Laster
815 58 800

Om Lefdal.com

Lefdal er opptatt av at du som kunde alltid skal få de beste prisene og den beste servicen.

I 1936 startet et gammelt familieselskap Lefdal som i sin tid gjorde om gatelysene i gamle Christiania fra gass til elektrisitet. I dag er Lefdal en moderne kjede for forbrukerelektronikk med 22 varehus rundt i landet som står klare til å ta deg imot og hjelpe deg med de behovene og utfordringene du som kunde måtte ha. Når du besøker en av våre butikker skal du alltid være fornøyd. Det betyr at vi alltid skal møte deg med entusiasme og begeistring slik at du får den kundeopplevelsen du fortjener.

Vår visjon - alltid billig
For å holde på vår visjon er det daglige grep vi gjør for at du som kunde skal få den beste opplevelsen. Vi samarbeider med de største på innkjøp, holder kostnadene nede ved effektiv drift og unngår å være en stor og dyr organisasjon.
Lefdal Elektromarked A/S er eiet av Dixons Group. Selskapet drives som et selvstendig selskap med egen administrasjon og ledelse.

Lefdal Elektromarked selger husholdningsprodukter, lyd og bilde produkter og data/tele produkter gjennom store varehus. Gjennom store varehus, lave kostnader og aggressiv markedsføring oppnår vi høy lønnsomhet og sterk vekst. Varehusene er lokalisert i Oslo-området, Drammen, Haugesund, Hamar, Fredrikstad, Sandnes, Trondheim, Bergen, Ålesund, Volda, Ulsteinvik Molde, Kristiansand, Skien, Moss og Tromsø.

Omtaler av Lefdal.com

Totalt 3.3 av 10

Basert på 25 erfaringer, siste 12 måneder

Nyeste omtaler
  • 3 uker eller mer

    Kjøpte en MSI-laptop hos Lefdal Sandvika Storsenter. Etter en tid oppsto en feil, og jeg leverte maskinen inn til reparasjon. De brukte 5 uker på å få reparert laptopen, de første to ukene lå maskinen bare på serviceavdelingen uten å bli sendt videre til verkstedet. Butikken hadde sagt at reparasjonen...
    Kjøpte en MSI-laptop hos Lefdal Sandvika Storsenter. Etter en tid oppsto en feil, og jeg leverte maskinen inn til reparasjon. De brukte 5 uker på å få reparert laptopen, de første to ukene lå maskinen bare på serviceavdelingen uten å bli sendt videre til verkstedet. Butikken hadde sagt at reparasjonen ville ta maks to uker. Det tok fem uker og da presterte Lefdal å melde maskinen ferdig etter tre uker, hvorpå jeg dro til butikken og fikk beskjed om at det hadde skjedd en feil og at jeg bare måtte dra hjem igjen. En helt utrolig dårlig service ble kronet når jeg skulle hente laptopen en torsdags formiddag uten at det var mange kunder i butikken, allikevel måtte vente nesten en halvtime før det ble min tur. Lefdal kan jo overhodet ikke ha begrep om hva logistikk innebærer. Treg reparasjon, treg og dårlig kundeservice. Slikt kan man ikke utsette kundene sine for.
  • 4 dager

    Bra service.
  • 3 uker eller mer

    Dårlig kundeservice og ikke noe særlig flink med kunde vanlig noe som er hoved viktig tema i en bedrift. Og ikke noe særlig flink til å hjelpe kundene når de trenger service fra dem.
    Veldig rotete system når det kommer til kundeservice når du har spørsmål om varen du har levert inn for hjelp...
    Dårlig kundeservice og ikke noe særlig flink med kunde vanlig noe som er hoved viktig tema i en bedrift. Og ikke noe særlig flink til å hjelpe kundene når de trenger service fra dem.
    Veldig rotete system når det kommer til kundeservice når du har spørsmål om varen du har levert inn for hjelp om service på varen det er noe feil. Opplevd at de ikke har system på hvor varen vår er blitt levert til service når de en gang har videresendt varen.

