Laster
33 00 51 50

Om MPX

MPX er en B2B forhandler som selger IT og elektronikk-utstyr til private og offentlige virksomheter i Norge. MPX eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 16 nettbutikker. Komplett Group har 800 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2015 var 7,3 milliarder norske kroner.

Nyeste omtaler
  • Skral service. Kjøpte i høst et Galaxy 10.5 nettbrett. Veldig dyrt var det. fikk rask problemer med batterilading (kunne ta to døgn), restarter og batteri som tømte seg på en time. Ba om retting der jeg beskrev alt de trengte. Fikk mail tilbake om at jeg måtte sende til Samsung direkte ellers ville det gå laaang tid. Svarte at jeg foretrakk å forholde meg til de. Ble da bedt om å fylle ut...
    Skral service. Kjøpte i høst et Galaxy 10.5 nettbrett. Veldig dyrt var det. fikk rask problemer med batterilading (kunne ta to døgn), restarter og batteri som tømte seg på en time. Ba om retting der jeg beskrev alt de trengte. Fikk mail tilbake om at jeg måtte sende til Samsung direkte ellers ville det gå laaang tid. Svarte at jeg foretrakk å forholde meg til de. Ble da bedt om å fylle ut alt på nytt (inkl. serienummer på brettet - noe de jo selv kan sjekke når de får det tilbake fiht til det nummer de evt. har registrert på meg...) Men jeg mått altså i kommentarfeltet si at jeg VILLE ha service via de. Fikk så omsider "godkjenning" på retur for reparasjon. Dette er håpløs service etter min mening.
  • Ca. 1 uke

    Bestilte en forsendelse med 4 produkter. 3 av produktene var på lager den siste skulle komme innen et par dager.

    Valgte at den skulle sendes i to omganger, en med lagervare og en med bestillingsvare. Dette klarte de ikke få til. Etter et par virkedager kontaktet jeg de og de skulle sende orderen. Dette klarte de fremdeles ikke.

    For å få pakken sendt måtte jeg avbestille kjøpet og bestille manuelt i to omganger. Pakken ble da sendt samme dag.
  • 3 uker eller mer

    Reklamerer med produkter på lager som ved valg står at er utgått
  • 2 dager

    Greit med svar før handel, rimelig rask levering.
  • 3 uker eller mer

    Slett service. Villedende opplysning i annonse.
    Varen var ikke komplett på lager. Den delen de ikke hadde kunne ikke ettersendes
  • Har ved to annledninger forhånsbestilt telefon og nettbrett som kommer på markedet. Ved bestilling står forventet sendingsdato. Begge ganger ble denne endret med nesten en måned, uten at jeg ble varslet, på begge ordrene hadde jeg også bestilt pc utstyr, og hadde krysset av for at det skulle sendes i en forsendelse. Trengte pc utstyret og ved begge annledninger ønsket jeg at de skulle sende...
    Har ved to annledninger forhånsbestilt telefon og nettbrett som kommer på markedet. Ved bestilling står forventet sendingsdato. Begge ganger ble denne endret med nesten en måned, uten at jeg ble varslet, på begge ordrene hadde jeg også bestilt pc utstyr, og hadde krysset av for at det skulle sendes i en forsendelse. Trengte pc utstyret og ved begge annledninger ønsket jeg at de skulle sende det de hadde på lager, det var ikke mulig, da måtte jeg slette orderen og legge inn på nytt hver for seg. Og da ville jeg komme bakerst i køen blant forhåndsbestilte igjen. Spurte personen på kundeservice direkte om han synes det var god kundeservice, og det mente han, fortalte at da hadde vi forskjellig syn på kundeservice, men fikk beskjed om at det var jo mitt problem... Etter dette handler jeg aldri hos mpx igjen, eller komplett, som er samme firma. Ble veldig skuffa over slik kundebehandling!!!
  • 2 dager

