Annonse:
Annonse:
Mine lister  
Annonse:

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
Varelager i utlandet:
Alle varer blir sendt fra Danmark. Norske kunder kan bli nødt til å betale moms (MVA) på varer som koster mer enn 200,- NOK (frakt regnes ikke med). Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms.
  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 7.7 av 10

  • 6 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Martin 30 sep. 2013 13:32

Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
(NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

Priser er... Les hele erfaringen...

Varer kommer innen fornuftig tid, og i god stand.
(NB, ikke la deg lure av de grønne tegnene ved varene. De betyr ikke att varen er på lager, det betyr oftest att varen er bestillt til nettbutikkens lager, og kan fortsatt ha uker igjen til den faktisk er på lager, og blir sendt din vei)

Priser er vel det punktet de ofte er best på.

Trenger du derimot å kontakte kundestøtte før, eller etter kjøp, er ting også både trege og vanskelige.

Jeg har hatt behov for å kontakte de rett etter kjøp to ganger, og hver gang har det vært nærmest umulig bare å komme frem til kundestøtte hos de.

Dette gjelder spesiellt om du ikke har mulighet til å ringe, og dermed må bruke e-post eller "live chat"

For eksempel har jeg tidligere mailet med support, og jeg ventet omtrent en uke for å få svar, som var både krast og kort.

Tilsvarende, når jeg ringte de med ett spørsmål om en ordre som manglet, fikk jeg ett hissig svar på svensk, om att den ordren jeg ba om, ikke fantes. Og om jeg forklarte att det var nettop det som var problemet, og spurte hva som hadde skjedd, så repeterte han bare samme beskjed om att ordren ikke fantes. Språkbarriere eller ei, var det lite hjelpsomt å få same svar om igjen, og i ett hissig, heller en hjelpsomt/forståelsesfullt toneleie

Som ett siste eksempel nevner jeg den nyesye en seansen med deres support, (som jeg også sendte klage over til butikken), hvor jeg ventet i kø, flere runder på support vi chat. Jeg opplevde stadig å få beskjed om att jeg var "Nummer 1 i køen" med "ca 1 minutter igjen", for så ufrivillig, og uten valg, forklaring, eller advarsel, ble sparket ut av køsystemet, og bedt om å prøve på nytt.

Mangelen på beskjed oppleves både provoserende og frustrerende. Det føltes også veldig lite seriøst, når en ender opp med å ha brukt timesvis på en komunikasjonskanal til support som kanskje ikke var åpen i utgangspunktet (enda teksten på hjemmesiden deres reklamerte med att chatten var åpen).

Uansett årsak, er dette både dårlig komunikasjon fra myTrendyPhone's side, og helt blottet for noe som kan kalles kundeservice på noe plan.

Så personlig, om denne trenden fortsetter, kommer jeg neppe til å handle hos myTrendyPhone igjen...



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Valentin 21 mai 2013 21:30

Jeg har nå bestilt to forsendelser herfra i løpet av 2013. Varene ankommer presist og i perfekt stand. Jeg vet ikke hvordan det er med andre kunder, men jeg har ihvertfall ingen ting og klage på!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Edward S. 13 mai 2013 09:00

My trendyphone har alt jeg trenger! Jeg har handlet enormt mange ganger hos mytrendyphone. Og anbefaler det på det sterkeste! Jeg handler ikke mobil utstyr noen andre plasser. Begrunnelse er at prisen er langt under andre. Og alikevel leverer de samme eller bedre kvalitet.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Elias 30 april 2013 14:03

Bare positiv erfaring med mytrendyphone.no. Fikk raskt tilsendt vare. Anbefaler andre gjerne å benytte my trendy phone.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Leif 27 april 2013 11:31

Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
Neste dag var orderen cancelert og nærmere... Les hele erfaringen...

Bestillte en ting. Ukene gikk og de fikk ikke varen på lager(ikke butikkens sin skyld forøverig).
Sende epost og spurte om det var mulig og avbestille og få pengene overført til kontoen min istedenfor å cancelere orderen da det var bestilt med visa giftard.
Neste dag var orderen cancelert og nærmere 1000kr er borte for alltid takket være butikken som nekta å ordne opp etter at de gjorde noe jeg ba dem ikke gjøre. En god nettbutikk hadde sagt at det ikke var mulig og heller bedt meg vente eller tilby en tilsvarene vare...

Never again.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Elisabeth Vallestad 18 april 2013 11:58

Pålitelig og seriøst, rask levering og ingenting tull.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.