Hva ser du etter?
Mine lister
Black Friday banner
22339500
Skriv omtale
Om Digitalimpuls.no

Digital Impuls AS er et heleid norsk Firma. Firmaet ble opprettet i 2002 og fyller i år 10 år. I våre 10 år har vi holdt til i Møllergata
i Oslo. Firmaet har idag 10 ansatte og har solid økonomi.

Hos oss gjør du en trygg og god handel enten du velger vår butikk eller nettbutikk. Velkommen til oss!

Erfaringer (1 erfaring, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 5 av 10

Nyeste omtaler
  • Grei butikk, men det jeg vil klage på er åssen dem er med retur av produkter.

    Selv etter 1 uke så er ikke min retur hentet på postkontoret i oslo.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Det er en veldig bra butikk, varene mine er alltid gode og skuffer meg aldri, noen ganger har ting blitt ødelagt (min feil) og jeg har sendt den Inn og jeg fikk det tilbake så god som ny. Jeg kjøper alle mine Pc-utstyr her ifra og jeg er veldig fornøyd med det.

    Det er veldig bra service, mange...
    Det er en veldig bra butikk, varene mine er alltid gode og skuffer meg aldri, noen ganger har ting blitt ødelagt (min feil) og jeg har sendt den Inn og jeg fikk det tilbake så god som ny. Jeg kjøper alle mine Pc-utstyr her ifra og jeg er veldig fornøyd med det.

    Det er veldig bra service, mange snille arbeidere og de gjør en kjempeflott jobb. :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg...
    Denne butikken har jo et slags monopol, siden ingen andre fysiske forretninger finnes av denne typen.
    De ansatte kan helt sikkert den tekniske delen ved jobben sin. Når det gjelder kundebehandling, er det noe av sletteste jeg noen gang har opplevd. Skulle kjøpe noen komponenter til en ny PC som jeg skulle bygge. Men jeg visste noe særlig om forskjellene, og hvorfor for eksempel. et hovedkort koster 300 mer en et annet, og følgelig hva en vil få for de ekstra pengene. Svaret var smått utrolige " Nei det får du nesten gå på nettet og finne ut selv". Ellers ga de ingen supplerende informasjon. På de spørsmål jeg stilte, svarte de som regel ja eller nei. Når det gjelder nettsidene er jo de i særklasse de minst informative i alle fall av de jeg har vært innom. De føre mange bra produkter, men de har veldig få fysisk i butikken. Specs. på de ulike komponentene er tilnærmet ikke eksisterende.
    Et lite hjertesukk til slutt. Det går an å smile, slå av en spøk og vise vanlig folkeskikk ovenfor kunder som kanskje vil bruke fra 5000-20000 kr. Det ble ikke noe handel på meg, og det blir det ikke heller de nærmeste årene. Må få presisere at dette gjelder butikken i Oslo. Det er godt mulig at den i Trondheim er hel annerledes.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Har handlet fra disse flere ganger, både på nettet og i deres butikk her i Trondheim.

    Kjempegod service fra alle som jobber der, og fører de ikke varen i butikken i trondheim, så kan de skaffe varen.

    Det eneste jeg kan utsette er at de kunne oppdatert informasjon om varene der har på nettsiden...
    Har handlet fra disse flere ganger, både på nettet og i deres butikk her i Trondheim.

    Kjempegod service fra alle som jobber der, og fører de ikke varen i butikken i trondheim, så kan de skaffe varen.

