Laster
33471400
Skriv omtale

Om Komplett.no

Komplett.no er Norges største nettbutikk og ble etablert i 1996. Nettbutikken eies av Komplett Services AS (org. nr: 979642121) som er del av Komplett Group - Nordens største netthandelsaktør med 14 nettbutikker. Komplett Group har 630 medarbeidere og hovedkontor i Sandefjord. Samlet omsetning i 2014 var 5,8 milliarder norske kroner.


Komplett Group er Nordens største netthandelsaktør, med totalt 15 nettbutikker. Komplett Group hadde i 2014 en samlet omsetning på 6,7 milliarder norske kroner. Vårt hovedkontor ligger i Sandefjord.

I Norge har Komplett Group nettbutikkene Komplett.no, MPX.no, Blush.no og Bildeler.no, og har i tillegg distributøren Itegra.no. I det svenske markedet har Komplett Group nettbutikkene Komplett.se og Webhallen.se, samt distributøren Norek.se. Komplett.dk ble etablert i 2007, og har hatt en sterk vekst siden oppstart.

Komplett Group skal være det eneste leddet mellom produsenter og kunder. Dette gir en effektiv driftsmodell og bidrar til at Komplett Groups nettbutikker kan operere lønnsomt og tilby konkurransedyktige priser. Komplett Groups nettbutikker selger til sluttkunder, bedrifter, offentlige virksomheter og forhandlere. Ved utgangen av 2014 var 1 750 000 aktive kunder registrert (kunder som har handlet siste 12 måneder).

Erfaringer (22 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 6.2 av 10

Nyeste omtaler
  • God service og god priser :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Helt ok butikk så lenge du aldri får problemer med produktene du kjøper.

    Selv om en feil oppstår som helt tydelig burde tas på garanti så risikerer du at Komplett bare lener seg på at "verkstedet sier..." og nekter å gjøre opp for seg.

    Jeg har nå en sak gående gjennom forbrukerrådet,...
    Helt ok butikk så lenge du aldri får problemer med produktene du kjøper.

    Selv om en feil oppstår som helt tydelig burde tas på garanti så risikerer du at Komplett bare lener seg på at "verkstedet sier..." og nekter å gjøre opp for seg.

    Jeg har nå en sak gående gjennom forbrukerrådet, og Komplett har så langt nektet å svare.

    De fleste andre nettbutikker jeg har handlet fra har bedre oppfølging enn Komplett, så min anbefaling er å holde seg unna.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt)...
    Fikk defekt hovedkort til 4749,- fra Komplett. Hovedproblemet var RTC feil på kortet (dokumentert) og Asus Support konkluderte med RMA. Etter at jeg sendte kortet til Komplett fikk jeg beskjed fra dem om at noen pinner på CPU-sokkelen er blitt bøyd (åpenbart etter at kortet ble konstatert defekt) og at de derfor kan ikke ta ansvar for at de sendte meg defekt hovedkort. De tok mine penger, lot meg i stikken og var ikke interessert i å diskutere at de har sendt meg et defekt kort i utgangspunktet (samme hvor og når disse pinnene ble bøyde, så gjorde de ikke kortet mer ubrukelig). Dette er en horribel erfaring for en kunde som sitter igjen med tomme hender og nesten kr. 5000,- minus i lommeboka (en liten sydenferie...). Kjøper aldri noe hos Komplett igjen!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Komplett har alltid hatt upåklagelig service!

