Mine lister  

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 4.7 av 10

  • 3 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av David Barka 13 feb. 2014 18:35

Her kan du finne gode priser på enkelte produkter, men det er ikke vært den forferdelige skjebnen som venter deg dersom du trenger service på produktet etterpå. Kjøpte en Macbook med retina skjerm, var uheldig å fikk en med defekt skjerm. Etter 10 dager uten svar så får jeg beskjed om å sende... Les hele erfaringen...

Her kan du finne gode priser på enkelte produkter, men det er ikke vært den forferdelige skjebnen som venter deg dersom du trenger service på produktet etterpå. Kjøpte en Macbook med retina skjerm, var uheldig å fikk en med defekt skjerm. Etter 10 dager uten svar så får jeg beskjed om å sende den inn, og etter en knapp måned får jeg den tilbake og må levere den inn til en Apple butikk. Det viser seg også at de importerer Apple produkter fra USA uten å nevne det i produktbeskrivelse. Vanskelig å få tak i, og gir dårlig oppfølging, styr unna!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av børge 05 nov. 2013 17:14

Styr unna!!
Bestilte en ulåst iphone 5C som kom 2 dager etter. Men når telefonen likevel var låst var viljen til å svare dårlig. Har skrevet daglig til it24.no uten at de responerer. De må låse opp telefonen og det er alt jeg ber om. 10 dager etter at jeg fikk telefonen har jeg en iphone 5 c... Les hele erfaringen...

Styr unna!!
Bestilte en ulåst iphone 5C som kom 2 dager etter. Men når telefonen likevel var låst var viljen til å svare dårlig. Har skrevet daglig til it24.no uten at de responerer. De må låse opp telefonen og det er alt jeg ber om. 10 dager etter at jeg fikk telefonen har jeg en iphone 5 c jeg ikke kan ringe med. Useriøst firma - styr unna. Terningkast 1



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Neste dag

Av Erik 16 okt. 2013 22:30

Var litt skeptisk vedr nettsiden men bestilte en Samsung S4 i juli.
Mottok den kjapt ved å hente den i en dagligvare butikk på majorstuen.
Trodde først jeg kanskje hadde fått en "falsk" tlf ettersom den startet på koreansk språk og hadde feil ladeplugg med (IT24 sender med norsk samsung plugg)... Les hele erfaringen...

Var litt skeptisk vedr nettsiden men bestilte en Samsung S4 i juli.
Mottok den kjapt ved å hente den i en dagligvare butikk på majorstuen.
Trodde først jeg kanskje hadde fått en "falsk" tlf ettersom den startet på koreansk språk og hadde feil ladeplugg med (IT24 sender med norsk samsung plugg).
Fikk satt på riktig språk i innstillingene og mobilen funker helt fint.
Ingenting å klage på p.t. og prisen var bra.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Samme dag

Av Maria 02 sep. 2013 13:08

Bestilte telefon tidlig på morgenen og hentet den i butikken i Vibes gate kl 17:30. Er veldig fornøyd med leveringstiden :)

Har ikke hatt noen problemer med telefonen, så kan ikke si noe om deres kundeservice ang. det.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: Neste dag

Av Marius 04 mars 2013 17:49

Grei nok, en av de få stedene som selger Kindle i Norge.

Får litt shade inntrykk av nettsiden, og de driver samme "på lager om 3 dager" business som alle andre, når de ikke vet når de får noe på lager.

Egentlig ganske fornøyd, vurderer de nå til neste kjøp :)



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Børre Evensen 27 feb. 2013 10:53

Helt elendig. Kjøpte en iPhone 5 hos de, og betalte med Paypal.
Pengene er trukket fra kontoen min, men butikken påstår de ikke har motatt de.

Siden det er hos Paypal feilen ligger, så mener de at det er mitt ansvar som kunde og ordne opp.
Jeg har betalt for et produkt, men jeg får det ikke fordi de har en elendig betalingsløsning



Svar fra Gunnar (IT24) 14.06.2013

Her har ikke PayPal godkjent betalingen. Vi må både for kunden sin del og kortbetalingsselskapene (her PayPal) undersøke de opplysninger vi har dersom det kan være mistanke om kredittkortsvindel. Det har vi gjort i denne saken, og i etterkant ser vi at det ikke er noe som tyder på det her (selv om vi hadde et par andre tilfelle i samme tidsrom hvor det faktisk var det), så kunden ser rett og slett ut til å ha vært meget uheldig. Beløpet ble trolig reservert av banken hans, noe de gjør automatisk med en gang det blir godkjent av kredittkortselskapet (VISA, MasterCard e.l.). I dette tilfellet kansellerte imidlertid PayPal betalingen (dvs. de påstår den ikke ble fullført av kunden selv om de først godkjente faktura for så å kreditere den igjen - men vi kan ikke få vite noe mer). Vi fikk aldri noen betaling fra PayPal, og PayPal kan av sikkerhetsmessige årsaker ikke oppgi noen opplysninger til andre enn korteier om årsak. Vi forsøkte (til ingen nytte) å kontakte PayPal både pr. telefon og epost umiddelbart. Kunden ble oppfordret til å ta kontakt med PayPal selv, og kunne trolig ha ordnet opp dersom han ønsket. I dette tilfellet gjorde han ikke det, og pengene skal jo ha blitt disponibelt på hans konto litt senere (men det kan ha tatt et par dager). Det er banken til kunden (evt. kredittkortselskapet) som midlertidig reserverer beløpet, og vi kan ikke noe for at de bruker mer enn en virkedag på å fjerne reservasjonen. Dette er selvsagt beklagelig, men ikke noe vi kan endre på dessverre.

Vi benytter normalt BBS/Nets til kortbetalinger. Det er mindre sannsynlighet for at noe slikt skjer der p.g.a. sikkerheten. Vi anbefaler først og fremst å bruke denne eller andre betalingsmåter for å sikre utsending samme dag. PayPal er kun en alternativ betalingsmetode. Vi har nå i etterkant begrenset denne betalingsmetoden til mindre beløp, og PayPal har også jobbet med sikkerhet i etterkant av dette (så timingen til denne kunden var trolig på det mest uheldige, da det var noen andre tilsvarende problemer i samme tidsrom). Vi har ikke opplevd noe slikt i det siste der. Vi har heller aldri opplevd noe annet tilfelle som har vært helt identisk med akkurat denne PayPal betalingen. I andre saker hvor det har vært problem ser vi på PayPal-kontoen informasjon om både trekk og tilbakeføring, men her er det ikke noe som vi kan se, så det tyder på at beløpet aldri har vært trukket (kun reservert midlertidig av kundens egen bank).
Kunden kan oppleve dette som dårlig service fra vår side, men vi ser ikke at vi kunne ha gjort noe mer. Vi foreslo at kunden kunne legge inn ny bestilling med annen betalingsmetode, men vi forstår at kunden ikke ønsket det når det fremdeles var reservert penger i banken hans. Når banken brukte så lang tid på å fjerne denne forstår vi at det var for sent da han trengte telefonen raskt. Dette er faktisk den eneste enkeltsak vi kjenner til der PayPal har stanset en betaling ETTER at kunden har fått en ordrebekreftelse og det nå i etterkant IKKE ser ut til å være kredittkortsvindel, så den er meget spesiell!


Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.