Laster
Skriv omtale

Om CDON

Velkommen til Nordens største underholdningsbutikk på nettet.
Vi tilbyr deg det beste av musikk, film, spill, bøker og hjemmeelektronikk på dine vilkår, det har vi gjort siden starten i 1999. Vårt musikksortiment består av CD-plater og nedlastinger som du kan prøvelytte. Du kan kjøpe eller leie DVD-filmer, eller leie bredbåndsfilm. Når du handler hos CDON.COM ønsker vi å gi deg morsom og spennende opplevelse.

CDON.COM inngår i CDON Group som er en ledende e-handelskoncern med noen av Nordens mest kjente varemerker. CDON Groups aksjer kan kjøpes på Nasdaq OMX Stockholms Mid Cap-liste.

Erfaringer (19 erfaringer, siste 12 måneder)

Informasjon før handel

Service etter kjøp

Totalt 3.7 av 10

Nyeste omtaler
  • jeg liker denne butikken veldig :D

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å...
    Aldri mer cdon!

    Bestilte varer 6.april, forespeilet leveringstid 5-7 dager. 4 dager senere får jeg standar mail om at varene er forsinket men blir sendt innen neste uke. 2 uker senere har jeg fremdeles ikke mottatt noen varer. Fikk idag svar fra kundeservice om at varene er på vei til pakking å blir sendt innen kort tid. Dette nesten hele 3 uker etter at jeg bestilte. Ordrestatus på min side har da stått som sendt siden 9. april!!!
    Så sjekket jeg min side rett etter at jeg fikk svar på fra kundeservice, og nå står det at orderen er blitt kansellert...

    Fantastisk. Blir et prosjekt å prøve å få penger igjen, om resten av det jeg har lest om cdon stemmer...

    tips - styr unna.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får...
    CDON avbestilte produktet uten å snakke med meg.

    Jeg bestilte en iPhone 6 64gb Gold 12.01.2015, ca. 10 uker siden, da stod det at de hadde produktet inne på lager. Jeg var daglig innom nettsiden, og fikk med meg at produktet var utsolgt etter et par dager. Så går det omtrent to uker før jeg får mail om at leveransen kommer til å ta noe lengre tid, de sier ikke hvor lenge. Så tar jeg kontakt med CDON på chat, der visste de like lite om når produktet kom inn igjen. Utolmodig som jeg er tok jeg kontakt med CDON via chat ukentlig gjennom hele ventetiden.

    Langt ute i februar finner jeg ut at produktet ligger på lager igjen, en uke senere får jeg mail om dette. Det ser ut som ventetiden er over. Men den gang ei, for etter å ha ventet i fem dager på at produktet skal pakkes tar jeg kontakt med en på chat som også syns det er litt merkelig at produktet har ligget på pakking fra fredag til torsdag. Han finner så ut at produktet ikke ligger på lager likevel... så går det en runde på mail hvor jeg får standarmail om at produktet er sendt til pakking. Jeg stusset veldig med dette og spurte derfor om jeg kunne få snakke med noen via telefon da jeg syns dette er noe mer oppklarende. Det viste seg at jeg ikke fikk lov til å ringe dem, men at jeg gjerne kunne sende telefonnummeret mitt . Så da gjorde jeg det, gledet meg skikkelig til en oppklarende samtale. Dog ble jeg aldri ringt.

    Videre sendte jeg flere mail, tilslutt fikk jeg beskjed om at jeg kunne avbestille produktet hvis jeg ville. Jeg tenkte at jeg kunne vente videre ettersom jeg allerede hadde ventet i 9 uker. Så gikk jeg inn å sjekka i dag, for å se om det var noen fremgang. Da står det at produktet var kansellert. Noe jeg heller ikke har fått noe informasjon om. Så jeg tar kontakt med CDON via chat igjen. Jeg vil gjerne vite hva som har skjedd og om jeg kan få en mail som bekrefter at de har avbestilt produktet. Da kunne hun informere om at produktet var kansellert fordi de ikke hadde det på lager. Og hun kunne ikke sende meg mail, fordi det var en standardmail som gikk ut med en gang produktet ble kansellert.

    Nå har jeg vært i kontakt med Collector og de fiksa opp med tilbakebetaling med en gang. Om bare CDON kunne gjort det samme!!!