    Det eneste jeg kan utsette er at de kunne oppdatert informasjon om varene der har på nettsiden sin. Enkelte varer har veldig lite spesifikasjoner, så her kunne de blitt litt bedre.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Kjøpte laptop her med første generasjons i7. Pga dårlig design ble laptopen fort varm, noe som etter hvert tok livet av den. Butikken reklamerte med en garanti om at ved tredje service for samme problem skulle man få et nytt tilsvarende produkt - men når tredje gang kom hvor den måtte repareres...
    Kjøpte laptop her med første generasjons i7. Pga dårlig design ble laptopen fort varm, noe som etter hvert tok livet av den. Butikken reklamerte med en garanti om at ved tredje service for samme problem skulle man få et nytt tilsvarende produkt - men når tredje gang kom hvor den måtte repareres etter å ha kokt seg selv, sa ansatte at det var min feil fordi jeg hadde et "støvete hjem". Makan til tøys! 12000 kroner ut vinduet.
    Boikotter denne butikken etter en grusom opplevelse. Jeg skulle nok gått til forbrukertilsynet med saken, men det tenkte jeg ikke på. Håper andre gjør det!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Butikkens personalet gjør virkelig en stor og grundig jobb med å hjelpe til mred å få best mulig løsning for både hard. og software problemer. Teknikeren (Joacim) har for meg vært "redningen" i x-antall tilfeller, ...så for meg er denne butikken ikke annet enn
    ... " THE ONE AND ONLY "

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Relativt gode priser og grei service ved kjøp av produkt. Ved reklamasjon er all interesse fra betjeningen borte! Leverte inn varen til rep. i juni og venter fortsatt på tilbakemelding!! Underveis har butikkens ansatte både vært frekke og svært tvetydige i tilbakemeldingene. En dag nekter de for...
    Relativt gode priser og grei service ved kjøp av produkt. Ved reklamasjon er all interesse fra betjeningen borte! Leverte inn varen til rep. i juni og venter fortsatt på tilbakemelding!! Underveis har butikkens ansatte både vært frekke og svært tvetydige i tilbakemeldingene. En dag nekter de for å ha noe ansvar for varen, noe senere skal de selvfølgelig reparere varen på garanti, senere lar ikke varen seg reparere før jeg plutselig får beskjed om at det ikke er en garantisak, men at de skal forsøke å reparere. 2-3mnd senere har jeg altså fortsatt ikke en brukbar vare tilgjengelig!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Meget bra! Betjeningen kunne kanskje hatt litt mer humoristisk sans spør du meg, ellers en utrolig service som jeg ikke har opplevd maken til i slike butikker!!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Rask levering. Fikk varen som jeg spesifiserte (3930 C2). Ingenting negativt å si.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg...
    God service sett bort fra servicetorget. Vedkommende jeg møter der de gangene jeg ringer er lite serviceinnstilt og gik bare kort kontant info som ja, og nei uten utfyllende dialog for enkelte uklarheter.
    Alle kjøp jeg har gjennomført der har vært enkle og greie.
    Kudos til DI som er de eneste jeg vet om i norge med et anstendig utvalg vannkjøling.
    De kunne med god samvittighet ha hatt et større utvalg Bitspower og xspc siden dette er en forsåvidt avansert pc-sjappe.

    Nettsiden må sette seg en standart som for eksempel komplett.no har. Noe vankelig å hente info om produkter uten produktid eller deljtekst.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Har bare gode ting å si om Digital Impuls. Serviceminded, fleksible og ikke minst kunnskapsrike. I løpet av de par siste månedene har jeg bygd både i i5-2500k gamer-pc samt en hexacore server, og selv om jeg har hatt problemer med noen av hovedkortene jeg har kjøpt pga raid-kontroller, har de alltid...
    Har bare gode ting å si om Digital Impuls. Serviceminded, fleksible og ikke minst kunnskapsrike. I løpet av de par siste månedene har jeg bygd både i i5-2500k gamer-pc samt en hexacore server, og selv om jeg har hatt problemer med noen av hovedkortene jeg har kjøpt pga raid-kontroller, har de alltid vært behjelpelige med innbytte og å finne nye alternativ. Anbefales, støtt opp om en av de få utstyrsbutikkene i Oslo!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Skulle legge inn en bestilling av nytt hovedkort, cpu og ram.