    har handlet omtrent alt av elektronikk der de siste årene.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Tidenes dårligste kundeservice. Ikke litt ydmyke, når feilen ligger hos dem. Skal du levere noe til reparasjon må du beleie deg på rundt 1,5måneds ventetid, eller at du får tilbake et produkt som ikke er gjort noe med. Siste gang jeg kjøper noe her igjen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker...
    Har ingenting å klage på, etter å ha vært kunde hos dem i mer enn ti år. All reklamasjon blir tatt seriøst; om jeg f eks skriver at det allerede er oppdatert firmware eller at jeg har gjenopprettet fabrikkinstillinger, så forholder de seg til det. Fått nye skjermkort, minnebrikker, harddisker og penger tilbake på gamle telefoner. Har vanskelig for å forstå dem som klager på service etter kjøp. Fikk tilbud om å motta en ny kode for Witcher 3 for noen dager siden, etter å ha sendt dem en epost med spørsmål om hvor jeg finner koden, men så fant jeg etterhvert ut at den lå i innboksen min.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service...
    Jeg har vært kunde hos Komplett.no siden jeg kjøpte en 30GB harddisk av dem i 2002, altså i 13 år. Jeg har i samme tidsperiode benyttet meg av en mengde andre internettbutikker, og jeg kan trygt si at Komplett er blant de topp tre beste butikkene jeg har erfaring med. Dette er spesielt grunnet service etter kjøp. Dersom jeg opplever problemer med et produkt får jeg rask og effektiv service, og ofte ender det med at jeg får mer tilbake enn jeg i utgangspunktet spør om. Mitt inntrykk av Komplett er at de er en meget seriøs aktør som er innstilt på å yte den servicen som trengs for å gjøre kunder lojale.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg...
    Jeg har handlet på komplett.no å anbefalte, men når de bryter avtaler, og ikke behandler kunder, å gjøre noe som strider imot kjøps loven, ja så tar jeg min hatt og går. Dette har blitt er blitt et stort selskap, som ikke burde bli stort i det hele tatt. Jeg fått nok av hele komplett.no. Jeg vil ikke skru i en komplett.no varer mer. Jeg liker ikke avtaler blir ikke opprettholdt. Ja så velg en annen plass.. Unngå ergelser også dette er trist for en datakjede så hadde bra service.. Også hadde ikke problemer før det blei for stort, rot i systemet for mye. Ikke er krona til høyre mannen. Husk det er kundene de lever av, men de lytter ikke til kundene. Finn en annen databutikk... ikke verre...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Har handlet mye på komplett.no
    og stiller meg heilt uforstående til
    den negative omtalen de har fått.
    Jeg har fått god hjelp før og etter handel.

    Bestilte far cry 4 til 499kr den var ikke på lager, fikk far cry 4 kyrat utgaven til 789kr i stedet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Bra utvalg, konkurransedyktige priser og rask levering. God produktinfo i nettbutikken. Helt håpløse når det gjelder reklamasjon og retur (veldig mye surr og rot + vil ikke stille låneprodukt til disposisjon når reparasjon tar lang tid). I forbindelse med reklamasjoner ser Komplett.no til å mene at de er hevet over forbrukerkjøpsloven.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Har handlet både tv'er, bærbar pc, stasjonær pc, spill og div elektronikk fra komplett opp gjennom årene. så lenge varene har vært på lager, har de kommet raskt til trøndelag. 2-4 dager leveringstid. Har hatt kontakt noen ganger med kundeservice, og følt jeg har blitt tatt på alvor, selv som...
    Har handlet både tv'er, bærbar pc, stasjonær pc, spill og div elektronikk fra komplett opp gjennom årene. så lenge varene har vært på lager, har de kommet raskt til trøndelag. 2-4 dager leveringstid. Har hatt kontakt noen ganger med kundeservice, og følt jeg har blitt tatt på alvor, selv som tenåring.
    sjekker alltid priser på komplett når jeg skal handle noe.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Aldri vært borti dårligere service noe sted enn det jeg nettopp fikk hos en kundebehandler hos Komplett. Etter å ha misforstått spørsmålet slengte han fra seg en copy/paste om at de ikke tar service på chat (det var heller ikke snakk om service) og avsluttet chatten før jeg fikk inn et ord. Siste gang jeg gjør storinnkjøp hos Komplett.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Har ikke handlet mye hos komplett, men dette var siste gangen. Maken til dårlig kundeservice og tempo har jeg ikke vært borti, har pratet med flere kundebehandlere som ikke har en anelse om hva kundeservice er, og de bruker lang tid på å svare i chat! Opptil ti minutter og enda ikke svar på spørsmål,...
    Har ikke handlet mye hos komplett, men dette var siste gangen. Maken til dårlig kundeservice og tempo har jeg ikke vært borti, har pratet med flere kundebehandlere som ikke har en anelse om hva kundeservice er, og de bruker lang tid på å svare i chat! Opptil ti minutter og enda ikke svar på spørsmål, til og med vært borti enkelte som ikke klarer enkel grunnleggende norsk i form av tegnsetting og store bokstaver. Leveringstiden er bra, men om du skal returnere noe er det jammenmeg noe av det treigeste du kan komme borti. Valgte å handle hos komplett fordi jeg har opplevd god behandling og kundeservice før, men aldri mer!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • plasserte en ordre en barbermaskin og et spil 28 novl. Det sto at barbermaskinen ikke var inne så jeg sjekket opp dagen etterpå. Da var det ikke lengre mulig å kjøpe maskinen fra komplett pga den hadde gått ut av deres sortiment. Spillet hadde forventet levering 3 desember. Etter samtale med komplett...
    plasserte en ordre en barbermaskin og et spil 28 novl. Det sto at barbermaskinen ikke var inne så jeg sjekket opp dagen etterpå. Da var det ikke lengre mulig å kjøpe maskinen fra komplett pga den hadde gått ut av deres sortiment. Spillet hadde forventet levering 3 desember. Etter samtale med komplett kansellerte jeg barbermaskin da de ikke kunne si noe om leveringstidspunkt. Etter kansellering oppdager jeg at spillet har fått ny "forventet leveringstid" 9 desember. Kontaktet komplett igjen den 11 desember for å høre hvordan spillet ligger ann i systemet. Får da beskjed om at de forventer å få det fra leverandør 17des. og vil levere fortløpende. Er får dårlig å måtte vente 19 dager fra bestilling til komplett får varen og deretter vente på frakt fra komplett og hjem. Skulle ikke sagt så mye om de kunne operert med korrekte tidsberegninger ved kjøp og ikke forflytte dato flere ganger etter bestillingen er lagt inn.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Elendig service. Jeg ba om å få tilsendt vare i postkasse da det kun var snakk om noen hodeplugger og jeg ikke var sikker på om jeg fikk tid til å hente vare på postkontor.

