Hva ser du etter?
Mine lister
Expert Kundesenter: 815 48 100
Skriv omtale

Om Expert.no

Expert AS er en ledende forhandler av forbrukerelektronikk til nordiske forbrukere gjennom landsdekkende butikknett og nettbutikker. Expert omsatte i 2011 for NOK 9,8 milliarder.

Expert AS ble dannet i 1962 av 46 norske elektroinstallatører og ble da etablert under navnet EILAG Elektroinstallatørenes Innkjøpslag A/L. I dag eies Expert av AWILHELMSEN AS og Dolphin Invest AS v/Øivind Tidemandsen.

Expert er organisert som et konsern der morselskapet Expert AS eier Expert i Norge, Danmark og Finland. Vi benytter varemerket Expert i alle våre markeder. Som varemerke er Expert en av de mest kjente i Norden. I tillegg bruker vi Punkt1 i Danmark. Expert har sitt hovedkontor på Gjelleråsen like nord for Oslo.

Expert har internasjonal tilknytning gjennom medlemskap i verdens største salgsorganisasjon innen forbrukerelektronikk Expert International og Expert Global.

Frakt

Normal leveringstid er 2 til 5 arbeidsdager.

Expert samarbeider med Posten for varer under 30 kg. Varene leveres til ditt lokale postkontor eller du kan få de kjørt hjem. Du vil få tilsendt en hentelapp når varen er kommet til ditt postkontor. Er varene tyngre enn 30 kg leveres de av annen transportør som kontakter deg angående leveringsdag/tid.

Erfaringer (10 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 3.8 av 10

Nyeste omtaler
  • Data kjøpt for 2013. Levert inn for å sette den opp som PC klargjøring. Levert torsdag fikk beskjed mandag ferdig. Var borte på tirsdag. Ikke begynt på da andre PC og printere var kommet og de ble reparert før de de engang hadde sett på min. Da lurer jeg på om det er en vanlig service de har hos expert.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • ELENDIG kundeservice, får ikke varen jeg har bestilt og ikke et kvekk om hva status er. Ei heller etter gjentatte forsøk på å ta kontakt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Helt forferdelig kundeservice. Kjøpte en laptop og ble informert av kundeservicen i etterkant av at siden jeg installerte linux hadde jeg ikke hadde rett på en produktnøkkel for å installere windows 8.1.

    Men de tok seg gjerne betalt for en ny utgave windows 8.1. Veldig snilt å ta seg dobbelt...
    Helt forferdelig kundeservice. Kjøpte en laptop og ble informert av kundeservicen i etterkant av at siden jeg installerte linux hadde jeg ikke hadde rett på en produktnøkkel for å installere windows 8.1.

    Men de tok seg gjerne betalt for en ny utgave windows 8.1. Veldig snilt å ta seg dobbelt betalt for et produkt allerede kjøpt.

    Praktisk talt svindel det de driver med.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Denne butikken er ikke noe å skryte av. Ikke send noen av verdisakene deres på reparasjon, Ihvertfall ikke hvis det er en iPhone. Jeg gjorde det men alt de gjorde var å sperre telefonen min

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Fraråder sterkt å bruke expert.no.
    Bestilte et nettbrett på expert.no i slutten av august. Fikk den etter en uke (ble lovt 2-5 dager). Pga feil med nettbrettet ble den sendt tilbake. Har nå ringt 2-3 ganger i uka til kundesenteret - får svar kanskje 1 av 4 ganger (selv om jeg legger igjen mitt...
    Fraråder sterkt å bruke expert.no.
    Bestilte et nettbrett på expert.no i slutten av august. Fikk den etter en uke (ble lovt 2-5 dager). Pga feil med nettbrettet ble den sendt tilbake. Har nå ringt 2-3 ganger i uka til kundesenteret - får svar kanskje 1 av 4 ganger (selv om jeg legger igjen mitt nummer) - hver gang blir det lovet at de skal sende nytt produkt eller refundere beløpet. Jeg har i tillegg sendt kanskje 5-6 mail, men det svarer de ikke på.