    Etter å ha mottatt min SAMSUNG Galaxy S2 Plus som holdt i 2 uker. Skjermen sprakk ved å kun a den i lommen. Jeg kontaktet jeg kundesupport. Etter 2 dager mottok jeg svar. Derretter blir jeg henvist til Mcare og Samsung. Samsung sier jeg må kontakte forhandler. Elendig oppfølging og et kav. Enklere å bare kjøpe ny mobil men aldri mer her.
  • Neste dag

    Har handlet flere ganger, brukervennlig vevside, fleksibelt i forhold til leveringsmetode og svært raskt. Bestillingen levert Vinderen Pick Up Point på godt under et døgn. Bestilte på ettermiddagen og hentet neste formiddag.
    God service på PUP, tilbød å ta av unødig emballasje.

    Har ikke hatt behov for service etter kjøp, men antar at også den er svært god. Setter derfor kryss etter antakelsen - det er ikke mulig å ikke fylle inn feltet.
  • Neste dag

    Synes mpx har vært topp på alle mine kjøp, og etterpå. Nå var jeg (eller de) litt uheldig med BenQ projektor w5000, men de satte meg rett til muligheter for reparasjon. Jeg forventer at det blir rettet opp som en reklamasjon da jeg ser det har skjedd med mange w5000'er. Takk igjen.
  • Ca. 1 uke

    På mandag kl. 13:34 bestilte jeg LG Nexus 4 fra MPX. I henhold til tidligere erfaringer forventet jeg at telefonen skulle komme frem senest onsdag denne uken. Men logistikken til MPX fungerer ikke. Pakken ble sendt fra Sandefjord via Tollpost til Posten i Oslo på tirsdag, og pakken ligger fortsatt og råtner på et eller annet lager i Oslo (i dag er det fredag). Null sporingsinformasjon hos Posten, og null forslag til løsning fra MPX. Ikke tilbyr de å sende meg en ny vare med ekspress heller. Utrolig dårlig!
  • 2 dager

    Bestilte harddisker for 15 måneder siden. Den ene gikk i stykker nå nylig, og jeg sendte den inn til RMA. Posttrøbbel førte til en uvanlig lang sendingstid, så de fikk den ikke før etter over tre uker, og i mellomtiden hadde jeg sett meg nødt til å kjøpe ny disk for å få tilbake til Raid'et mitt.

    Jeg spurte da om å få byttet disken til en større størrelse og betale mellomlegget,...
    Bestilte harddisker for 15 måneder siden. Den ene gikk i stykker nå nylig, og jeg sendte den inn til RMA. Posttrøbbel førte til en uvanlig lang sendingstid, så de fikk den ikke før etter over tre uker, og i mellomtiden hadde jeg sett meg nødt til å kjøpe ny disk for å få tilbake til Raid'et mitt.

    Jeg spurte da om å få byttet disken til en større størrelse og betale mellomlegget, og det skulle de selvsagt ordne. Dessverre skjedde det en misforståelse, så de sendte _nesten_ en vanlig disk tilbake i stedet for den større, men da jeg gjorde de oppmerksom på det beklaget de og sendte den større uten at jeg trengte å betale mellomlegget. DET kaller jeg god kundebehandling!
  • Neste dag

    Betillte et produkt klokken 6 om morgenen. Klokken 15.30 neste dag fikk jeg en SMS om at jeg kunne hente den på ICA.
    Leveringstiden kan vel neppe bli bedre?
  • 3 dager

    Jeg har handlet mye gjennom Mpx og jeg er veldig fornøyd med servicen, leveringstidene, oppsettet og informasjonen på nettsidene. Jeg pleier normalt å få produktene etter 2-3 dager, når de har varene inne på lager. Jeg hadde et defektet skjermkort som jeg sendte inn til Mpx (fikk svar etter en dag) og uten å lage problem fikk jeg et nyere og bedre skjermkort etter kort tid. Sammenligner man...
    Jeg har handlet mye gjennom Mpx og jeg er veldig fornøyd med servicen, leveringstidene, oppsettet og informasjonen på nettsidene. Jeg pleier normalt å få produktene etter 2-3 dager, når de har varene inne på lager. Jeg hadde et defektet skjermkort som jeg sendte inn til Mpx (fikk svar etter en dag) og uten å lage problem fikk jeg et nyere og bedre skjermkort etter kort tid. Sammenligner man andre butikker/sider som selger el-produkter med Mpx, så får man bedre og billigere produkter på mpx.

