Laster
(+47) 22 23 94 08
Skriv omtale
Varelager i utlandet

Alle varer blir sendt fra Danmark. Norske kunder kan bli nødt til å betale moms (MVA) på varer som koster mer enn 350,- NOK (inkl. frakt). Norske kunder betaler derimot ikke dansk moms.

Om MyTrendyPhone

MyTrendyPhone.no selger kvalitetstilbehør til mobiltelefoner, iPod-er og andre MP3-spillere, kameraer og videotilbehør, tilbehør til bærbare og PC-er samt Bluetooth-utstyr. Med et produktutvalg på over 100.000 forskjellige varer har vi en sterk posisjon på mobiltelefonmarkedet. MyTrendyPhone selger for øyeblikket sine produkter i følgende land: Danmark, Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Nederland, Spania, Italia, Frankrike, Storbritannia, Østerrike, Polen og USA, med sentralt lager i Danmark.

Vi kan imøtekomme ordrer i små eller store kvantiteter og vi vil vie deg personlig oppmerksomhet til alle tider.
Les mer om MyTrendyPhone »

Frakt

Fraktkostnad er 39 kr for bestillinger under 499 kr (brev).
For bestillinger over 499 kr (pakke med sporing) koster frakt 99 kr.

Leveringstid: 2-3 arbeidsdager.

Hvis du bestiller før kl. 16.00 på en arbeidsdag, blir din ordre sendt samme dag. Bestiller du mellom kl. 16.00 på fredag og kl. 9:00 på søndag, vil ordren bli sendt på søndag. Ved siden av hvert produkt på nettsiden vår kan du finne informasjon om lagerstatus og forventet leveringstid.

Erfaringer (17 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 6 av 10

Nyeste omtaler
  • Har kjøpt mobiler og mobiltilbehør der, og de kommer raskt frem uten noe tull med varen! Er utrolig fornøyd med denne nettsiden!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Alt prima, rask levering, ikke noe tull! Veldig fornøyd med laderen jeg kjøpte der.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Jeg brukte "Design ditt deksel"-funksjonen til å lage dekselet til min kjæreste, som ble veldig overrasket med gaven :) Dekselet passer dessuten perfekt, og det ble leveret i tide. God sevice og fantastisk pris!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Litt dårlig info om at selv om de har verksted for reparasjon i Oslo, så sender de alle reparasjoner mottatt i post til Oslo til Danmark for service.
    Dette medfører ekstra lang leveringstid, og moms på reparasjonspris+frakt, i tillegg til et tollbehandlingsgebyr.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Styr unna. lang leverings tid. Til total prisen kommer toll i tillegg. kunne kjøpe ny telefon med full garanti.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen...
    Jeg leverte inn min ipad for å bytte skjermen som var knust. under reparasjonen ble av-og-på knappen ødelagt. etter diskusjon med reparatør be vi enige om at de skulle bestille ny del for å fikse dette og at det skulle repareres det kostnadsfritt. Butikken skulle ta kontakt med meg når denne delen ankom butikken, antatt leveringstid var en uke.

    Seks uker senere, etter at jeg hadde purret på bestilling av delen tre ganger skulle jeg levere ipad inn for reparasjon, da hadde jeg med bestillingsseddel men ikke kvittering. Butikken ville dermed ikke ta imot ipaden. jeg ble lovet rask reparasjon (maks 1 timen ventetid) om jeg kom innom dagen etter med kvittering.

    Dagen etter dro jeg tilbake - med kvittering, jeg fikk da beskjed om at det ville fikses i løpet av et døgn.

    Jeg har opplevd svært dårlig service, lite imøtekommende butikkansatte og ulik informasjon hva gjelder reparasjon etc.