    Hadde jeg vært dere som styrer lefdal så ville jeg prøvd å få endring på systemet deres å ha litt andre holdninger på jobb å bli flinkere med kundebehandling i stede for å snu ryggen og ikke være kunde vennlig for da sørger dere selv på å miste kunder og opplever ikke så mye penger i kassen som dere skulle tjent i omsetning på dagens.
  • 3 uker eller mer

    Butikken skal kanskje ikkje få skulda, men heile sørvisorganisasjonen er heilt bånn. For det fyrste må ein betale for å få kontakt med sørvisavd. via 815 nr. Vår vaskemaskin stoppa 18.okt og dagen etter tok me kontakt med "sørvisavdelinga" til Lefdal. Der blei me sett over til eit sørvisselskap...
    Butikken skal kanskje ikkje få skulda, men heile sørvisorganisasjonen er heilt bånn. For det fyrste må ein betale for å få kontakt med sørvisavd. via 815 nr. Vår vaskemaskin stoppa 18.okt og dagen etter tok me kontakt med "sørvisavdelinga" til Lefdal. Der blei me sett over til eit sørvisselskap som ikkje tok telefonen. Dette gjentok seg kvar gong me ringde og til sist nekta me å bli sett vidare og bad om at Lefdal tok ansvaret sjølv for å skaffa hjelp. Dagen etter ringde me for å høyra om dei hadde skaffa hjelp. "Nei, vi har ikke gjort noe for du skulle ring igjen i dag". God dag man økseskaft....at det går an. Det har no gått 14dg. Eg ringjer Samsung (sjølvsagt også med 815-nr) og får svar i Sverike av ein som kun snakkar engelsk. Han lovar å ta det vidare og årsakar at dette tar så lang tid. Tre dagar etter får me melding fra Elektrotec om at det kjem sørvismann 13.nov. Eg ringjer og forklarar kva som er feil og ber om at dei kjem tidlegare sidan me har venta så lenge. Det kan dei ikkje, men " Det er sikkert hovudkortet som er øydelagd" får eg vita. Om kvelden 12.nov ringjer sørvismannen og spør om han kan koma. Sjølvsagt kan han det...Jau "det er hovudkortet som er feil på. Ein vanleg feil på desse maskinene". Men har han hovudkort med???? Nei, sjølvagt...dei hadde jo berre mistanke om det og det er jo ein så vanleg feil at dei kan jo ikkje ha slikt på lager???? Men ikkje fortvil...kortet kjem mandag eller tirsdag (16.-17.) og då skal me koma med ein gong. I går 19., kom meldinga frå Elektrotec: Onsdag 25.nov kan dei koma. Me er utan reine klær og må ty til handvask så eg reiser i butikken til Lefdal i Åsane for å få byta maskina i ei ny. Me må ha maskin. Nei eg må berre ikkje koma her....eg kan få lånemaskin på tirdag sei butikksjefen, men eg blir henvist til sørviceavd. bak butikken. Kanskje dei kan hjelpa meg med sørvisfirmaet??? Kven andre enn butikksjefen dukkar opp på sørvisavd. for å betjena andre kundar der????? Det er berre å bita det i seg. Ei dame hjelper så godt ho kan, men kan berre gjeva oss lånemaskin. /Dette er svært ugunstig for oss då ei maskin til vil sperra av gjennomgangen i rommet, men det fins ikkje anna råd så me må akseptera og....DEN KAN KOMA PÅ KVELDEN....same dag!!! Takk, men eg kan ikkje hjelpa til å innstallera den då eg nettopp har fått nytt kne og kan ikkje løfta tungt. Det er greit får eg til svar. Kl 20:30 kjem Bring med lånemaskin.
    Dei kan bera den inn men vil ikkje pakka den ut og settja den opp. Eg ringjer Lefdal igjen (815-nr som dei tar betalt for) og får til svar at dei kan koma på mandag og hjelpa meg. Eg har fått nok: GLØYM DET
    Eg har kjøpt mi siste vare hjå Lefdal.
  • 3 uker eller mer

