For at du skal kunne HANDLE SIKKERT har NetOnNet bl.a. angrefrist og åpent kjøp i 14 dager, 1- 2 års garanti og raske leveranser. Du velger selv den leveringsmåten som passer deg, ut fra Posten Norges leveringsmuligheter.

Vi på NetOnNet selger hjemmeelektronikk som TV, lydanlegg, datamaskiner, mobiltelefoner, kamera, Dvd-spillere, MP3-spillere og mye mer. Vår jobb er å hjelpe deg til å finne akkurat det du vil ha, uansett om du er ekspert eller bare litt nysgjerrig. Dersom du har noen spørsmål, kontakt oss gjerne!

Fordelene med NetOnNets modell:
Lave priser: Som nettbutikk/Lagerhop minimerer vi kostnadene for lager, eksponering, leie, administrasjon og personale. Kostnadsfordelene kommer deg som kunde til gode i form av lavere priser.

Enkelt: På nett har vi åpent 24 timer i døgnet, året rundt. Det gir deg muligheten til å handle når du selv vil. Er du i Sverige og heller vil handle i Lagershopene har de åpent alle dager i uken.

Sikkerhet: Vi følger Forbrukerrådets retningslinjer når det kommer til reklamasjonsrett. Via våre nettsider kan du ta kontakt med nærmeste autoriserte verksted, eller med oss når det passer deg.

Kundens betingelser: I en nettbutikk/Lagershop gjør du ditt eget valg uten stress eller press. NetOnNet har ambisjoner om å ha markedets beste produktinformasjon i tillegg til det bredeste utvalget. Vi vet nemlig at du bare kommer til å handle hos oss hvis det skjer på dine betingelser.

Erfaringer - sammendrag (20 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 5.9 av 10

Nyeste erfaringer
  • Service etter kjøp elendig. Lang behandlingstid, måtte purre flere ganger for å få svar, måtte sende inn utstyr kjøpt for å få vurdert reklamasjon, og det ble krevt mer avgift for å få returnert utstyret enn det som ble oppgitt på forhånd.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Service etter kjøp dårleg. Lang reparasjonstid, lite tilbakemelding, stadig nye kundebehandlarar, ikkje svar på mail. Kjøpt tlf des 2013, fungert 4 månader hittil, resten av tida på gjentatte reparasjonar. Håpar fortsatt på å få heve kjøpet.
    Ingen fleire kjøp på Netonnet!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse...
    Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
    Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne dette selv, - handlet nye simkort - til ingen nytte, - og ringte til slutt Leverandøren av Huawei. Som kort konstaterte at varen var kaputt og måtte returneres til fabrikken.
    Jeg pakket og sendte tlf. i retur 6. september - til den adressen som NetOnNet oppga.
    Derfra har hele handlingsforløpet vært et mareritt. DET VAR NEMLIG KOMPLETT UMULIG FOR KUNDESERCVICE Å FINNE PAKKEN! Som ble sendt på samme måte som mottatt, dvs. som brev, med tydelig adresse til mottager og avsender. Men borte var og ble denne pakken, - påsto menneskene - som i hovedsak er ansatt nettopp for å finne returvarer. Jeg har brukt mer tid enn noen av de ansvarlige i serviceavd. hos NetOnNet, og det oppleves som jeg stort sett har gjort jobben for dem.
    Gikk først til det lokale postkontoret der pakken ble levert. Som ikke kunne gjøre noe uten sporingsnr. Sa de. Og ettersom lete-mannskapet på nettbutikken stadig var i villrede om hvor denne mystiske pakken befant seg, - gikk jeg til slutt ned til Postens hovedkontor i Kristiansand. Der sendte de ut en detaljert etterlysning av pakken.
    OG DET HJALP. PLUTSELIG - ETTER TRE UKERS SURR - FANT LETEMANNSKAPET HOS NETONNET DEN MYSTISKE PAKKEN.
    Jeg fikk glad-meldingen i dag, men resten av beskjeden var lite å glede seg over:
    Det ville nemlig gå ytterlige tre uker, minst, med sjekk av telefonen av de faglærte på fabrikken, - men først etter den returnerte pakken var blitt kontrollert, - om den virkelig inneholdt det samme som da den ble sendt.
    For meg, som kjøper, virker det i beste fall som unødig byråkrati - etter all somlingen med å finne pakken. I verste fall en sjikanøs mangel på vilje til å gidde å spore opp en pakke som var korrekt pakket, og påført adresser til mottaker og avsender. Antagelig har den ankommet og ligget på et mottakslager i to uker. Dette ser jeg som et fravær av respekt overfor en kunde som venter på et såpass viktig produkt som en mob. tlf. (Jeg synes oppriktig synd på de vennlige menneskene som er ansatt til måtte FORMIDLE de dårlige nyhetene, som de selv antagelig aldri var ansvarlige for.
    Ellers er den lange korrespondansen med fravær av initiativ et glimrende eksempel på FRAVÆR av kundeservice, spesielt fordi mennesker i alle serviceavdelinger - som har kundebehandling som profesjon - kan tillate at en sak drøyer såpass lenge i tid. SKAMME SEG!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har gått 1 uke nå og varene er fortsatt ikke kommet frem. Da hjelper det lite med gratis frakt. Dukket også opp en faktura i posten med serviceavgift på 375kr noe jeg ikke har snøring på hva er da varene ble betalt med kort.