    Jeg trur de andre annmeldelsene fremstiler Mpx feil, fordi det er basert på en erfaring. Jeg har bestilt varer fra Mpx 7 gonger og jeg har venner som bruker siden ofte og vi har aldri hatt problemer med Mpx.

    Jeg annbefaler Mpx på det sterkeste.


  • 3 uker eller mer

    Enormt dårlig service.
    Bestillte NAS, PC og 4 NAS harddisker. Forventet utsendelsesdato var satt til 10 dager. Stusset over dette, men ventet. Sjekket da det var gått 12 dager. Plutselig var datoen, uten varsel, forsøvet ytterligere tre uker. Begrunnelse; harddiskene vanskelig å skaffe. Kan jeg forstå, med problem med produksjon etc. , men kunne vært gitt beskjed. Telefonisk kontakt med beskjed...
    Enormt dårlig service.
    Bestillte NAS, PC og 4 NAS harddisker. Forventet utsendelsesdato var satt til 10 dager. Stusset over dette, men ventet. Sjekket da det var gått 12 dager. Plutselig var datoen, uten varsel, forsøvet ytterligere tre uker. Begrunnelse; harddiskene vanskelig å skaffe. Kan jeg forstå, med problem med produksjon etc. , men kunne vært gitt beskjed. Telefonisk kontakt med beskjed om å splitte opp forsendelsen, bekreftet at dette skulle gjøres. Hørte ingen ting, ringte 8 dager etter, forsendelsen var ikke blitt splittet og varene var fremdeles ikke sendt ut. Ingen beklagelse eller tilbud om raskere forsendelse, bare en litt sur stakkar på servicetelefonen.
  • Elendig på kundekontakt. Umulig å få svar når man etter rimelig tid spør via mail om varene sendes snart. Ignorerer forespørsler totalt. Verste nettbutikk jeg har prøvd.
  • Ca. 2 uker

    Utrolig treg forsendelse av pakke. De brukte tre hele virkedager, før den på den fjerde dagen ble pakket (Som var en lørdag). I forsøk å kontakte dem fikk jeg ikke svar.

    De oppga at pakken var sendt, når den ikke var sendt, og det gikk enda en virkedag før den faktisk var sendt. Akkurat som tollpost glemte å ta med en pakke mandag-morgen.

    Greie priser er det eneste positive jeg kan si om MPX.
  • Ca. 2 uker

    Veldig uryddig kundeservice, forvirrende epost og lite klare tilbakemeldinger.

    GPS'en i bilen tok kvelden mens jeg var på bilferie, så jeg bestemte meg for å bestille en ny til mine foreldres adresse. Navigasjonsenheten sto oppgitt som på lager, og jeg regnet med at det skulle være en smal sak å ha pakken ventende på meg når jeg ankommer en uke senere.

    Jeg bestiller fra mpx, får sendingsbekreftelse,...
    Veldig uryddig kundeservice, forvirrende epost og lite klare tilbakemeldinger.

    GPS'en i bilen tok kvelden mens jeg var på bilferie, så jeg bestemte meg for å bestille en ny til mine foreldres adresse. Navigasjonsenheten sto oppgitt som på lager, og jeg regnet med at det skulle være en smal sak å ha pakken ventende på meg når jeg ankommer en uke senere.

    Jeg bestiller fra mpx, får sendingsbekreftelse, alt er ok, inntil jeg henter pakken og oppdager at de har sendt meg feil vare. Pakken inneholder ingen faktura eller pakkseddel.