    Ikke informasjon om forsinkelser og ingen kontroll på hva som er levert og ikke levert. Styr unna Lefdal (og andre i Dixon Stores Group).
  • 3 uker eller mer

    Jeg kjøpte vaskemaskin, tørketrommel og stableramme. Etter at jeg var blitt solgt et produkt som ikke var i henhold til hva jeg bestilte så har lefdal gjort alt annet enn å forsøke å rydde opp. I over en måned så kom jeg til en ny kundebehandler hver gang jeg tok kontakt. Jeg får aldri svar...
    Jeg kjøpte vaskemaskin, tørketrommel og stableramme. Etter at jeg var blitt solgt et produkt som ikke var i henhold til hva jeg bestilte så har lefdal gjort alt annet enn å forsøke å rydde opp. I over en måned så kom jeg til en ny kundebehandler hver gang jeg tok kontakt. Jeg får aldri svar på det jeg spør om og de forskjellige kundebehandlerne gir hele tiden motstridende tilbakemeldinger. Det har vært et mareritt å kjøpte produkter fra lefdal. Kan kun beskrive kundeservicen som en parodi. Det jeg sitter med nå er maskiner jeg ikke kan bruke, en enormt lang mail log og tidenes høyeste mobilregning.
  • 3 uker eller mer

    Elending service! Bestilte spillet 17.03 og fikk beskjed om at spillet ble sendt 19.03. Uken senere hadde jeg fortsatt ikke fått spillet i posten og bestemte dermed å ringe opp igjen. Fikk samme beskjed at den ble sendt den 19.03 og at spillet skulle komme straks. 1 april ringer jeg til Lefdal igjen...
    Elending service! Bestilte spillet 17.03 og fikk beskjed om at spillet ble sendt 19.03. Uken senere hadde jeg fortsatt ikke fått spillet i posten og bestemte dermed å ringe opp igjen. Fikk samme beskjed at den ble sendt den 19.03 og at spillet skulle komme straks. 1 april ringer jeg til Lefdal igjen og de forteller meg at de ikke har sendt spillet og at de har ikke spill i lageret.

    Jeg forteller at jeg vil heve kjøpet, og det gjorde de gjerne- ble jeg fortalt. Får post i dag om at spillet er blitt sendt. Prøvde å ringe kundeservice og ventet i kø i over 15 minutter før noen tok opp telefonen og beklagde for det som hadde hendt og fortalte at spillet kan umulig ha blitt sendt og at jeg ikke trenger å bekymre meg. Dager senere FÅR jeg spillet i posten. Ringer opp igjen, de beklager og forteller at jeg ikke trenger å gjøre noe, siden de skulle ta saken videre og mente at jeg skulle få pengene tilbake. Jeg henter spillet for sikkerhetsskyld.

    Ringte Lefdal i dag, og de forteller meg at jeg må levere spillet før jeg får tilbake pengene. Makan til elending service må man lete lenge etter.
  • Ca. 1 uke

    Jeg kjøpte en samsung mobil på nettsiden dems. Det viser seg at det var en mangel på varen de sendte meg. De ville ikke gi meg en ny og jeg måtte vente til de fant årsaken til feilen.
    Fra jeg kontaktet dem til den ble sendt inn til service har jeg snakket med 6 forskjellige kundebehandlere. Alle...
    Jeg kjøpte en samsung mobil på nettsiden dems. Det viser seg at det var en mangel på varen de sendte meg. De ville ikke gi meg en ny og jeg måtte vente til de fant årsaken til feilen.
    Fra jeg kontaktet dem til den ble sendt inn til service har jeg snakket med 6 forskjellige kundebehandlere. Alle sitter med forskjellig informasjon, dårlig kunnskap, dårlig service, utålmodig og nesten litt frekk. Jeg måtte svare på de samme spørsmålene om og om igjen for hvergang jeg snakket med en kundebehandler. Ble så lei til slutt at jeg sendte inn en skriftlig klage. Da tok de kontakt med meg på tlf og stilte akuratt de samme spørsmålene IGJEN! De leste tydligvis ikke klagen min ordentlig og jeg måtte gjenta alt igjen i telefonen. I tillegg satt han med feil informasjon og jeg måtte rette på han heletiden. Det føltes som JEG var kundebehandleren og han var kunden. Det var utrolig dårlig service og mangel på kunnskaper fra dems side om varen og selve service systemmet dems.
    Det er første gang og siste gang jeg handler hos dem.
    Og jeg anbefaler at alle andre holder seg unna! Særlig hvis dere skal kjøpe mobil eller elektronikk. Dette gjelder både hos lefdal og elkjøp.