    Så etter 3 mnder står jeg fortsatt uten produktet, men expert har pengene. Elendig behandling av kunder. Unngå Expert.no!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Kontaktet kundeservice og har ikke fått svar på 7 dager.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Kjempefornøyd! Hver eneste teknologiske ting jeg har kjøpt de siste årene, har expert hatt best pris på (online). De har vært på plass innen to dager. Nå når mobilen min ble skadet, var det bare å fylle inn et skjema på nettet, skrive det ut og sende i lag med mobilen. Det ble dekket av garantien,...
    Kjempefornøyd! Hver eneste teknologiske ting jeg har kjøpt de siste årene, har expert hatt best pris på (online). De har vært på plass innen to dager. Nå når mobilen min ble skadet, var det bare å fylle inn et skjema på nettet, skrive det ut og sende i lag med mobilen. Det ble dekket av garantien, og 12 dager senere var den i hånden min igjen (tok litt ekstra tid fra den var fikset til verkstedet sendte den).
    Prøver alltid å kjøpe hos expert.no hvis de har varen. :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Kjøpte en Samsung Galaxy Note II i 2012. I 2014 får jeg problemer med batteri, som blir veldig varmt. Derfor går jeg til butikken, hvor de kan informere om at det har vært en del slike problemer med den modellen. Langt om lenge får jeg et "tilbud" om at de kan skrote tlf., i motsatt fall må jeg...
    Kjøpte en Samsung Galaxy Note II i 2012. I 2014 får jeg problemer med batteri, som blir veldig varmt. Derfor går jeg til butikken, hvor de kan informere om at det har vært en del slike problemer med den modellen. Langt om lenge får jeg et "tilbud" om at de kan skrote tlf., i motsatt fall må jeg betale 500 kr. Jeg er også velkommen til å kjøpe ny telef. hos Expert. Ved forespørsel på står de at mob. har vært i vann! Rett nok bor jeg på en øy, men høyvannet går ikke så langt opp. Denne telefonen har enkelt og greit ikke vært i nærheten av vann. Det ser ut til at Expert forsøker å komme klar av garanti og forsikring. Skal aldri handle der mer!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Sikkert bra når alt går fint med ordren. Oppstår det derimot problemer kan man ikke regne med at Expert ordner opp på egen hånd. Bestilte en MacBook Air og skulle hente denne som Click&Collect (hente i butikk). Det viser seg at de ikke hadde denne igjen på lageret når jeg kommer. Når jeg spør...
    Sikkert bra når alt går fint med ordren. Oppstår det derimot problemer kan man ikke regne med at Expert ordner opp på egen hånd. Bestilte en MacBook Air og skulle hente denne som Click&Collect (hente i butikk). Det viser seg at de ikke hadde denne igjen på lageret når jeg kommer. Når jeg spør når de skal få den inn igjen får jeg til svar: Denne uken eller neste... Kundesenteret kan heller ikke hjelp da denne skulle hentes i butikk. Angrer sterkt på at jeg bestilte gjennom Expert, gjør ikke den feilen igjen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Jeg kjøpte en Tivoli radio på nettbutikken til expert, som var en begredelig opplevelse.

    Jeg sendte radioen i retur da det var noe galt med lyden. Det gikk etter mye om og men, det tok lang tid før jeg mottok sendelapp. Den ble da sendt til det gamle serviceverkstedet for Tivoli, og ble værende...
    Jeg kjøpte en Tivoli radio på nettbutikken til expert, som var en begredelig opplevelse.

    Jeg sendte radioen i retur da det var noe galt med lyden. Det gikk etter mye om og men, det tok lang tid før jeg mottok sendelapp. Den ble da sendt til det gamle serviceverkstedet for Tivoli, og ble værende der en god stund. Etter mye om og men, med mye innsats fra min side kom til sutt radioen til riktig serviceverksted. Der ble den testet, og det ble hevdet at de ikke fant noen feil. Jeg hadde beskrevet feilen i detalj til expert, men det ble ikke kommunisert til serviceverksted, så de hadde testet feil ting. Det var umulig for meg å snakke direkte med serviceverkstedet (slik er prosedyrene), og ingen fra expert var kapable til å få videresendt informasjonen jeg ønsket. Til slutt (etter 2 måneder) måtte jeg bare si at jeg ville ha den tilbake, jeg kunne overleve med lydproblemet. Jeg hørte ingengting mer, og tok kontakt igjen etter et par uker. Da var det ingen som klarte å spore hvor radioen var hen, og fikk motstridende beskjeder (på service, på vei hjem til deg, på expert skien) hele tiden. Til slutt måtte jeg ringe expert skien, og fikk på 3. forsøket der snakket med noen som fant radioen på lageret. I og med at jeg kjøpte på nettet og bor i Oslo, var det høyst merkverdig at radioen endte opp i Skien.

