Annonse:
Annonse:
Mine lister  
Annonse:

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Totalt 5.9 av 10

  • 6 erfaringer (siste 12 måneder)

Nyeste erfaringer

  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 3 uker eller mer

Av Rasmus 15 jan. 2014 20:18

Jeg kjøpte en Tivoli radio på nettbutikken til expert, som var en begredelig opplevelse.

Jeg sendte radioen i retur da det var noe galt med lyden. Det gikk etter mye om og men, det tok lang tid før jeg mottok sendelapp. Den ble da sendt til det gamle serviceverkstedet for Tivoli, og ble værende... Les hele erfaringen...

Jeg kjøpte en Tivoli radio på nettbutikken til expert, som var en begredelig opplevelse.

Jeg sendte radioen i retur da det var noe galt med lyden. Det gikk etter mye om og men, det tok lang tid før jeg mottok sendelapp. Den ble da sendt til det gamle serviceverkstedet for Tivoli, og ble værende der en god stund. Etter mye om og men, med mye innsats fra min side kom til sutt radioen til riktig serviceverksted. Der ble den testet, og det ble hevdet at de ikke fant noen feil. Jeg hadde beskrevet feilen i detalj til expert, men det ble ikke kommunisert til serviceverksted, så de hadde testet feil ting. Det var umulig for meg å snakke direkte med serviceverkstedet (slik er prosedyrene), og ingen fra expert var kapable til å få videresendt informasjonen jeg ønsket. Til slutt (etter 2 måneder) måtte jeg bare si at jeg ville ha den tilbake, jeg kunne overleve med lydproblemet. Jeg hørte ingengting mer, og tok kontakt igjen etter et par uker. Da var det ingen som klarte å spore hvor radioen var hen, og fikk motstridende beskjeder (på service, på vei hjem til deg, på expert skien) hele tiden. Til slutt måtte jeg ringe expert skien, og fikk på 3. forsøket der snakket med noen som fant radioen på lageret. I og med at jeg kjøpte på nettet og bor i Oslo, var det høyst merkverdig at radioen endte opp i Skien.

Fra Skien klarte de faktisk å sende den hjem til meg igjen! Nå har jeg da en radio som jeg mener det er noe feil med, som jeg ikke tør å sende i retur igjen. Det skal ikke være nødvendig å gjøre flere titalls lengre telefonsamtaler for å vite hva som skjer med produktet, i tillegg til å vente i 3 måneder.

Begredelig! Aldri mer expert!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Kjell Rune 13 sep. 2013 15:06

Jeg er kunde hos Expert i Grimstad. Er kjempefornøyd. Den beste på service på hele Sørlandet. Har de siste mnd kjøpt PC og 2 Samsung mobiltelefoner, rask effektiv og vennlige medarbeidere.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

  • Levering: 2 dager

Av Eirin 25 aug. 2013 12:53

Har kjøpt to mobiler levert i butikk, er ganske sikkert på at det har tatt 2 dager alle TRE gangene: fikk feil mobil første gang, og var plutselig tomt for fargen jeg bestilte når jeg da skulle få den rette. Mistenker at det var derfor jeg fikk feil mobil, selv om den feile mobilen også var i feil... Les hele erfaringen...

Har kjøpt to mobiler levert i butikk, er ganske sikkert på at det har tatt 2 dager alle TRE gangene: fikk feil mobil første gang, og var plutselig tomt for fargen jeg bestilte når jeg da skulle få den rette. Mistenker at det var derfor jeg fikk feil mobil, selv om den feile mobilen også var i feil farge. (Skulle ha Nokia N9, og fikk Lumia 800. De er jo svært like.)
Men ellers ingen problemer, fikk da rett mobil i en annen farge og siden det har det gått bra.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av Margit 07 aug. 2013 13:37

Synst Expert i Sykkylven blir bare dårligere og dårligere...dessverre. var der for en tid tilbake og skulle ha hjelp til å innstalere et mobilt bredbånd fra Netcom...ble henvist av Netcom til å gå dit, men der var dårlig kompetanse til sånne ting.
Var der i dag og kjøpte en smart telefon. Ba... Les hele erfaringen...

Synst Expert i Sykkylven blir bare dårligere og dårligere...dessverre. var der for en tid tilbake og skulle ha hjelp til å innstalere et mobilt bredbånd fra Netcom...ble henvist av Netcom til å gå dit, men der var dårlig kompetanse til sånne ting.
Var der i dag og kjøpte en smart telefon. Ba de om å klargjøre den og da fikk jeg til svar at det koster kr: 199,- fordi det tok så mye av betjeningens tid Service ???? Nei....drikke cola...ha en venninne stående der og prate det er det tid til....skal kundene ha hjelp må de betale for servicen selv om de kjøper produktet der. Det blir Moa neste gang for der er service !!!!!



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av helge helgesen 09 juli 2013 11:46

Meget dårlig! Jeg har ventet i snart 1 mnd. på å få refundert penger ved retur av varer.Det gjenstår kr.700,00 som rest. Dette har kostet tid og penger. Umulig å få kontakt med butikk pr. telefon.4 ganger har jeg reist ens ærend (ca. 1,5 mil t/r) Hvis det resterende beløp ikke er på min kto... Les hele erfaringen...

Meget dårlig! Jeg har ventet i snart 1 mnd. på å få refundert penger ved retur av varer.Det gjenstår kr.700,00 som rest. Dette har kostet tid og penger. Umulig å få kontakt med butikk pr. telefon.4 ganger har jeg reist ens ærend (ca. 1,5 mil t/r) Hvis det resterende beløp ikke er på min kto. innen 13/7-2013, oversendes beløpet til inkasso.



  • Informasjon før handel

  • Service etter kjøp

Av marianne 12 juni 2013 14:28

skulle kjøpe kjøleskap men nettsiden gjorde feil og dettte førte til en hel masse tull. Kanselerte orderen fordi de ikke kunne flytte leveringssted og da man skal bestille på nytt er prisen gått opp nesten 2000 kr. Og når du snakker med de for å prøve å komme til en enig het så får du bare... Les hele erfaringen...

skulle kjøpe kjøleskap men nettsiden gjorde feil og dettte førte til en hel masse tull. Kanselerte orderen fordi de ikke kunne flytte leveringssted og da man skal bestille på nytt er prisen gått opp nesten 2000 kr. Og når du snakker med de for å prøve å komme til en enig het så får du bare beskjed om at de ikke kan gjøre noe uten nytt ordrenr.. Så hvis jeg skulle ha kjøleskap så måtte jeg ut med den samme prisen engang til pluss nesten 2000 kr til så kunne de senere kreditere tilbake pengene fjern spør du meg når de allerede har reservert det første beløpet på min konto og det tar flere dager å få de tilbake



Vis flere


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.