    Bestilling via nettsiden fungerte ikke så jeg ringte butikkens nummer. Ble møtt av en utrolig frekk kundebehandler som ikke fantes villig til å hjelpe.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Denne butikkken er jeg svært fornøyd med!:D Handla en pc der for en månedes tid siden og fikk svært god service da jeg ikke viste helt hva jeg ville ha, og jeg endte opp med en stilig og sterk pc for hva jeg syntes ble en billig penge! så anbefales!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker...
    Handlet komponenter i mange år hos D.I.
    Noen av de som betjener disken er har vært hyggelige og behjelpelig, andre har vært litt mer stresset.
    Siste PC kjøpt i deler, ble Asus HK defekt etter 2 år, 1 år før garantien gikk ut.
    Leverte inn pc med god diag. på problemet.
    Etter nesten 3 uker (og mange tlf til D.I. med spørsmål om status på saken) får jeg pc tilbake med et MSI G41 basert erstatningskort, da dette var det nærmeste forhandler kom et tilsvarende HK. Ingen tlf/mail med spørsmål om dette ville fungere i mitt oppsett.
    PC ble levert tilbake da det manglet både HDMI, S/PDIF, E-SATA og nvidia skjermkort ( GF9300).
    En uke til gikk, ikke mulig å nå eller få tlf tilbake fra daglig leder. Forhandler ga opp forsøket med å få tak i tilgjengelig alternativ og ble enig om å betale tilbake for HK i stedet.
    Fikk tilbake pengene, minus ca. 100,- fordi kortet var brukt.
    Til tross for at det ble betalt 400,- for forsøket med bytte erstatningskort.

    Ser ikke frem til den dagen det skulle bli prob. med andre produkter kjøpt hos denne forhandleren.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Grei handel,rask levering men dårlig informasjon for min del. Kjøpte RevoDisk som jeg visste alt forlite om før jeg handla.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Butiken er ok, men folket som jobbar där trenger mye opplering i kundeservice.

    Supporten påstod sig ha rätt i en sak där han hade feil. och även då jeg visste frem till bevis så vegret han. han kaste på luren i öret på mig

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk...
    Jeg har kjøpt en rekke produkter i denne butikken, både i butikk og over nettet, og har totalt sett opplevd butikken som bra, selv om enkelte av kundebehandlerne der har et betydelig forbedringspotensiale hva effektiviteten på ekspedering i butikk angår.

    Ventetiden i butikken kan være komisk lang, og enkelte av kundebehandlerne har en tendens til å stå og jatte med kunder i en halvtime om marginale problemstillinger fremfor å slippe frem frøkenen hakket bak i køen som bare skal ha en cd-mappe.

    Når det er sagt: Kundebehandlerne tar seg god tid til hver kunde. De er bevisste på at produkter som skal vare og brukes over lengre tid skal svare til behovet og forventningene kunden har. Her slipper man Elkjøp-selgeren som utelukkende er instruert i opp- og mersalgsteknikker uten kompetent varekunnskap.

    Digitalimpuls prøver ikke å være billigst, men kompenserer derfor med god tilgjengelighet på de varene som tilbys. Man slipper "På fjernlager"-konseptet, slik at varer som faktisk har bekreftet lagerstatus ligger i butikken og ikke i et fjernlager i Taiwan (ref Amentio og Datakjeden, som gjerne tar seg enormt god tid til å levere).

    Informasjon før handel her er altså å oppleve som god, selv om ventetiden i enkelte tilfeller er begredelig lang.

    Leveringen er som mange andre. Bra og bedre enn de største butikkene, men ikke i særklasse. Pluss for at varene kan hentes og koster det samme i butikk (nok en gang ref Datakjeden, som har høyere priser i butikk).

    Servicen etter kjøp skriver seg ikke ned i historiebøkene som noe ekstraordinært, selv om den ene reklamasjonen jeg har hatt gitt knirkefritt. Her er de som veldig mange andre butikker når det gjelder reklamasjoner: Skeptiske og kritiske innledningsvis, og prøver kanskje på en ikke direkte trivelig måte å kartlegge reklamasjonens verdighet. I veldig mange tilfeller - f.eks. ved hovedkortfeil - kan kunden takke seg selv for at ting ikke fungerer. Men reklamasjoner er ikke lett for en liten nisjebutikk, så jeg har full forståelse for at de er kritiske ved reklamasjoner (såfremt ikke ting er åpenbare, men det er de sjelden).

    Alt i alt er DigitalImpuls en god butikk. Det er noe sannhet i kritikken i erfaringene her hva "Service etter kjøp" angår, men man vil ikke oppleve de som vanskelige dersom man går inn der med et gyldig reklamasjonsgrunnlag - noe som ofte kan være vanskelig å kartlegge i databransjen pga av ørsmå komponenter, høy sannsynlighet for feil ved uvøren håndtering og mange klønete PC-byggere som aldri burde bygget sin egen PC.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom...
    Jeg kjøpte for 9 måneders tid tilbake et zotac 460gtx amp edition skjermkort her.

    Opplevde at jeg fikk grafikkfeil eller såkalte artifacts i spill. Tok printscreen av dette, og sendte en mail til supporten deres. Fikk beskjed om å komme ned med kortet slik at de kunne teste det.

    Da jeg kom ned fikk jeg beskjed om at de kunne ta tilbake kortet på stedet da skjermbildet jeg hadde sendt inn tydelig viste at kortet var defekt, men at de ikke hadde tilsvarende kort på lager. Vi ble dermed enige om at jeg kunne få oppgradere til et kraftigere skjermkort for et ubetydelig mellomlegg.

    Dette var en veldig fin løsning da jeg fikk et nytt skjermkort på stedet.

    Det er helt klart verdt det å kjøpe ting i butikk selv om det kanskje koster en hundrelapp mer i forhold til billigste nettbutikk når man får med slik service på kjøpet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • De har greie priser og god lokasjon. Men i likhet med det andre påpeker her så er det elendig service på reklamasjon og garanti, de er ikke hjelpsomme når det kommer til det og man må nesten krangle med de.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Jeg kjøpte en sata2 harddisk som ikke virker, iallfall ikke i mitt oppsett, får diskfeil under installasjon. Butikken regelrett krangler når jeg sier at den ikke skal være med meg hjem igjen som "i orden". Jeg er lei av butikker som ikke tåler det når det en skjelden gang er en retur. Styr unna!...
    Jeg kjøpte en sata2 harddisk som ikke virker, iallfall ikke i mitt oppsett, får diskfeil under installasjon. Butikken regelrett krangler når jeg sier at den ikke skal være med meg hjem igjen som "i orden". Jeg er lei av butikker som ikke tåler det når det en skjelden gang er en retur. Styr unna!

    Personlig har jeg iallfall hatt mye bedre erfaring med retur til Datakjeden/Amentio og Mpx. Dette er bare ikke profesjonelt nok.
    Takk for meg
  • Et bredt utvalg av artikler til gode priser, det eneste negative med nettshopen måtte være at noen av produktene ikke har nok utvidet informasjon, for NOBS som meg kan det være lett å kjøpe ting som ikke passer sammen.

    Levering, excellent!! Fikk varene 2 dager etter bestilling, rett på døren...
    Et bredt utvalg av artikler til gode priser, det eneste negative med nettshopen måtte være at noen av produktene ikke har nok utvidet informasjon, for NOBS som meg kan det være lett å kjøpe ting som ikke passer sammen.

    Levering, excellent!! Fikk varene 2 dager etter bestilling, rett på døren.