    Fra Skien klarte de faktisk å sende den hjem til meg igjen! Nå har jeg da en radio som jeg mener det er noe feil med, som jeg ikke tør å sende i retur igjen. Det skal ikke være nødvendig å gjøre flere titalls lengre telefonsamtaler for å vite hva som skjer med produktet, i tillegg til å vente i 3 måneder.

    Begredelig! Aldri mer expert!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg er kunde hos Expert i Grimstad. Er kjempefornøyd. Den beste på service på hele Sørlandet. Har de siste mnd kjøpt PC og 2 Samsung mobiltelefoner, rask effektiv og vennlige medarbeidere.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Har kjøpt to mobiler levert i butikk, er ganske sikkert på at det har tatt 2 dager alle TRE gangene: fikk feil mobil første gang, og var plutselig tomt for fargen jeg bestilte når jeg da skulle få den rette. Mistenker at det var derfor jeg fikk feil mobil, selv om den feile mobilen også var i feil...
    Har kjøpt to mobiler levert i butikk, er ganske sikkert på at det har tatt 2 dager alle TRE gangene: fikk feil mobil første gang, og var plutselig tomt for fargen jeg bestilte når jeg da skulle få den rette. Mistenker at det var derfor jeg fikk feil mobil, selv om den feile mobilen også var i feil farge. (Skulle ha Nokia N9, og fikk Lumia 800. De er jo svært like.)
    Men ellers ingen problemer, fikk da rett mobil i en annen farge og siden det har det gått bra.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Synst Expert i Sykkylven blir bare dårligere og dårligere...dessverre. var der for en tid tilbake og skulle ha hjelp til å innstalere et mobilt bredbånd fra Netcom...ble henvist av Netcom til å gå dit, men der var dårlig kompetanse til sånne ting.
    Var der i dag og kjøpte en smart telefon. Ba...
    Synst Expert i Sykkylven blir bare dårligere og dårligere...dessverre. var der for en tid tilbake og skulle ha hjelp til å innstalere et mobilt bredbånd fra Netcom...ble henvist av Netcom til å gå dit, men der var dårlig kompetanse til sånne ting.
    Var der i dag og kjøpte en smart telefon. Ba de om å klargjøre den og da fikk jeg til svar at det koster kr: 199,- fordi det tok så mye av betjeningens tid Service ???? Nei....drikke cola...ha en venninne stående der og prate det er det tid til....skal kundene ha hjelp må de betale for servicen selv om de kjøper produktet der. Det blir Moa neste gang for der er service !!!!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Meget dårlig! Jeg har ventet i snart 1 mnd. på å få refundert penger ved retur av varer.Det gjenstår kr.700,00 som rest. Dette har kostet tid og penger. Umulig å få kontakt med butikk pr. telefon.4 ganger har jeg reist ens ærend (ca. 1,5 mil t/r) Hvis det resterende beløp ikke er på min kto...
    Meget dårlig! Jeg har ventet i snart 1 mnd. på å få refundert penger ved retur av varer.Det gjenstår kr.700,00 som rest. Dette har kostet tid og penger. Umulig å få kontakt med butikk pr. telefon.4 ganger har jeg reist ens ærend (ca. 1,5 mil t/r) Hvis det resterende beløp ikke er på min kto. innen 13/7-2013, oversendes beløpet til inkasso.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • skulle kjøpe kjøleskap men nettsiden gjorde feil og dettte førte til en hel masse tull. Kanselerte orderen fordi de ikke kunne flytte leveringssted og da man skal bestille på nytt er prisen gått opp nesten 2000 kr. Og når du snakker med de for å prøve å komme til en enig het så får du bare...
    skulle kjøpe kjøleskap men nettsiden gjorde feil og dettte førte til en hel masse tull. Kanselerte orderen fordi de ikke kunne flytte leveringssted og da man skal bestille på nytt er prisen gått opp nesten 2000 kr. Og når du snakker med de for å prøve å komme til en enig het så får du bare beskjed om at de ikke kan gjøre noe uten nytt ordrenr.. Så hvis jeg skulle ha kjøleskap så måtte jeg ut med den samme prisen engang til pluss nesten 2000 kr til så kunne de senere kreditere tilbake pengene fjern spør du meg når de allerede har reservert det første beløpet på min konto og det tar flere dager å få de tilbake