    Dette var ikke mulig, og det endte med at pakken ble sendt i retur fra postkontoret. Greit nok. Så sender de meg en faktura...
    Elendig service. Jeg ba om å få tilsendt vare i postkasse da det kun var snakk om noen hodeplugger og jeg ikke var sikker på om jeg fikk tid til å hente vare på postkontor.

    Dette var ikke mulig, og det endte med at pakken ble sendt i retur fra postkontoret. Greit nok. Så sender de meg en faktura med en "avgift" på 250 kr for at jeg ikke hentet pakken. Dette er større verdi enn selve varen, som forøvrig hadde fri frakt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Har nå hatt 34 ordrer til Komplett og jeg har ikke hatt noe å klage på på noen av de. De gangene jeg har hatt problemer med varene har de vært løsningsorientert. Etter at de byttet fraktleverandør til PostNord har også leveringen gått raskt. Rekorden min er nå på 1,5 dager til nordvestlandet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting...
    Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting (alt fra kjøleskap, til pc, osv.). Har nå bestilt en pc for 18.000kr, og vet at den kommer til å bli knallgod! Mange i familien har allerede kjøpt PC her, inkludert meg (og andre ting, selvfølgelig). Ja, nå har jeg (som du kanskje forstår) handlet mest datamaskiner (stasjonære) her, men også andre ting som PS4 osv. Så, wow! Beste nettbutikken i Norge, om ikke den beste butikken. Leveringstid på PC'er (de må jo bygge de) er omtrent en uke, men vanlige varer er 2-3 dager (avhengig av hvor du bor).

    Komplett

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Fantastisk, omtrent aldri problemer, og den nye chat funksjonen de har lagt til lar deg få svar på spørsmål omtrent på minuttet. Handler så og si alltid med komplett, og har brukt sikkert 20 000kr der, alle varene fungerer som de skal og retur er ingen problem!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Dårlig. Bestilt Note 4 og cover og minnekort på lørdag fordi de sa de hadde bekreftet levering på søndag. Bestillingen kom opp som forventet levering på pickup point mandag. Minnkort og cover sendte de på søndag, men på mandag flyttet de forventet levering til tirsdag. Fortsatt bruker de ordet...
    Dårlig. Bestilt Note 4 og cover og minnekort på lørdag fordi de sa de hadde bekreftet levering på søndag. Bestillingen kom opp som forventet levering på pickup point mandag. Minnkort og cover sendte de på søndag, men på mandag flyttet de forventet levering til tirsdag. Fortsatt bruker de ordet bekreftet om inn til lager. Ringte de og da sa de at de kom til å få inn 3 stk og jeg var nummer 31. Kunne vente noe nærmere desember! Nok en nettbutikk som ljuger på datoer. Hva tror de at de får igjen for en slik service? Kansellerte selvfølgelig alt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • ALle tiders. Handlet meget mye hos komplett og alltid har alt fungert som smurt. GODe tilbud, god kundebehandling, god leveringstid, god support. Forandrer nok ikke favorittside på lenge for netthandel.