    Jeg er mildt sagt ikke fornøyd med levering av tjenestene fra My trendy phone, og vil dermed ikke anbefale andre å benytte deres produkter/tjenester.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Helt toppers - jeg bestilte en beskyttelsesfilm og to deksler (ett til min Note 3 og ett i gave), pakken kom raskt fram og prisen var det ingenting å si på!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • iPhone 5S-dekselet kom fram to dager etter bestilling.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Veldig gode priser, og servicen var bra. Jeg er meget fornøyd med vesken, og alt var i orden.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert...
    La inn min første bestilling her 4. mars 2015. Valgte å betale via PayPal, og alt så ok ut - beløpet trukket fra konto, ordrebekreftelse etc. Senere på kvelden, fikk jeg først mail fra PayPal om at handelen var avbrutt av MyTrendyPhone, senere fra sistnevnte, hvor de også sa at handelen var kansellert. Ingen spesiell begrunnelse. Jeg kunne aktivere ordren igjen ved å overføre penger direkte til deres konto (uaktuelt).
    Pengene ble først refundert fra PayPal 9. mars. Bestilte på nytt varene, men valgte denne gangen å betale direkte med VISA kort. På nytt fikk jeg beskjed om at bestillingen var kansellert. Denne gangen fordi de ikke klarte å trekke beløpet fra min konto (ja, jeg hadde dekning). Små-irritert ringte jeg kundeservice og forlangte en forklaring. Den fikk jeg aldri, men jeg kunne nok en gang overføre pengene direkte til dem, så skulle alt ordne seg.
    I frustrasjonen forsøkte jeg en tredje gang å bestille disse sårt trengte reservedelene. Denne gang med Klarna faktura. Dette måtte jo være idiotsikkert. Men nok en gang ble bestillingen kansellert. Forbannet ringte jeg kundeservice igjen. Der ble jeg fortalt at min kredittsjekk hos Klarna ikke var gått gjennom. De kunne sende varene mine hvis jeg overførte beløpet til deres konto. Jeg har handlet gjennom Klarna gjentatte ganger uten problem og ringte derfor Klarna for å sjekke saken. Personen jeg snakket med der, kunne fortelle at det IKKE var kommet en henvendelse fra MyTrendyPhone om kredittsjekk. Det var heller intet negativt registrert på min person som skulle tilsi at jeg ikke kunne få faktura på kr 1.500,-.
    Jeg ble rett og slett løyet for av MyTrendyPhone. Igjen ringte jeg kundeservice for å avsløre løgnen. Damen jeg snakket med der, måtte ta saken opp med "bokholderiet", og om litt fikk jeg beskjed om at hun nå skulle ordne alt. Jeg fikk beskjed om å legge inn ordren på nytt, mens jeg snakket med henne. Hun fikk ordrenummeret av meg over telefon, slik at hun med en gang kunne godkjenne denne hos Klarna og hos dem selv. Nå ser det ut som om varene er underveis. Har i hvert fall fått sporingsnummer nå, så jeg krysser fingrene. Men maken til uprofesjonalitet og dårlig kundeservice har jeg aldri opplevd før. Jeg kunne knapt tro det, da min tredje bestilling ble kansellert.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Ganske kort leveringstid - jeg har handlet hos MyTrendyPhone et par ganger, og har alltid vært fornøyd.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Følte at de ikke var interesserte i å hjelpe meg. Et enkelt spm. på livechatt tok opp i mot en time for svar. Føler også at det bruker unødvendig lang tid i tlf. samtalene kun for å få penger. Synest kundeservicen bør bli bedre, handler ikke her før det skjer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • De godtok ikke faktura fra klarna (selv om jeg er kredittverdig) og når jeg skulle betale med mitt kredittkort fikk jeg beskjed om at de ikke fikk belastet mitt kort, og ordren ble derfor annulert. De var derimot veldig ivrige på at jeg skulle overføre penger direkte til deres konto (noe jeg heldigvis...
    De godtok ikke faktura fra klarna (selv om jeg er kredittverdig) og når jeg skulle betale med mitt kredittkort fikk jeg beskjed om at de ikke fikk belastet mitt kort, og ordren ble derfor annulert. De var derimot veldig ivrige på at jeg skulle overføre penger direkte til deres konto (noe jeg heldigvis ikke gjorde) Enden på regla var at jeg kjøpte tlf. Via et annet selskap med mitt kredittkort. Hyggelige jenter på kundeservice, men amatørmessig drevet firma. NULL stjerner.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå...
    Var i butikken i Oslo med en vannskadet telefon (har ikke utstyret selv), fikk beskjed om at skjermen var ødelagt og en ny kostet 1600kr. Sa nei takk og dama i kassa ble forskrekket og nesten redd. Kom hjem og bestilte skjerm selv (700kr+frakt), ventet 3 dager for at den kom og demonterte mobilen. Nå så jeg at kabelen fra skjermen til mainboardet ikke var kobla til! Kan garantere at dette er gjort med vilje! Jeg kobla den på igjen og skjermen funker som bare det... Vet ikke nå hvem jeg skal klage til men dette er helt sinn sykt etter min mening!