    Ekstrem dårlig service.
  • veldig fin service
  • Ca. 2 uker

    Veldig dårlig service. Aldri bestill på Lefdal.no
  • handlet på lefdal i kristiansand, var utrolig fornøyd med service, en selger kom bort til meg med en gang, og jeg fikk til og med store avslag på kjøpet mitt!
  • Ca. 1 uke

    Synes butikken er veldig ok.
    skulle ønske at de som leverer varen pakker den ut og tar med seg emballasjen.Litt dumt og kvittere for varen før man vet om den er uskadet.Var heldig denne gangen.Kjøpte et fryseskap med mye emballasje.
  • 2 dager

    fin og oversiktig
  • 4 dager

    Dårlig servis både i butikken og telefonservis. De har lurt meg og har solgt vaskemaskin som hadde noe feil og nekter å hente den tilbake. En frekk operator anbefalte meg å komme til butikken med vaskemaskinen med klærne mine låst fast inne. Aldri mer Lefdal
  • Ca. 2 uker

    Vi hadde bestilt levering av vaskemaskin til en bestemt dato, 8. mai 2014, og innenfor klokkeslettene 09.00 og 15.00 (Dette står også i ordrebekreftelsen).

    Vi hadde ikke mulighet for å rekke hjem i løpet av en halvtime, som var tiden før levering sjåføren skulle ringe og varsle. Jeg måtte...
    Vi hadde bestilt levering av vaskemaskin til en bestemt dato, 8. mai 2014, og innenfor klokkeslettene 09.00 og 15.00 (Dette står også i ordrebekreftelsen).

    Vi hadde ikke mulighet for å rekke hjem i løpet av en halvtime, som var tiden før levering sjåføren skulle ringe og varsle. Jeg måtte derfor være hjemme og vente på leveringen fra kl. 09.00 og til 15.00.

    Dessverre kom aldri leveringen i løpet av denne tiden og jeg hørte heller aldri noe fra Lefdal om forsinkelse eller annet.
    Jeg måtte derfor sende en mail med spørsmål om hva som var skjedd og hvorfor vi ikke hadde fått levert varene innen tidspunktet vi hadde bestilt.
    Mailen ble sendt til hvitevarer.haugesund@lefdal.com og kundeservice@lefdal.com.
    Jeg hadde noen uker tidligere fått svar fra Georg Rossebø i Haugesund på haugesund-mailadressen. Jeg har imidlertid aldri fått svar på mailen jeg sendte denne dagen.

    I tillegg ringte jeg Lefdal kundeservice. De visste ikke hva som var skjedd og sa de skulle ringe sjåføren som de skulle be ringe meg tilbake.
    Etter en stund ringte sjåføren og fortalte at han ikke hadde fått beskjed om å levere varene til et bestemt tidspunkt.
    Siden han sa han ikke hadde fått beskjed om dette, tross at det sto i ordrebekreftelsen, fant jeg ut at det var best å forsikre meg om at han hadde fått beskjed om at jeg også hadde bestilt og betalt for retur av vare til gjenvinning, samt hjemlevering inkl/innbæring og installasjon av vaskemaskin på våtrom (Også dette oppført i ordrebekreftelsen).

