Hva ser du etter?
Mine lister
  1. Nettbutikker
  2. NetOnNet

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 6.5 av 10

  • 20 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Olav Borgen 19 sep. 2014 15:11

Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse... Les hele erfaringen...

Jeg har tidligere handlet hos NetOnNet uten grunn til å klage på pris, levering eller noe annet.
Den tredje gangen gikk alt galt: Kjøpte en Huawei mob. tlf. som ble levert i postkassa 3. september i år. Samme dag kræsjet telefonen før jeg fikk brukt den. Derfra begynte en ufattelig lang korrespondanse med kundeservice hos NetOnNet. Før den startet gjorde jeg alt som tenkelig var for å ordne dette selv, - handlet nye simkort - til ingen nytte, - og ringte til slutt Leverandøren av Huawei. Som kort konstaterte at varen var kaputt og måtte returneres til fabrikken.
Jeg pakket og sendte tlf. i retur 6. september - til den adressen som NetOnNet oppga.
Derfra har hele handlingsforløpet vært et mareritt. DET VAR NEMLIG KOMPLETT UMULIG FOR KUNDESERCVICE Å FINNE PAKKEN! Som ble sendt på samme måte som mottatt, dvs. som brev, med tydelig adresse til mottager og avsender. Men borte var og ble denne pakken, - påsto menneskene - som i hovedsak er ansatt nettopp for å finne returvarer. Jeg har brukt mer tid enn noen av de ansvarlige i serviceavd. hos NetOnNet, og det oppleves som jeg stort sett har gjort jobben for dem.
Gikk først til det lokale postkontoret der pakken ble levert. Som ikke kunne gjøre noe uten sporingsnr. Sa de. Og ettersom lete-mannskapet på nettbutikken stadig var i villrede om hvor denne mystiske pakken befant seg, - gikk jeg til slutt ned til Postens hovedkontor i Kristiansand. Der sendte de ut en detaljert etterlysning av pakken.
OG DET HJALP. PLUTSELIG - ETTER TRE UKERS SURR - FANT LETEMANNSKAPET HOS NETONNET DEN MYSTISKE PAKKEN.
Jeg fikk glad-meldingen i dag, men resten av beskjeden var lite å glede seg over:
Det ville nemlig gå ytterlige tre uker, minst, med sjekk av telefonen av de faglærte på fabrikken, - men først etter den returnerte pakken var blitt kontrollert, - om den virkelig inneholdt det samme som da den ble sendt.
For meg, som kjøper, virker det i beste fall som unødig byråkrati - etter all somlingen med å finne pakken. I verste fall en sjikanøs mangel på vilje til å gidde å spore opp en pakke som var korrekt pakket, og påført adresser til mottaker og avsender. Antagelig har den ankommet og ligget på et mottakslager i to uker. Dette ser jeg som et fravær av respekt overfor en kunde som venter på et såpass viktig produkt som en mob. tlf. (Jeg synes oppriktig synd på de vennlige menneskene som er ansatt til måtte FORMIDLE de dårlige nyhetene, som de selv antagelig aldri var ansvarlige for.
Ellers er den lange korrespondansen med fravær av initiativ et glimrende eksempel på FRAVÆR av kundeservice, spesielt fordi mennesker i alle serviceavdelinger - som har kundebehandling som profesjon - kan tillate at en sak drøyer såpass lenge i tid. SKAMME SEG!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Marius 01 sep. 2014 14:57

Har gått 1 uke nå og varene er fortsatt ikke kommet frem. Da hjelper det lite med gratis frakt. Dukket også opp en faktura i posten med serviceavgift på 375kr noe jeg ikke har snøring på hva er da varene ble betalt med kort.

Kommer ikke til å bruke netonnet igjen, selv om de er gode på pris.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av Andre Jansen 30 aug. 2014 17:34

Ikke noe negativt bortsett fra at de ikke er så raske til å levere. De sender varene fra Sverige.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Michael Avila 14 aug. 2014 19:28

Handler her hele tiden, aldri opplevd noen forsinkelser eller problemer. Meget fornøyd!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av Daniel 13 aug. 2014 18:29

Bestilte PS4 med 2-5 fraktdager (79,-) til en adresse sentralt i Trondheim. NetonNet/Posten brukte 4 ukedager på å komme frem. Veldig beskjedent ift tidligere erfaringer



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 2 uker

Av Adrian 05 aug. 2014 14:02

Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt... Les hele erfaringen...

Jeg bestillte en HTC One Mini fra NetonNet, det var det billigste.

Dette har vært det merkeligste kjøpet jeg har vært med på. Den første sendingen kom etter 4 dager, helt ok. Litt dårlig innpakning.

Da telefonen viste seg å være defekt, sendte jeg en mail til kundeservice som relativt fort sendte meg en ferding frankert fraktseddel. Da hadde jeg bestemt meg for å få pengene tilbake, og kjøpe den et annet sted. I mailen hvor jeg fikk fraktseddelen gjorde jeg det klart at det var det jeg ønsket og kundeservice skrev faktisk "da noterer vi det" Jeg fylte også ut garantiskjemaet og angreskjemaet hvor jeg krysset av for det samme.

Da jeg fikk bekreftelse på at pakken hadde blitt mottatt sendte de meg en ny telefon. Jeg ble litt forundret, for det var ikke det jeg hadde bedt om og ringte kundeservice. Der forklarte jeg saken, og de sa at de skulle avbestille sendingen og fortsette med returen.

Det skjedde ikke.

Da jeg fikk telefonen, over helgen gadd jeg ikke å rote mer. Den nye telefonen fungerte.

Jeg bare syns det er skikkelig merkelig at alle serviceinstanser ignorerer hva jeg har sagt.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.