Hva ser du etter?
Mine lister

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
33471400
Om Komplett.no

Komplett.no er den største Internett-butikken i Skandinavia. Vi er en del av Komplett ASA som i 2005 solgte datautstyr for totalt 1 974 MNOK og er dermed en av de største dataleverandørene i Norge. I tillegg til Komplett.no, driver vi også Komplett.se i Sverige, Komplett.co.uk i Storbritannia, Komplett.ie i Irland, Komplett.nl i Nederland, Komplett.be i Belgia, Komplett.at i Østerike, Komplett.de i Tyskland, samt salg til dataforhandlere i Norge under navnet Norek. Vi er for tiden i overkant av 300 ansatte, hvorav en stor del jobber på kundesenteret. På www.komplett.com kan du finne mer finansiell og statistisk informasjon om oss. Vår firmapolicy er fullstendig åpenhet om hvem og hva vi er (eller ikke er).
Våre kunder er privatpersoner, skoler, store bedrifter og små bedrifter over hele landet. God service, lave priser, bra rutiner og dyktige medarbeidere er noe av det vi legger vekt på, i tillegg til å alltid være oppdaterte på både nyheter, priser og kvalitetsprodukter.

Erfaringer - sammendrag (26 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 6.1 av 10

Nyeste erfaringer
  • Har nå hatt 34 ordrer til Komplett og jeg har ikke hatt noe å klage på på noen av de. De gangene jeg har hatt problemer med varene har de vært løsningsorientert. Etter at de byttet fraktleverandør til PostNord har også leveringen gått raskt. Rekorden min er nå på 1,5 dager til nordvestlandet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting...
    Fantastisk. Har ikke hatt ett eneste problem, og har handlet så mange varer her at jeg ikke har tellingen på det. Alltid svært fornøyd, og prisene er relativt gode. Lett å customize din egen PC, og kundeservice er svært behjelpelig. Virkelig å anbefale om du skal ha noen nye teknologiske ting (alt fra kjøleskap, til pc, osv.). Har nå bestilt en pc for 18.000kr, og vet at den kommer til å bli knallgod! Mange i familien har allerede kjøpt PC her, inkludert meg (og andre ting, selvfølgelig). Ja, nå har jeg (som du kanskje forstår) handlet mest datamaskiner (stasjonære) her, men også andre ting som PS4 osv. Så, wow! Beste nettbutikken i Norge, om ikke den beste butikken. Leveringstid på PC'er (de må jo bygge de) er omtrent en uke, men vanlige varer er 2-3 dager (avhengig av hvor du bor).

    Komplett

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Fantastisk, omtrent aldri problemer, og den nye chat funksjonen de har lagt til lar deg få svar på spørsmål omtrent på minuttet. Handler så og si alltid med komplett, og har brukt sikkert 20 000kr der, alle varene fungerer som de skal og retur er ingen problem!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Dårlig. Bestilt Note 4 og cover og minnekort på lørdag fordi de sa de hadde bekreftet levering på søndag. Bestillingen kom opp som forventet levering på pickup point mandag. Minnkort og cover sendte de på søndag, men på mandag flyttet de forventet levering til tirsdag. Fortsatt bruker de ordet...
    Dårlig. Bestilt Note 4 og cover og minnekort på lørdag fordi de sa de hadde bekreftet levering på søndag. Bestillingen kom opp som forventet levering på pickup point mandag. Minnkort og cover sendte de på søndag, men på mandag flyttet de forventet levering til tirsdag. Fortsatt bruker de ordet bekreftet om inn til lager. Ringte de og da sa de at de kom til å få inn 3 stk og jeg var nummer 31. Kunne vente noe nærmere desember! Nok en nettbutikk som ljuger på datoer. Hva tror de at de får igjen for en slik service? Kansellerte selvfølgelig alt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • ALle tiders. Handlet meget mye hos komplett og alltid har alt fungert som smurt. GODe tilbud, god kundebehandling, god leveringstid, god support. Forandrer nok ikke favorittside på lenge for netthandel.

    Ære Være Komplett.no. HEr er det rett og slett komplett, mangler ingenting.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
    Kommer ikke til å bruke dem igjen.

    Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

    Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg...
    Ufattelig dårlig og frekk kundeservice.
    Kommer ikke til å bruke dem igjen.

    Jeg skal ihvertfall si ifra til min omgangskrets hvor dårlig de er. FY KOMPLETT!

    Maskinen de leverte til meg hadde defekt PSU. Da jeg ville ha tilsendt en ny en krevde de å få hele maskinen levert inn. Da blir jeg sittende uten maskin i arbeidet.

    De nekter å sende ny før de har fått inn den defekte.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

    Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

    Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende...
    Utmerket nettbutikk med god kundeservice, greie priser og gode leveringstider.

    Det er alt i alt lite å klage på ettersom at vanlige produkter sendes raskt samtidig som at kundeservice svarer kjapt og fornuftig.