    Her begynner problemene mine. Jeg ringer kundeservice for å klage, men kundebehandleren opplyser om at han ikke kan gjøre noe uten å finne ut hvem som har gjort feilen på lageret. Som kunde forventer jeg å få varen jeg har bestilt, jeg bryr meg ikke om hvem som har gjort feil internt hos MPX. Da jeg ikke hører noe mer fra MPX, ringer jeg igjen fire timer senere. Det viser seg da at ingen sak er opprettet.
    Kundebehandler forteller meg at da MPX ikke kan garantere at erstatningsvare når meg før jeg skulle reise videre, ville det enkleste for meg være å bruke angreretten. Greit nok, jeg forfatter et brev og signerer og gjør meg klar til å sende alt i retur.

    Neste morgen mottar jeg en mail fra kundeservice, der de forteller meg at de har sendt en ny navigasjonenhet, og at jeg kan beholde den feilsendte varen. Tydeligvis lite kommunikasjon mellom kundebehandlere, selv om jeg har oppgitt kundenummer, ordrenummer, casenummer og sendingsnummer hele veien. Jeg venter i fire dager og mottar 7 sendingsbekreftelser på "0 enheter" med en totalvekt på "0 kg". Jeg ringer kundeservice for å finne ut av hva som skjer, men kundebehandler forteller meg at de ikke vet hvorfor jeg får alle sendingsbekreftelsene, men at 1 enhet skal være sendt ut, men de aner ikke pakkesporingsnummer eller når jeg kan forvente å motta denne.

    Ferien min tar slutt, og jeg må reise videre, uten å ha mottatt enheten jeg har bestilt og betalt for. 8 dager etter at jeg meldte inn første klage sender jeg derfor alt i retur, sammen med et brev der jeg ber om å få hevet kjøpet da MPX har vesentlig misligholdt sin del av avtalen. Samme kveld mottar jeg en sendingsbekreftelse på "1 enhet" sendt, og får en leveringsbekreftelse dagen etter. Jeg får mine foreldre til å plukke opp pakken og via skyss med slekt får jeg endelig pakken til min adresse, tre timers biltur unna. I etterkant har jeg fått refundert mine portoutgifter for returen, men på kreditnotaen ble det oppgitt at hele beløpet skulle refunderes. Etter kontakt med kredittavdelingen viste det seg at informasjonen var feil.

    Mitt problem med MPX er mangel på samordning av informasjon, og lite tilbakemelding under prosessen. Alle kan ha en feillevering, og de fleste kundebehandlere jeg snakket med var hyggelige, men dette kostet meg veldig mye tid, og jeg var veldig usikker på hva som skjedde underveis på grunn av de misvisende emailene.

    Jeg har handlet mye hos MPX før, men aldri hatt noe problem før nå. Med de erfaringene jeg gjorde med dem denne gangen er det nok heller tvilsomt at jeg bruker dem igjen.

    Konklusjon: helt på det jevne i forhold til informasjon før kjøp og kjøpsprosess (irriterende å måtte opprette konto for å kjøpe en enkelt vare), men veldig rotete og uryddig i retur og kundebehandling.
  • Skandaløs mangel på informasjon. Betalte på forhånd med kredittkort (ordre til ca 7500,-) - alle varer var på lager med god margin.

    Ordren ble stående som "Åpen" - hele neste dag, og alt var på lager.

    Kontaktet support mot slutten neste dag, der de ikke kunne si noe om når varene ble sendt. De skulle "purre på". Noe svar kunne de ikke gi.

    Orket ikke enda en halvtime i kø på supporttelefonen, så det hele ble kansellert og bestilt et annet sted.