    Sjåføren fortalte da at de ikke har lov til å installere vaskemaskiner og at dette må gjøres av en rørlegger.
    Jeg forklarte at jeg hadde betalt for dette og at dette sto oppført i ordrebekreftelsen.
    Sjåføren sa han skulle ringe noen for å høre om dette kunne stemme.

    Jeg spurte sjåføren om han hadde verktøy til å fjerne den gamle maskinen. Det hadde han ikke, sa han. Han sa så at han måtte kjøre hjem til seg selv for å se om han fant passende verktøy før han kom.

    Sjåføren kom med leveringen ca. kl. 16.15. Da hadde jeg altså unødig kastet bort en hel dag, hvor jeg hadde måttet sitte hjemme og vente på en levering som var bestilt til å skulle komme mellom kl. 09.00 og 15.00.
    Hadde jeg fått beskjed om at leveringen ikke ville komme før kl. 16.15, hadde jeg sluppet å sitte hjemme hele dagen og kunne isteden kommet hjem til normal tid på ettermiddagen.

    Sjåføren var vennlig og positiv under all kontakt med han, men han hadde dessverre ikke fått den informasjonen han skulle hatt for levering i henhold til ordrebekreftelsen.
    Han fortalte da han kom, at han hadde forhørt seg med noen om de faktisk skulle installere ny vaskemaskin, og hadde fått bekreftet at de skulle det. Men sjåføren mente fortsatt at dette har de ikke lov til, og han syntes det var veldig merkelig at de skulle installere vaskemaskin, men ikke får lov av Lefdal å installere komfyr og oppvaskmaskin. Selv stusset jeg også over dette.

    Det var dessuten tydelig at sjåføren ikke var vant med verken avinstallering av gammel vaskemaskin som skulle tas i retur, eller installasjon av den nye maskinen.
    Sjåføren hadde tatt med seg verktøy, men dette var ikke stort nok, og han måtte derfor gå til naboen vår for å få låne seg en stor nok tang...

    Deretter installerte han den nye maskinen, dvs. han skrudde bare fast vannslangen for hånd, etter anvisningene (Dette kunne altså hvem som helst ha gjort).

    Han sjekket også hastende i noen av papirene som fulgte med maskinen, om det var transportsikring som skulle fjernes. Det virket som han hadde det ganske travelt og var stresset. Han kikket også inni trommelen på vaskemaskinen om han kunne se noen sikring.. Han fant ingen sikring og mente at det ikke var noe transportsikring på denne maskinen...

    Imidlertid fant jeg ut da sjåføren var dratt, at det absolutt var transportsikring i maskinen - Dette sto også utførlig beskrevet i en av bruksanvisningene som var vedlagt maskinen. Der sto også at de som installerer maskinen skal sikre at denne står i vater vannrett på toppen og loddrett i front, da dette er viktig i forhold til reklamasjonsrett og garantien på maskinen - Dette var tydeligvis ikke sjåføren klar over, siden han ikke gjorde dette.

    Jeg måtte altså selv fjerne de fire transportsikringene som var festet med store skruer m.m. bak og inn i maskinen. Dette tok ca. 15 minutter.

    Jeg måtte også kontrollere at maskinen sto i vater vannrett og i front, noe den heldigvis gjorde - for jeg hadde ikke hatt mulighet til å løfte den tunge maskinen høyt nok opp til å skru føttene i riktig høyde.

    Vi oppdaget også en bulk på høyre side av maskinen - Sjåføren noterte dette i begge parters utleveringsbilag og vi signerte begge to.

    Dagen etter ringte ei dame fra Lefdal kundeservice og viste til min telefon til kundeservice dagen før. Hun lurte på hvordan det hadde gått med saken og om vaskemaskinen var levert. Jeg forklarte det ovennevnte.

    Hun sa at jeg skulle få refundert de 100 kronene jeg hadde betalt for installasjonen av vaskemaskinen, siden dette ikke ble skikkelig gjort ved levering.
    Hun tilbød også at jeg kunne velge mellom refusjon i pris for bulken på maskinen, eller at Lefdal leverte ny maskin. Jeg sa at jeg hadde liten lyst til å få en ny levering av maskin fra Lefdal, med tanke på de problemene som allerede hadde vært og at jeg hadde kastet bort et helt dagsverk.

