Mine lister  

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 4.8 av 10

  • 31 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 2 uker

Av André 25 juli 2014 10:38

Tregt, og med løgn.
Bestilte projector og lerret hos to forskjellige butikker.
Etter 4-5 dager hadde jeg projectøren fra en annen butikk, men lerretet - som var kjøpt hos Multicom var ikke sendt.
Kontaktet Multicom på mail, men de svarte ikke, så jeg ringte. De sa at den ble sendt idag, og at... Les hele erfaringen...

Tregt, og med løgn.
Bestilte projector og lerret hos to forskjellige butikker.
Etter 4-5 dager hadde jeg projectøren fra en annen butikk, men lerretet - som var kjøpt hos Multicom var ikke sendt.
Kontaktet Multicom på mail, men de svarte ikke, så jeg ringte. De sa at den ble sendt idag, og at det et sted, med liten skrift stod at det var skaffetid på varene.
Dagen etter fikk jeg svar på mail - igjen med "sendes i dag".
Etterhvert har de *faktisk* sendt den.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Kjell 23 juli 2014 16:53

Rett og slett forferdelig. Bestillte en Ultra W840 og etter 1 mnd venting og gjentatte utsettelser på levering ankom datamaskinen. Kun ett lite problem, DEN VAR DEFEKT.
Laptoppen ble sendt tilbake umiddelbart på angrefrist.
Feilen ble vel dokumentert ved hjelp av video og bilder. Per dags dato har... Les hele erfaringen...

Rett og slett forferdelig. Bestillte en Ultra W840 og etter 1 mnd venting og gjentatte utsettelser på levering ankom datamaskinen. Kun ett lite problem, DEN VAR DEFEKT.
Laptoppen ble sendt tilbake umiddelbart på angrefrist.
Feilen ble vel dokumentert ved hjelp av video og bilder. Per dags dato har jeg fremdeles ikke fått pengene mine tilbake på tross av dusinvis av emailer og telefoner til multicom.
Dårligere kundeservice har jeg aldri mottatt fra ett såkalt seriøst firma. Forbruker ombudet kontaktes



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Mohamed 29 juni 2014 06:20

Bestilte en Gaming Laptop og et par andre ting, Bra med informasjon på selve varen.

Hadde et par spørsmål som jeg spurte gjennom å sende mail, svar på spørsmålene mine tok max 48 timer. :) Veldig fornøyd med det !

Selve bestillingen, tok 5 virkedager før de sendte Pakken, som de lover... Les hele erfaringen...

Bestilte en Gaming Laptop og et par andre ting, Bra med informasjon på selve varen.

Hadde et par spørsmål som jeg spurte gjennom å sende mail, svar på spørsmålene mine tok max 48 timer. :) Veldig fornøyd med det !

Selve bestillingen, tok 5 virkedager før de sendte Pakken, som de lover. Og storfornøyd når jeg mottar varen 6 virkedager etter bestillingen !

Kjempe bra ! Min første handel, og kommer ikke til å bli den siste ! :)



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Sikander 25 juni 2014 16:09

Bestilte et IPX-HK med chassi og ram.
De hadde ikke HK så de sendte meg en mail. Når jeg svarte på mailen, med et alternativ og noen spørsmål, tok det over 10 dager før jeg fikk tilbakemelding. Og det var kun en invoice med det alternative HK'et jeg foreslo, men de svarte ikke på spørsmålene... Les hele erfaringen...

Bestilte et IPX-HK med chassi og ram.
De hadde ikke HK så de sendte meg en mail. Når jeg svarte på mailen, med et alternativ og noen spørsmål, tok det over 10 dager før jeg fikk tilbakemelding. Og det var kun en invoice med det alternative HK'et jeg foreslo, men de svarte ikke på spørsmålene mine og de bytta ikke om ramen fra SO-DIMM til DIMM.
Svarte at det var greit, men ville ha svar på flere spørsmål (blant annet om ram).
Fikk igjen ikke svar på flere dager, før jeg plutselig fikk hentelapp på posten.

Butikken er helt OK, men kundestøtten er helt forferdelig!!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 5 dager

Av Camilla 09 juni 2014 15:19

köpte en isbitmaskin från dom. Den har krånglat från dag 1, hade in den på service och de säger att det inte är något fel på den. Nu lager den ingen is övht. Försökte få pengarna tillbaka men det kunde jag inte eftersom jag hade använt varan. Sen att den inte lever upp till mina förväntningar är ointressant



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Erik-Andrè 21 mai 2014 14:07

Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med multicom angående en pc jeg kjøpte av dem i 2011. Kort sagt kjøpte jeg en pc hos dem hvor jeg kunne velge blant bestemt innmat, jeg syntes dette var en grei løsning siden jeg ikke hadde så mye peiling på pc. Det viser seg i etterkant at hovedkortet... Les hele erfaringen...

Jeg har hatt en skikkelig dårlig opplevelse med multicom angående en pc jeg kjøpte av dem i 2011. Kort sagt kjøpte jeg en pc hos dem hvor jeg kunne velge blant bestemt innmat, jeg syntes dette var en grei løsning siden jeg ikke hadde så mye peiling på pc. Det viser seg i etterkant at hovedkortet ikke støttet overklokking, noe som er ganske skeivt når dem solgte meg en i5-2500K prosessor, som er tilrettelagt for overklokking, istedenfor en vanlig i5-2500 som ikke støtter overklokking men er billigere. De tar ikke noe selvkritikk for dette, selv om de aldri opplyste om dette. Etter dette fant jeg ut at prosessoren ikke støtter minnehastigheter raskere enn 1333MHz, men de solgte meg minne med 1600MHz, som igjen er dyrere. De sluttet da å svare på mail, så jeg ringte dem etter 6 dager. Etter å ha diskutert med dem sier de at de går med på å betale tilbake 250 kroner siden jeg har betalt ekstra for funksjoner som jeg ikke kunne bruke, men jeg mener at 250 kroner er alt for lite siden forskjellene i pris mellom prosessorene alene idag er 313 kroner. Har kontaktet forbrukerrådet.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.