    Kommer ikke til å bruke netonnet igjen, selv om de er gode på pris.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Ikke noe negativt bortsett fra at de ikke er så raske til å levere. De sender varene fra Sverige.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Handler her hele tiden, aldri opplevd noen forsinkelser eller problemer. Meget fornøyd!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Bestilte PS4 med 2-5 fraktdager (79,-) til en adresse sentralt i Trondheim. NetonNet/Posten brukte 4 ukedager på å komme frem. Veldig beskjedent ift tidligere erfaringer

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt...
    Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

    Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

    Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake, og kjøpe den et annet sted. I mailen hvor jeg fikk fraktseddelen gjorde jeg det klart at det var det jeg ønsket og kundeservice skrev faktisk "da noterer vi det" Jeg fylte også ut garantiskjemaet og angreskjemaet hvor jeg krysset av for det samme.

    Da jeg fikk bekreftelse på at pakken hadde blitt mottatt sendte de meg en ny telefon. Jeg ble litt forundret, for det var ikke det jeg hadde bedt om og ringte kundeservice. Der forklarte jeg saken, og de sa at de skulle avbestille sendingen og fortsette med returen.

    Det skjedde ikke.

    Da jeg fikk telefonen, over helgen gadd jeg ikke å rote mer. Den nye telefonen fungerte.

    Jeg bare syns det er skikkelig merkelig at alle serviceinstanser ignorerer hva jeg har sagt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var...
    Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters gjør meg alltid litt skeptisk. Håper det var en glipp. Jeg har ingen erfaringer med oppfølgingen hos NetonNet dersom det er snakk om retur- eller garantisaker, men har ingenting å utsette på pris og leveringstid. Jeg kommer til å handle her igjen hvis det faller seg slik.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling,...
    Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
    Men der stopper det !!!
    Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
    Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
    Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling, men intet skjer- bare tomme lovnader.
    HOLD DERE UNNA DENNE BUTIKKEN !!
    Pris er ikke allt !!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg er helt enig med MIA.
    Selv kjøpte jeg tlf fra firmaet.
    Den første ble det trøbbel med, og ble nok, med en god del diskusjon - byttet.
    Neste av samme merke fortsatte med trøbbel, og pr i dag har det ikke nyttet diskutere med firma NETONET om tilbakelevering. Dvs. i ca. 8 mnd.
    Det er rett og slett lite tiltalende. Martin

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle...
    Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

    Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

    Hvis du ikke må handle her, så velg heller multicom, komplett, dustin eller proshop. Deal.no fungerer også. De er trege til å levere, men fantastisk bra på support.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert,...
    Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert, og kan egentlig ikke huske at jeg ventet veldig lenge på de andre tingene.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet...
    Styr unna butikken.

    Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

    Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

    To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

    Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til forsikringsselskapet.

    De gjorde dette, og jeg snakket med forsikringsselskapet. De sa etter mye fram og tilbake at de skulle sende melding til netonnet og be dem sende meg et nytt nettbrett.

    SÅ startet problemene.

    For det første, viste det seg at netonnet ikke hadde Nexus 7 inne lengre, og ikke hadde planer om å ta inn flere. Så de sa jeg kunne velge et "tilsvarende produkt i samme produktklasse for 2990,-".

    Det finnes ingenting som er i NÆRHETEN av Nexus 7 til 2990,- og det var jeg klar over da jeg kjøpte det først. Så jeg sjekket litt, og fant noe som kom ganske nærme når det gjaldt "verdi for pengene". Galaxy tabPro.

    Da jeg sjekket dette, var prisen på galaxyen 3500,- men de hadde den ikke inne. At den kostet 3500 betydde at en forsikring på den ville koste ca 700 kroner.

    Så totalt ville jeg måtte betale 1400 kroner (3500+700+200(egenandel på forsikring)-2990)

    Men slik gikk det altså ikke. To dager etter at jeg sendte dem en mail om at jeg i så fall ville ha en galaxy tabpro, hadde de skrudd opp prisen til 3990 på tabproen, og dermed gikk forsikringsbeløpet også opp til 900 kroner.

    Så det hele endte opp med følgende;
    Jeg får snart tilsendt et nettbrett som er VERRE enn det nettbrettet jeg hadde, og jeg kommer til å måtte betale 2000 kroner ekstra for det kontra 199 jeg hadde måttet betale om de ikke hadde sluttet å ta inn nettbrettet.

    Det som plager meg MEST dog, er det lille stuntet de gjorde ved å bytte prisen fra 3500 til 3990. 700 kroner er ikke mye (500 ekstra for brett og 200 ekstra for forsikring) men jeg føler meg snyltet og det er ikke en følelse man skal sitte igjen med etter en slik situasjon, synes jeg.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Greie priser, men treg leveringstid.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min...
    STYR UNNA!
    Mobilkjøpet som ble til et mareritt for en hel familie...
    Jeg og min søster ville kjøpe en smarttelefon til vår aldrende mor. Valget falt på en Samsung galaxy s3 mini fra netonnet. Mamma fikk telefonen og alt var tilsynelatende bra helt frem til desember 2013. Da var både jeg og min søster på besøk til jul. Min mor var da fortvilet fordi hun liker å høre på lydbøker og cd spilleren hennes hadde tatt kvelden. Da anbefalte jeg mamma å ta i bruk telefonen til det formålet og hjalp henne å laste ned noen lydbøker. Vi fikk oss imidlertid en overraskelse da vi skulle koble i headsettet. Det var ikke noe hull der!? Mamma hadde aldri lagt merke til det fordi hun ikke har hatt bruk for det før. Ca 1-2 mm nedenfor ringen på telefonens utside var det tett. Mannen til mamma stakk ned i verkstedet sitt og fant frem lupe og lommelykt og vi så at hullet manglet. Jeg prøvde å pirke nedi der med en nål og fikk ut noen plastspon. Da skjønte vi at det måtte være en støpefeil i telefonen. Så vi kontaktet kundeservice og tok oss trøbbelet med å gå igjennom deres kompliserte og tidkrevende prosess med å reklamere. Tre uker senere fikk vi en automatisert e-mail fra deres service verksted på skarnes MCARE. Der sto det at; kunden har dyttet noe ned i jack inngangen.?
    Telefonen ble returnert til min mor mot et gebyr på 467 kr eller noe sånt. Mamma var klar til å gi seg med det, men hele greia opprørte henne. Jeg syntes ikke vi skulle la oss avspise med det. Det var jo tross alt en gave fra oss barna. Så jeg tok kontakt igjen og ble henvist til en svensk dame som het Zandra Ohlsson. Tok kontakt med henne og ble selvfølgelig henvist tilbake til kundeservice. Nå i dag etter tre måneder har MCARE omsider vedgått at vi hadde rett hele veien. Kundeservice på nettonnet har forholdt seg venlige og profesjonelle under hele saken, men det hjelper lite når alt rundt dem er pil råttent. Jeg har brukt de siste fire ukene av livet mitt på sikkert en 30-40 e-mailer og diverse telefoner og enden på visen er at vi blir nektet å heve kjøpet! Jeg river snart ut håret mitt i ren frustrasjon! Nettonnet er greie på service, pris og levering, men hvis du ikke vil risikere å måtte bruke måneder med tid og energi hvis du skulle være så uheldig å kjøpe et produkt som ikke holder mål, ja, da burde du holde deg langt unna!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Super levering. jeg fikk telefonen min raskt og billig. Veldig fornøyd med leverangsen :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Veldig treige med å betale tilbake penger etter kansellerte ordre. Måtte purre. Treig kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg bestilte en Acer pc en sen onsdag kveld,jeg regnet med lang leveringstid, da jeg bor i annen landsdel enn hvor nettbutikken holder til.
    Det ble imidlertid superrask levering, innen en uke fra bestilling var pc`n på plass og satt opp :) Produktet hadde god pris, rask og ordentlig forsendelse, slik...
    Jeg bestilte en Acer pc en sen onsdag kveld,jeg regnet med lang leveringstid, da jeg bor i annen landsdel enn hvor nettbutikken holder til.
    Det ble imidlertid superrask levering, innen en uke fra bestilling var pc`n på plass og satt opp :) Produktet hadde god pris, rask og ordentlig forsendelse, slik at jeg er veldig godt fornøyd med servicen hos Nettonett. Jeg har tidligere kjøpt digitalt kamera fra Nettonett, også da var jeg meget godt fornøyd. Butikken anbefales!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • God pris, god levering, jeg har bestilt 2 ganger fra netonnet og begge leveransene kom til nærmeste butikk for henting på 3 dager. 1 gang var pcdeler og andregang var adapter og OS. jeg venter nå en tv og nytt grafikkort, bestillte det for 2 dager siden (søndag).

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Billig butikk, men svært treg levering.
    Varen er merket "på lager" men når det går 4-5 dager før posten endelig mottar varen så er det alt for dårlig.
    Betalte ekstra for ekspress levering en gang, men samme tregheten før de klarer å levere ut til posten.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Etter å ha lest en rekke av brukeranmeldelsene vedrørende NetOnNet og reklamasjon ble jeg lettere svett da mitt trådløse hodesett tok kvelden etter kort tids bruk.

    Det var således helt unødvendig.

    Tok kontakt med kundeservice, fikk svar tilbake per epost neste dag der vedkommende spurte hva...
    Etter å ha lest en rekke av brukeranmeldelsene vedrørende NetOnNet og reklamasjon ble jeg lettere svett da mitt trådløse hodesett tok kvelden etter kort tids bruk.

    Det var således helt unødvendig.

    Tok kontakt med kundeservice, fikk svar tilbake per epost neste dag der vedkommende spurte hva problemet gjaldt og om hvordan produktet var skadet. Svarte etter beste evne og etter noen meldinger fram og tilbake sendte kundebehandleren meg en ferdigadressert og ferdigfrankert fraktseddel via epost til å feste utenpå fraktemballasjen.

    Min kostnad ble derfor bare snaue tjue kroner for emballasjen.

    Tok deretter utskrift av garantibevis (som legges ved ordrebekreftelse via epost) og returskjema, der jeg skrev hva problemet gjaldt og om det var ønskelig med et nytt produkt eller et annet produkt av tilsvarende karakter.

    Kundebehandleren var hyggelig og verkstedet hold meg oppdatert underveis. Da dette vare en vare de ikke kunne reparere, sendte de meg et helt nytt hodesett få dager senere og jeg anser saken som ute av verden.

    Sjelden opplevd en mer smertefri reklamasjon.

    Positivt overrasket!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • NetOnNet kan være et helt kurant sted å kjøpe diverse lager-vare billigere enn andre steder.

    Men servicen de tilbyr, selv før kjøp, er komisk dårlig. De tar for eksempel inn bestillingsvarer fra eksterne lager når folk bestiller en vare de ikke har status på. Hvorpå de konsekvent selger...
    NetOnNet kan være et helt kurant sted å kjøpe diverse lager-vare billigere enn andre steder.

    Men servicen de tilbyr, selv før kjøp, er komisk dårlig. De tar for eksempel inn bestillingsvarer fra eksterne lager når folk bestiller en vare de ikke har status på. Hvorpå de konsekvent selger det bestilte produktet til den første som bestiller etter at systemet deres er oppdatert. Med andre ord, du er ikke lagt inn i køen slik at du får tilsendt bestillingsvarer når den kommer inn i Netonnets system. Du kan heller ikke spore hvor ordren din ligger i systemet, eller om den er aktiv i det hele tatt - om en ny sku dukket opp og produktet aldri vil bli tatt inn igjen, osv.

    Etter bestilling, og ved reklamasjon eller erstatning av varer som ryker, er Netonnet om mulig enda dårligere. Jeg har bestilt flere varer - to av dem måtte i retur på et tidspunkt. Begge erstatningene ble liggende i over to måneder uten aktivitet, mens kundeservice lovte opp til flere ganger at alt var i orden.

    I etterkant var det ikke snakk om erstatning eller noen slags godtgjørelse. Tvert i mot - de sendte meg et inkassokrav på en faktura jeg aldri hadde fått, på en fillesum i et mellomlegg mellom produktet jeg fikk som erstatning for den ødelagte varen.

    Support foreslo til slutt å sende meg et gavekort på 500,- for tort å svie. Ja takk, sa jeg. En stund senere sendte de et gavekort på 300,-

    Velg en annen butikk, med mindre det er et kurant pakkeprodukt du er sikker på du slipper å returnere.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Litt mangelfull informasjon underveis, men rask og effektiv kundestøtte ordnet opp i dette.

    Prisene er helt kurante og på den billigere siden.

    Varene kom dagen etter att de var sendt, og i god stand.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Den 19/6 leverte jeg mobilen min på reklamasjon for tredje gang på samme feil og krevde kjøpet hevet. I dag, tre måneder etterpå, fikk jeg til slutt pengene tilbake, etter at telefonen har ligget i posten 5 ganger, og jeg har vert igjennom utallige e-poster og til slutt en forbrukerrådsklage, og...
    Den 19/6 leverte jeg mobilen min på reklamasjon for tredje gang på samme feil og krevde kjøpet hevet. I dag, tre måneder etterpå, fikk jeg til slutt pengene tilbake, etter at telefonen har ligget i posten 5 ganger, og jeg har vert igjennom utallige e-poster og til slutt en forbrukerrådsklage, og da nesten tre uker etter at de "tapte" der. Men ikke alle pengene, de skylder meg fortsatt penger for frakten og forsinkelsesrente... Lurer på hvor mange timer jeg egentlig har brukt på å få hevet kjøpet nå. Sukk...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.