    Siden utleveringsbilaget med skademeldingen enda ikke var registrert i systemet, sa hun at hun skulle ringe meg innen fredag 16. mai for å avtale refusjon i pris.

    Etter denne samtalen har jeg ikke hørt mer fra Lefdal.
    13. mai er det registrert i min nettbank at totalbeløpet for vaskemaskinen, minus 100 kroner, er trukket. Men, jeg har altså ikke fått noen refusjon i prisen for bulken i maskinen, slik jeg ble tilbudt.

    Når denne saken er nevnt, kan jeg samtidig nevne at det var lignende problemer med levering fra Lefdal da jeg bestilte en oppvaskmaskin for et par år siden. Den gangen var også leveringen bestilt innenfor et bestemt klokkeslett, hvor jeg ventet hele dagen og leveringen aldri kom. Den gangen ble ikke varen levert før sent på ettermiddag/kveld.
    Jeg klaget på dette til Lefdal, og fikk også da beskjed av kundeservice at jeg skulle få refusjon i pris - men hørte aldri mer fra Lefdal om den saken heller.

    Så mye styr med levering fra Lefdal gjør at valg av butikk neste gang må bli noen helt annet. Og det er utrolig dårlig kundeservice å ikke følge opp tilbud om refusjon i pris for bulk i vare som er levert. Rett og slett skammelig.
  • 3 uker eller mer

    Jeg kjøpte en DAB-radio hos Lefdal den 30. november, som julegave.
    Radioen ble først sendt den 16. desember, etter at jeg hadde tatt kontakt med Lefdal flere ganger (per telefon og epost) og fått selvmotsigende info, bl.a. at varen skulle sendes neste dag (det skjedde ikke den dagen); så ble jeg...
    Jeg kjøpte en DAB-radio hos Lefdal den 30. november, som julegave.
    Radioen ble først sendt den 16. desember, etter at jeg hadde tatt kontakt med Lefdal flere ganger (per telefon og epost) og fått selvmotsigende info, bl.a. at varen skulle sendes neste dag (det skjedde ikke den dagen); så ble jeg tilbudt om å heve kjøpet, som jeg takket ja til, men så sa den Lefdal-ansatte at det likevel ikke var mulig.

    Dette hadde sammenheng med at radioen hadde blitt endret fra en vare som kan bestilles over nett til en som kun kan hentes i butikk; dette skapte nok krøll i noen systemer da jeg hadde bestilt frakt.

    Til slutt kom varen så sent at jeg allerede hadde dratt hjem til familien for jula, og hadde heller kjøpt samme vare (billigere attpåtil) hos en annen nettbutikk.

    Jeg hentet radioen etter jul, og den hadde kommet i en mye større pappeske enn nødvendig (godt over ti ganger hvis vi regner etter volum), uten at det ble brukt tilstrekkelig fyllemateriale. Det var bare flaks at varen ikke hadde fått skader.

    Sitter nå med en radio som jeg ikke vil ha. Har tatt kontakt for å returnere varen, men Lefdal har ikke svart ennå.

    Gjennomgående dårlig i alle faser. Vil aldri handle hos Lefdal nettbutikk igjen.
  • Ca. 2 uker

    jeg synes det er velidg dårlig service fordi jeg bestilte noe to uker siden og har ikke fått noe enda
  • 4 dager

    Har bentyttet meg av deres "Rød-dag"-kampanjer flere ganger og har kjøpt div. småelektronikk. Varene kommer i løpet av 3-4 virkedager og de sender som registrert post. Synd at man ikke kan helte alle varene i butikk etter kjøp mot gratis frakt. Ellers en veldig god nettbutikk.
  • Neste dag

    Jeg kjøpte et Elektrolux kjøleskap. Når jeg kjøpte det, fikk jeg ikke beskjed om at det ikke er mulig å reparere hvis det ryker. Dette er en mengde elektronikk på. Det kan være skjult inni veggen. Mitt blir ikke kaldt. Det røk før jul og står på samme sted. Mitt råd er å ikke kjøpe Elektrolux i det hele tatt.
  • Samme dag