    Komplett er blant de hyggeligste nettbutikkene når det kommer til garanti og liknende henvendelser. I motsetning til andre nettbutikker foregår ting på en rask og profesonell måte.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk...
    Vanligvis god service, men jeg kom i skade for å prøve å kjøpe noen altibox-tilbud som viste seg å være alt for billige.
    En ble levert med en gang, mens de to andre "skulle bestilles fra lager".
    Begge sto forsåvidt som må bestilles ved bestilling, med 10d forventet levering, men identisk vare var inne på lager i status 100+ på hovedliste (ikke Altibox-tilbud) hele perioden, den andre sto som "må bestilles".
    Ved kontakt om problemet, var svaret at de faktisk ventet på varene fortsatt, mens status var uendret
    Etter tre uker gikk jeg lei av å krangle, slettet ordren, og kjøpte et annet sted, billigere.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over...
    Jeg kjøpte tv-en ue55h8005sqxxe søndag den 22.06.2014. Hvor det var wam220 og wam550/wam551 inkludert med på prisen. Og jeg kunne ikke se noen plass at det var over 1 måned leveringstid. Da fikk jeg bekreftelse på mailen at det er ikke inkludert wam220 og wam550/wam551 med tv-en og at det er over 1 måned leveringstid på varen. Jeg sjekket på samsung.no der står det at wam220 og wam550 er inkludert med på alle ue55h8....

    Hadde hørt mye bra rykter om komplett, men det blir første og sistegang for meg også.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser...
    Har vært stamkunde hos Komplett i mangfoldige år, men nå mister de meg som kunde.
    De har aldri vært særdeles god på pris, men når bajsen treffer viften og man trenger litt kundeservice, pleide komplett alltid å stille opp. Når jeg da så mine venner slite med dårlig kundeservice andre plasser som kostet dem dyrt, var jeg veldig fornøyd i å betale litt mer for det som pleide å være genial kundeservice fra komplett.
    Nå har de sendt 3 pakker på rad til feil adresse (min gamle). Hver gang har jeg ringt de og lurt på hvordan de kan fortsette å sende til denne adressen da den ikke finnes registrert på "min side". Dette kan de ikke svare på, og de har heller ingen forbedrende løsning. "Sånn gikk det, håper det går bedre i fremtiden" lydet det fra de. What? Dette er et seriøst problem som har kostet meg hundrevis av kroner fordi jeg må ta tog (!) for å hente pakken min.

    Dråpen som fikk begeret til å renne over var da jeg hadde kjøpt 3stk Watch Dogs til 150kr stykket, og noen harddisker i samme ordre. Akkurat da jeg hadde betalt leste jeg på nett at spillet skulle utsettes i 6 mnd. *mange banneord*. Jeg ringte da kundeservice og lurte på om de kunne bare sende harddiskene, så skulle jeg ta den ekstra frakten for spillene. Joda, det kunne de. Måten de løste det på, var å kansellere ordren på spillene, for så å legge de til på en ny ordre til høyere pris. I tillegg klarte de å sende den til feil adresse igjen!
    Da jeg ringte de for å rette dette opp igjen, kunne de ikke gjøre noe med det. Igjen kunne de ikke skjønne hvor de selv henter adressen fra, de hadde ingen måte å se på prishistorikk for å bekrefte at jeg skulle ha varen til 150 istedefor 200, og frakt-prisen for å sende 3 dvd-cover? 250kr. Hvor langt inn i skauen du må gå for å godtgjøre en slik frakt vet jeg ikke, men jeg bor i Bergen, der man får tilsendt et surround-anlegg til den prisen. 3 DVD-cover skal ikke koste 250, så hvordan de valgte å pakke dette må gudene vite. Jeg hentet ikke pakken.
    Jeg ringte kundeservice en siste gang for å returnere en vare.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Dyr. men helt grei...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Komplett var best en gang i tiden. Har vært kunde hos dem i over 10 år, og handlet for godt over 100.000 kr bare der, samt. anbefalt komplett til bekjente og i jobb-sammenheng. I senere tid har dem blitt trege å levere, og kundeservicen er blitt betraktelig dårligere. Fikk plutselig en regning på...
    Komplett var best en gang i tiden. Har vært kunde hos dem i over 10 år, og handlet for godt over 100.000 kr bare der, samt. anbefalt komplett til bekjente og i jobb-sammenheng. I senere tid har dem blitt trege å levere, og kundeservicen er blitt betraktelig dårligere. Fikk plutselig en regning på 500kr på uhentet vare, da jeg ikke hadde mottatt noe hentemelding. Brukte en dag for å dobbelsjekke dette, og være HELT sikker på at dette var tilfellet, men ble møtt av en vegg med usaklige argumenter fra folk på komplett som ikke lengre virker særlig service-innstilte. En skam, da de ikke klarer å gi en kunde gjennom 12 år god kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Greie priser men super kundeservice. Etter alle disse årene har jeg kun hatt 1 hendelse hvor jeg var misfornøyd.
    Veldig praktisk med PickUp point i nærheten også slik at jeg slipper posten og andre like trege selskaper!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Har aldri hatt problemer med Komplett.
    Har alltid brukt Pickup point og er meget fornøyd med den ordningen.

