Hva ser du etter?
Mine lister

Skriv butikkerfaring

Fornavn, Etternavn
Epost
Skjul etternavn
Hva synes du om butikken?
Dårlig Middels God
Informasjon før handel
Service etter kjøp:
Leveringstid
Send til godkjenning Sender inn erfaring...
Retningslinjer:
  • Bruk høflig og saklig språk når du skriver dine erfaringer.
  • Legg inn fullt navn selv om du velger å skjule etternavnet for andre lesere. Vi kan frigi din informasjon til butikkene i forbindelse med ordreproblemer, fiktive erfaringer og lignende.
  • Personer som er ansatt eller på annen måte er knyttet til en nettbutikk bør avstå fra å legge inn sin erfaring.
  • Vi forbeholder oss retten til å slette/deaktivere erfaringer ved mistanke om brudd på våre retningslinjer.
22 22 76 50
Om Dataspesialisten

Vi driver med salg & service av blant annet datamaskiner og mobiltelefoner.

Erfaringer - sammendrag (8 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 4.7 av 10

Nyeste erfaringer
  • Som andre her bestilte jeg en telfon til god pris. De trakk pengene å sendte en helt annen mobil. De hadde endret kjøpet mitt på deres side.Jeg la merke til dette å fikk de til å ta den tilbake. Det gikk fra da 3 uker uten at noe som helt skjedde. Fikk ingen mail/telefon.

    Kundeservice har de...
    Som andre her bestilte jeg en telfon til god pris. De trakk pengene å sendte en helt annen mobil. De hadde endret kjøpet mitt på deres side.Jeg la merke til dette å fikk de til å ta den tilbake. Det gikk fra da 3 uker uten at noe som helt skjedde. Fikk ingen mail/telefon.

    Kundeservice har de ikke. Prøvde å ringe flere ganger uten om å få svar. Mail svarer de heller ikke på.

    Skit sjappa rett og slett.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg kjøpte for tre uker siden en telefon grunnet god pris. Pr i dag har jeg ikke fått noe tlf (de mener det var en feil) samtidig som de har tatt seg betalt og trukket visa kortet mitt.
    Får ikke svar på mail eller tlf, eller pengene mine i retur.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte en Nokia 930 som var på tilbud i denne butikken. Fikk en annen Nokia enn den jeg bestilte, men pengene for 930 var trukket fra konto. Har både forsøkt å ringe daglig leder og kontaktet Dataspesialisten på epost uten å ha fått svar noen av stedene. Nå sitter jeg med en telefon jeg ikke...
    Bestilte en Nokia 930 som var på tilbud i denne butikken. Fikk en annen Nokia enn den jeg bestilte, men pengene for 930 var trukket fra konto. Har både forsøkt å ringe daglig leder og kontaktet Dataspesialisten på epost uten å ha fått svar noen av stedene. Nå sitter jeg med en telefon jeg ikke vil ha. Klage er sendt til Forbrukerrådet. Styr langt unna denne useriøse bedriften!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Først og fremst må jeg få lov til å plukke disse gode omtalene fra hverandre - de er åpenbart fabrikert av selskapet selv, og har ingen røtter i virkeligheten. Det er rett og slett en vits at de gir seg selv topp karakter.

    For det andre finnes det ingen kundeservice. Denne telefonen blir svart...
    Først og fremst må jeg få lov til å plukke disse gode omtalene fra hverandre - de er åpenbart fabrikert av selskapet selv, og har ingen røtter i virkeligheten. Det er rett og slett en vits at de gir seg selv topp karakter.

    For det andre finnes det ingen kundeservice. Denne telefonen blir svart og satt tilbake i kø, og det er nok ikke så rart - alle som ringer vil vel bare klage, så hvorfor svare?

    For det tredje, produktet vi kjøpte var brukt, bar preg av slitasje og hadde en del skader. Når vi sendte varen i retur fikk vi til svar, and I quote, "telefonen vi har fått tilbake har et tydelig hakk på baksiden og varen kan ikke lenger selges som ny".