    Elendig MPX..
  • 2 dager

    Veldig fornøyd. kjapp leveringstid og grei informasjon etter kjøp.
  • 2 dager

    God service, gode priser, god leveringstid.
  • Ca. 1 uke

    MPX/Komplett er en veldig grei butikk og handle hos, levering er som regel rask om man bestiller før helga/helligdager og ferier som er vanligt.
    Men derimot kunderservicen er jeg ikke fornøyd med, kjøpte et hovedkort som tok kvelden, har nå gått over 1 mnd siden jeg sendte det inn før de nå har sendt det tilbake. og bare få godkjent returen tok flere uker..
  • 3 uker eller mer

    Ekstremt dårlig service, kjøpte en htc desire s for 6mnd siden, den har vært på rep 3 ganger med samme feil å jeg fikk fortsatt ikke hevet kjøpet:( da har di hat mobilen i snart 2mnd uten at jeg fikk låne telefon. også får jeg mail at di sier den er godkjent som heving av kjøp så da drar jeg å kjøper meg en ny på elkjøp, etter noen uker får jeg mail igjen at nei den er ikke godkjen...
    Ekstremt dårlig service, kjøpte en htc desire s for 6mnd siden, den har vært på rep 3 ganger med samme feil å jeg fikk fortsatt ikke hevet kjøpet:( da har di hat mobilen i snart 2mnd uten at jeg fikk låne telefon. også får jeg mail at di sier den er godkjent som heving av kjøp så da drar jeg å kjøper meg en ny på elkjøp, etter noen uker får jeg mail igjen at nei den er ikke godkjent så du får igjen telefonen?????? hææ svarer jeg da dere sa jo at den var godkjent å jeg har sendt over video opptak at htc at den henger hopper i programmer osv :/

    venter nå på svar fra dem hva som skjer
  • Neste dag

    MPX/Komplett er raskt, trygt og billig... :P
  • 3 dager

    MPX har skikkelig god service! Jeg har ved flere anledninger fått en ekstra god deal på store bestillinger. Jeg har absolutt ingenting i sutre over når det kommer til MPX.

    Tips til folk som klager:
    Sjekk at varen er på lager før du bestiller! Sjekk at varen har "bekreftet" dato og ikke "ubekreftet" på leveringstid til MPX.
  • 3 uker eller mer

    Kjøpte PC som var feil på. Tok fryktelig lang tid å bytte, og fikk til slutt enda en PC med feil.
    Det tok hele 10 måneder før jeg fikk hevet kjøpet, og da satt jeg uten PC. MPX nektet å gi meg noe som helst i erstatning.
    Fikk til slutt valget mellom pengene tilbake eller en PC til samme pris, selv om prisen hadde gått ned med mer enn kr 2000. Jeg fikk ikke ny PC til ny pris fordi MPX mente at jeg ikke hadde krav på det.
    De tror kundene driver Blå kors.
    Elendig nettbutikk som jeg vil advare mot.
  • Ca. 2 uker

    Alt er ok, men en utrolig treg behandlingstid før sending.
    En uke fra bestilling, før det sendes på posten er ikke bra!!
    Siste gang jeg handler her.
  • Neste dag

    Synes at MPX gir kjempeservice.
    Rask levering.Har bestilt veldig mye varer derfra.Spesielt da via Pick-up-Point.Med posten gar til tider veldig tregt. Den ene gangen det har vert reklamasjon gikk dette knirkefritt.
    Terningskast 6
  • 2 dager

    Kjapp og presis levering. Fikk produktet slik som jeg bestilte, og har ikke hatt noen problemer med dem :)
  • 2 dager

    Bestillte Olympus diktafon en søndag og levert tirsdag. Fantastisk bra. Det eneste jeg har å utsette på kundeservice er at diktafonen hadde internminne 8g og jeg ringte før jeg bestillte og spurte om jeg kunne bruke et ekstra kortminne, men fikk beskjed om at diktafonen kun klarte 8g ekstra. Jeg kjøpte ekstra kortminne, men det var feil, da diktafonen kunne tatt dobbelt så mye.
  • Ca. 1 uke

    Veldig gode priser og raskt svar på eventuelle spørsmål, men elendig levering. Bestilte levering på kvelden. da skulle jeg fått pakken på fredagen da jeg bestilte på torsdagskvelden. Det tok nesten en uke før pakken ble levert hos posten, som da sendte pakken umiddelbart.
  • Ca. 2 uker

    Gode tilbud, men dårlig levering. Fikk ikkje skjermen min før 2 uker når det skulle ta et par dager.
  • Er meget fornøyd med MPX! Priser og leveringstid på samme nivå som Komplett, og fantastisk kundeservice.
    For tredje gang på rad har jeg fått tilsendt erstatningsvare uten at jeg må sende inn defekt vare på forhånd. Dette kaller jeg flott kundeservice :)

    Karakter seks!
  • Bestilte meg skole laptop til studiestart.