    Varene kommer raskt, og de har vært flinke på retur de få gangene jeg har prøvd det.

    Eneste som er litt minus, er at de er dyrere enn konkurrentene, men det er de verdt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • I løpet av alle årene jeg har brukt komplett har jeg hatt ekstremt få problemer. Lagerstatus er nøyaktig, varene kommer frem på kort tid og alt fungerer som det skal.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Jeg har handlet mye fra komplett og har vært svært fornøyd. Rask leveranse og anstendig pris. Det har ikke vært noe tull men så har jeg heller ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.

    Den siste gangen jeg handlet der kom derimot ikke varen. Den ble borte under transport. Jeg kontaktet kundeservice...
    Jeg har handlet mye fra komplett og har vært svært fornøyd. Rask leveranse og anstendig pris. Det har ikke vært noe tull men så har jeg heller ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.

    Den siste gangen jeg handlet der kom derimot ikke varen. Den ble borte under transport. Jeg kontaktet kundeservice vel 10 ganger for å høre hva som ville skje nå. Jeg presiserte at det hastet for meg å få denne datamaskinen. Hver gang sa de at de skulle sjekke hva som skjedde og kontakte meg - men jeg ble aldri kontaktet - før jeg etter fire uker fikk en epost om at "din søknad om retur av varen er innvilget" som om jeg ønsket å returnere varen eller hadde fått varen. Komplett nektet å sende erstatning for varen - men det kan se ut som om jeg får pengene tilbake.

    Komplett fremstår dessverre som svært useriøs når noe går galt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Kjøpte et tastatur på torsdag circa klokken 2300. fikk det i forus mandag morgen. veldig fornøyd med hva komplett har å ofre og prisene de har

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg har tidligere foretrukket Komplett da de har vært de som har levert desidert raskest. I det siste har ikke det vært tilfelle lenger, nå er de trege og bruker gjerne lenger tid enn konkurrentene.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg bestilte en vare igår mandags ettermiddag og det ble sendt på morgen dagen etter og fikk den formiddag.

    Under 24 timer. Det er helt fantastisk!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Har aldri hatt et problem komplett ikke ordnet opp i etterpå uten store problemer.

    Og leveringstiden er normalt sett bra. Siden kan bruke pick up point. De få gangene det har tatt tid så har det vært pga posten har rota det til siden ikke har brukt pick up point.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Meget slett etterpåservice.
    Råd om feiler/bugs oppdages: Bruk angreretten ikke prøv å få hjelp først. Det kan ende med en evig rund dans... Komplett skylder på produsent som igjen sender deg tilbake til Komplett.
    Komplett forstår ikke at de som selger har eneansvaret.

    FRARÅDES.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Rask levering og rabattavtale for Altibox-kunder :-)
    Mange alternative leveringsmåter.
    Henting på pick-up point burde vært gratis.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Alt for treig leveringstid. Bestilte på torsdag fikk varen på tirsdag. Bor rett utenfor Oslo. Alt for dårlig.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Generelt missfornøyd med leveringstiden i det siste. Er vant til at pakkene kommer innen 2 dager , men i det siste har de brukt opp til 2 dager på å få pakkene ut av komplett sitt lager.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Har alltid hatt god erfaring med komplett.no helt til nå.

    Bestillte en pakke for 7 dager siden og statusen er fortsatt åpen. De har ikke engang pakket pakken og sendt den engang. Greit nok at det er i "juletiden" med ALLE andre nettbutikker som jeg bestillte fra samme dag har klart å sende pakken...
    Har alltid hatt god erfaring med komplett.no helt til nå.

    Bestillte en pakke for 7 dager siden og statusen er fortsatt åpen. De har ikke engang pakket pakken og sendt den engang. Greit nok at det er i "juletiden" med ALLE andre nettbutikker som jeg bestillte fra samme dag har klart å sende pakken. Dette er rett og slett for dårlig av komplett.
    Blir ikke å handle mer her igjen før jeg vet at de skjerper seg.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Kronprinsesse Märthas plass 1, Oslo Mer
  • Borgenveien 42, Oslo Mer
  • Bibliotekgata 10, Lørenskog Mer
  • Dikeveien 23B, Rolvsøy Mer
  • Østre Kullerød 4, Sandefjord Mer
  • Maskinveien 2, Stavanger Mer
  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer
  • Liamyrane 5, Nyborg Mer
  • Ivar Lykkes veg 2, Tiller Mer

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.