    Handler på Lefdal.com stadig vekk. Bruker alltid "hente i butikk" (gratis, kjapt og genialt :)). Servicen er alltid utmerket!!!
  • Samme dag

    Jeg har handlet mye hos Lefdal. Nå sist et Samsung NX200. Det kostet 3990 på tilbud og det var en flott pris.
  • 3 uker eller mer

    Jeg hadde problemer med en mobil jeg hadde kjøpt på lefdal og jeg sendte den til kundesenteret. I første omgang kom mobilen tilbake i verre tilstand en da jeg leverte den, og de skulle da ha 360 kroner for dette. Men nå, etter 3 måneder og 5 besøk i butikken sitter jeg nå her med en ny telefon. Kommer aldri til å handle der igjen.
  • Samme dag

    Sparpenger, kobl deg til Internett.
    Tror ikke det er mer og si om Lefdal. Ikke konkurransedyktig på pris i det hele tatt.
  • HOLD DERE UNNA LEFDAL. Jeg kjøpte en Sony E. Xperia Aktiv fra de i oktober, etter 3 dager måtte jeg få ny. Etter en liten stund begynte denne også å tulle, etter 3 verksted besøk og masse tull vil jeg heve kjøpet. Det ble avslått da de påstår at det ikke var noe feil på telefonen de 2 første...
    HOLD DERE UNNA LEFDAL. Jeg kjøpte en Sony E. Xperia Aktiv fra de i oktober, etter 3 dager måtte jeg få ny. Etter en liten stund begynte denne også å tulle, etter 3 verksted besøk og masse tull vil jeg heve kjøpet. Det ble avslått da de påstår at det ikke var noe feil på telefonen de 2 første gangene. Det merkelige er at det var samme feil alle gangene. Dette er kjeltringer og alt som heter service er helt fraværende.
  • 3 uker eller mer

    Sluttet hande der for 7 år siden. Når det kommer til Reklamasjon og Servise så er det useriøst. Det er ikke så ille som det var men det finns mange andre bedre butikker i landet.
Skriv omtale av Lefdal.com
Totalvurdering:

Hva syns du om butikken?

Levering:

Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Vitaminveien 7, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag: 10:00 - 21:00 Lørdag: 10:00 - 19:00

  • Strømsveien 245, Oslo Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag: 10:00-21:00 Lørdag: 09:00-18:00

  • Sandviksveien 184, Sandvika Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-21:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Jernbanesvingen 6, Ski Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag: 10:00 - 18:00

  • Rabekkgt 20, Moss Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Dikeveien 21A, Rolvsøy Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Man - Fre 10:00-20:00 Lør 10:00-18:00

  • Stasjonsveien 6, Strømmen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-21:00 Lørdag 10:00-19:00

  • Sagvegen 31, Hamar Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-20:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Guldlisten 35, Drammen Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Kjørbekkdalen 8, Skien Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Stokkamyrveien 18A, Sandnes Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-21:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-20:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Liamyrane 4, Nyborg Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Laguneveien 12, Rådal Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag 10:00 - 18:00

  • Longhammarvegen 36, Haugesund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-20:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Nordre Holen 15, Ålesund Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 20:00 Lørdag: 10:00 - 18:00

  • Brændehaugen 1, Ulsteinvik Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 700 18 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 18:00 Lørdag 10:00 - 15:00

  • Furene ., Volda Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 700 74 810
    Mandag - Fredag 10:00 - 19:00 Lørdag 10:00 - 16:00

  • Birger Hatlebakksvei 7, Molde Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-20:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Haakon VII gate 11, Trondheim Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00-20:00 Lørdag 10:00-18:00

  • Ivar Lykkes veg 8, Tiller Mer

    Type: BUTIKK

    Telefon: 815 58 800
    Mandag - Fredag 10:00 - 21:00 Lørdag 10:00-18:00