    Studiestart var for 1 mnd siden, laptopen er ingen plasser å se!

    Utrolig dårlig å legge ut studenttilbud de faktisk ikke klarer å levere engang til skolestart!

    Kundeservice er som Lukas skriver helt ubrukelig! Har nå sittet 40 min i kø, ingen spøk og forsatt ikke svar!

    Det skal ikke være mulig å vente så lenge på at varen skal sendes når du bestilte for en mnd siden!

    SRYT UNNA!!!
  • Hårreisende dårlig. Bestilte og betalte for snarlig levering express. Utstyret er fortsatt ikke levert etter 12 dager og ingen vet hvor det befinner seg.

    Det er umulig å komme gjennom på telefon og det gis ikke avklarende svar fra kundeservice
  • Bestilte en stykk SSD av typen Cruical m4 64GB hos MPX til tilbudspris. Fikk da valget om å sende den som brevpost (29,-).
    Pakken var bestilt tirsdag rundt kl 12, pakken var sendt tre timer senere og neste dag lå den i postkassen.
    Mao. ett døgn fra lager i Sandefjord til Tromsø - Meget fornøyd!
  • Har hatt fine opplevelser med MPX med unntak av en mobiltelefon som mistet skjermbilde. MPX påstod det var vannskade, så jeg ba om bevis, og fikk et bilde som var forstørret til de grader. Fikk en fagmann til å studere bildet og han avviste blankt at dette var en vannskade ettersom omfanget av skaden var så mikroskopisk. Fikk kranglet meg til å ikke betale for frakten, og produktet fungerte som normalt da jeg fikk det tilbake.

    Eller bare knall. Det er jo Komplett =)
  • Bra. Bestilte noen produkter. Var ikke fornøyd med et av dem som jeg returnerte og fikk pengene igjen innen rimelig tid. Veldig rask levering.
  • Fantastisk! Har handlet masse der i mange år. Aldri har det vært det minste problem . Et par rklamasjoner har gått helt knirkefritt. Fin og rask service, fantastisk oppfølging.
  • Sitter desverre med VELDIG dårlig erfaring!
    Beststilte to mobiler og alt så bra ut helt til jeg hadde betalt for begge tlf og motatt pakken. Da viste det seg å mangle en tlf og det skulle ta 4 dager før ny ble sendt etter. Oppå alt det klarte de å kreve samme beløpet enda en gang (noe jeg ikke er villig til å betale) og sitter i skrivende stund uten den mobilen.

    De som tar seg av kundeservicen er hyggelig, men preget av lite handling og utrolig lang vente tid!
  • Bestilte datakomponenter for en del tusenlapper en torsdag. Jeg ble lovet levering dagen etterpå via pick-up point, noe som var mye av grunnen til at jeg bestilte.

    Men nei, ingenting skjedde fredag, da jeg ringte fikk jeg beklagelser men ingen grunn. Da ble jeg lovet levering mandag på tro og ære. Mandag kom og gikk, ingen pakke klar for henting da heller.

    I skrivende stund har jeg sittet 30 minutter i telefonkø, og dette begynner å gå meg på nervene.

    Det er ikke at leveringstiden er så lang i utgangspunktet, men når jeg blir lovet rask levering forventer jeg det også.
  • Fantastisk bra service. Jeg sendte inn min PS3 på reklamasjon. Den ble godkjent som reklamasjon med en gang, og jeg fikk imponerende god oppfølging og service fra MPX. Det tok litt tid før de sendte konsollen videre, og av denne grunn kompenserte de meg med et gratis spill. Veldig bra av MPX! I tillegg tok vedkommende på MPX (Stian) seg personlig av PS3'ens gang videre, og sørget for at alt gikk raskere enn normalt.