    Ære Være Komplett.no. HEr er det rett og slett komplett, mangler ingenting.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
    Kommer ikke til å bruke dem igjen.

    Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

    Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg...
    Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
    Kommer ikke til å bruke dem igjen.

    Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

    Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg sittende uten maskin i arbeidet.

    De nekter å sende ny før de har fått inn den defekte.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

    Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

    Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende...
    Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

    Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

    Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende henvendelser. I motsetning til andre nettbutikker foregår ting på en rask og profesonell måte.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk...
    Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk vare var inne på lager i status 100+ på hovedliste (ikke Altibox-tilbud) hele perioden, den andre sto som "må bestilles".
    Ved kontakt om problemet, var svaret at de faktisk ventet på varene fortsatt, mens status var uendret
    Etter tre uker gikk jeg lei av å krangle, slettet ordren, og kjøpte et annet sted, billigere.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over...
    Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over 1 måned leveringstid på varen. Jeg sjekket på samsung.no der står det at wam220 og wam550 er inkludert med på alle ue55h8....

    Hadde hørt mye bra rykter om komplett, men det blir første og sistegang for meg også.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser...
    Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser som kostet dem dyrt, var jeg veldig fornøyd i å betale litt mer for det som pleide å være genial kundeservice fra komplett.
    Nå har de sendt 3 pakker på rad til feil adresse (min gamle). Hver gang har jeg ringt de og lurt på hvordan de kan fortsette å sende til denne adressen da den ikke finnes registrert på "min side". Dette kan de ikke svare på, og de har heller ingen forbedrende løsning. "Sånn gikk det, håper det går bedre i fremtiden" lydet det fra de. What? Dette er et seriøst problem som har kostet meg hundrevis av kroner fordi jeg må ta tog (!) for å hente pakken min.

    Dråpen som fikk begeret til å renne over var da jeg hadde kjøpt 3stk Watch Dogs til 150kr stykket, og noen harddisker i samme ordre. Akkurat da jeg hadde betalt leste jeg på nett at spillet skulle utsettes i 6 mnd. *mange banneord*. Jeg ringte da kundeservice og lurte på om de kunne bare sende harddiskene, så skulle jeg ta den ekstra frakten for spillene. Joda, det kunne de. Måten de løste det på, var å kansellere ordren på spillene, for så å legge de til på en ny ordre til høyere pris. I tillegg klarte de å sende den til feil adresse igjen!
    Da jeg ringte de for å rette dette opp igjen, kunne de ikke gjøre noe med det. Igjen kunne de ikke skjønne hvor de selv henter adressen fra, de hadde ingen måte å se på prishistorikk for å bekrefte at jeg skulle ha varen til 150 istedefor 200, og frakt-prisen for å sende 3 dvd-cover? 250kr. Hvor langt inn i skauen du må gå for å godtgjøre en slik frakt vet jeg ikke, men jeg bor i Bergen, der man får tilsendt et surround-anlegg til den prisen. 3 DVD-cover skal ikke koste 250, så hvordan de valgte å pakke dette må gudene vite. Jeg hentet ikke pakken.
    Jeg ringte kundeservice en siste gang for å returnere en vare.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
Skriv omtale
Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Kronprinsesse Märthas plass 1, Oslo Mer
  • Borgenveien 42, Oslo Mer
  • Bibliotekgata 10, Lørenskog Mer
  • Dikeveien 23B, Rolvsøy Mer
  • Østre Kullerød 4, Sandefjord Mer
  • Maskinveien 2, Stavanger Mer
  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer
  • Liamyrane 5, Nyborg Mer
  • Ivar Lykkes veg 2, Tiller Mer