    Det er åpenbart at prisene de fører som er gode er det utelukkende fordi varene er mangelfulle/brukte. Og frekkheten de viser med å sende oss en skadet vare, for å så hevde at den ikke lenger er ny, har jeg ikke ord for.

    Så hold dere langt unna denne bedriften. 110% useriøs.

    Klage oversendt forbrukerrådet.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg har personlig kun gode erfaringer med denne bedriften. Jeg har handlet fra DS i flere år. Har alltid fått varene raskt levert. Kundeservicen er bra og de har et stort utvalg av varer. Ikke nok med det de har også svært bra priser på varene!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Jeg har handlet en god del fra Dataspesialisten , og har bare gode erfaringer. Lynrask levering og god kundeservice.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Neste dag
  • Elsker DS, de har den beste kundeservicen. Hadde nylig et problem med Apple iphone 5 , og etter kontakt med kundeservice sendte de ny Apple Iphone . Hvor mange andre nettbutikker strekker seg så langt, når det er snakk om en garantisak?

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • Vil advare mot å handle her. Kundeservicen er elendig, ikke svares det på email. På tlf blir man besvart at en butikk som ikke nødvendigvis har noe med netthandel å gjøre. De roter til ordrer, har nå gått flere uker uten at pengene er kommet tilbake. Vil anbefale andre seriøse steder.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Fine nettsider men kundeservice er ikke eksisterende lenger. Jeg har handlet på Dataspesialisten.no for hundretusener både som privat og i fra bedrift, men etter at jeg fikk et defekt hovedkort som de mente jeg hadde ødelagt har jeg sluttet å handle der. Jeg tok bilder av hovedkortet, dokumenterte feilen som...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Har handlet hos dataspesialisten i noen år nå, og har hittil ikke blitt skuffet en eneste gang.og er fornøyd med muligheten til å hente en vare samme dag som den ble bestilt!
    For øvrig kun Vært borti en defekt vare, sendte den inn og fikk rask og god behandling.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
  • Ikke svar å få... Sendte noen mailer, lurte på noe før kjøp. Ikke et eneste svar.. Kjøper ikke her i alle fall!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Er veldig fornøyd. Bestilte kvelden for 3 dager siden, og det er allerede oppladet og tatt i bruk

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Dere bør holde unna denne butikken, maken useriøs. Det var ikke lenger siden jeg bestilte Nokia telefon hos denne buktikken, det tok flere uker uten at fikk noe svar fra dem. Jeg prøvde å ringe dem flere ganger, men ingen tok telefon, prøvde også sendte mail ingen svar. Jeg gitt opp til slutt,...
    Dere bør holde unna denne butikken, maken useriøs. Det var ikke lenger siden jeg bestilte Nokia telefon hos denne buktikken, det tok flere uker uten at fikk noe svar fra dem. Jeg prøvde å ringe dem flere ganger, men ingen tok telefon, prøvde også sendte mail ingen svar. Jeg gitt opp til slutt, heldigvis har ikke jeg betalte i forhånd da vil jeg mistet pengene. Aldri kjøper noe fra denne butikken igjen!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Eg bestilte en Pc, og tok bare 2 dager før den kom, helt i sjokk hvor fort det gjekk. og stoler mest på denne butikken

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • God info når du først får tak i dem over telefon/mail.
    Gjør det de kan på butikkene, forklarte tydelig hva som var hva og hvilken ansvarsområder de har.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Helt topp butikk - Superrask levering. Men jeg liker ikke at jeg ikke kan velge å få varen levert med Posten, som jeg nesten er nabo med, men må traske avsted å stå i kø i en kolonialbutikk langt unna.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Dårlig!

