Hva ser du etter?
Mine lister
  1. Nettbutikker
  2. Komplett.no

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.

Leveringstid

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 6.2 av 10

  • 25 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 4 dager

Av John Kenneth 13 sep. 2014 12:57

ALle tiders. Handlet meget mye hos komplett og alltid har alt fungert som smurt. GODe tilbud, god kundebehandling, god leveringstid, god support. Forandrer nok ikke favorittside på lenge for netthandel.

Ære Være Komplett.no. HEr er det rett og slett komplett, mangler ingenting.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Ca. 2 uker

Av Bjørn Tore 07 sep. 2014 15:25

Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
Kommer ikke til å bruke dem igjen.

Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg... Les hele erfaringen...

Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
Kommer ikke til å bruke dem igjen.

Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg sittende uten maskin i arbeidet.

De nekter å sende ny før de har fått inn den defekte.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 dager

Av Martin 25 aug. 2014 19:13

Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende... Les hele erfaringen...

Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende henvendelser. I motsetning til andre nettbutikker foregår ting på en rask og profesonell måte.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Bernt 02 juli 2014 15:16

Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk... Les hele erfaringen...

Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk vare var inne på lager i status 100+ på hovedliste (ikke Altibox-tilbud) hele perioden, den andre sto som "må bestilles".
Ved kontakt om problemet, var svaret at de faktisk ventet på varene fortsatt, mens status var uendret
Etter tre uker gikk jeg lei av å krangle, slettet ordren, og kjøpte et annet sted, billigere.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av reza 26 juni 2014 21:32

Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over... Les hele erfaringen...

Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over 1 måned leveringstid på varen. Jeg sjekket på samsung.no der står det at wam220 og wam550 er inkludert med på alle ue55h8....

Hadde hørt mye bra rykter om komplett, men det blir første og sistegang for meg også.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 dager

Av Daniel 17 juni 2014 12:22

Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser... Les hele erfaringen...

Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser som kostet dem dyrt, var jeg veldig fornøyd i å betale litt mer for det som pleide å være genial kundeservice fra komplett.
Nå har de sendt 3 pakker på rad til feil adresse (min gamle). Hver gang har jeg ringt de og lurt på hvordan de kan fortsette å sende til denne adressen da den ikke finnes registrert på "min side". Dette kan de ikke svare på, og de har heller ingen forbedrende løsning. "Sånn gikk det, håper det går bedre i fremtiden" lydet det fra de. What? Dette er et seriøst problem som har kostet meg hundrevis av kroner fordi jeg må ta tog (!) for å hente pakken min.

Dråpen som fikk begeret til å renne over var da jeg hadde kjøpt 3stk Watch Dogs til 150kr stykket, og noen harddisker i samme ordre. Akkurat da jeg hadde betalt leste jeg på nett at spillet skulle utsettes i 6 mnd. *mange banneord*. Jeg ringte da kundeservice og lurte på om de kunne bare sende harddiskene, så skulle jeg ta den ekstra frakten for spillene. Joda, det kunne de. Måten de løste det på, var å kansellere ordren på spillene, for så å legge de til på en ny ordre til høyere pris. I tillegg klarte de å sende den til feil adresse igjen!
Da jeg ringte de for å rette dette opp igjen, kunne de ikke gjøre noe med det. Igjen kunne de ikke skjønne hvor de selv henter adressen fra, de hadde ingen måte å se på prishistorikk for å bekrefte at jeg skulle ha varen til 150 istedefor 200, og frakt-prisen for å sende 3 dvd-cover? 250kr. Hvor langt inn i skauen du må gå for å godtgjøre en slik frakt vet jeg ikke, men jeg bor i Bergen, der man får tilsendt et surround-anlegg til den prisen. 3 DVD-cover skal ikke koste 250, så hvordan de valgte å pakke dette må gudene vite. Jeg hentet ikke pakken.
Jeg ringte kundeservice en siste gang for å returnere en vare.



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.