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg handlet på nett, ringte og angret kjøpet dagen etter og ba de refundere meg pengene. Dette kunne de ikke gjøre før produktet var tilbake på lager. Gikk selv ned i butikken jeg skulle hente varen for å sjekke at den var sendt tilbake, og møtte en sur kundebehandler. Det tok nærmere to uker...
    Jeg handlet på nett, ringte og angret kjøpet dagen etter og ba de refundere meg pengene. Dette kunne de ikke gjøre før produktet var tilbake på lager. Gikk selv ned i butikken jeg skulle hente varen for å sjekke at den var sendt tilbake, og møtte en sur kundebehandler. Det tok nærmere to uker før jeg fikk tilbakebetalt summen, enda jeg avbestilte/angret dagen etter. Jeg ringte inn tre ganger for å høre hvor det ble av tilbakebetaling og ba om bekreftelse at jeg hadde ringt på mail- noe jeg aldri fikk.Uholdbart. I selve butikkene er det vanskelig å få hjelp da det ofte ere få på gulvet. Jeg går heller til f.eks lefdal, med bedre service og hyggelige kundebehandlere.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Enkel og grei. Kjøpte på nett. Finner det du skal ha, og kjører igjennom bestillingen, raskt og effektivt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Jeg bestilte en trådløs ruter 2. januar. Denne ble pakket og sendt fra lageret dagen etter, og jeg kunne hente den på postkontoret 4. januar. Det gikk altså to dager fra bestilling til jeg hadde produktet mellom hendene.

    Jeg er svært godt fornøyd både med bestillingsløpet og informasjonen...
    Jeg bestilte en trådløs ruter 2. januar. Denne ble pakket og sendt fra lageret dagen etter, og jeg kunne hente den på postkontoret 4. januar. Det gikk altså to dager fra bestilling til jeg hadde produktet mellom hendene.

