Mine lister  

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
Varelager i utlandet:
Alle varer blir sendt fra Danmark. Norske kunder kan bli nødt til å betale moms (MVA) på varer som koster mer enn 200,- NOK (frakt regnes ikke med). Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 5 av 10

  • 8 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Frode B. 29 juli 2014 16:52

Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen... Les hele erfaringen...

Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
Jeg tok opp saken pr. telefon men de var overhode ikke interessert å gjøre noe. det juridiske var trass alt på deres side,
og det har de jo rett i, men de spekulerer i at folk er lik meg og ikke leser all informasjonen.
Så styr unna denne bedriften



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av ulf sonnevelt 26 juli 2014 02:32

forferderlig elendig. mottok en telefon som byggesett hvor delene
ikke passet sammen, og tross norsk adresse fantes intet firma
der. hva med service på den motatte telefonen må nok kaste den og avskrive det hele som iternettsvindel



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 1 uke

Av Frode B. 22 juli 2014 11:52

Prisene er så som så, det kan komme endel overraskelser som moms og toll, men det verste er leveringstiden, den er særdeles treg.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av Cecilie 21 juli 2014 04:00

Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde... Les hele erfaringen...

Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under 499, er dette supert! Husk å se på leverings tiden på siden. Har bestilt flere ting herfra, masse forskjellig også, brukt denne kjøpesiden siden 2010! Sist bestilte jeg et deksel, og det kom etter to dager, leveringstiden er utrulig bra! Kundeservice er sånn topp, er ikke så fornøyd med det, men ja, det får gå. Varene er fine!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 dager

Av Sara 11 juni 2014 14:23

Kjempebra! Fikk varene som avtalt. Hyggelig kundeservice.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Nanny 07 mai 2014 15:22

Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter... Les hele erfaringen...

Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til dem i retur. De sjekket min postadresse (bruker over 30 år og har aldri mistet noe i posten)og lovte å sende denne til meg ikke samme dagen jeg ringte, men søndag ettermiddag. Jeg lurer på om dette er en seriøs firma, fordi de påstandene kommet med i telefonen kan ikke stemme. Dem kan ikke fortelle når varen ble sendt til meg og i tillegg beskylder de posten for rot. Selv mener de at når varen kommet i retur, da har dem tid å sende det på nytt på en SØNDAG. Dette er noe så absurd at jeg er nødt til å be dem betale penger for denne dekselen tilbake, så jeg kan kjøpe meg det et annet sted. Frusrert og irritert over denne behandlingen jeg har fått.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.