    Servicen etter er det ikke noe å si på, svar på eposter kommer før jeg får drikke en kopp te!
  • Aldrig hatt problemer med digitalimpuls før, de har vært den beste av den beste pc butikken i byen/internett, med service og kunskap om produkter. Vært innom der i det siste og nå har det blitt en av de verste.
    Kommer nok aldrig til og kjøpe noe fra dem igjen..

  • Benyttet meg av DI sitt juletilbud på X1 prosjektor, jeg fikk ikke ordrebekreftelse på e-mail så jeg ringte dem for å bekrefte at min ordre var mottatt, selger beklaget og sa at min ordre var mottatt men at de hadde hatt litt rot i mail systemet. Det var egentlig et par ukers ventetid på prosjektoren...

    Benyttet meg av DI sitt juletilbud på X1 prosjektor, jeg fikk ikke ordrebekreftelse på e-mail så jeg ringte dem for å bekrefte at min ordre var mottatt, selger beklaget og sa at min ordre var mottatt men at de hadde hatt litt rot i mail systemet. Det var egentlig et par ukers ventetid på prosjektoren men jeg fikk min bare et par dager etter at jeg ringte dem. En hyggelig handel.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp


  • Kjøpte et hovedkort, fikk feil i posten, ringte dem , ingen prob. spurte om de kunne sende ut før de hadde fått inn de gamle, slik min ventetid ble minimal. Noe de også gjorde og det ble jeg kjempeglad og overasket for. er jo ikke første gang jeg får feil elle...

    Kjøpte et hovedkort, fikk feil i posten, ringte dem , ingen prob. spurte om de kunne sende ut før de hadde fått inn de gamle, slik min ventetid ble minimal. Noe de også gjorde og det ble jeg kjempeglad og overasket for. er jo ikke første gang jeg får feil eller defekte varer men aldri om butikkene sender ut, uten å fått peng! så her må jeg si at servicen var topp!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får...
    Utrolig arogant og dårlig kundeservice!!!
    kjøpte en ipod 30gig video som 30ÅRS gave til en venn av meg. Når han pakket den ut og prøvde den viste det seg at det bare kom lyd fra den ene kanalen når pluggen er er helt inn. drar man pluggen litt ut så får mann lyd i begge kanalene, men det er ikke stereo lyd, men men mono fordelt på 2 kanaler. Når han møtte opp for å bytte den i en som virket, fikk han bare beskjed om at den måtte sendes til apple for reperasjon, og at han ikke kunne få en ny, for da kunne det hende at digitalimpuls ble sittende igjen med et produkt som de ikke kunne selge videre og at de da kune bli sittende igjen med tap...(kundeservice på top her) Da ipod'en endelig kom tilbake til eieren viste det seg at det ikke var gjort noe med produktet, og den hadde fortsatt det samme problemet med at den ikke klarer å spille av i stereo. Det skal legges til at de testet ipod'en inne i butikken og selv fikk høre at det bare var monolyd som kom ut. Da han møtte opp for 2. gang for å få en ny eller pengene tilbake, så var personen bak disken enda frekkere enn 1. gang. selgeren prøvde på merkelig vis å skylde på brukeren og sa at det kunne vært fysisk bruk av produktet som kunne være feilen, og at det da måtte være brukerens feil. (Det er vel ikke mange som gidder å bruke en mp3 spiler som bare spiller av i mono) Etter at kunden sa at produktet ikke hadde vært i bruk, sa selger at produktet ikke kunne byttes i et nytt, men at han måtte vente på at det var kommet tilbake fra apple etter en ny reperasjon. dette hadde nemelig butikken krav på å gjøre 3 ganger hevdet selgeren. Men for ikke å gjøre denne historien lengere enn hva den er, så må jeg bare si at med denne kundebehandlingen så skal ikke jeg sette min fot innom der igjen. selv om jeg bor i nærheten kommer jeg bare til å bestille fra andre butikker på nettet etter dette. terningen stopper på 1!her har ikke kunden rett

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp


Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.