    Jeg hadde byttet disk i PS3'en (som jeg ikke ga beskjed om). Denne har MPX jobbet hardt for å skaffe til veie og den fikk jeg også.

    MPX anbefales! :)
  • Bestilte en Huawei Titan U8800.
    Mpx var eneste nettbutikken det gikk ann å bestille den på, og de leverte ekstremt raskt. Telefonen var i hus under to 48 timer etter bestilling!
  • Jeg har ikke hatt problem med å handle der, alt var ok inntil jeg sendte inn en mobil W 995 som skjermen ble svart, mobilen var fin før jeg sendte den men di sendte meg bilder av en annen mobil og sa den hadde fall skader og ikke kunne fikses selv om den aldri har hatt hard medfart fra min side, så min anbefaling er ikke og handle fra MPX ,en skall ikke handle med firma som ikke er seriøse med...
    Jeg har ikke hatt problem med å handle der, alt var ok inntil jeg sendte inn en mobil W 995 som skjermen ble svart, mobilen var fin før jeg sendte den men di sendte meg bilder av en annen mobil og sa den hadde fall skader og ikke kunne fikses selv om den aldri har hatt hard medfart fra min side, så min anbefaling er ikke og handle fra MPX ,en skall ikke handle med firma som ikke er seriøse med levetiden på dyre mobiler som etter norsk lov er 5 år ikke som min på 1,5 år ,jeg har også en annen ny mobil W 715 som er handlet der (MPX) som skjermen er svart på den tar jeg ikke sjansen på og reparer der ,tar den ut av Norge og reparere den på Filippinene , jeg hadde den inne til (Februar 2011 W995) sjekk der og fikk opplyst det var sleiden som var defekt og pris der nede ble taksert til ca 300 kr men di kunne ikke skaffe deler før hjemreise
  • Rask og oversiktlig levering
  • Kjøpte en htc Z hos mpx, etter et par mnd ble skjermen sort, så jeg sendte den inn og de reparerte telefonen uten kostnader :)
  • Svarer ikke på mail eller webskjema angående retur av defekt vare. Fikk til slutt kontakt på telefon og de lovte å ordne opp i løpet av få dager. dette er nå snart 2 uker siden og ingen ting er skjedd ennå. Får ikke brukt min HTPC på grunn av dette rotet og dårlige oppfølgingen fra MPX. Anbefales ikke
  • Bestilte en GPS som ikke var på lager under bestillingen, men som de skulle få inn i løpet av 1 uke. Datoen for leveranse ble endret 6 ganger og jeg fikk varen 5 uker etterpå. I 5 av 6 oppdateringer på ny leveranse, merket de det som sikker dato og vare underveis.... forvirrende å forholde seg til
  • MPX ftw!
    Jeg skjønner ikke hvorfor noen andre her er misssnorføyd med leveringen. MPX.no er kjempe rask på leveringen!
    Til dere som klager på det bør se oftere på lagerstatusen før dere kjøper varer i stedet for å spamme ned de som jobber der med telefonsamtaler og epost bare på grunn av det!
    Jeg bestilte pc i deler og jeg er kjempefornøyd, kommer garantert til å handle der igjen.
    De er nøye og gjør jobben sin!

    De som ikke gjør jobben sin godt må nokk bli amentio.no med en hær av missfornøyde kunder som følger.
  • En helt grei butikk og handle fra. Eneste store minuset jeg kan anføre er at de virker veldig trege med og få varene ut.
  • Jeg har veldig gode erfaringer med mpx. Jeg har brukt dem flere ganger, og alltid fått det jeg skal ha, de har gode sider, og gir god informasjon. De svarer på epost. Jeg har også ved en anledning sendt tilbake et produkt som ikke svarte til forventningene. Det håndterte de kjapt, greit og profesjonelt.
Skriv omtale av MPX
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering: