Mine lister  

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 6.5 av 10

  • 18 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av David Øhre Andersen 22 juli 2014 09:28

Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var... Les hele erfaringen...

Bestilte en Samsung Galaxy S3 mini til min mor herfra for en stund siden, og den raske leveringen gjorde at jeg valgte NetonNet igjen da jeg skulle ha en HTC One Mini selv. Rask levering, ingen problemer. Eneste var at den kunne vært mer forsvarlig pakket. Det var en pose med luft i esken, men den var dårlig plassert så esken med selve telefonen i lå løst. Det ser ut til å ha gått bra, men floaters gjør meg alltid litt skeptisk. Håper det var en glipp. Jeg har ingen erfaringer med oppfølgingen hos NetonNet dersom det er snakk om retur- eller garantisaker, men har ingenting å utsette på pris og leveringstid. Jeg kommer til å handle her igjen hvis det faller seg slik.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Vidar Johansen 11 juli 2014 23:10

Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
Men der stopper det !!!
Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling,... Les hele erfaringen...

Butikken er grei nok den. Gode priser og rask levering.
Men der stopper det !!!
Kjøpte xperia p for 1,5 år siden, som har med 4 innsendinger værtpå "reise i over 3 mnd.
Endelig (?) ser det ut til reklamasjon og tilbakebetaling, men hva skjer, - ingenting.
Har ventet nå iallefall 14dgr. på tilbakebetaling, men intet skjer- bare tomme lovnader.
HOLD DERE UNNA DENNE BUTIKKEN !!
Pris er ikke allt !!!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av martin 07 juli 2014 15:54

Jeg er helt enig med MIA.
Selv kjøpte jeg tlf fra firmaet.
Den første ble det trøbbel med, og ble nok, med en god del diskusjon - byttet.
Neste av samme merke fortsatte med trøbbel, og pr i dag har det ikke nyttet diskutere med firma NETONET om tilbakelevering. Dvs. i ca. 8 mnd.
Det er rett og slett lite tiltalende. Martin



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Tor Bruheim 04 juli 2014 15:55

Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

Hvis du ikke må handle... Les hele erfaringen...

Veldig bra på levering, men ikke tro for et eneste sekund at du får særlig ekstra hjelp eller velvilje ved supportsaker. Da er de vrange og vanskelige, og de greier utmerket godt å vri seg unna.

Jeg har også erfart at de har dårlige produkter inne som ikke virker.

Hvis du ikke må handle her, så velg heller multicom, komplett, dustin eller proshop. Deal.no fungerer også. De er trege til å levere, men fantastisk bra på support.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Neste dag

Av Ompa Kaiiizer 03 juli 2014 14:31

Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert,... Les hele erfaringen...

Ser at det er flere misfornøyde folk her, men jeg er ikke en av dem. Jeg kjøpte en iskremmaskin i juli 2012, digitalkamera og minnebrikke i både mars 2014 og nå i juli 2014. Veldig fornøyd med alle 3 kjøp. Iskremmaskinen fungerer fortsatt svært utmerket. Det siste kameraet ble meget raskt levert, og kan egentlig ikke huske at jeg ventet veldig lenge på de andre tingene.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Alex 03 juli 2014 04:23

Styr unna butikken.

Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet... Les hele erfaringen...

Styr unna butikken.

Jeg kjøpte en Nexus 7 (2013) 4G fra dem med sånn superforsikring som igrunn skal dekke alt fordi jeg elsker å tukle med elektronikk.

Uansett, selve kjøpet var helt greit, billig og raskt.

To, kanskje tre måneder senere, ble nettbrettet ødelagt på grunn av en app som kræsjet.

Jeg ringte til service, og fortalte dem om situasjonen, og de sa de skulle sette meg over til forsikringsselskapet.

De gjorde dette, og jeg snakket med forsikringsselskapet. De sa etter mye fram og tilbake at de skulle sende melding til netonnet og be dem sende meg et nytt nettbrett.

SÅ startet problemene.

For det første, viste det seg at netonnet ikke hadde Nexus 7 inne lengre, og ikke hadde planer om å ta inn flere. Så de sa jeg kunne velge et "tilsvarende produkt i samme produktklasse for 2990,-".

Det finnes ingenting som er i NÆRHETEN av Nexus 7 til 2990,- og det var jeg klar over da jeg kjøpte det først. Så jeg sjekket litt, og fant noe som kom ganske nærme når det gjaldt "verdi for pengene". Galaxy tabPro.

Da jeg sjekket dette, var prisen på galaxyen 3500,- men de hadde den ikke inne. At den kostet 3500 betydde at en forsikring på den ville koste ca 700 kroner.

Så totalt ville jeg måtte betale 1400 kroner (3500+700+200(egenandel på forsikring)-2990)

Men slik gikk det altså ikke. To dager etter at jeg sendte dem en mail om at jeg i så fall ville ha en galaxy tabpro, hadde de skrudd opp prisen til 3990 på tabproen, og dermed gikk forsikringsbeløpet også opp til 900 kroner.

Så det hele endte opp med følgende;
Jeg får snart tilsendt et nettbrett som er VERRE enn det nettbrettet jeg hadde, og jeg kommer til å måtte betale 2000 kroner ekstra for det kontra 199 jeg hadde måttet betale om de ikke hadde sluttet å ta inn nettbrettet.

Det som plager meg MEST dog, er det lille stuntet de gjorde ved å bytte prisen fra 3500 til 3990. 700 kroner er ikke mye (500 ekstra for brett og 200 ekstra for forsikring) men jeg føler meg snyltet og det er ikke en følelse man skal sitte igjen med etter en slik situasjon, synes jeg.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.