    Jeg syns dette er helt utrolig, har ikke opplevd så dårlig kundeservice noen gang tidligere og håper jeg slipper det når jeg nå bestiller fra et annet sted! Kommer aldri til å anbefale CDON til noen igjen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • God kommunikasjon og service. Rask levering.Fine priser og tilbud. Ingen problemer med CDON på snart 15 år. Kun 2 forespøsler til Kundeservice med rask løsning og god kundebehandling. Jeg for min del er meget fornøyd og gir CDON en total terningskast 6.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    2 dager
  • CDON hevdet å ha sendt varen, men Posten Norge avviste blankt at de hadde mottatt noen forsendelse. Etter tre uker ba jeg CDON sende varen på nytt. Etter en lang dialog, sa de at varen ville bli sendt på nytt, og at de ville reklamere overfor Posten. Nå krever de betaling for varen som ikke ble...
    CDON hevdet å ha sendt varen, men Posten Norge avviste blankt at de hadde mottatt noen forsendelse. Etter tre uker ba jeg CDON sende varen på nytt. Etter en lang dialog, sa de at varen ville bli sendt på nytt, og at de ville reklamere overfor Posten. Nå krever de betaling for varen som ikke ble levert, og truer med inkasso. Kjøp ikke varer fra CDON.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Veldig skuffet over kundebehandling/reaksjon ETTER en klage. Ser ut som at CDON skygger banen. Umulig å få tilbakemelding via e-post virker det som. Når en bestiller 2stk av en vare, er det veldig surt å få tilsendt bare 1 stk, spesielt når følgeseddelen "sier" 2stk.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Bestilte en iPhone 6 plus 64GB, da cdon var de eneste som hadde den på lager på daværende tidspunkt. Leveringstid sto 2-3 dager. Fikk beskjed i ordrebekreftelsen at de hadde mye å gjøre, og at det kom til å ta lenger tid enn forventet. Fikk den heldigvis på dag 4, som var en dag kjappere enn forventet...
    Bestilte en iPhone 6 plus 64GB, da cdon var de eneste som hadde den på lager på daværende tidspunkt. Leveringstid sto 2-3 dager. Fikk beskjed i ordrebekreftelsen at de hadde mye å gjøre, og at det kom til å ta lenger tid enn forventet. Fikk den heldigvis på dag 4, som var en dag kjappere enn forventet.
    Frakten kostet meg 29,- (med Posten/Bring) og telefonen ble sendt i en polstret konvolutt.. Litt krise i mitt hode, men alt gikk fint og telefonen kom frem uten en skramme.
    Kommer nok ikke til å bruke CDON til lignende kjøp i fremtiden.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Kjøpte et par truger (TSL 227), men produktet var kun pakket inn i en tynn CDON plastpose som det var revet flere rifter i under transport. Dette resulterte i et par mindre hull i bærevesken til trugene og den en plastbeskyttelsen til en av spiksene hadde falt av slik at den ene truga hadde ripet...
    Kjøpte et par truger (TSL 227), men produktet var kun pakket inn i en tynn CDON plastpose som det var revet flere rifter i under transport. Dette resulterte i et par mindre hull i bærevesken til trugene og den en plastbeskyttelsen til en av spiksene hadde falt av slik at den ene truga hadde ripet opp den andre.

    Hva med å spandere på en pappask til kundene?

    Jeg fikk et gavekort på 50,- på neste kjøp over 200,-, kunne dere ikke gitt meg en pappask istede?!?

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Frytelig dårlig kundeservice. Sendte en kaffekvern til dem og den skulle repareres eller erstattes med ny maskin (garanti), men nå fikk jeg bare tilbakebetalt noe av beløpet maskin kostet siden det påstås at maskinen ikke kan repareres eller erstattes. Pengene jeg fikk tilbake er mye mindre enn...
    Frytelig dårlig kundeservice. Sendte en kaffekvern til dem og den skulle repareres eller erstattes med ny maskin (garanti), men nå fikk jeg bare tilbakebetalt noe av beløpet maskin kostet siden det påstås at maskinen ikke kan repareres eller erstattes. Pengene jeg fikk tilbake er mye mindre enn det jeg må ut med for en ny maskin.

    De blåser i forbrukerkjøpsloven og svarer ikke på henvendelsene mine. Styr unna!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • STYR UNNA CDON: Ordre ble kansellert og slettet uten å gi beskjed og cdon ber meg legge inn ny bestilling når det kommer inn igjen (muligens til en høyere pris?) - senere påstås det at produktet er utgående på tross av at dette er nylig lansert av Sony

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Helt super kundeservice da jeg skulle returnere en vare jeg ikke trengte. Fikk tilsendt returseddel på mail et par minutter etter at varen var ankommet meg.

    Ellers relativt rask levering. (3 dager)

    Skikkelig hyggelige folk. :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 dager
  • Leveringstiden er treg!
    Bestilte fra 3 butikker på black friday.
    Dustin, netonnet og cdon.
    I morgen får jeg pakkene fra Dustin og netonnet, mens pakken fra cdon ikke er sendt enda!!
    Gå heller for dustin, komplett eller netonnet, de er langt bedre :)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • Hver eneste gang jeg har forhåndsbestilt noe har varen kommet minst en dag for sent (da faller jo poenget med å forhåndsbestille bort). Det skjer aldri hos andre netbutikker.

    Eneste grunn til at jeg fortsatt bestiller herfra er at varene gjerne er litt billigere enn andre steder.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg har handlet herfra noen ganger, har fått alle varene som er på lager som jeg skal. Men man kan ikke stole på dato de forventer å få varen på lager.