    Jeg er svært godt fornøyd både med bestillingsløpet og informasjonen jeg fikk underveis. Butikken bekreftet først å ha mottatt ordren, dernest å ha pakket og sendt (begge deler via epost). Sporingsnummer fra posten gjorde at jeg kunne følge pakken fra den ble sendt til den ankom postkontoret mitt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Håpløs løsning på e-handel. Kjøpte en GPS og valgte "hent i butikk". Antok da at dette var samme som Elkjøp og Lefdal opererer med; at man kan hente i løpet av to timer. Neida, jeg måtte betale med kredittkort på forhånd for å kunne bestille og etter bestillingen var gjennomført kom det opp...
    Håpløs løsning på e-handel. Kjøpte en GPS og valgte "hent i butikk". Antok da at dette var samme som Elkjøp og Lefdal opererer med; at man kan hente i løpet av to timer. Neida, jeg måtte betale med kredittkort på forhånd for å kunne bestille og etter bestillingen var gjennomført kom det opp beskjed om 2-5 dagers leveringstid. Hele vitsen med å velge å hente selv er at man egentlig trengte produktet dagen før man bestilte. Sendte også en epost til Elkjøp og spurte om det var mulig å hente en i butikken i stedet for å vente på treg postgang. Den har jeg enda ikke fått svar på...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Styr unna expert.no. Kjøpte en Samsung Galaxy Note 13.03.12. Rask levering, fikk telefonen fredag 16.03. Telefonen klarte ikke å finne og holde seg på telenettet. Prøvde simkort fra 3 forskjellige nettleverandører med samme resultat. Reklamerte på telefonen som DOA mandag 19.03. Skulle få ny telefon...
    Styr unna expert.no. Kjøpte en Samsung Galaxy Note 13.03.12. Rask levering, fikk telefonen fredag 16.03. Telefonen klarte ikke å finne og holde seg på telenettet. Prøvde simkort fra 3 forskjellige nettleverandører med samme resultat. Reklamerte på telefonen som DOA mandag 19.03. Skulle få ny telefon etter at verksted hadde godkjent DOA. Etter å ha vært i kontakt med expert kundesenter 4 ganger sist 18.04 har jeg nå klaget og bedt om at kjøpet heves. Siste beskjed er at jeg må vente i 3 uker (til 9.05) på at Samsung skal godkjenne DOA før jeg får penger tilbake. Kan ikke kjøpe ny telefon før dette blir avgjort. Veldig surt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Arogant og lite interesserte selgere. Ville ikke selge produkt til annonsert pris på butikkplakat. Ville heller ikke ta vekk tilbudsplakaten i butikken. Klaget til servicekontoret. De ringte tilbake dagen etter og lovet å se på saken. Hørte ikke noe fra dem etter 6 uker. Sendte en purring på svar...
    Arogant og lite interesserte selgere. Ville ikke selge produkt til annonsert pris på butikkplakat. Ville heller ikke ta vekk tilbudsplakaten i butikken. Klaget til servicekontoret. De ringte tilbake dagen etter og lovet å se på saken. Hørte ikke noe fra dem etter 6 uker. Sendte en purring på svar for 14 dager siden. Har pr idag ikke fått svar. Kjøpte isteden på Lefdal. Expert gikk glipp av salg for kr 7.000,- Trolig at slik kundebehandling er en av problemene til at Expert sliter for tiden.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Personlig har jeg kun god erfaring.Bestilte en Dvd spiller og 2 dager etterpå kom en melding at jeg kunne hente den i butikk.Fikk en kopp kaffe i butikken og tips om å kjøpe med hdmi kabel jeg hadde glømt å bestille med.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Expert.no anslår 2-5 dagers leveringstid. Etter 8 dager etterspør jeg varen. Expert aner ikke hva som har skjedd, eller hvor varen er. Men takker for min tålmodighet...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Dårlig butikk så reklame blad hvor en samsun kamera var priset til kr.495.
    Gik for å kjøpe den det stod en plakat over kamera at det var feil tryk i tilbuds blad det virket for meg at de gjør det med vilje for å trekke mest mulig kundet med feil pris på prudukter.Men det blir bare sure kunder som ikke vil sett inn foten i den butikken.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