    Litt seinere trengte jeg en annen liten del, bestilte på nettet fra my trendy for de var eneste selsakpet i norge (seff dyrere en ebay/amazon) som hadde delen og måtte ha den fort. Stod den var på lager men etter en uke får jeg epost om at de ikke har den... Avbestillingen gikk heldigvis bra men for en service.. aldri vært borti slikt tull i både i butikk og nettside!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke...
    Bestilte en kontroll til Parton blåtann. Den skulle sendes samme dag. Tenkte den kom dagen etter. Skulle jo sendes fra Nydalen i Oslo tenkte jeg. Prisen var kr 300 og frakt kr 39 . Så fornøyd og den kontrollen kunne festes på flere måter. Flere bilder viste dette. Så begynner det: Etter 1 uke var ikke noe kommet. Jeg kontaktet dem og fikk da beskjed om at det måtte gjennom tollen i Norge. Da sjekket jeg på siden med dobbel størrelse på bokstavene. Og der stod det godt hjem og med små bokstaver. Dette kostet kr 218 ekstra. Og da jeg fikk kontrollen var det ikke med feste som var illustrert. Tok kontakt med dem og de vil jeg skal returnere varen. Ikke snakk om jeg gjør det, forteller jeg dem. Nå har jeg skrevet Malangen mail fram og tilbake. Her tapet jeg. Ikke handle her.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Bestilte 2 deksler, pluss 2 pakker ripeskjerm fordelt på 2 pakker på fredag, mottok de i posten idag. Utrolig raskt og presist. Tommel opp!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Bekymringsløst, kjapt og billigt. Produktet står til beskrivelsen + rask levering og hyggelige priser.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar...
    Dårlig service på tlf, uhøflig dame. Kunne vært bedre informasjon om at produktene sendes fra utlandet. Flere venner som misliker denne siden, da de har opplevd mye tull. "jalla", "amatører" osv. Dette er ord jeg har hørt om bedriften.

    Leveringstiden tok kaka. Helt syykt trege. Ok at det tar tid gjennom fortolling, men at man får beskjed om at varen er sendt en uke etter bestilling er provoserende.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Dårlig informasjon om leveringstid, fikk ikke sporingsnummer på varen. Det tok så lang tid at jeg måtte endre adressen til studiestedet, og fikk bekreftet at det var gjort. Varen ble alikevel sendt til den andre siden av landet, det fikk jeg ikke vite før jeg hadde spurt to ganger om å få sporingsnummer.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen...
    Bestilte 1 stk. Magnetisk Dokkingstasjon DK32 for Sony Experia til kr. 202,-. + frakt kr. 39,-. totalt kr. 241,-.
    Så kom moms og tolltoll i tillegg kr. 195,-.
    Så hele dritten kom totalt på kr. 436,-.

    Dette er et meget tvilsomt, og etter min mening et uærlig foretak. de viste godt om tollen og momsen og kunne satt ned prisen med tre (3) så hadde jeg sluppet i alle fall tollen.
    Jeg tok opp saken pr. telefon men de var overhode ikke interessert å gjøre noe. det juridiske var trass alt på deres side,
    og det har de jo rett i, men de spekulerer i at folk er lik meg og ikke leser all informasjonen.
    Så styr unna denne bedriften

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • forferderlig elendig. mottok en telefon som byggesett hvor delene
    ikke passet sammen, og tross norsk adresse fantes intet firma
    der. hva med service på den motatte telefonen må nok kaste den og avskrive det hele som iternettsvindel

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Prisene er så som så, det kan komme endel overraskelser som moms og toll, men det verste er leveringstiden, den er særdeles treg.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde...
    Noe jeg syns var latterlig, var hvor lenge mobilen som jeg kjøpte hos mytrendyphone brukte på å komme, og tollen på 800kr (vær obs på dette, var selvsagt det, men tenkte ikke det ville koste like mye som mobilen). Etter denne opplevelsen ville jeg ikke bestille lengere der, men selvfølgelig gjorde jeg det, hehe. Da var jeg ganske fornøyd, elsker det. Så lenge du kjøper ting som koster under 499, er dette supert! Husk å se på leverings tiden på siden. Har bestilt flere ting herfra, masse forskjellig også, brukt denne kjøpesiden siden 2010! Sist bestilte jeg et deksel, og det kom etter to dager, leveringstiden er utrulig bra! Kundeservice er sånn topp, er ikke så fornøyd med det, men ja, det får gå. Varene er fine!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Kjempebra! Fikk varene som avtalt. Hyggelig kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter...
    Vel, jeg har bestill en deksel til min mobil, men varen kom ikke. Da jeg ringte etter 3 uker, så fikk jeg beskjed av en svensk ekspeditør, at varen ble sendt, men posten sikkert ikke levert den. Siden de ikke sender varen forsikret og jeg har ikke mottatt den, så sender de det på nytt. Uken etter denne første samtalen ringte jeg på nytt og da fikk jeg vite av en annen at varen har kommet til dem i retur. De sjekket min postadresse (bruker over 30 år og har aldri mistet noe i posten)og lovte å sende denne til meg ikke samme dagen jeg ringte, men søndag ettermiddag. Jeg lurer på om dette er en seriøs firma, fordi de påstandene kommet med i telefonen kan ikke stemme. Dem kan ikke fortelle når varen ble sendt til meg og i tillegg beskylder de posten for rot. Selv mener de at når varen kommet i retur, da har dem tid å sende det på nytt på en SØNDAG. Dette er noe så absurd at jeg er nødt til å be dem betale penger for denne dekselen tilbake, så jeg kan kjøpe meg det et annet sted. Frusrert og irritert over denne behandlingen jeg har fått.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

Skriv omtale