    Dama kjøpte telefon av dataspesialisten. Sendte mail om telefonen kunne brukes med kontantkort og fikk kjapt svaret ja. Vi bestilte telefonen og betalte. Ingen telefon kom! Sendte flere mailer etter dette uten å få svar. Har fortsatt dialog med forbrukerrådet for å få tilbake telefonen for en vare vi aldri fikk.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Jeg bestilte en mobiltelefon fra dataspesialisten. 2 uker gikk og ingen mobil så bestemte jeg meg for å ringe dem og da viste det seg at telefonen var låst til telenor og jeg ville få den om en uke, jeg fikk den 3 uker etter det igjen. et år etter ble telefonen ødelagt og jeg sendte den til reperasjon...
    Jeg bestilte en mobiltelefon fra dataspesialisten. 2 uker gikk og ingen mobil så bestemte jeg meg for å ringe dem og da viste det seg at telefonen var låst til telenor og jeg ville få den om en uke, jeg fikk den 3 uker etter det igjen. et år etter ble telefonen ødelagt og jeg sendte den til reperasjon. Etter mye krangling med en idiot som verken kan loven eller norsk, så ga jeg opp med å få telefonen tilbake. skal ALDRI kjøpe fra dem igjen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har handlet herifra en gang.
    kjøpte en Sonim xp3(DRITT mobil) får 1. år sidan. å kvar gang eg har sendt den inn har det tatt 1-3 månedar før den er tilbake fra service, sjølv om returlappen seier dei fekk tilbake telefonen iløpet av ei veke...

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Har ên erfaring med denne butikken her, den erfaringen er at eg måtte bruke 3 måneder i samarbeid med Forbrukerrådet for å få pengene igjen etter angrerett av en telefon.

    Lær dere lovene før dere skal leke butikk!
    Handler alldri her mer..

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • utroooolig dyr frakt!!!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • 232 kroner i frakt for en mobil er intet mindre enn latterlig når postens dyreste alternativ med vanlig post (Norgespakke) opp til 10 kg med forsikring opp til 10.000 kroner koster 159 kroner. Med firma avtale vil det koste godt under 100 kroner å sende denne. Handler et annet sted!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Har skrevet enmeldelse tidlegere i denne listen, holder fremdeles min mening med at Dataspesialisten ikke kan sine regler angående angrerett for kunden. Og ved returnert vare så har dem fremdeles ikke utbetalt kjøpesummen, 14 dager på overtid. Har ikke hørt noe fra dem i det siste, så rekner med...
    Har skrevet enmeldelse tidlegere i denne listen, holder fremdeles min mening med at Dataspesialisten ikke kan sine regler angående angrerett for kunden. Og ved returnert vare så har dem fremdeles ikke utbetalt kjøpesummen, 14 dager på overtid. Har ikke hørt noe fra dem i det siste, så rekner med at dette ender i Forbrukerrådet. IKKE KJØP NOE HER!
  • Bestilte på lørdags formiddag. Mottok varen på mandags ettermiddag, levert på døren. Varen var forsåvidt ett Wilfa aircondition som var satt ned 25%, altså 1000kr mindre enn neste billigste nettbutikk. Veldig bra tilbud, veldig kjapt levert, altså veldig bra :)
  • Verre lekebutikk har eg alldri vert borti, pass på! Denne butikken kan ikke sine regler angående "Angrerettloven" så butikken bør man holde seg langt unna for å få returnert noe.
    Saken er fremdeles ongoing, men Forbrukerrådet er nå inn i dette bildet for at løsningen skal komme riktig fram.
    En...
    Verre lekebutikk har eg alldri vert borti, pass på! Denne butikken kan ikke sine regler angående "Angrerettloven" så butikken bør man holde seg langt unna for å få returnert noe.
    Saken er fremdeles ongoing, men Forbrukerrådet er nå inn i dette bildet for at løsningen skal komme riktig fram.
    En mobil kan faktisk testes av brukeren uten å bryte angrerett, men dette har vist ikke Dataspesialisten.no forstått.

Lukk vindu

Du må være logget inn for dette.

Vennligst registrer deg her eller logg inn.