    Et eksempel. i 2 uker har jeg nå fulgt med på en ny telefon som kommer snart. De andre butikkene har hatt ukjent leveringsdato, eller forventet...
    Jeg har handlet herfra noen ganger, har fått alle varene som er på lager som jeg skal. Men man kan ikke stole på dato de forventer å få varen på lager.

    Et eksempel. i 2 uker har jeg nå fulgt med på en ny telefon som kommer snart. De andre butikkene har hatt ukjent leveringsdato, eller forventet leveringsdato om 3-4 uker. CDON har forventet leveringsdato om 6 dager. Det har de nå hatt i 2 uker... Det ser ut som de bevisst prøver å sikre seg forhåndsbestillinger.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    5 dager
  • De påstår de har sendt en monitor, men har gått 9 dager fra den forlot lager, og ennå ikke registert mottatt hos Posten. Treg med å svare på henvedelser også.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Treg butikk. 16 dager har gått, og de har ennå ikke registrert returen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Bestilte 2 varer i én ordre. CDON klarer selvfølgelig å bare sende EN vare i leveransen. Hvor den andre varen er blitt av bruker de 2 uker på å svare på igjennom "e-post kundeservice".

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Jeg vil ikke anbefale noen å registrere seg som kunder hos CDON.
    CDON gir ikke mulighet for direkte kundeservice via telefon og henvendelser via "kundeservice@cdon.com" besvares med : "eposten er uleselig" hvis CDON ikke ønsker å hjelpe deg. Det er dessuten nesten umulig å slette kundeprofiler hos...
    Jeg vil ikke anbefale noen å registrere seg som kunder hos CDON.
    CDON gir ikke mulighet for direkte kundeservice via telefon og henvendelser via "kundeservice@cdon.com" besvares med : "eposten er uleselig" hvis CDON ikke ønsker å hjelpe deg. Det er dessuten nesten umulig å slette kundeprofiler hos CDON feks. krever de personnummeret ditt for å gjøre dette. Gamle DVDer til 39 spenn er ikke verdt denne elendige servicen. Måten CDON nekter å gi slipp på personnummere er i tillegg juridisk meget tvilsom. Får du en feilvare fra CDON må du regne pengene som tapt.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Bestilte tre produkter på kampanje til halv pris. Etter noen dager fikk jeg e-post fra paypal om betalingen til CDON var tilbakeført. Da jeg logget med inn hos cdon var hele ordren kanselert. Jeg har ikke fått noen informasjon fra cdon i tilknytning til dette overhodet. Forferdelig kundebehandling. Har for øvrig klaget - venter på svar.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    3 uker eller mer
  • Handlekurven har en tendens at tømmes når man går til kassen. Ganske irriterende når man har lagt mange varer i kurven. Det er nå over en uke siden jeg bestilte og jeg har fortsatt ikke fått varene.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste...
    Vil først si at jeg aldri har hatt noen problemer med CDON tidligere. De har alltid svart på henvendelserm, har levert raskt og riktig. Men for 8 dager siden bestillte jeg et nettbrett med 3-6 dagers leveringstid. Den står med status "mottatt av lager" fortsatt. Kontaktet de og spurte om de visste noe om hvordan det lå an. Får da til svar at de har så mye å gjøre på lageret for tiden, og at "det kunne hende at varen var sendt allerede for alt de vet". Føles ikke helt trygt at de vet så lite (men kudos for veldig raskt svar, tok såvidt en time). Jeg jobber selv med kundeservice og vet at det tar litt ekstra tid å sjekke opp enkeltordre, men det lar seg jo gjøre. Velger leveringstid ca. 2 uker fordi det har gått over en uke, og regner ikke med at jeg får den imorgen.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 2 uker
  • Bestilte og betalte en redningsvest. Da pakken kom etter noen dager inneholdt den en oppblåsbar nakkepute. Tok omgående kontakt med kundeservice og fikk beskjed om å returnere nakkeputen, bestille og betale ny vest. Når de fikk nakkeputen i retur, skulle jeg bli kreditert og få pengene tilbake...
    Bestilte og betalte en redningsvest. Da pakken kom etter noen dager inneholdt den en oppblåsbar nakkepute. Tok omgående kontakt med kundeservice og fikk beskjed om å returnere nakkeputen, bestille og betale ny vest. Når de fikk nakkeputen i retur, skulle jeg bli kreditert og få pengene tilbake. Fikk inntrykk av at de mente det var min feil. Det har nå gått 3 uker,
    ingenting har skjedd og de har ikke svart på siste henvendelsen. Ikke mer handel derfra:(:(

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Ca. 1 uke
  • Jeg bestilte ps4 hos cdon og fikk den etter fire dager. Meget god kundeservice som svarer på alle henvendelser! Anbefales sterkt!

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    4 dager
  • Jeg synes dette er en veldig bra nettbutikk. Har bestilt bøker, spill og masse ting her. Rask levering og det er aldri feil. Veldig fornøyd.

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

  • Fikk min Playstation4 på to timer;-) rett på døren overraskende bra ;-)

    Informasjon før handel

    Service etter kjøp

    Samme dag
Skriv omtale