Skriv omtale
Butikker
Rød markør Butikk Blå markør Hentebu Gul markør Lager
  • Dronningens gate 40, Oslo Mer
  • Klingenberggata 4, Oslo Mer
  • Sørkedalsveien 6, Oslo Mer
  • Vitaminveien 11A, Oslo Mer
  • Vogellund 31, Nesbru Mer
  • Åsveien 11, Ski Mer
  • Holterveien 2, Drøbak Mer
  • Dikeveien 8, Rolvsøy Mer
  • Klokkergårdveien 32, Sarpsborg Mer
  • Svinesundparken 1, Berg i Østfold Mer
  • Henstad alle 1-3, Askim Mer
  • Bjørkeveien 18, Bjørkelangen Mer
  • Trondheimsvegen - Kløfta 86, Kløfta Mer
  • Myrvegen 88, Jessheim Mer
  • Trondheimsvegen 266, Råholt Mer
  • Vangsvegen 91, Hamar Mer
  • Stampenvegen 20, Brumunddal Mer
  • Brugata 20, Tynset Mer
  • Gudbrandsdalsvegen 194, Lillehammer Mer
  • Fylkesveg 255 580, Vinstra Mer
  • Vågåvegen 2, Vågå Mer
  • Riksvei 55, Lom Mer
  • Riksveg 15 90, Skjåk Mer
  • Hovsgutua 1, Gran Mer
  • Kallerudlia 4, Gjøvik Mer
  • Hunnsvegen 3, Gjøvik Mer
  • Storgata 46, Dokka Mer
  • Fylkesveg 222 530, Bagn Mer
  • Orkidehøgda 14, Mjøndalen Mer
  • Dronningens gate 1, Sandefjord Mer
  • Nygårdsveien 85, Sandefjord Mer
  • Christian IVs vei 1, Hokksund Mer
  • Dronning Åstas gate 14, Hønefoss Mer
  • Hemsedalsvegen, Hemsedal Mer
  • Skurdalsvegen 26, Geilo Mer
  • Kjørbekkdalen 12, Skien Mer
  • Kjørkeveien 9, Drangedal Mer
  • Moganvegen 3, Seljord Mer
  • Kviteseidgata 36, Kviteseid Mer
  • Skippergata 14, Porsgrunn Mer
  • Gangveien 10, Stathelle Mer
  • Lars Hertervigs gate 6, Stavanger Mer
  • Langflåtveien 21, Stavanger Mer
  • Direktør Poulsonsgate 1, Jørpeland Mer
  • Kirkevegen 10, Skudeneshavn Mer
  • Langgata 87, Sandnes Mer
  • Stokkamyrveien 7, Sandnes Mer
  • Reevegen 13, Bryne Mer
  • Torggata 2, Nærbø Mer
  • Fabrikkgaten 2, Egersund Mer
  • Barstølveien 29, Kristiansand Mer
  • Stemveien 1, Søgne Mer
  • Senterveien 30, Lillesand Mer
  • Sørsvannsveien 18, Arendal Mer
  • Fylkesveg 274 770, Åmli Mer
  • Odden 2, Grimstad Mer
  • Krags gate 144, Risør Mer
  • Strandgaten 55, Bergen Mer
  • Åsane Senter 50, Ulset Mer
  • Folke Bernadottes vei 52, Fyllingsdalen Mer
  • Loddefjordveien 2, Loddefjord Mer
  • Drotningsvikveien 132, Godvik Mer
  • Østre Nesttunvegen 12, Nesttun Mer
  • Nordåsdalen 26, Rådal Mer
  • Riksveg 563, Kleppestø Mer
  • Meatjønnshaugen 10, Stord Mer
  • Troåsvegen 18, Husnes Mer
  • Skålagato 47-49, Rosendal Mer
  • Raglamyrvegen 3, Haugesund Mer
  • E134 620, Etne Mer
  • Hardangerfjordvegen 642, Øystese Mer
  • Rymbilbakken, Odda Mer
  • Skåtahøgda 410, Ålesund Mer
  • Høgvollvegen 8, Ålesund Mer
  • Kyrkjevegen 58, Sykkylven Mer
  • Birger Hatlebakks veg 1, Molde Mer
  • Verkstedveien 5, Kristiansund Mer
  • Killurdgata 1, Sunndalsøra Mer
  • Øravegen 4, Surnadal Mer
  • Perhusvegen 15, Stryn Mer
  • Riksveg 608 300, Askvoll Mer
  • Fjordgata 31, Trondheim Mer
  • Lade alle 68, Trondheim Mer
  • Ivar Lykkes veg 5, Tiller Mer
  • Krobakken 3K, Rissa Mer
  • Karetvegen 14, Leksvik Mer
  • Kleivavegen 1, Vanvikan Mer
  • Industriveien 1, Kyrksæterøra Mer
  • Mælaveien 6, Orkanger Mer
  • Dovrevegen 10, Oppdal Mer
  • Parkvegen 3B, Stjørdal Mer
  • Moafjæra 6, Levanger Mer
  • Lehnhaugvegen 3, Inderøy Mer
  • Sjøfartsgata 5, Steinkjer Mer
  • Sandgata 4, Namsos Mer
  • Fylkesveg 391 10, Grong Mer
  • Strandgata 4, Rørvik Mer
  • Verkstedveien 1, Bodø Mer
  • Sjøgata 60, Fauske Mer
  • Jernbanegata 13, Rognan Mer
  • Valgata 5, Svolvær Mer
  • Storgata 26, Leknes Mer
  • Kjøpmannsgata 9, Sortland Mer
  • Bolagsgata 20, Narvik Mer
  • Terminalveien 5, Mo i Rana Mer
  • Nyrudvegen 4, Mosjøen Mer
  • Havnegata 9B, Sandnessjøen Mer
  • Heilovegen 20, Tromsø Mer
  • Strandveien 68, Finnsnes Mer
  • Bårnakkveien 1A, Harstad Mer
  • Markedsgata 21, Alta Mer
  • Sentrum 1, Lakselv Mer
  • Tollbugata 11, Vadsø Mer
  • 2010 Strømmen, Mer

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.