Hva ser du etter?
Mine lister
  1. Nettbutikker
  2. Glass & Interiør

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 4 av 10

  • 2 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Kjersti 04 okt. 2014 12:23

Min erfaring med glassoginterior.no er at det er en useriøs aktør, som jeg ikke vil anbefale å handle hos. Jeg bestilte en relativt kostbar vare, og det sto ingenting i nettbutikken om at den ikke var på lager. Det viste det seg imidlertid raskt at den ikke var – men først etter at jeg hadde betalt... Les hele erfaringen...

Min erfaring med glassoginterior.no er at det er en useriøs aktør, som jeg ikke vil anbefale å handle hos. Jeg bestilte en relativt kostbar vare, og det sto ingenting i nettbutikken om at den ikke var på lager. Det viste det seg imidlertid raskt at den ikke var – men først etter at jeg hadde betalt. Jeg fikk stadig nye unnskyldninger om hvorfor varen ikke kom ("ny leverandør, utsolgt fra lager" osv). Etter seks uker hevet jeg kjøpet. Da var estimert levering hele tre måneder etter at jeg gjennomførte kjøpet. Jeg ble lovet pengene tilbake på konto ila en uke. Men jeg måtte purre, og det gikk hele fjorten dager før jeg fikk pengene mine tilbake. Man blir fristet til å tro at de spekulerer i at kunder forhåndsbetaler for varer butikken ikke har tilgjengelig - noe man ikke blir informert om før etter betaling - slik at de får rentefordeler. Til min store overraskelse satte de varen på tilbud midt i min venteperiode - en vare de ikke hadde mulighet til å skaffe innen rimelig tid. Anbefaler alle å holde seg unna nettbutikken Glassoginterior.no.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Siri Ann 03 juli 2014 23:22

Bestilte og betalte for to smørbokser den 2/4. Fikk kvittering med beskjed om to ukers leveringstid. Ingen kommunikasjon fra firmaet foruten svar på mine to henvendelser når jeg ha etterlyst varene. Ny leveringdato stadig forlenget. 11. juni fikk jeg beskjed om "mest sannsynlig midten av juli" og... Les hele erfaringen...

Bestilte og betalte for to smørbokser den 2/4. Fikk kvittering med beskjed om to ukers leveringstid. Ingen kommunikasjon fra firmaet foruten svar på mine to henvendelser når jeg ha etterlyst varene. Ny leveringdato stadig forlenget. 11. juni fikk jeg beskjed om "mest sannsynlig midten av juli" og kansellerte dermed handelen. Det tok dem 16 dager å tilbakeføre penger. Går ut fra de har god rentefortjeneste om de har mange kunder som meg :(



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.