Hva ser du etter?
Mine lister
Black Friday banner
22 23 94 08
Skriv omtale
Varelager i utlandet

Alle varer blir sendt fra Danmark. Norske kunder kan bli nødt til å betale moms (MVA) på varer som koster mer enn 200,- NOK (frakt regnes ikke med). Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms.

Om MyTrendyPhone
Erfaringer (13 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 4.8 av 10

Nyeste omtaler
  • Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå...
    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort med vilje! Jeg kobla den på igjen og skjermen funker som bare det... Vet ikke nå hvem jeg skal klage til men dette er helt sinn sykt etter min mening!

    Litt seinere trengte jeg en annen liten del, bestilte på nettet fra my trendy for de var eneste selsakpet i norge (seff dyrere en ebay/amazon) som hadde delen og måtte ha den fort. Stod den var på lager men etter en uke får jeg epost om at de ikke har den... Avbestillingen gikk heldigvis bra men for en service.. aldri vært borti slikt tull i både i butikk og nettside!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke...
    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da sjekket jeg på siden med dobbel størrelse på bokstavene. Og der stod det godt hjem og med små bokstaver. Dette kostet kr 218 ekstra. Og da jeg fikk kontrollen var det ikke med feste som var illustrert. Tok kontakt med dem og de vil jeg skal returnere varen. Ikke snakk om jeg gjør det, forteller jeg dem. Nå har jeg skrevet Malangen mail fram og tilbake. Her tapet jeg. Ikke handle her.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Bestilte 2 deksler, pluss 2 pakker ripeskjerm fordelt på 2 pakker på fredag, mottok de i posten idag. Utrolig raskt og presist. Tommel opp!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Bekymringsløst, kjapt og billigt. Produktet står til beskrivelsen + rask levering og hyggelige priser.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar...
    Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar tid gjennom fortolling, men at man får beskjed om at varen er sendt en uke etter bestilling er provoserende.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Dårlig informasjon om leveringstid, fikk ikke sporingsnummer på varen. Det tok så lang tid at jeg måtte endre adressen til studiestedet, og fikk bekreftet at det var gjort. Varen ble alikevel sendt til den andre siden av landet, det fikk jeg ikke vite før jeg hadde spurt to ganger om å få sporingsnummer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen...
    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp saken pr. telefon men de var overhode ikke interessert å gjøre noe. det juridiske var trass alt på deres side,
    og det har de jo rett i, men de spekulerer i at folk er lik meg og ikke leser all informasjonen.
    Så styr unna denne bedriften

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • forferderlig elendig. mottok en telefon som byggesett hvor delene
    ikke passet sammen, og tross norsk adresse fantes intet firma
    der. hva med service på den motatte telefonen må nok kaste den og avskrive det hele som iternettsvindel

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Prisene er så som så, det kan komme endel overraskelser som moms og toll, men det verste er leveringstiden, den er særdeles treg.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde...
    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under 499, er dette supert! Husk å se på leverings tiden på siden. Har bestilt flere ting herfra, masse forskjellig også, brukt denne kjøpesiden siden 2010! Sist bestilte jeg et deksel, og det kom etter to dager, leveringstiden er utrulig bra! Kundeservice er sånn topp, er ikke så fornøyd med det, men ja, det får gå. Varene er fine!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Kjempebra! Fikk varene som avtalt. Hyggelig kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter...
    Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til dem i retur. De sjekket min postadresse (bruker over 30 år og har aldri mistet noe i posten)og lovte å sende denne til meg ikke samme dagen jeg ringte, men søndag ettermiddag. Jeg lurer på om dette er en seriøs firma, fordi de påstandene kommet med i telefonen kan ikke stemme. Dem kan ikke fortelle når varen ble sendt til meg og i tillegg beskylder de posten for rot. Selv mener de at når varen kommet i retur, da har dem tid å sende det på nytt på en SØNDAG. Dette er noe så absurd at jeg er nødt til å be dem betale penger for denne dekselen tilbake, så jeg kan kjøpe meg det et annet sted. Frusrert og irritert over denne behandlingen jeg har fått.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Godt utvalg samt god service.
    Kort ventetid på telefon + hyggelig service er et kjempepluss! :-)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er...
    Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
    (NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

    Priser er vel det punktet de ofte er best på.

    Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter kjøp, er ting også både trege og vanskelige.

    Jeg har hatt behov for å kontakte de rett etter kjøp to ganger, og hver gang har det vært nærmest umulig bare å komme frem til kundestøtte hos de.

    Dette gjelder spesiellt om du ikke har mulighet til å ringe, og dermed må bruke e-post eller "live chat"

    For eksempel har jeg tidligere mailet med support, og jeg ventet omtrent en uke for å få svar, som var både krast og kort.

    Tilsvarende, når jeg ringte de med ett spørsmål om en ordre som manglet, fikk jeg ett hissig svar på svensk, om att den ordren jeg ba om, ikke fantes. Og om jeg forklarte att det var nettop det som var problemet, og spurte hva som hadde skjedd, så repeterte han bare samme beskjed om att ordren ikke fantes. Språkbarriere eller ei, var det lite hjelpsomt å få same svar om igjen, og i ett hissig, heller en hjelpsomt/forståelsesfullt toneleie

    Som ett siste eksempel nevner jeg den nyesye en seansen med deres support, (som jeg også sendte klage over til butikken), hvor jeg ventet i kø, flere runder på support vi chat. Jeg opplevde stadig å få beskjed om att jeg var "Nummer 1 i køen" med "ca 1 minutter igjen", for så ufrivillig, og uten valg, forklaring, eller advarsel, ble sparket ut av køsystemet, og bedt om å prøve på nytt.

    Mangelen på beskjed oppleves både provoserende og frustrerende. Det føltes også veldig lite seriøst, når en ender opp med å ha brukt timesvis på en komunikasjonskanal til support som kanskje ikke var åpen i utgangspunktet (enda teksten på hjemmesiden deres reklamerte med att chatten var åpen).

    Uansett årsak, er dette både dårlig komunikasjon fra myTrendyPhone's side, og helt blottet for noe som kan kalles kundeservice på noe plan.

    Så personlig, om denne trenden fortsetter, kommer jeg neppe til å handle hos myTrendyPhone igjen...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Jeg har nå bestilt to forsendelser herfra i løpet av 2013. Varene ankommer presist og i perfekt stand. Jeg vet ikke hvordan det er med andre kunder, men jeg har ihvertfall ingen ting og klage på!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • My trendyphone har alt jeg trenger! Jeg har handlet enormt mange ganger hos mytrendyphone. Og anbefaler det på det sterkeste! Jeg handler ikke mobil utstyr noen andre plasser. Begrunnelse er at prisen er langt under andre. Og alikevel leverer de samme eller bedre kvalitet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Bare positiv erfaring med mytrendyphone.no. Fikk raskt tilsendt vare. Anbefaler andre gjerne å benytte my trendy phone.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
    Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
    Neste dag var orderen cancelert og nærmere...
    Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
    Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
    Neste dag var orderen cancelert og nærmere 1000kr er borte for alltid takket være butikken som nekta å ordne opp etter at de gjorde noe jeg ba dem ikke gjøre. En god nettbutikk hadde sagt at det ikke var mulig og heller bedt meg vente eller tilby en tilsvarene vare...

    Never again.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Pålitelig og seriøst, rask levering og ingenting tull.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg liker denne siden utrolig godt, her finner jeg alltid det jeg leter etter. Jeg er en fornøyd kunde.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Bestilling og levering gikk meget fort. Butikken kan derfor anbefales ift levering.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Billig. Meget god og rask service.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Rask levering og bra innpakking!- sånt liker vi:)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Bra nettside. Jag er veldig fornøyd med det jag bestilte, levert på kort varsel.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Billigst og svært rask levering.
    Nok til at de er mine favoritter i dette segmentet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.